Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Niedziela, 28 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Nadawcy za prawa do Ekstraklasy zapłacą co najmniej 600 mln zł

Czteroletni kontrakt na pokazywanie spotkań Ekstraklasy przez kanały nc+ i Eurosport opiewa na co najmniej 600 mln zł. Sześć meczów na żywo w każdej kolejce pokazywać będzie Canal+, pozostałe dwa znajdą się na antenie Eurosportu 2. więcej

 
22 Grand Prix w Cannes Lions 2015, najwięcej za reklamy Volvo i Always (wideo)

Na festiwalu Cannes Lions w uważanych za najbardziej prestiżowe kategoriach Film i Titanum & Integrated nagrody Grand Prix przyznano za spoty i kampanie marek Leica, Geico, Nike i Domino’s. Dwa Grand Prix zdobyła agencja Grey London za akcję „LifePaint” dla marki Volvo, wielokrotnie wyróżniono też akcję „Ice Bucket Challenge”. więcej

 
Google zmienia reklamy AdWords, ma być mniej przypadkowych kliknięć

Nieaktywne okolice okna reklamowego, możliwość kliknięcia na reklamę dopiero po kilku sekundach jej obecności na ekranie i brak automatycznego instalowania aplikacji - to podstawowe zmiany wprowadzone przez Google do systemu AdWords. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Universal Music Polska poszukuje osoby na stanowisko
Digital Marketing Manager

BrandLab poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych

Kampania reklamowa z wykorzystaniem Snapchata ma sens, choć na pewno nie dla każdej marki. Daje na pewno bliższy kontakt z konsumentem niż na innych platformach interneowych i idealnie pasuje do lifestylowych akcji reklamowych. I choć zasięg Snapachata jest relatywnie niski, to oferuje on jednak dotarcie do specyficznej grupy użytkowników oraz bardzo wysoki poziom zaangażowania odbiorców - przekonują w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych. więcej

 
Serwisy ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" śrubują rekordy, strona ,,Super Expressu" przed Wyborcza.pl

Na początku br. serwisy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” po kolejnych wzrostach odwiedzalności osiągnęły rekordowe wyniki. Witryny „Gazety Wyborczej” nie zanotowały spadku statystyk po wprowadzeniu płatnego dostępu. Na zdecydowanie najdłużej użytkowników przyciąga serwis „Pulsu Biznesu”. więcej

 
Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych przez widzów korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej w wiosennej ramówce zdominowały seriale z głównych anten TVP. Ratingowym hitem było „M jak miłość”. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści

Serwis Newsweek Plus ma ponad 10 tys. użytkowników, ale dotąd tylko połowa z nich zdecydowała się na zakup jakiejś formy subskrypcji. - Najbardziej popularny jest tygodniowy dostęp w regularnej cenie - mówi Wirtualnemedia.pl Monika Radaszewska z RASP. więcej

Branża bez litości dla spotu Lactovaginalu: koszmarny antyviral. Jego autorzy cieszą się z wywołanego szumu

Kreacja koszmarna, a bohaterowie mający symbolizować objawy zakażeń odrażają. Dialogi jak ze słabego filmu porno, w całym spocie jest obrzydliwie i odpychająco - kampanię reklamową Lactovaginalu dla Wirtualnemedia.pl mocno krytycznie oceniają menedżerowie z firm marketingowych. Za to agencja, która ją przygotowała, cieszy się, że wzbudziła tak duże zainteresowanie. więcej

23 mln internautów w Polsce. 29 proc. z dostępem mobilnym, najczęściej korzystają z maili i e-zakupów
Polski rynek reklamowy w górę o 2,4 proc, za dwa lata internet mobilny globalnie wyprzedzi dzienniki drukowane
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Nadawcy za prawa do Ekstraklasy zapłacą co najmniej 600 mln zł

Czteroletni kontrakt na pokazywanie spotkań Ekstraklasy przez kanały nc+ i Eurosport opiewa na co najmniej 600 mln zł. Sześć meczów na żywo w każdej kolejce pokazywać będzie Canal+, pozostałe dwa znajdą się na antenie Eurosportu 2. więcej

 
Seriale TVP najchętniej oglądane przez widzów z płatną telewizją

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych przez widzów korzystających z telewizji kablowej i satelitarnej w wiosennej ramówce zdominowały seriale z głównych anten TVP. Ratingowym hitem było „M jak miłość”. więcej

 
TVN kręci ,,Kto poślubi mojego syna 2". Więcej Agnieszki Jastrzębskiej

Trwają zdjęcia do drugiej edycji programu „Kto poślubi mojego syna?”, który trafi do jesiennej ramówki TVN. W nowej serii formatu prowadząca Agnieszka Jastrzębska będzie na stałe towarzyszyć bohaterom reality-show. więcej

 
,,Najgorszy polski kierowca" w TTV. Aleksandra Kutz prowadzącą

Telewizja TTV jesienią br. pokaże polską edycję programu „Najgorszy polski kierowca”. Reality-show poprowadzi Aleksandra Kutz. więcej

 
Rada nadzorcza TVP przekaże KRRiT aplikacje nowych członków zarządu

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej podjęła decyzję o przekazaniu Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji aplikacji trzech kandydatów wskazanych we wniosku o powołanie na stanowiska członków zarządu spółki. Do wniosku dołączone zostaną również kopie wysłuchań tych osób. więcej

 
Marcin Kowalski i Alber Uziyel w zarządzie Kino Polska TV

Marcin Kowalski i Alber Uziyel to nowi członkowie zarządu spółki Kino Polska TV. Na kolejną kadencję powołani zostali do niego także prezes Bogusław Kisielewski i Berk Uziyel. więcej

 
Eleven Sports Network: rozmawiamy z operatorami. ,,Nic o tym nie wiemy"

Grupa Eleven Sports Network, która planuje uruchomić w Polsce dwa kanały sportowe, podtrzymuje, że posiada prawa m.in. do ligi włoskiej i francuskiej i podaje, że trwają rozmowy na temat dystrybucji kanału. Wiodący operatorzy nic o tym jednak nie wiedzą. więcej

 
Ekstraklasa przez cztery kolejne sezony w Canal+

Platforma nc+ pozyskała prawa telewizyjne do piłkarskiej Ekstraklasy na cztery kolejne sezony. Większość spotkań transmitowanych będzie na antenach Canal+, a dwa mecze każdej kolejki w kanale Eurosport 2. więcej

 
TVN Fabuła w ofercie sieci kablowej Inea

Kanał TVN Fabuła powiększa zasięg. W poniedziałek 29 czerwca br. stacja dołączy do oferty wielkopolskiej sieci kablowej Inea.   więcej

 
Kleyff, Kłys, Brzozowski w zespole ,,Najlepszego programu" Eska TV

Tomasz Kleyff, Agnieszka Kłys, Franciszka Lewandowska i Filip Antonowicz dołączyli do stacji Eska TV w związku ze startem „Najlepszego programu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole nowej audycji znaleźli się także związani już z Grupą ZPR Media Wiktor Brzozowski i Paweł Ślęzak. więcej

 
 
Radio  
 
,,ZET Dance" i ,,Sensacje XXV-lecia" latem w Radiu ZET. Bez Moniki Olejnik

W letniej ramówce Radia ZET znajdą się programy „ZET Cafe”, „ZET Dance” i „Sensacje XXV-lecia”. Stacja transmitować będzie też koncerty organizowane wraz z TVP2. Przerwę w emisji będą miały natomiast programy Moniki Olejnik. więcej

 
,,Lody na patyku" i ,,Woda sodowa" latem w Antyradiu

W letniej ramówce Antyradia, która rusza 29 czerwca, znajdą się m.in. wakacyjne pasma „Lody na patyku” oraz nowy program Pawła Chowańca „Woda sodowa”. W specjalnym konkursie słuchacze będą mogli wygrać zaproszenia na koncerty. więcej

 
Eska, Wawa i VOX FM stawiają na letnie akcje. Bez zmian ramówek

Należące do Grupy ZPR Media rozgłośnie Radio Eska, Radio Wawa i Radio VOX FM na wakacje nie zmieniają swoich ramówek. Stacje przygotowały jednak letnie akcje specjalne oraz konkursy dla słuchaczy. więcej

 
,,Cudowne lata" na wakacje w Radiu ZET Gold

W wakacyjnej ramówce Radia ZET Gold, która rusza w poniedziałek 29 czerwca br., znajdzie się codziennie pasmo „Cudowne lata”. Stacja wydłuży też blok „Gorączka sobotniej nocy”. więcej

 
Złote Przeboje Elita wypadło poza podium w Bydgoszczy, duży awans Trójki

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
22 Grand Prix w Cannes Lions 2015, najwięcej za reklamy Volvo i Always (wideo)

Na festiwalu Cannes Lions w uważanych za najbardziej prestiżowe kategoriach Film i Titanum & Integrated nagrody Grand Prix przyznano za spoty i kampanie marek Leica, Geico, Nike i Domino’s. Dwa Grand Prix zdobyła agencja Grey London za akcję „LifePaint” dla marki Volvo, wielokrotnie wyróżniono też akcję „Ice Bucket Challenge”. więcej

 
Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych

Kampania reklamowa z wykorzystaniem Snapchata ma sens, choć na pewno nie dla każdej marki. Daje na pewno bliższy kontakt z konsumentem niż na innych platformach interneowych i idealnie pasuje do lifestylowych akcji reklamowych. I choć zasięg Snapachata jest relatywnie niski, to oferuje on jednak dotarcie do specyficznej grupy użytkowników oraz bardzo wysoki poziom zaangażowania odbiorców - przekonują w rozmowie z Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji reklamowych. więcej

 
Plakaty ,,Polskiego gówna" skrytykowane przez Komisję Etyki Reklamy

Reklamy zewnętrzne filmu „Polskie gówno” mogły zagrażać rozwojowi dzieci i naruszyły poczucie odpowiedzialności społecznej - uznała Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Agnieszka Stelmaszczyk: śledzenie twitterowych dyskusji o telewizji lepsze niż samo oglądanie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Agnieszka Stelmaszczyk, dyrektor zarządzająca agencji Fenomem. więcej

 
Bank Millennium z Radosławem Kotarskim reklamuje nową aplikację mobilną (wideo)

W kolejnej kampanii reklamowej Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego jest promowana nowa aplikacja mobilna banku. Akcję przygotowały agencje Change i Isobar Poland oraz dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
Małgorzata Chudy: z DDB&tribal Warszawa do DDB Remedy London

Małgorzata Chudy, dotychczas związana z polskim oddziałem agencji DDB&tribal, dołączyła do londyńskiego zespołu agencji DDB - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Daniel Przygoda: z K2 do VML Poland

Daniel Przygoda dołączył do zespołu agencji VML Poland. Przeszedł z K2, gdzie pracował ponad dwa lata. więcej

 
Agata Kulesza jako taksówkarka reklamuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego, reklamującej konto oszczędnościowe, Agata Kulesza wciela się w rolę kierowcy taksówki. Akcję przygotowały i realizują agencja Brain i dom mediowy Lowe Media. więcej

 
Proama reklamuje ubezpieczenie mieszkaniowe z zakwaterowaniem zastępczym

Firma ubezpieczeniowa Proama zaczęła kampanię reklamującą polisę mieszkaniową obejmującą szereg świadczeń dodatkowych. Akcję, prowadzoną w radiu, przygotowały agencja Change i dom mediowy Carat Polska. więcej

 
,,Move Update" od DDB & Tribal w grach McDonald's dla rozruszania młodych (wideo case study)

Przedstawiamy opis rozwiązania „Move Update” przygotowanego dla McDonald’s przez DDB & Tribal. Agencja otrzymała za nie Brązowego Lwa w kategorii Mobile na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. więcej

 
,,Cannes Lions zwierciadłem kondycji kreatywnej branży reklamowej"

Festiwal Cannes Lions to miejsce, w którym kondycja kreatywna całej branży reklamowej może przejrzeć się niczym w zwierciadle. Przede wszystkim inspiruje, pozwala podejrzeć aktualne trendy i poziom światowej reklamy - ocenia Bartek Jaroszkiewicz z agencji OS3. więcej

 
Cannes Lions oczami polskiego jurora: #technology&stuff, #happytohelp, #speakbeautiful

Swoje wrażenia z Cannes Lions 2015 opisuje dla Wirtualnemedia.pl Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający agencji MSL, który na festiwalu był jurorem w kategorii Public Relations. więcej

 
Reklamy tygodnia: Ambi Pur, Anouk, ,,Szlaban na ryzyko", Lactovaginal, ,,Możesz to zmienić" (wideo)

Tym razem w zestawianiu najciekawszych według Wirtualnemedia.pl reklam tygodnia znalazły się dwie polskie produkcje komercyjne (promujące Ambi Pur i Lactovaginal), dwie kampanie społeczne („Szlaban na ryzyko” i „Możesz to zmienić”) i jeden spot zagraniczny (indyjskiej marki odzieżowej Anouk). więcej

 
,,Paczki wdzięczności" promujące kawę Prima (wideo case study)

Prezentujemy opis kampanii kawy Prima pod hasłem „Paczki wdzięczności”, za którą agencja FCB Warsaw otrzymała Brązowego Lwa na festiwalu Cannes Lions. więcej

 
Bez kolejnych polskich nominacji w Cannes Lions 2015

Na ogłoszonych w czwartek i piątek listach nominacji w pozostałych kategoriach Cannes Lions nie ma polskich prac. Tym samym nasze agencje kończą festiwal z bilansem 14 nominacji i dwóch Brązowych Lwów. więcej

 
,,Hoop Cola, Lidl, Żywiec Zdrój: trzy sposoby, jak nie robić kampanii z youtuberami"

Nie zawsze akcje reklamowe z youtuberami kończą się sukcesem. Dlaczego? Co sprawia, że jedne aktywacje przynoszą marce zyski, inne (z punktu widzenia ROI) straty - trzy jego zdaniem mało udane kampanie z youtuberami (zorganizowane przez marki Hoop Cola, Lidl i Żywiec Zdrój) analizuje Jakub Mazurkiewicz. więcej

 
Wyposażenie łazienek Opoczno reklamowane w stylu magazynów kobiecych (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa płytek i artykułów ceramicznych marki Opoczno przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Reklamy są stylizowane na publikacje z kobiecych magazynów lifestylowych. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
McDonald's: Celebrating 60 delicious years. LG : Bag Durex:  Price Snickers: When  you... Guinness: Play
 
Prasa  
 
,,W Sieci Historii" i ,,Świat Wiedzy" liderami pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale br.

W I kwartale 2015 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród tytułów historycznych na pierwsze miejsce należało do magazynu „W Sieci Historii”. więcej

 
Sprzedaż gazet w kioskach: wzrost ,,Super Expressu", ,,Fakt" liderem, mocno w dół ,,Dziennik Gazeta Prawna"

W kwietniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Dziennik Gazeta Prawna”. Jedyny wzrost odnotował „Super Express”. więcej

 
,,Wakacyjna loteria" przez 5 tygodni w ,,Super Expressie"

W poniedziałek 29 czerwca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Wakacyjna loteria”. Zabawa ma potrwać pięć tygodni i polega na zakreślaniu na kartach liczb publikowanych na łamach dziennika. więcej

 
Najpopularniejsze tygodniki w Polsce (ranking)

W I kwartale 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 58 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-06-29 Do Rzeczy - 2015-06-29 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-06-29 Wprost - 2015-06-29 Dobry Tydzień - 2015-06-28
 
Internet  
 
Google zmienia reklamy AdWords, ma być mniej przypadkowych kliknięć

Nieaktywne okolice okna reklamowego, możliwość kliknięcia na reklamę dopiero po kilku sekundach jej obecności na ekranie i brak automatycznego instalowania aplikacji - to podstawowe zmiany wprowadzone przez Google do systemu AdWords. więcej

 
Serwisy ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" śrubują rekordy, strona ,,Super Expressu" przed Wyborcza.pl

Na początku br. serwisy „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” po kolejnych wzrostach odwiedzalności osiągnęły rekordowe wyniki. Witryny „Gazety Wyborczej” nie zanotowały spadku statystyk po wprowadzeniu płatnego dostępu. Na zdecydowanie najdłużej użytkowników przyciąga serwis „Pulsu Biznesu”. więcej

 
Co drugi polski internauta ogląda w sieci filmy i seriale

Prasę w internecie czyta jedna trzecia wszystkich Polaków. Natomiast co drugi internauta ogląda w sieci telewizję, filmy i seriale - wynika z badania przeprowadzonego przez CBOS. więcej

 
Dwie trzecie Polaków regularnie korzysta z internetu

Prawie dwie trzecie dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z internetu, spędzając w sieci średnio 13 godzin tygodniowo - wynika z badania CBOS. więcej

 
Internet najszybszy w Korei Płd., Polska na 27. miejscu z prędkością 9,8 Mb/s

Mieszkańcy Korei Południowej cały czas mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej

 
Onet pokaże ponad 30 koncertów z Open'er Festival 2015 (lista transmisji)

W serwisie Onet.tv będzie transmitowanych na żywo ponad 30 koncertów z tegorocznego festiwalu Open’er. Po raz pierwszy festiwal będzie tak szeroko pokazywany w internecie. więcej

 
Like'owanie najpopularniejszą czynnością na Facebooku, wiadomości częstsze niż komentarze

Użytkownicy Facebooka korzystając z serwisu najczęściej klikają przycisk "Lubię to!" i komunikują się bezpośrednio z innymi członkami społeczności - wynika z badania GlobalWebIndex. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co drugi polski internauta ogląda w sieci filmy i seriale

Prasę w internecie czyta jedna trzecia wszystkich Polaków. Natomiast co drugi internauta ogląda w sieci telewizję, filmy i seriale - wynika z badania przeprowadzonego przez CBOS. więcej

 
Dwie trzecie Polaków regularnie korzysta z internetu

Prawie dwie trzecie dorosłych Polaków przynajmniej raz w tygodniu korzysta z internetu, spędzając w sieci średnio 13 godzin tygodniowo - wynika z badania CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Cannes Lions oczami polskiego jurora: #technology&stuff, #happytohelp, #speakbeautiful
 
Technologie  
 
PC Stick - komputer w wersji On-The-Go od Archos za 409 zł
 
Tanieje roaming w Unii Europejskiej
 
Gospodarka  
 
Tanieje roaming w Unii Europejskiej
 
Polska źródłem innowacyjności w przemyśle stoczniowym
 
Otwarcie bramek na autostradach nie rozwiąże problemu ich przepustowości
 
Dynamicznie rośnie produkcja samochodów osobowych w Polsce. Ten rok będzie rekordowy
 
Nowe Prawo budowlane. Nie będą już potrzebne zezwolenia na budowę domu
 
Wiesław Rozłucki: Nieoczekiwane wydarzenia polityczne zwiększają niepokój inwestorów. Niepewność do jesieni
 
Po bankructwie i powrocie do drachmy Grecja potrzebowałaby 2-3 lata, by wrócić do równowagi
 
Do końca roku dalsze spadki cen miedzi i ropy naftowej
 
Jak zmienić dostawcę energii elektrycznej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Leona Lewis wydaje album "I Am"
 
Lenny Kravitz pokazał "The Pleasure and the Pain"
 
Judas Priest zagrają w grudniu w Ergo Arenie
 
Amerykańska Akademia Filmowa ma ponad 300 nowych członków. Są też Polacy
 
"Fear The Walking Dead" (zobacz wideo)
 
"Narcos" - Netflix inwestuje w narkotyki
 
Kevin Costner zagra w serialu "Trail"
 
Chris Brown pokazał "Liquor". Nowa płyta po wakacjach
 
Powstanie trzeci sezon serialu "Transparent"
 
Clyde Phillips odpowiada za serial "Broke"
 
Blog  
 
Wrogie przejęcie Ruchu Kontroli Wyborów. - Ewaryst Fedorowicz
 
Dbajmy o bezpieczeństwo - Krzysztof Czabański
 
List otwarty do przyszłego Ministra Pracy (,,Polska w ruinie" - przyczynek do tematu) - Zbigniew Brzeziński
 
Lek na zmęczenie - ks. Artur Stopka
 
Na wzburzonym morzu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl