Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 23 Września 2016
 
 
 
Wieczorna ,,Tu jest muzyka" oraz weekendowa audycja Tarki, Kilena i Czejarka w jesiennej ramówce Jedynki
 
 
Robert Mazurek coraz lepszy w wywiadach w RMF FM, braki warsztatowe nadrabia doświadczeniem (opinie)
 
Robert Mazurek nie ma tak świetnego warsztatu radiowego jak Konrad Piasecki czy Marcin Zaborski, ale nadrabia to wiedzą i doświadczeniem dziennikarskim. W radiu ciężko mu będzie przeprowadzić rozmowy równie błyskotliwe co jego niektóre wywiady prasowe, jednak po słabym początku radzi sobie coraz lepiej - wywiady Mazurka w RMF FM oceniają Jacek Nizinkiewicz, Marek Kacprzak i Marcin Makowski. więcej
 
 
Zdaniem marketingowów po ,,poparzeniowej aferze" Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko
 
Sytuacja, w której konsument doznał poparzenia w wyniku wypicia wody Żywiec Zdrój Żywioł odbije się bez wątpienia na wizerunku tej marki. Kryzys może być jednak przejściowy, wskazana jest kampania naprawcza - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Radosław Gawędzki i Marcin Kalkhoff. więcej
 
 
Telewizja Polska zerwała współpracę z Piotrem Nisztorem. ,,Przez twitterowe żarty z Kurskiego"
 
Dziennikarz TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie” Piotr Nisztor nie prowadzi już programu „Porozmawiajmy o...” w TVP3 Warszawa. Twierdzi, że zdecydował o tym zarząd TVP, a powodem jest jego aktywność na Twiiterze, m.in. żarty z Jacka Kurskiego. więcej
 
 
,,Azja Express" hitem TVN. Stacja zyskała 500 tys. widzów
 
Nowy reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda w TVN średnio 1,75 mln osób, o 500 tys. widzów więcej niż program „Kto poślubi mojego syna?” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Grupa Polsat wyprodukuje filmy o Annie Przybylskiej i Jerzym Górskim, komedię romantyczną i serial animowany ,,Wilq Superbohater" więcej
 
,,Wiadomości" z wyższą widownią we wrześniu niż ,,Fakty" (wydanie po wydaniu) więcej
 
Polska wersja Netflixa: 80 proc. treści z lektorem i napisami, nowe formy płatności dla klientów T-Mobile i UPC więcej
 
Tomasz Lis: ,,Newsweek" nie potrzebował zgody na zainspirowanie się plakatem, autor nie chciał go u nas opublikować więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Kreatywny El Padre
Event Manager El Padre
Programmatic Publisher Manager Media Impact Polska
Producent Autopromocji TVN
Director, Corporate Development Scripps Networks Interactive
Account Manager Agencja Reklamowa dsk
New Business Manager Agencja Reklamowa dsk
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Internet Analytics & Performance Manager Onet.pl
Ad Sales Coordinator Fox International Channels Poland
Executive Assistant to CEO Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska zerwała współpracę z Piotrem Nisztorem. ,,Przez twitterowe żarty z Kurskiego"

Dziennikarz TV Republika i „Gazety Polskiej Codziennie” Piotr Nisztor nie prowadzi już programu „Porozmawiajmy o...” w TVP3 Warszawa. Twierdzi, że zdecydował o tym zarząd TVP, a powodem jest jego aktywność na Twiiterze, m.in. żarty z Jacka Kurskiego. więcej

,,Azja Express" hitem TVN. Stacja zyskała 500 tys. widzów

Nowy reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda w TVN średnio 1,75 mln osób, o 500 tys. widzów więcej niż program „Kto poślubi mojego syna?” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

Odrzucony kandydat zaskarży wyniki konkursu na prezesa TVP, zarzuca złamanie przepisów ws. Brauna i Kurskiego

Maciej Maciejowski, który odpadł w drugim etapie konkurs na prezesa Telewizji Polskiej, wezwał Radę Mediów Narodowych do unieważnienia dotychczasowych wyników. Uważa, że Rada złamała prawo, dopuszczając do konkursu skazanego wyrokiem Grzegorza Brauna i Jacka Kurskiego, który według świadków miał złożyć zgłoszenia tuż po terminie. więcej

,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni" gromadzi 1,3 mln osób. Polsat stracił 440 tys. widzów

Najnowszy sezon show „Top Chef’” gromadzi średnio 1,30 mln osób, o 440 tys. widzów mniej niż oglądało format w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania specjalnej edycji programu „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Jakub Stefaniak do Michała Rachonia w TVP Info: ,,panie rzeczniku PiS", Paczuska i Pereira oburzeni

Rzecznik prasowy PSL Jakub Stefaniak w czasie rozmowy w TVP Info zwracał się do Michała Rachonia per „panie rzeczniku”. - Niespotykany brak kultury ze strony rzecznika PSL. Przepraszam widzów, że musieli go oglądać - ocenił Samuel Pereira. Stefaniakowi przypomniano, że sam pracował kilka lat temu w TVP Info. więcej

,,Po Prostu Zdrowie" w TVP1. Program poprowadzi Anna Popek

26 września 2016 roku TVP1 rozpocznie emisję medycznego magazynu „Po Prostu Zdrowie”. Poprowadzi go Anna Popek. więcej

,,Code Black: Stan krytyczny" w TV Puls

3 października 2016 roku na antenie TV Puls odbędzie się polska premiera amerykańskiego serialu „Code Black: Stan krytyczny”. więcej

Serial ,,Partnerki" w TNT (wideo)

3 października 2016 roku TNT rozpocznie emisję serialu „Partnerki”. więcej

,,Jakubiak - z miłości do lokalności" w Kuchnia+

24 września 2016 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję nowego programu Tomasza Jakubiaka „Jakubiak - z miłości do lokalności”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Wieczorna ,,Tu jest muzyka" oraz weekendowa audycja Tarki, Kilena i Czejarka w jesiennej ramówce Jedynki

W najbliższą niedzielę rusza jesienna ramówka radiowej Jedynki. Wśród kilkunastu nowości są m.in. codzienne wieczorne pasmo muzyczne, audycje publicystyczne, historyczne i konsumenckie, a także weekendowy program poranny, który za każdym razem będzie nadawany z innego regionu Polski. - Nowa ramówka tworzona była przede wszystkim z myślą o najwierniejszych słuchaczach - mówi Wirtualnemedia.pl Rafał Porzeziński, dyrektor stacji. więcej

 
Robert Mazurek coraz lepszy w wywiadach w RMF FM, braki warsztatowe nadrabia doświadczeniem (opinie)

Robert Mazurek nie ma tak świetnego warsztatu radiowego jak Konrad Piasecki czy Marcin Zaborski, ale nadrabia to wiedzą i doświadczeniem dziennikarskim. W radiu ciężko mu będzie przeprowadzić rozmowy równie błyskotliwe co jego niektóre wywiady prasowe, jednak po słabym początku radzi sobie coraz lepiej - wywiady Mazurka w RMF FM oceniają Jacek Nizinkiewicz, Marek Kacprzak i Marcin Makowski. więcej

 
Polska branża muzyczna w górę o ponad 20 proc., mocno w górę sprzedaż płyt winylowych i wpływy ze streamingu

Według danych Związku Producentów Audio Video (ZPAV) w pierwszej połowie br. polski rynek muzyczny zwiększył wartość o ponad 20 proc. do kwoty prawie 110 mln złotych. O jedną piątą wzrósł streaming oraz fizyczna sprzedaż płyt, a 37-procentowy wzrost zanotowała sprzedaż winyli. więcej

 
Audycja ,,Cogito ergo..." Macieja Pawlickiego w Trójce

W niedzielę 25 września 2016 roku radiowa Trójka rozpocznie emisję publicystycznej audycji „Cogito ergo…”, którą poprowadzi Maciej Pawlicki - reżyser, twórca filmów i programów telewizyjnych. więcej

 
Trójka, Eska i RMF FM na czele słuchalności w Poznaniu. Traci Radio Merkury

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu jest Trójka. Na podium znalazły się takie stacje, jak: Eska i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wydatki reklamowe T-Mobile, Kino Świat i Unilevera wzrosły kilkakrotnie bardziej niż średnia rynkowa, w dół Orange i Lidl (TOP 10)

Tradycyjne media w okresie od stycznia do sierpnia br. zwiększyły wpływy z reklam o 5,7 proc. rok do roku. O wiele bardziej wzrosły wydatki reklamowe kilku największych marketerów, w tym T-Mobile Polska, Kino Świat i Unilevera. więcej

4 tysiące balonów i 1500 kg brokatu w reklamie nowej linii telewizorów Sony Bravia

Firma Sony rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest ukazanie jakości obrazu nowej linii telewizorów Bravia 4K HDR. Za jej realizację odpowiada agencja DDB Berlin. więcej

Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

Należąca do Facebooka platforma Instagram podała, że w ciągu pół roku liczba współpracujących z nią reklamodawców wzrosła z 200 tys. do 500 tys. Najwięcej z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady. więcej

Katarzyna Kostacińska szefem działu marketingu w firmie Bluerank

Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w firmie Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą. więcej

,,Ty też daj komuś zmianę" w piłkarskiej odsłonie kampanii ,,Zgoda na życie" (wideo)

Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło nową odsłonę ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem „Zgoda na życie” promującej dawstwo organów. W spocie wykorzystano ujęcia z meczów Lotto Ekstraklasy. Za realizację akcji odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

Muzyka zadba o wizerunek i atmosferę

W ostatnich latach w sposobie kreowania wizerunku marek oraz miejsc zaszły spore zmiany. Jeszcze niedawno w Polsce wystarczyło zrealizować kampanię obiecującą coś konsumentom. Obecnie czasy marketingu pojmowanego zachowawczo i szablonowo odchodzą do lamusa. Wizerunek marki musi być obecnie znacznie bardziej autentyczny – nie wystarcza już stary schemat „sprzedaż + reklama”. Na końcu procesu budowania wizerunku bowiem znajduje się doświadczenie osobiste. więcej

Kelly Clark za Dominika Proctora globalnym szefem Group M

Kelly Clark został powołany na stanowisko global chief executive Group M (należą do niej m.in. domy mediowe Mindshare, Mediacom, MEC). Zastąpi na nim Dominika Proctora, który ustępuje ze stanowiska. więcej

,,Mamy wszystkich sprzedawców" w reklamach otoMoto.pl (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann. więcej

,,Sekretne życie Zwierzaków domowych" w kampanii Mlekołaków (wideo)

W telewizji, kinie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki (produkowanych przez Lubellę) związana z nowym filmem animowanym „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Mindshare. więcej

Agnieszka Woźniak-Starak ambasadorką kampanii o odpowiedzialnych adopcjach zwierząt (wideo)

Ruszyła kampania promująca Adopciaki.pl - program, który wspiera odpowiedzialne adopcje bezdomnych psów i kotów realizowana przez Fundację Viva! Akcja dla Zwierząt oraz firmę Nestle Purina. Jego ambasadorką została Agnieszka Woźniak-Starak. więcej

MF i UOKiK chcą zmian w reklamach kredytów: koniec z drobnym drukiem i hasłami ,,za 0 zł"

Ministerstwo Finansów oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów szykują przepisy mające ograniczyć wprowadzanie w błąd przez reklamy kredytów konsumenckich. Z przekazów mają zniknąć m.in. slogany typu „kredyt za 0 zł” i podawanie istotnych danych drobnym drukiem. więcej

Dawid Podsiadło w nowym klipie z Bogusławem Lindą i Sokołem promuje whisky Johnie Walker (wideo)

W internecie udostępniono teledysk Dawida Podsiadło do piosenki „O drodze do”, w którym na zasadzie lokowania produktu promowana jest whisky Johnie Walker. W klipie, przygotowanym przez firmy VML Poland i Papaya Films, występują też Bogusław Linda i Wojtek Sokół. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Działkowiec" na czele sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie w I półroczu 2016, ,,Mam Ogród" wyprzedził ,,Przepis na Ogród"

W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie był „Działkowiec”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Mam Ogród”, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Dziennik Wschodni - 2016-09-23 Sukcesy i porażki - 2016-09-23 Dziennik Wschodni - 2016-09-22 W Sieci Historii - 2016-09-22 Dziennik Wschodni - 2016-09-21
 
 
 
 
INTERNET
 
Większość Polaków przeciwko e-paragonom i zbieraniu przez państwo danych zakupowych

Blisko dwie trzecie Polaków jest przeciwnych gromadzeniu przez państwo danych o wszystkich ich zakupach. Ponad połowa przeciwna jest zarówno przejściu na e-paragony, jak i całkowitemu zastąpieniu tradycyjnych płatności gotówkowych płatnościami elektronicznymi, a według 84% dostęp instytucji państwowych do danych o ich zakupach byłby naruszeniem prywatności - wynika z badania Ipsos. więcej

Aplikacja YouTube i serwis Google.pl liderami w polskim internecie mobilnym (TOP30)

Według danych firmy Spicy Mobile w sierpniu br. w Polsce najpopularniejszą aplikacją mobilną i był YouTube, zaś domena Google.pl miała największy zasięg wśród użytkowników urządzeń przenośnych. więcej

Instagram ma pół miliona reklamodawców i 1,5 miliona partnerów biznesowych

Należąca do Facebooka platforma Instagram podała, że w ciągu pół roku liczba współpracujących z nią reklamodawców wzrosła z 200 tys. do 500 tys. Najwięcej z nich pochodzi ze Stanów Zjednoczonych, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Australii i Kanady. więcej

Na Facebooku jakość odpowiedzi od marki ważniejsza od szybkości jej udzielenia

86% osób całkowicie satysfakcjonuje kilkugodzinny czas reakcji na swoją skargę na Facebooku - wynika z badania SW Research. więcej

Gemius chce opatentować swoją technologię badania internetu

Firma Gemius zgłosiła badanie internetu PBI/Gemius do krajowego urzędu patentowego i czeka na decyzję w tej sprawie. więcej

Nastolatki częściej niż z Facebooka korzystają z YouTube'a i Gmaila

Portale społecznościowe cieszą się dużą popularnością wśród nastolatków, ale jeszcze częściej korzystają one z YouTube'a i Gmaila.   więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Większość Polaków przeciwko e-paragonom i zbieraniu przez państwo danych zakupowych

Blisko dwie trzecie Polaków jest przeciwnych gromadzeniu przez państwo danych o wszystkich ich zakupach. Ponad połowa przeciwna jest zarówno przejściu na e-paragony, jak i całkowitemu zastąpieniu tradycyjnych płatności gotówkowych płatnościami elektronicznymi, a według 84% dostęp instytucji państwowych do danych o ich zakupach byłby naruszeniem prywatności - wynika z badania Ipsos. więcej

184 litry napojów alkoholowych za 564 zł kupuje rocznie przeciętny Polak

W 2015 r. polscy konsumenci nabyli napoje bezalkoholowe o łącznej wartości 21,7 mld zł - wynika z raportu KPMG. więcej

Gemius chce opatentować swoją technologię badania internetu

Firma Gemius zgłosiła badanie internetu PBI/Gemius do krajowego urzędu patentowego i czeka na decyzję w tej sprawie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Zdaniem marketingowów po ,,poparzeniowej aferze" Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko

Sytuacja, w której konsument doznał poparzenia w wyniku wypicia wody Żywiec Zdrój Żywioł odbije się bez wątpienia na wizerunku tej marki. Kryzys może być jednak przejściowy, wskazana jest kampania naprawcza - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Zaborowska, Radosław Gawędzki i Marcin Kalkhoff. więcej

Jakub Jarosz: z Glaubicz Garwolińska Consultants Solski Burson-Marsteller

Jakub Jarosz, ostatnio związany z agencją Glaubicz Garwolińska Consultants, dołączył do zespołu agencji Solski Burson-Marsteller. W jej strukturze awansowano troje pracowników: Monikę Leszczyńską, Zofię Trzcińską i Joannę Łukę. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Komisja Europejska: darmowy roaming bez limitu, ale z kontrolą użytkowników
Aplikacja YouTube i serwis Google.pl liderami w polskim internecie mobilnym (TOP30)
Xiaomi wchodzi na polski rynek z trzema modelami, ceny od 699 do 1790 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
184 litry napojów alkoholowych za 564 zł kupuje rocznie przeciętny Polak
Ceny paliw na stacjach nie powinny rosnąć, ale na obniżki nie ma co liczyć
Czy wydatki na remont przeprowadzony przed nabyciem mieszkania dają prawo do zwolnienia z podatku
Święta czy choroba zahaczające o dni wolne od pracy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Polska branża muzyczna w górę o ponad 20 proc., mocno w górę sprzedaż płyt winylowych i wpływy ze streamingu
80 nowych produkcji w ofercie Netflixa
"Gwiazda" - Polsat kręci film o Annie Przybylskiej
Dawid Podsiadło w nowym klipie z Bogusławem Lindą i Sokołem promuje whisky Johnie Walker (wideo)
Uma Thurman zagra w serialu "My So Called Wife"
"Hardwired...To Self Destruct" - Metallica ma nowy album. Zmieniona wersja deluxe
Enrique Iglesias wystąpi w Krakowie
Powstanie serial "Elvis" dla Weinstein Television
Michael Gambon w serialu "Fearless"
Lady Gaga pokazała "Perfect Illusion" (wideo)
,,Code Black: Stan krytyczny" w TV Puls
Serial ,,Partnerki" w TNT (wideo)
 
 
 
BLOG
 
Aplikacja zachwytu - ks. Artur Stopka
 
News wszechczasów! - Magda Furman
 
Koryto, świnie, kwik i chrumkanie - Ewaryst Fedorowicz
 
Szwed odzywa się rzadko - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Delirium smoleńskie - Wanda Konarzewska
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj