Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 11 Lutego 2016  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)

Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"

W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”. więcej

 
Szefowa publicystyki TVP2 Monika Sieradzka odeszła z Telewizji Polskiej

Monika Sieradzka, ostatnio kierownik redakcji publicystyki w TVP2, odeszła z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W spółce pracowała przez 23 lata. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEO Specialist with English and other European language

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Digital Content Project Manager with English and Spanish or French

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant with English and German or Spanish

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Market Consultant

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
SEM Specialist with German

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Program Specialist / Senior Specialist

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Media Monitoring Junior Specialist with German

Starcom MediaVest poszukuje osoby na stanowisko
Planner / Junior Planner (TV + Video online)

Leniva poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
TVN pokaże ,,Roast Kuby Wojewódzkiego", ale godzinę później

Stacja TVN zdecydowała, że wyemituje na swojej antenie „Roast Kuby Wojewódzkiego”, w którym zaproszeni goście ostro żartowali z dziennikarza. Program nadany zostanie jednak później, będzie też dłuższy niż pierwotnie planowano. więcej

 
Serial ,,Powiedz tak!" we wtorkowe wieczory w Polsacie

Nowy serial obyczajowo-komediowy Polsatu „Powiedz tak!” pokazywany będzie wiosną br. we wtorki o 21.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównych rolach w produkcji wystąpią: Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki. więcej

 
WP.pl i Onet w dziesiątce najpopularniejszych serwisów informacyjnych w Wielkiej Brytanii

Portale WP.pl i Onet.pl znalazły się pierwszej dziesiątce najpopularniejszych stron newsowych na Wyspach Brytyjskich w 2015 roku. Niekwestionowanym liderem jest BBC z udziałem w rynku na poziomie 30 procent i dużą przewagą nad konkurentami. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dobry viral trudny do zaplanowania, powinien wywoływać śmiech z marką, a nie z niej (opinie)

Nie ma sztywnych wytycznych tworzenia virali, mogą się nimi stać zarówno wymuskane produkcje z dużymi budżetami, jak i klipy przygotowane półamatorsko lub sprawiające takie wrażenie. Dobra kampania viralowa powinna budować pozytywne emocje wokół marki, bo tworzenie treści, która będzie szeroko udostępniana, jednak głośno krytykowana, w większości przypadków, nie spełni swojej roli. Kluczowym jest zrozumienie, że odbiorca virala ma angażować i śmiać się z daną marką, nie zaś z niej - o tym, jakie powinny być kampanie viralowe mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Wituszyńska, Karolina Dylik-Ostrowska, Maciej Hilt, Tomasz Mazurek, Robert Sosnowski, Michał Sławiński i Marcin Żukowski. więcej

Podzielone opinie polskiej branży o Super Bowl: ciekawe reklamy, choć całość rozczarowuje

Spoty Audi, Budweisera i Axe przez jednych są wskazywane jako najlepsze a przez innych jako najgorsze reklamy tegorocznego Super Bowl. Oceniają je dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z polskiej branży marketingowej: Justyna Obara, Filip Filipczak, Radek Grzybowski, Marcin Kalkhoff, Marcel Bazydło-Jankowski, Przemysław Słodkowski i Maciej Tesławski. więcej

Maciej Chmiel: TVP powinna szukać nowych formatów, produkować je i sprzedawać w świat (wywiad)
Nowy podatek odetnie polskich internautów od zagranicznych e-sklepów. ,,Nierealny i szkodliwy projekt"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Grzegorz Jankowski poprowadzi program w Superstacji (wideo)

Grzegorz Jankowski, były redaktor naczelny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), poprowadzi autorski program publicystyczny w Superstacji - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Wiosną TVP2 stawia na sprawdzone formaty. Wracają ,,Przygarnij mnie" i ,,Dzięki Bogu już weekend"

W poniedziałek 29 lutego startuje wiosenna ramówka Dwójki, w której znajdą się nowe pozycje takie jak „Sonda 2” i „Komediowa Scena Dwójki”. Widzowie obejrzą wiosną również kontynuacje znanych programów „Dzięki Bogu już weekend”, „Kocham Cię, Polsko” czy „Przygarnij mnie”. więcej

 
Szefowa publicystyki TVP2 Monika Sieradzka odeszła z Telewizji Polskiej

Monika Sieradzka, ostatnio kierownik redakcji publicystyki w TVP2, odeszła z Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W spółce pracowała przez 23 lata. więcej

 
TVN pokaże ,,Roast Kuby Wojewódzkiego", ale godzinę później

Stacja TVN zdecydowała, że wyemituje na swojej antenie „Roast Kuby Wojewódzkiego”, w którym zaproszeni goście ostro żartowali z dziennikarza. Program nadany zostanie jednak później, będzie też dłuższy niż pierwotnie planowano. więcej

 
Serial ,,Powiedz tak!" we wtorkowe wieczory w Polsacie

Nowy serial obyczajowo-komediowy Polsatu „Powiedz tak!” pokazywany będzie wiosną br. we wtorki o 21.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W głównych rolach w produkcji wystąpią: Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki. więcej

 
Rzecznik MSZ krytykuje reportaż BBC o sytuacji w Polsce. ,,Bez standardów dziennikarskich"

Rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych wysłał do kierownictwa BBC list, w którym protestuje przeciwko reportażowi o Polsce nadanemu przez tę stację. - Przedstawił obecną sytuację polityczną w Polsce w sposób powierzchowny i zniekształcony, bez zachowania standardów dziennikarskich, których można by oczekiwać od BBC - pisze Artur Dmochowski, rzecznik MSZ. więcej

 
Tomasz Rożek poprowadzi program ,,Sonda 2" w TVP2

Dr Tomasz Rożek będzie gospodarzem programu popularnonaukowego „Sonda 2”, który wiosną w czwartkowe wieczory będzie pokazywać telewizyjna Dwójka. więcej

 
Kanał HBO Comedy zmieni się w HBO 3

Kanał premium HBO Comedy, wchodzący w skład pakietu HBO, 21 marca br. zmieni nazwę na HBO 3. Zmodyfikowana zostanie też jej oferta programowa. więcej

 
,,Twoja twarz brzmi znajomo" z kulisami w Polsat Cafe. Popielewicz i Zborowska gospodyniami

Po każdym odcinku nowej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo”  w Polsacie kanał Polsat Cafe pokaże jego kulisy pod tytułem „Twoja twarz brzmi EXTRA znajomo”. Poprowadzą je Agnieszka Popielewicz i Zofia Zborowska - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Fokus TV liderem stacji dokumentalnych. W dół TVP Historia i Discovery

W styczniu br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów dokumentalnych awansował Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogło BBC Brit, a na przeciwnym biegunie znalazła się stacja Discovery Turbo Xtra. więcej

 
Serial ,,Szpital nadziei" w Stopklatka TV

7 marca br. na antenie kanału Stopklatka TV zadebiutuje kanadyjski serial obyczajowy „Szpital nadziei”, opowiadający o pracy szpitala w Toronto. więcej

 
Kanał nSport+ w ofercie Horizon Go

Kanał sportowy nSport+ dołączył do oferty usługi Horizon Go, która pozwala abonentom sieci UPC Polska na oglądanie kanałów telewizyjnych przez internet - na komputerach i urządzeniach mobilnych. więcej

 
 
Radio  
 
Samuel Pereira wydawcą w radiowej Jedynce

W środę na antenie Programu I Polskiego Radia zadebiutował Samuel Pereira. Dziennikarz, poprzednio związany z „Gazetą Polską Codziennie”, objął stanowisko wydawcy. więcej

 
Reklama  
 
Provident reklamuje się z nowym logo i hasłem ,,Wierzymy w Twój plan" (wideo)

Firma pożyczkowa Provident w ramach globalnego rebrandingu zmienia na polskim rynku logo i wprowadza nowe hasło „Wierzymy w Twój plan”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, autorstwa agencji Isobar Polska i OMD, wspierająca promocję „Wypisz wymaluj”. więcej

 
,,Zawsze pod ręką" - cukierki Verbena reklamowane w nowych opakowaniach (wideo)

Startuje kampania reklamowa cukierków ziołowych Verbena (produkowanych przez IDC Polonia) prezentująca ich nowe opakowania. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Verbena. Zawsze pod ręką”, przygotowały firmy Abanana Adverising i IQ Media. więcej

 
Piłkarska Ekstraklasa w spotach ,,łączy miasta" (wideo)

Pod hasłem „Ekstraklasa łączy miasta kampania” startuje kampania podkreślająca silne związki klubów Ekstraklasy z miejscowościami, w których funkcjonują. Spoty na potrzeby akcji przygotowała firma Ekstraklasa Live Park. więcej

 
Mateusz Mentlewicz: z Mango Media na dyrektora marketingu Pixers

Mateusz Mentlewicz po roku pracy w Mango Media przeszedł do firmy Pixers produkującej dekoracje ścienne - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Ogilvy&Mather i Hypermedia. więcej

 
Brandnovation - czyli jak nowoczesne technologie budują wizerunek i sprzedaż marki

Już 25 lutego w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbędzie się konferencja zatytułowana Brandnovation, podczas której eksperci i praktycy z Europy oraz USA skoncentrują się na wyzwaniach, możliwościach oraz narzędziach które pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami i generują sprzedaż. więcej

 
Paryż z nową identyfikacją jako kandydat na gospodarza igrzysk olimpijskich 2024 (wideo)

Ruszyła kampania marketingowa, która ma na celu pokazanie Paryża jako idealnego gospodarza letnich Igrzysk Olimpijskich 2024. Autorem identyfikacji "Paris 2024" jest agencja Dragon Rouge. więcej

 
Województwo mazowieckie wyda 2,4 mln zł na kampanię gospodarki

Władze województwa mazowieckiego planują kampanię promującą ten region w mediach polskich i zagranicznych. Przeznaczą na nią blisko 2,4 mln zł. więcej

 
Ręcznie malowany mural promuje grę ,,XCOM2" (wideo)

Ręcznie malowany mural umieszczony na stołecznym dworcu kolejowym promuje grę „XCOM2”. więcej

 
Gary Human awansował na globalne stanowisko w Ogilvy&Mather

Gary Human, dotychczas pełniący funkcję chief creative officer w Ogilvy&Mather London, awansował na stanowisko global executive director dywizji Global Brand Management (GBM). więcej

 
CS Group Polska przejęła agencję ClearSense

Firma CS Group Polska (poprzednio działająca jako pkt.pl Marketing Zintegrowany) połączyła się z agencją interaktywną ClearSense. Razem działają jako CS Group Polska, a ClearSense pozostała marką handlową. więcej

 
,,Make IT work" w kampanii Toshiby dla firm (wideo)

Toshiba Europe zaczyna międzynarodową kampanię marketingową pod hasłem „Make IT work”. Akcja ma charakter wizerunkowo-produktowy, jest skierowana do średnich i dużych przedsiębiorstw. więcej

 
Nike mianuje swojego pierwszego chief digital officera

Firma Nike zatrudniła po raz pierwszy w swojej historii chief digital officera, by wzmocnić swoje aktywności w internecie, głównie poprzez serwisy Nike.com i Nike+. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BelCuore Café: Please don't go. Steel Armorings: Cat Evans Hunt: Talk copy Evans Hunt: Be my Xsories Big-Ushot Selfie stick: Lake
 
Prasa  
 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży. ,,Top Gear" z największym spadkiem w listopadzie

W listopadzie ub.r. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników pozycja lidera należała do magazynu „Auto-Moto”. więcej

 
Marcowe ,,Zwierciadło" z Katarzyną Kolendą-Zaleską na okładce i książką o deserach

W czwartek 11 lutego br. w sprzedaży pojawi się marcowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) z dziennikarką Katarzyną Kolendą-Zaleską na okładce. Do części nakładu dodana zostanie książka „Słodkie i zdrowe, czyli desery które możesz jeść codziennie”. więcej

 
Jedynki  
 
 
VIVA! - 2016-02-11 Zwierciadło - 2016-02-11 Hot Moda & Shopping - 2016-02-11 GQ - 2016-02-10 Magiczne historie - 2016-02-10
 
Internet  
 
WP.pl i Onet w dziesiątce najpopularniejszych serwisów informacyjnych w Wielkiej Brytanii

Portale WP.pl i Onet.pl znalazły się pierwszej dziesiątce najpopularniejszych stron newsowych na Wyspach Brytyjskich w 2015 roku. Niekwestionowanym liderem jest BBC z udziałem w rynku na poziomie 30 procent i dużą przewagą nad konkurentami. więcej

 
Twitter z większym przychodem i 521 mln dolarów straty. Bez wzrostu liczby użytkowników

Twitter zakończył zarówno IV kwartał, jak i cały 2015 rok na minusie, ale przy wyraźnym wzroście przychodu. Bez zmian w ujęciu kwartalnym pozostała liczba aktywnych użytkowników serwisu. więcej

 
Eska.pl liderem serwisów radiowych, RadioZET.pl przed stronami RMF FM (TOP 15)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych najwięcej użytkowników i odsłon mają Eska.pl i PolskieRadio.pl, natomiast najdłuższy czas korzystania przez internautów notują RMFon.pl i Open.fm. W ciągu roku duży wzrost zasięgu osiągnęło RadioZET.pl, wyprzedzając pod tym względem strony związane z RMF FM i innymi rozgłośniami Grupy RMF. więcej

 
Facebook automatyzuje umieszczanie napisów w reklamach wideo

Facebook zapowiedział, że w reklamach wideo z wyłączonym dźwiękiem będzie łatwiej umieszczać napisy przyciągające uwagę internautów. Dzięki temu ma wzrosnąć zaangażowanie odbiorców. więcej

 
Twitter będzie pokazywał rekomendowane wpisy, na razie to opcja dobrowolna

Wbrew wcześniejszym zapewnieniom Twitter zamierza dokonać zmian w sposobie wyświetlania treści na kontach użytkowników. Oprócz chronologicznych tweetów pojawią się też rekomendowane treści, które znajdą się na szczycie Aktualności. Na razie rozwiązanie jest wprowadzane jako opcja, w przyszłości jednak może stać się standardem. więcej

 
Pierwsze wyniki nowego badania polskiego internetu będą później

Instytut GfK i Polskie Badania Internetu przesunęły na termin nieokreślony publikację pierwszych wyników nowego badania polskiego internetu - Planet PBI/GfK, które z początkiem br. zastąpiło realizowany dotychczas Megapanel PBI/Gemius. więcej

 
Wirtualna Polska ze skrótami meczów od Eleven Sports Network

W ramach zawartej właśnie umowy w serwisach Grupy Wirtualna Polska będą zamieszczane fragmenty transmisji sportowych (m.in. zagranicznych lig piłkarskich) z kanałów Eleven Sports Network. więcej

 
Aleksandra Pajewska: z Ringier Axel Springer Polska do Grupy Wirtualna Polska

Aleksandra Pajewska objęła funkcję wydawcy serwisów show-biznesowych w Grupie Wirtualna Polska. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska i Wydawnictwie Bauer. więcej

 
Instagram popularniejszy od Snapchata. Liderem Youtube (ranking aplikacji)

Między 4 a 10 stycznia 2016 r. zasięg Instagrama wśród polskich użytkowników urządzeń mobilnych sięgnął 11% - wynika z badania Mobience. więcej

 
Łatwiejsze rozwiązywanie sporów z e-sklepami w UE

Od 9 stycznia we wszystkich krajach Unii Europejskiej obowiązuje rozporządzenie w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich. Umożliwiająca taką procedurę platforma powinna ruszyć 15 lutego. Nowe rozwiązania mają ułatwić rozwiązywanie konfliktów między nabywcami a handlującymi w sieci przedsiębiorcami. KE chce w ten sposób pobudzić e-handel transgraniczny. Polscy przedsiębiorcy czekają na krajowe przepisy w tym zakresie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
House of Influence - nowe narzędzie od Dentsu Aegis Network Polska i ARC Rynek i Opinia

Dentsu Aegis Network Polska oraz ARC Rynek i Opinia stworzyły House of Influence - narzędzie, które w skwantyfikowany sposób pozwala porównać celebrytów ze świata offline, czyli mediów, reklam, wydarzeń z internetowymi influencerami (funkcjonującymi głównie lub nawet wyłącznie w kanałach digital), a także dopasować i dobrać działań marketingowe i reklamowe. więcej

 
Public Relations  
 
Rzecznik MSZ krytykuje reportaż BBC o sytuacji w Polsce. ,,Bez standardów dziennikarskich"
 
Aleksandra Adrian, Marta Rzetelska i Karol Bandurski w Walk PR
 
Q&A Communications wypromuje Seat Polska
 
Science PR z Black Pearls VC.
 
Technologie  
 
LG G5 z wymiennymi modułami i funkcją Always On na ekranie
 
Gospodarka  
 
Amerykańskie spółki wydobywcze i banki mogą być dobrą okazją inwestycyjną
 
Program 500+ i ożywienie w strefie euro pomogą polskiej gospodarce. Problem jednak nowe podatki
 
Deflacja powinna utrzyma się do końca marca. Głównym powodem są taniejące surowce
 
Łatwiejsze rozwiązywanie sporów z e-sklepami w UE
 
Kultura/Rozrywka  
 
"Pokot" - nowy film Agnieszki Holland
 
Diana Krall wystąpi w czerwcu we Wrocławiu
 
Courteney Cox w sitcomie "Charity Case"
 
Johnny Depp w filmie "The Invisible Man"
 
Aux88, Oneohtrix Point Never i Roni Size na festiwalu Nowa Muzyka
 
Keira Knightley z Willem Smithem w filmie "Collateral Beauty"
 
Serial ,,Szpital nadziei" w Stopklatka TV
 
Olga Kurylenko w filmie science fiction "Android"
 
Blog  
 
Minister Waszczykowski wymaga dokształcenia - pilnie! - Ewaryst Fedorowicz
 
Polityczne pitu pitu, bez konsekwencji za słowa - Marek Kacprzak
 
Orangeutan - Paweł Tomczyk
 
Odwracanie kota ogonem - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wydawnictwo THE FACTO,czyli Francja-elegencja na odwrót - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl