Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 22 Marca 2017
 
 
 
TVN szykuje ,,Azja Express 2" w Indiach i na Sri Lance. ,,Osiem par na trasie 5 tys. kilometrów"
 
Stacja TVN rozpoczęła realizację drugiej serii reality-show „Azja Express”, który ponownie poprowadzi Agnieszka Szulim. Wczoraj do Indii wyleciało szesnastu uczestników, m.in. Michał Piróg, Antoni Pawlicki i Dorota Gardias. - Producenci tym razem przygotowali wiele wyzwań nie tylko wymagających sprawności fizycznej, ale także wymagających psychologicznie - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Grażyna Kubica, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej
 
 
Naciągana ,,polskość" sieci handlowych (opinie)
 
Zagraniczne sieci handlowe podkreślając polskość nie mają innego wyjścia. Nie chcąc tracić klientów, muszą wpisać się w gwałtowny wzrost świadomości i patriotyzmu konsumenckiego. Polskie pochodzenie, polska jakość i tradycja są niezwykle atrakcyjnymi wartościami dla konsumenta, nawet jeżeli oznaczają jedynie mniej lub bardziej nieuczciwy koncept komunikacyjny - komunikację sieci handlowych w Polsce komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych. więcej
 
 
Jarosław Sellin: repolonizacja mediów będzie wzorowana na prawie francuskim lub niemieckim
 
Polska powinna mieć rozwiązania w zakresie dekoncentracji mediów podobne do tych, jakie obowiązują we Francji czy Niemczech - zapowiedział wczoraj wiceminister kultury Jarosław Sellin. więcej
 
 
Polacy oglądają wideo przez 4 godziny dziennie, ponad 60 proc. na urządzeniach mobilnych (raport)
 
Statystyczny Polak poświęca średnio 4 godziny dziennie na oglądanie treści wideo. 62 proc. korzysta w tym celu z urządzeń mobilnych. Jednocześnie 43 proc. jest zdania, że istnieje zbyt wiele kanałów telewizyjnych, dlatego 3 na 4 respondentów chciałaby posiadać taki pakiet, w którym znajdą się kanały i program wybrane przez nich samodzielnie - wynika z raportu firmy doradczej PwC. więcej
 
 
YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację
 
Po bojkocie YouTube’a ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych „trendów” i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Repolonizacja mediów to gra polityczna, może być sprzeczna z prawem unijnym więcej
 
Duży spadek sprzedaży ,,Wprost" i ,,Gazety Polskiej", tracą też ,,Do Rzeczy" i ,,Newsweek" więcej
 
,,Dzień dobry Polsko" ogląda 137 tys. widzów. 5,46 proc. w 4+ i 3,84 proc. w 16-49 więcej
 
Telewizja Polska pozywa Roberta Makłowicza o ochronę dóbr osobistych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży Grupa ZPR Media
Social Media Manager LiquidThread
Menadżer ds. Twórców Platige Image S.A.
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Account Director Streetcom
Key Account Manager Arskom Group
Producent wykonawczy programów TV PrimeMovers
Realizator programów telewizyjnych w redakcji TVN Turbo TVN
Digital Marketing Specialist Independent Digital
Specjalista ds. Obsługi Klienta Independent Digital
Senior Event Manager MEDIACAP
Content Hunter Independent Digital
DZIENNIKARZ/ REDAKTOR MM Magazyn Przemysłowy
PR Manager Cape Morris
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN szykuje ,,Azja Express 2" w Indiach i na Sri Lance. ,,Osiem par na trasie 5 tys. kilometrów"

Stacja TVN rozpoczęła realizację drugiej serii reality-show „Azja Express”, który ponownie poprowadzi Agnieszka Szulim. Wczoraj do Indii wyleciało szesnastu uczestników, m.in. Michał Piróg, Antoni Pawlicki i Dorota Gardias. - Producenci tym razem przygotowali wiele wyzwań nie tylko wymagających sprawności fizycznej, ale także wymagających psychologicznie - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Grażyna Kubica, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

,,Kocham Cię, Polsko!" hitem TVP2. Program wygrywa z konkurencją

Dziesiąty sezon „Kocham Cię, Polsko!” ogląda średnio 2,21 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej rok, format minimalnie stracił widzów. TVP2 w paśmie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

1,7 mln widzów ,,Świata według Kiepskich" w nowym paśmie. Polsat wiceliderem rynku

Nowe odcinki serialu „Świat według Kiepskich” pokazywane w sobotnim paśmie ogląda średnio 1,73 mln widzów, o 80 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r., kiedy serial pokazywany był w środy. Polsat w paśmie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

,,Kabaret na żywo" ma więcej widzów niż ,,Tylko muzyka". Polsat liderem rynku

Drugi sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,33 mln osób, o 250 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego. więcej

1,3 mln widzów ,,Bake off - Ale ciacho! 2". TVP2 na trzecim miejscu

Drugi sezon kulinarnego teleturnieju TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,32 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Powstanie nowa amerykańska wersja ,,Top Gear", wśród prowadzących William Fichtner

BBC America zapowiedział premierę motoryzacyjnego show „Top Gear America”. Program nie ma być klonem brytyjskiego „Top Gear”, ale trafiać do specyficznych gustów widzów w USA. Prowadzenie widowiska powierzono Williamowi Fichtnerowi, Antronowi Brownowi i Tomowi Fordowi. więcej

TVN7 pokaże kontrowersyjny dokument ,,Mea maxima culpa: Milczenie Kościoła"

W poniedziałek 24 kwietnia br. kanał TVN7 wyemituje film dokumentalny „Mea maxima culpa: Milczenie Kościoła” o skandalach pedofilskich w kościele katolickim. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Jarosław Sellin: repolonizacja mediów będzie wzorowana na prawie francuskim lub niemieckim

Polska powinna mieć rozwiązania w zakresie dekoncentracji mediów podobne do tych, jakie obowiązują we Francji czy Niemczech - zapowiedział wczoraj wiceminister kultury Jarosław Sellin. więcej

 
Rada Mediów Narodowych głosami posłów PiS przyjęła informację z działalności w 2016 r.

Rada Mediów Narodowych we wtorek większością głosów przyjęła informację ze swojej działalności w minionym roku - poinformował przewodniczący Rady Krzysztof Czabański. Zdania odrębne ma złożyć dwóch członków RMN: Juliusz Braun oraz Grzegorz Podżorny. więcej

 
Eurozet przygotowało serwis Elle.ci dla Wybrzeża Kości Słoniowej

Grupa Eurozet (m.in. Radio ZET i Antyradio) przygotowała serwis internetowy magazynu „Elle” w wersji dla Wybrzeża Kości Słoniowej. Właścicielem obu podmiotów jest Grupa Lagardere. więcej

 
,,Seen from Poland" - nowa audycja Polskiego Radia dla Zagranicy w Kanadzie

Redakcja Polskiego Radia dla Zagranicy rozpoczęła współpracę z kanadyjską Grupą Radiową Fairchild. Jej efektem jest nadawany dwa razy w tygodniu polskojęzyczny magazyn informacyjno-publicystyczny „Seen from Poland” („Widziane z Polski”). więcej

 
RMF FM nowym liderem w Trójmieście. Awans Polskiego Radia Gdańsk

Nowym liderem rynku radiowego w Trójmieście w najnowszej fali badań słuchalności radia było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Trójka, a na czwarte miejsce awansowało Polskie Radio Gdańsk - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Naciągana ,,polskość" sieci handlowych (opinie)

Zagraniczne sieci handlowe podkreślając polskość nie mają innego wyjścia. Nie chcąc tracić klientów, muszą wpisać się w gwałtowny wzrost świadomości i patriotyzmu konsumenckiego. Polskie pochodzenie, polska jakość i tradycja są niezwykle atrakcyjnymi wartościami dla konsumenta, nawet jeżeli oznaczają jedynie mniej lub bardziej nieuczciwy koncept komunikacyjny - komunikację sieci handlowych w Polsce komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych. więcej

YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację

Po bojkocie YouTube’a ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych „trendów” i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów i mniejszym zyskiem. Spadek marż marketingowych, w górę Oktawave

W ub.r. Grupa K2 zanotowała 94,37 mln zł przychodów ze sprzedaży i 417 tys. zł zysku netto. - Grupa odnotowała spadek wyniku EBITDA spowodowany z jednej strony wzrostem wynagrodzeń pracowników, z drugiej zaś spadkiem marż szczególnie w działalności reklamowej oraz mediowej - opisuje Tomasz Tomczyk, prezes firmy. więcej

UM przejął budżet PZU i Link4 od Public Media

Dom mediowy UM (IPG Mediabrands Polska) wygrał przetarg na obsługę PZU. więcej

Jakub Szumielewicz i Seweryn Dmowski odchodzą z Legii Warszawa

Wiceprezes Jakub Szumielewicz oraz dyrektor ds. mediów i public relations Seweryn Dmowski kończą pracę w Legii Warszawa. To część zmian w kierownictwie klubu, którego jedynym właścicielem został właśnie Dariusz Mioduski. więcej

Biedronka akcją ,,Super Zwierzaki" zachęca rodziców do zakupu owoców i warzyw

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła akcję „Super Zwierzaki”, która ma zachęcić rodziców do zakupu warzyw i owoców oraz pogłębiania wraz z dziećmi wiedzy na temat otaczającej przyrody. Wspiera ją ogólnopolska kampania. więcej

Emilia Bryl awansowała na dyrektora marketingu w PepsiCo

Emilia Bryl po pięciu latach pracy w strukturze marketingu firmy PepsiCo awansowała na stanowisko dyrektora marketingu marek przekąsek w Europie Środkowo-Wschodniej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Historia stroju na bal przebierańców w nowej reklamie Allegro.pl z serii ,,Czego szukasz?" (wideo)

Do emisji trafia kolejny spot serwisu Allegro.pl z serii „Czego szukasz?”, tym razem opowiadający historię przygotowywania stroju na bal przebierańców. Kreacją reklamy zajęła się agencja Bardzo. więcej

Jakub Nowak: z IQ Marketing do VanLeif

Agencja VanLeif poszerza dział kreatywny. Do jej zespołu dołączył Jakub Nowak, obejmując stanowisko creative group head. Poprzednio pracował w IQ Marketing. więcej

,,To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi" w reklamach margaryny Palma (wideo)

ZT Bielmar rozpoczynają działania reklamowe marki Palma w oparciu o nową platformę komunikacji „To co dobre, bez Ciebie się nie zrobi”. Jej autorem jest kolektyw 19°Południk. więcej

Olga Jakubiak: z MEC do WebTalk

Olga Jakubiak zaczęła pracę jako content manager w agencji interaktywnej WebTalk. Wcześniej była związana m.in. z MEC i VML Poland. więcej

Dzieci w roli komentatorów promują ciastka Kubuś (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Kubuś (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Spot z serii „Komentatorzy” promujący ciastka tej marki przygotowała agencja Brasil. więcej

Altice przejmuje sieć reklam wideo Teads za ponad 300 milionów dolarów

Europejski nadawca kablowy Altice zawarł umowę o przejęciu Teads - platformy reklam wideo. Wartość transakcji ma sięgać kwoty 308 milionów dolarów. więcej

Anna Pająk i Maciej Trojanowicz awansują w Szeri Szeri

W strukturze agencji Szeri Szeri (należy do AdNext) specjalizującej się w influencer marketingu utworzono dwa nowe zespoły. Na ich czele stanęli Anna Pająk, która objęła stanowisko head of client service oraz Maciej Trojanowicz jako head of strategy. więcej

,,Czysty i zdrowy dom" w kampanii odkurzaczy i oczyszczaczy powietrza Philips (wideo)

W prywatnych przychodniach medycznych ruszyła kampania marki Philips promująca jej odkurzacze i oczyszczacz powietrza. Akcję prowadzoną pod hasłem „Czysty i zdrowy dom” firma przygotowała wspólnie z agencją BE Media. więcej

Max Factor kończy po 20 latach współpracę z Leo Burnett

Koncern kosmetyczny Coty rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową marki kosmetyków Max Factor. Wybrał w nim agencję Adam&Eve/DDB, co oznacza zakończenie trwającej 20 lat współpracy tej marki z Leo Burnett. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska Codziennie" zachęca, by wysyłać wazelinę dziennikarzom z Towarzystwa Dziennikarskiego

We wtorkowym numerze „Gazety Polskiej Codziennie” czołowi dziennikarze z Towarzystwa Dziennikarskiego zostali określeni jako wazeliniarze, a redakcja zachęca, żeby wysyłać im „duże ilości wazeliny”. To reakcja „GPC” na niedawny list Towarzystwa Dziennikarskiego do niemieckich dziennikarzy i opinii publicznej. - Wystarczyło nazwać po imieniu podłą okładkę „GPC” i przeprosić za antyniemieckie fobie, a jest się na okładce. W najlepszym towarzystwie - skomentował to Przemysław Szubartowicz. więcej

,,Businessman Today" staje się dwumiesięcznikiem i trafia na urządzenia mobilne

Magazyn „Businessman Today” (Businessman Today) zmienia cykl wydawniczy z miesięcznego na dwumiesięczny. Pismo w wersji cyfrowej trafi również na urządzenia mobilne. więcej

Dominika Szczechowicz dyrektorem artystycznym w Grupie PMPG Polskie Media

Dominika Szczechowicz objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego w Grupie PMPG Polskie Media. Zajmie się m.in. odświeżeniem wizualizacji koncernu. więcej

,,Tygodnik Zamojski" liderem tygodników lokalnych. Wszystkie pisma zanotowały spadki w styczniu 2017

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w styczniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”. więcej

Kazimierz Krupa i Wojciech Surmacz o liście Marka Dekana do pracowników Onet-RASP: głupota i naruszenie niezależności dziennikarskiej

Były redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa” Kazimierz Krupa i były dziennikarz tego pisma Wojciech Surmacz skrytykowali list Marka Dekana do pracowników Grupy Onet-RAS Polska. Ich zdaniem jest to naruszenie niezależności zespołów redakcyjnych oraz może źle wpłynąć na wizerunek i pozycję biznesową tytułów wydawanych przez firmę. więcej

Portal Kobieta.pl w nowej odsłonie

Grupa Burda International Poland przeprowadziła relaunch portalu internetowego Kobieta.pl. więcej

Nowa odsłona serwisu Muratordom.pl

Serwis Muratordom.pl (ZPR Media) zmienił i odświeżył swoją stronę główną. Prócz nowej szaty graficznej wydawca wprowadził także rozwiązania, mające ułatwić użytkownikowi nawigację. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polacy oglądają wideo przez 4 godziny dziennie, ponad 60 proc. na urządzeniach mobilnych (raport)

Statystyczny Polak poświęca średnio 4 godziny dziennie na oglądanie treści wideo. 62 proc. korzysta w tym celu z urządzeń mobilnych. Jednocześnie 43 proc. jest zdania, że istnieje zbyt wiele kanałów telewizyjnych, dlatego 3 na 4 respondentów chciałaby posiadać taki pakiet, w którym znajdą się kanały i program wybrane przez nich samodzielnie - wynika z raportu firmy doradczej PwC. więcej

YouTube ograniczy reklamy przy treściach wspierających terroryzm i dysktyminację

Po bojkocie YouTube’a ze strony reklamodawców związanym z zamieszczaniem reklam przy treściach o charakterze ekstremistycznym Google zapowiada zmiany i natychmiastową poprawę systemu kontroli. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka z FaceAddicted zastanawia się nad etyką samych reklamodawców. - Która z marek może z czystym sumieniem powiedzieć, że nie przyczyniła się do owych „trendów” i że sama z nich nie czerpała korzyści? - pyta Robotycka. więcej

Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP

Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale 2016 r. - to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska - wynika z analizy Gemiusa. więcej

60% internautów ufa treściom w artykułach sponsorowanych

Większość użytkowników internetu w Polsce ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych, ale jednocześnie oczekuje ich czytelnego oznaczenia - wynika z badania SW Research. więcej

Maciej Krawczyk zadba o kanał serwisu Sport.pl na YouTube

Maciej Krawczyk („DissBlaster”), twórca piłkarskiego serwisu Footroll.pl, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl (Agora) na YouTube. - To kolejny krok naszej ekspansji w mediach społecznościowych - mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca grupy Sport.pl. więcej

Krzysztof Wnęk nowym dyrektorem zarządzającym Groupona w Polsce

Polski oddział Groupona powołał na stanowisko dyrektora zarządzającego Krzysztofa Wnęka, który z firmą jest związany od 2012 roku, a wcześniej pracował w Asseco Poland. więcej

Zbigniew Boniek na Twitterze: gdy rozmawiamy o piłce to baba nam niepotrzebna. ,,To jest śmieszne, inteligentni zrozumieją"

Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Zbigniew Boniek napisał na Twitterze, że gdy rozmawia z Januszem Piechocińskim o piłce nożnej „to baba jest niepotrzebna”. Odniósł się w ten sposób do tweeta Karoliny Hytrek-Prosieckiej, dyrektor ds. komunikacji w Ekstraklasie SA. - To jest śmieszne. Oczywiście można tego nie zrozumieć, bo nie każdy jest inteligentny - zaznacza w rozmowie z Wirtuanemedia.pl. - Prawdziwy dżentelmen nie pozwoliłby sobie na taką wypowiedź - odpowiada Hytrek-Prosiecka. więcej

,,Ksiądz" Wojciecha Smarzowskiego na ShowMax.com. Trwają rozmowy z innymi polskimi reżyserami

W środę, 22 marca, na serwisie VOD ShowMax będzie miała premierę nowa polska produkcja: etiuda filmowa Wojciecha Smarzowskiego pt. „Ksiądz”. W roli głównej wystąpił Arkadiusz Jakubik. W ten sposób serwis rozwija zapowiadaną współpracę z polskimi reżyserami. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP

Ponad 153 mln wyświetleń spotów reklamowych w sieci w IV kwartale 2016 r. - to efekt kampanii banków skierowanych do polskich internautów. Najwięcej emisji bankowych reklam wideo miało miejsce na Facebooku, YouTubie i portalach Grupy Wirtualna Polska - wynika z analizy Gemiusa. więcej

60% internautów ufa treściom w artykułach sponsorowanych

Większość użytkowników internetu w Polsce ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych, ale jednocześnie oczekuje ich czytelnego oznaczenia - wynika z badania SW Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jakub Szumielewicz i Seweryn Dmowski odchodzą z Legii Warszawa

Wiceprezes Jakub Szumielewicz oraz dyrektor ds. mediów i public relations Seweryn Dmowski kończą pracę w Legii Warszawa. To część zmian w kierownictwie klubu, którego jedynym właścicielem został właśnie Dariusz Mioduski. więcej

Klaudyna Polanowska-Skrzypek po 11 latach w Kompanii Piwowarskiej przechodzi do Grupy Raben

Klaudyna Polanowska-Skrzypek, która 11 lat pracowała w dziale PR Kompanii Piwowarskiej, odchodzi z firmy. Przechodzi do Grupy Raben, gdzie będzie rzecznikiem prasowym i grupowym koordynatorem ds. PR. więcej

Witold Jajszczok za Donatę Chruściel rzecznikiem prasowym Ruchu Chorzów

Witold Jajszczok objął funkcję rzecznika prasowego klubu piłkarskiego Ruch Chorzów. Zastąpił na tym stanowisku Donatę Chruściel, która skupi się w Ruchu na pełnieniu funkcji dyrektora ds. marketingu. więcej

Aliganza Fashion Agency w SERMO

Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO - globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle. więcej

Vision Group dla AstraZeneca Pharma Poland

Vision Group nawiązała współpracę z AstraZeneca Pharma Poland. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple wprowadza czerwoną wersję iPhone'a 7, aby wesprzeć walkę z HIV w Afryce
iPhone SE - dwa razy większa pamięć w tej samej cenie
Adam Sawicki i Elżbieta Wójcik odchodzą z T-Mobile Polska, nowym prezesem Andreas Maierhofer
Xperia L1 - nowy smartfon Sony
 
 
 
GOSPODARKA
 
Banki z reklamami wideo online najczęściej na FB, YT i WP
Wojciech Szaniawski: Kampanie z ich udziałem sportowców zwiększają sprzedaż nawet o 30 proc.
Konrad Ciesiołkiewicz: W Polsce język publiczny staje się coraz bardziej agresywny. To uniemożliwia skuteczny dialog
Najwięcej przelewów do Polski pochodzi od osób pracujących w Norwegii i Wielkiej Brytanii
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Dwa nowe sezony "Teorii wielkiego podrywu"
,,Ksiądz" Wojciecha Smarzowskiego na ShowMax.com. Trwają rozmowy z innymi polskimi reżyserami
Chris Evans izraelskim agentem
Penélope Cruz będzie Donatellą Versace w "American Crime Story"
Robert Downey Jr. nowym doktorem Dolittle
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj