Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 1 Września 2017
 
 
 
Make Life Harder w show ,,Make Poland Great Again" na Gazeta.pl. ,,Chcemy trafić do widzów 'Ucha prezesa'" (wideo)
 
Gazeta.pl wraz z duetem autorskim Make Life Harder przygotowuje nowy program wideo „Make Poland Great Again”, który jest utrzymany w stylistyce night-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy porównywani do „Ucha Prezesa’ - mówi nam Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl. więcej
 
 
Ryszard Pieńkowski: chcę kupić od RASP resztę udziałów Infor Biznes, ,,Dziennik Gazeta Prawna" musi być apolityczny
 
Ryszard Pieńkowski, właściciel Grupy Infor, większościowego udziałowca spółki Infor Biznes wydającej „Dziennik Gazetę Prawną”, stwierdził, że jest zainteresowany kupnem jej pozostałych 49 proc. udziałów od Ringier Axel Springer Polska. - To, co słyszą ode mnie kolejni naczelni, to „trzymać równy dystans”. Prywatnie mam poglądy, ale jako wydawca - nie - podkreślił. więcej
 
 
Po zaostrzeniu ustawy hazardowej mocno w dół Bet365, BetClic i Bet-at-home, w górę LVbet.pl i eFortuna.pl, liderem Lotto.pl
 
W lipcu br., po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej, mocno spadła odwiedzalność zagranicznych serwisów Bet365, BetClic i Bet-at-home. Duże wzrosty osiągnęły natomiast LVbet.pl i eFortuna.pl, a zdecydowanie liderem jest Lotto.pl. więcej
 
 
Wirtualna Polska z kilkudziesięcioma procesami o ochronę dóbr osobistych, przez 2,5 roku zapłaciła 730 tys. zł odszkodowań
 
Przeciw firmie Wirtualna Polska Holding toczy się obecnie kilkadziesiąt postępowań sądowych dotyczących ochrony dóbr osobistych. W minionym półroczu spółka zapłaciła z tego tytułu 112 tys. zł odszkodowań, podwyższyła też rezerwę na sprawy sądowe do 1,57 mln zł. więcej
 
 
Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo
 
W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski odchodzą z Canal+, stawiają na własny projekt. nc+: życzymy im powodzenia więcej
 
WP pracuje nad akwizycjami i stawia na reklamę natywną. "Konkretny produkt podstawą do napisania artykułu" więcej
 
Trzy nowości, mecze reprezentacji Polski i jubileusz 25-lecia jesienią w Polsacie więcej
 
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Administrator sieci kanałów Social Media Edipresse Polska
Specjalista ds. wsparcia reklamy w kanałach social media Edipresse Polska
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Redaktor Sekcji News TVN
Content Hunter Independent Digital
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo

W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej

Eska Rock TV zastąpiła Hip Hop TV. ,,Będziemy bazować na marce radia"

W piątek, 1 września wystartowała Eska Rock TV, która zastąpiła Hip Hop TV. Niemal w 70 procentach będzie nadawała polską muzykę. - Wykorzystamy dobre doświadczenia współistnienia radia i telewizji pod tą samą marką - mówi dla Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, wiceprezes Grupy ZPR Media. więcej

900 tys. widzów ,,Domu marzeń 2". TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

Drugi sezon reality-show „Dom marzeń” ogląda średnio 898 tys. osób, niemal tyle samo ile premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji formatu wypadł najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki w rynku w 4+ ale był drugi w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,16 mln zł. więcej

Elżbieta Jaworowicz przeprasza za reportaż ,,Sprawy dla reportera" z 2009 roku o wypadku w fabryce czekolady

Na zakończenie wczorajszego odcinka „Sprawy dla reportera” wyemitowano przeprosiny autorki programu Elżbiety Jaworowicz pod adresem właściciela zakładu produkującego czekoladę w Sierpcu za trzy reportaże, wyemitowane w latach 2009-2010. To efekt wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie, nakazującego przeproszenie przedsiębiorcy. więcej

Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun

W pierwszej połowie br. Grupa 4fun Media zanotowała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży, z czego już 47 proc. pochodziło spoza reklamy telewizyjnej, a 3,76 mln zł przyniosła agencja reklamowa Bridge2fun. Zysk netto firmy wyniósł 3,48 mln zł, wobec 744 tys. zł rok wcześniej. więcej

,,Wystarczy chcieć" z nową formułą w Polsat News. Bartosz Kwiatek prowadzącym

W niedzielę 3 września br. na antenę Polsat News powróci po wakacyjnej przerwie program „Wystarczy chcieć”, który jesienią ma nową formułę, a prowadzącym będzie Bartosz Kwiatek. więcej

Więcej lokalnych produkcji jesienią w TBN Polska

W piątek 1 września br. stacja TBN Polska wprowadzi jesienną ramówkę, w której znajdzie się m.in. nowy talk-show „Dzikie serca” czy program „Tytani”. więcej

Dariusz Stokowski po przejęciu Nova Group ma pośrednio 55 proc. akcji Grupy 4fun Media

Dariusz Stokowski, założyciel i pierwszy prezes Grupy 4fun Media, przejął pośrednio 55,06 proc. jej akcji, po tym jak kupił 56,9 proc. udziałów funduszu Nova Group. więcej

3,4 mln widzów meczów Polaków podczas Lotto Eurovolley Poland 2017

Wszystkie cztery mecze reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn 2017 w Polsacie i Polsacie Sport oglądało średnio 3,38 mln widzów. Na głównej antenie spotkania miały 2,83 mln osób, a w sportowym kanale - dodatkowe 552 tys. więcej

,,Widziane z Polski" - Arleta Bojke i Marta Radziach w nowym programie TVP Info o zagranicy (wideo)

Od początku tego tygodnia TVP Info emituje nowy program o tematyce zagranicznej - „Widziane z Polski”. Prowadzącymi są dziennikarki stacji Arleta Bojke i Marta Radziach. więcej

Justyna Śliwowska prowadzi ,,Obserwator" w TVP1

Od tego tygodnia Justyna Śliwowska zaczęła prowadzić codzienny magazyn reporterski „Obserwator”, który po wakacyjnej przerwie wrócił na antenę Jedynki. więcej

,,Dżentelmeni i wieśniacy" - nowy program TTV w czwartkowe wieczory (wideo)

Stacja TTV rozpoczęła w czwartek emisję nowego reality-show „Dżentelmeni i wieśniacy”, w którym w którym bogaci i biedni mężczyźni zamieniają się rolami na kilka dni. Jest to zmodyfikowana wersja formatu „Damy i wieśniaczki PL”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Jesień w RMF FM: Maciej Dowbor zastąpi Huberta Urbańskiego, nowi prowadzący Paweł Jawor i Mateusz Opyrchał

W jesiennej ramówce radio RMF FM wprowadza odmienione pasma weekendowe. Na antenie pojawią się nowi prowadzący Paweł Jawor i Mateusz Opyrchał  a Maciej Dowbor zastąpi Huberta Urbańskiego podczas finałów loterii "Szczęśliwa 13-tka". więcej

 
Radio Złote Przeboje prezentuje jesienną ramówkę. Na antenie Kamil Baleja, Marzena Rogalska, Robert Janowski i Odeta Moro

Kamil Baleja prowadzący poranne pasmo, Marzena Rogalska powracająca z własnym programem i całkowicie nowe propozycje dla słuchaczy na weekend - to główne propozycje jesiennej ramówki Radia Złote Przeboje, która startuje w poniedziałek, 4 września. więcej

 
RMF FM nowym liderem rynku radiowego w Lublinie. Stacja ta wyprzedziła Trójkę

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Podium uzupełnia VOX FM - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Nowa stacja nadawcza dla Radio Vanessa

Radio Vanessa z Raciborza może nadawać swój program także w miejscowości Olesno, na falach 94,9 MHz. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozszerzyła koncesję na nadawanie w tym mieście spółce o nazwie „Radio Vanessa”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
GUS z nowym logo za 22 tys. zł

Główny Urząd Statystyczny w zakończonym konkursie wybrał swoje nowe logo, logotypy dla 16 urzędów statystycznych oraz znak 100-lecia tej instytucji. Nowa identyfikacja wizualna ma zacząć obowiązywać od końca 2017 roku. więcej

,,Mega Środy" zamiast ,,Śród z Orange" w Multikinie, bilety za 14,90 zł

Sieć Multikino od 6 września wprowadza „Mega Środy” - w każdą środę bilet na dowolny seans w kinie 2D lub 3D będzie kosztował jedyne 14,90 zł. Po ośmiu latach kończy się tym samym wspólna akcja Orange Polska i Multikina - „Środy z Orange”. więcej

Fundacja Mamy i Taty promuje Strategię Odbudowy Rodziny (wideo)

Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty dotycząca Strategii Odbudowy Rodziny. Akcja została przygotowana przez organizację wspólnie z agencją Telescope. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media

W pierwszej połowie br. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów o 18 proc. do 48,18 mln zł i 45 tys. zł zysku. Firma przedłużyła do końca października br. rozmowy z podmiotem zainteresowanym kupnem jej segmentu agencyjnego i mediowego obejmującego spółki K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl. więcej

Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego operatora telekomunikacyjnego Netia SA. W przetargu agencja pokonała Starcom, Arena Media, Media Group i Carat Polska. więcej

Tomasz Rożek z piłkarzami reprezentacji Polski i Kajetanem Kajetanowiczem w nowej kampanii Lotosu (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Grupy Lotos z cyklu „Naj nie bierze się znikąd” dziennikarz naukowy Tomasz Rożek występuje razem z zawodnikami piłkarskiej reprezentacji Polski i kierowcą rajdowym Kajetanem Kajetanowiczem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Havas Warsaw, Dynamo Film i Carat. więcej

Marta Berens: z Papaya Films do studia Dobro

Marta Berens objęła stanowisko szefa produkcji w studiu produkcyjnym Dobro (należącym do Platige Image). Poprzednio pracowała w Papaya Films. więcej

PGE sponsorem tytularnym Vive Kielce

PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym klubu piłkarzy ręcznych Vive Kielce. Po raz pierwszy od 15 lat w nazwa klubu rozpoczyna się od nazwy sponsora. więcej

,,Wkręć się w podróżowanie" w kampanii eSky.pl (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa eSky.pl, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów. Akcja, obejmująca telewizję i internet, jest realizowana pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie”. więcej

Rafał Wasyluk business & product development directorem w Saatchi&Saatchi IS

Rafał Wasyluk z początkiem września rozpoczyna pracę w agencji Saatchi&Saatchi IS na stanowisku business & product development diretora. więcej

Virgin Mobile wprowadza multiSIM, abonamenty nawet za połowę ceny

Operator Virgin Mobile wprowadza na rynek ofertę multiSIM. Dobierając kolejny abonament, użytkownik uzyskuje 50 proc. rabatu na każdą kolejną aktywację. Oferta jest promowana kampanią, przygotowaną przez agencję Gong. więcej

Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom

Agencje Isobar i Carat (Dentsu Aegis Network) przygotowały dla południowokoreańskiego oddziału General Motors aplikację V-Showroom - opartą na hybrydowej technologii mixed-reality (MR). więcej

Andrzej Bargiel w kampanii ,,Nic Cię nie pokona" kliniki portowej Enel-Sport

Wystartowała kampania Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport, której twarzą został narciarz Andrzej Bargiel. Za działania odpowiada agencja San Markos. więcej

Aleksandra Zienkiewicz i Leszek Stanek w kampanii promującej smartfon Honor 9

Aktorka Aleksandra Zienkiewicz oraz tancerz i choreograf Leszek Stanek zostali ambasadorami smartfona Honor 9 od Huawei. więcej

K2 przygotuje i wypromuje platformę employer branding Ikea

K2 w ramach wygranego przetargu zaprojektuje i wypromuje platformę employer brandingową Ikea. więcej

Natalia Drobiak i Klaudia Karkulowska w zespole strategii i social media McCann&MRM

Do zespołu strategy&SoMe agencji McCann&MRM dołączyła Natalia Drobniak jako strategic planner oraz Klaudia Karkulowska jako community manager. więcej

 
 
 
PRASA
 
Ryszard Pieńkowski: chcę kupić od RASP resztę udziałów Infor Biznes, ,,Dziennik Gazeta Prawna" musi być apolityczny

Ryszard Pieńkowski, właściciel Grupy Infor, większościowego udziałowca spółki Infor Biznes wydającej „Dziennik Gazetę Prawną”, stwierdził, że jest zainteresowany kupnem jej pozostałych 49 proc. udziałów od Ringier Axel Springer Polska. - To, co słyszą ode mnie kolejni naczelni, to „trzymać równy dystans”. Prywatnie mam poglądy, ale jako wydawca - nie - podkreślił. więcej

Elżbieta Hołubka po pięciu latach odchodzi z biura reklamy Wydawnictwa Zwierciadło

Elżbieta Hołubka, dyrektor reklamy odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała tam ponad pięć lat. więcej

,,Tele Tydzień" najchętniej kupowanym tygodnikiem w I półroczu, pisma yellow w czołówce

Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajęły pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należało do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień” - top 47 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

Paweł Sołtys w codziennym programie ,,Puls Dnia" w serwisie ,,Pulsu Biznesu" (wideo)

Paweł Sołtys przygotuje i poprowadzi codziennie „Puls Dnia” - program wideo w serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska). To multimedialne podsumowanie dnia w gospodarce, połączone z zapowiedzią najważniejszych tematów następnego dnia. więcej

Agata Zych-Zielińska nowym brand managerem,,Elle" i ,,Elle Decoration"

Agata Zych-Zielińska została nowym menadżerem marki (brand manager) „Elle” i „Elle Decoration” (Burda International Polska). Zastąpiła Martę Stefańską, która w kwietniu awansowała w strukturach wydawnictwa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Make Life Harder w show ,,Make Poland Great Again" na Gazeta.pl. ,,Chcemy trafić do widzów 'Ucha prezesa'" (wideo)

Gazeta.pl wraz z duetem autorskim Make Life Harder przygotowuje nowy program wideo „Make Poland Great Again”, który jest utrzymany w stylistyce night-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy porównywani do „Ucha Prezesa’ - mówi nam Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl. więcej

Po zaostrzeniu ustawy hazardowej mocno w dół Bet365, BetClic i Bet-at-home, w górę LVbet.pl i eFortuna.pl, liderem Lotto.pl

W lipcu br., po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej, mocno spadła odwiedzalność zagranicznych serwisów Bet365, BetClic i Bet-at-home. Duże wzrosty osiągnęły natomiast LVbet.pl i eFortuna.pl, a zdecydowanie liderem jest Lotto.pl. więcej

Wirtualna Polska z kilkudziesięcioma procesami o ochronę dóbr osobistych, przez 2,5 roku zapłaciła 730 tys. zł odszkodowań

Przeciw firmie Wirtualna Polska Holding toczy się obecnie kilkadziesiąt postępowań sądowych dotyczących ochrony dóbr osobistych. W minionym półroczu spółka zapłaciła z tego tytułu 112 tys. zł odszkodowań, podwyższyła też rezerwę na sprawy sądowe do 1,57 mln zł. więcej

Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo

W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media

W pierwszej połowie br. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów o 18 proc. do 48,18 mln zł i 45 tys. zł zysku. Firma przedłużyła do końca października br. rozmowy z podmiotem zainteresowanym kupnem jej segmentu agencyjnego i mediowego obejmującego spółki K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl. więcej

Interia.pl i Deutsche Welle szukają dzieci zrabowanych w czasie II wojny światowej. ,,Odkryć prawdę o ich pochodzeniu"

Portal Interia.pl wraz z telewizją Deutsche Welle zaczynają wspólną akcję poszukiwania polskich dzieci, uprowadzonych w czasie II wojny światowej i poddanych germanizacji. Akcja nosi nazwę „Zrabowane dzieci / Geraubte Kinder”. Startuje w piątek, 1 września. Ma zasięg międzynarodowy. więcej

AmRest przejął za 10 mln zł większość udziałów w spółce prowadzącej platformę PizzaPortal

AmRest objął nowo wyemitowane udziały w należącej do Delivery Hero spółce Restaurant Partner Polska, która prowadzi platformę PizzaPortal.pl - podał AmRest w komunikacie. Cena za objęcie 51 proc. udziałów w RPP została ustalona na 10 mln zł. więcej

Damian Świdziński mobile development team leaderem w Spicy Mobile

Damian Świdziński zaczął pracę jako mobile development team leader w agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile. Wcześniej był związany m.in. z firma CardService. więcej

Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint

Paweł Kowal awansował w Grupie Netsprint na stanowisko data & programmatic solutions directora. W firmie pracuje od br., wcześniej był związany z Mindshare Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Apella wspiera komunikację Grupy Energa

Grupa Energa od 1 sierpnia br. nawiązała współpracę z firmą Apella - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.   więcej

Anna Chyłek zajmie się komunikacją Ogilvy&Mather, odchodzi Nazar Al-Khouri

Anna Chyłek z początkiem września zajmie się działaniami PR agencji reklamowej Ogilvy&Mather. Z firmy odchodzi odpowiedzialny dotychczas za ten obszar Nazar Al-Khouri. więcej

Awanse w ESL Polska, Paweł Książek PR managerem firmy

Paweł Książek, redaktor naczelny serwisu Cybersport.pl, objął stanowisko PR managera w firmie e-sportowej ESL Polska. Będzie łączył obie funkcje. To jedna z kilku zmian personalnych w firmie. więcej

Agencja PoiNTB ogranicza dzień pracy do 6 godzin

Agencja PR PoiNTB w ramach 3-miesięcznego eksperymentu wprowadza 6-godzinny dzień pracy. Model ten został zaczerpnięty z firm skandynawskich. więcej

Quality Public Relations wypromuje markę Bu?a

Agencja Quality Public Relations poprowadzi komunikację marki kosmetycznej Buña, należącej do firmy Basel Olten Pharm. więcej

Grayling Poland dla spółki energetycznej Enefit

Grayling Poland zajmuje się obsługą komunikacyjną spółki Enefit, dostawcy energii elektrycznej i gazu ziemnego w Polsce. Klient został pozyskany w przetargu. więcej

Sucré nowym klientem Valkea Media

Do grona klientów grupy mediowej Valkea dołączyła marka cukiernicza Sucré. Strony podpisały umowę na czas nieokreślony. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Znamy datę premiery nowego iPhone'a
Virgin Mobile wprowadza multiSIM, abonamenty nawet za połowę ceny
IFA 2017: Nowy 6-calowy smartfon V30 od LG
IFA 2017: Xperia XZ1 i XZ1 Compact od Sony
Małgorzata Bartuś dyrektorem sprzedaży w SmartTel Plus OU
Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom
Sony prezentuje Xperię XA1 Plus z ekranem 5,5 cala w cenie 1599 złotych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Apella wspiera komunikację Grupy Energa
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun
Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom
BMW-M w nowej serii spotów zabawnie rozprawia się z mitami o marce
Inflacja ustabilizowała się
LOT uruchamia połączenie Warszawa-Berlin Tegel
Polska ospodarka ciągle rośnie tylko dzięki spożyciu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Mega Środy" zamiast ,,Śród z Orange" w Multikinie, bilety za 14,90 zł
"Mindhunter" - nowy serial Netfliksa. Jonathan Groff rozmawia z zabójcą
Douglas Booth u boku Kevina Spaceya w filmie ,,Gore"
"Blade of the Immortal" - Takashi Miike po raz setny i tylko dla dorosłych
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj