Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 1 Grudnia 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Ministerstwo Skarbu Państwa chce ograniczyć publikację płatnych ogłoszeń w prasie

Ministerstwo Skarbu Państwa dąży do ograniczenia emisji płatnych ogłoszeń w prasie, a docelowo być może z nich zrezygnuje. Komunikaty mają być publikowane głównie na stronach internetowych poszczególnych spółek Skarbu Państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jan Pospieszalski nie zniknie z TVP Info? ,,Niewykluczona współpraca w innej formie"

Telewizja Polska nie wyklucza, że program Jana Pospieszalskiego pozostanie na antenie TVP Info, jeśli jego produkcję od firmy zewnętrznej przejmie bezpośrednio stacja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy w tej sprawie trwają. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię

Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,22 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 600 tys. widzów. TVP1 w czasie jej emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł. Trzecia seria formatu trafić ma na antenę za rok. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

USP Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Brand Manager

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Staż w Multi-Redakcja TVN

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Social Media Specialist

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Junior / Project Sales Specialist

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. PR

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Content Account Manager

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Planowania i Zakupu Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)

Polscy politycy od lat próbują postawić znak równości pomiędzy praktykami propagandowymi i public relations, podczas gdy te dwie dziedziny komunikacji publicznej są całkowicie przeciwstawne. Życiorys zawodowy Adama Hofmana wskazuje na jego wiedzę ekspercką w obszarze komunikacji partyjnej, propagandy i spinu - pomysł własnej agencji PR byłego polityka Adama Hofmana oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Szczepański, Sebastian Hejnowski, Piotr Czarnowski i Anna Garwolińska. więcej

 
,,Dziewczyny ze Lwowa" oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” miał średnio 3,71 mln widzów, o 560 tys. więcej niż „Blondynkę” emitowaną w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była liderem w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. - Takiego sukcesu serialowego nie było ostatnio w żadnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef Jedynki. więcej

 
Dorota Mazur: z G7 na dyrektora zarządzającą Havas Worldwide Warsaw

Dorota Mazur, w ostatnich latach dyrektor zarządzająca agencji G7 (należącej do Leo Burnett Group) z początkiem przyszłego roku obejmie funkcje partnera zarządzającego Havas Worldwide Group Poland i dyrektora zarządzającego agencji Havas Worldwide Warsaw. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Krzysztof Czabański: silne media publiczne leżą w interesie każdego obywatela (wywiad)

Nowa ustawa medialna wprowadzi powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie, a wpływy na poziomie 1,5 mld zł rozdzieli nowy organ - Rada Mediów Narodowych. Jej członków na kilkuletnią kadencję wybiorą Sejm, Senat i prezydent - o planowanej reformie mediów publicznych opowiada Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, sekretarz stanu w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz pełnomocnik rządu ds. reformy medialnej. więcej

Reforma PiS: powszechna opłata audiowizualna 10 zł, abolicja dla niepłacących abonament rtv

Nowa ustawa medialna przygotowywana przez Prawo i Sprawiedliwości może wejść w życiu w styczniu 2016 roku. Projekt, który ma być procedowany szybko, wprowadza powszechną opłatę audiowizualną w wysokości 10 zł miesięcznie i nowy organ regulujący rynek -  Radę Mediów Narodowych. Rozważana jest także abolicja dla zalegającymi z płatnością abonamentu rtv - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Segregacja mediów przez polityków jest niedopuszczalna (opinie)
Usunięcie flagi Unii Europejskiej z konferencji wpłynie tylko na wizerunek polskiego rządu wśród decydentów (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Jan Pospieszalski nie zniknie z TVP Info? ,,Niewykluczona współpraca w innej formie"

Telewizja Polska nie wyklucza, że program Jana Pospieszalskiego pozostanie na antenie TVP Info, jeśli jego produkcję od firmy zewnętrznej przejmie bezpośrednio stacja - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozmowy w tej sprawie trwają. więcej

 
,,Rolnik szuka żony" zyskał 600 tys. widzów. TVP1 znokautowała konkurencję i szykuje trzecią serię

Drugi sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 4,22 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej rok temu, produkcja zyskała 600 tys. widzów. TVP1 w czasie jej emisji była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,81 mln zł. Trzecia seria formatu trafić ma na antenę za rok. więcej

 
,,Dziewczyny ze Lwowa" oglądało 3,71 mln widzów. Będzie druga seria

Nowy serial „Dziewczyny ze Lwowa” miał średnio 3,71 mln widzów, o 560 tys. więcej niż „Blondynkę” emitowaną w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była liderem w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. - Takiego sukcesu serialowego nie było ostatnio w żadnej stacji - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Radziszewski, szef Jedynki. więcej

 
,,Mam talent!" stracił 410 tys. widzów, ale pozostał liderem. 42 mln zł z reklam

Ósma edycja „Mam talent!” miała średnio 2,97 mln widzów. To o 410 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej śledziło siódmą serię formatu. TVN w czasie emisji talent-show był jednak nadal liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 42,03 mln zł. więcej

 
,,The Voice of Poland 6" zyskał 240 tys. widzów. 9,3 mln zł z reklam

Szósty sezon „The Voice of Poland” oglądało 2,17 mln widzów, o 230 tys. więcej niż piątą serię pokazywaną rok temu. Program dał TVP2 drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 9,27 mln zł. Kolejna edycja talent-show ma pojawić się w TVP2 jesienią 2016 roku. więcej

 
Rusza stacja Top Kids z kultowymi kreskówkami

Firma Michał Winnicki Entertainment we wtorek 1 grudnia br. uruchamia kanał Top Kids, który emitować będzie zrekonstruowane cyfrowo kultowe seriale animowane z lat 80. i 90. XX wieku. Stacja kierowana będzie do dzieci i ich rodziców. więcej

 
Ruszają castingi do ,,You Can Dance 9"

W środę 9 grudnia br. ruszą precastingi do dziewiątej edycji talent-show “You Can Dance. Po prostu tańcz!”, którą stacja TVN pokaże na antenie wiosną przyszłego roku. więcej

 
Urszula Rzepczak wraca do Polsatu. Będzie korespondentką w Rzymie

Urszula Rzepczak została korespondentką kanału Polsat News w Rzymie i Watykanie. To jej powrót do Telewizji Polsat, gdzie pracowała w przeszłości przez dziewięć lat. więcej

 
Agata Krogulec: z ZPR Media na szefa biura zarządu Telewizji Puls

Agata Krogulec, dotąd związana z Grupą ZPR Media, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora biura zarządu Telewizji Puls. więcej

 
TVP1 w dół, Polsat wyprzedził TVN w grupie 16-49. 5,34 mln widzów finału programu ,,Rolnik szuka żony"

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
AXN White, AXN Black i kolekcja AXN Now promocyjnie w nc+

Od 1 grudnia abonenci platformy nc+ mogą wypróbować kolekcję z wideo na życzenie AXN Now do dwóch miesięcy bez dodatkowych opłat. Do stycznia w oknie otwartym nadawane będą kanały AXN White i AXN Black. więcej

 
Nagroda im. Jana Wejcherta zostanie przyznana po raz piąty

Wystartowała piąta edycja konkursu o Nagrodę Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta, zwanej „Biznesowym oskarem”. Jest ona przyznawana co roku wybitnym osobistościom w trzech kategoriach: „Sukces”, „Wizja i innowacje” oraz „Działalność społeczna”. więcej

 
Stacja History dołącza do sieci Vectra

Kanał dokumentalny History od 1 grudnia br. dołączy do oferty sieci kablowej Vectra - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kraśko, Gawryluk, Szulim, Kret i Górniak wśród nominowanych do Telekamer ,,Tele Tygodnia" 2016

Ogłoszono nominowanych w plebiscycie Telekamery „Tele Tygodnia” 2016. Wśród nich znaleźli się m.in. Piotr Kraśko, Dorota Gawryluk, Jarosław Kret, Agnieszka Szulim, Martyna Wojciechowska i Edyta Górniak. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, którą w lutym 2016 roku pokaże TVP2. więcej

 
 
Radio  
 
Radio Jura zyskuje w Częstochowie. RMF FM na czele

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Dorota Mazur: z G7 na dyrektora zarządzającą Havas Worldwide Warsaw

Dorota Mazur, w ostatnich latach dyrektor zarządzająca agencji G7 (należącej do Leo Burnett Group) z początkiem przyszłego roku obejmie funkcje partnera zarządzającego Havas Worldwide Group Poland i dyrektora zarządzającego agencji Havas Worldwide Warsaw. więcej

 
,,Rzeczpospolita" i ,,Puls Biznesu" więcej z reklam. W dół ,,Gazeta Wyborcza", ,,Polska", ,,Fakt" i ,,Metro" (Top 10)

W czołówce dzienników z największymi wpływami z reklam przez dziesięć miesięcy br. tylko trzy tytuły zarobiły więcej niż rok wcześniej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Pozostałe zanotowały spadki przychodów, największy - „Metro”. więcej

 
Cinema City z nielimitowaną liczbą seansów za 42-49 zł miesięcznie

Sieć kin Cinema City wprowadziła do swojej oferty abonament, który pozwala na udział w nieograniczonej liczbie seansów. Ceny za program Unlimited wynoszą 42 lub 49 złotych miesięcznie. więcej

 
Zarzut prokuratorski dla pracowniczki agencji, która zamieściła zdjęcie ofiary stanu wojennego na fanpage'u Żytniej Extra

Marta S., pracowniczka toruńskiej agencji reklamowej Project, która w sierpniu br. opublikowała na facebookowym fanpage’u wódki Żytnia Extra fotografię śmiertelnej ofiary demonstracji w stanie wojennym, usłyszała od prokuratorów w Legnicy zarzut pomówienia. więcej

 
FoodCare wybierze agencję do reklamowania Gellwe przez Marylę Rodowicz

FoodCare w najbliższym czasie rozpocznie przetarg na agencję reklamową, która zajmie się obsługą marki Gellwe. Dotychczas działania dla niej we własnym zakresie realizował dział marketingu firmy. więcej

 
Obcokrajowiec na polskiej Wigilii reklamuje margarynę Palma (video)

Zakłady Tłuszczowe Bielmar tradycyjnie już w okresie przedświątecznym promują margarynę Palma. Tym razem bohaterem spotu jest obcokrajowiec Ian, który poznaje polskie zwyczaje związane z pieczeniem ciast i polską gościnnością. Za kampanię odpowiada agencja S4. więcej

 
Anna Grabińska: z Walk Creative do FCB Warsaw

Anna Grabińska zaczęła pracę jako art director w agencji reklamowej FCB Warsaw. Poprzednio była związana z Walk Creative. więcej

 
Jeremy Clarkson reklamuje dostawy Prime Air i nowe drony Amazona

Amazon wystartował z promocją niedostępnego jeszcze systemu dostaw towarów Prime Air realizowanego przez drony. Reklama ma stanowić nacisk na Federalną Administrację Lotnictwa, a jej twarzą jest Jeremy Clarkson. więcej

 
Aleksandra Potrykus-Wincza: Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do pozostania dłużej, w efekcie wydadzą więcej. Dwie trzecie decyzji podejmowanych przez konsumentów ma miejsce w punkcie handlowym lub usługowym. Właściwe zastosowanie marketingu sensorycznego sprawia, że sprzedaż wzrasta powyżej 30 proc. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Glade Sense & Spray: Springtime Triumph:  Speed Leader Clothing Store: T-shirt Calendar Procter & Gamble: Cream Vodafone 3G: Slow internet slows the action.
 
Prasa  
 
Ministerstwo Skarbu Państwa chce ograniczyć publikację płatnych ogłoszeń w prasie

Ministerstwo Skarbu Państwa dąży do ograniczenia emisji płatnych ogłoszeń w prasie, a docelowo być może z nich zrezygnuje. Komunikaty mają być publikowane głównie na stronach internetowych poszczególnych spółek Skarbu Państwa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Rzeczpospolita" i ,,Puls Biznesu" więcej z reklam. W dół ,,Gazeta Wyborcza", ,,Polska", ,,Fakt" i ,,Metro" (Top 10)

W czołówce dzienników z największymi wpływami z reklam przez dziesięć miesięcy br. tylko trzy tytuły zarobiły więcej niż rok wcześniej: „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Nasze Miasto”. Pozostałe zanotowały spadki przychodów, największy - „Metro”. więcej

 
Ruszyła sprzedaż cegiełek na XVII Charytatywny Balu Dziennikarzy

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy 1 grudnia br. rozpoczyna sprzedaż cegiełek uprawniających do udziału w XVII Charytatywnym Balu Dziennikarzy, który odbędzie się 23 stycznia 2016 roku w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej. więcej

 
,,Tele Tydzień" najwięcej stracił w czołówce. Pisma yellow na wysokich miejscach (top 57 tygodników za trzy kwartały)

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 57 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jedynki  
 
 
Skarb - 2015-12-01 Cała Ty! - 2015-11-30 To jest pyszne - 2015-11-30 Magiczne historie - 2015-11-30 Forbes (świat) - 2015-11-30
 
Internet  
 
Łukasz Wejchert odchodzi z rady nadzorczej Wirtualnej Polski, żeby skupić się na Dirlango

Łukasz Wejchert zrezygnował z funkcji członka rady nadzorczej Wirtualna Polska Holding. Do rady ma natomiast dołączyć Magdalena Pasecka z funduszu Innova Capital, mniejszościowego udziałowca wydawcy. więcej

 
Polscy internauci narzekają na niewiele sposobów płatności w sieci

Polscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online. Nie jest im obojętne, z którego z nich korzystają, a na to, którym z nich ufają, wpływa kilka czynników - wynika z badania IRCenter. więcej

 
4,5 mld dolarów na internetowe zakupy w USA w Czarny Piątek i Święto Dziękczynienia

W tym roku w Święto Dziękczynienia i w Czarny Piątek Amerykanie wydali w internecie 4,5 miliarda dolarów. Wartość jednego koszyka przekroczyła 134 dolary. więcej

 
Public Relations  
 
Adam Hofman we własnej agencji PR bez partyjnego spinu będzie musiał nauczyć się realiów rynkowych (opinie)
 
Marek Magierowski za Katarzynę Adamiak-Sroczyńską na czele biura prasowego Kancelarii Prezydenta RP
 
ComPress z Salt Aviation
 
Testa Communications z nowym logo i serwisem internetowym
 
Technologie  
 
Swatch i Visa wprowadzają smartwatch Bellamy z opcją płatności mobilnych
 
Toshiba Satellite Click 10 w Polsce za 1899 zł (wideo)
 
Bill Gates, Jeff Bezos i Mark Zuckerberg będą wspólnie inwestować w czystą energię
 
Jeremy Clarkson reklamuje dostawy Prime Air i nowe drony Amazona
 
Gospodarka  
 
Dobre wieści dla rządu Szydło: PKB przyspiesza, deflacja spowalnia
 
Od grudnia ZUS rozłoży na raty całą składkę
 
Powodując wypadek samochody po alkoholu musisz sam pokryć koszty leczenia ofiar
 
Aleksandra Potrykus-Wincza: Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie nawet o 30 proc.
 
Jaką stawką podatku jest objęta opieka nad osobami starszymi
 
Belgia ważnym partnerem gospodarczym Polski. Obroty handlowe z nią sięgają 8 mld euro rocznie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Cinema City z nielimitowaną liczbą seansów za 42-49 zł miesięcznie
 
Leonardo DiCaprio w filmie "Zjawa". Czas na "Survival" (wideo)
 
Power Festival w czerwcu w Łodzi. Gwiazdami Korn i Megadeth
 
Nadchodzą "Gwiezdne wojny". Nowe spoty promocyjne
 
Jennifer Lawrence w filmie "Joy" w hołdzie kobietom
 
"Prosta historia o morderstwie" - nowy film Arkadiusza Jakubik
 
"Igrzyska śmierci: Kosogłos. Część 2" hitem
 
Blog  
 
Państwo Islamskie - feminizm i pokój - Jerzy Szygiel
 
Monte Cassino,Wańkowicz i pani Ola - Andrzej Bober
 
Sojusz z tronem - ks. Artur Stopka
 
Merkel: albo przyjmiecie islamistów albo won z Schengen! - Ewaryst Fedorowicz
 
Paryż może wkurzać? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl