Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 25 Sierpnia 2017
 
 
 
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym
 
Wczoraj wieczorem Telewizja Polska zaprezentowała jesienną ramówkę swoich głównych anten TVP1 i TVP2. - To kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym w naszym kraju - przekonuje Jacek Kurski, prezes TVP i zapowiada m.in. kilkanaście nowych seriali, zakupy kolejnych praw sportowych, podwyższenie jakości nadawania TVP Info do Full HD oraz zmianę scenografii "Wiadomości". więcej
 
 
Grupa naTemat na sprzedaż za 5 mln euro. ,,Inwestor może pomóc pokonać bariery technologiczne"
 
Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, właściciele Glob360, wydawcy Grupy naTemat, zakładają różne formy współpracy z inwestorem, którego będą chcieli pozyskać w najbliższym czasie. W ub.r. ich spółka zanotowała 8,5 mln zł wpływów i 1,4 mln zł zysku netto. - Osiągnęliśmy wysoki poziom pod względem czytelnictwa i przychodów. Natomiast rynek internetowy ewoluuje szybko, są bariery technologiczne, których sami nie pokonamy - opisuje Robert Jędrzejczyk. więcej
 
 
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
 
W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 1,3 proc. roku w skali roku, a w samym drugim kwartale - o 0,5 proc. Największe wzrosty nastąpiły w internecie i kinach, a spadki - w prasie. więcej
 
 
Telewizja Polska w 2018 roku wejdzie na MUX-8. Trafi tam TVP Sport w wersji HD
 
W przyszłym roku Telewizja Polska wprowadzi na ósmy multipleks naziemnej telewizji dwa kanały - w wersji HD i SD - zajmując trzy sloty. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl wiceprezes TVP Maciej Stanecki utrzymuje deklaracje o wprowadzeniu TVP Sport HD. - Wchodzenie na MUX-8 z niepełną ofertę nie ma sensu - tłumaczy Stanecki. więcej
 
 
TVP uruchomi płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu"
 
W październiku br. Telewizja Polska uruchomi własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która ma być darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Jest to narzędzie wspierające wpływy z abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rodowicz, Górniak, Doda, Pietrzak i Makowski wystąpią na 54. KFPP w Opolu więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" o wyłączeniu opcji komentowania dla niepłacących: tworzymy jakościową przestrzeń do dyskusji więcej
 
TVP zawiesza współpracę z redakcją "Faktu" po publikacji o Kurskim więcej
 
Żurkowska o odkupieniu Metra: marka z silną pozycją, zamierzamy działać w ramach koncesji KRRiT więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Szef redakcji Agora
Dokumentalista / Researcher Mass Koncept
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Director of Dating BU Sympatia
Product Manager Wydawnictwo Bauer
Redaktor Sekcji News TVN
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Programów TVN
Starszy Specjalista ds. Reklamy Natywnej Media TV Plus
Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Paid Content Product Manager Onet.pl
Communications Planner Vizeum
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kurski o jesiennej ramówce TVP: kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym

Wczoraj wieczorem Telewizja Polska zaprezentowała jesienną ramówkę swoich głównych anten TVP1 i TVP2. - To kolejny krok do odbudowy pozycji prestiżu na rynku telewizyjnym w naszym kraju - przekonuje Jacek Kurski, prezes TVP i zapowiada m.in. kilkanaście nowych seriali, zakupy kolejnych praw sportowych, podwyższenie jakości nadawania TVP Info do Full HD oraz zmianę scenografii "Wiadomości". więcej

Telewizja Polska w 2018 roku wejdzie na MUX-8. Trafi tam TVP Sport w wersji HD

W przyszłym roku Telewizja Polska wprowadzi na ósmy multipleks naziemnej telewizji dwa kanały - w wersji HD i SD - zajmując trzy sloty. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl wiceprezes TVP Maciej Stanecki utrzymuje deklaracje o wprowadzeniu TVP Sport HD. - Wchodzenie na MUX-8 z niepełną ofertę nie ma sensu - tłumaczy Stanecki. więcej

TVP uruchomi płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu"

W październiku br. Telewizja Polska uruchomi własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która ma być darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Jest to narzędzie wspierające wpływy z abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP. więcej

,,Rodzina wie lepiej", ,,The Wall. Wygraj marzenia" i ,,Korona królów" nowościami w jesiennej ramówce TVP1

Telewizja Polska zaprezentowała wczoraj nowości w jesiennej ramówce TVP1. Wśród nich znalazły się m.in. teleturnieje „Rodzina wie lepiej” i „The Wall. Wygraj marzenia”, serial „Korona królów” oraz programy katolickie: „Rodzinny Express” i „Studio Raban”. więcej

Dwa nowe seriale oraz reaktywacja ,,Koła fortuny" i ,,997" w jesiennej ramówce TVP2

W jesiennej ramówce TVP2 pokaże dwa nowe seriale „Miasto skarbów” i „Pod wspólnym niebem”. Stacja po latach przerwy przywróci na swoją antenę również teleturniej „Koło fortuny” oraz magazyn Michała Fajbusiewicza „997”. więcej

Cyfrowy Polsat: Liga Mistrzów to nasz strategiczny zakup. Sublicencja dla TVP?

Zakup praw do pokazywania piłkarskiej Ligi Mistrzów w latach 2018-2021 to najważniejsze wydarzenie dla Cyfrowego Polsatu w dwóch pierwszych kwartałach roku - ocenił w trakcie prezentacji półrocznych wyników prezes Cyfrowego Polsatu, Tobias Solorz. Firma rozważa możliwość udzielania sublicencji innym stacjom - wkrótce ma się odbyć spotkanie informacyjne na ten temat. więcej

VIVA Polska w MTV Music zmieni się 17 października, jest zgoda KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na zmianę nazwy kanału VIVA Polska na MTV Music (Viacom International Media) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. 2,5 mln zł z reklam w Zoom TV

W minionym półroczu Kino Polska TV zanotowało 59 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 5 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast zysk netto spółki zmalał w skali roku z 9,41 do 6,23 mln zł, co firma uzasadnia inwestycją w kanał Zoom TV. więcej

TVP1 przesuwa emisję ,,Wielkich testów" z poniedziałku na środę. Popek i Dekiert zastąpią Chylewską

Publiczna Jedynka widowisko „Wielki Test” od jesieni br. będzie pokazywać w środowe wieczory, a nie w poniedziałki jak to było do tej pory. Audycję poprowadzą dwie pary: Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski oraz Anna Popek i Przemysław Babiarz. więcej

7. sezon ,,Gry o Tron" winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu

Według danych firmy analitycznej App Annie od momentu rozpoczęcia emisji w HBO Now nowego sezonu serialu „Gra o Tron” przychody w mobilnej aplikacji serwisu wyniosły 19 milionów dolarów. Dzięki temu przez moment stała się ona najlepiej zarabiającym programem w sklepie App Store należącym do Apple. więcej

Finał "Gry o tron" będzie można obejrzeć w kinach Helios. Za darmo

W poniedziałek, 28 sierpnia 2017 roku odbędzie się premiera ostatniego odcinka 7. sezonu „Gry o tron”. Finałowy odcinek kończącej się serii hitowego serialu HBO bezpłatnie będzie można obejrzeć w kinach Helios. więcej

Wielkoszlemowy US Open z Agnieszką Radwańską na żywo w Eurosporcie

Od 28 sierpnia do 10 września br. odbędzie się ostatni w tym roku turniej wielkoszlemowy US Open. Transmisje z całej imprezy będzie można oglądać w obu kanałach Eurosportu oraz w Eurosport Playerze. więcej

"Belfer 2" od 22 października w Canal+

W niedzielę, 22 października br. Canal+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu "Belfer". Zagra w nim wielu aktorów młodego pokolenia. więcej

Cyfrowy Polsat ze wzrostem przychodów i zysku, mniej klientów prepaidowych i wpływów ze stacji tv

W minionym półroczu grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 4,86 mld zł wpływów ze sprzedaży i 553,1 mln zł zysku netto. Liczba klientów prepaidowych usług telefonicznych spadła o ponad 20 proc., zmalały też wpływy i zysk EBITDA firmy w segmencie nadawania i produkcji telewizyjnej. więcej

,,Powidoki" Andrzeja Wajdy premierowo w HBO Polska

W niedzielę 17 września br. kanał HBO Polska wyemituje „Powidoki” w reżyserii Andrzeja Wajdy. Będzie to premiera telewizyjna tego filmu. więcej

Dobre półrocze Cyfrowego Polsatu. ,,Trzeci kwartał będzie gorszy pod względem wolnych przepływów gotówkowych"

W trzecim kwartale 2017 roku Cyfrowy Polsat spodziewa się niższych wolnych przepływów gotówkowych (FCF) w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy. Taką informację przekazała członek zarządu ds. finansowych Katarzyna Ostap-Tomann. więcej

,,Sprawa idealna" z Christine Baranski od 6 września w HBO3

W środę 6 września br. HBO3 rozpocznie emisję serialu prawniczego „Sprawa idealna” („The Good Fight”), będącego spin-offem „Żony idealnej”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Agora apeluje o transparentność w przetargu na częstotliwość radiową w Gdańsku. ,,Okazja, by stworzyć dobry obyczaj"

W czwartek w siedzibie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otwarto oferty w przetargu na częstotliwość radiową w Gdańsku. Członkowie Rady odrzucili przy tym wniosek Agory (jednego z oferentów) o to, by odbyło się to w obecności nadawców. - Nie wiemy, dlaczego Agorze tak na tym zależało - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy KRRiT. więcej

 
TVP i Polskie Radio dostaną 900 mln zł z budżetu za zwolnionych z płacenia abonamentu rtv?

Posłowie PiS zastanawiają się nad nowelizacją ustawy abonamentowej, na mocy której media publiczne mają dostawać ok. 900 mln zł z budżetu państwa jako subwencję wyrównawczą za osoby zwolnione z płacenia abonamentu rtv. Takie rozwiązanie popiera m.in. przewodniczący KRRiT. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Duży awans Eski

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska, Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
TVP nie może kupić praw do meczu Sheriff - Legia, więc będzie go transmitowała radiowa Jedynka

Telewizja Polska ma ogromne trudności z pozyskaniem praw do transmisji czwartkowego meczu piłkarskiego Sheriff Tiraspol - Legia Warszawa. W tej sytuacji obszerne fragmenty meczu, z tym całą drugą połowę, ma transmitować radiowa Jedynka. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja

W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 1,3 proc. roku w skali roku, a w samym drugim kwartale - o 0,5 proc. Największe wzrosty nastąpiły w internecie i kinach, a spadki - w prasie. więcej

Komisja Etyki Reklamy: reklama Plusa ,,Ja+ na kartę" ośmieszała Orange Polska

Komisja Etyki Reklamy rozpatrując skargę złożoną przez Orange Polska uznała, że reklama sieci komórkowej Plus (Polkomtel) pod hasłem „Ja + na kartę” z Szymonem Majewskim i Magdaleną Lamparską jako reklama porównawcza może wprowadzać w błąd sugerując, że u konkurencyjnego operatora „można nieźle utknąć". Może też dyskredytować lub ośmieszać konkurenta informując, że konkurencyjny operator jest „passé". więcej

Konrad Drozdowski odchodzi ze Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy i z branży reklamowej

Konrad Drozdowski odchodzi ze Zawiązku Stowarzyszeń Rady Reklamy, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego. Na stanowisku pozostanie do końca września br, później zajmie się rozwojem własnej firmy. więcej

Circle K w kampanii ,,Gumiaczki chcą do domu" promuje swój program lojalnościowy

Ruszyła kampania promocyjna sieci stacji benzynowych Circle K pod hasłem „Gumiaczki chcą do domu”. Za obsługę kampanii odpowiada Agencja TVN oraz dom mediowy Spark Foundry. więcej

Clear Channel Poland zamontuje w Sopocie 64 nowe wiaty przystankowe

Dzisiaj w Sopocie zostanie odsłonięta pierwsza z 64 nowych wiat przystankowych komunikacji miejskiej, które na zlecenie władz miasta zainstaluje firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland. więcej

Nela Mała Reporterka bohaterką kampanii lojalnościowej Stokrotki

Sieć sklepów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową dla klientów. Jej bohaterką jest podróżniczka i autorka książek dla dzieci "Nela Mała Reporterka". więcej

LittleMooonster96 jako fanka boysbanku Szymona Majewskiego w reklamach Ja+Mix w Plusie (wideo)

W nowej kampanii reklamowej oferty Ja+Mix w Plusie razem z Szymonem Majewskim występuje popularna snapchaterka LittleMooonster96. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

Jet Line kupił udziały w firmie MyLED z cyfrowymi nośnikami outdoorowymi

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line poszerza dotychczasową ofertę o tzw. cyfrowy outdoor. Firma kupiła udziały w spółce MyLED, stając się tym samym właścicielem internetowej platformy do planowania i realizowania kampanii digital out of home. więcej

Andrzej Dudik: z VML Poland do OS3

Andrzej Dudik dołączył do zespołu agencji interaktywnej OS3. Objął stanowisko social media managera. Poprzednio pracował w agencji VML Poland. więcej

Generali promuje ubezpieczenia dla uczącej się młodzieży

Wystartowała nowa kampania „Generali, z myślą o NNW. Pakiet dla dziecka”. Skierowana jest do rodziców dzieci do 18. roku życia oraz osób do 26. roku życia uczących się w trybie dziennym. więcej

 
 
 
PRASA
 
Duży spadek czytelnictwa ,,Faktu" i ,,Gazety Wyborczej" w I półroczu. ,,Przegląd Sportowy" wyprzedził ,,Super Express"

Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce w pierwszym półroczu br. był „Fakt”, a na podium znalazły się jeszcze: „Gazeta Wyborcza” i „Przegląd Sportowy” - wynika z najnowszego badania PBC. więcej

TV Trwam cytowane częściej niż TVN24 i TVP Info, Wirtualnemedia.pl w czołówce portali

W lipcu br. najczęściej cytowanym polskim medium była "Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem była Wirtualna Polska, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" na czele sprzedaży w maju

W maju br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Prokuratura bada kupno Wydawnictwa Przekrój przez Gremi Inwestycje w 2013 roku

Prokuratura Okręgowa w Krakowie od stycznia br. prowadzi śledztwo dotyczące kupna w 2013 roku przez Gremi Inwestycje Wydawnictwa Przekrój (wydającego wówczas tygodnik „Przekrój”). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa naTemat na sprzedaż za 5 mln euro. ,,Inwestor może pomóc pokonać bariery technologiczne"

Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, właściciele Glob360, wydawcy Grupy naTemat, zakładają różne formy współpracy z inwestorem, którego będą chcieli pozyskać w najbliższym czasie. W ub.r. ich spółka zanotowała 8,5 mln zł wpływów i 1,4 mln zł zysku netto. - Osiągnęliśmy wysoki poziom pod względem czytelnictwa i przychodów. Natomiast rynek internetowy ewoluuje szybko, są bariery technologiczne, których sami nie pokonamy - opisuje Robert Jędrzejczyk. więcej

1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja

W pierwszej połowie br. wydatki reklamowe w Polsce wzrosły o 1,3 proc. roku w skali roku, a w samym drugim kwartale - o 0,5 proc. Największe wzrosty nastąpiły w internecie i kinach, a spadki - w prasie. więcej

TVP uruchomi płatny serwis SVoD. ,,Wsparcie dla wpływów z abonamentu"

W październiku br. Telewizja Polska uruchomi własną płatną platformę SVoD (Subscription Video on Demand), która ma być darmowa dla osób płacących abonament rtv. - Jest to narzędzie wspierające wpływy z abonamentu - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, wiceprezes TVP. więcej

Ministerstwo Cyfryzacji szykuje rewolucję w polskiej sieci? ,,Chcemy zagwarantować internautom i wydawcom swobodę wypowiedzi"

Ministerstwo Cyfryzacji pracuje nad nowymi regulacjami funkcjonowania internetu w Polsce. Mogą one uniemożliwić e-wydawcom blokowanie spornych materiałów zamieszczanych przez użytkowników serwisów. Rzecznik Ministerstwa Karol Manys nie zgadza się z tezami, że pomysły resortu uderzą w wolność słowa. więcej

7. sezon ,,Gry o Tron" winduje wyniki HBO Now, 19 milionów dolarów przychodów od premiery serialu

Według danych firmy analitycznej App Annie od momentu rozpoczęcia emisji w HBO Now nowego sezonu serialu „Gra o Tron” przychody w mobilnej aplikacji serwisu wyniosły 19 milionów dolarów. Dzięki temu przez moment stała się ona najlepiej zarabiającym programem w sklepie App Store należącym do Apple. więcej

Google sprawdzi czy masz depresję

Użytkownicy mobilnej wersji wyszukiwarki w USA szukający informacji nt. depresji będą niebawem mogli wziąć udział w teście mającym stanowić wstępną diagnozę tej choroby. Google rozwija program we współpracy z Narodowym Stowarzyszeniem na rzecz Chorób Psychicznych (NAMI). więcej

Wojciech Małek za Łukasza Tatarkiewicza w zarządzie Comperii

Łukasz Tatarkiewicz zrezygnował z funkcji członka zarządu Comperii, wydawcy m.in. porównywarek finansowych z grupy Comperia.pl i serwisu Telepolis.pl. W kierownictwie spółki zastąpi go Wojciech Małek. więcej

Pascal Brodnicki otworzył na YouTube sieć kanałów Tuba Smaku

Kucharz Pascal Brodnicki wystartował z nowym projektem internetowym. Na kanale Tuba Smaku na YouTube będzie wraz z przyjaciółmi prezentować trendy i ciekawostki związane z gotowaniem. więcej

Uber z rosnącymi przychodami i malejącą stratą, liczba przejazdów większa o 150 procent

Taksówkowy startup Uber ujawnił finansowe wyniki swojej działalności w II kwartale 2017 r. Firma zanotowała w tym okresie ponad 1,7 miliarda dolarów przychodu. Kwartalne straty Ubera okazały się niższe od tych spodziewanych przez rynek, a globalna wartość kursów osiągnęła poziom 8,7 miliarda dolarów. więcej

W Polsce rośnie ruch mobilny w internecie, 49 procent odsłon ze smartfonów i tabletów

Według danych Gemiusa w lipcu 2017 roku 45,8 procent wszystkich odsłon stron internetowych w Polsce zostało dokonanych za pomocą smartfonów, a 3,2 procent należało do użytkowników tabletów. To oznacza przewagę nad komputerami PC, które w lipcu wygenerowały 47,4 procent ruchu w internecie. więcej

Zysk netto LiveChat wzrósł o 21 proc. do 11,07 mln w I kw. fin. 2017 r.

Zysk netto LiveChat wzrósł od 21 proc. do 11,07 mln zł w I kw. roku obrotowego 2017/2018 (tj. kwiecień-czerwiec 2017), podała spółka. więcej

Aleksandra Gruszczyńska: z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do INNpoland.pl

Aleksandra Gruszczyńska zaczęła pracę jako wydawca w serwisie INNpoland.pl (należącym do Grupy naTemat). Poprzednio pracowała w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, a wcześniej m.in. w „Gazecie Wyborczej” i Polskim Radiu. więcej

Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk szukają inwestora dla Grupy naTemat

Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk, właściciele Grupy naTemat, są zainteresowani współpracą strategiczną z inną firmą z branży mediów lub funduszem inwestycyjnym. Chcą przyspieszyć rozwój własnej firmy, jedną z rozważanych opcji jest sprzedaż jej akcji. więcej

Mark Zuckerberg zapowiada wprowadzenie paywalli na Facebooku. ,,Wszystkie przychody trafią do wydawców"

Mark Zuckerberg potwierdził, że Facebook zamierza umożliwić wydawcom zdobywanie subskrybentów za pośrednictwem serwisu. - Czujemy się współodpowiedzialni za budowę rzetelnie poinformowanych społeczeństw, a nie zrobimy tego bez współpracy ze sprawdzonymi wydawcami. Dlatego zamierzamy ich wspierać - zapowiada Mark Zuckerberg. więcej

Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.

40 minut dziennie – tyle czasu spędza statystyczny Polak, oglądając w internecie treści wideo. To o blisko 7,5 minuty mniej niż średnia dla świata – wynika z badania Zenith. Częściej niż inne społeczeństwa wykorzystujemy do tego komputery stacjonarne. Trendy są jednak zbliżone: odtwarzanie filmów na urządzeniach mobilnych rośnie szybciej niż na laptopach i PC. Za tym trendem podążają reklamodawcy. Wydatki na reklamę wideo online wzrosną w tym roku o blisko jedną czwartą. Segment mobilny przyciąga ok. 28 proc. budżetów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
MSLGroup dla Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego

Agencja MSLGroup (Publicis) od sierpnia prowadzi komunikację Polskiego Związku Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Komisja Etyki Reklamy: reklama Plusa ,,Ja+ na kartę" ośmieszała Orange Polska
Orange: nowe plany mobilne, smartfony dla duetów i rodzin
Nikon: nowa lustrzanka D850 (wideo)
HP z większymi przychodami i zyskiem, sprzedaż laptopów motorem wzrostów
Samsung: telewizory UHD MU6000 w nowej odsłonie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Grupa naTemat na sprzedaż za 5 mln euro. ,,Inwestor może pomóc pokonać bariery technologiczne"
1,3 proc. więcej na reklamy w Polsce. Mocno w górę internet i kina, nieco w dół telewizja
Kino Polska TV ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. 2,5 mln zł z reklam w Zoom TV
Cyfrowy Polsat ze wzrostem przychodów i zysku, mniej klientów prepaidowych i wpływów ze stacji tv
Dobre półrocze Cyfrowego Polsatu. ,,Trzeci kwartał będzie gorszy pod względem wolnych przepływów gotówkowych"
Uber z rosnącymi przychodami i malejącą stratą, liczba przejazdów większa o 150 procent
Polacy wierzą, że stać ich będzie na większe wydatki
Na koniec roku w budżecie możliwe kilkanaście miliardów złotych nadwyżki. Nie ma także zagrożeń dla przyszłorocznego budżetu
Każdego dnia oglądamy w internecie 40 minut wideo. Wydatki na ten segment reklamy wzrosną w tym roku na świecie o 23 proc.
Tylko jedna piąta upraw w Polsce jest ubezpieczona od zjawisk losowych. Tegoroczne starty szacowane są na ponad 1 mld zł
Zmiany w prawie lotniczym. Będą niekorzystne dla pasażerów
Warszawiak kupi za swoją pensję dwa razy więcej metrów niż Londyńczyk
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Finał "Gry o tron" będzie można obejrzeć w kinach Helios. Za darmo
"Belfer 2" od 22 października w Canal+
,,Powidoki" Andrzeja Wajdy premierowo w HBO Polska
,,Sprawa idealna" z Christine Baranski od 6 września w HBO3
"Gaga: Five Foot Two" - życie Lady Gagi w Netfliksie
"Reputation" - nowa płyta Taylor Swift
Joanna Przetakiewicz: uczestnicząc w ,,Azja Express" chciałam się przekonać, czy wygra moje zamiłowanie do luksusu, czy ambicja
John Cena i Kevin Hart w nowej wersji serialu "Nieustraszony"
Tamara Arciuch zagra w o serialu ,,Lifting". ,,Takiej produkcji w Polsce jeszcze nie było. Mocno was zaskoczy"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj