Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 19 Września 2017
 
 
 
Festiwal w Opolu z najmniejszą widownią od lat. Hitem koncert Maryli Rodowicz, milion Jana Pietrzaka
 
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 2,13 mln widzów, o 360 tys. mniej niż rok temu. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert Maryli Rodowicz, a najmniej oglądających miało widowisko Jana Pietrzaka. Wpływy z reklam wyniosły 5,20 mln zł - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Ograniczenia cookies w Safari bez znaczenia w Polsce, ale zwiastują niepokojący precedens
 
Koncern Apple zapowiedział wprowadzenie w przeglądarce Safari systemu Intelligent Tracking Prevention ograniczającego możliwości plików cookies. Organizacje zrzeszające firmy reklamowe protestują, ale w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl branżowi eksperci podchodzą do sprawy bez większych emocji. - W Polsce system w Safari jest bez większego znaczenia, bo niewiele osób korzysta z tej przeglądarki. Na Zachodzie problem jest bardziej znaczący, a niepokój może budzić możliwość pójścia w ślady Apple innych producentów przeglądarek. Trzeba szukać nowych sposobów zbierania danych o odbiorcach - oceniają prof. Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński, Marcin Michalski, Tadeusz Żórawski, Sebastian Świderski i Włodzimierz Schmidt. więcej
 
 
Podwładny Antoniego Macierewicza broni go na łamach ,,Do Rzeczy". ,,Nie znaleziono innego eksperta. Wywody pokrętne"
 
Tygodnik „Do Rzeczy” opublikował tekst „Zniszczyć Macierewicza”, którego autorem jest Dominik Smyrgała, szef gabinetu politycznego ministra Antoniego Macierewicza. Redaktor naczelny pisma nie widzi w tym nic nadzwyczajnego, lecz Tomasz Piątek, w którego uderza tekst, mówi nam: „To niezwykłe, widać nie znaleziono innego eksperta, chcącego firmować te pokrętne wywody.” więcej
 
 
Spoty przy ,,Wiadomościach" w TVP1 tańsze o połowę, zdrożały reklamy przy serialach TVP2
 
Z opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP cennika na październik wynika, że drożej niż rok temu kosztują głównie reklamy przy serialach w TVP2, m.in. „M jak miłość”, „Barwach szczęścia” i „Na dobre i na złe”. W Jedynce tylko niektóre spoty są droższe niż rok temu, ale nieznacznie. Cena reklamy przy niedzielnych „Wiadomościach” spadła niemal o połowę. więcej
 
 
Jarosław Mikos chce sprzedać kierownictwu Wirtualnej Polski 56 tys. akcji firmy
 
Jarosław Mikos, przewodniczący rady nadzorczej Wirtualnej Polski, negocjuje sprzedaż pozostałych 56 tys. należących do niego akcji spółki jej czołowym menedżerom, m.in. członkom zarządu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP miała 29 mln zł straty po 7 miesiącach 2017 roku. ,,Z rządowej pożyczki wydano już 200 mln zł" więcej
 
Reaktywacja CPN - marka z potencjałem, ale ,,come back" będzie biznesowo trudny (opinie) więcej
 
Netflix jest w kontakcie z polskimi twórcami od kilku miesięcy, będzie stopniowo uruchamiać kolejne projekty więcej
 
Nowe iPhony ze sceptycznymi ocenami ekspertów. ,,Oferta dla fanów marki, a nie dla nowych użytkowników" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Designer/Koordynator Kreatywny TVN
REALIZATOR ŚWIATŁA TVN
OPERATOR KAMERY STUDIO TVN
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Konsultant ds. Sprzedaży Online TVN
Graphic Designer GPD
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
ACCOUNT MANAGER Grupa ZPR Media
Montażysta TVN
NEW BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTOR ABSTRA
Key Account Manager Whites
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Festiwal w Opolu z najmniejszą widownią od lat. Hitem koncert Maryli Rodowicz, milion Jana Pietrzaka

Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 i TVP Polonia oglądało średnio 2,13 mln widzów, o 360 tys. mniej niż rok temu. Jedynka w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził koncert Maryli Rodowicz, a najmniej oglądających miało widowisko Jana Pietrzaka. Wpływy z reklam wyniosły 5,20 mln zł - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Spoty przy ,,Wiadomościach" w TVP1 tańsze o połowę, zdrożały reklamy przy serialach TVP2

Z opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP cennika na październik wynika, że drożej niż rok temu kosztują głównie reklamy przy serialach w TVP2, m.in. „M jak miłość”, „Barwach szczęścia” i „Na dobre i na złe”. W Jedynce tylko niektóre spoty są droższe niż rok temu, ale nieznacznie. Cena reklamy przy niedzielnych „Wiadomościach” spadła niemal o połowę. więcej

,,Dzień dobry Polsko" ogląda 90 tys. widzów. TVP1 przegrywa z Polsatem

Drugi sezon morning-show „Dzień dobry Polsko” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 88 tys. osób, o 49 tys. widzów mniej niż początek pierwszego sezonu magazynu. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje drugie miejsce wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, przegrywając z Polsatem. więcej

720 tys. widzów teleturnieju ,,Rodzina wie lepiej". TVP1 przegrywa z konkurencją

Nowy teleturniej „Rodzina wie lepiej” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 717 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. więcej

800 tys. widzów ,,Drzewa marzeń". TVN wiceliderem w grupie 16-69

Nowy program „Drzewo marzeń” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 805 tys. widzów. Produkcja daje TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej stacja jest wiceliderem. więcej

Zdrożały reklamy w TVN, najwięcej za spoty przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Masterchefie"

W październiku br. za spoty na antenie TVN reklamodawcy zapłacą średnio ponad 20 proc. więcej niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy takich programach jak „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”. więcej

,,Drunk History - Pół litra historii" od 12 października w Comedy Central. Emisja w czwartkowe wieczory (wideo)

W czwartek, 12 października 2017 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Drunk History - Pół litra historii”, w którym celebryci pod wpływem alkoholu opowiedzą o historii Polski. Produkcję będzie można oglądać o godz. 22.00. więcej

Seriale TVP2 hitami tygodnia, ,,Wydarzenia" wyżej od ,,Teleexpressu"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale TVP2 „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji liderem był Polsat, a duży wzrost oglądalności zanotowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Rozdano Emmy 2017. Triumfuje "Opowieść podręcznej", porażka "Westworld" i "Stranger Things"

W nocy z niedzieli na poniedziałek wręczono w Los Angeles telewizyjne Oscary, nagrody Emmy 2017. Najlepszym serialem dramatycznym została "Opowieść podręcznej", a najważniejsze nagrody trafiły do produkcji zdominowanych przez płeć piękną. więcej

Telewizja Polska dementuje informacje ,,Gazety Wyborczej": na widowni w Opolu nie było statystów

Telewizja Polska zdementowała podaną przez „Gazetę Wyborczą” informację, jakoby podczas ostatniego koncertu w ramach festiwalu w Opolu część miejsc na widowni zajęli statyści udający spontaniczną publiczność. więcej

Cartoon Network pokaże 5 specjalnych odcinków ,,Atomówek" (wideo)

13 listopada 2017 roku Cartoon Network rozpocznie emisję pięciu specjalnych odcinków „Atomówek”. W animacji pojawi się nowa postać - Bombka, której głosu użyczy Patricia Kazadi. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Mniejsza przewaga RMF FM nad Radiem ZET w grupie 16-59. TOK FM, Wawa i Antyradio mocno do góry

W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji lidera rynku radiowego w grupie 16-59 utrzymało się RMF FM, które zmniejszyło przewagę nad drugim Radiem ZET. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowały TOK FM, Radio Wawa i Antyradio. Z kolei na czele spadków była Trójka - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kayah z własną audycją w Meloradio. ,,Marzyłam, by poprowadzić program w radiu"

Od 4 października - co środę - Kayah poprowadzi autorską audycję w Meloradiu - „Tu i teraz”. Będzie opowiadała, co ją inspiruje i fascynuje w życiu codziennym i zawodowym. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ograniczenia cookies w Safari bez znaczenia w Polsce, ale zwiastują niepokojący precedens

Koncern Apple zapowiedział wprowadzenie w przeglądarce Safari systemu Intelligent Tracking Prevention ograniczającego możliwości plików cookies. Organizacje zrzeszające firmy reklamowe protestują, ale w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl branżowi eksperci podchodzą do sprawy bez większych emocji. - W Polsce system w Safari jest bez większego znaczenia, bo niewiele osób korzysta z tej przeglądarki. Na Zachodzie problem jest bardziej znaczący, a niepokój może budzić możliwość pójścia w ślady Apple innych producentów przeglądarek. Trzeba szukać nowych sposobów zbierania danych o odbiorcach - oceniają prof. Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński, Marcin Michalski, Tadeusz Żórawski, Sebastian Świderski i Włodzimierz Schmidt. więcej

Spoty przy ,,Wiadomościach" w TVP1 tańsze o połowę, zdrożały reklamy przy serialach TVP2

Z opublikowanego przez Biuro Reklamy TVP cennika na październik wynika, że drożej niż rok temu kosztują głównie reklamy przy serialach w TVP2, m.in. „M jak miłość”, „Barwach szczęścia” i „Na dobre i na złe”. W Jedynce tylko niektóre spoty są droższe niż rok temu, ale nieznacznie. Cena reklamy przy niedzielnych „Wiadomościach” spadła niemal o połowę. więcej

Zdrożały reklamy w TVN, najwięcej za spoty przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Masterchefie"

W październiku br. za spoty na antenie TVN reklamodawcy zapłacą średnio ponad 20 proc. więcej niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy takich programach jak „Kuchenne rewolucje”, „Masterchef” i „Mam talent”. więcej

Walk Creative, Althermedia, V&P i GPD walczą o obsługę reklamową Enea

Cztery agencje walczą w przetargu na obsługę reklamową w zakresie ATL i BTL spółki Enea, dostawcy energii. Są to Walk Creative, Althermedia, V&P i GPD. więcej

Kamil Grosicki gra z dziećmi w piłkę nożną i koszykówkę w reklamie Kubuś Waterrr Sport (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa witaminowej wody smakowej Kubuś Waterrr Sport (produkowanej przez Maspex Wadowice) z udziałem piłkarza Kamila Grosickiego. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare Polska. więcej

Haier promuje się grą słów ,,We take you Haier"

Ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna producenta AGD Haier. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają wewnętrzny dział marki oraz Grape Film, ClickAd Interactive i Best Brands PR. więcej

Change Serviceplan wygrywa przetarg na kampanię reklamową Pudliszek

Agencja Change Serviceplan, należąca do Group One, wygrała przetarg na realizację kampanii reklamowej koncentratu pomidorowego Pudliszki (HJ Heinz Polska). więcej

Łukasz Chwiszczuk: z K2 Media do Media Group

Łukasz Chwiszczuk zaczął pracę jako szef zespołu digital performance w domu mediowym Media Group. Wcześniej był związany m.in. z agencjami marketingowymi BrainJuice, Clearsense, Mindshare i K2 Media. więcej

Banki Spółdzielcze promują się hasłem ,,Najbliżej ludzi"

Wystartowała kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, promująca walory bankowości spółdzielczej. Za jej przygotowanie i realizacje odpowiadają biuro kreatywne Granatowi oraz Effective Media. więcej

Dior reklamuje w telewizji perfumy Miss Dior Eau de Parfum (wideo)

Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Batony Bakalland BA! reklamowane jako ,,pełne natury" (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca batony bakaliowo-zbożowe Bakalland BA! Akcję, promującą m.in. nową linię tych produktów, przygotowały firmy marketingowe LiquidThread, Starcom i Haka Films. więcej

Galeria Bronowice promuje się billboardami z przeróbkami popularnych przysłów

Ruszyła kampania promocyjna krakowskiej Galerii Bronowice. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają Artefact - Studio Reklamy, Open Media i dział marketingu Galerii Bronowice. więcej

Monika Hybza: z Cargill Poland do Inoutic

Monika Hybza objęła funkcję marketing coordinator w firmie Inoutic (należącej do Grupy Deceuninck). Poprzednio pracowała w Cargill Poland. więcej

PKW nie zajmie się na razie akcją ,,Sprawiedliwe sądy". ,,PFN mogą skontrolować minister i starosta"

Państwowa Komisja Wyborcza nie zbada w najbliższym czasie zgodności z prawem zasad realizacji (m.in. finansów) kampanii „Sprawiedliwe sądy”, za którą odpowiada Polska Fundacja Narodowa. Przewodniczący PKW uważa, że akcję może skontrolować minister lub starosta sprawujący nadzór na PFN. więcej

Wojciech Konferowicz: z OKAM Capital do Sun&Snow

Wojciech Konferowicz objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Grupie Sun&Snow, zajmującej się wynajmem i sprzedażą apartamentów w wakacyjnych kurortach i aglomeracjach miejskich. Poprzednio pracował w OKAM Capital. więcej

Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów

Piłka nożna to już nie tylko sport, lecz przede wszystkim biznes. Mecze przyciągają na trybuny dziesiątki tysięcy widzów i sponsorów, którzy często inwestują duże pieniądze. W Polsce sponsoring piłki nożnej dopiero się rozwija. Przychody komercyjne w klubach Ekstraklasy stanowią nieco ponad 40 proc., w najlepszych europejskich klubach to już ponad połowa. W Polsce dominują firmy o zasięgu lokalnym, tylko 7 proc. największych spółek w Polsce inwestuje w futbol. Zdaniem ekspertów, aby mogło się to zmienić, potrzebna jest inwestycja w kluby i ich profesjonalne zarządzanie.   więcej

Codemedia zajmie się obsługą marki Agata w social mediach

Dom mediowy Codemedia rozpoczyna obsługę salonów meblowych Agata w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku i Instagramie. więcej

,,Graj o podróż do krainy herbaty" w konkursie Big-Active

Ruszył ogólnopolski konkurs marki Big-Active (Herbapol), w którym do wygrania są zagraniczne wycieczki. Wspiera to kampania w punktach sprzedaży, a cały projekt realizuje agencja Unique One. więcej

Focus Media Group poprowadzi social media dla Mercedes-Benz Polska

W ramach wygranego przetargu agencja Focus Media Group rozpoczęła współpracę z Mercedes-Benz Polska w zakresie obsługi mediów społecznościowych. więcej

San Markos dla nowej marki produktów dziecięcych Bali Bazoo

Agencja San Markos przygotowała nazwę i logotypy nowej marki zabawek dziecięcych z portfolio firmy Dumel – Bali Bazoo. Klient został pozyskany w drodze rekomendacji. więcej

Bloger Łukasz Podliński twarzą kampanii Cat Footwear

Łukasz Podliński, bloger modowy, został twarzą kampanii #GoBoldly marki Cat Footwear. Za realizację działań odpowiada Amersport Group - wyłączny dystrybutor marki na polskim rynku, przy wsparciu agencji Digital Kingdom. więcej

 
 
 
PRASA
 
Podwładny Antoniego Macierewicza broni go na łamach ,,Do Rzeczy". ,,Nie znaleziono innego eksperta. Wywody pokrętne"

Tygodnik „Do Rzeczy” opublikował tekst „Zniszczyć Macierewicza”, którego autorem jest Dominik Smyrgała, szef gabinetu politycznego ministra Antoniego Macierewicza. Redaktor naczelny pisma nie widzi w tym nic nadzwyczajnego, lecz Tomasz Piątek, w którego uderza tekst, mówi nam: „To niezwykłe, widać nie znaleziono innego eksperta, chcącego firmować te pokrętne wywody.” więcej

Jakub Bierzyński felietonistą ,,Polska The Times"

Jakub Bierzyński, szef OMD Poland, rozpoczął współpracę z „Polska The Times” (Polska Press Grupa). Jego felietony o tematyce politycznej będą publikowane co piątek w drukowanym wydaniu gazety. więcej

Magazyn ,,Rolling Stone" wystawiony na sprzedaż

Magazyn „Rolling Stone” został wystawiony na sprzedaż. Właściciel tytułu, wydawnictwo Wenner Media poszukuje obecnie kupca na większościowy pakiet udziałów w firmie i liczy że nowy właściciel przywróci kultowej marce pozycję na rynku. więcej

Ewa Ivanova od października dziennikarką ,,Gazety Wyborczej"

Od października Ewa Ivanova dołączy do zespołu dziennikarskiego „Gazety Wyborczej”. Ostatnio pracowała w „Rzeczpospolitej” i  „Dzienniku Gazecie Prawnej”. więcej

,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej w lipcu, tylko ,,Rzeczpospolita" na plusie

Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w lipcu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskała tylko „Rzeczpospolita” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Gazeta Polska" ze wzrostem wpływów o 58-70 proc., zyski osiem razy wyższe

Spółka wydająca „Gazetę Polską Codziennie” osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 58 proc., a wydawca „Gazety Polskiej” - o 70 proc. Zysk netto każdej z tych firm zwiększył się w skali roku aż ośmiokrotnie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ograniczenia cookies w Safari bez znaczenia w Polsce, ale zwiastują niepokojący precedens

Koncern Apple zapowiedział wprowadzenie w przeglądarce Safari systemu Intelligent Tracking Prevention ograniczającego możliwości plików cookies. Organizacje zrzeszające firmy reklamowe protestują, ale w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl branżowi eksperci podchodzą do sprawy bez większych emocji. - W Polsce system w Safari jest bez większego znaczenia, bo niewiele osób korzysta z tej przeglądarki. Na Zachodzie problem jest bardziej znaczący, a niepokój może budzić możliwość pójścia w ślady Apple innych producentów przeglądarek. Trzeba szukać nowych sposobów zbierania danych o odbiorcach - oceniają prof. Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński, Marcin Michalski, Tadeusz Żórawski, Sebastian Świderski i Włodzimierz Schmidt. więcej

Jarosław Mikos chce sprzedać kierownictwu Wirtualnej Polski 56 tys. akcji firmy

Jarosław Mikos, przewodniczący rady nadzorczej Wirtualnej Polski, negocjuje sprzedaż pozostałych 56 tys. należących do niego akcji spółki jej czołowym menedżerom, m.in. członkom zarządu. więcej

46 procent widzów kojarzy ,,Grę o Tron" z HBO, 19 procent ,,House of Cards" z Netflixem

Widzowie popularnych seriali w większości nie kojarzą ich prawidłowo z producentami. Tylko 19 procent odbiorców łączy „House of Cards” z Netflixem, a 6 procent motoryzacyjny show „The Great Tour” z Amazonem. Z kolei HBO było najczęściej wybierane jako twórca seriali których stacja nie wyprodukowała. więcej

Za ,,Sokiem z buraka" stoi Andrzej Szuliński z Wolnego Radia Opornik. ,,Nie zabierzecie nam wolności w sieci"

Treści stronę „Sok z buraka” tworzy redakcja internetowego Wolnego Radia Opornik. - Nic więcej na razie nie zdradzimy - mówi dla Wirtualnemedia.pl Andrzej Szuliński z Radia Opornik. więcej

Grant Thornton kupiła agencję interaktywną Edisonda, zapowiada kolejne przejęcia

Firma audytorsko-doradcza Grant Thornton przejęła 80 proc. udziałów agencji interaktywnej Edisonda. - Uznaliśmy, że oprócz  wspierania naszych klientów w świecie realnym - np. w finansach czy rachunkowości - powinniśmy ich wspierać w świecie cyfrowym - uzasadnia Tomasz Wróblewski, partner zarządzający Grant Thornton w Polsce. więcej

Microsoft wprowadza ostrzeżenia przed fake news w wyszukiwarce Bing

Koncern Microsoft zastosował w prowadzonej przez siebie wyszukiwarce Bing system rozpoznawania fałszywych informacji. Ostrzeżenia o fake news generowane na podstawie monitoringu z organizacji zwanych fact checkers mają się pojawiać na szczycie wyników wyszukiwania. więcej

Newspoint zmienia wizerunek, nowe logo i strona internetowa

Zajmująca się monitoringiem internetu i mediów firma Newspoint zmieniła swoją identyfikację wizualną wprowadzając nowe logo oraz materiały graficzne związane z marką. Przebudowie uległa też strona internetowa, pojawiły się na niej możliwości analizowania danych na temat influencerów i metadanych z mediów społecznościowych. więcej

Amazon wprowadza polską wersję aplikacji na urządzenia mobilne

Koncern Amazon wprowadził mobilną wersję swojej aplikacji pozwalającej na obsługę w języku polskim zakupów w niemieckiej odsłonie serwisu. Od jesieni 2016 roku dostępna była jedynie polska wersja Amazona w wydaniu desktopowym. więcej

Rozdano Emmy 2017. Triumfuje "Opowieść podręcznej", porażka "Westworld" i "Stranger Things"

W nocy z niedzieli na poniedziałek wręczono w Los Angeles telewizyjne Oscary, nagrody Emmy 2017. Najlepszym serialem dramatycznym została "Opowieść podręcznej", a najważniejsze nagrody trafiły do produkcji zdominowanych przez płeć piękną. więcej

,,Ciasta i desery" teraz dostępne na urządzeniach z systemem iOS

Aplikacja „Ciasta i desery” (Grupa Interia.pl), związana z serwisem Smaker.pl, trafiła na platformę iOS. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Już ponad 90 proc. Polaków korzysta z telefonów komórkowych, więcej ze smartfonów niż modeli tradycyjnych

Z telefonów komórkowych korzysta 92 proc. dorosłych Polaków. Ponad połowa z nich używa smartfona, a powyżej dwóch piątych tradycyjnej komórki - wynika z badań CBOS. więcej

Co drugi Polak negatywnie o relacjach Kościoła i PiS, 70 proc. nie chce polityki podczas kazań

Niemal połowa dorosłych Polaków (48%) negatywnie ocenia relacje polskiego Kościoła i PiS, uważając je za zbyt bliskie, a 63% badanych uważa, że Kościół powinien zachować neutralność wobec polityki rządu. Większość (70%) jest również krytyczna wobec poruszania tematów politycznych podczas kazań - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu Ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencja BiS! PR poprowadzi komunikację marek House&more i Millo Home

Do grona klientów agencji BiS! PR dołączyły marki House&more i Millo Home, ogólnopolska sieć salonów wnętrzarskich oraz sklep internetowy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Amazon wprowadza polską wersję aplikacji na urządzenia mobilne
T500 3G - nowy tablet Navitel z funkcją nawigacji i telefonu za 299 zł
Widownia meczu Polska-Kazachstan w większości ze smartfonami z Androidem
Historia pewnej miłości w spocie promującym Samsunga Galaxy Note8
 
 
 
GOSPODARKA
 
Wynagrodzenia szybko rosną, ale pracowników brakuje
Tylko 7 proc. największych spółek w Polsce angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Profesjonalizacja klubów ma pomóc przyciągnąć sponsorów
Elżbieta Rafalska: Program Rodzina 500 Plus nie odcina kobiet od rynku pracy. Przeciwnie, zapewnia środki na żłobki i przedszkola
Akcjonariat pracowniczy może się przysłużyć polskiej gospodarce i poprawić rynek pracy. Powstał społeczny projekt ustawy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Rozdano Emmy 2017. Triumfuje "Opowieść podręcznej", porażka "Westworld" i "Stranger Things"
"9-1-1" - nowy serial telewizji FOX. Odpowiadają za niego twórcy "American Horror Story"
Horror "To" dalej podbija kina, film zarobił już 370 mln dolarów
Rozpoczyna się 42. Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni
"My Little Pony. Film" - Emily Blunt kontra kucyki Pony (zwiastun)
"Prawdziwe kłamstwa" - nowy serial telewizji Fox
Jennifer Lawrence znika z ekranu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj