Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 11 Września 2017
 
 
 
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. ,,To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni"
 
Netia analizuje testowo dane o oglądalności telewizji wśród 180 tys. gospodarstw domowych korzystających z jej usługi telewizyjnej. Firma podkreśla, że nie przetwarza danych osobowych i jej rozwiązanie nie jest konkurencją dla pomiaru telemetrycznego Nielsen Audience Measurement, pozwala natomiast sprawdzać m.in. przepływy widowni między kanałami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Burza w social media po tekście krytykującym indaHash. Firma zarzuca mu nierzetelność, autorzy: mamy pełny katalog dowodów"
 
Na łamach serwisu Spider’s Web ukazał się artykuł krytykujący działalność indaHash, firmy założonej i kierowanej przez Barbarę Sołtysińską. Materiał sugeruje, że kierownictwo zbyt ostro traktuje pracowników i przede wszystkim współpracuje ze stażystami. Sołtysińska odpiera zarzuty i kontruje przedstawione w nim informacje, a część internetu zarzuca autorowi artykułu brak konkretów i powoływanie się jedynie na anonimowe źródła. Szef Spider’s Web zapewnia nas, że redakcja ma na wszystko dowody. - Artykuł budzi niedosyt, autor chcąc napisać reportaż śledczy mógł się zatrudnić jako stażysta - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lipiec, Kamil Sokołowski i Jacek Mossakowski. więcej
 
 
Marzena Paczuska odpowiada za anglojęzyczny kanał informacyjny TV Poland Today
 
Marzena Paczuska w piątek objęła oficjalne stanowisko doradcy prezesa TVP do spraw informacji i publicystyki. - Przyjęłam propozycję prezesa Jacka Kurskiego, temat zamknięty - informuje portal Wirtualnemedia.pl Paczuska, była szefowa "Wiadomości" TVP1. więcej
 
 
Polsat liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej. Super Polsat zyskał najwięcej, na końcu WP i Nowa TV
 
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w sierpniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej stracił Fokus TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wydawca ,,Naszego Dziennika" ze wzrostem wpływów i zysku, Fundacja Lux Veritatis z 29,8 mln zł zysku
 
Spółka Spes wydająca „Nasz Dziennik” w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży do 23,1 mln zł i zysku netto do 4,2 mln zł. Lepsze wyniki finansowe zanotowali też operator telefonii W Naszej Rodzinie oraz Fundacja Lux Veritatis. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marzena Paczuska została doradczynią ds. informacji i publicystyki prezesa TVP więcej
 
Kampania o reformie sądownictwa to agitacja polityczna za publiczne pieniądze (opinie) więcej
 
Wiktor Świetlik: Trochę nowości, trochę sprawdzonych audycji w jesiennej ramówce Trójki więcej
 
Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski. ,,Drunk History - Pół litra historii" jesienią w Comedy Central więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
ACCOUNT MANAGER Grupa ZPR Media
Montażysta TVN
NEW BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR ABSTRA
Key Account Manager Whites
Specjalista ds. wsparcia reklamy w kanałach social media Edipresse Polska
Product Owner Onet.pl
Administrator sieci kanałów Social Media Edipresse Polska
Operator / montażysta Radio ZET
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Content Hunter Independent Digital
Redaktor Sekcji News TVN
Menedżer ds. Strategii Produktu Reklamowego TVN
Specjalista ds. pozyskania klienta Independent Digital
Koordynator ds. Marketing Automation TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. ,,To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni"

Netia analizuje testowo dane o oglądalności telewizji wśród 180 tys. gospodarstw domowych korzystających z jej usługi telewizyjnej. Firma podkreśla, że nie przetwarza danych osobowych i jej rozwiązanie nie jest konkurencją dla pomiaru telemetrycznego Nielsen Audience Measurement, pozwala natomiast sprawdzać m.in. przepływy widowni między kanałami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Marzena Paczuska odpowiada za anglojęzyczny kanał informacyjny TV Poland Today

Marzena Paczuska w piątek objęła oficjalne stanowisko doradcy prezesa TVP do spraw informacji i publicystyki. - Przyjęłam propozycję prezesa Jacka Kurskiego, temat zamknięty - informuje portal Wirtualnemedia.pl Paczuska, była szefowa "Wiadomości" TVP1. więcej

Polsat liderem oglądalności w naziemnej telewizji cyfrowej. Super Polsat zyskał najwięcej, na końcu WP i Nowa TV

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w sierpniu br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej stracił Fokus TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja WP kończy programy ,,#dziejesię" i ,,#dzieńdobryWP", zwolnienia w redakcji

We wrześniu Telewizja WP zakończy emisję porannego programu publicystyczno-lifestylowego „#dzieńdobryWP” oraz popołudniowego programu informacyjnego „#dziejesię”. Pracę straci prawie cała redakcja obu programów. więcej

Piotr Liroy-Marzec chce ustawowo zwiększyć udział polskiej muzyki w radiu i wycofać reklamy z TVP

Poseł Piotr Liroy-Marzec zapowiedział złożenie projektów dwóch ustaw - dot. m.in. polskiej muzyki oraz mediów publicznych. Jego zdaniem w przynajmniej części kanałów TVP powinien obowiązywać zakaz reklam. więcej

Wiesław Łodzikowski dyrektorem zarządzającym lokalneTV

Wiesław Łodzikowski objął stanowisko dyrektora zarządzającego i członka zarządu spółki lokalneTV, należącej do Jupiter Integration. więcej

Discovery sprzedaje obligacje za 6,3 mld dolarów i 400 mln funtów na przejęcie Scripps Networks Interactive

Discovery Communications zaoferowało kilka transzy swoich obligacji o łącznej wartości za 6,3 mld dolarów i 400 mln funtów. Pozyskane środki koncern przeznaczy na przejęcie Scripps Networks Interactive, na wyda 8,4 mld dolarów w gotówce. więcej

Michał Chaciński po 12 latach odchodzi z ,,Tygodnika Kulturalnego" w TVP Kultura

Krytyk filmowy Michał Chaciński odchodzi z programu „Tygodnik Kulturalny” w TVP Kultura, który prowadził przez 12 lat. - Robię to z własnej woli i wbrew namowom kierownictwa TVP Kultura - wyjaśnił. więcej

TV Puls przesuwa emisję ,,Lekarzy na start". ,,Lombard. Życie pod zastaw" bez zmian

Od 11 września 2017 roku codzienny serial TV Puls „Lekarze na start” będzie pokazywany o godz. 19.25, czyli o 15 minut później niż w pierwszym tygodniu emisji. Bez zmian stacja będzie emitować „Lombard. Życie pod zastaw”.   więcej

Ponad 2 mln widzów ,,Na Wspólnej". 170 mln zł z reklam

Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2016/2017 gromadził średnio 2,02 mln widzów, o 310 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 169,78 mln zł. W Player.pl obyczajowa produkcja miała 50,3 mln wyświetleń. więcej

,,LOVE CN" nową kampanią Cartoon Network

Cartoon Network ruszył z nową kampanią wizerunkową „LOVE CN”, która jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. więcej

Nina Terentiew o jesiennej ramówce Polsatu: mamy sporo walecznych nowości

Telewizja Polsat oficjalnie zaprezentowała jesienną ramówkę, w której na głównej antenie widzowie zobaczą trzy nowe programy. - Mamy sporo walecznych nowości - zapowiada Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Telewizja WP w UPC przesunięta do pakietu Select

Od września telewizja WP jest dostępna w sieci kablowej UPC w pakiecie Select. Wcześniej stację mogli oglądać tylko abonenci droższego pakietu Max. więcej

Serial ,,Rellik" w HBO GO

We wtorek, 12 września 2017 w serwisie HBO GO pojawi się pierwszy odcinek serialu „Rellik”, który jest produkcją BBC i Cinemax. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Krzysztof Skiba z satyryczną audycją w Antyradiu, Paweł Chowaniec wraca do stacji

W jesiennej ramówce Antyradia (Eurozet) pojawią się nowe audycje, takie jak „Czułe dranie”, „Historia niejednej piosenki”, „Republika babska” i „Świeży towar”. Na antenę wraca Paweł Chowaniec, a Krzysztof Skiba poprowadzi „SOS - Sobotnim okiem Skiby”. więcej

 
Piotr Liroy-Marzec chce ustawowo zwiększyć udział polskiej muzyki w radiu i wycofać reklamy z TVP

Poseł Piotr Liroy-Marzec zapowiedział złożenie projektów dwóch ustaw - dot. m.in. polskiej muzyki oraz mediów publicznych. Jego zdaniem w przynajmniej części kanałów TVP powinien obowiązywać zakaz reklam. więcej

 
Wicepremier Piotr Gliński o dekoncentracji mediów: musimy ucywilizować rynek

Musimy ucywilizować rynek mediów, na którym niektóre podmioty kontrolują zbyt duży obszar - powiedział w czwartek wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński, pytany w TVP o zapowiadane przepisy dot. dekoncentracji mediów. więcej

 
TVP patronem medialnym gali Melchiory 2017. Wraca nagroda dla reportażystów telewizyjnych

W czwartek 14 września w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie odbędzie się gala wieńcząca XII Ogólnopolski Konkurs Reportażystów Melchiory 2017. Organizatorem uroczystości jest Studio Reportażu i Dokumentu Polskiego Radia, a patronem medialnym - Telewizja Polska. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Radio Olsztyn w dół

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Burza w social media po tekście krytykującym indaHash. Firma zarzuca mu nierzetelność, autorzy: mamy pełny katalog dowodów"

Na łamach serwisu Spider’s Web ukazał się artykuł krytykujący działalność indaHash, firmy założonej i kierowanej przez Barbarę Sołtysińską. Materiał sugeruje, że kierownictwo zbyt ostro traktuje pracowników i przede wszystkim współpracuje ze stażystami. Sołtysińska odpiera zarzuty i kontruje przedstawione w nim informacje, a część internetu zarzuca autorowi artykułu brak konkretów i powoływanie się jedynie na anonimowe źródła. Szef Spider’s Web zapewnia nas, że redakcja ma na wszystko dowody. - Artykuł budzi niedosyt, autor chcąc napisać reportaż śledczy mógł się zatrudnić jako stażysta - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lipiec, Kamil Sokołowski i Jacek Mossakowski. więcej

Akcję ,,Sprawiedliwe sądy" współtworzy firma byłych PR-owców Beaty Szydło. Dziennikarze: to nadużycie większe od ośmiorniczek PO

Jedną z firm pracujących przy kampanii „Sprawiedliwe sądy” zorganizowanej przez Polską Fundację Narodową jest agencja Solvere, Piotra Matczuka i Annę Plakwicz, do niedawna pracowników kancelarii premier Beaty Szydło. Wielu dziennikarzy, także z mediów określanych jako prawicowe, krytykuje taki sposób finansowania i realizacji tej akcji. więcej

Alior Bank z nowym hasłem głównym ,,Wyższa kultura. Bank nowości"

Alior Bank zmodyfikował swoje hasło główne - slogan „Wyższa kultura bankowości” zostaje zastąpiony przez hasło „Wyższa kultura. Bank nowości”. więcej

Totalizator Sportowy wprowadza do Polski grę Eurojackpot

Totalizator Sportowy wprowadził do swojej oferty grę losową Eurojackpot, która dotychczas była dostępna w 17 krajach Europy. Główna wygrana w niej to 90 mln euro, czyli ok. 375 mln zł. więcej

Lotos promuje swój napój energetyczny Dynamic w programie Navigator

Grupa Lotos zaczęła promocję napoju energetycznego Dynamic dostępnego wyłącznie na stacjach paliwowych tej firmy. Akcja dotyczy programu lojalnościowego Navigator. więcej

Prezes Polskiej Fundacji Narodowej: sądownictwo rujnuje nasz wizerunek, ,,Sprawiedliwe sądy" nie są akcją polityczną

Cezary Jurkiewicz, prezes Polskiej Fundacji Narodowej (przy tym warszawski radny PiS), stwierdził, że rozpoczęta kilka dni temu kampania „Sprawiedliwe sądy” nie ma wymiaru politycznego, tylko jest akcją informacyjną. Dodał, że działania są zgodne ze statutem PFN i przepisami prawa. Jego zdaniem kampania ma uzasadnienie w kontekście wizerunki Polski, dlatego że „polskie sądownictwo rujnuje ten wizerunek”. więcej

Robert Górski pomaga Adamowi Mickiewiczowi w spocie Orange na Kartę (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange na Kartę Robert Górski występuje razem z Adamem Mickiewiczem. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, VML Poland, Tyrka Studio, Orka Film i Initiative Media. więcej

Joanna Jędrzejczyk reklamuje Stan Nielimitowany w Play (wideo)

Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa oferty Stan Nielimitowany w sieci telekomunikacyjnej Play. Bohaterką reklam jest zawodniczka mieszanych sztuk walki Joanna Jędrzejczyk. więcej

Radosław Kotarski w kopalni reklamuje Konto 360° w Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczął kolejną kampanię z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promującą Konto 360°. Akcja nowego spotu rozgrywa się w kopalni soli. więcej

IAA chce zaangażować szefów marketingu w poprawę sytuacji w branży reklamowej

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska chce zaangażować dyrektorów marketingu największych reklamodawców w Polsce w projekty, które docelowo miałyby wprowadzić ład w branży marketingowej i reklamowej. więcej

Piotr Adamczyk w kampanii programu Rodzina i Przyjaciele od eurobanku (wideo)

W nowej kampanii eurobanku z udziałem aktora Piotra Adamczyka reklamowane jest konto z programem Rodzina i Przyjaciele. Reklamy podkreślają, że w ramach oferty można uzyskać zwrot do 720 zł wydatków kartą. więcej

Marek Jankowski szefem Platige Events w Platige Image

Marek Jankowski, od sześciu lat związany ze studiem filmowym Platige Image został szefem Platige Events - komórki zajmującej się produkcją eventów. więcej

Adidas zapłaci 1,5 mld euro za nowy kontrakt z Realem Madryt

Koncern Adidas zaproponował klubowi Real Madryt nowy 10-letni kontrakt, w ramach którego za noszenie przez zawodników Realu strojów Adidasa klub otrzyma 150 milionów euro rocznie. To prawie 3 razy więcej niż w warunkach dotychczasowej umowy, a zapowiedziana kwota jest wyższa od wartości podobnych kontraktów Manchesteru United i Barcelony. więcej

Sebastian Olszowy po roku pracy rozstał się z Communication Unlimited

Sebastian Olszowy, który około rok temu został client service directorem w Communication Unlimited, nie pracuje już w tej agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Obecnie związany jest ze spółką SPCG. więcej

Resort środowiska chce zmiany identyfikacji wizualnej Ekoportal.gov.pl

Ministerstwo Środowiska zaprosiło firmy do składania ofert na zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu identyfikacji wizualnej serwisu Ekoportal.gov.pl. więcej

Marcin Prokop reklamuje parówki Berlinki (wideo)

W nowej kampanii reklamowej parówek Berlinki (produkowanych przez Animex) występuje dziennikarz TVN Marcin Prokop. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland i MEC. więcej

,,LOVE CN" nową kampanią Cartoon Network

Cartoon Network ruszył z nową kampanią wizerunkową „LOVE CN”, która jest zapowiedzią jesiennej ramówki kanału. więcej

Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

Logo stacji paliwowych działających dotychczas jako Statoil zniknie z polskich dróg ostatecznie do końca marca 2018 roku. Do tego czasu ma się zakończyć proces rebrandingu, czyli zmiany wyglądu stacji i logo na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska. więcej

Reklamy tygodnia: Diesel, Grześki, Prymat (wideo)

Wśród najlepszych reklam minionego tygodnia znalazły się: jedna produkcja zagraniczna i dwie polskie. To kampania marki Diesel pod hasłem „Go with the flaw” oraz akcje reklamowe lokalnych marek: Grześków produkowanych przez firmę Colian oraz producenta przypraw, firmy Prymat. więcej

K2 po wygranej w przetargu z Just będzie reklamować PGE Obrót

Agencja K2 zajmie się realizacją kampanii reklamowej dla spółki PGE Obrót, należącej do PGE Polskiej Grupy Energetycznej. W przetargu dotyczącym tego zlecenia pokonała agencję Just. więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Naszego Dziennika" ze wzrostem wpływów i zysku, Fundacja Lux Veritatis z 29,8 mln zł zysku

Spółka Spes wydająca „Nasz Dziennik” w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży do 23,1 mln zł i zysku netto do 4,2 mln zł. Lepsze wyniki finansowe zanotowali też operator telefonii W Naszej Rodzinie oraz Fundacja Lux Veritatis. więcej

,,Twój Styl" najchętniej kupowany w I półroczu. ,,Zwierciadło" w czołówce miesięczników luksusowych i shoppingowych

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej stracił „Women’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Wicepremier Piotr Gliński o dekoncentracji mediów: musimy ucywilizować rynek

Musimy ucywilizować rynek mediów, na którym niektóre podmioty kontrolują zbyt duży obszar - powiedział w czwartek wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński, pytany w TVP o zapowiadane przepisy dot. dekoncentracji mediów. więcej

Tomasz Piątek i wydawca ,,Macierewicza i jego tajemnic" pozwani przez biznesmena za sugestie, że handlował bronią

Biznesmen Robert Szustkowski złożył pozew o ochronę dóbr osobistych przeciw Tomaszowi Piątkowi jako autorowi i Wydawnictwu Arbitor jako wydawcy książki „Macierewicz i jego tajemnice”. Domaga się przeprosin w mediach i 100 tys. zł na cele charytatywne za podanie w książce informacji o jego rzekomych związkach z handlem bronią. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami e-wydań dzienników w lipcu

W lipcu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dorota Kania ostatecznie uwolniona od zarzutu zniesławienia Piotra Bachurskiego w ,,Resortowych dzieciach"

Dorota Kania została uniewinniona w sprawie wytoczonej przez Piotra Bachurskiego, redaktora naczelnego „Warszawskiej Gazety”. Poszło o informację o Bachurskim, jaka pojawiła się w książce „Resortowe dzieci”, której współautorką była Kania. Wydany przez Sąd Okręgowy w Warszawie wyrok jest prawomocny. więcej

,,Twój Styl" z dziesiątą edycją akcji rabatowej ,,Stylowe zakupy". Na okładce Maja Ostaszewska

Październikowy „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) proponuje czytelnikom dziesiąta już edycję akcji rabatowej „Stylowe zakupy” oraz dodatek „Trendy” jesień-zima 2017/2018. więcej

,,Życie na gorąco" z najwyższym wzrostem wpływów z reklam, w dół ,,Wprost", ,,Claudia" i ,,Świat Kobiety" (Top 10)

Przez siedem miesięcy br. marketerzy wydali na reklamy w magazynach blisko 3 proc. więcej niż rok temu. Największą dynamikę przychodów miały tygodnik „Życie na gorąco” i miesięcznik „Pani”. Skurczyły się wpływy reklamowe tygodnika „Wprost” i miesięczników „Claudia” oraz  „Świat Kobiety”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Burza w social media po tekście krytykującym indaHash. Firma zarzuca mu nierzetelność, autorzy: mamy pełny katalog dowodów"

Na łamach serwisu Spider’s Web ukazał się artykuł krytykujący działalność indaHash, firmy założonej i kierowanej przez Barbarę Sołtysińską. Materiał sugeruje, że kierownictwo zbyt ostro traktuje pracowników i przede wszystkim współpracuje ze stażystami. Sołtysińska odpiera zarzuty i kontruje przedstawione w nim informacje, a część internetu zarzuca autorowi artykułu brak konkretów i powoływanie się jedynie na anonimowe źródła. Szef Spider’s Web zapewnia nas, że redakcja ma na wszystko dowody. - Artykuł budzi niedosyt, autor chcąc napisać reportaż śledczy mógł się zatrudnić jako stażysta - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lipiec, Kamil Sokołowski i Jacek Mossakowski. więcej

Telewizja WP kończy programy ,,#dziejesię" i ,,#dzieńdobryWP", zwolnienia w redakcji

We wrześniu Telewizja WP zakończy emisję porannego programu publicystyczno-lifestylowego „#dzieńdobryWP” oraz popołudniowego programu informacyjnego „#dziejesię”. Pracę straci prawie cała redakcja obu programów. więcej

Facebook wyda miliard dolarów na ekskluzywne treści wideo

Do końca 2018 roku Facebook wyda miliarda dolarów na oryginalne produkcje wideo publikowane w serwisie na nowej platformie Watch. Na razie nie wiadomo jakie tytuły powstaną za te pieniądze, jednak według źródeł nie będą to raczej klasyczne seriale telewizyjne. więcej

67 proc. Amerykanów czerpie newsy z mediów społecznościowych, Twitter, Snapchat i YouTube mocno w górę

67 procent mieszkańców USA dociera do bieżących informacji za pośrednictwem serwisów społecznościowych. W ciągu roku najwięcej takich użytkowników przybyło na Twitterze, Snapchacie i YouTubie, a jedna czwarta amerykańskich internautów korzysta z więcej niż jednej platformy social media do czerpania newsów. więcej

Ezakupy Tesco i Bdsklep.pl przed Frisco.pl i Auchandirect.pl wśród e-sklepów z żywnością

Najpopularniejszymi sklepami internetowymi z żywnością są Ezakupy.tesco.pl i Bdsklep.pl, które wyraźnie wyprzedzają pod względem zasięgu Frisco.pl i Auchandirect.pl. - Obecnie obrót na rynku e-commerce szacuję na około 2 mld zł miesięcznie, z czego około 50-100 mln zł miesięcznie pochodzi z zakupu produktów spożywczych - analizuje Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej

Onet z cyklem tekstów Edyty Żemły i Kamila Tureckiego o tematyce militarnej

Portal Onet.pl rozpoczyna cykl artykułów „Na linii ognia” tworzony przez dziennikarzy portali Edytę Żemłę i Kamila Tureckiego. Teksty będą dotyczyły różnych spraw związanych z wojskowością. więcej

8 najczęściej popełnianych błędów przy wdrożeniu Google Analytics

W dzisiejszych czasach jeśli firmy nie ma w Internecie, to „nie istnieje”. Potencjalni klienci wykorzystując to medium oczekują nie tylko zapoznania się z aktualną ofertą, ale także możliwości wykonania określonych akcji, takich jak zakup produktu, złożenie rezerwacji czy pozostawienie danych do kontaktu. Jakich zatem błędów warto unikać, aby nasze działania marketingu w sieci były skuteczne - opisuje Piotr Starzyński z Up&More. więcej

PiS i premier Beata Szydło wysoko w social mediach w sezonie wakacyjnym

Posty publikowane w social mediach z kont PiS-u oraz premier Beaty Szydło miały w wakacje  więcej interakcji niż posty partii i liderów opozycji - wynika z danych udostępnionych przez portal Polityka w Sieci. Zdaniem ekspertów, rządzący dobrze wykorzystali sezon ogórkowy w polityce do budowania własnej narracji w mediach społecznościowych. więcej

Twitterowa wpadka Tomasza Lisa: wytknął Beacie Szydło, że nie ma jej na liście ,,Time'a" z Amerykankami zmieniającymi świat

Tomasz Lis wytknął na Twitterze Beacie Szydło, że magazyn „Time” nie uwzględnił jej na liście 46 kobiet zmieniających świat. Sęk w tym, że w zestawieniu znalazły się tylko Amerykanki, głównie spoza polityki. W ostatnich dniach żartowano też z twitterowego komentarza Rafała Ziemkiewicza do oglądalności telewizyjnych programów informacyjnych. Publicysta „Do Rzeczy” zapewnił jednak, że nie popełnił błędu. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Netia mierzy oglądalność telewizji wśród gospodarstw domowych. ,,To nie konkurencja dla Nielsena, sprawdzamy przepływy widowni"

Netia analizuje testowo dane o oglądalności telewizji wśród 180 tys. gospodarstw domowych korzystających z jej usługi telewizyjnej. Firma podkreśla, że nie przetwarza danych osobowych i jej rozwiązanie nie jest konkurencją dla pomiaru telemetrycznego Nielsen Audience Measurement, pozwala natomiast sprawdzać m.in. przepływy widowni między kanałami - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Jędrachowicz: jestem maniaczką kontroli

Swoim podejściem do ludzi, pracy, życia i nie tylko  w kwestionariuszu portalu Wirtualnemedia.pl dzieli się Katarzyna Jędrachowicz, PR manager w OS3. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple Watch 3 zaoferuje użytkownikom możliwość nawiązywania i odbierania połączeń telefonicznych
Huawei Mate 10 i Mate 10 Pro z ekranami 5,8 i 5,9 cala, premiera w połowie października
Apple w 10 lat sprzedało 1,2 mld iPhone'ów za 760 mld dolarów
Nokia 8 w Polsce za 2599 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Alior Bank z nowym hasłem głównym ,,Wyższa kultura. Bank nowości"
Totalizator Sportowy wprowadza do Polski grę Eurojackpot
Lotos promuje swój napój energetyczny Dynamic w programie Navigator
Adidas zapłaci 1,5 mld euro za nowy kontrakt z Realem Madryt
Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Pokot" walczy o Oscara w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny
"The Line" - nowa piosenka Foo Fighters
"Rhythm & Flow" - nowy show muzyczny Netfliksa konkurencją dla "American Idol"
Mariah Carey zapowiada animowane "All I Want For Christmas Is You"
Serial ,,Rellik" w HBO GO
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj