Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 28 Marca 2017
 
 
 
TVN szykuje na jesień nowy serial w Rybniku. Miasto zapłaci za promocję 370 tys. zł
 
W połowie kwietnia br. w Rybniku wystartują zdjęcia do nowego serialu stacji TVN, który na antenę trafi jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Rybnik za lokowanie plenerów zapłaci TVN blisko 370 tys. zł. więcej
 
 
RASP pozwie tygodnik ,,W Sieci" za tekst o ,,niemieckim nadzorcy" w redakcji ,,Faktu"
 
Ringier Axel Springer Polska pozwie tygodnik „W Sieci” (Fratria) i Wojciecha Biedronia, autora artykułu pt. „Nadzorca z Niemiec” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawnictwo Fratria konsekwentnie nie komentuje tych doniesień. więcej
 
 
Trojmiasto.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, Silesion.pl poza czołówką (TOP20)
 
Najpopularniejszym serwisem regionalnym jest Trojmiasto.pl, które wielką przewagę nad konkurencją ma w liczbie odsłon i średnim czasie korzystania przez internautów. W TOP20 stron dominują witryny dzienników wydawanych przez Grupę Polska Press, ponadto znalazły się regionalne sekcje portali Wyborcza.pl i TVN24.pl oraz Wawalove.pl i Dziennikwschodni.pl. Należący do Kamila Durczoka Silesion.pl ma miesięcznie 300-400 tys. użytkowników. więcej
 
 
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną
 
W tym roku rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,5 proc., osiągając na koniec br. wartość 7,083 mld zł netto - wynika z prognozy domu mediowego Zenith (Publicis Media). Globalnie wydatki reklamowe na internet prześcigną nakłady na telewizję. więcej
 
 
Sukcesy skoczków przyciągnęły Polaków przed telewizory. Półtora miliona widzów więcej
 
Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 4,83 mln widzów (4,25 mln osób w TVP1 i 579 tys. w Eurosporcie 1) - o 1,5 mln więcej niż w poprzednim sezonie. - Ta dyscyplina jest już sportem narodowym Polaków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Wyborcza" łączy małe lokalne wkładki z dużymi, tworząc dodatki regionalne więcej
 
Unilever Polska wprowadza na polski rynek markę lodów Ben&Jerry's więcej
 
Branża reklamowa chwali nowy spot Allegro. ,,Realizacja na wysokim poziomie, trafnie uderza w emocje" (opinie) więcej
 
Wydawca TVP.info skarży się na mobbing i natychmiast traci pracę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Isobar
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Producent Wideo (produkcja sprzedażowa) Onet.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam - Doradca Klienta Media TV Plus
Specjalista ds. Promocji Kino Świat
Brand Manager, Literia.pl Onet.pl
Project Manager Cheil
Social Media Manager LiquidThread
Menadżer ds. Twórców Platige Image S.A.
Key Account Manager Arskom Group
Realizator programów telewizyjnych w redakcji TVN Turbo TVN
Digital Marketing Specialist Independent Digital
Senior Event Manager MEDIACAP
DZIENNIKARZ/ REDAKTOR MM Magazyn Przemysłowy
Content Hunter Independent Digital
Specjalista ds. Obsługi Klienta Independent Digital
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN szykuje na jesień nowy serial w Rybniku. Miasto zapłaci za promocję 370 tys. zł

W połowie kwietnia br. w Rybniku wystartują zdjęcia do nowego serialu stacji TVN, który na antenę trafi jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miasto Rybnik za lokowanie plenerów zapłaci TVN blisko 370 tys. zł. więcej

Sukcesy skoczków przyciągnęły Polaków przed telewizory. Półtora miliona widzów więcej

Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 4,83 mln widzów (4,25 mln osób w TVP1 i 579 tys. w Eurosporcie 1) - o 1,5 mln więcej niż w poprzednim sezonie. - Ta dyscyplina jest już sportem narodowym Polaków - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Krzysztof Ziemiec o fake newsach na podstawie informacji o działaniach rządów PiS

Prezenter „Wiadomości”, Krzysztof Ziemiec opisał na łamach katolickiego tygodnika „Idziemy” zjawisko fake newsów, posiłkując się przykładami wiadomości krytykujących rząd PiS. Spotkało się to z nieprzychylnymi komentarzami ze strony innych mediów. - Komentują mój tekst o fake newsach swoimi nieprawdziwymi informacjami - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Ziemiec. więcej

1,1 mln widzów show ,,O! Polskie przeboje" w TVP1. Oglądalność spada z odcinka na odcinek

Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1,12 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a oglądalność spada z odcinka na odcinek więcej

,,MasterChef 6" w jesiennej ramówce TVN. Stacja rusza z castingami do talent-show

7 kwietnia 2017 roku rozpoczną się castingi do szóstej edycji talent-show „MasterChef”. Program na antenie TVN będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2017 roku. więcej

Josh Earnest, były rzecznik Białego Domu politycznym komentatorem NBC i MSNBC

Josh Earnest, były rzecznik prasowy Białego Domu za prezydentury Baracka Obamy przechodzi do stacji NBC News i MSNBC. Będzie pracował w nich jako polityczny analityk i komentator bieżących wydarzeń. więcej

,,Młodzi lekarze 2" stracili 460 tys. widzów

Drugi sezon cyklu „Młodzi lekarze” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 460 tys. mniej widzów niż pierwsza edycja pokazywana ponad rok temu. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

Polsat nowym liderem, ,,Fakty" na czele oglądalności dzienników (podsumowanie tygodnia)

Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Czarnogóra-Polska, a na podium znalazły się jeszcze seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ pokaże piąty sezon ,,Skazanego na śmierć". Emisja od 14 kwietnia

14 kwietnia 2017 roku na antenie Canal+ odbędzie polska premiera piątej edycji hitowego serialu „Skazany na śmierć”, która będzie nosić tytuł „Prison Break: Sequel”. więcej

UPC przesuwa wyżej TVN HD i TTV HD na liście kanałów

Od wtorku 28 marca w pakietach UPC Polska zmieni się pozycjonowanie trzech kanałów z Grupy TVN - TVN HD, TTV HD i Mango. więcej

Piotr Polak w ,,Ex na plaży Polska 2". Emisja od 10 kwietnia

W poniedziałek 10 kwietnia br. MTV Polska rozpocznie emisję drugiego sezonu „Ex na plaży Polska”. W reality-show wystąpi m.in. Piotr Polak z „Ekipy z Warszawy”. więcej

18 kanałów w otwartym oknie dla abonentów Cyfrowego Polsatu

Abonenci Cyfrowego Polsatu otrzymali dostęp do osiemnastu kanałów w otwartym oknie, m.in. AMC, AXN Black i Comedy Central HD. więcej

7,7 mln widzów meczu Czarnogóra-Polska w Polsacie i Polsacie Sport

Wczorajszy mecz Polski z Czarnogórą w walce o punkty eliminacji Mundialu Rosja 2018 na antenie Polsatu oglądało 6,88 mln widzów, a Polsatu Sport - 857 tys. osób. Łączna widownia pojedynku na obu antenach wyniosła 7,74 mln oglądających. więcej

Fanpage ,,Panoramy" podał fałszywą informację o śmierci Tiny Turner

Facebookowy fanpage telewizyjnej „Panoramy” podał w niedziele wieczorem nieprawdziwą wiadomość o śmierci Tiny Turner. Po kilkunastu minutach informacja zniknęła. więcej

Romance TV w otwartym oknie Cyfrowego Polsatu

Abonenci Cyfrowego Polsatu w okresie od 27 marca do 27 maja 2017 roku oglądać mogą kanał Romance TV, który dostępny jest w ramach otwartego okna. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Radiowa Jedynka rusza z kampanią wizerunkową ,,#Radioprzyjaciel"

Wystartowała kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Akcja ma charakter wizerunkowy i przebiega pod hasłem „#Radioprzyjaciel”. więcej

 
Sting wystąpi na otwarciu obchodów jubileuszowych 55-lecia radiowej ,,Trójki"

Radiowa „Trójka” zaczyna świętować 55. urodziny. Muzyczne obchody potrwają 12 dni, a zaczną się dzisiaj - koncertem Stinga w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej. W planach jest jeszcze koncertowanie m. in. Moniki Brodki i T. Love. 5 kwietnia w ramach świętowania odbędzie się gala finałowa konkursu „Srebrne Usta”.   więcej

 
Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu. Awans TOK FM na podium

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu niezmiennie jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca czwartego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Wawa ruszyło z drugą edycją akcji ,,Dzika Ekipa wysprząta Twój dom na Święta"

27 marca br. ruszyła druga edycja akcji specjalnej Radia Wawa „Dzika Ekipa wysprząta Twój dom na Święta”. Nagrodą w zabawie są przedświąteczne porządki, które w domach słuchaczy wykonają gospodarze poranka emitowanego na antenie stacji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną

W tym roku rynek reklamowy w Polsce wzrośnie o 2,5 proc., osiągając na koniec br. wartość 7,083 mld zł netto - wynika z prognozy domu mediowego Zenith (Publicis Media). Globalnie wydatki reklamowe na internet prześcigną nakłady na telewizję. więcej

Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare

Firmy badawcze Kantar Millward Brown i Kantar TNS (należące do Grupy Kantar) utworzyły wspólną strukturę badawczo-konsultingową Kantar Healthcare. Kieruje nią Dorota Cudna-Sławińska, poprzednio szefowa działu healthcare w Kantar Millward Brown. więcej

Martyna Wojciechowska ambasadorką biżuterii W. Kruk

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel została ambasadorką biżuterii marki W.Kruk (należy do Vistula Group). Na rynek trafiła zainspirowana przez dziennikarkę i sygnowana jej nazwiskiem kolekcja srebrnej biżuterii „Freedom”.   więcej

Jacek Dymkowski: z ZenithOptimedia Group do Selectivv

Jacek Dymkowski objął nowo utworzoną funkcję commercial directora w agencji marketingu mobilnego Selectivv. Wcześniej pracował w ZenithOptimedia Group i Agorze. więcej

Katarzyna Lisicka szefową Prodigious w Polsce

Publicis Communications Poland (należy do Publicis Groupe) uruchomiła w naszym kraju Prodigious - globalną markę zajmującą się produkcją i adaptacją kontentu dla mediów tradycyjnych i internetowych. Kieruje nią Katarzyna Lisicka. więcej

,,Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?" w kampanii Uniwersytetu Jagiellońskiego

Pod hasłem „Jesteś gotowy na spotkanie z Mistrzem?” ruszyła kampania promująca studia na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma pokazać, że studia na tej uczelni są szansą na podniesienie umiejętności. Za realizację działań odpowiadają agencje Planet PR, Agencja Gravity i Visual Branding. więcej

Piwo Lech Ice reklamowane w wersji Bloody Orange

Kompania Piwowarska wprowadziła do sprzedaży nową wersję smakową piwa Lech Ice - Bloody Orange. Będzie to wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy GPD Agency, Mango Design, Zenith i Tailor Made PR. więcej

Adidas w automatycznej fotobudce promuje nowe buty Blue Blast

Marka Adidas do promocji nowego modelu butów piłkarskich Blue Blast wykorzystała automatyczną fotobudkę. Kampanię, opartą na cyfrowych nośnikach zewnętrznych, zrealizowały Posterscope i Clear Channel Poland. więcej

Wizyty u fryzjerki reklamują Biotebal na osłabione i wypadające włosy (wideo)

Wystartowała ogólnopolska kampania marki Biotebal - produkowanego przez Polpharmę leku z biotyną na osłabione i wypadające włosy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Opus B, Lemon, Miło, Zstudio i MediaCom Warszawa. więcej

Katarzyna Kobiela-Gędłek PR managerem w Opus B

Katarzyna Kobiela-Gędłek objęła stanowisko PR managera w agencji reklamowej Opus B. Ostatnio podobną funkcję pełniła w agencji Eskadra. więcej

Bob Rupczynski przeszedł z Mondelez do McDonald's

Bob Rupczynski objął stanowisko head of media&customer relationships w McDonald's. Ostatnio pracował w Mondelez International. więcej

Bonduelle będzie promować się poprzez przepisy z platformy Fooder

Firma Bonduelle Polska, producent warzyw apertyzowanych wzmacnia obecność w internecie. Rozpoczyna roczną współpracę z agencją Iconaris, twórcą platformy Fooder. więcej

DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro

Spółka DDOB (należąca do grupy AdNext) odpowiada za kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej Allegro marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z tzw. pokolenia Z. więcej

 
 
 
PRASA
 
RASP pozwie tygodnik ,,W Sieci" za tekst o ,,niemieckim nadzorcy" w redakcji ,,Faktu"

Ringier Axel Springer Polska pozwie tygodnik „W Sieci” (Fratria) i Wojciecha Biedronia, autora artykułu pt. „Nadzorca z Niemiec” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wydawnictwo Fratria konsekwentnie nie komentuje tych doniesień. więcej

Wydawcy apelują do Donalda Trumpa o koniec wojny z mediami

World Association of Newspapers and News Publishers (WAN-IFRA) - międzynarodowe stowarzyszenie wydawców -  skierowało do prezydenta Donalda Trumpa list otwarty, w którym apeluje o zakończenie przez obecnego szefa Białego Domu wojny wytoczonej niektórym mediom. Autorzy apelu wzywają prezydenta USA by zaprzestał oskarżania wybranych tytułów o publikowanie fake news i nazywanie ich wrogami amerykańskiego narodu. więcej

Bonnier Business Polska połączył Mambiznes.pl z Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl

Serwis Mambiznes.pl (należący do Bonnier Business Polska) został uruchomiony w nowej wersji, w której włączono do niego treści ze stron Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl. W serwisie zmieniły się szata graficzna i układ kategorii. więcej

Miesięcznik ,,Be Active. Dietetyka&Fitnes" udostępnia aplikację do zrobienia własnej okładki

Magazyn „Be Active. Dietetyka&Fitnes” (Edipresse Polska) udostępnił dla swoich czytelniczek aplikację, za pomocą której można stworzyć własną okładkę pisma, a następnie udostępnić ją w mediach społecznościowych. więcej

Żarty dziennikarzy z tekstu ,,Newsweeka" o katolickiej rodzinie Andrzeja Dudy

W nowym wydaniu tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) tematem okładkowym jest artykuł w dość krytycznym tonie opisujący wychowanie prezydenta Andrzeja Dudy zgodnie z zasadami religii katolickiej oraz konserwatywne poglądy jego rodziców. Niektórzy dziennikarze żartowali z eksponowania w tekście praktyk religijnych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Trojmiasto.pl przed Dziennikzachodni.pl na czele serwisów regionalnych, Silesion.pl poza czołówką (TOP20)

Najpopularniejszym serwisem regionalnym jest Trojmiasto.pl, które wielką przewagę nad konkurencją ma w liczbie odsłon i średnim czasie korzystania przez internautów. W TOP20 stron dominują witryny dzienników wydawanych przez Grupę Polska Press, ponadto znalazły się regionalne sekcje portali Wyborcza.pl i TVN24.pl oraz Wawalove.pl i Dziennikwschodni.pl. Należący do Kamila Durczoka Silesion.pl ma miesięcznie 300-400 tys. użytkowników. więcej

Bonnier Business Polska połączył Mambiznes.pl z Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl

Serwis Mambiznes.pl (należący do Bonnier Business Polska) został uruchomiony w nowej wersji, w której włączono do niego treści ze stron Osobyprawne.pl, Twoja-firma.pl i Podatek.pl. W serwisie zmieniły się szata graficzna i układ kategorii. więcej

Funkcja Live Location w Messengerze pozwoli znajomym ustalać wzajemną lokalizację

Facebook wprowadził do komunikatora Messenger funkcję o nazwie Live Location. Pozwala ona użytkownikowi na udostępnienie wybranym osobom miejsca swojego aktualnego pobytu i jego bieżących zmian. Lokalizacja jest widoczna przez 60 minut i ma pomagać między innymi w aranżowaniu spotkań pomiędzy użytkownikami. więcej

Ewa Chodakowska, Adam Małysz i Anna Lewandowska największymi autorytetami sportowymi

Według raportu firmy analitycznej IRCenter wśród polskich internautów największym autorytetem sportowym pozostaje od 3 lat Ewa Chodakowska, choć jej popularność spada. Fitness, skoki narciarskie i piłka nożna to z kolei dyscypliny, w których badani wskazują najwięcej swoich sportowych idoli. więcej

Spotify przejmuje startup MightyTV, jego założyciel wiceprezesem ds. technologicznych

Serwis Spotify ogłosił przejęcie MightyTV, startupu zajmującego się systemem rekomendacji filmów i seriali. Firma zostanie zamknięta, cały jej zespół przejdzie do Spotify, a założyciel MightyTV Brian Adams zostanie wiceprezesem Spotify ds. technologii. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar Millward Brown i Kantar TNS ze wspólnym zespołem badawczo-konsultingowym Kantar Healthcare

Firmy badawcze Kantar Millward Brown i Kantar TNS (należące do Grupy Kantar) utworzyły wspólną strukturę badawczo-konsultingową Kantar Healthcare. Kieruje nią Dorota Cudna-Sławińska, poprzednio szefowa działu healthcare w Kantar Millward Brown. więcej

Ewa Chodakowska, Adam Małysz i Anna Lewandowska największymi autorytetami sportowymi

Według raportu firmy analitycznej IRCenter wśród polskich internautów największym autorytetem sportowym pozostaje od 3 lat Ewa Chodakowska, choć jej popularność spada. Fitness, skoki narciarskie i piłka nożna to z kolei dyscypliny, w których badani wskazują najwięcej swoich sportowych idoli. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Josh Earnest, były rzecznik Białego Domu politycznym komentatorem NBC i MSNBC

Josh Earnest, były rzecznik prasowy Białego Domu za prezydentury Baracka Obamy przechodzi do stacji NBC News i MSNBC. Będzie pracował w nich jako polityczny analityk i komentator bieżących wydarzeń. więcej

Katarzyna Kobiela-Gędłek PR managerem w Opus B

Katarzyna Kobiela-Gędłek objęła stanowisko PR managera w agencji reklamowej Opus B. Ostatnio podobną funkcję pełniła w agencji Eskadra. więcej

Sfera Group wypromuje markę Kernau

Od marca 2017 roku Sfera Group odpowiada za działania public relations marki Kernau, dystrybutora sprzętu AGD. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
British Telecom zapłaci 42 miliony funtów kary za łamanie umów z operatorami
,,Siódemka" najpopularniejszym Windowsem, XP lepszy od Windows 8 i Visty
A2mobile z nielimitowaną ofertą Niewyczerpalne Pakiety za 19,90 złotych
UKE ostrzega: Za używanie nielegalnych wzmacniaczy GSM grożą kary, tysiąc złotych grzywny lub więzienie
 
 
 
GOSPODARKA
 
2,5 proc. więcej na reklamy w Polsce w 2017 roku. Internetowa pokona telewizyjną
British Telecom zapłaci 42 miliony funtów kary za łamanie umów z operatorami
Europejski Bank Centralny i Narodowy Bank Polski nie planują podwyżek stóp procentowych. To dobra wiadomość dla polskich kredytobiorców
BGK i EBI wspólnie sfinansują budowę Trasy Łagiewnickiej. Inwestycja ma odciążyć zakorkowany Kraków
Odwrotny VAT zaszkodzi firmom budowlanym
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVN szykuje na jesień nowy serial w Rybniku. Miasto zapłaci za promocję 370 tys. zł
Canal+ pokaże piąty sezon ,,Skazanego na śmierć". Emisja od 14 kwietnia
Filmy z serii "Gwiezdne wojny" jeszcze przez 15 lat
"Marvel's Inhumans" - nowy serial o Blacku Bolcie i jego rodzinie
Adam Sandler postawił na Netfliksa
Ennio Morricone wraca do Polski
All Time Low wydają album "Last Young Renegade"
Film ,,Piękna i Bestia" hitem, rekordowe wpływy z biletów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj