Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Grudnia 2016
 
 
 
Niemiecki Serviceplan inwestuje w Group One, przejął 25 proc. jej udziałów
 
 
Canal+ stawia na polskie seriale: ,,Belfer 2" i ekranizacja ,,Króla" Szczepana Twardocha
 
Po sukcesie „Belfra” Canal+ skupi się na produkcji polskich seriali. Od 2018 r. co roku ma pokazywać dwie lokalnie zrealizowane produkcje. Już trwają prace nad drugim sezonem „Belfra”, w planach są także ekranizacje książek szpiegowskich Vincenta V. Severskiego oraz „Króla” Szczepana Twardocha. więcej
 
 
Agora: ,,Gazeta Wyborcza" traci, bo jest mniej reklamowana. Jastrzębowski: ,,GW" przewidywalna i nieobiektywna, ,,SE" pluralistyczny
 
Według Agory „Gazeta Wyborcza” notowała w ostatnich miesiącach duże spadki sprzedaży, ponieważ jest mniej promowana niż rok wcześniej, a ponadto pozyskała już ponad 77 tys. użytkowników płacących za dostęp do jej stron internetowych. - „Gazeta Wyborcza” obrała karkołomny kurs, pozbyła się bardzo wielu cenionych autorów, jest absolutnie przewidywalna i nieobiektywna. W mojej redakcji pracują zwolennicy lewicy, prawicy, centrum. Nie mam problemów z przedstawianiem opinii różnych ludzi - opisuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy „Super Express”. więcej
 
 
Bauer rezygnuje z witryny Bravo.pl. ,,To porządkowanie portfolio serwisów grupy"
 
Wydawnictwo Bauer Media zdecydowało, że młodzieżowy serwis Bravo.pl przestanie funkcjonować z początkiem 2017 r. - To efekt zmian w korzystaniu z internetu przez nastolatków. Interakcja magazynu drukowanego będzie prowadzona nadal za pośrednictwem fanpage’a Bravo na Facebooku - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łopatowska, dyrektor segmentu Lifestyle w Grupie Interia.pl. więcej
 
 
,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. ,,Dobrze przyjęty przez widzów"
 
Kontrowersyjny program „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,50 mln widzów. TVN w czasie emisji show wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,37 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Milionerzy" wracają do TVN. Premierowe odcinki w lutym 2017 r. więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" przegrywa z ,,Super Expressem", bo bardziej przeniosła się do internetu i podrożała, spadki w druku nieuniknione (opinie) więcej
 
W 2017 r. polska reklama zyska 2,7 proc., coraz niższe wzrosty w telewizji, internet o 12 proc. w górę więcej
 
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista/ka ds. reklamy natywnej PMPG Polskie Media
Marketing Manager Viacom International Media Networks
Redaktor Online Eurozet
MŁODSZY SPECJALISTA DS. MARKETINGU Multikino
Specjalista ds. mediów społecznościowych LF Cosmetics
Project Manager Eurozet
Senior Strategy Planner Isobar
Specjalista ds. Realizacji Sprzedaży Specjalnej TVN
Młodszy Analityk TVN
SENIOR CREATIVE SPECIALIST Platige Image S.A.
Digital Media Planner Buyer Havas Media Group
Digital Media Manager Havas Media Group
Specjalista ds. E-commerce - e-marketing eBilet.pl
(Senior) Grafik TVN
Senior Communication Planner / Communication Planner Vizeum
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Canal+ stawia na polskie seriale: ,,Belfer 2" i ekranizacja ,,Króla" Szczepana Twardocha

Po sukcesie „Belfra” Canal+ skupi się na produkcji polskich seriali. Od 2018 r. co roku ma pokazywać dwie lokalnie zrealizowane produkcje. Już trwają prace nad drugim sezonem „Belfra”, w planach są także ekranizacje książek szpiegowskich Vincenta V. Severskiego oraz „Króla” Szczepana Twardocha. więcej

,,Ślub od pierwszego wejrzenia" hitem TVN. ,,Dobrze przyjęty przez widzów"

Kontrowersyjny program „Ślub od pierwszego wejrzenia” oglądało średnio 1,50 mln widzów. TVN w czasie emisji show wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,37 mln zł. więcej

Canal+ Start i Canal+ Now - nowe kanały nc+? ,,Chcemy poznać potrzeby klientów"

Abonenci platformy nc+ od kilku dni otrzymują od operatora ankiety z prośbą o ocenę możliwych zmian w ofercie premium platformy. - Na razie tylko badamy satysfakcję klientów i ich potrzeby. W zależności od wyników tych badań, będziemy podejmować decyzje - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Smaszcz-Kurzajewska, dyrektor komunikacji nc+. więcej

Joanna Klimek: z TVP na szefową public relations w PGNiG

Joanna Klimek objęła stanowisko dyrektora departamentu public relations w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej w Polsacie. więcej

Play Now z kanałami HBO, HBO2 i HBO3 za 25 zł

Oferowana przez Play mobilna platforma telewizyjna Play Now zaoferowała swoim użytkownikom możliwość oglądania filmów, seriali i programów dostępnych na kanałach HBO, HBO2 i HBO3, a także dostęp do biblioteki HBO. Dostęp do pakietów HBO będzie kosztował miesięcznie 25 złotych, a z oferty można zrezygnować w dowolnym momencie. więcej

880 tys. widzów serialu ,,Szkoła 5". 27,6 mln zł z reklam

Piąty sezon „Szkoły” oglądało 877 tys. widzów. Produkcja dała TVN pozycję wicelidera oglądalności w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 27,58 mln zł. więcej

Cyfrowy Polsat proponuje abonentom do pół roku bez opłat

Wystartowała akcja promocyjna Cyfrowego Polsatu, w ramach której abonenci pełnej oferty telewizyjnej operatora będą zwolnieni z abonamentu przez 6 miesięcy. więcej

,,Szpital 8" oglądało 1,8 mln widzów. Ponad 60 mln zł z reklam

Ósmy sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 1,81 mln osób. Paradokument dał TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego tuż za Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 60,50 mln zł. więcej

,,Ukryta prawda" liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam

Jesienne odcinki „Ukrytej prawdy” oglądało średnio 1,34 mln osób. Paradokument dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,83 mln zł. więcej

HBO zapowiada nowe seriale i filmy w 2017 roku

HBO zaprezentowało klip zapowiadający produkcje, które będzie można oglądać na antenie w przyszłym roku. W planach są zarówno nowe seriale, jak i te już znane i lubiane, a także nowe filmy i dokumenty. więcej

,,Kolędowanie z Fundacją Polsat" i ,,Wielkie kolędowanie z Polsatem - Warszawa 2016" w Telewizji Polsat

W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat pokaże dwa świąteczne koncerty: „Kolędowanie z Fundacją Polsat” i „Wielkie kolędowanie z Polsatem - Warszawa 2016”. więcej

"The Nine" - nowy serial szpiegowski FOX Networks Group

FOX Networks Group nakręci serial roboczo zatytułowany "The Nine". Projekt zapowiadany jest jako "pełen zaskakujących zwrotów akcji thriller szpiegowski". więcej

,,Magazyn MotoWizja" na antenie Motowizji

7 grudnia 2016 roku Motowizja rozpocznie emisję nowego programu „Magazyn MotoWizja”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Dziennikarze i prezenterzy Radia ZET Gold śpiewają pastorałkę

W okresie bożonarodzeniowym ramówkę Radia ZET Gold (Grupa Eurozet) wypełnią świąteczne przeboje, emitowane na zmianę z utworami z playlisty. Dziennikarze i prezenterzy przygotowali własną pastorałkę. więcej

 
Rekord FM liderem Radomiu. Duży wzrost VOX FM i TOK FM

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu należy do Rekord FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Dziennikarze Radia WAWA zrobią porządki w domach słuchaczy przed Świętami

Przed Bożym Narodzeniem Radio WAWA przygotowuje dwa konkursy z nagrodami. W zabawie „Dzika Ekipa wysprząta Ci dom na Święta” słuchacze mogą wygrać przedświąteczne porządki, które w ich domach zrobią dziennikarze stacji. W drugiej akcji - „Zaproś Mikołaja Radia WAWA do siebie” - do wygrania jest 500 zł. więcej

 
Serwis internetowy Radia Merkury w nowej odsłonie

Poznańskie Radio Merkury uruchomiło nową wersję swojego serwisu internetowego. Najważniejsze zmiany to rozbudowanie profilu informacyjnego, serwisy informacyjne stacji będą dostępne również w internecie. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Niemiecki Serviceplan inwestuje w Group One, przejął 25 proc. jej udziałów

Niemiecki koncern marketingowy Serviceplan i polski holding Group One zaczęły współpracę strategiczną, w ramach której Serviceplan kupił 25 proc. udziałów Group One. Razem będą pozyskiwać i obsługiwać międzynarodowych klientów. Agencja reklamowa Change zmieni nazwę na Change Serviceplan. więcej

Maryla Rodowicz w świątecznej odsłonie kampanii ,,Proste historie" Iglotexu (wideo)

Firma Iglotex rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii reklamowej „Proste historie” promującej mrożoną żywność. Tym razem bohaterką reklam jest piosenkarka Maryla Rodowicz. więcej

Jacek Ambrosiewicz: z Ubisoftu do Netflixa

Jacek Ambrosiewicz, ostatnio pracujący jako social media manager w polskim oddziale firmy Ubisoft dołączył do zespołu Netflixa w Amsterdamie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Starcom rozpoczyna obsługę firmy Dawtona

Dom mediowy Starcom (należy do Publicis Media) zajmie się obsługą mediową firmy Dawtona Polska, zajmującej się przetwórstwem warzyw i owoców - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Tatuaże Davida Beckhama w kampanii UNICEF przeciw przemocy wobec dzieci (wideo)

UNICEF rozpoczął kampanię społeczną dotyczącą problemu przemocy wobec dzieci. Jej głównym bohaterem jest były piłkarz David Beckham. W spocie ożywają tatuaże na jego ciele. więcej

Marta Baran szefem strategii i analiz marketingowych w PZU, Agnieszka Rzepkowska kieruje komunikacją marketingową

Marta Baran, ostatnio pracująca w Link4, została dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU. więcej

Paweł Kasprzak kupił 10 proc. udziałów w NuOrder

Paweł Kasprzak, head of strategy & client service w NuOrder, kupił 10 proc. udziałów w tej agencji. Dotychczas jedynym jej właścicielem był Michał Siejak, dyrektor zarządzający. więcej

Konserwator zabytków protestuje przeciw muralowi Wedla w Warszawie: to nie sztuka, tylko reklama

Na jednym z budynków w centrum Warszawy powstaje mural zlecony przez firmę Lotte Wedel. Ma pokazywać scenkę dotyczącą historii firmy, z 1936 roku. Zdaniem konserwatora zabytków jest to nielegalna reklama firmy. więcej

Polski oddział McCann & MRM pracuje dla Stanley Black&Decker w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja McCann & MRM została hubem regionalnym na kraje Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) firmy Stanley Black & Decker,  amerykańskiego producenta narzędzi przemysłowych i ręcznych, dostarczanych profesjonalistom oraz klientom indywidualnym na całym świecie. więcej

Rama Smaż jak Szef Kuchni promowana w serialu ,,Wmiksowani.pl" Onetu

Unilever Polska, producent marki Rama Smaż jak Szef Kuchni, został sponsorem nowego kulinarnego serialu „Wmiksowani.pl”, który można oglądać na VoD.pl. więcej

Dominika Tajner-Wiśniewska promuje odzież Vippi Design

Dominika Tajner-Wiśniewska, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Agent - Gwiazdy”, prywatnie żona Michała Wiśniewskiego została ambasadorką polskiej linii odzieżowej Vippi Design. więcej

Milion batonów w promocji marki Lion w sklepach Żabka i Fresh Market

„Milion batonów do wygrania” to hasło ogólnopolskiej loterii promocyjnej marki Lion (Nestlé Polska), przygotowanej w całości przez agencję Unique One. Akcja przebiega w sieciach sklepów Żabka i Fresh Market. więcej

Fabryka Komunikacji Społecznej będzie przygotowywać kampanie komercyjne

Agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej dotychczas zajmująca się tworzeniem i prowadzeniem kampanii społecznych, głównie dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych, poszerza swoją ofertę o tworzenie strategii i kreacji dla komunikacji marek komercyjnych. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora: ,,Gazeta Wyborcza" traci, bo jest mniej reklamowana. Jastrzębowski: ,,GW" przewidywalna i nieobiektywna, ,,SE" pluralistyczny

Według Agory „Gazeta Wyborcza” notowała w ostatnich miesiącach duże spadki sprzedaży, ponieważ jest mniej promowana niż rok wcześniej, a ponadto pozyskała już ponad 77 tys. użytkowników płacących za dostęp do jej stron internetowych. - „Gazeta Wyborcza” obrała karkołomny kurs, pozbyła się bardzo wielu cenionych autorów, jest absolutnie przewidywalna i nieobiektywna. W mojej redakcji pracują zwolennicy lewicy, prawicy, centrum. Nie mam problemów z przedstawianiem opinii różnych ludzi - opisuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny Grupy „Super Express”. więcej

Agora zwolni aż 190 osób, 9,6 proc. swoich pracowników

Zarząd Agory podjął decyzję o zwiększeniu skali rozpoczęty półtora miesiąca zwolnień grupowych: ze 135 do 190 pracowników. Kierownictwo firmy będzie to konsultowało z radą pracowników i związkiem zawodowym. więcej

,,Gazeta Pomorska" wyprzedziła ,,Dziennik Zachodni". Ranking sprzedaży gazet regionalnych i lokalnych

Nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych została w październiku 2016 roku „Gazeta Pomorska”, która wyprzedziła „Dziennik Zachodni”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska”. więcej

Zmarł fotoreporter ,,Dziennika Bałtyckiego" Tomasz Bołt

W poniedziałek w wieku 44 lat zmarł Tomasz Bołt, fotoreporter przez kilkanaście lat związany z „Dziennikiem Bałtyckim”, a wcześniej z „Wieczorem Wybrzeża”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Polityka - 2016-12-07 Tygodnik Powszechny - 2016-12-07 Z życia wzięte - 2016-12-07 Chwila na Relaks  - 2016-12-07 Mam ogród - 2016-12-07
 
 
 
 
INTERNET
 
Bauer rezygnuje z witryny Bravo.pl. ,,To porządkowanie portfolio serwisów grupy"

Wydawnictwo Bauer Media zdecydowało, że młodzieżowy serwis Bravo.pl przestanie funkcjonować z początkiem 2017 r. - To efekt zmian w korzystaniu z internetu przez nastolatków. Interakcja magazynu drukowanego będzie prowadzona nadal za pośrednictwem fanpage’a Bravo na Facebooku - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Łopatowska, dyrektor segmentu Lifestyle w Grupie Interia.pl. więcej

PewDiePie, Roman Atwood i Lilly Singh najlepiej opłacanymi youtuberami. ,,Trudno porównywać zachodnie kwoty do polskich wyników"

Według zestawienia magazynu „Forbes” Szwed Felix Kjellberg znany jako PewDiePie to youtuber z najwyższymi przychodami w 2016 roku. Z kwotą 15 mln dolarów wygrywa z konkurentami, dochody czołówki rankingu przekraczają 70 mln. - Problem z szacowaniem zarobków internetowych gwiazd tkwi w tym, że zasięg to nie wszystko. Nie jest tak, że kanał z 2 milionami subskrypcji zarabia dwa razy więcej niż ten z 1 milionem - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Kamil Bolek, szef komunikacji w indaHash. więcej

Jacek Ambrosiewicz: z Ubisoftu do Netflixa

Jacek Ambrosiewicz, ostatnio pracujący jako social media manager w polskim oddziale firmy Ubisoft dołączył do zespołu Netflixa w Amsterdamie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

25. Finał WOŚP: ruszyły internetowe aukcje na Allegro (wideo)

Allegro po raz kolejny uruchomiło platformę aukcje.wosp.org.pl, będącą elementem 25. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W serwisie można wylicytować przedmioty innych darczyńców lub bezpłatnie wystawić swój przedmiot na sprzedaż. więcej

Komisja Europejska akceptuje kupno LinkedIn przez Microsoft, ale bez domyślnego MS Office i Winndowsa

Komisja Europejska po przeanalizowaniu dokumentów dotyczących przejęcia LinkedIn i wyjaśnieniu wątpliwości przez Microsoft dała zielone światło dla akwizycji serwisu rekrutacyjnego przez koncern z Redmond. Microsoft musiał jednak obiecać, że nie będzie narzucał użytkownikom korzystania z LinkedIn ani w pakiecie MS Office, ani w systemie Windows. więcej

Netflix z 6 mld dolarów na własne produkcje i 20 nowymi serialami w 2017 roku

Netflix potwierdził, że w 2017 roku zamierza przeznaczyć na własne produkcje 6 mld dolarów. Za tę kwotę ma powstać m.in. 20 nowych autorskich seriali, wśród których będą „Ultimate Beastmaster” i „The Biggest Loser”. więcej

Urządzenia mobilne coraz istotniejsze na ścieżce zakupowej klientów

Wykorzystanie smartfonów odgrywa niespotykaną dotychczas rolę w trakcie przedświątecznych zakupów. Poznanie mobilnej ścieżki zakupowej, jaką coraz częściej pokonują klienci, może okazać się dla sprzedawców kluczowe, aby zmaksymalizować zyski w tym okresie. Google przygotowało analizę takiej ścieżki w obrębie czterech kategorii produktowych: odzież i obuwie, meble, laptopy oraz produkty do pielęgnacji skóry. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
PKO BP z najlepszą bankową infolinią, w górę Pekao SA i Alior Bank

Bankowe infolinie są dobrze oceniane przez klientów. Na pozycję lidera powrócił PKO Bank Polski, zaś największą poprawę w ciągu ostatniego roku odnotowały Pekao SA i Alior Bank. Jednocześnie klienci nieco dłużej niż pół roku temu czekają na połączenie z konsultantem i odpowiedź mailową - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Co drugi Polak na prezenty świąteczne wyda ponad 300 zł

Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). W tym roku będą to przede wszystkim zabawki dla dzieci, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa Polaków na upominki planuje w tym roku wydać ponad 300 zł - wynika z badania Maison&Partners. więcej

Urządzenia mobilne coraz istotniejsze na ścieżce zakupowej klientów

Wykorzystanie smartfonów odgrywa niespotykaną dotychczas rolę w trakcie przedświątecznych zakupów. Poznanie mobilnej ścieżki zakupowej, jaką coraz częściej pokonują klienci, może okazać się dla sprzedawców kluczowe, aby zmaksymalizować zyski w tym okresie. Google przygotowało analizę takiej ścieżki w obrębie czterech kategorii produktowych: odzież i obuwie, meble, laptopy oraz produkty do pielęgnacji skóry. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Klimek: z TVP na szefową public relations w PGNiG

Joanna Klimek objęła stanowisko dyrektora departamentu public relations w spółce Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Telewizji Polskiej, a wcześniej w Polsacie. więcej

Good One PR wypromuje Ground Frost

Z początkiem grudnia agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Ground Frost, specjalizującą się w usługach z zakresu wycen, tworzenia modeli finansowych oraz analizy danych w celu zwiększania efektywności działania przedsiębiorstw. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play Now z kanałami HBO, HBO2 i HBO3 za 25 zł
Kto odpowiada za klęskę Galaxy Note 7? "Projektanci, a nie dostawcy baterii"
W III kw. rynek urządzeń wearables w górę o 3,1 proc., Apple sprzedało 1,1 mln Apple Watch
Orange i T-Mobile będą wspólnie korzystać z pasm 800 i 2600 MHz do internetu LTE
Asus Transformer 3 Pro w Polsce od 5999 zł (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKO BP z najlepszą bankową infolinią, w górę Pekao SA i Alior Bank
Bali Padda nowym CEO Grupy Lego
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Canal+ stawia na polskie seriale: ,,Belfer 2" i ekranizacja ,,Króla" Szczepana Twardocha
Netflix z 6 mld dolarów na własne produkcje i 20 nowymi serialami w 2017 roku
Bernardo Bertolucci o gwałcie w filmie "Ostatnie tango w Paryżu". "Absurdalne nieporozumienie"
Małgorzata Rozenek-Majdan: to był rok obfitujący w mocne doznania. I dobre, i złe
"Transformers: Ostatni Rycerz" - zobacz trailer (wideo)
Zbigniew Wodecki: dopóki stoję i włosy mi nie wypadną, dopóty będę robił karierę
HBO zapowiada nowe seriale i filmy w 2017 roku
"The Nine" - nowy serial szpiegowski FOX Networks Group
8 lutego premiera serialu "Legion"
Cleo pokazała "Na pół" (wideo)
"Humans" prawie na walentynki
Lady Gaga cierpi z powodu gwałtu
 
 
 
BLOG
 
POSTPRAWDA nas wyzwoli...? - Wanda Konarzewska
 
Szwedzka oszczędność w korzystaniu z wolności słowa - Mirosław Usidus
 
Niech teraz Gliński przeprosi Piniora! - Ewaryst Fedorowicz
 
Jubileusze - Andrzej Bober
 
Asia i media - ks. Artur Stopka
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj