Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Września 2017
 
 
 
Monika Stukonis odchodzi, Marta Drożdż nową naczelną ,,Elle"
 
Marta Drożdż od października będzie p.o. redaktor naczelnej miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Zastąpi Monikę Stukonis, która po 5 latach rozstała się z redakcją i wydawnictwem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w sierpniu. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" straciły ponad pół miliona widzów
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły „Panorama”, „Teleexpress” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Maciej Orłoś w talk-show ,,Orłoś kontra" w telewizji WP ma być kontrowersyjny
 
W poniedziałek, 18 września telewizja WP pokaże pierwszy odcinek „Orłoś kontra”, autorskiego talk-show Macieja Orłosia. W programie będą też stale obecni Szymon Jachimek, Wojciech Tremiszewski i duet Mleko Pod Nosem. więcej
 
 
TVP1 zamienia miejscami ,,Komisariat" i ,,Jaka to melodia?" po bardzo słabych wynikach oglądalności
 
W poniedziałek TVP1 dokonała korekty popołudniowej ramówki, zmieniając porę emisji docu-crime „Komisariat” oraz teleturnieju „Jaka to melodia?”. Obie pozycje zamieniły się miejscami. więcej
 
 
Tomasz Piątek pozwał ,,Gazetę Polską", poszło o książkę ,,Macierewicz i jego tajemnice". "Opublikowali kłamstwa"
 
Tomasz Piątek, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, pozwał redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” Tomasza Sakiewicza za to, że ten nie zamieścił sprostowania sierpniowego tekstu Doroty Kani. To pierwszy z kilku przygotowywanych pozwów, kierowanych pod adresem różnych redakcji m.in. za zarzucanie kłamstw w książce „Macierewicz i jego tajemnice”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Eurozet uruchamia Meloradio. Wśród prowadzących Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik i wróżbita Maciej więcej
 
Bardzo duże spadki TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem więcej
 
Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski. ,,Drunk History - Pół litra historii" jesienią w Comedy Central więcej
 
Make Life Harder w show ,,Make Poland Great Again" na Gazeta.pl. ,,Chcemy trafić do widzów 'Ucha prezesa'" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. wsparcia reklamy w kanałach social media Edipresse Polska
Product Owner Onet.pl
Operator / montażysta Radio ZET
Administrator sieci kanałów Social Media Edipresse Polska
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w sierpniu. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" straciły ponad pół miliona widzów

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły „Panorama”, „Teleexpress” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Orłoś w talk-show ,,Orłoś kontra" w telewizji WP ma być kontrowersyjny

W poniedziałek, 18 września telewizja WP pokaże pierwszy odcinek „Orłoś kontra”, autorskiego talk-show Macieja Orłosia. W programie będą też stale obecni Szymon Jachimek, Wojciech Tremiszewski i duet Mleko Pod Nosem. więcej

TVP1 zamienia miejscami ,,Komisariat" i ,,Jaka to melodia?" po bardzo słabych wynikach oglądalności

W poniedziałek TVP1 dokonała korekty popołudniowej ramówki, zmieniając porę emisji docu-crime „Komisariat” oraz teleturnieju „Jaka to melodia?”. Obie pozycje zamieniły się miejscami. więcej

Rośnie oglądalność ,,24 godzin" w Nowa TV. ,,Obiecujące wyniki"

Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny” od początku emisji ogląda średnio 27 tys. osób. W ostatnich miesiącach audycja zaczęła notować wzrost oglądalności. - Biorąc pod uwagę krótki staż, a przede wszystkim problemy z dystrybucją naziemną (realny zasięg MUX-8 to niespełna 40 proc.) wyniki są obiecujące - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowa TV. więcej

TVN24 liderem stacji tematycznych, rekordowy wynik TTV. Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w sierpniu 2017 roku zajęło TVN24. W rankingu top 25 stacji największym wzrostem pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP kupiła program od firmy byłego współpracownika Marka Falenty i zatrudniła jego córkę w biurze reklamy

Telewizja Polska kupiła za symboliczną kwotę prawa do emisji programu „E-Sport Planet” od nowej firmy związanej z Marcinem Waszczeniukiem, byłym dyrektorem generalnym Składów Węgla oskarżonym m.in. o kierowanie grupą przestępczą wyłudzającą VAT. Natomiast córka Waszczeniuka przez rok pracowała w biurze reklamy TVP. więcej

,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 3" od 5 września w Czwórce (wideo)

We wtorek, 5 września 2017 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję trzeciego sezonu produkcji „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”. - Za sukcesem serialu stoi ten sam zespół który stworzył „Policjantki i policjantów”, wielki hit Czwórki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu. więcej

Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem netto, liczba abonentów nc+ stabilna

W pierwszym półroczu 2017 przychody koncernu Vivendi wzrosły o 7,8 procent rok do roku, natomiast zysk netto zwiększył się o 12 procent. Należąca do Vivendi poprzez grupę Canal+ platforma nc+ wykazała nieznaczny przyrost przychodów i stabilną liczbę abonentów przekraczającą 2 miliony. więcej

Udany tydzień TVP2, hitami mecz Dania-Polska, ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony"

W minionym tygodniu największą widownię zgromadził piłkarski mecz Dania-Polska, a na podium znalazły się jeszcze serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem był Polsat, a duży wzrost oglądalności zanotowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,3 mln widzów Wielkiego meczu 2017. TVN liderem rynku

Transmisję z Wielkiego meczu 2017 na antenie TVN oglądało średnio 1,3 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego. Cały dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”. więcej

,,Nauka jazdy 2" w TTV. Nowi bohaterowie z Krakowa i Śląska

We wtorek 5 września br. stacja TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Nauka jazdy”. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Beata Szydło: dekoncentracja zapewni równowagę w mediach taką jak w dojrzałych demokracjach

Premier Beata Szydło podkreśliła, że w Polsce powinna zostać wprowadzona dekoncentracja kapitałowa w sektorze mediów. - Po to, byśmy mogli mieć sytuację równowagi w mediach, o czym mówi też Rada Europy i co jest normą we wszystkich dojrzałych demokracjach - uzasadniła. więcej

 
Rekord FM dominuje w Radomiu, RMF FM wyprzedziło Eskę i Radio ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od lutego do lipca br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio RMF FM, które wyprzedziło Eskę i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski w miniserialu ,,Grześki wracają do szkoły" w Polsacie i WP

Firma Colian będzie promować markę wafli impulsowych Grześki miniserialem na antenie Polsatu. Emisja produkcji „Grześki wracają do szkoły” rusza w przyszły poniedziałek, a główne role grają w niej Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Za realizację projektu odpowiadają firmy Aldentro i Kolterman Media Communications. więcej

Historia mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w spocie Mazdy (wideo)

W internecie i wybranych stacjach telewizyjnych trwa kampania reklamowa samochodów marki Mazda, która ma podkreślać, że najważniejsze jest uczucie jedności. Autorami spotu opowiadającego historię Anny Sokólskiej, mistrzyni świata w łucznictwie konnym, są Lemon Sky JWT, Papaya Films i Tadeusz Śliwa. więcej

Szef piekarni Nowel promuje pieczywo ,,Chrupiące z pieca" w Lidlu (wideo)

Lidl Polska prowadzi kampanię pod hasłem „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego, wiceprezesa piekarni Nowel. Za działania w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze odpowiadają agencje GPD i Havas Media. więcej

McDonald's promuje ,,burgery po Twojemu" (wideo)

Nowa kampania sieci restauracji McDonald’s reklamuje możliwość dowolnego dobierania przez klientów składników do burgerów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD. więcej

Mateusz Gessler zapewnia ,,bezcenne niespodzianki" w kampanii Mastercard (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Mastercard pokazująca, jak spełniane są marzenia różnych osób. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Bezcenne niespodzianki”, jest Mateusz Gessler, gospodarz wspieranego przez Mastercard programu „Drzewo marzeń” w TVN. więcej

Karolina Pietz-Drapińska dyrektorem marketingu firmy Komputronik

Komputronik reorganizuje struktury organizacyjne firmy. Stanowisko dyrektor marketingu objęła Karolina Pietz-Drapińska, Sławomir Komiński został dyrektorem sprzedaży omnichannel, a działem e-commerce pokieruje Karol Tokarski. więcej

Chłopiec na gadającej zebrze zamiast Wargorra w reklamach słodyczy Wedel (wideo)

Rusza kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel) oparta na nowej koncepcji kreatywnej, której głównymi bohaterami są chłopiec i niosąca go gadająca zebra. Poprzednio przez dwa lata w reklamach firmy występował kosmita Wargorr. więcej

,,Ty wybierasz!" - ruszyła kampania marki Książęce (wideo)

Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię marki piwa Książęce. Za działania odpowiadają agencje Ogilvy & Mather, Tank, Platige Image, Lubię to – linked by Isobar i Zenith. więcej

Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Ultimo zajmującej się windykacją i zarządzaniem wierzytelnościami. Akcję przygotowały Schulz brand friendly i K2 Media. więcej

POT będzie promować akcję ,,Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"

Na przełomie września i października Polska Organizacja Turystyczna będzie promować ogólnopolską akcję pod hasłem „Polska zobacz więcej-weekend za pół ceny”. więcej

,,Kurpiodobre!" w reklamach wędlin JBB Bałdyga (wideo)

Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa wędlin produkowanych przez firmę JBB Bałdyga. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kurpiodobre!”, przygotowały firmy Saatchi&Saatchi IS, Film Produkcja, Studio Spot i Blue 449. więcej

Justyna Górecka-Siupik: z OTCF do FoodCare Group, zajmie się marketingiem za granicą

Justyna Górecka-Siupik objęła w FoodCare Group nowo utworzoną funkcję international marketing directora. Poprzednio pracowała w OTCF, a wcześniej była już związana z FoodCare. więcej

Badania fokusowe kobiet w kampanii promującej Ligunin Termostop

Ruszyła ogólnopolska kampania preparatu łagodzącego objawy menopauzy Ligunin Termostop (Oleofarm). Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Opus B. więcej

LG Q6 z butami w sieci Play New Balance promowany (wideo)

Rozpoczęła się promocja wspierająca debiut smartfona LG Q6 w ofercie sieci telekomunikacyjnej Play. Towarzyszy temu kampania reklamowa. więcej

Marcin Dabulis creative directorem w agencji Plej

Do zespołu kreacji eventowej agencji Plej dołączył Marcin Dabulis, obejmując stanowisko creative directora. więcej

innogy Polska reklamuje pakiet Moc i Pomoc

Ruszyła kampania reklamowa pakietu Moc i Pomoc oferowanego przez firmę energetyczną innogy Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Red8 i MediaCom Warszawa. więcej

Katarzyna Działkowska: z Polsatu do Cinémobile

Katarzyna Działkowska objęła stanowisko new business& production director w studiu komunikacji marketingowej Cinémobile. Poprzednio związana była z Grupą Polsat. więcej

 
 
 
PRASA
 
Monika Stukonis odchodzi, Marta Drożdż nową naczelną ,,Elle"

Marta Drożdż od października będzie p.o. redaktor naczelnej miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Zastąpi Monikę Stukonis, która po 5 latach rozstała się z redakcją i wydawnictwem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Tomasz Piątek pozwał ,,Gazetę Polską", poszło o książkę ,,Macierewicz i jego tajemnice". "Opublikowali kłamstwa"

Tomasz Piątek, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, pozwał redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” Tomasza Sakiewicza za to, że ten nie zamieścił sprostowania sierpniowego tekstu Doroty Kani. To pierwszy z kilku przygotowywanych pozwów, kierowanych pod adresem różnych redakcji m.in. za zarzucanie kłamstw w książce „Macierewicz i jego tajemnice”. więcej

Tadeusz Płużański felietonistą ,,Gazety Polskiej"

Szef publicystyki TVP Info Tadeusz Płużański został stałym felietonistą tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Poprzednio był na stałe związany z „Super Expressem”. więcej

,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w I półroczu, tylko ,,TV 14" na plusie

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl. więcej

Magdalena Wierzchowska po 12 latach pracy odchodzi z ,,Pulsu Biznesu"

Dziennikarka Magdalena Wierzchowska żegna się z „Pulsem Biznesu” (Bonnier Business Polska), gdzie pracowała przez 12 lat. Wcześniej była związana z Euromoney Polska. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Beata Biel: z Google News Lab do Grupy TVN

Od początku września Beata Biel odpowiada za projekt informacyjny Konkret24, który tworzy Grupy TVN. Do maja związana była z Google News Lab. więcej

Hubert Tworkowski odchodzi z Sotrendera

Hubert Tworkowski po ponad 6 latach żegna się z Sotrenderem, gdzie był wiceprezesem i partnerem. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. więcej

Netflix nawiązał współpracę z producentem konopi w ramach promocji sitcomu ,,Rodzina w oparach"

Netflix w ramach promocji nowego sitcomu „Rodzina w oparach” („Disjointed”) nawiązał współpracę z firmą produkującą legalne konopie. Środki nawiązujące do tematyki serialu trafiły do sprzedaży w specjalnym pop-up storze. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Arkadiusz Mierzwa kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska

Arkadiusz Mierzwa, wcześniej związany m.in. z nc+ i Bankiem Pekao SA, dołączył do działu komunikacji korporacyjnej Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci sklepów Biedronka. Objął stanowisko kierownika ds. komunikacji korporacyjnej. więcej

Piotr Urbanik project managerem Media4Fun

Piotr Urbanik dołączył do zespołu agencji consultingu filmowego Media4Fun jako project manager. więcej

L'Oréal Polska rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Agencja Big Picture zajmie się działaniami media relations wszystkich marek szerokiej dystrybucji w portfolio L'Oréal Polska. Od zeszłego roku marka współpracowała z agencją projektowo. więcej

Tomasz Czuwara w agencji Allegro

Tomasz Czuwara dołączył do działu public relations agencji Allegro specjalizującej się w event marketingu. Poprzednio pracował w Maurent Public Relations. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Władimir Putin i Elon Musk przestrzegają przed rozwojem sztucznej inteligencji. ,,Może wywołać III wojnę światową"
2 miliardy złotych inwestycji rocznie, wzrost liczby abonentów i stabilizacja finansów w nowej strategii Orange Polska
IAA 2017: BMW prezentuje elektryczny model Mini
 
 
 
GOSPODARKA
 
2 miliardy złotych inwestycji rocznie, wzrost liczby abonentów i stabilizacja finansów w nowej strategii Orange Polska
IAA 2017: BMW prezentuje elektryczny model Mini
Moody's zbyt optymistycznie ocenia tempo wzrostu PKB
Oktawian Trochała za Nicolasa de Lope dyrektorem generalnym Aldi Polska
Dariusz Wardencki prezesem Bahlsen Polska
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Listy do M. 3" jesienią w kinach. Bez Macieja Stuhra i Romy Gąsiorowskiej
"Suburra" - pierwszy włoski serial Netfliksa (wideo)
Jeszcze dwa sezony "Killjoys"
Koniec serialu "Dark Matter"
Michael Cerveris w serialu "Gotham"
,,American Horror Story: Cult" od 7 września w FOX Polska
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj