Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 17 Marca 2017
 
 
 
Szef Ringier Axel Springer Media pisze pracownikom o wygranej Tuska z Kaczyńskim i radzi: podpowiedzmy czytelnikom, jak zostać w UE
 
Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG, w liście do pracowników polskiego oddziału firmy ocenił, że reelekcja Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej wbrew stanowisku polskiego rządu to przegrana Jarosława Kaczyńskiego oraz „ideologii i prymitywnych manipulacji”. - Pamiętajmy, że większość naszych czytelników i użytkowników należy do tej miażdżącej większości, która popiera członkostwo Polski w UE. Podpowiedzmy im co zrobić, żeby pozostać na pasie szybkiego ruchu i nie skończyć na parkingu - stwierdził. więcej
 
 
900 tys. widzów ,,Historii Roja" w TVP1. Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek
 
Nowy serial TVP1 „Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać” ogląda średnio 903 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. więcej
 
 
Canal+ w 2018 roku pokaże serial ,,Nielegalni" i całkiem nowy projekt
 
Platforma nc+ chce, aby w 2018 roku na antenie Canal+ miały premierę dwie polskie produkcje serialowe - „Nielegalni” na podstawie książek Vincenta V. Severskiego oraz całkiem nowy serial, nad którym trwają prace - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Maciej Stec: zarzuty prezesa Telewizji Puls są absurdalne
 
- Zarzuty prezesa Telewizji Puls pod adresem Cyfrowego Polsatu są absurdalne - tak Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ocenił starania o unieważnienie koncesji Super Polsatu. Negatywnie ocenił także pretensje o przesunięcie TV Puls na dalekie miejsce w ofercie Cyfrowego Polsatu. więcej
 
 
Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo
 
Firma FoodCare wybrała do kompleksowej obsługi reklamowej marki Frugo agencje OS3 i H2). Zadaniem agencji będzie rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji na rynku napojów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Połowa wpływów Wirtualnej Polski z e-commerce. Firma chce przejmować dalej w tej branży, bo to ,,kolej XXI wieku" więcej
 
Serial ,,Belfer 2" jesienią w Canal+. Nowi aktorzy i nowy reżyser więcej
 
TVP szuka pomysłów na programy o tematyce religijnej dla młodzieży i rodziny więcej
 
RMF FM powiększa przewagę nad Radio ZET, tracą Trójka i VOX FM. Rekord TOK FM więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Producent wykonawczy programów TV PrimeMovers
Realizator programów telewizyjnych w redakcji TVN Turbo TVN
Digital Marketing Specialist Independent Digital
Content Hunter Independent Digital
DZIENNIKARZ/ REDAKTOR MM Magazyn Przemysłowy
Senior Event Manager MEDIACAP
Specjalista ds. Obsługi Klienta Independent Digital
PR Manager Cape Morris
Specjalista ds. marketingu internetowego Onet.pl
Operator / montażysta Eurozet
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
Researcher / moderator Eurozet
Web Publisher Cheil
Administrator Baz Danych TVN
Administrator Aplikacji TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
900 tys. widzów ,,Historii Roja" w TVP1. Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek

Nowy serial TVP1 „Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać” ogląda średnio 903 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. więcej

Canal+ w 2018 roku pokaże serial ,,Nielegalni" i całkiem nowy projekt

Platforma nc+ chce, aby w 2018 roku na antenie Canal+ miały premierę dwie polskie produkcje serialowe - „Nielegalni” na podstawie książek Vincenta V. Severskiego oraz całkiem nowy serial, nad którym trwają prace - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Stec: zarzuty prezesa Telewizji Puls są absurdalne

- Zarzuty prezesa Telewizji Puls pod adresem Cyfrowego Polsatu są absurdalne - tak Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ocenił starania o unieważnienie koncesji Super Polsatu. Negatywnie ocenił także pretensje o przesunięcie TV Puls na dalekie miejsce w ofercie Cyfrowego Polsatu. więcej

Operatorzy kablowi chcą od KRRiT zwiększonej kontroli nadawców TV. ,,Często są podmiotami zagranicznymi"

Mediakom (Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji) opublikował swoje stanowisko w ramach konsultacji społecznych projektu kierunku strategii KRRiT na lata 2017-2022. Związek zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia rozwiązań prawnych, regulujących udzielane przez nadawców licencje. więcej

,,Przybliżenie" nowym talk-show TVP2. Gospodarzami Piotr Gociek i Rafał Ziemkiewicz

W piątek, 17 marca br. TVP2 rozpocznie emisję nowego talk-show „Przybliżenie”. Gospodarzami programu będą Piotr Gociek i Rafał Ziemkiewicz. więcej

TVP będzie promować aktywność seniorów w programach i serialach

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podpisał wczoraj list intencyjny w sprawie realizacji rządowej kampanii Bezpieczny i Aktywny Senior. Pod listem podpis złożyła także Elżbieta Rafalska, minister rodziny, pracy i polityki społecznej. więcej

Cyfrowy Polsat: 6,5 mln zł na pensje zarządu, 16,7 mln zł na premie w 2016 roku

Wynagrodzenia członków zarządu Cyfrowego Polsatu w 2016 roku pozostały na poziomie sprzed roku. Znacząco natomiast zwiększyła się łączna kwota premii zarządzających spółką. więcej

Podziękowania w ,,Wiadomościach" dla państwowych sponsorów sylwestra TVP to nie kryptoreklama, tylko informacja

Telewizja Polska i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oddaliły zarzut posła Nowoczesnej, że podziękowania w „Wiadomościach” dla państwowych firm, które sponsorowały koncert sylwestrowy w TVP2, były niedozwoloną reklamą. więcej

Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych Rewolucjach"

W opublikowanym na kwiecień cenniku reklam w TVN ceny reklam są średnio od kilku do kilkunastu procent wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba tradycyjnie już zapłacić za spoty przy kulinarnych show „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”. więcej

Ofcom zbada wpływ połączenia 21st Century Fox i Sky na brytyjski rynek mediów

Ofcom, brytyjski regulator rynku mediów i telekomunikacji ma zbadać czy planowane przejęcie Sky przez 21st Century Fox nie zachwieje segmentem medialnym w Wielkiej Brytanii. - Interes publiczny wymaga przeprowadzenia dokładnego dochodzenia w tej sprawie - argumentuje Karen Bradley, minister ds. kultury, mediów i sportu. więcej

,,Warsaw Shore - Winter Camp" ogląda 119 tys. widzów w MTV Polska

Siódmą edycję „Warsaw Shore” zatytułowaną „Winter Camp” ogląda 119 tys. widzów. Względem piątej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., program zyskał 35 tys. oglądających. więcej

Cyfrowy Polsat z 9,7 mld zł wpływów i 1 mld zł zysku. Więcej abonentów, mniej klientów prepaidowych

W ub.r. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 9,73 mld zł wpływów ze sprzedaży, 8,07 mld zł kosztów operacyjnych i 1,02 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych jednostkowych usług abonamentowych firmy wzrosła o 5,1 proc. do 13,25 mln, a liczba usług prepaidowych - zmalała o 15,2 proc. do 3,27 mld zł. więcej

Telewizja Polska: współpraca z WOŚP nie zawsze łatwa, Jerzy Owsiak wymagający, nasze finanse ograniczone

W odpowiedzi na interpelację poselską Telewizja Polska wyjaśniła ministrowi kultury, że nie odmówiła współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, tylko ta wcześniej porozumiała się z Grupą TVN co do obsługi finału akcji. TVP zaznaczyła, że przez ponad 20 lat była współtwórcą sukcesu WOŚP. - Współpraca z Fundacją WOŚP nie zawsze należała do łatwych. Pan Jerzy Owsiak w odniesieniu do mediów publicznych zawsze był bardzo wymagający, co wg TVP S.A. jest atutem - ocenił nadawca. więcej

Motowizja w ofercie Player.pl

Do oferty Player.pl dołączył kanał Motowizja. W serwisie oglądać można również wybrane programy tej stacji. więcej

Drugi sezon serialu ,,Magiczne magiimiecze" w Cartoon Network

Cartoon Network podjął decyzję o produkcji drugiego sezonu „Magicznych magiimieczy”. Na razie nie jest znana data premiery nowych odcinków animacji. więcej

Fox pokaże drugi sezon serialu ,,Legion". Premiera w 2018 roku

Kanał Fox zamówił drugi sezon głośnego serialu „Legion”, którego premiera zaplanowana została na 2018 rok. Obecnie stacja pokazuje odcinki pierwszego sezonu produkcji. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Twoje Radio będzie nadawać w Myśliborzu

Twoje Radio ze Stargardu otrzymało koncesję na nadawanie w Myśliborzu (woj. zachodniopomorskie) - zdecydowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo

Firma FoodCare wybrała do kompleksowej obsługi reklamowej marki Frugo agencje OS3 i H2). Zadaniem agencji będzie rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji na rynku napojów. więcej

Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych Rewolucjach"

W opublikowanym na kwiecień cenniku reklam w TVN ceny reklam są średnio od kilku do kilkunastu procent wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba tradycyjnie już zapłacić za spoty przy kulinarnych show „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”. więcej

Tauron wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu

Spółka Tauron Sprzedaż wybiera w przetargu dom mediowy, z którym będzie pracować rok od momentu zawarcia umowy. Wybrana agencja zajmie się obsługą 8 mln zł budżetu. więcej

Grzegorz Kita angażuje się w Runmageddon, ogranicza działalność w Sport Management Polska

Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, został wiceprezesem i współwłaścicielem Runmageddonu - cyklu biegów z przeszkodami. Tym samym ogranicza do minimum swoją dotychczasową działalność w agencji. więcej

Initiative po rocznej przerwie znów obsłuży mediowo FFiL Śnieżka

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka zakończyła przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Wybrała w nim dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands), wracając tym samym do współpracy z nim po rocznej przerwie. więcej

Burger King otrzyma tytuł Marketera Roku na tegorocznym Cannes Lions

Amerykańska sieć fast food Burger King na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions otrzyma tytuł Kreatywnego Marketera Roku, m.in. za odważną kreatywność. więcej

Maksymalnie 2 mln zł wynagrodzenia zapłaci BGK domowi mediowemu za dwuletnią obsługę

Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Wybrana w nim firma będzie pracować dla BGK przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Wynagrodzenie dla niej ma się zmieścić w kwocie nieco ponad 2 mln zł brutto.   więcej

Koncern PSA rozpoczął globalny przetarg mediowy

Francuski koncern motoryzacyjny PSA, do którego należą marki Peugeot, Citroen i DS prowadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet mediowy chce skonsolidować w jednej grupie reklamowej. więcej

Dom produkcyjny Mumin's Interactive zmienił się w Foszer Sawicki

Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił nazwę na Foszer Sawicki i zyskał nową identyfikację wizualną. - Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL - uzasadnia te zmiany Bartłomiej Foszer, dyrektor zarządzający firmy. więcej

,,#Thank you for being you" w kampanii odzieży House (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa odzieży House (produkowanej przez LPP) pod hasłem „#Thank you for being you”. Akcja, powadzona w internecie, prasie i sklepach, obejmuje m.in. konkurs „House x Instax”. więcej

Polsat Media będzie sprzedawał czas reklamowy w Golf Channel Polska

Biuro reklamy Polsat Media (należące do Grupy Cyfrowy Polsat) zaczyna obsługę stacji Golf Channel Polska w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. więcej

Rodzinna książka kulinarna w promocji sklepów Lidl (wideo)

Sieć sklepów Lidl zaczyna promocję, w ramach której do zdobycia jest książka „Rodzinna Kuchnia Lidla” z przepisami do rodzinnego gotowania razem z dziećmi. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów marketingowych Lidla: Karola Okrasy, Darii Ładochy i Pawła Małeckiego. więcej

Asus zwraca do 500 zł za zakup płyt głównych i kart graficznych

Ruszyłą promocja firmy Asus, w ramach której przy zakupie dowolnej płyty głównej z serii Z270, X99 i Z170 lub karty graficznej GeForce GTX z serii 1080, 1070 lub 1060 można otrzymać gotówkę. więcej

,,Szczęśliwy traf" w promocji weekendowych zakupów w Makro

Makro Cash and Carry Polska rozpoczęło promocję pod hasłem „Szczęśliwy traf”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One. więcej

Pandora w nowej kampanii inspiruje kobiety, by były wierne sobie

Firma Pandora Jewelry CEE rozpoczęła działania promujące jej nową kolekcję. Kampania pod hasłem „Bądź wierna sobie” ma inspirować kobiety, by były wierne sobie i swoim przekonaniom. więcej

Agencja Digital Kingdom wypromuje Randstad w social media

Interaktywna agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom rozpoczęła obsługę social media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy. więcej

 
 
 
PRASA
 
Szef Ringier Axel Springer Media pisze pracownikom o wygranej Tuska z Kaczyńskim i radzi: podpowiedzmy czytelnikom, jak zostać w UE

Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG, w liście do pracowników polskiego oddziału firmy ocenił, że reelekcja Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej wbrew stanowisku polskiego rządu to przegrana Jarosława Kaczyńskiego oraz „ideologii i prymitywnych manipulacji”. - Pamiętajmy, że większość naszych czytelników i użytkowników należy do tej miażdżącej większości, która popiera członkostwo Polski w UE. Podpowiedzmy im co zrobić, żeby pozostać na pasie szybkiego ruchu i nie skończyć na parkingu - stwierdził. więcej

Bogumił Łoziński i Jacek Moskwa w nowej radzie programowej PAP. Odrzucono Jacka Rakowieckiego

Rada Mediów Narodowych wybrała nową, dziewięcioosobową radę programową Polskiej Agencji Prasowej. Weszły do niej cztery osoby zgłoszone przez Prawo i Sprawiedliwość, a dodatkowo kandydat zgłoszony przez Stowarzyszenie Pisarzy Polskich i NSZZ „Solidarność”. więcej

Miesięcznik ,,Focus" po relauchu z nową makietą, logiem i rubrykami

W piątek 17 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Focusa” (Grupa Burda) w całkiem nowej odsłonie - z makietą, logotypem i claimem „Focus. Nauka zmienia świat”. więcej

,,National Geographic" liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko ,,Podróże" na plusie

W 2016 roku większość tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic”. więcej

Vienio i Małgorzata Halber wśród felietonistów odnowionego magazynu ,,Aktivist"

Bezpłatny magazyn „Aktivist” (Valkea Media) zyskał nową szatę graficzną i nowe działy redakcyjne. Wśród felietonistów znaleźli się m.in. Małgorzata Halber i raper Vienio. więcej

Drugi numer ,,Przekroju": więcej stron, 130 tys. egz. nakładu, reklamy z Raczkowskim i bohaterami rysunków

W najbliższy poniedziałek ukaże się drugie wydania kwartalnika „Przekrój”. Będzie miało 164 strony, pojawi się w nakładzie 130 tys. egz. Wspierać je będzie kampania reklamowa z udziałem m.in. rysownika Marka Raczkowskiego. więcej

Dodatek o Łódzkim Klubie Sportowym i Widzewie Łódź w ,,Przeglądzie Sportowym"

W sobotę 18 marca do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) w województwie łódzkim zostanie dołączony dodatek poświęcony Łódzkiemu Klubowi Sportowemu i Widzewowi Łódź. więcej

Kwietniowe ,,Zwierciadło" z Olgą Bołądź na okładce

Do sprzedaży trafiło kwietniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) wraz z książką z przepisami na koktajle. Okładkę pisma zdobi aktorka Olga Bołądź. więcej

 
 
 
INTERNET
 
YouTube inwestuje w e-sport, będzie wyłącznym nadawcą rozgrywek ligi ECS

YouTube zawarł porozumienie z e-sportową ligą ECS i stanie się wyłącznym nadawcą jej rozgrywek. Pierwsze transmisje przewidziano na koniec marca 2017 roku, partnerem umowy jest platforma dla graczy FaceIt. więcej

Twitter pozwoli wydawcom nadawać transmisje live bez udziału Periscope

Według nieoficjalnych informacji Twitter zamierza udostępnić partnerom medialnym możliwość nadawania transmisji na żywo bezpośrednio w serwisie, a nie jak dotąd poprzez platformę Periscope. Nowa funkcja będzie tylko do dyspozycji wybranych nadawców, na razie nie ma planów udostępnienia jej prywatnym użytkownikom. więcej

Wojciech Mikołuszko, Paulina Wilk, Jakub Dymek i Leszek Jażdżewski z felietonami w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora) rozpoczął współpracę z czterema dziennikarzami i felietonistami - Wojciechem Mikołuszko, Pauliną Wilk, Jakubem Dymkiem i Leszkiem Jażdżewskim. Będą pisać artykuły m.in. do weekendowego magazynu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Michael Bridge Communication wypromuje markę Lubella

Firma Maspex rozpoczęła współpracę z agencją Michael Bridge Communication, powierzając jej obsługę public relations marki Lubella. więcej

CityFit po dwóch latach przedłuża umowę z WebTalk

Sieć klubów fitness CityFit przedłużyła umowę z agencją interaktywną WebTalk. Firmy współpracują ze sobą od ponad dwóch lat. więcej

Monday PR zajmie się komunikacją premiery gry Sniper Ghost Warrior 3

Agencja Monday PR zajmie się komunikacją gry Sniper Ghost Warrior 3, najnowszej produkcji CI Games. Jej premierę zaplanowano na 25 kwietnia. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Wi-Fi w Pendolino dalej opóźnione, termin uruchomienia nieznany
Swatch zapowiada własny system operacyjny dla inteligentnych zegarków
AMD: procesory Ryzen 5 na rynku w kwietniu za 819-1210 zł (wideo)
AG271UG - nowy monitor AOC z serii Agon z G-Sync za 3499 zł
EX341R - nowy monitor NEC z zakrzywionym ekranem (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polacy kupują mieszkania za gotówkę. Ponad 14 mld zł w 2016 roku
Rząd chce oskładkować studenckie umowy-zlecenia
Poczta Polska zapowiada wzrost płac i zatrudnienia, chce zmienić system premii dla pracowników
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Metallica wystąpi w Krakowie
"The Good Fight" z drugim sezonem
Ryuichi Sakamoto zapowiada album "async"
Czesław Śpiewa, BeMy, Bisquit i Leski na Life Festival Oświęcim 2017
Jennifer Aniston byłą królową piękności
"Skazany na śmierć: Sequel" w Canal+
"Type-A" - nowy serial telewizji Fox. Zagra Eva Longoria
?rganek i 25-lecie Illusion w Jarocinie
Fox pokaże drugi sezon serialu ,,Legion". Premiera w 2018 roku
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj