Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 30 Czerwca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Rośnie zysk wydawcy ,,Do Rzeczy". ,,Zdrowa i prężnie rozwijająca się firma"

Spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, wygenerowała w 2014 roku 560 tys. zł zysku netto, czyli blisko sześćdziesiąt razy więcej niż w pierwszym roku działalności pisma. - Pokazuje to, że w sensie biznesowym spółka Orle Pióro jest firmą zdrową i prężnie się rozwija - komentuje wyniki Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy” i wiceprezes spółki wydającej tygodnik. więcej

 
TVP Sport odpowiada na krytykę relacji z kolarskich mistrzostw Polski: ubogo albo wcale

Część widzów skrytykowała sposób, w jaki Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa kraju w kolarstwie mężczyzn, wytykając stacji marne zaplecze techniczne. - Mieliśmy alternatywę: nie pokazywać mistrzostw Polski w ogóle lub pokazać relację w oparciu o dość ubogie środki telewizyjne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. więcej

 
Telewizja TVR w stanie upadłości. ,,Nie jest planowane jej wyłączenie"

Warszawski Sąd Rejonowy ogłosił upadłość spółki TVR, nadawcy kanału TVR, obejmującą likwidację majątku firmy. Do wyznaczonego przez sąd syndyka zgłaszają się wierzyciele. - Kanał jest dostępny w sieciach kablowych i nie jest planowane jego wyłączenie - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Dominik de Virion, wiceprezes zarządu upadłej spółki. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Chimney poszukuje osoby na stanowisko
Account Director for End Clients

Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Dom Mediowy poszukuje osoby na stanowisko
New Bussines Manager

Forum Film Poland poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży i dystrybucji filmowej

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Lubię to poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

IDMnet poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

Grupa Onet.pl SA poszukuje osoby na stanowisko
B2B Coordinator

Agencja PR Pan Pikto poszukuje osoby na stanowisko
Pani/Pan od sprzedaży

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Advertisement Product Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Onet odcina się od spreparowanego linka o Andrzeju Dudzie z anty-PiSowskiego fanpage'a

Dyrektor wydawnicza Grupy Onet-RASP podkreśliła, że redakcja portalu nie ma nic wspólnego z nieprawdziwym cytatem przypisanym Andrzejowi Dudzie na fanpage’u facebookowym „Nie lubię PiS-u” przy linku prowadzącym do Onetu. więcej

 
Eska TV zaczęła grać disco polo. ,,Reakcja na potrzeby widzów"

Kanał Eska TV poza klipami z gatunków pop i dance zaczął emitować też teledyski disco polo. - Zareagowaliśmy na potrzeby widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Wiśniewska-Grzesiak, szefowa Eska TV. Dodanie disco polo do playlisty nie spodobało się jednak części odbiorców kanału. więcej

 
TVP: złożyliśmy ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, musi pokazać je kanał otwarty

Telewizja Polska potwierdziła, że wraz z nadawcami z 53 krajów złożyła ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024. Ostatecznie kupił je koncern Discovery, ale TVP przypomina, że i tak to sportowe wydarzenie musi pokazać kanał ogólnodostępny. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
22 Grand Prix w Cannes Lions 2015, najwięcej za reklamy Volvo i Always (wideo)

Na festiwalu Cannes Lions w uważanych za najbardziej prestiżowe kategoriach Film i Titanum & Integrated nagrody Grand Prix przyznano za spoty i kampanie marek Leica, Geico, Nike i Domino’s. Dwa Grand Prix zdobyła agencja Grey London za akcję „LifePaint” dla marki Volvo, wielokrotnie wyróżniono też akcję „Ice Bucket Challenge”. więcej

Google zmienia reklamy AdWords, ma być mniej przypadkowych kliknięć

Nieaktywne okolice okna reklamowego, możliwość kliknięcia na reklamę dopiero po kilku sekundach jej obecności na ekranie i brak automatycznego instalowania aplikacji - to podstawowe zmiany wprowadzone przez Google do systemu AdWords. więcej

Snapchat według polskich marketerów: mały zasięg ale duże zaangażowanie użytkowników, najlepszy dla marek młodzieżowych
Newsweek Plus ma 10 tys. użytkowników, ale tylko połowa zapłaciła za treści
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVP Sport odpowiada na krytykę relacji z kolarskich mistrzostw Polski: ubogo albo wcale

Część widzów skrytykowała sposób, w jaki Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa kraju w kolarstwie mężczyzn, wytykając stacji marne zaplecze techniczne. - Mieliśmy alternatywę: nie pokazywać mistrzostw Polski w ogóle lub pokazać relację w oparciu o dość ubogie środki telewizyjne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport. więcej

 
Telewizja TVR w stanie upadłości. ,,Nie jest planowane jej wyłączenie"

Warszawski Sąd Rejonowy ogłosił upadłość spółki TVR, nadawcy kanału TVR, obejmującą likwidację majątku firmy. Do wyznaczonego przez sąd syndyka zgłaszają się wierzyciele. - Kanał jest dostępny w sieciach kablowych i nie jest planowane jego wyłączenie - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Dominik de Virion, wiceprezes zarządu upadłej spółki. więcej

 
Eska TV zaczęła grać disco polo. ,,Reakcja na potrzeby widzów"

Kanał Eska TV poza klipami z gatunków pop i dance zaczął emitować też teledyski disco polo. - Zareagowaliśmy na potrzeby widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Wiśniewska-Grzesiak, szefowa Eska TV. Dodanie disco polo do playlisty nie spodobało się jednak części odbiorców kanału. więcej

 
TVP: złożyliśmy ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, musi pokazać je kanał otwarty

Telewizja Polska potwierdziła, że wraz z nadawcami z 53 krajów złożyła ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024. Ostatecznie kupił je koncern Discovery, ale TVP przypomina, że i tak to sportowe wydarzenie musi pokazać kanał ogólnodostępny. więcej

 
,,Pytanie na śniadanie" z mniejszą widownią od ,,Dzień dobry TVN". 88 mln zł z reklam

W sezonie 2014/2015 „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 385 tys. osób, o 12 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 88,34 mln zł. więcej

 
Polsat wyprzedził TVN, 2 proc. udziału Polsatu Sport. ,,Teleexpress" hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
,,Prokurator" nowym serialem TVP2. Emisja jesienią (foto)

Trwają prace na planie nowego kryminalnego serialu TVP2 „Prokurator”, do którego scenariusz napisali Zygmunt i Wojciech Miłoszewscy. Produkcja trafi do jesiennej ramówki stacji, a zagrają w niej m.in. Jacek Koman, Wojciech Zieliński, Magdalena Cielecka i Dorota Kolak. więcej

 
Discovery z wyłącznymi prawami do czterech igrzysk olimpijskich za 1,3 mld euro

Międzynarodowy Komitet Olimpijski sprzedał wszelkie europejskie prawa telewizyjne i internetowe do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024, spółce Discovery Communications, właścicielowi Eurosportu. Umowa opiewająca na 1,3 mld zł zakłada, że zawody będzie można śledzić też na kanałach niekodowanych. więcej

 
Adventure HD w ofercie UPC Polska

We wtorek 30 czerwca br. operator kablowy UPC Polska dołączy do oferty telewizji cyfrowej kanał Adventure HD. więcej

 
28. Letnia Uniwersjada w Eurosporcie i Eurosporcie 2

W okresie od 5 do 14 lipca w Gwangju odbywać się będzie 28. Letnia Uniwersjada. Sportową imprezę oglądać będzie można w Eurosporcie i Eurosporcie 2. więcej

 
 
Radio  
 
Rusza letnia ramówka radiowej Czwórki. Lifestyle i poradnictwo zamiast edukacji

Wystartowała letnia ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której w miejsce programów edukacyjnych znalazły się pozycje lifestyle’owe i poradnicze. Rozgłośnia zrelacjonuje imprezy sportowe, ale nie zabraknie relacji z festiwali muzycznych. więcej

 
Rynek radiowy w Lublinie. VOX FM awansowało na podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Letnia ramówka RMF MAXXX z nowym pasmem ,,Lato na MAXXX'a"

Wystartowała letnia ramówka RMF MAXXX. Rano słuchaczy budzić będą duety - Irek Jakubek i Ania Wojtkowiak oraz Jarek Tworek i Karolina Kowalska - a w ciągu dnia pojawi się nowe pasmo programowe „Lato na MAXXX’a”. więcej

 
Rusza piąta edycja ,,Eska Summer City"

Radio Eska i Eska TV ruszyły z kolejną edycją letniego wydarzenia „Eska Summer City”, w ramach którego reporterzy stacji zaprezentują atrakcje wakacyjne w różnych miastach. Piąta edycja akcji potrwa do końca sierpnia. więcej

 
,,Hit na drogę" - wakacyjna akcja VOX FM

Na antenie Radia VOX FM wystartowała nowa letnia akcja „Hit Na Drogę”, w której słuchacze mogą wygrać samochód osobowy. Zabawa potrwa do końca wakacji. więcej

 
Reklama  
 
Naga modelka z pistoletem-krzyżem w reklamie Black Energy uznana za nieetyczną

Reklama napoju energetycznego Black Energy (produkowanego przez FoodCare) wykorzystując symbolikę religijną i nagość, promuje negatywne wzorce zachowań i nie mieści się w normach etycznych, ale nie zachęca do aktów przemocy - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
,,KancerSutra" - Fundacja Rak'n'Roll zachęca osoby z chorobą nowotworową do seksu (wideo)

Fundacja Rak’n’Roll w swojej nowej kampanii „KancerSutra” promuje wśród osób z chorobą nowotworową zmianę podejścia do seksu. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Filmokracja, DI Factory, Sound Tropez i Zenith Optimedia. więcej

 
,,Harper's Bazaar" z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce

Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content. więcej

 
Dwugłos o Cannes Lions: polskie kampanie w cieniu globalnych innowacji i inspiracji

Coroczna premia globalnych dyrektorów kreatywnych uzależniona jest od liczby statuetek zdobytych na Cannes Lions, więc nic nie jest tu robione spontanicznie. My nie istniejemy w Cannes. To znaczy, że rozwiązania marketingowe, które wykraczają poza schemat wciąż są nam obce - opiniami po zakończonym właśnie festiwalu dzielą się z Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra z DDB & tribal oraz Dawid Szczepaniak z VML Poland. więcej

 
IAA Polska: Jacek Olechowski dalej prezesem, Jakub Potrzebowski na czele rady nadzorczej

Jacek Olechowski został ponownie wybrany przez walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA na prezesa organizacji, a Jerzy Minorczyk pozostanie dyrektorem generalnym. Funkcję przewodniczącego rady nadzorczej objął Jakub Potrzebowski, zastępując Pawła Kowalewskiego. więcej

 
Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media

Jakub Polakowski awansował w agencji K2 Media (należącej do Grupy K2) na stanowisko dyrektora strategii. Zastąpił na nim Maję Biniewicz. więcej

 
Anna Ledwoń za Pawła Jóźwika dyrektorem kreatywnym w click community

Anna Ledwoń awansowała w agencji social mediowej click community na stanowisko dyrektora kreatywnego. Pracuje w niej od ponad roku. więcej

 
Arek Szulczyński z Cannes Lions: androidy ciekawsze od celebrytów, prym kampanii prospołecznych

Od paru dni zastanawiam się, czy to był dobry festiwal czy nie. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej dochodzę do wniosku, że po prostu nie wiem. Może na jednoznaczną ocenę jest jeszcze po prostu za wcześnie? - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl podsumowuje Arek Szulczyński z agencji K2. więcej

 
Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka: z McCann Worldgroup do własnej agencji Brave Hearts

Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka - dotychczas związane z agencją reklamową McCann Worldgroup - założyły własną agencję marketingową Brave Hearts. więcej

 
Propagandowe slogany w reklamach Supersamu

Ruszyła kampania reklamowa katowickiego centrum handlowego Supersamu, której głównym motywem są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki i do dawnego obiektu Supersam. Strategię akcji przygotowała krakowska agencja KUC. więcej

 
Reklama Lactovaginal ,,z jajem" i autentycznością trafia do młodych (opinia)

Era „idealnych ludzi, sprzedających idealne produkty w telewizji” ma się ku końcowi. Najświeższe pokolenie dorosłych nie akceptuje obecnej konwencji reklam farmaceutycznych - nie mają za grosz zaufania do aktorów-lekarzy wypowiadających się w reklamach, widząc w nich fałsz lub sprzedajność. Spot Lactovaginalu nie poszedł na łatwiznę i mówi jak jest, nie używając półsłówek - ocenia Paulina Krasińska z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. więcej

 
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie reklamować Żubrówkę, Palace i Campari

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową alkoholi Żubrówka, Palace i Campari produkowanych przez CEDC. Pracuje też dla trzech innych marek tego producenta. więcej

 
,,Weź łyk wolności!" w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

 
Karolina Kardas: z CG AMK do Brand New Heaven

Karolina Kardas dołączyła do zespołu agencji reklamowej Brand New Heaven. Wcześniej pracowała m.in. w firmach CG AMK, Noble Security Group i Dell. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Heineken: Open.... Römerquelle: Water made Philips: Expedition Northern Lights McDonald's: Free Seat: Safety
 
Prasa  
 
Rośnie zysk wydawcy ,,Do Rzeczy". ,,Zdrowa i prężnie rozwijająca się firma"

Spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, wygenerowała w 2014 roku 560 tys. zł zysku netto, czyli blisko sześćdziesiąt razy więcej niż w pierwszym roku działalności pisma. - Pokazuje to, że w sensie biznesowym spółka Orle Pióro jest firmą zdrową i prężnie się rozwija - komentuje wyniki Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy” i wiceprezes spółki wydającej tygodnik. więcej

 
40 proc. redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej" pracuje już w systemie telepracy

Od czerwca br. 40 proc. redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) pracuje już w systemie telepracy. Wydawca z przeprowadzonej zmiany jest zadowolony. Zwolnione przez dziennikarzy biura mają zająć pracownicy finansów i kadr Grupy Infor PL. więcej

 
,,Harper's Bazaar" z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce

Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści

Infor Biznes planuje poszerzenie opcji płatnego dostępu do treści „Dziennika Gazety Prawnej” w internecie, z którego korzysta obecnie około 9 tys. prenumeratorów. - Pójdziemy w stronę zwiększenia liczby modeli subskrypcyjnych - zapowiada Paweł Nowacki, zastępca redaktor naczelnej „DGP”. więcej

 
Po założeniu partii Zbigniew Stonoga nie wycofuje się z mediów, chciałby przejąć TV Republikę

Biznesmen Zbigniew Stonoga stanął na czele ugrupowania Stonoga Partia Polska mającego wystartować w wyborach parlamentarnych. Nie zamierza w związku z tym ograniczać działalności w mediach, zapowiedział nawet, że chętnie kupiłby Telewizję Republika. więcej

 
Ruszył serwis internetowy miesięcznika ,,Harper's Bazaar"

Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-06-30 The New Yorker - 2015-06-29 Marie Claire - 2015-06-29 Shape - 2015-06-29 Kropka TV - 2015-06-29
 
Internet  
 
Onet odcina się od spreparowanego linka o Andrzeju Dudzie z anty-PiSowskiego fanpage'a

Dyrektor wydawnicza Grupy Onet-RASP podkreśliła, że redakcja portalu nie ma nic wspólnego z nieprawdziwym cytatem przypisanym Andrzejowi Dudzie na fanpage’u facebookowym „Nie lubię PiS-u” przy linku prowadzącym do Onetu. więcej

 
Dziennik.pl ma dwie strony główne. Osobno treści poważne i lekkie

Rusza nowa odsłona serwisu internetowego Dziennik.pl, należącego do Infor Biznes. Będzie on mieć dwie strony główne -  jedną z poważnymi informacjami, a drugą z lżejszymi rozrywkowymi treściami. Wydawca liczy na zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści

Infor Biznes planuje poszerzenie opcji płatnego dostępu do treści „Dziennika Gazety Prawnej” w internecie, z którego korzysta obecnie około 9 tys. prenumeratorów. - Pójdziemy w stronę zwiększenia liczby modeli subskrypcyjnych - zapowiada Paweł Nowacki, zastępca redaktor naczelnej „DGP”. więcej

 
Marki i celebryci wykupują domeny .sucks, chcą zablokować hejterów

W ciągu kilku dni dostępności domen z końcówką .sucks zarejestrowano w nich 3,4 tysiąca adresów. W większości należą one do znanych firm i popularnych osób, takich jak Amazon, Google, Facebook, Justin Bieber, Taylor Swift i Hillary Clinton. więcej

 
Netflix w ofensywie: 69,9 miliona subskrybentów do końca br.

Do końca bieżącego roku liczba odbiorców Netfliksa na całym świecie ma być wyższa o 28 procent niż rok temu. Najszybciej przybywa użytkowników poza Stanami Zjednoczonymi. więcej

 
Arek Szulczyński z Cannes Lions: androidy ciekawsze od celebrytów, prym kampanii prospołecznych

Od paru dni zastanawiam się, czy to był dobry festiwal czy nie. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej dochodzę do wniosku, że po prostu nie wiem. Może na jednoznaczną ocenę jest jeszcze po prostu za wcześnie? - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl podsumowuje Arek Szulczyński z agencji K2. więcej

 
Rosyjski parlamentarzysta chce odciąć kraj od Facebooka za tęczowe profile

Witalij Miłonow, członek lokalnego parlamentu Sankt Petersburga chce zablokować Rosjanom dostęp do Facebooka. Twierdzi, że serwis propaguje homoseksualne treści, co w Rosji jest zakazane. więcej

 
Pudelek.pl z aplikacją na Apple Watcha

Do Apple App Store trafiła aplikacja serwisu Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przeznaczona dla użytkowników zegarka Apple Watch. więcej

 
Facebook z tęczowymi profilami użytkowników wspiera małżeństwa homoseksualne, dołączyła do tego część mediów

W ciągu kilku godzin po zalegalizowaniu przez władze USA małżeństw tej samej płci ponad milion użytkowników Facebooka zmieniło kolorystykę swoich zdjęć profilowych na tęczową. Do akcji dołączyły niektóre media, inne wolą pozostać bezstronne. W Polsce niektórzy w sprzeciwie zamieścili grafiki w barwach narodowych. więcej

 
Ruszył serwis internetowy miesięcznika ,,Harper's Bazaar"

Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu. więcej

 
10 mln Polaków po 50 roku życia nie korzysta z internetu. ,,Potrzeba edukacja cyfrowa"

Wykluczenie cyfrowe staje się dziś jednym z najpoważniejszych problemów społecznych w Polsce. 1/3 dorosłej  populacji, czyli około 10 spośród 13 mln Polaków powyżej 50 roku życia nie korzysta z ułatwień, jakie niesie korzystanie z cyfrowych technologii. Przyszłość pomagającego im w przezwyciężaniu barier technologicznych programu Polska Cyfrowa Równych Szans zależy od tego, czy znajdą się pieniądze na szkolenia wolontariuszy. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Dorota Romanowska kierownikiem działu realizacji w ABR Sesta

Dorota Romanowska dołączyła do zespołu firmy badawczej ABR Sesta, gdzie objęła funkcję kierownika działu realizacji. więcej

 
Public Relations  
 
Firmy badają efekty swoich działań PR-owych, ale słabo te dane wykorzystują (wideo)
 
Agata Nowakowska zaczyna pracę jako rzecznik prasowy Rossmann Polska
 
Partner of Promotion wypromuje Volkswagen Samochody Użytkowe
 
Technologie  
 
Apple rusza z produkcją iPhone 6s z technologią Force Touch
 
GeForce GTX Titan X ArcticStorm - nowa karta graficzna dla graczy od Zotac
 
myPhone Infinity w Biedronce za 649 zł (wideo)
 
Pudelek.pl z aplikacją na Apple Watcha
 
Galerie handlowe stawiają na beacony. "Ich nadmiar może powodować chaos informacyjny"
 
Gospodarka  
 
Polską walutę czeka osłabienie. To dobra wiadomość dla eksporterów, gorsza dla frankowiczów
 
Galerie handlowe stawiają na beacony. "Ich nadmiar może powodować chaos informacyjny"
 
10 mln Polaków po 50 roku życia nie korzysta z internetu. ,,Potrzeba edukacja cyfrowa"
 
Gdzie słać wnioski o interpretację indywidualną? Od lipca nowe adresy
 
Rząd pracuje nad zwiększeniem dochodowości polskich gospodarstw
 
Wspólna spłata kredytu to nie darowizna
 
Co ma zły wpływ na życie seksualne mężczyzn? "Pośpiech i życie w ciągłym stresie"
 
Polska przez kilka lat będzie europejskim liderem wzrostu gospodarczego. "Stabilne podstawy ekonomiczne"
 
W Polsce coraz więcej imigrantów. Potrzebna jest polityka integracyjna
 
Kultura/Rozrywka  
 
,,Prokurator" nowym serialem TVP2. Emisja jesienią (foto)
 
Steven Spielberg odpowiada za film "Micro"
 
Powstaną sequele filmów "Lucy" i "Colombiany"
 
Pharrell Williams i jego "Freedom" (wideo)
 
Algiers wystąpią na OFF Festival 2015
 
Blog  
 
"Grillowanie" Dudy - Krzysztof Czabański
 
Wrogie przejęcie Ruchu Kontroli Wyborów. - Ewaryst Fedorowicz
 
List otwarty do przyszłego Ministra Pracy (,,Polska w ruinie" - przyczynek do tematu) - Zbigniew Brzeziński
 
Lek na zmęczenie - ks. Artur Stopka
 
Na wzburzonym morzu - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl