Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 27 Czerwca 2016
 
 
 
Od września Polskie Radio 24 w miejsce PR IV na falach UKF
 
 
Cannes Lions 2016: dwa Grand Prix za ,,McWhoppera", triumf Ogilvy & Mather, WPP i Droga5
 
W zakończonym w sobotę festiwalu Cannes Lions po dwie nagrody Grand Prix zdobyła agencja Y&R New Zeland za akcję „McWhopper”, a także JWT, Venables Bell & Partners, Adam & EveDDB i Google. Siecią reklamową roku została Ogilvy & Mather, holdingiem roku - WPP, agencją roku AlmapBBDO a agencją niezależną - Droga5. więcej
 
 
Fabiański, Pazdan i Błaszczykowski wizerunkowo zyskali na Euro 2016 więcej niż Milik i Lewandowski
 
Bartosz Kapustka, Michał Pazdan, Kuba Błaszczykowski, Arek Milik, Łukasz Fabiański - to o nich najgłośniej jest w mediach w trakcie Euro 2016. Równie dużo mówi się o Robercie Lewandowskim, jednak mniej pozytywnie niż o jego kolegach z kadry. Wizerunek polskich piłkarzy oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, Rafał Lampasiak, Tomasz Bartnik i Wojciech Szaniawski. więcej
 
 
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
 
W długiej perspektywie konsekwencje Brexitu dla polskiej gospodarki, a więc również dla rynku reklamy, mogą być bardzo poważne. Jeśli wygra trend dezintegracji, to tempo wzrostu naszego PKB zwolni, a rynek reklamy będzie pogrążony w stagnacji. Proces wychodzenia z UE będzie trwał latami. Polski rynek reklamowy nie jest ściśle związany z brytyjskim i nie ma między nimi bezpośredniej zależności - wpływ Brexitu na kondycję polskiego rynku reklamowego prognozują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie branży reklamowej. więcej
 
 
Waldemar Gasper odwołany z funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej
 
Waldemar Gasper po czterech miesiącach pełnienia funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej został odwołany z tego stanowiska przez Jacka Kurskiego, prezesa TVP. Jego miejsce może zająć Maciej Radkiewicz. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Prezes Jacek Kurski rezygnuje z prac nad spektaklem Jerzego Stuhra. ,,Restrykcja personalna" więcej
 
Lato w radiowej Trójce. ,,Stawiamy na muzykę. Więcej programów o literaturze historycznej" więcej
 
Po 12 latach Sopot Festival wróci do TVP1? ,,Miasto Sopot zainteresowane współpracą" więcej
 
Polsat i TVN wygrały wiosnę. Najwięcej straciła TVP1 (analiza) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Media Planner Viacom International Media Networks
Promo Producer Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Online TVN
Producent Imprez Promocyjnych TVN
Global Market Controls Chief Operations Officer indaHash.com
Digital Content Producer Eleven Sports Network
Młodszy Specjalista ds. Strategii Komunikacji Biura Reklamy TVN
Scrum Master / Project Manager [Mobile] Onet.pl
Montażysta TVN
Programme Planner Viacom International Media Networks
Consumer Insights & Analytics Manager Viacom International Media Networks
Business Development Manager Netsprint
Performance Campaign Manager Netsprint
Account Manager / Senior Account Manager Isobar
Account Manager FAM
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży FAM
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Waldemar Gasper odwołany z funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej

Waldemar Gasper po czterech miesiącach pełnienia funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej został odwołany z tego stanowiska przez Jacka Kurskiego, prezesa TVP. Jego miejsce może zająć Maciej Radkiewicz. więcej

Juliusz Braun krytykuje wysłanie reprezentanta TVP na Eurowizję dla dzieci. ,,Celebrycka otoczka i rywalizacja"

- Padały propozycje od EBU, ale w pełni świadomie odmawialiśmy. Telewizja Polska nie powinna uczestniczyć w konkursach, w których rywalizują dzieci - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl możliwy udział TVP w Konkursie Piosenki Eurowizji dla Dzieci Juliusz Braun, prezes TVP w latach 2011-2015. więcej

Polsat i TVN wyprzedziły TVP1. Top 145 kanałów w Polsce

Nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w maju br. został Polsat, a na drugie miejsce awansował TVN. Na trzecie miejsce spadła TVP1. Ranking top 145 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polska dementuje informacje o odejściu Włodzimierza Szaranowicza

W sieci pojawiły się informacje, jakoby Włodzimierz Szaranowicz w drugiej połowie br. miał odejść z funkcji dyrektora TVP Sport. Informację tę zdementowała rzecznik Telewizji Polskiej. więcej

Vice pojawi się w 50 krajach, stawia na Azję i Afrykę

Kanał telewizyjny Viceland w ciągu najbliższych 12 miesięcy wystartuje w 44 krajach. Łącznie w tym okresie Vice rozpocznie działalność, w segmencie telewizyjnym lub internetowym, w 50 państwach. więcej

Problemy z transmisją meczu Euro 2016 w Polsat Sport 2 HD, powodem burza nad Warszawą

W kanale Polsat Sport 2 HD niedostępny był obraz z części meczu Francja - Irlandia w 1/8 Euro 2016. Przyczyną była silna burza przechodząca wtedy nad Warszawą. więcej

Serial ,,Mr. Robot" w Canal+

14 lipca 2016 roku Canal+ rozpocznie emisję serialu „Mr. Robot”. więcej

Nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu 7" w Cartoon Network

4 lipca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków siódmej edycji animacji „Zwyczajny serial”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Od września Polskie Radio 24 w miejsce PR IV na falach UKF

- Polskie Radio 24 zacznie nadawać na częstotliwościach analogowych FM najprawdopodobniej od początku września - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes zarządu i redaktor naczelna Polskiego Radia. Nadawca nie planuje likwidacji radiowej Czwórki - kanał nadal będzie dostępny cyfrowo i w internecie, a jego oferta ma być rozwijana.   więcej

 
Kilkaset osób na pikiecie przeciw zmianom w Trójce. ,,Oddajcie Trójkę!"

W niedzielę po południu kilkaset słuchaczy Trójki niezadowolonych z ostatnich zmian programowych i kadrowych w stacji wzięło udział w pikiecie pod jej siedzibą. Skandowano i prezentowano na transparentach hasła typu „Oddajcie Trójkę!”, „Nie trujcie Trójki!” i „Trzymamy z Wami!”. więcej

 
,,Wakacyjne granie", ,,Gwiazdy na leżaku" i ,,Świat na głowie" latem w RMF FM

W letniej ramówce RMF FM pojawiły się audycje „Wakacyjne granie”, „Gwiazdy na leżaku” i „Świat na głowie”. Rozgłośnia wyśle swoich słuchaczy na wymarzone wakacje i zrelacjonuje wyprawę górską Andrzeja Bargiela. więcej

 
Konrad Piasecki pożegnał się z RMF FM, a Monika Olejnik z Radiem ZET

RMF FM wyemitowało ostatnie wydanie „Kontrwywiadu” prowadzone przez Konrada Piaseckiego, a Radio ZET - ostatniego „Gościa Radia ZET” i „7 dzień tygodnia” z udziałem Moniki Olejnik. RMF FM nie ujawnia, kto zastąpi Piaseckiego w porannych rozmowach politycznych. więcej

 
,,Upalne granie bez cienia mówienia" i ,,ZET Cafe" latem w Radiu ZET

W poniedziałek 27 czerwca br. startuje letnia ramówka Radia ZET (Eurozet), w której dla słuchaczy przygotowano m.in. pasmo „Upalne granie bez cienia mówienia” oraz audycję „ZET Cafe” nadawaną ze studia plenerowego. więcej

 
Sąd: Kamil Dąbrowa bezprawnie zwolniony z Polskiego Radia, dostanie odszkodowanie

Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawa orzekł, że dyscyplinarne zwolnienie Kamila Dąbrowy z Polskiego Radia w styczniu br. było niezgodne z prawem. Dąbrowie przyznano odszkodowanie w wysokości trzymiesięcznej pensji. Polskie Radio jeszcze nie zdecydowało, czy odwoła się od tego wyroku. więcej

 
Wakacje w Rock Radiu: ,,Lato na bogato", ,,Nie spać, zwiedzać!" i ,,Rock Radio na trawie"

W letniej ramówce Rock Radia (Grupa Radiowa Agory) pojawiły się trzy nowe audycje - „Lato na bogato w Rock Radiu”, „Rock Radio na trawie” oraz poranny program „Nie spać, zwiedzać!”, który zastąpił „Ranne kakao”. więcej

 
Radosław Kazimierski wraca do Poczty Polskiej jako dyrektor biura zarządu

Radosław Kazimierski dołączył do zespołu Poczty Polskiej, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio przez sześć lat był rzecznikiem prasowym Polskiego Radia. więcej

 
,,Smaki lata" Anny Starmach w letniej ramówce RMF Classic

W letniej ramówce RMF Classic pojawią się m.in. nowe pasma dotyczące sportu oraz podróży. Będzie też audycja kulinarna Anny Starmach i codzienna prognoza astronomiczna. więcej

 
Trójka nowym liderem słuchalności w Trójmieście. Radio Gdańsk wypadło z podium

Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście została Trójka, która wyprzedziła RMF FM. Na podium znalazło się jeszcze Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Tomasz Rożek z ,,Pytaniami z kosmosu" w radiowej Trójce

27 czerwca br. na antenie Programu 3 Polskiego Radia zagości z własnym pasmem Tomasz Rożek. Autor „Sondy 2” (TVP2) poprowadzi na antenie Trójki audycję „Pytania z kosmosu”. więcej

 
,,Zaraz będzie ciemno" Jerzego Owsiaka w Antyradiu w poniedziałki

Dwugodzinna audycja Jerzego Owsiaka pod nazwą „Zaraz będzie ciemno” będzie nadawana w Antyradiu w poniedziałki od godz. 20.00. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 4 lipca. więcej

 
Rock Radio po 7 latach kończy ,,Ranne kakao" Tymańskiego i Kędzierskiego. ,,Nowy program na wakacje"

Grupa Radiowa Agory, nadawca „Rock Radia”, zakończyła w piątek nadawanie porannej audycji „Ranne kakao”. Z rozgłośni odchodzi Tymon Tymański, a Piotr Kędzierski wróci z autorskim programem jesienią. więcej

 
Michał Margański pożegnał się ze słuchaczami Trójki, zastąpi go Jacek Hawryluk

Dziennikarz muzyczny Michał Margański, prowadzący w radiowej Trójce program „Potrójne pasmo przenoszenia”, pożegnał się w piątek ze słuchaczami. Program będzie teraz prowadził Jacek Hawryluk. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Cannes Lions 2016: dwa Grand Prix za ,,McWhoppera", triumf Ogilvy & Mather, WPP i Droga5

W zakończonym w sobotę festiwalu Cannes Lions po dwie nagrody Grand Prix zdobyła agencja Y&R New Zeland za akcję „McWhopper”, a także JWT, Venables Bell & Partners, Adam & EveDDB i Google. Siecią reklamową roku została Ogilvy & Mather, holdingiem roku - WPP, agencją roku AlmapBBDO a agencją niezależną - Droga5. więcej

Fabiański, Pazdan i Błaszczykowski wizerunkowo zyskali na Euro 2016 więcej niż Milik i Lewandowski

Bartosz Kapustka, Michał Pazdan, Kuba Błaszczykowski, Arek Milik, Łukasz Fabiański - to o nich najgłośniej jest w mediach w trakcie Euro 2016. Równie dużo mówi się o Robercie Lewandowskim, jednak mniej pozytywnie niż o jego kolegach z kadry. Wizerunek polskich piłkarzy oceniają dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, Rafał Lampasiak, Tomasz Bartnik i Wojciech Szaniawski. więcej

Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)

W długiej perspektywie konsekwencje Brexitu dla polskiej gospodarki, a więc również dla rynku reklamy, mogą być bardzo poważne. Jeśli wygra trend dezintegracji, to tempo wzrostu naszego PKB zwolni, a rynek reklamy będzie pogrążony w stagnacji. Proces wychodzenia z UE będzie trwał latami. Polski rynek reklamowy nie jest ściśle związany z brytyjskim i nie ma między nimi bezpośredniej zależności - wpływ Brexitu na kondycję polskiego rynku reklamowego prognozują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie branży reklamowej. więcej

Waldemar Gasper odwołany z funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej

Waldemar Gasper po czterech miesiącach pełnienia funkcji dyrektora biura reklamy Telewizji Polskiej został odwołany z tego stanowiska przez Jacka Kurskiego, prezesa TVP. Jego miejsce może zająć Maciej Radkiewicz. więcej

OS3 Group przejęła agencję shopper marketingową H2O Creative

H2O Creative, agencja specjalizująca się m.in. shopper marketingu, została kupiona przez OS3 Group. więcej

Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski śpiewają w wakacyjnej kampanii T-Mobile (wideo)

Sieć telekomunikacyjna T-Mobile Polska zaczęła wakacyjny konkurs muzyczny „T-Mobile Show”. Towarzyszy temu kampania reklamowa (przygotowana i realizowana przez firmy Bridge2Fun, Next, Agencja Warszawa i Starcom MediaVest Group), w której występują Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski. więcej

Wojciech Modest Amaro reklamuje Formułę Biznes Box w Play dla Firm (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie do sprzedaży w ofercie dla firm Formułę Biznes Box. Bohaterem reklam jest restaurator Wojciech Modest Amaro. więcej

Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama

Kategoria Music and Entertainment rodzi się w bólach, o czym świadczy najmniej uczęszczana i najsłabsza gala festiwalu, poczynając od nieciekawych wyborów, po kuriozalny pomysł na przyznanie dwóch Grand Prix. Fantastyczny, najważniejszy wykład festiwalu, „What if advertising was invented today?”, wygłosił Pj Pereira, współzałożyciel agencji Pereira & O’Dell, która od lat jest liderem branded entertainment - festiwal Cannes Lions podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Cieślar z Grey Group Poland. więcej

Karolina Gorczyca sportową ambasadorką marketingową odzieży 4F

Aktorka Karolina Gorczyca została ambasadorką marketingową marki odzieżowej 4F (produkowanej przez firmę OTCF). Działania z udziałem Gorczycy będą realizowane m.in. w BTL-u i poprzez eventy. więcej

Magdalena Wyrzykowska na czele kreacji w EM Labie

Magdalena Wyrzykowska zaczęła pracę jako head of production w agencji eventowej EM Lab (należącej do holdingu Mediacap). Wcześniej  była związana z agencjami Endorfina Events i Plej. więcej

Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej

Obecnie roczna wartość mediowa piłkarskiej reprezentacji Polski wynosi ponad 570 mln zł, a po awansie w Euro 2016 może wzrosnąć przynajmniej o 200 mln. Ceny pakietów dla oficjalnych sponsorów czy partnerów mogą z kolei osiągnąć poziom rzędu 1,1-1,6 mln zł - o tym, jak zmienił się wizerunek polskiej piłki nożnej w związku z wygranymi dotychczas meczami Polaków na Euro mówią Grzegorz Kita, Rafał Lampasiak i Wojciech Szaniawski. więcej

,,Wyjątkowe razem, jak i osobno" w kampanii lodówek Amica (wideo)

W telewizji, prasie i internecie ruszyła letnia kampania chłodziarek i zamrażarek marki Amica. Akcję pod hasłem „Wyjątkowe razem, jak i osobno” przygotowały firmy Change, ASPE, Value Media, VMR, Get More Social i Q&A Communications. więcej

PGNiG na Superligę piłkarzy ręcznych wyda 18 mln zł

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo przeznaczy 18 mln zł netto na wsparcie rozgrywek ligi zawodowej polskiej piłki ręcznej mężczyzn. więcej

Reklamy tygodnia: KFC, Carlsberg, Play i Orange Polska (wideo)

Do cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły trzy produkcje polskie i jedna zagraniczna. Są to kampania społeczna Carlsberg Polska i reklamy Orange Polska i Play oraz działania reklamowe prowadzone przez sieć KFC w Indiach. więcej

Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego

Podczas Cannes Lions 2016 pojawiają się głosy o duopolu Google i Facebooka w internecie i branży reklamowej. - Dominacja dwóch gigantów to rzeczywistość, do której trzeba się przystosować. Ale większym zagrożeniem może być „fragmentacja” rynku, a przykład Snapchata pokazuje, że nikt nie jest nietykalny - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl obecni na Cannes Lions 2016 Julia Izmałkowa i Arek Szulczyński. więcej

Czujmy wciąż głód sukcesu

Do sukcesu droga zwykle jest długa. Czy reprezentacja Polski jest wciąż na tej drodze, czy też swój sukces już osiągnęła – zastanawia się Jędrzej Hugo-Bader z Havas Sports&Entertainment. więcej

Burger King, Heineken, Samsung, ,,House of Cards" - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)

Dwa Grand Prix i kilkanaście Złotych Lwów wręczono w kategoriach Promo & Activation i Creative Effectiveness na festiwalu Cannes Lions 2016. Otrzymali je autorzy kampanii takich marek jak Burger King, Heineken, Samsung, Deutsche Telekom, Volskwagen, Toyota, Microsoft i Netflix. więcej

Edytory, stocki, monitoring i newslettery - kluczowe narzędzia dla content marketerów

W czasach, gdy internauci coraz częściej blokują reklamy, bardziej sprawdza się content marketing. Treści, które są angażujące, stanowią wartość dla odbiorców i nie są jedynie suchym opisem zalet produktu, po prostu sprzedają. Marketing treści trzeba robić dobrze - poniżej przedstawiamy najpopularniejsze narzędzia, które mogą w tym pomóc. więcej

 
 
 
PRASA
 
Adam Michnik z nagrodą dziennikarską od włoskiej Fundacji im. Biagia Agnes

Redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” (Agora) Adam Michnik otrzymał dziennikarską Nagrodę Międzynarodową przyznawaną przez włoską Fundację im. Biagia Agnes. więcej

Olbrzymie spadki pism młodzieżowych Bauera. Ich sprzedaż stopniała o 57 proc.

W I kwartale 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”. więcej

Tomasz Krzyżak za Michała Szułdrzyńskiego na czele działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"

Tomasz Krzyżak objął funkcję szefa działu krajowego w „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication). Pełniący ją poprzednio Michał Szułdrzyński został pierwszym zastępcą redaktora naczelnego dziennika. więcej

Publicyści o Brexicie: wyzwania dla UE i zagrożenia dla polskiej gospodarki, dyskusyjny wpływ na media

Pytani przez Wirtualnemedia.pl publicyści są zgodni, że wyjście Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej będzie mieć duże znaczenie dla polskiej gospodarki i stanowi wyzwanie dla całej wspólnoty. Różnią się natomiast w ocenach, jak mocno może wpłynąć na branżę mediów. Komentują Łukasz Warzecha, Jacek Żakowski, Bartosz Węglarczyk i Jacek Pochłopień. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Do Rzeczy - 2016-06-27 Tygodnik Angora - 2016-06-27 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-06-27 Newsweek - 2016-06-26 Wprost - 2016-06-26
 
 
 
 
INTERNET
 
Groźny wirus na Facebooku infekuje komputery i szyfruje dysk twardy

Na Facebooku pojawił się nowy wirus z rodziny ransomware, który do infekowania komputerów wykorzystuje fałszywe powiadomienia w serwisie. Po zaatakowaniu komputera złośliwy kod rozpoczyna proces szyfrowania danych na dysku twardym, do których dostęp może zostać przywrócony dopiero po wpłaceniu okupu. więcej

YouTube umożliwi transmisje na żywo w aplikacji mobilnej

Google zapowiedział, że należąca do niego platforma YouTube wprowadzi do swojej aplikacji mobilnej możliwość nadawania transmisji na żywo. Na początku rozwiązanie będzie dostępne jedynie dla wybranej grupy twórców. więcej

Sąd: korzystanie z adblockerów legalne, Axel Springer na specjalnych warunkach w AdBlock Plus

Sąd apelacyjny w Kolonii wydał wyrok w sprawie Axel Springer kontra Eyeo, producent AdBlocka Plus. Według orzeczenia tworzenie adblockerów i korzystanie z nich jest legalne, a na terenie Niemiec Axel Springer będzie miał darmowy dostęp do „białej listy” AdBlocka Plus. więcej

Brand Partner Program Certification - rusza platforma edukacyjna YouTube'a dla twórców reklam

YouTube ogłosił uruchomienie Brand Partner Program Certification - kursu internetowego, który ma dostarczać agencjom wskazówki i narzędzia do budowania skutecznych kampanii wideo. Platforma jest dostępna w 22 językach, także po polsku. więcej

YouTube i Facebook automatycznie usuwają wideo od ekstremistów

Według nieoficjalnych informacji Google i Facebook wprowadziły system automatycznego rozpoznawania i blokowania klipów wideo zawierających treści o charakterze ekstremistycznym i nawołujące do terroryzmu. więcej

WhatsApp: rozmowy głosowe coraz popularniejsze

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp pochwalił się imponującą statystyką dotyczącą popularności połączeń głosowych. więcej

Cannes Lions 2016: dominacja Google i Facebooka to fakt, ale równie groźna fragmentacja rynku reklamowego

Podczas Cannes Lions 2016 pojawiają się głosy o duopolu Google i Facebooka w internecie i branży reklamowej. - Dominacja dwóch gigantów to rzeczywistość, do której trzeba się przystosować. Ale większym zagrożeniem może być „fragmentacja” rynku, a przykład Snapchata pokazuje, że nikt nie jest nietykalny - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl obecni na Cannes Lions 2016 Julia Izmałkowa i Arek Szulczyński. więcej

Marek Molicki: przyszłość Twittera zależy od cierpliwości inwestorów

Wielu marketerów używa Twittera jako kanału uzupełniającego komunikację i to rozwiązanie sprawdza się doskonale. Twitter pozwala dotrzeć do różnorodnej grupy odbiorców, w tym polityków, dziennikarzy i celebrytów - pisze Marek Molicki, ekspert z firmy Gemius. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Wakacyjny urlop ma w planach 78 proc. Polaków, najpopularniejsze polskie morze

78 proc. Polaków planuje w tym roku wakacyjny urlop, ale tylko 28 proc. rodaków zdecyduje się na odpoczynek za granicą - wynika z badania Pollster. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Radosław Kazimierski wraca do Poczty Polskiej jako dyrektor biura zarządu

Radosław Kazimierski dołączył do zespołu Poczty Polskiej, gdzie objął stanowisko dyrektora zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio przez sześć lat był rzecznikiem prasowym Polskiego Radia. więcej

Public PR wypromuje Agrotex International

Spółka Agrotex International nawiązała współpracę z Public PR. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Agnieszka Szulim i Piotr Kędzierski śpiewają w wakacyjnej kampanii T-Mobile (wideo)
Orange i T-Mobile z darmowym pakietami internetu mobilnego z okazji Euro 2016
Wojciech Modest Amaro reklamuje Formułę Biznes Box w Play dla Firm (wideo)
W magazynach Amazona roboty pakują wysyłki ponad cztery razy szybciej od ludzi
Uber nie będzie już pokazywał informacji o dynamicznych stawkach, tylko informacje o wycenie kursu
Galaxy Note 7 ze skanerem tęczówki oka, nie będzie ,,szóstki"
BlackBerry ze stratą 670 mln dolarów, w dół przychody
6,6 mln Polaków gra w gry mobilne. Dlaczego? Z nudów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Uber nie będzie już pokazywał informacji o dynamicznych stawkach, tylko informacje o wycenie kursu
Dzięki wynikom w Euro 2016 wartość mediowa polskiej reprezentacji wzrośnie o 200 mln zł, sponsorzy zapłacą więcej
Od lipca zmiany w zatrudnianiu niepełnosprawnych
Polska liderem usług biznesowych. Zatrudnienie w branży w tym roku powinno przekroczyć 200 tys. osób
Roland Paszkiewicz: polska polityka nie będzie miała większego wpływu na giełdę i notowania złotego
Nowe zasady zatrudniania pracowników spoza Unii Europejskiej
Zmiany w systemie emerytalnym największym zagrożeniem dla polskiej giełdy
Motocykl nie jest pojazdem samochodowym? Zdania są podzielone
Nowelizacja ustawy o odnawialnych źródłach energii. Branża obawia się konsekwencji
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Juliusz Braun krytykuje wysłanie reprezentanta TVP na Eurowizję dla dzieci. ,,Celebrycka otoczka i rywalizacja"
"Aya" - nowa piosenka Kasi Kowalskiej (Wideo)
"Step Up" nowym serialem na YouTube
Marcin Dorociński alkoholikiem w nowym serialu sensacyjnym ,,Cape Town"
Ewan McGregor reżyserem filmu "Amerykańska sielanka"
Chevelle wydają płytę "The North Corridor". Promuje ją "Young Wicked"
Więcej odcinków serialu "Mr. Robot"
Blink-182 i ich "No Future" (wideo)
Serial ,,Mr. Robot" w Canal+
Nowe odcinki ,,Zwyczajnego serialu 7" w Cartoon Network
 
 
 
BLOG
 
Komunikat agencji PAPA: Bruksela stawia Londyn do pionu! - Ewaryst Fedorowicz
 
Czym się różni sezon ogórkowy - ks. Artur Stopka
 
Przecena - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Serwis OKO - Andrzej Bober
 
Wzrok Lewandowskiego - Monika Klama
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj