Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 14 Czerwca 2017
 
 
 
100 tys. sprzedanych egz. pierwszego wydania ,,Przekroju", nowy numer w nakładzie 120 tys. egz.
 
Pierwszy numer „Przekroju” w formie kwartalnika sprzedał się w 100 tys. egz. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe wydanie pisma ukaże się w nakładzie 120 tys. egz., o 10 tys. niższym niż poprzednie. więcej
 
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, najwięcej zyskały TOK FM i Antyradio
 
W okresie od marca do maja br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu ex aequo zanotowały TOK FM i Antyradio. Z kolei na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Przychody z reklam mid-roll na Facebooku niewielkie, ale to format z przyszłością (opinie)
 
Po trzymiesięcznym okresie testów reklam mid-roll w materiałach wideo na Facebooku zaangażowani w nie wydawcy przyznają, że na razie format nie przynosi dużych przychodów, ale powoli się rozkręca. Podobnie na facebookowe mid-rolle patrzą eksperci poproszeni o opinię przez serwis Wirtualnemedia.pl. – Na formacie da się zarobić, jednak niskie na razie kwoty wynikają z właściwości reklam mid-roll. To dopiero początek wprowadzania kolejnego ekosystemu reklamowego, który stanie się coraz atrakcyjniejszy dla wydawców - oceniają Anna Robotycka, Paweł Ważyński, Daniel Biegaj, Marcin Hołyst i Piotr Łopucki. więcej
 
 
Dorota Wysocka-Schnepf pozwie "Super Express". ,,Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści"
 
Będzie pozew Doroty Wysockiej-Schnepf przeciwko gazecie "Super Express". - Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści, jaka wylała się na moją rodzinę po publikacji kłamliwego artykułu - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej
 
 
,,Klan" stracił 490 tys. widzów, ale TVP1 pozostała liderem pasma. 59 mln zł z reklam
 
Właśnie zakończony sezon „Klanu” śledziło średnio 1,81 mln widzów, o 490 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Serial jednak nadal dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, a wpływy z reklam wyniosły 59 mln zł. Najprawdopodobniej jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Powstaje polska edycja "Vogue". Redaktorem naczelnym ma zostać Filip Niedenthal więcej
 
TVP przejęła licencję na ,,Jaka to melodia?". Kurski: złożyliśmy Janowskiemu propozycję, nikt go nie zwalnia więcej
 
Ludzie nie uwierzą bogatej korporacji jak Avon, niezależnie od tego jaka jest prawda (opinie) więcej
 
Firmy medialne skarżą do Komisji Europejskiej nowelizację abonamentu rtv więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
UX Designer/Analyst Onet.pl
Business Development Manager Onet.pl
ACCOUNT MANAGER Saatchi & Saatchi IS
Producent ds. Promocji Antenowej Telewizja Puls
Grafik TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER (digital) Saatchi & Saatchi IS
Digital Mediaplanner FFW Communication
Communications Specialist Media Impact Polska
Senior Agency Sales Executive Onet.pl
Specjalista ds. promocji w miesięczniku ZNAK Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o. / Miesięcznik ZNAK
Digital Account Manager Streetcom
Digital Account Executive Streetcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Klan" stracił 490 tys. widzów, ale TVP1 pozostała liderem pasma. 59 mln zł z reklam

Właśnie zakończony sezon „Klanu” śledziło średnio 1,81 mln widzów, o 490 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Serial jednak nadal dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, a wpływy z reklam wyniosły 59 mln zł. Najprawdopodobniej jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki. więcej

,,The Voice Kids" trafi do zimowej ramówki TVP2. Start w styczniu 2018 r.

Pierwsza polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids” będzie pokazywana w Dwójce zimą w sobotnie wieczory, po zakończeniu „The Voice of Poland 8”. Emisja odcinków wystartuje prawdopodobnie od stycznia 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery Channel zabierze Polaków na bezludną wyspę. ,,Ekspedycja - odkrywcy drugiej natury" od 13 lipca

W czwartek 13 lipca br. na antenie Discovery Channel zadebiutuje „Ekspedycja - odkrywcy drugiej natury” - nowa lokalna produkcja Discovery Networks, w której uczestnicy przejdą szkolenie pod okiem ekspertów, a potem wyjadą na bezludną wyspę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Wiadomości", ,,Sport" i ,,Pogoda" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec

Za spoty na antenach TVP reklamodawcy w lipcu br. zapłacą średnio kilka procent mniej niż rok temu o tej porze. Najwięcej trzeba będzie wydać za reklamy przy „Wiadomościach” i nadawanych zaraz po nich serwisach: sportowym i prognozie pogody. więcej

Jacek Kurski tłumaczy przewagę rządzących w ,,Gościu Wiadomości": to oni inicjują najważniejsze wydarzenia

W odpowiedzi na interpelację poselską, w której zwrócono uwagę, że większość osób zapraszanych do „Gościa Wiadomości” stanową przedstawiciele obozu rządzącego, prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski wyjaśnił, że to oni inicjują większość wydarzeń relacjonowanych w „Wiadomościach”, więc muszą przeważać wśród gości programu. więcej

550 tys. widzów wiosennego sezonu ,,Sondy 2". TVP2 zamierza kontynuować program

Trzeci sezon „Sondy 2” śledziło średnio 550 tys. widzów, o 51 tys. osób mniej niż drugą odsłonę audycji. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 3,65 mln zł. Najprawdopodobniej jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki programu. więcej

HBO, Netflix i Canal+ tworzą organizację do walki z piractwem

Grupa 30 firm związanych ze światowym przemysłem filmowym i rozrywkowym podpisała porozumienie, w ramach którego chce skuteczniej niż dotąd walczyć ze zjawiskiem internetowego piractwa i kradzieży intelektualnej. W grupie sojuszników znaleźli się między innymi HBO, Netflix, NBCUniversal, Canal+ Group i Metro-Goldwyn-Mayer. więcej

,,Dwa Teatry - Sopot 2017" w TVP i Polskim Radiu

Od 19 do 21 czerwca br. w Sopocie odbędzie się XVII edycja Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry”. więcej

Monika Szot na czele projektów niestandardowych w Discovery

Monika Szot dołączyła do warszawskiego zespołu Discovery Media Brand Partnership, gdzie objęła stanowisko brand partnership product development and project managera. więcej

TV Republika odpowiada na wPolsce.pl: wakacyjne trasa i programy tylko do internetu, jesteśmy najlepszą telewizją po prawej stronie

Telewizja Republika zapowiedziała, że w ramach wakacyjnej trasy odwiedzi wiele polskich miast, a niebawem wprowadzi całkowicie nową ramówkę obejmującą także programy tylko do internetu. Komunikat o tym przekazała kilka godzin po tym, jak kierownictwo „W Sieci” i wPolityce.pl zapowiedziało start telewizji internetowej wPolsce.pl. więcej

17 czerwca odbędzie się gala Eska Music Awards 2017. Transmisja w TVP1 i na antenie radia Eski

W sobotę, 17 czerwca 2017 roku odbędzie się gala Eska Music Awards Szczecin 2017. Relacje z koncertu będzie można obejrzeć w TVP1, a usłyszeć w Radiu Eska. Wydarzenie poprowadzą Paulina Chylewska oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski. więcej

Prokuratura nie miała nagrania podsłuchanej rozmowy z ks. Sową, które ujawniło TVP Info

Warszawska prokuratura prowadząca śledztwo w tzw. aferze taśmowej na znała wcześniej nagrań rozmów z udziałem m.in. Pawła Grasia i Włodzimierza Karpińskiego z PO, ks. Kazimierza Sowy i Jerzego Mazgaja, które w weekend opublikowało TVP Info. więcej

,,Grantchester 3" w Ale Kino+

5 lipca 2017 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Grantchester”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM umacnia się na pozycji lidera, najwięcej zyskały TOK FM i Antyradio

W okresie od marca do maja br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce znalazło się RMF FM. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu ex aequo zanotowały TOK FM i Antyradio. Z kolei na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zwiększa się przewaga Eski nad Audytorium 17. RMF MAXXX wyprzedziło Złote Przeboje

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w najnowszej fali umocniła się Eska. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało RMF MAXXX, a na czele spadków znalazły się Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Dwa Teatry - Sopot 2017" w TVP i Polskim Radiu

Od 19 do 21 czerwca br. w Sopocie odbędzie się XVII edycja Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry”. więcej

 
17 czerwca odbędzie się gala Eska Music Awards 2017. Transmisja w TVP1 i na antenie radia Eski

W sobotę, 17 czerwca 2017 roku odbędzie się gala Eska Music Awards Szczecin 2017. Relacje z koncertu będzie można obejrzeć w TVP1, a usłyszeć w Radiu Eska. Wydarzenie poprowadzą Paulina Chylewska oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski. więcej

 
"Przygody Przyjaciół" Jacka Raginisa-Królikiewicza na antenie Polskiego Radia Dzieciom

Polskie Radio Dzieciom zaczęło nadawanie 32-odcinkowej audycji pt. "Przygody Przyjaciół". Reżyserem i pomysłodawcą słuchowiska jest Jacek Raginis-Królikiewicz. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Wiadomości", ,,Sport" i ,,Pogoda" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec

Za spoty na antenach TVP reklamodawcy w lipcu br. zapłacą średnio kilka procent mniej niż rok temu o tej porze. Najwięcej trzeba będzie wydać za reklamy przy „Wiadomościach” i nadawanych zaraz po nich serwisach: sportowym i prognozie pogody. więcej

Warszawski ZTM chce mieć nowe logo za 70 tys. zł

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej prowadzi konkurs na nowy logotyp ZTM. Nagrodą w nim jest 70 tys. zł. więcej

Iwona Skalska po 21 latach odchodzi z Cushman&Wakefield

Iwona Skalska, dyrektor marketingu CEE firmy Cushman&Wakefield, odchodzi z niej z końcem czerwca br. Pracowała tam 21 lat. więcej

Play tak jak Orange i T-Mobile znosi opłaty za roaming w UE, w reklamach Martyna Wojciechowska

Play zaprezentował nową ofertę roamingową, która będzie obowiązywać u tego operatora po 15 czerwca br. Abonenci oraz użytkownicy kart pre-paid będą rozliczani za połączenia w Unii Europejskich w taki sam sposób jak w kraju. więcej

Stadion Śląski z nowym logo od agencji Creogram (wideo)

Stadion Śląski w Chorzowie zyskał nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję Creogram. Logo obiektu nawiązuje do kształtu boiska. więcej

Media Group zajmie się obsługą mediową Banku Gospodarstwa Krajowego

Dom mediowy Media Group wygrał przetarg na świadczenie usług pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego dla Banku Gospodarstwa Krajowego. Pokonał w nim sześciu konkurentów: Value Media, Mediacom, Mastermind Media, Codemedia, MullenLowe Mediahub i Effective Media Solutions. więcej

Michał Pol ze sportowcami, blogerami i youtuberami w akcji ,,Lubię ludzi" Szlachetnej Paczki (wideo)

Stowarzyszenie Wiosna, organizator akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, rozpoczęło kampanię społeczną „Lubię ludzi”. Jednym z jej głównych ambasadorów jest Michał Pol, dyrektor pionu sportowego Grupy Onet-RAS Polska. więcej

Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCrew na dyrektora w Walk

Magdalena Brejnak-Kowalska objęła stanowisko new business directora w agencji Walk. Wcześniej przez 5 lat pracowała w hyperCrew. więcej

Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw i branży reklamowej

Marcin Godlewski zrezygnował z funkcji dyrektora zarządzającego FCB Warsaw. Wyjeżdża do Berlina i na razie odchodzi z branży reklamowej. więcej

Natalia Makowska i Maciej Hilt na nowych stanowiskach w OS3

Natalia Makowska awansowała na stanowisko account directora, a Maciej Hilt objął nowo utworzone stanowisko business development directora w OS3. Agencja tymi awansami wzmacnia dział client service. więcej

Nest Bank reklamuje kredyt z zerowym oprocentowaniem na fotelik samochodowy dla dzieci (wideo)

Startuje kampania reklamowa Nest Banku promująca kredyt gotówkowy na zakup dziecięcego fotelika samochodowego. Akcję przygotowały firmy Unlimited, MEC i Made in PR. więcej

Black Red White promuje ,,meble, kuchnie i dodatki taniej o VAT" (wideo)

Firma Black Red White, producent mebli i artykułów wyposażenia wnętrz prowadzi równolegle dwie nowe kampanie: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”. Za ich przygotowanie odpowiadają Deloitte Digital, Postprodukcja oraz studia Głośno i Miło. więcej

Traficar wchodzi do Warszawy, w reklamach przekonuje o wyższości wynajmu nad posiadaniem samochodu

Traficar, po debiucie w Krakowie, rozpoczyna działalność w Warszawie. Możliwość wynajmu samochodów na minuty promowana jest kampanią przygotowaną przez firmy Brilliant Group, Fog Production, Infinity Media, Kalicińscy.com, Walk Creative, Walk PR i Walk Social Media. więcej

Clear Channel ponownie sponsorem Cannes Lions

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel będzie po raz ósmy sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

 
 
 
PRASA
 
100 tys. sprzedanych egz. pierwszego wydania ,,Przekroju", nowy numer w nakładzie 120 tys. egz.

Pierwszy numer „Przekroju” w formie kwartalnika sprzedał się w 100 tys. egz. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe wydanie pisma ukaże się w nakładzie 120 tys. egz., o 10 tys. niższym niż poprzednie. więcej

Dorota Wysocka-Schnepf pozwie "Super Express". ,,Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści"

Będzie pozew Doroty Wysockiej-Schnepf przeciwko gazecie "Super Express". - Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści, jaka wylała się na moją rodzinę po publikacji kłamliwego artykułu - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, ,,Classic Auto" zyskało najwięcej

W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Dorota Wysocka-Schnepf odpowiada ,,Super Expressowi": dodatek z MSZ należny mimo że pracowałam w TVP, do zobaczenia w sądzie

Dorota Wysocka-Schnepf chce pozwać do sądu "Super Express" za tekst, w którym opisano, iż jej mąż jako ambasador pobierał bezprawnie dodatek na pokrycie kosztów utrzymania rodziny, mimo że dziennikarka pracowała wtedy w Telewizji Polskiej. Wysocka-Schnepf wysłała wyjaśnienia gazecie (że dodatek przysługuje na wszystkich małżonków niezatrudnionych w placówkach MSZ), lecz ta ich nie opublikowała. - Były przysłane zbyt późno i niczego nie wniosły do tekstu - informuje Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny dziennika, Sławomir Jastrzębowski. więcej

Lipcowe ,,Zwierciadło" ze Scarlett Johansson na okładce

W sprzedaży ukazał się lipcowy numer miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki jest aktorka Scarlett Johansson. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Przychody z reklam mid-roll na Facebooku niewielkie, ale to format z przyszłością (opinie)

Po trzymiesięcznym okresie testów reklam mid-roll w materiałach wideo na Facebooku zaangażowani w nie wydawcy przyznają, że na razie format nie przynosi dużych przychodów, ale powoli się rozkręca. Podobnie na facebookowe mid-rolle patrzą eksperci poproszeni o opinię przez serwis Wirtualnemedia.pl. – Na formacie da się zarobić, jednak niskie na razie kwoty wynikają z właściwości reklam mid-roll. To dopiero początek wprowadzania kolejnego ekosystemu reklamowego, który stanie się coraz atrakcyjniejszy dla wydawców - oceniają Anna Robotycka, Paweł Ważyński, Daniel Biegaj, Marcin Hołyst i Piotr Łopucki. więcej

Michał Karnowski o wPolsce.pl: na razie poranna publicystyka, za rok-dwa będziemy w sieciach kablowych

Telewizja internetowa wPolsce.pl, tworzona przez redakcje mediów Fratrii, w początkowym okresie będzie nadawać głównie poranne pasmo publicystyczne. - Docelowo chcemy mieć dużo programów na żywo. To ma być telewizja publicystyczno-informacyjna. Chciałbym, żebyśmy za rok-dwa byli taką stacją w pełnym wymiarze. Wystąpiliśmy już o koncesję na nadawanie w sieciach kablowych - informuje nas Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

Przynajmniej raz w miesiącu 57 proc. polskich internautów robi zakupy online

Ponad połowa polskich internautów dokonuje zakupów online przynajmniej raz w miesiącu, przy czym 23% - co tydzień, a 4% - codziennie, wynika z raportu PwC "Total retail 2017". Wyniki zbliżone są do zachowań globalnych - tj. 4% respondentów dokonuje zakupów codziennie, 23% co tydzień, 38% co miesiąc. więcej

Ranking mediów społecznościowych w Polsce w maju 2017

Raz w miesiącu tworzymy ranking polskich mediów internetowych jak i również artykuły stworzone dzięki informacjom, które otrzymamy poprzez Storyclash (program, który analizuje media społecznościowe np. Facebook, Twitter). Analizowane będę społeczne interakcje - takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze. więcej

Verizon przejął Yahoo, Marissa Mayer odchodzi ze stanowiska z odprawą 189 milionów dolarów

Koncern Verizon zakończył proces akwizycji Yahoo rozpoczęty w 2016 roku. W wyniku przejęcia powstanie nowa spółka Oath będąca połączeniem Yahoo i AOL, na czele której stanie Tim Armstrong. Dotychczasowa szefowa Yahoo Marissa Mayer opuści swoje stanowisko z odprawą na poziomie 186 milionów dolarów. więcej

HBO, Netflix i Canal+ tworzą organizację do walki z piractwem

Grupa 30 firm związanych ze światowym przemysłem filmowym i rozrywkowym podpisała porozumienie, w ramach którego chce skuteczniej niż dotąd walczyć ze zjawiskiem internetowego piractwa i kradzieży intelektualnej. W grupie sojuszników znaleźli się między innymi HBO, Netflix, NBCUniversal, Canal+ Group i Metro-Goldwyn-Mayer. więcej

Maciej Biniek dyrektorem ds. płatności w Allegro

Z początkiem czerwca Maciej Biniek objął funkcję dyrektora ds. płatności w Allegro. Wcześniej pracował m.in. w PayU, BZ WBK, Visa Europe i eCard. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy są narodem otwartym: dbamy o relacje z rodziną, szanujemy obcokrajowców i inne narodowości (raport)

Rok 2016 był intensywny pod względem wydarzeń pozytywnych i negatywnych, zarówno w kraju, jak i na świecie. Euro 2016, Światowe Dni Młodzieży, igrzyska olimpijskie w Rio, konflikt w Syrii, zamachy w Brukseli i Nicei, Brexit, czarne protesty i wybór Donalda Trumpa na prezydenta USA - jaki wpływ te wydarzenia mają na postawy Polaków? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Dawid Frik za Wojciecha Sitka dyrektorem biura promocji Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu

Dawid Frik, dotychczasowy rzecznik prasowy Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, objął stanowisko dyrektora biura promocji uczelni. Zastąpił Wojciecha Sitka, który będzie zarządzał biurem rekrutacji DSW. więcej

Hand Made odpowiada za obsługę marki Hyabak

Agencja Hand Made odpowiada za działania PR, obsługę w social mediach oraz realizację eventów marki kropli do oczu i soczewek Hyabak produkowanych przez firmę Thea. więcej

Planet PR wypromuje iSecure

Planet PR rozpoczęła obsługę iSecure, firmy specjalizującej się w bezpieczeństwie danych osobowych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play tak jak Orange i T-Mobile znosi opłaty za roaming w UE, w reklamach Martyna Wojciechowska
P9 Energy Lite 2017 - nowy smartfon Allview za 999 zł
Lenovo: nowa rodzina laptopów IdeaPad 720, 520 i 320
vivosmart 3 - nowy monitor aktywności Garmin za 149,99 euro (wideo)
Smartfon myPhone C-Smart Pix w Biedronce za 199 zł
Honor 9 - nowy smartfon Huawei (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Przynajmniej raz w miesiącu 57 proc. polskich internautów robi zakupy online
Prezesi firm z dobrymi perspektywami rozwoju biznesu
Polacy są narodem otwartym: dbamy o relacje z rodziną, szanujemy obcokrajowców i inne narodowości (raport)
Brak amortyzacji przy środkach poniżej 3,5 tys. zł
Polskie firmy niegotowe na rezygnację z hierarchii pracowników
SENS - nowy system znakowania żywności w sklepach Carrefour
AIRE zamiast IACA - linie lotnicze zmieniają markę stowarzyszenia
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
HBO, Netflix i Canal+ tworzą organizację do walki z piractwem
"Wonder Wheel" - nowy film Woody'ego Allena
Polacy są narodem otwartym: dbamy o relacje z rodziną, szanujemy obcokrajowców i inne narodowości (raport)
"Will" - nowy serial TNT. Młody, seksowny Szekspir (wideo)
Iron Man mentorem Spider-Mana
"Visions Of A Life" - nowa płyta Wolf Alice
Lindsay Lohan z kłamcą Rupertem Grintem
Powstanie czwarty sezon serialu "Unbreakable Kimmy Schmidt"
,,Grantchester 3" w Ale Kino+
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj