Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 19 Kwietnia 2017
 
 
 
Serial medyczny ,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN
 
Ruszają zdjęcia do nowego serialu TVN pt. „Diagnoza”, w którym główną rolę zagra Maja Ostaszewska. Będzie to medyczny serial proceduralny z zamkniętymi historiami pacjentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Zakaz handlu w niedziele uderzy w wydawców czasopism specjalistycznych i dziecięcych
 
Zakaz handlu w niedzielę uderzy w dystrybutorów prasy i wydawców, zwłaszcza tytułów specjalistycznych i dziecięcych - uważają przedstawiciele Kolportera. - Wydaje się to bardzo prawdopodobne, nie badaliśmy tego zagadnienia, ale tak istotnie może być - mówi dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej
 
 
Dziecięca redakcja Polskiego Radia nie chciała uczestniczyć w szkolnej uroczystości. ,,Zahacza o politykę"
 
Polskie Radio omówiło wzięcia udziału w pikniku naukowym, towarzyszącym otwarciu mini-muzeum techniki przy jednej z podwarszawskich szkół. Powodem miało być „zahaczanie o politykę” tej uroczystości. - To pokazuje, w jakiej chorej rzeczywistości funkcjonujemy - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarz i PR-owiec Leszek Kraskowski, jeden z organizatorów muzeum. Po naszej interwencji PR zmieniło jednak zdanie i zapowiedziało przybycie reporterów do szkoły. więcej
 
 
Indyjski koncern uruchamia w Polsce kanał Zee One z produkcjami z Bollywood. Szefem Paweł Kolasa
 
Indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) otwiera oddział w Polsce, którym pokieruje Paweł Kolasa. Jeszcze w tym roku nadawca uruchomi polską wersję kanału filmowego Zee One. więcej
 
 
Polska z najwyższym w Europie wzrostem branży e-sportu. ,,Segment coraz ważniejszy dla reklamodawców"
 
Według badań PayPala i SuperData zyski z e-sportu w Europie osiągną ponad 345 milionów dolarów w 2018 r. W Polsce liczba odbiorców e-sportu będzie rosnąć na poziomie około 29 procent rok do roku – to najlepszy wynik wśród wszystkich przebadanych krajów. – To efekt wykorzystania nowych kanałów komunikacji do promowania turniejów, drużyn i eventów. Wzrost wartości polskiego rynku e-sportowego będzie w najbliższym czasie wykładniczy, a nie liniowy - przewiduje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Stypułkowski, członek zarządu agencji gamingowej FantasyEXPO. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM z największym wzrostem, a Trójka - spadkiem. Rosną Antyradio i Muzo.fm więcej
 
Spadła sprzedaż ,,Gazety Wyborczej", najwięcej straciły wydania wtorkowe więcej
 
TVP1 i TVN liderami w I kwartale 2017 roku (opinie) więcej
 
Pasażer wyrzucony z United Airlines. "Więcej niż skandal, nie da się z tego wyjść z twarzą" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Communication (Senior) Planner Havas Media Group
Specjalista ds. e -commerce Onet.pl
Product Development Specialist Ströer Digital Media
NEW BUSINESS SPECIALIST Agora
Asystentka Prezesa Zarządu Dentsu Aegis Network
Media Planner Havas Media Group
Project Manager Havas Media Group
Grafik Onet.pl
Dokumentalista TVN
On-Air Production Coordinator Fox Networks Group Poland
Media Planner / Buyer Feno
ACCOUNT EXECUTIVE DDB Warszawa
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Redaktor Serwisu VOD TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Serial medyczny ,,Diagnoza" z Mają Ostaszewską jesienią w TVN

Ruszają zdjęcia do nowego serialu TVN pt. „Diagnoza”, w którym główną rolę zagra Maja Ostaszewska. Będzie to medyczny serial proceduralny z zamkniętymi historiami pacjentów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Indyjski koncern uruchamia w Polsce kanał Zee One z produkcjami z Bollywood. Szefem Paweł Kolasa

Indyjski koncern medialny Zee Entertainment Enterprises Limited (ZEEL) otwiera oddział w Polsce, którym pokieruje Paweł Kolasa. Jeszcze w tym roku nadawca uruchomi polską wersję kanału filmowego Zee One. więcej

Nowy program Ewy Drzyzgi ,,36,6" ogląda 880 tys. widzów

Nowy program „36,6” gromadzi średnio 877 tys. widzów. TVN w czasie emisji talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. więcej

TVN wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,M jak miłość" i ,,Milionerzy" hitami

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 11 minut dłużej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku był TVN, a najwięcej widzów zgromadził serial „M jak miłość” i specjalny odcinek „Milionerów”. więcej

TV Puls: skoro media publiczne dostaną więcej z abonamentu, powinny emitować mniej reklam

Telewizja Puls popiera nowelizację ustawy abonamentowej zaproponowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zaznacza jednak, że po otrzymaniu dodatkowych środków media publiczne powinny emitować mniej reklam. - Obniżenie limitu reklam np. do 3 proc. pozwoliłoby także na wzmożenie konkurencji o jakość przekazów reklamowych jako takich i pojawienie się przestrzeni dla reklamy premium - ocenia Dariusz Dąbski, prezes TVP Puls. więcej

140 tys. widzów programu ,,Dorota Gawryluk zaprasza" w Polsat News

Nowy program „Dorota Gawryluk zaprasza” po trzech odcinkach gromadzi średnio 139 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych. więcej

Rosja wykluczona z Eurowizji i bez praw do transmisji telewizyjnej z konkursu

Europejska Unia Nadawców (EBU) podjęła decyzję o wykluczeniu Rosji z udziału w tegorocznej edycji konkursu Eurowizji. Wcześniej Rosja odrzuciła propozycje rozwiązania kryzysu związanego z wjazdem na Ukrainę reprezentantki Rosji. Dodatkowo zapowiedziano, że państwowy telewizyjny Pierwyj Kanał nie nada transmisji z finału Eurowizji z Kijowa. więcej

,,24 godziny online.pl" tylko w Nowa TV, koniec emisji w 8TV

Od wtorku „24 godziny online.pl”, program informacyjny Nowa TV, nie jest już równocześnie emitowany w 8TV (obie stacje należą do Grupy ZPR Media). więcej

,,Jazda po polsku" z Katarzyną Pakosińską w TLC

W niedzielę 23 kwietnia na antenie TLC zadebiutuje reality-show „Jazda po polsku”, w którym Katarzyna Pakosińska będzie podkładać głos nawigacji samochodowej. więcej

Bernadeta Waszkielewicz w tvp.info. ,,Stawiamy na doświadczenie"

Bernadeta Waszkielewicz i Agnieszka Fok rozpoczęła pracę w tvp.info. Pierwsza objęła stanowisko wydawcy, druga fotoedytora serwisu. - Na tym na razie kończymy nabór ludzi do serwisu - mówi dla Wirtualnemedia.pl Dominik Zdort, redaktor naczelny Tvp.Info. więcej

TVN nowym liderem. ,,M jak miłość", ,,Barwy szczęścia" i ,,Milionerzy" hitami tygodnia

Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP2: „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” oraz specjalny odcinek „Milionerów”. Wśród stacji nowym liderem został TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Drugi sezon serialu "Wataha" (wideo)

Staja HBO Polska zaprezentowała zapowiedź drugiego sezonu kryminalnej produkcji "Wataha". więcej

John Cleese zagra w serialu "Edith" BBC

John Cleese, gwiazdor "Latającego cyrku Monty Pythona" i "Hotelu zacisze", po 38 latach ponownie pojawi się na antenie BBC. więcej

,,Naturalnie Polska 3" w Planete+

23 kwietnia br. Planete+ rozpocznie emisję trzeciej edycji programu „Naturalnie Polska”. więcej

Kanał E-Sport HD w ofercie Multimedia Polska

Multimedia Polska, jako pierwszy ogólnopolski operator kablowy wprowadza kanał E-Sport w wersji HD. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Dziecięca redakcja Polskiego Radia nie chciała uczestniczyć w szkolnej uroczystości. ,,Zahacza o politykę"

Polskie Radio omówiło wzięcia udziału w pikniku naukowym, towarzyszącym otwarciu mini-muzeum techniki przy jednej z podwarszawskich szkół. Powodem miało być „zahaczanie o politykę” tej uroczystości. - To pokazuje, w jakiej chorej rzeczywistości funkcjonujemy - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarz i PR-owiec Leszek Kraskowski, jeden z organizatorów muzeum. Po naszej interwencji PR zmieniło jednak zdanie i zapowiedziało przybycie reporterów do szkoły. więcej

 
Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie

Radio 96,7 Kiss FM w Teksasie zorganizowało maraton całowania samochodu. Zwycięzca otrzyma w nagrodę auto Kia Optima. - Wszystko się dewaluuje, w marketingu nawet bardzo szybko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. więcej

 
Joanna Lichocka chce zwalniać z mediów publicznych pracowników bądź współpracowników komunistycznych służb

Zasiadająca w Radzie Mediów Narodowych, posłanka PiS Joanna Lichocka, zamierza zaproponować uchwałę RMN ws. rozważenia przez szefów mediów publicznych rozwiązania umów z osobami, co do których udokumentowane jest, że byli pracownikami bądź współpracownikami komunistycznych służb. więcej

 
Koncert Lali Czaplickiej i Orkiestry Adria na 91 urodziny Jedynki

W środę, 19 kwietnia br. Program 1 Polskiego Radia będzie świętował swoje 91 urodziny. W związku z jubileuszem o godz. 16.00 w studiu im. Władysława Szpilmana odbędzie się koncert Lali Czaplickiej i Orkiestry Adria pod dyrekcją Sebastiana Wypycha. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Stacje Statoil zmieniają się w Circle K, Circle K Extra Club zamiast Statoil Extra

Rusza rebranding stacji paliwowych Statoil na Circle K. Pilotażowo zmieniono oznaczenia na stacji w Opolu, a 11 maja proces zostanie oficjalnie rozpoczęty w Warszawie. W ramach rebrandingu program lojalnościowy Statoil Extra zmieni nazwę na Circle K Extra Club. więcej

Disney, Meredith i PVH zarobiły w ub.r. najwięcej ze sprzedaży licencji do marek (Top 150)

Magazyn „License Global” opublikował coroczne zestawienie firm, które w 2016 roku zarobiły najwięcej na sprzedaży licencji swoich marek. Niekwestionowanym liderem okazał się koncern Walt Disney Company z przychodami przekraczającymi 56 miliardów dolarów. Łącznie marki umieszczone na liście Top 150 zgromadziły ponad 272 miliardy dolarów. więcej

Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie

Radio 96,7 Kiss FM w Teksasie zorganizowało maraton całowania samochodu. Zwycięzca otrzyma w nagrodę auto Kia Optima. - Wszystko się dewaluuje, w marketingu nawet bardzo szybko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR. więcej

Muzyka z ,,Siedmiu Wspaniałych" w nowych spotach piwa Warka (wideo)

Grupa Żywiec w nowych spotach promujących piwo Warka odsłania kolejne oblicza wyśnionego, męskiego świata, przy kultowej muzyce z filmu „Siedmiu Wspaniałych”.  Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencja Lvov dom produkcyjny Film Produkcja, studio Televisor, agencja The Digitals, Roots PR i dom mediowy MediaVest. więcej

Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has w Havas Engage

Do działu kreacji Havas Engage dołączyli Michał Sosnowski, Łukasz Bajkowski i Sylwia Has. Sosnowski i Bajkowski objęli funkcję art directorów, a Has - senior copywritera. więcej

"Jesteśmy, by pomagać" w nowej kampanii wizerunkowej Axa (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania wizerunkowa firmy ubezpieczeniowej Axa. Akcję prowadzoną pod hasłem "Jesteśmy, by pomagać" przygotowały firmy Saatchi & Saatchi IS, Arena Media i Value Media (Group One). więcej

Michał Trusiewicz producentem w Papaya Films

Michał Trusiewicz, producent filmów reklamowych przez ostatnie 7 lat związany z Film Produkcja, zaczął pracę w domu produkcyjnym Papaya Films. więcej

,,Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty" w kampanii Essentiale Forte

Firma Sanofi, producent leku Essentiale Forte, rozpoczyna kampanię edukacyjną pod hasłem „Szczęśliwa wątroba, szczęśliwa Ty” mającą zwiększyć świadomość znaczenia tego organu. Działania realizują agencje Atom Click i Procontent Communication. więcej

Jedynka Impregnat do Drewna z Woskiem reklamowany z testerami

Tikkurila Polska przez cały okres wiosenny będzie wspierać kampanią Jedynkę Impregnat do Drewna  z Woskiem. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media (należy do Havas Media Group). więcej

Kasia Wolska mobilizuje do aktywnego trybu życia w nowej akcji marki Kenwood

Firma Kenwood, producent małego sprzętu AGD, nawiązała współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Została ona ambasadorką linii produktów healthy way of living oraz akcji #KenwoodChallenge. więcej

 
 
 
PRASA
 
Zakaz handlu w niedziele uderzy w wydawców czasopism specjalistycznych i dziecięcych

Zakaz handlu w niedzielę uderzy w dystrybutorów prasy i wydawców, zwłaszcza tytułów specjalistycznych i dziecięcych - uważają przedstawiciele Kolportera. - Wydaje się to bardzo prawdopodobne, nie badaliśmy tego zagadnienia, ale tak istotnie może być - mówi dla Wirtualnemedia.pl Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. ,,Komputer Świat" zyskał najwięcej

W styczniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a na czele spadków znalazł się „Chip”. więcej

Była redaktor naczelna ,,Bloomberg Businessweek" szefową działu biznesowego ,,New York Times'a"

Ellen Pollock, dwukrotna współlaureatka Pulitzera i była redaktor naczelna magazynu „Bloomberg Businessweek” została szefem działu biznesowego „The York Times’a”. Zastąpiła na tym stanowisku Deana Murphy’ego, który awansował na stanowisko jednego z zastępców naczelnego „NYT”. więcej

Majowy ,,Sens" z Mają Ostaszewską na okładce

W czwartek 20 kwietnia br. w sprzedaży ukaże się majowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło) z aktorką Mają Ostaszewską na pierwszej stronie i kosmetykami do ciała. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Po publikacji wideo z morderstwem Facebook w ogniu krytyki. "Mamy jeszcze wiele do zrobienia"

Na platformę Live Facebooka trafiło nagranie zamieszczone przez mężczyznę, który dokonał zabójstwa w Cleveland. Serwis jest krytykowany za opieszałe i zbyt późne usunięcie brutalnych treści, broni się danymi o szybkim zablokowaniu konta, a Mark Zuckerberg zapowiada poprawę. - Z jednej strony wymagamy od Facebooka by wprowadzał nowe narzędzia oddając możliwość tworzenia treści użytkownikom, a z drugiej oczekujemy regulacji treści w sposób doskonały. Niestety nie da się mieć ciastka i zjeść ciastka - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted. więcej

Netflix z rosnącymi przychodami. Ponad miliard dolarów na reklame

W I kwartale 2017 roku Netflix zanotował o 35 procent wyższe przychody rok do roku, jednocześnie spadła liczba nowych subskrybentów serwisu. Firma przewiduje jednak ich znaczący wzrost w II kwartale. więcej

Internetowi oszuści wyłudzają pieniądze powołując się na rzekomą funkcję Facebooka

Pojawił się nowy sposób oszustów na wyciągnięcie pieniędzy z kieszeni internautów. Użytkownicy Facebooka otrzymują maile zachęcające do narzędzia pozwalającego rzekomo sprawdzić kto usunął konkretnego użytkownika ze znajomych. W rzeczywistości ofiary nieświadomie wykupują płatne usługi komórkowe, które mogą ich kosztować ponad 68 złotych miesięcznie. więcej

Martin Stankiewicz przeszedł z LifeTube'a do TalentMedia

Youtuber Martin Stankiewicz zaczął współpracę z siecią partnerską TalentMedia. Poprzednio był związany z LifeTube’em. więcej

Artykuły z kwartalnika ,,Kontynenty" w serwisie turystycznym Wirtualnej Polski

Grupa Wirtualna Polska zaczęła współpracę z magazynem podróżniczym „Kontynenty”, w ramach której wybrane artykuły z tego pisma będą publikowane w serwisie WP Turystyka. Pierwszy raz będą dostępne w internecie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Siedem projektów z Polski nominowane do Sabre Awards 2017

Holmes Report ogłosił listę nominowanych do nagrody EMEA Sabre Awards. Znalazło się wśród nich siedem projektów z Polski. Zgłosiły je agencje: Garden of Words, BrandLab, Walk PR, MSLGroup, Partner of Promotion i Walk PR. więcej

Andrzej Salski szefem działu social media w Synertime

Do zespołu agencji public relations Synertime dołączył Andrzej Salski, który stanął na czele działu social media. więcej

CluePR wypromuje ZenCard

Agencja CluePR rozpoczęła współpracę z ZenCard, polską firmą technologiczną należącą do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polska z najwyższym w Europie wzrostem branży e-sportu. ,,Segment coraz ważniejszy dla reklamodawców"
UKE zaczyna konsultacje ws. przetargu na częstotliwości 450 MHz, kryteriami cena i ochrona konkurencji
Plus: nowa oferta Ja+ Mix i promocja Ja+ Smerfny Zestaw dla młodych
UOKiK ostrzega: Telekomunikacja Cyfrowa wprowadza klientów w błąd, podając się za dotychczasowego operatora telefonicznego
 
 
 
GOSPODARKA
 
Netflix z rosnącymi przychodami. Ponad miliard dolarów na reklame
Disney, Meredith i PVH zarobiły w ub.r. najwięcej ze sprzedaży licencji do marek (Top 150)
Płatności Blikiem pojawią się w Raiffeisen Bank Polska
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Rosja wykluczona z Eurowizji i bez praw do transmisji telewizyjnej z konkursu
Drugi sezon serialu "Wataha" (wideo)
John Cleese zagra w serialu "Edith" BBC
"Szybcy i wściekli 8" hitem. Ponad 500 mln dolarów w pierwszy weekend
Koniec serialu "Orphan Black"
Claire Foy tylko przez dwa sezony Elżbietą II w serialu "The Crown"
"Outlander": Teaser trzeciego sezonu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj