Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 28 Lipca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Koniec serialu ,,Uwikłani". Będzie drugi sezon ,,Strażaków"

W przyszłym roku powróci z drugim sezonem serial „Strażacy”, który wiosną emitowała TVP1. Inna premierowa produkcja stacji „Uwikłani” nie będzie kontynuowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Reklama zewnętrzna 0,9 proc. w górę w I półroczu, mały wpływ kampanii wyborczej

W pierwszej połowie br. wpływy ze sprzedaży firm raportujących do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej były o 0,9 proc. wyższe niż rok wcześniej, przy czym w samym drugim kwartale - o 0,8 proc. niższe. Tylko 1,2 proc. przychodów zapewniła kampania przed wyborami prezydenckimi. więcej

 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Against Gravity poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor (-ka) ds. PR

Email Network poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

GRUPA RMF poszukuje osoby na stanowisko
analityk marketingowy

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

IMS poszukuje osoby na stanowisko
Telemarketer

IMS poszukuje osoby na stanowisko
Młodszy doradca ds. obsługi klienta

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Manager ds. Video / VOD

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Product Manager

TVP poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner

Grupa Onet - Ringier Axel Springer Polska poszukuje osoby na stanowisko
Grafik Team Leader

Clos Brothers poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Skok w górę w Megapanelu: czołowym wydawcom przybyło po 1-3 mln użytkowników, Onet-RASP przed Wirtualną Polską

Po dostosowaniu danych Megapanelu PBI/Gemius do zaktualizowanych statystyk badania NetTrack, w wynikach z maja br. najwięksi wydawcy zyskali po 1-3 mln realnych użytkowników. Kolejność w czołówce się nie zmieniła: liderem jest Google, wyprzedzający Facebooka i YouTube’a oraz polskich wydawców: Onet-RASP, Wirtualną Polskę i Allegro-GG. więcej

 
Byli dziennikarze Orange Sport i TVP komentatorami w Eleven Sports

Mecze piłkarskie w kanałach Eleven Sports Network będą komentować m.in. pracujący wcześniej w Orange Sport Mateusz Święcicki, Marcin Grzywacz i Dominik Guziak oraz były dziennikarz Telewizji Polskiej Michał Zawacki. Jako eksperci mają występować m.in. Paweł Wilkowicz i Paweł Zarzeczny. więcej

 
Nosicielka wirusa HIV bohaterką kampanii ,,HIVokryzja. Wyleczmy się" (wideo)

Fundacja Studio Psychologii Zdrowia we współpracy z Fundacją „Inspiratornia”, Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio rozpoczęły kampanię, która ma wyleczyć ludzi z hipokryzji wobec osób zakażonych wirusem HIV i zmienić postrzeganie jego nosicieli. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Facebook wyjaśnia Kubie Wojewódzkiemu: zablokowanie fanpage'a nie zależy od liczby zgłoszeń

- Facebook nigdy nie usuwa treści tylko dlatego, że została zgłoszona wiele razy. Raporty użytkowników dotyczące treści na portalu są weryfikowane przez przygotowanych do tego ekspertów, z reguły trafiają do zespołu pracującego w Dublinie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Facebook, odpowiadając na zarzuty Kuby Wojewódzkiego. więcej

W ciągu 10 lat sprzedaż ,,Twojego Stylu" spadła o 20 proc., ,,Avanti" 27 proc. a ,,Glamour" 55 proc. (raport)

W okresie od 2005 do 2015 roku prawie wszystkie miesięczniki luksusowe notowały spadki średniej sprzedaży ogółem - wzrost odnotowało tylko „Zwierciadło”. Dane rok po roku w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Paprocki & Brzozowski dla Biedronki: szansa poszerzenia grupy docelowej czy ryzyko utraty luksusowego wizerunku?
Apple żąda oddania domeny ap.pl. ,,Fonetycznie identyczna z naszym znakiem towarowym"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec serialu ,,Uwikłani". Będzie drugi sezon ,,Strażaków"

W przyszłym roku powróci z drugim sezonem serial „Strażacy”, który wiosną emitowała TVP1. Inna premierowa produkcja stacji „Uwikłani” nie będzie kontynuowana - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Byli dziennikarze Orange Sport i TVP komentatorami w Eleven Sports

Mecze piłkarskie w kanałach Eleven Sports Network będą komentować m.in. pracujący wcześniej w Orange Sport Mateusz Święcicki, Marcin Grzywacz i Dominik Guziak oraz były dziennikarz Telewizji Polskiej Michał Zawacki. Jako eksperci mają występować m.in. Paweł Wilkowicz i Paweł Zarzeczny. więcej

 
TVP Historia na czele kanałów dokumentalnych w I półroczu. Discovery spadło na trzecie miejsce

W I półroczu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansowała TVP Historia. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Nature, zaś najwięcej straciły BBC Earth i Discovery Channel. więcej

 
Trzecia seria magazynu ,,Be Active" jesienią w Kuchnia+

W jesiennej ramówce stacji Kuchnia+ znajdzie się trzecia seria programu „Be Active”, który prowadzi Ewa Chodakowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Trwają już zdjęcia do nowych odcinków. więcej

 
Tylko 39 proc. udziału ,,wielkiej czwórki". Powtórka ,,Ojca Mateusza" hitem

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Szef Disneya: być może sprzedamy ESPN, ale najwcześniej za pięć lat

Bob Iger, kierujący koncernem Walt Disney Company, przewiduje, że należąca do firmy sportowa stacja ESPN może zostać sprzedana. Nie sądzi jednak, by stało się to wcześniej niż za pięć lat. - Tradycyjne media stoją wobec poważnego wyzwania ze strony nowych technologii, zobaczymy czy zdołają temu sprostać - zapowiada Iger. więcej

 
Zuzanna Ziomecka z talk-show ,,Demakijaż" od września w Polsat Cafe

Telewizja Polsat potwierdziła informację, że w jesiennej ramówce Polsat Cafe znajdzie się talk-show prowadzony przez Zuzannę Ziomecką. Program będzie nazywać się „Demakijaż”, a dziennikarka będzie w nim rozmawiać ze znanymi kobietami. więcej

 
71. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego w TVP

„Powstanie Warszawskie”, „Miasto Ruin” oraz obszerne relacje ze stołecznych ulic Warszawy, to najważniejsze propozycje Telewizji Polskiej przygotowane z okazji 71. rocznicy Powstania Warszawskiego. więcej

 
Outdoor Channel HD w Multimedia Polska

Sieć Multimedia Polska podpisała umowę z AMC Networks International, dzięki której od sierpnia br. do oferty operatora dołączy nowy kanał Outdoor Channel HD. więcej

 
UPC Polska rusza w trzech kolejnych miastach

Sieć kablowa UPC Polska poszerza zasięg swoich usług o trzy nowe miasta: Bolesławiec i Kowary w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowice w woj. opolskim. więcej

 
Polsat Food Network HD i Travel Channel HD w Cyfrowym Polsacie

Koncern medialny Scripps Networks UK & EMEA ogłosił zmianę na kompresję MPEG4, związaną z wprowadzeniem kanałów Polsat Food Network HD i Travel Channel HD na platformę Cyfrowy Polsat. więcej

 
 
Radio  
 
RMF FM i Radio ZET zarabiają z reklam więcej niż inne stacje razem wzięte (TOP 10)

Zdecydowanymi liderami rynku reklamy radiowej w I połowie br. pozostały RMF FM i Radio ZET. Większość czołowych rozgłośni zanotowała spore wzrosty cennikowych wpływów. - Klienci szukają szybkiego zwrotu z inwestycji, a radio ten zwrot daje i to w bardzo dobrych stawkach - komentuje Tomasz Ramza z Grupy RMF. więcej

 
VOX FM wypadło poza podium w Lublinie. Radio TOK FM o 200 proc. do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I półrocze 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Reklama zewnętrzna 0,9 proc. w górę w I półroczu, mały wpływ kampanii wyborczej

W pierwszej połowie br. wpływy ze sprzedaży firm raportujących do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej były o 0,9 proc. wyższe niż rok wcześniej, przy czym w samym drugim kwartale - o 0,8 proc. niższe. Tylko 1,2 proc. przychodów zapewniła kampania przed wyborami prezydenckimi. więcej

 
Nosicielka wirusa HIV bohaterką kampanii ,,HIVokryzja. Wyleczmy się" (wideo)

Fundacja Studio Psychologii Zdrowia we współpracy z Fundacją „Inspiratornia”, Leo Burnett Group, Planet PR, KOI Studio Agnieszka Dziedzic i TPS Film Studio rozpoczęły kampanię, która ma wyleczyć ludzi z hipokryzji wobec osób zakażonych wirusem HIV i zmienić postrzeganie jego nosicieli. więcej

 
RMF FM i Radio ZET zarabiają z reklam więcej niż inne stacje razem wzięte (TOP 10)

Zdecydowanymi liderami rynku reklamy radiowej w I połowie br. pozostały RMF FM i Radio ZET. Większość czołowych rozgłośni zanotowała spore wzrosty cennikowych wpływów. - Klienci szukają szybkiego zwrotu z inwestycji, a radio ten zwrot daje i to w bardzo dobrych stawkach - komentuje Tomasz Ramza z Grupy RMF. więcej

 
Dorota Rzeszutek i Michał Kaleta dyrektorami zarządzającymi Endorfina Events

Funkcję dyrektorów zarządzających w agencji Endorfina Events objęli Dorota Rzeszutek i Michał Kaleta. Rzeszutek pracuje w niej od roku, a Kaleta od pięciu lat. więcej

 
Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice

W internetowej sieci reklamowej Ad-Vice, niedawno kupionej przez Ströer Polska, Tomasz Niewiński objął stanowisko dyrektora sprzedaży, a Jakub Wilczak - dyrektora operacyjnego. Będą odpowiadać za zarządzanie nowymi pionami: sprzedaży premium oraz operacyjnym. więcej

 
WARC obniżyło o połowę prognozę wzrostu wydatków reklamowych

Światowe Centrum Badań nad Reklamą (WARC) zweryfikowało prognozy dotyczące wzrostu globalnych wydatków na reklamę w 2015 roku. Obecne prognozy są niższe od wcześniejszych i zakładają wzrost o 2,3 proc. Winna jest niższa dynamika wpływów reklamowych od zakładanych na sześciu dużych rynkach. więcej

 
Energa ze sportowcami promuje akcje CSR-owe ,,Energa dla Ciebie" (wideo)

W swojej nowej kampanii reklamowej firma Energa prezentuje szereg inicjatyw CSR-owych w ramach programu „Energa dla Ciebie”. Akcję, w której biorą udział sportowcy promujący te inicjatywy, przygotowały firmy Just, Lowe Media i Q&A Communications. więcej

 
Anna Roman-Pluta: z Havas Worldwide Warsaw do Change

Anna Roman-Pluta przechodzi z agencji Havas Worldwide Warsaw, w której pełniła funkcję associate strategic directora, do agencji Change (należącej do holdingu Group One), gdzie obejmie stanowisko strategy directora. więcej

 
Prostowanie gumy reklamuje ,,pierwsze prawdziwe no limit" w Heyah (wideo)

Trwa kampania reklamująca nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom. więcej

 
Anna Lasmanowicz: z Interactive Solutions do Hypermedia

Anna Lasmanowicz zaczęła pracę jako e-commerce consultant w firmie Hypermedia linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej była związana m.in. z agencjami Interactive Solutions i Marketing House. więcej

 
Zamość reklamuje się jako ,,otwarta twierdza" (wideo)

33 stacje telewizyjne obejmuje kampania promocyjna pod hasłem „Zamość - twierdza otwarta”. Spot wyprodukował Damian Bieniek z Edukator Film, a muzykę do niego napisał Jacek Kałuża. więcej

 
Magdalena Kudłacz w nowym dziale click community

Do zespołu agencji click community dołączyła Magdalena Kudłacz. Objęła stanowisko product managera w nowo utworzonym dziale rozwoju produktów i usług. więcej

 
"Danie na ciepło" - nowa linia Bonduelle od Czteryczwarte

Na rynek trafiła nowa linia produktów marki Bonduelle - "Danie na ciepło". Za jej projekt odpowiada agencja Czteryczwarte Brand Design. więcej

 
Media Impact Polska z nowymi reklamami mobilnymi: rich media i efekty dźwiękowe

Biuro reklamy Media Impact Polska (należące do Grupy Onet-RASP) wprowadziło do oferty trzy nowe formaty reklam rich media w wersjach mobilnych. więcej

 
Aryton zmienia się w Patrizia Aryton. O marce opowiada Patrycja Cierocka-Szumichora

Firma Aryton w 26. rocznicę swojego założenia zmienia nazwę na Patrizia Aryton. Pierwszą kolekcją sygnowaną nowym logo jest kolekcja na sezon jesień - zima 2015/2016. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Volkswagen: Don't selfie and drive Burger King: Salads Calvin Klein: Obsession Colonial Williamsburg: March Orkin: Don't let your home become theirs.
 
Prasa  
 
,,CD Action" liderem pism komputerowych. Tylko ,,Komputer Świat" na plusie

W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „Chip”. więcej

 
Jedynki  
 
 
Dziennik Wschodni - 2015-07-28 Kropka TV - 2015-07-28 Chwila dla Ciebie - 2015-07-27 Z życia wzięte - 2015-07-27 Bravo - 2015-07-27
 
Internet  
 
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2015 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (maj 2015 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacje? więcej

 
Skok w górę w Megapanelu: czołowym wydawcom przybyło po 1-3 mln użytkowników, Onet-RASP przed Wirtualną Polską

Po dostosowaniu danych Megapanelu PBI/Gemius do zaktualizowanych statystyk badania NetTrack, w wynikach z maja br. najwięksi wydawcy zyskali po 1-3 mln realnych użytkowników. Kolejność w czołówce się nie zmieniła: liderem jest Google, wyprzedzający Facebooka i YouTube’a oraz polskich wydawców: Onet-RASP, Wirtualną Polskę i Allegro-GG. więcej

 
ASZdziennik tłumaczy krytykowany wpis o Powstaniu Warszawskim: nie chciałem szargać świętości

Wpis satyrycznego serwisu ASZdziennik.pl dotyczący rekonstrukcji Powstania Warszawskiego podzielił jego czytelników: wielu zarzuciło mu żartowanie z tragicznego wydarzenia, niektórzy gratulowali odważnego podejścia do tego tematu. - Tekst zwraca uwagę na gigantyczny koszt powstania jeśli chodzi o ludność cywilną, o którym w narracji o morowych pannach i innych autentycznych bohaterach trochę się zapomina - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Rafał Madajczak, autor ASZdziennika. więcej

 
Kulisy24 trafiły w lukę po dziennikarstwie śledczym. O wsparcie od czytelników łatwiej niż o reklamodawców (opinie)

Minął miesiąc od startu portalu Kulisy24.com tworzonego przez byłych dziennikarzy tygodnika „Wprost”. Redakcja jest zadowolona z zainteresowania internautów, przy czym w serwisie nadal nie ma reklam. - Reklamodawcy zachowują ostrożność wobec wyraźnie sprofilowanych światopoglądowo treści. Dlatego dobrym pomysłem było założenie fundacji, dzięki której redakcja zdobywa środki na funkcjonowanie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl dziennikarze Mariusz Zielke i Mariusz Kowalewski oraz Tomasz Rzepniewski z MEC. więcej

 
Tomasz Niewiński i Jakub Wilczak na stanowiskach dyrektorskich w Ad-Vice

W internetowej sieci reklamowej Ad-Vice, niedawno kupionej przez Ströer Polska, Tomasz Niewiński objął stanowisko dyrektora sprzedaży, a Jakub Wilczak - dyrektora operacyjnego. Będą odpowiadać za zarządzanie nowymi pionami: sprzedaży premium oraz operacyjnym. więcej

 
Obsługę VoD.pl przejmuje dział zakupu treści Grupy Onet

W związku z odejściem Justyny Troszczyńskiej i Macieja Nazima, menedżerów odpowiadających za VOD.pl, od sierpnia pozyskiwaniem treści do serwisu będzie zajmował się dział zakupu treści Grupy Onet, kierowany przez Sylwię Kupracz. więcej

 
Internet.org w 17 krajach, chce dostarczyć internet do 4,5 mld wykluczonych cyfrowo

Facebook poinformował, że w ramach platformy Internet.org dostarczył darmowy dostęp do sieci 9 milionom użytkowników w 17 krajach. W planach jest dotarcie do 4,5 miliarda osób na całym świecie, które są pozbawione dostępu do sieci. więcej

 
Wirtualna Polska pokaże mecz Lechia Gdańsk kontra Juventus Turyn

Grupa Wirtualna Polska uzyskała na wyłączność prawa do internetowej transmisji meczu towarzyskiego Lechii Gdańsk z Juventusem Turyn, który odbędzie się 29 lipca.   więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polacy chcą płacić zbliżeniowo smartfonem (infografika)

3/5 polskich konsumentów jest dziś zainteresowanych płaceniem w sklepach zbliżeniowo za pomocą smartfona, a 2/3 przewiduje, że w 2020 r. będzie płacić mobilnie co najmniej raz w tygodniu - wynika z badania Populus.   więcej

 
Public Relations  
 
,,Paprocki & Brzozowski w Biedronce to zagrywka PR-owa udająca CSR"
 
Martin Melzer nowym menadżerem ds. komunikacji i PR sieci hotelowej Carlson Rezidor
 
Clue PR wypromuje Trouw Nutrition
 
Jbcomm dla Gutt Vodka
 
Technologie  
 
Luka w zabezpieczeniach Androida, 950 mln telefonów narażonych na atak
 
Prostowanie gumy reklamuje ,,pierwsze prawdziwe no limit" w Heyah (wideo)
 
SE370 - monitor z funkcją ładowania telefonu od Samsunga (wideo)
 
Xiaomi i Uber łączą siły: telefony będą dostarczane taksówkami
 
Toughpad FZ-Y1 - 20-calowy tablet 4K Panasonica od 12,5 tys. zł (wideo)
 
Polacy chcą płacić zbliżeniowo smartfonem (infografika)
 
A60 - nowy smartfon od Karbonn w Polsce za 369 zł
 
nju mobile z 5 GB zamiast 2 GB w pakiecie internetowym
 
GV-N960OC-2GD i GV-N960OC-4GD - nowe karty graficzne od Gigabyte za 899 zł i 969 zł
 
Sporo można zarobić na danych. Uczą się tego telekomy i banki
 
Gospodarka  
 
Polacy chcą płacić zbliżeniowo smartfonem (infografika)
 
Mamy coraz więcej długów. Najwięcej jest zadłużeń w wysokości od 1 do 10 tys. zł
 
Czy pracodawca odprowadza składki do ZUS? Można to sprawdzić przez internet
 
Sporo można zarobić na danych. Uczą się tego telekomy i banki
 
Anna Lewandowska: Śniadanie za 50 zł to nieprawda, zdrowa dieta nie musi być droga
 
Mitsubishi stawia na auta typu SUV, crossover oraz pick-u. Chce zwiększać sprzedaż o 10-15 proc.
 
Ponad 70 proc. Polek narzeka na swoje życie seksualne
 
Rocket Internet ma ponad 100 spółek. Wśród nich znajduje się warte prawie 8 mld euro Zalando
 
Jaki garnitur warto kupić? Które garnitury są modne?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Koniec serialu "Demony da Vinci"
 
Ed Sheeran zagra w serialu "The Bastard Executioner"
 
Lady GaGa tylko w bieliźnie na scenie z U2 (wideo)
 
Anna Lewandowska: Śniadanie za 50 zł to nieprawda, zdrowa dieta nie musi być droga
 
"The Ordinary Boys" - nowa płyta The Ordinary Boys
 
Koniec serialu "Happyish"
 
"Ant-Man", "Piksele" i "Minionki" najchętniej oglądane
 
Ponad 70 proc. Polek narzeka na swoje życie seksualne
 
Jaki garnitur warto kupić? Które garnitury są modne?
 
Blog  
 
Zrobić inaczej Twardocha - Monika Klama
 
Biznes na islamskich imigrantach będzie robiony! - Ewaryst Fedorowicz
 
Brzydziej niż z PKiN-em już nie będzie, więc zróbmy coś - Mirosław Usidus
 
Polska jako folwark - Krzysztof Czabański
 
Trochę myśli przy drylowaniu wiśni... - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl