Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Października 2017
 
 
 
Przewodniczący KRRiT: składka audiowizualna najbardziej preferowana przez rząd, samoregulacja lepsza niż ustawa
 
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że spośród trzech złożonych w Sejmie projektów nowelizacji ustawy abonamentowej największe szanse dalszą legislację ma nowelizacja wprowadzająca obowiązkową składkę audiowizualną. - Dyskusja o dekoncentracji pozostaje otwarta, lepsze są samoregulacja i kompromis. Nowy panel badawczy nie zastąpi telemetrii - wyjaśnia Kołodziejski. więcej
 
 
Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera
 
Dzięki wywalczonemu przez polską reprezentację piłkarską awansowi do mistrzostw świata w Rosji, wzrośnie potencjał marketingowy nie tylko samej kadry, ale też jej selekcjonera Adama Nawałki. Szanse na indywidualne kontrakty reklamowe mają również piłkarze, zwłaszcza ci mniej znani. Beneficjentami sukcesu jakim jest historyczny awans, są dziś sponsorzy kadry, którzy już teraz powinni zająć się strategią komunikacji budowanej wokół przyszłorocznego mundialu - o wpływie awansu polskich piłkarzy na ich wartość i potencjał marketingowy mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu. więcej
 
 
Artur Dmochowski, prezes PAP został zawieszony przez radę nadzorczą. Czabański: wysłuchamy argumentów obu stron
 
Rada Mediów Narodowych w najbliższy czwartek zajmie się sprawą zawieszenia Artura Dmochowskiego w obowiązkach prezesa Polskiej Agencji Prasowej. - Będziemy chcieli wysłuchać zarówno prezesa, jak i kogoś z rady nadzorczej i znaleźć konsensus dla dalszego działania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN. więcej
 
 
Mecze polskiej reprezentacji w TVP na co najmniej pięć lat. ,,To nowy wymiar patriotyzmu, powinniśmy być z narodem"
 
Spotkania reprezentacji Polski wróciły do Telewizji Polskiej, która zakupiła wyłączne prawa do rozgrywek polskiej reprezentacji piłki nożnej do 2022 roku. - Piłka to nowoczesny objaw patriotyzmu. Dlatego walczyliśmy, żeby mecze reprezentacji wróciły do TVP - podkreśla Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
1,7 mln widzów teleturnieju ,,The Wall. Wygraj marzenia". TVP1 wiceliderem rynku
 
Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,66 mln widzów. Produkcja daje Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tomasz Machała: Wirtualna Polska z pełnym spektrum opinii i bez clickbaitu, do Telewizji WP wolimy kupować niż produkować więcej
 
Golubińska i Bronowska odchodzą z Publicis Media, Jaśkiewicz-Kundera, Kolenkiewicz, Majecka i Sakowicz w zarządzie więcej
 
TVN24 na czele oglądalności kanałów informacyjnych. TVP Info zyskało najwięcej widzów, ostro w dół TV Republika więcej
 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedawała średnio w sierpniu 101 828 egz., największy spadek wśród dzienników więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Media Assistant Havas Media Group
Business Development Manager, Noizz.pl Media Impact Polska
SENIOR ACCOUNT MANAGER / domy mediowe Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Specjalista ds. Obsługi Reklamowej On-Line Media Impact Polska
Promos & Monetization Specialist GOG.com
Grafik / Fotoedytor TVN
On-Air Producer / Junior GFX Designer Fox Networks Group Poland
Specjalista ds. PR (Junior) Kino Świat
Realizator seriali paradokumentalnych OUTSET Films
Analyst, Consumer Insights & Analytics Viacom International Media Networks
Programmatic Manager Gremi Media
Branded Content Manager Havas Media Group
Presentation and Media Planner BBC
Communication Planner Havas Media Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przewodniczący KRRiT: składka audiowizualna najbardziej preferowana przez rząd, samoregulacja lepsza niż ustawa

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że spośród trzech złożonych w Sejmie projektów nowelizacji ustawy abonamentowej największe szanse dalszą legislację ma nowelizacja wprowadzająca obowiązkową składkę audiowizualną. - Dyskusja o dekoncentracji pozostaje otwarta, lepsze są samoregulacja i kompromis. Nowy panel badawczy nie zastąpi telemetrii - wyjaśnia Kołodziejski. więcej

Mecze polskiej reprezentacji w TVP na co najmniej pięć lat. ,,To nowy wymiar patriotyzmu, powinniśmy być z narodem"

Spotkania reprezentacji Polski wróciły do Telewizji Polskiej, która zakupiła wyłączne prawa do rozgrywek polskiej reprezentacji piłki nożnej do 2022 roku. - Piłka to nowoczesny objaw patriotyzmu. Dlatego walczyliśmy, żeby mecze reprezentacji wróciły do TVP - podkreśla Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

1,7 mln widzów teleturnieju ,,The Wall. Wygraj marzenia". TVP1 wiceliderem rynku

Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,66 mln widzów. Produkcja daje Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

Telewizja Republika chce zwiększyć widownię do miliona osób dziennie, stawia na rozwój treści komercyjnych i programy misyjne

Za główne cele strategiczne zarząd Telewizji Republika stawia sobie poszerzenie oferty komercyjnej, tworzenie programów misyjnych oraz zwiększenie oglądalności do miliona widzów dziennie. - Zależy nam na zwiększeniu swoich udziałów w grupie ogólnej oraz komercyjnej - powiedział podczas spotkania z dziennikarzami Radosław Dobrzyński, członek zarządu Telewizji Republika. więcej

Polsat chce pokazać piłkarskie Mistrzostwa Świata Rosja 2018. ,,Oficjalnych rozmów nie ma. Wymiana uprzejmości"

Polsat jest zainteresowany odkupieniem od TVP części praw do piłkarskich Mistrzostw Świata Rosja 2018. - Rozmów handlowych nie ma, ale jest o czym rozmawiać. Polsat także dysponuje interesującym nas kontentem - informuje Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie

Według badań firmy Gemius stacje Polsat i TVN najbardziej intensywnie reklamowały nowości w swoich jesiennych ramówkach. Najwięcej emisji wypadało we wrześniu przy premierowych serialach „W rytmie serca” Polsatu oraz „Diagnozy” stacji TVN. więcej

97 tys. widzów nowego sezonu programu ,,Prezydenci i premierzy" w Polsat News

Jesienny sezon programu „Prezydenci i premierzy” po trzech odcinkach gromadzi średnio 97 tys. widzów. Polsat News w trakcie nadawania programu Jarosława Gugały zajmuje trzecie miejsce w rynku oglądalności kanałów newsowych. więcej

Telewizja Republika zmienia logo. W ramówce nowe cykle Goćka i Kani, programy z tweetami i telefonami od widzów

Telewizja Republika wprowadza nową identyfikację wizualną, której towarzyszą zmiany w jesiennej ramówce stacji. Poszerzone zostało pasmo wieczorne, a nowe formaty (m.in. tworzone i prowadzone przez Dorotę Kanię, Piotra Goćka, Marcina Bąka i Karola Plewę) to głównie publicystka oraz programy oparte na kontaktach z widzami. więcej

TVP Info z nową pozycją w Vectrze. "Wzmacniamy misję TVP na platformach TV"

We wtorek, 10 października 2017 roku w Vectrze nastąpi zmiana pozycji kanału TVP Info - ze 135 na 103. więcej

TNT z nową kampanią wizerunkową (wideo)

Kanał filmowy TNT ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Stacja łączy w nim ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy. więcej

Udany tydzień Polsatu, coraz gorsze wyniki TVP1. 9,45 mln widzów meczu Polska-Czarnogóra

Nowym liderem rynku telewizyjnego w zeszłym tygodniu został Polsat, który wyprzedził TVN. Trzecie miejsce zajęła TVP2, która zwiększyła przewagę nad TVP1. Wśród poszczególnych programów największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecz Polska-Czarnogóra, „M jak miłość” i spotkanie Armenia-Polska - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info: usuwamy powtarzające się komentarze o proteście lekarzy, bo ,,zaśmiecają publiczną dyskusję"

TVP Info poinformowało, że usuwa ze swojego fanpage’a facebookowego powtarzające się komentarze na temat protestu lekarzy rezydentów, ponieważ ich publikacja „powoduje efekt spamu, czyli zaśmiecania dla zaśmiecania”. więcej

,,Jaka to melodia?" z jubileuszowym koncertem z okazji 20-lecia emisji

W sobotę, 21 października 2017 odbędzie się muzyczne widowisko z okazji 20-lecia programu „Jaka to melodia?”. Dzień później relacje z wydarzenia będzie można obejrzeć w TVP1. więcej

Da Vinci Learning przez kolejne 2 lata w nc+

Kanał telewizyjny Da Vinci Learning przedłużył umowę dystrybucyjną z platformą nc+ i pozostanie w jej ofercie do 31 grudnia 2019 roku. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Przewodniczący KRRiT: składka audiowizualna najbardziej preferowana przez rząd, samoregulacja lepsza niż ustawa

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że spośród trzech złożonych w Sejmie projektów nowelizacji ustawy abonamentowej największe szanse dalszą legislację ma nowelizacja wprowadzająca obowiązkową składkę audiowizualną. - Dyskusja o dekoncentracji pozostaje otwarta, lepsze są samoregulacja i kompromis. Nowy panel badawczy nie zastąpi telemetrii - wyjaśnia Kołodziejski. więcej

 
Rekompensata budżetowa dla TVP i Polskiego Radia za zwolnionych z abonamentu rtv bez notyfikacji w UE

Rekompensata z budżetu państwa dla mediów publicznych za środki nieuzyskane wskutek zwolnienia niektórych grup społecznych z abonamentu radiowo-telewizyjnego ma zostać wprowadzona w ramach nowej ustawy budżetowej. Według założeń nie będzie wymagała notyfikacji z prawem Unii Europejskiej. więcej

 
Marcin Gutowski rozstał się z radiową Trójką

Reporter Marcin Gutowski po 11 latach pracy pożegnał się z radiową Trójką. Zajmował się w stacji przede wszystkim tematyką zagraniczną. więcej

 
Radio Szczecin liderem rynku radiowego w Szczecinie

Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od marca do sierpnia br. było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera

Dzięki wywalczonemu przez polską reprezentację piłkarską awansowi do mistrzostw świata w Rosji, wzrośnie potencjał marketingowy nie tylko samej kadry, ale też jej selekcjonera Adama Nawałki. Szanse na indywidualne kontrakty reklamowe mają również piłkarze, zwłaszcza ci mniej znani. Beneficjentami sukcesu jakim jest historyczny awans, są dziś sponsorzy kadry, którzy już teraz powinni zająć się strategią komunikacji budowanej wokół przyszłorocznego mundialu - o wpływie awansu polskich piłkarzy na ich wartość i potencjał marketingowy mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu. więcej

Platige Image rezygnuje z emisji obligacji, pozyska finansowanie od banków

Zarząd firmy producenckiej Platige Image zrezygnował z emisji 2,5-letnich obligacji za 5 mln zł. Spółka pozyskała bowiem alternatywne oferty finansowanie z banków. więcej

Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25. więcej

Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media

Koncern Unilever niemal natychmiast, bo w kilka godzin po pojawieniu się krytycznych komentarzy pod adresem marki Dove usunął z internetu reklamę, którą internauci określili jako rasistowską. Marketer zapowiada, że w przyszłości będzie się kierować opiniami konsumentów w tworzeniu komunikacji w social media. więcej

,,Każdy z nas życzy sobie czegoś innego" w kampanii SuperGrosz.pl (wideo)

Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa serwisu pożyczkowego SuperGrosz.pl. Akcję, realizowaną pod hasłem „Każdy z nas życzy sobie czegoś innego”, przygotowały firmy F25 i White Paper Agency. więcej

Getin Bank reklamuje konto Proste Zasady (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa konta osobistego Proste Zasady wprowadzonego właśnie do oferty przez Getin Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe BBDO Warszawa, Opus Film i OMD. więcej

,,Szanuję. Słucham" w akcji Centrum Myśli Jana Pawła II o jakości dyskusji publicznej (wideo)

Centrum Myśli Jana Pawła II rozpoczęło kampanię społeczną pod hasłem „Szanuję. Słucham”. Akcja ma być próba uwrażliwienia na problem jakości dyskursu  prowadzonego w przestrzeni publicznej. Za jej realizację odpowiada agencja Delikatesy&Frykasy. więcej

Pracownicy agencji McCann Worldgroup zrealizują uliczne badania wśród konsumentów

We wtorek ponad 20 tys. pracowników wszystkich oddziałów agencji reklamowych McCann Worldgroup na całym świecie wyjdzie na ulice miast, aby porozmawiać z mieszkańcami, poznać lokalną kulturę, nawyki zakupowe, nastroje, zebrać dane na temat konsumentów w różnych grupach wiekowych. Bierze w nich udział także polski oddział agencji. więcej

600 Świeżaków za darmo w jubileuszowym konkursie magazynu KropkaTV

P&P, wydawca magazynu KropkaTV  sprzedawanego wyłącznie w sklepach Biedronka, z okazji jubileuszu pisma organizuje konkurs -  do zdobycia jest 600 maskotek Świeżaki. Aby wygrać jedną z nich, należy ułożyć rymowane życzenia. więcej

Subway z nową identyfikacją wizualną

Sieć restauracji szybkiej obsługi Subway zaprezentowała nową identyfikacją wizualną, która będzie wprowadzana stopniowo do wszystkich lokali w Polsce. Jej głównym elementem jest odświeżony logotyp. więcej

forBET reklamuje, że jest ,,sponsorem polskiego sportu" (wideo)

Firma forBET Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową podkreślającą zaangażowanie spółki w sponsorowanie różnych dyscyplin sportu. Akcję przygotowała wspólnie z agencją Video Ex Machina. więcej

Oshee oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Producent napojów funkcjonalnych Oshee na mocy umowy podpisanej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej został oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Umowę zawarto do sierpnia przyszłego roku. więcej

Zuzanna Michalska i Piotr Sójka w Foszer Sawicki

Do zespołu domu produkcyjnego Foszer Sawicki dołączyli Zuzanna Michalska oraz Piotr Sójka. Michalska ostatnio produkowała dla TVN, Sójka pracował w Redworks. więcej

Jakub Kiraga: z H+K Strategies na PR managera Grandes Kochonos Digital

Do zespołu agencji Grandes Kochonos Digital dołączył Jakub Kiraga. Objął nowo utworzone stanowisko PR managera firmy. więcej

Fakro partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata

Firma Fakro przedłużyła o dwa lata umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której jest oficjalnym partnerem dwóch drużyn narodowej: głównej oraz młodzieżowej (U-21). więcej

RTV Euro AGD już reklamuje się ze Świętym Mikołajem

Sieć sklepów RTV Euro AGD jako jeden z pierwszych dużych reklamodawców rozpoczęła kampanię nawiązującą do Bożego Narodzenia. Reklamowana jest w niej promocja wyprzedażowa. więcej

Sephora promuje kosmetyki Kat Von D Beauty

Ruszyła polska kampania wspierająca kosmetyki Kat Von D Beauty dostępne w sieci sklepów Sephora. Za działania odpowiadają agencje z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Vizeum, Posterscope i Isobar. więcej

Izabela Fiedurek: z Up&More do BE Media

Izabela Fiedurek zaczęła pracę w dziale obsługi klientów agencji reklamy zewnętrznej BE Media. Wcześniej pracowała m.in. w BE Media, BLOGmedia, Performance Media oraz ICAN Institute. więcej

 
 
 
PRASA
 
Artur Dmochowski, prezes PAP został zawieszony przez radę nadzorczą. Czabański: wysłuchamy argumentów obu stron

Rada Mediów Narodowych w najbliższy czwartek zajmie się sprawą zawieszenia Artura Dmochowskiego w obowiązkach prezesa Polskiej Agencji Prasowej. - Będziemy chcieli wysłuchać zarówno prezesa, jak i kogoś z rady nadzorczej i znaleźć konsensus dla dalszego działania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański, przewodniczący RMN. więcej

,,Twój Styl" liderem sprzedaży w lipcu. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej

W lipcu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Zwierciadło”, a na czele spadków znalazło się „Elle” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Berlińska, Monika Rosłoniec, Marcin Liwarski i Zuzanna Rożek w KukBuku

Do zespołu wydawnictwa kulturalno-kulinarnego KukBuk dołączyli Agnieszka Berlińska (jako zastępczyni redaktorki naczelnej), Monika Rosłoniec (jako redaktorka wydania internetowego), Marcin Liwarski (jako grafik) i Zuzanna Rożek (jako digital marketing specialist), a stałą współpracę zaczęły Magdalena Olszewska i Małgorzata Minta. więcej

Joanna Derda zastępcą redaktor naczelnej ,,Zwierciadła"

Joanna Derda od listopada obejmie stanowisko zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Zwierciadła”. Ostatnio pracowała jako sekretarz redakcji „Urody Życia” (Edipresse Polska). więcej

Artur Dmochowski zawieszony jako prezes PAP. ,,Nie widzę żadnych przesłanek dla takiej decyzji"

Artur Dmochowski został zawieszony w funkcji prezesa Polskiej Agencji Prasowej przez radę nadzorczą funkcji. - Decyzja rady nadzorczej jest dla mnie niezrozumiała. Nie widzę żadnych przesłanek dla niej - komentuje Dmochowski więcej

 
 
 
INTERNET
 
UOKiK sprawdza czy Allegro stosuje praktyki monopolistyczne na rynku. ,,To, że Allegro faworyzuje własny sklep jest faktem"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowanie mające wyjaśnić czy serwis Allegro wykorzystuje dominującą pozycję na rynku w celu promowania wybranych marek kosztem reszty konkurentów. Regulator nie zdradza terminu zakończenia dochodzenia, ale Krzysztof Krawczyk, szef Dreamcommerce, dostawcy platformy Shoper nie ma złudzeń co do polityki Allegro. - Wyrok UOKiK-u w tej sprawie, choćby z symboliczną karą pokazałby że nawet tak nowatorska branża jak e-commerce powinna przestrzegać zasad uczciwej konkurencji. Nikt nie powinien wykorzystywać siły do budowania własnych ofert kosztem innych - ocenia Krzysztof Krawczyk w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. więcej

Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube'a

YouTube przeprowadził badanie dotyczące rozpoznawalności i zaufania do popularnych postaci i celebrytów w Polsce. Na szczycie zestawienia znaleźli się Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki i Magda Gessler. Na liście 20 nazwisk i marek połowę zajmują znani twórcy i kanały na polskim YouTube, najwyższe pozycje mają Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej. więcej

Jesienne ramówki Polsatu i TVN najaktywniejsze reklamowo w internecie

Według badań firmy Gemius stacje Polsat i TVN najbardziej intensywnie reklamowały nowości w swoich jesiennych ramówkach. Najwięcej emisji wypadało we wrześniu przy premierowych serialach „W rytmie serca” Polsatu oraz „Diagnozy” stacji TVN. więcej

Justyna Bajer: z LifeTube'a na szefową Noizz w Grupie Onet-RASP

Justyna Bajer objęła funkcję szefowej marki Noizz w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach marketingowych LifeTube, MSL Warsaw i Livebrand PR Communication. więcej

Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25. więcej

Michalina Wilk na czele centrum reklamowego w Grupie naTemat

Michalina Wilk objęła w Grupie naTemat (Glob360) funkcję dyrektora internetowego centrum produkcji odpowiadającego za produkcję i emisję treści reklamowych we wszystkich serwisach firmy. więcej

Marka Dove przeprosiła za rasistowską reklamę w social media

Koncern Unilever niemal natychmiast, bo w kilka godzin po pojawieniu się krytycznych komentarzy pod adresem marki Dove usunął z internetu reklamę, którą internauci określili jako rasistowską. Marketer zapowiada, że w przyszłości będzie się kierować opiniami konsumentów w tworzeniu komunikacji w social media. więcej

Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar i Michał Pol wśród wykładowców kierunku Digital Media na Uniwersytecie SWPS

Program szkoleniowy Digital Media Campus Grupy Onet-RAS Polska w zakresie dziennikarstwa internetowego będzie realizowany w nowym roku akademickim na Uniwersytecie SWPS na kierunku Digital Media na poziomie studiów podyplomowych. Wszystkie zajęcia warsztatowe będą prowadzone przez dziennikarzy na stałe współpracujących z Grupą Onet-RAS Polska, wśród nich będą między innymi Bartosz Węglarczyk, Jarosław Kuźniar, Michał Pol i Katarzyna Janowska. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej najsilniejszymi markami polskiego YouTube'a

YouTube przeprowadził badanie dotyczące rozpoznawalności i zaufania do popularnych postaci i celebrytów w Polsce. Na szczycie zestawienia znaleźli się Wojciech Cejrowski, Kuba Wojewódzki i Magda Gessler. Na liście 20 nazwisk i marek połowę zajmują znani twórcy i kanały na polskim YouTube, najwyższe pozycje mają Historia Bez Cenzury, AdBuster i Mówiąc Inaczej. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jakub Kiraga: z H+K Strategies na PR managera Grandes Kochonos Digital

Do zespołu agencji Grandes Kochonos Digital dołączył Jakub Kiraga. Objął nowo utworzone stanowisko PR managera firmy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange daje tyle GB ile Polacy zdobyli goli w drodze po awans na MŚ w Rosji
Transmisje z Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu w technologii Windows Mixed Reality
Smartfony w Plush Abo
 
 
 
GOSPODARKA
 
Awans polskiej kadry do mundialu to wzrost wartości marketingowej piłkarzy i ich trenera
Jesienią 2019 roku po torach będzie jeździć pierwszy w Polsce pociąg hybrydowy. Podróżowanie ma być wygodniejsze i tańsze
Pacjenci będą skutecznie chronieni przed fałszowanymi lekami. Ministerstwo Zdrowia chce edukować Polaków
PLL LOT uruchomią bezpośrednie loty z Warszawy do Oslo od marca 2018 r.
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Magdalena Sroka odwołana ze stanowiska dyrektora Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
Harvey Weinstein zwolniony z Weinstein Company
,,Jaka to melodia?" z jubileuszowym koncertem z okazji 20-lecia emisji
Słabe otwarcie filmu "Blade Runner 2049"
"Z archiwum X": Piekło na ziemi
"Maniac" - nowy serial Netflix. Zagrają Sally Field z Emmą Stone
"Godziny szczytu" po raz czwarty
Meryl Streep zbulwersowana informacjami o Harveyu Weinsteinie
"Wataha" w wybranych kinach i na odkodowanym HBO
"Botoks" pokonał "Pitbulla"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj