Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 7 Września 2017
 
 
 
Wiktor Świetlik: Trochę nowości, trochę sprawdzonych audycji w jesiennej ramówce Trójki
 
- Przy układaniu jesiennej ramówki ważna była dla nas promocja młodych talentów i polskiej muzyki oraz zdynamizowanie dziennego pasma - mówi Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, szef Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej
 
 
Strony główne: WP bliżej Onetu, mocno w dół Gazeta.pl, TVN24.pl i o2.pl przyciągają najbardziej
 
Wśród czołowych portali horyzontalnych najpopularniejszą stronę główną pod względem liczby użytkowników i odsłon ma Onet, przy czym zmalała jej przewaga nad stroną WP.pl. Największe spadki zasięgu w skali roku zanotowały strony główne Gazeta.pl i TVN24.pl, ta druga osiągnęła też najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego. więcej
 
 
2 mln widzów pierwszego odcinka ,,Diagnozy". TVN liderem w 16-49
 
Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Diagnoza” zgromadził przed telewizorami średnio 1,97 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem w rynku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN i Cyfrowy Polsat współpracują z Onetem: Player.pl i Ipla dostępne na VoD.pl
 
Treści z serwisów Player.pl (Grupa TVN) i Ipla (Cyfrowy Polsat) zostały udostępniona także jako dział serwisu VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska). - Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z Onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy Player.pl - uzasadnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej
 
 
Apple i Amazon walczą o prawa do Jamesa Bonda
 
Koncerny Apple i Amazon włączyły się do gry o uzyskanie praw do dystrybucji i franczyzy związanej z filmami o Jamesie Bondzie. Dotąd w wyścigu do agenta 007 obecne były Sony i Warner Bros, a sama marka jest wyceniana na 2 do 5 miliardów dolarów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Make Poland Great Again" z mieszanym ocenami branży. ,,Przeniesienie bloga do wideo nie jest łatwe, ale to projekt z potencjałem" (opinie) więcej
 
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej więcej
 
TVN24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu. TVP Info z największym wzrostem więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w sierpniu. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" straciły ponad pół miliona widzów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. wsparcia reklamy w kanałach social media Edipresse Polska
Product Owner Onet.pl
Operator / montażysta Radio ZET
Administrator sieci kanałów Social Media Edipresse Polska
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
Specjalista ds. Sprzedaży TVP
Redaktor Portali Internetowych TVN24 TVN
Ad Product Manager, Data Products & Solutions Onet.pl
Managera ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
2 mln widzów pierwszego odcinka ,,Diagnozy". TVN liderem w 16-49

Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Diagnoza” zgromadził przed telewizorami średnio 1,97 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem w rynku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Geniusz 2" w 2018 roku w National Geographic. Antonio Banderas zagra Pabla Picassa

W 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiej serii antologii „Geniusz”. Tym razem bohaterem cyklu będzie Pablo Picasso, w postać którego wcieli się Antonio Banderas. więcej

Przemysław Wenerski pracuje przy ,,Magazynie śledczym Anity Gargas" w TVP1

Przemysław Wenerski rozpoczął pracę jako redaktor nadzorujący program TVP1 „Magazyn śledczy Anity Gargas” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy przygotowany przez niego odcinek Jedynka wyemitowała wczoraj. więcej

Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie. "Rozwój oferty, poprawa jakości obrazu"

Grupa Cyfrowy Polsat podpisała wieloletni kontrakt z Eutelsat Communications na wynajem kilku transponderów satelitarnych, dzierżawiąc dodatkową pojemność na Hot Bird. więcej

Koncert ,,Jan Pietrzak. Z PRL-u do Polski" podczas 54. KFPP w Opolu

W sobotę, 16 września w ramach 54. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu odbędzie się koncert „Jan Pietrzak. Z PRL-u do Polski”. więcej

TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film z najwyższą oglądalnością

W sierpniu br. pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel. więcej

Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Play i Cyfrowego Polsatu, sprzedaj dla Orange Polska

Analitycy Haitong Bank w najnowszym raporcie dla rynku telekomów, wydają rekomendację kupna akcji Play i Cyfrowego Polsatu oraz sprzedaży akcji Orange Polska. Neutralną ocenę otrzymała Netia. więcej

,,Azja Express. Domówka" - nowa produkcja Player.pl

Platforma Player.pl (Grupa TVN) udostępniła własną produkcję „Azja Express. Domówka”, w którym uczestnicy reality-show „Azja Express” oglądają odcinki programu. więcej

Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo

W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Wiktor Świetlik: Trochę nowości, trochę sprawdzonych audycji w jesiennej ramówce Trójki

- Przy układaniu jesiennej ramówki ważna była dla nas promocja młodych talentów i polskiej muzyki oraz zdynamizowanie dziennego pasma - mówi Wirtualnemedia.pl Wiktor Świetlik, szef Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej

 
Karolina Michalik przeszła z Radia Piekary do RMF FM

Do zespoły "Faktów" RMF FM dołączyła Karolina Michalik. Ostatnio pracowała w Radiu Piekary. więcej

 
Radio Plus świętuje 25 urodziny i rozdaje samochody Citroen C3

Radio Plus świętuje ćwierćwiecze istnienia. Z tej okazji przygotowuje dla słuchaczy konkurs, w którym do wygrania są samochody osobowe, a także wypuszcza katalog „Radio Plus od kuchni”. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu. TOK FM z kilkukrotnym wzrostem

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od lutego do lipca br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które zanotowało kilkukrotny wzrost udziału - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Apple i Amazon walczą o prawa do Jamesa Bonda

Koncerny Apple i Amazon włączyły się do gry o uzyskanie praw do dystrybucji i franczyzy związanej z filmami o Jamesie Bondzie. Dotąd w wyścigu do agenta 007 obecne były Sony i Warner Bros, a sama marka jest wyceniana na 2 do 5 miliardów dolarów. więcej

WPP łączy domy mediowe MEC i Maxus w Wavemaker

Koncern marketingowy WPP ogłosił międzynarodową fuzję swoich domów mediowych MEC i Maxus (należących do struktury GroupM). Razem będą działały jako Wavemaker, a globalnym szefem został Tim Castree. Fuzja dotyczy 90 krajów, m.in. Polski. więcej

Mediacap z 30,2 mln zł wpływów i 2,7 mln zł zysku EBITDA, 9,5 mln zł z Opinie.pl, TalentMedia i Plastream

W pierwszej połowie br. holding marketingowo-technologiczny Mediacap zanotował 30,2 mln zł wpływów ze sprzedaży, 0,8 mln zł zysku brutto i 2,7 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Przychody z platform technologicznych Opinie.pl i Plastream oraz sieci youtuberskiej TalentMedia wyniosły 9,5 mln zł. więcej

,,Bo prosto znaczy bezpiecznie" - mBank reklamuje ubezpieczenia od AXA (wideo)

Ruszyła kampania mBanku reklamująca ofertę ubezpieczeń dostarczanych przez firmę AXA. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo prosto znaczy bezpiecznie”. więcej

Krzysztof Różycki: z Avon Cosmetics Polska do Meetrics

Do zespołu firmie Meetrics dołączył Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska jako digital activation coordinator. więcej

Sponsorami polskiego futbolu firmy budowlane i transportowe, niezaangażowane banki i telekomy

Wśród sponsorów piłki nożnej w Polsce, najliczniej reprezentowaną grupą są firmy z branży budowlanej i transportowej. Za to, odwrotnie niż na zachodzie Europy, niemal niewidoczne są instytucje finansowe oraz firmy telekomunikacyjne - wynika z analizy Deloitte. więcej

Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)

Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię. Jej głównym elementem jest trwający ponad dwie minuty spot pod hasłem „Go with the flaw”. To pierwsza reklama autorstwa agencji Publicis Italy. więcej

Dentsu tworzy sieć Mamalab

Dentsu uruchomiła w regionie Azji i Pacyfiku specjalną sieć marketingową MamaLab, która zajmie się obsługą marketerów, którzy swoje produkty i usługi adresują do matek. Jednocześnie sieć wprowadza politykę kadrową przyjazną matkom. więcej

Water Planet i Novela TV w ofercie Polsat Media

Od 1 października Polsat Media będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach Water Planet i Novela TV (należących do Polcast Italia). więcej

Urszula Kupraszewicz szefem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska Markety

Urszula Kupraszewicz została dyrektorem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska Markety - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w banku Citi Handlowy. więcej

Produkty Nestlé promowane loterią w sklepach Kaufland

W sklepach Kaufland pod hasłem „Na która Toyotę masz ochotę od Nestlé?” rozpoczęła się loteria promująca wybrane produkty Nestlé, takie jak m.in. Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i Nescafé. więcej

San Markos autorem nowej strategii komunikacji Sidoluxu

Firma Lakma Strefa rozpoczyna współpracę z agencją reklamową San Markos, która zajmuje się obsługą reklamową marki środków czystości Sidolux oraz środków piorących Perlux. więcej

Studio graficzne Epic Dreams zmienia się w agencję interaktywną

Krakowskie studio graficzne Epic Dreams rozszerzyło zakres działalności, stając się agencją interaktywną. Firma nawiązała także współpracę z domem mediowym Sales&More. więcej

LOT ogłasza promocję na bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej, ceny od 199 zł

LOT uruchomił promocję na wszystkie połączenia do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Od 6 do 19 września bilety można kupić od 199 złotych. Promocja obejmuje ofertę połączeń z kilku miast w Polsce. więcej

Śląskie Kamienice promują się w telewizji i internecie z okazji wejścia na giełdę

Spółka Śląskie Kamienice zadebiutowała na giełdzie NewConnect, z tej okazji przygotowała promocyjny spot reklamowy. Za jego kreację odpowiada katowicka agencja Brodata Małpa. więcej

PKO BP z ofertą dla najmłodszych w promocji ,,Konto na nowy rok szkolny"

Ruszyła promocja banku PKO BP „Konto na nowy rok szkolny". Za otwarcie konta dla dziecka można otrzymać bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym sieci Empik. Za przygotowanie promocji odpowiada dział wewnętrzny PKO BP. więcej

Aneta Wloczek account managerem w Abanana

Do zespołu agencji komunikacji marketingowej Abanana dołączyła Aneta Wloczek, która objęła stanowisko account managera. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży w lipcu, ,,Dziennik Bałtycki" stracił najwięcej

W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Bałtycki”. więcej

Agora wycofuje się z promocji książki o Lechu Wałęsie. ,,Nie spodobał się fragment o jednym z polityków"

Agora wycofała się ze współorganizowania spotkania autorskiego Cezarego Łazarewicza i Andrzeja Bobera, którzy mieli promować swoją nową książkę o Lechu Wałęsie. Nie będzie też promowania książki na łamach „Gazety Wyborczej”. - Kierownictwu redakcji nie spodobał się fragment wypowiedzi prezydenta o jednym z polityków - informuje Łazarewicz. więcej

Aplikacja Upday z dużymi wzrostami, 4,5 miliona użytkowników w pół roku

Koncern Axel Springer ujawnił, że prowadzona przez niego mobilna aplikacja newsowa Upday ma obecnie 13 milionów użytkowników miesięcznie. To znaczący wzrost w porównaniu z lutym 2017 roku, gdy platforma notowała 8,5 miliona odbiorców. Każdego dnia Upday generuje 4 miliony odsłon u wydawców współpracujących z aplikacją. więcej

Wydawca ,,Super Expressu" przeprasza Michała Tuska za tekst dot. OLT Express

W serwisie internetowym „Super Expressu” pojawiły się przeprosiny od wydającego dziennik Muratora dla Michała Tuska za tekst z sierpnia 2012 roku sugerujący, że Tuskowi w związku z pracą dla OLT Express grozi do 10 lat więzienia. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Strony główne: WP bliżej Onetu, mocno w dół Gazeta.pl, TVN24.pl i o2.pl przyciągają najbardziej

Wśród czołowych portali horyzontalnych najpopularniejszą stronę główną pod względem liczby użytkowników i odsłon ma Onet, przy czym zmalała jej przewaga nad stroną WP.pl. Największe spadki zasięgu w skali roku zanotowały strony główne Gazeta.pl i TVN24.pl, ta druga osiągnęła też najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego. więcej

TVN i Cyfrowy Polsat współpracują z Onetem: Player.pl i Ipla dostępne na VoD.pl

Treści z serwisów Player.pl (Grupa TVN) i Ipla (Cyfrowy Polsat) zostały udostępniona także jako dział serwisu VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska). - Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z Onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy Player.pl - uzasadnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu. więcej

WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp rozpoczął testowanie nowego rozwiązania skierowanego do firm, które ma pozwalać im na nawiązywanie łatwiejszego kontaktu z potencjalnymi klientami obecnymi na platformie. W trakcie prób jest aplikacja WhatsApp Business dla mniejszych firm oraz narzędzia dla dużych korporacji, a jednym z testowych partnerów zostały linie lotnicze KLM. więcej

,,Azja Express. Domówka" - nowa produkcja Player.pl

Platforma Player.pl (Grupa TVN) udostępniła własną produkcję „Azja Express. Domówka”, w którym uczestnicy reality-show „Azja Express” oglądają odcinki programu. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marek Pawłat, Aleksandra Rosiak, Aleksandra Dębska, Kamila Wyrwas i Radosław Pawlak w Sotrenderze

Pracę w firmie badawczej Sotrender rozpoczęli Marek Pawłat, Radosław Pawlak i Kamila Wyrwas. Do zespołu spółki po stażu na stałe dołączyły też Aleksandra Rosiak i Aleksandra Dębska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Tokarek: z Group One do Talent Media

Anna Tokarek objęła stanowisko PR managera w agencji internetowego marketingu wideo TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap). Poprzednio pracowała na podobnym stanowisku w Group One. więcej

Marcin Mastalerek żegna się z Orlenem, przechodzi do sektora prywatnego

Marcin Mastalerek, były rzecznik PiS, zrezygnował z funkcji dyrektora do spraw komunikacyjnych PKN Orlen. Nie chce wracać do polityki - podjął rozmowy z jednym z przedsiębiorstw z sektora prywatnego, gdzie ma zostać specjalistą od PR i komunikacji. więcej

Triple PR dla Lakma Strefa

Lakma Strefa, specjalizująca się w produkcji chemii gospodarczej, od września rozpoczęła współpracę z agencją Triple PR. Ma ona charakter projektowy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Grupa CD Projekt z niższymi przychodami i zyskiem, pierwsza dywidenda w historii spółki
Dom Maklerski BOŚ rekomenduje kupno akcji Play
Aplikacja Upday z dużymi wzrostami, 4,5 miliona użytkowników w pół roku
Krzysztof Silicki nowym wiceministrem cyfryzacji. Odpowiada za cyberbezpieczeństwo
 
 
 
GOSPODARKA
 
Grupa CD Projekt z niższymi przychodami i zyskiem, pierwsza dywidenda w historii spółki
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Play i Cyfrowego Polsatu, sprzedaj dla Orange Polska
Dom Maklerski BOŚ rekomenduje kupno akcji Play
Sponsorami polskiego futbolu firmy budowlane i transportowe, niezaangażowane banki i telekomy
Ryanair od 1 listopada zmienia zasady przewozu bagażu
Od 2018 roku przedsiębiorcy otrzymają indywidualne rachunki w ZUS. Jednym przelewem zapłacą wszystkie zobowiązania wobec Zakładu
LOT ogłasza promocję na bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej, ceny od 199 zł
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Apple i Amazon walczą o prawa do Jamesa Bonda
,,Geniusz 2" w 2018 roku w National Geographic. Antonio Banderas zagra Pabla Picassa
Koncert ,,Jan Pietrzak. Z PRL-u do Polski" podczas 54. KFPP w Opolu
Kate Mara w serialu "10 Days in a Mad House" zagra dziennikarkę śledczą
"Neo Yokio" - Jaden Smith i wokalista Vampire Weekend dla Netfliksa
Gary Oldman zagra w filmie "Mary"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj