Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 12 Listopada 2017
 
 
 
Nadużywamy celebrytów w reklamach, bo nie mamy innego pomysłu na kampanie
 
Nadal jesteśmy społeczeństwem konserwatywnym. Ale to nie jest tak, że faceci pociągają za sznurki i celowo kreują taki a nie inny obraz - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, prezes Group One o reklamach podtrzymujących stereotypy na temat roli kobiet i mężczyzn. więcej
 
 
,,Korona królów" od 2 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: Koszt telenoweli to... 1/250 budżetu ,,Gry o tron" (zwiastun)
 
We wtorek, 2 stycznia 2017 roku Jedynka rozpocznie emisję „Korony królów”. Telenowela będzie pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Śmieszą mnie porównania „Korony królów” do „Gry o tron”. Budżet naszej produkcji to... 1/250 budżetu amerykańskiego cyklu - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Agora spokojna o wyniki finansowe na koniec roku. ,,W 2018 r. brak fundamentalnych zmian w rynku reklamowym"
 
Po trzech kwartałach Agora dobrze ocenia perspektywy wyników finansowych na koniec roku. Wzrost wydatków na reklamę w internecie i kinach wyższy od zakładanego, w 2018 roku nie spodziewamy się fundamentalnych zmian w rynku reklamowym - ocenia Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej
 
 
Branża kibicuje WikiTribune, ale wątpi w sukces projektu. ,,To nie druga Wikipedia" (opinie)
 
Jimmy Wales, twórca Wikipedii uruchomił newsowy serwis WikiTribune współtworzony przez społeczność internautów. Projekt ma oferować rzetelne dziennikarstwo w opozycji do fake news i utrzymywać się darowizn od organizacji i użytkowników. Eksperci branży medialnej i wydawcy z zainteresowaniem patrzą na WikiTribune, ale mają wątpliwości dotyczące powodzenia projektu. – Serwis newsowy rządzi się innymi prawami niż Wikipedia, WikiTribune będzie trudno stać się masowym medium, a model finansowania ma niepewne podstawy - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Monika Lech, Paweł Nowacki, Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński i Marek Miller.   więcej
 
 
Według Tomasza Sianeckiego Marek Niedźwiecki dostał zakaz udziału w programie TVN24. Szef Trójki: to fake news
 
Marek Niedźwiecki dostał zakaz przychodzenia do programu „Pamięć Absolutna” emitowanego w TVN24 - podali na antenie autorzy tej produkcji. Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej Trójki, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl stanowczo dementuje: - Nie ma takiego zakazu, Marek Niedźwiecki ma wolną rękę. Widocznie nie chciał przyjść. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marketer w świecie social mediów - Filip Fiedorow (IKEA Retail) więcej
 
Polsat pokaże w Wigilię kolędy i komedię ,,Kevin sam w domu". ,,Nie możemy odejść od tradycji" więcej
 
Jacek Kurski: ukarałem za niektóre ,,paski" w TVP Info, mamy nowe gwiazdy - gdzie są teraz Orłoś i Tadla? więcej
 
Drugi sezon ,,Diagnozy" już wiosną 2018 roku. Nowa historia, zdjęcia ruszają niebawem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programme Planner [Comedy Central] Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Inżynier w Zespole Transmisji TVN
Event Manager Gremi Media
Asystent/ka Prezesa Zarządu Telewizja Puls
Programmatic Manager Gremi Media
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam Blue Zone
Redaktor / Specjalista PR Blue Zone
Ad Product Manager Edipresse Polska
Specjalisty ds. kampanii internetowych i afiliacji STS - największy bukmacher na polskim rynku
Specjalista ds. Rozwoju Sieci Reklamowej TVN
Programming Manager, Global Markets BBC
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
Producent / kierownik produkcji East Studio
Redaktor Sekcji News TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Korona królów" od 2 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: Koszt telenoweli to... 1/250 budżetu ,,Gry o tron" (zwiastun)

We wtorek, 2 stycznia 2017 roku Jedynka rozpocznie emisję „Korony królów”. Telenowela będzie pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 18.30 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Śmieszą mnie porównania „Korony królów” do „Gry o tron”. Budżet naszej produkcji to... 1/250 budżetu amerykańskiego cyklu - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Jacek Kurski: posłowie PO mówią mi o większym znaczeniu TVP Info niż TVN24, spotykamy się z sympatią społeczną

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski stwierdził, że posłowie PO w nieoficjalnych rozmowach przyznali, że programy TVP Info zapewniają dużo większy odzew opinii publiczne niż te w TVN24. - Jako pracownicy Telewizji Polskiej bardzo często spotykamy się z przejawami sympatii i poparcia - zapewniał Kurski. więcej

Polsat liderem w DVB-T w październiku. TVP1 straciła najwięcej, rekordowy wzrost Super Polsat

Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Familiada" zyskała 110 tys. widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Teleturniej „Familiada” w 2017 roku ogląda średnio 1,93 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia audycji wzrosła o 110 tys. osób. TVP2 w czasie jej emisji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. więcej

6,2 mln widzów meczu Polska-Urugwaj w TVP1 i TVP Sport. Jacek Kurski: kosmiczny wynik

Towarzyski mecz piłki nożnej Polska-Urugwaj zobaczyło w piątek w TVP1 i TVP Sport ponad 6 mln widzów - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Telewizję Polską. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z powodu powrotu wielkiej piłki do TVP. Jest to format, który zawsze wymiata konkurencję i organizuje emocje społeczne - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

W TVP ponad jedną trzecią czasu dla polityków zajmuje PiS, premier mówi więcej niż prezydent (analiza)

We wrześniu br. w głównych kanałach Telewizji Polskiej ponad jedna trzecia czasu zajętego przez polityków przypadło na PiS, głównie na polityków tej partii będących w rządzie. Politycy rządowi są pokazywani zdecydowanie części niż prezydent i przedstawiciele jego kancelarii. więcej

Maciej Orłoś i Zbigniew Urbański w programie Telewizji WP ,,Misja Wisła"

Od 14 do 17 listopada Telewizja WP będzie emitowała program „Misja Wisła”. Audycję przygotowano z okazji inauguracji Pucharu Świata w skokach narciarskich, a w programie zobaczymy m.in. Macieja Orłosia i Zbigniewa Urbańskiego. więcej

Jak wygląda praca nad serialem codziennym? Relacja z planu na przykładzie ,,Lekarzy na start"

Pod koniec października 2017 roku zakończyły się nagrania do pierwszej edycji codziennego serialu Telewizji Puls „Lekarze na start”. Na planie zdjęciowym do produkcji gościł portal Wirtualnemedia.pl - m.in. rozmawialiśmy z aktorami o tym jak wygląda praca nad takim projektem. więcej

Piotr Stasiński zacytował w TVN24 wulgarne hasła z Marszu Niepodległości, Stanisław Karczewski zawiadomi o tym prokuraturę

Wicenaczelny „Gazety Wyborczej” Piotr Stasiński w „Loży prasowej” w TVN24 przytoczył w całości wulgarne slogany z Marszu Niepodległości. Marszałek Senatu Stanisław Karczewski zapowiedział, że doniesie o tym prokuraturze, co skrytykowali niektórzy dziennikarze. więcej

TVP Info w Święto Niepodległości: ,,nie żyje wolna Polska" na Twitterze, antysemicka wypowiedź w relacji (wideo)

Na twitterowym profilu TVP Info wskutek błędu przypisano prezydentowi Andrzejowi Dudzie słowa „nie żyje wolna Polska”. Z kolei w relacji kanału z Marszu Niepodległości znalazła się antysemicka wypowiedź. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Według Tomasza Sianeckiego Marek Niedźwiecki dostał zakaz udziału w programie TVN24. Szef Trójki: to fake news

Marek Niedźwiecki dostał zakaz przychodzenia do programu „Pamięć Absolutna” emitowanego w TVN24 - podali na antenie autorzy tej produkcji. Wiktor Świetlik, dyrektor radiowej Trójki, w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl stanowczo dementuje: - Nie ma takiego zakazu, Marek Niedźwiecki ma wolną rękę. Widocznie nie chciał przyjść. więcej

 
Radio Eska pierwszy raz na podium, Jedynka z najniższym wynikiem w historii

Od sierpnia do października br. na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Po raz pierwszy w historii na trzecie miejsce awansowała Eska spychając z podium PR 1, który zanotował największy spadek - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Tomasz Duda zawieszony w funkcji prezesa Radia Wrocław, o jego losie zadecyduje Rada Mediów Narodowych

Prezes Radia Wrocław Tomasz Duda został zawieszony w obowiązkach przez radę nadzorczą rozgłośni. - Jestem tym zaskoczony, nie znam powodów. Zajmiemy się tą sprawą podczas najbliższego posiedzenia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański. Sprawa ma też trafić do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. więcej

 
Stacja radiowa nadała piosenkę promującą wstępowanie w szeregi Państwa Islamskiego

Popularna w Szwecji stacja radiowa Mix Megapol nadała w piątek w Malmoe piosenkę promującą wstępowanie w szeregi Państwa Islamskiego (IS). Według właściciela kanału ktoś nielegalnie przechwycił jego częstotliwość. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Radio Rzeszów na podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało RMF FM, które wyprzedziło Radio ZET. Na podium znalazło się jeszcze Radio Rzeszów - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
KRRiT odpowiada na krytykę Krystyny Pawłowicz. Rada ,,prowadzi szereg działań w celu odbudowania pluralizmu medialnego w Polsce"

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski odpowiedział w specjalnym oświadczeniu na zarzuty posłanki Krystyny Pawłowicz pod adresem rady. Na łamach tygodnika „Sieci” skrytykowała radę m.in. za brak reakcji na „najbardziej skrajne, kłamliwe, antypolskie wystąpienia”. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nadużywamy celebrytów w reklamach, bo nie mamy innego pomysłu na kampanie

Nadal jesteśmy społeczeństwem konserwatywnym. Ale to nie jest tak, że faceci pociągają za sznurki i celowo kreują taki a nie inny obraz - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Żołędziowski, prezes Group One o reklamach podtrzymujących stereotypy na temat roli kobiet i mężczyzn. więcej

Marketer w świecie social mediów - Filip Fiedorow (IKEA Retail)

Media społecznościowe na zawsze zmieniły styl komunikacji marketingowej. Jak odnajdują się w gąszczu „społecznościówek” czołowi polscy marketerzy? Czy pamiętają  marketing sprzed ery Facebooka i Snapchata? Pytamy o to w nowym cyklu na łamach portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mleko kobiece do kawy w kampanii na rzecz chorych noworodków (wideo)

Informacje o wprowadzeniu do oferty warszawskiej kawiarni Żona Krawca mleka kobiecego jako dodatku do kawy okazały się głównym elementem kampanii Fundacji Banku Mleka Kobiecego. Akcja została przygotowana przez studentów Szkoły Mistrzów Reklamy. więcej

Emocjonalna kampania fundacji Dorastaj z Nami ,,Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata"

Ruszyła kampania społeczna fundacji Dorastaj z Nami „Dla Ciebie zginął policjant, strażak, żołnierz, a dla mnie tata”, która ma uwrażliwić na kwestię rodzin ginących na służbie pracowników mundurowych. więcej

Gołębie reklamują Kredyt Pocztowy w Banku Pocztowym (wideo)

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię promującą Kredyt Pocztowy, której głównymi bohaterami są dwa gołębie pocztowe. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Mind, Propeller Film i Value Media. więcej

Natalia Kukulska i Andrzej Piaseczny śpiewająco reklamują Stan Nielimitowany w Play (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła bożonarodzeniową kampanię reklamującą Stan Nielimitowany, w której występują piosenkarze Natalia Kukulska i Andrzej „Piasek” Piaseczny. Za obsługę reklamową sieci odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

Biedronka promuje zabawki na Boże Narodzenie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamującą bożonarodzeniową ofertę zabawek w sklepach Biedronka. Akcję przygotowały i realizują firmy marketignowe Duda Polska i MEC. więcej

Radość ze smartfonów, telewizora i konsoli w bożonarodzeniowej kampanii Orange Love (wideo)

Orange Polską rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą ofertę Orange Love. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Publicis Poland, Film Produkcja, Orka, Lunapark i Initiative Warszawa. więcej

Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl. W reklamach prezentowana jest przede wszystkim aplikacja mobilna tego serwisu. więcej

Miś Paddington we wzruszającej świątecznej reklamie Marks & Spencer (wideo)

Bohaterem tegorocznej świątecznej kampanii brytyjskiej sieci sklepów Marks & Spencer jest miś Paddington. Kreację przygotowała londyńska agencja Grey. więcej

PKO BP reklamuje Mini Ratkę ,,na spełnienie życzeń" (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamująca kredyt gotówkowy Mini Ratka oferowany przez PKO BP. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media. więcej

Stolica Wielkopolski startuje z akcją dla młodych ,,Poznań przyciąga"

Urząd Miasta Poznania organizuje akcję, w ramach której młodzi poznaniacy spotykają się z maturzystami z różnych stron Polski, zachęcając ich do studiowania w stolicy Wielkopolski. Kampania „Poznań przyciąga" promowana jest dodatkowo w internecie. więcej

O seksie po polsku - #sexedpl daje nadzieję zmiany podejścia do edukacji seksualnej w naszym kraju (opinie)

Kampania #sexedpl mimo swoich mankamentów ma szansę na trwale zmienić podejście Polaków w różnym wieku do edukacji seksualnej. Krótkie formaty wideo w dobie szybkich przekazów to strzał w dziesiątkę, a Anja Rubik jako inicjatorka akcji sprawia, że przekaz jest wiarygodny i trafia do szerokiego grona odbiorców - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Pawlak-Cybulska key account managerem w Move Media

Do zespołu biura reklamy Move Media dołączyła Agnieszka Pawlak-Cybulska, obejmując funkcję key account managera. więcej

Małgorzata Kuzdra dyrektorem dystrybucji, a Paula Szmidt szefową promocji i PR w M2 Films

Do zespołu M2 Films dołączyła Małgorzata Kuzdra, obejmując nowe stanowisko dyrektora sprzedaży i dystrybucji. Paula Szmidt została dyrektorem promocji i PR firmy. więcej

Nais daje swoim klientom darmowy dostęp do Tidala

Portal motywacyjny Nais.pl daje swoim klientom bezpłatny dostęp do serwisu streamingowego Tidal, aby mogli oferować go jako jeden z benefitów pracowniczych. więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora spokojna o wyniki finansowe na koniec roku. ,,W 2018 r. brak fundamentalnych zmian w rynku reklamowym"

Po trzech kwartałach Agora dobrze ocenia perspektywy wyników finansowych na koniec roku. Wzrost wydatków na reklamę w internecie i kinach wyższy od zakładanego, w 2018 roku nie spodziewamy się fundamentalnych zmian w rynku reklamowym - ocenia Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

Agora: za wcześnie na spekulacje o skutkach dekoncentracji, nie znamy ustawy

Agora uczestniczy w zainicjowanym przez UOKiK badaniu rynku, które ma wskazać stopień koncentracji w mediach. Spółka nie wiąże tego z zapowiadanym wprowadzeniem przepisów o dekoncentracji. - Za wcześnie by spekulować o skutkach, nie wiemy, jakie są założenia ustawy - tłumaczy Bartosz Hojka, prezes Agory. więcej

,,Gazeta Wyborcza" przeprasza za publikację rozmowy z antyszczepionkowcem Jerzym Ziębą

Część nakładu „Gazety Wyborczej” (Agora) ukazała się w piątek z dodatkiem, zawierającym wywiad z Jerzym Ziębą, przeciwnikiem szczepionek. Po krytyce w mediach społecznościowych, redakcja przeprosiła za wydrukowanie rozmowy. - Podjęliśmy działania, żeby to się nie powtórzyło - informuje Wirtulnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory. więcej

Duży spadek sprzedaży ,,Twojego Stylu" w sierpniu. ,,Zwierciadło" na podium

W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Avanti”, a na czele spadków znalazła się „Grazia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wszystkie dzienniki z najniższą sprzedażą w historii. ,,Czeka je ewolucyjne dostosowanie do nowych warunków i oczekiwań czytelników"

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem spadków  była „Gazeta Wyborcza”. - Czasy największej świetności dzienniki drukowane mają już za sobą, ale nie znaczy to wcale, że grozi im zagłada. Czeka je ewolucyjne dostosowanie do nowych warunków i oczekiwań czytelników - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniewski, media director w Codemedia. więcej

Juliusz Braun odpowiada Jolancie Hajdasz na protest CMWP SDP: Pani opinia o sytuacji mediów Polsce jest rażąco jednostronna

Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun wystosował oświadczenie, w którym odpowiada on na protest Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP. - Pani opinia o sytuacji mediów Polsce jest rażąco jednostronna i prezentuje wyłącznie stanowisko rządzącej partii - pisze do Jolanty Hajdasz, dyrektor stowarzyszenia. więcej

,,Do Rzeczy" dystansuje się od tekstu Rafała Ziemkiewicza krytykującego mit Józefa Piłsudskiego

W serwisie tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) zamieszczono w sobotę felieton Rafała Ziemkiewicza krytykujący idealizowanie zasług Józefa Piłsudskiego dla odzyskania przez Polskę niepodległości i tworzenia struktur państwowych. Pod tekstem zaznaczono, że nie odzwierciedla on stanowiska redakcji „Do Rzeczy”. więcej

Radhika Jones nową naczelną ,,Vanity Fair", zastąpi odchodzącego Graydona Cartera

Według nieoficjalnych informacji Radhika Jones, wydawca działu książkowego „New York Times’a” ma pokierować miesięcznikiem „Vanity Fair”. Jones zastąpi na stanowisku Graydona Cartera, który postanowił odejść na emeryturę. więcej

KRRiT odpowiada na krytykę Krystyny Pawłowicz. Rada ,,prowadzi szereg działań w celu odbudowania pluralizmu medialnego w Polsce"

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski odpowiedział w specjalnym oświadczeniu na zarzuty posłanki Krystyny Pawłowicz pod adresem rady. Na łamach tygodnika „Sieci” skrytykowała radę m.in. za brak reakcji na „najbardziej skrajne, kłamliwe, antypolskie wystąpienia”. więcej

Jerzy Jachowicz i ks. Henryk Zieliński odznaczeni przez prezydenta krzyżami Orderu Odrodzenia Polski

Dziennikarz „Sieci” Jerzy Jachowicz i redaktor naczelny „Idziemy” ks. Henryk Zieliński zostali odznaczeni przez prezydenta Andrzeja Dudę krzyżami Orderu Odrodzenia Polski. więcej

Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, ,,Gazeta Wyborcza" i magazyny rentowniejsze

W trzech kwartałach br. Agora zanotowała spadek wpływów o 2,7 proc. do 835,1 mln zł i 7 mln zł straty netto (wobec 24,9 mln zł rok wcześniej). Zdecydowanie wzrosły przychody i zysk segmentu kinowego firmy, natomiast „Gazeta Wyborcza” i magazyny przy niższych wpływach osiągnęły wzrost zysku EBITDA. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Branża kibicuje WikiTribune, ale wątpi w sukces projektu. ,,To nie druga Wikipedia" (opinie)

Jimmy Wales, twórca Wikipedii uruchomił newsowy serwis WikiTribune współtworzony przez społeczność internautów. Projekt ma oferować rzetelne dziennikarstwo w opozycji do fake news i utrzymywać się darowizn od organizacji i użytkowników. Eksperci branży medialnej i wydawcy z zainteresowaniem patrzą na WikiTribune, ale mają wątpliwości dotyczące powodzenia projektu. – Serwis newsowy rządzi się innymi prawami niż Wikipedia, WikiTribune będzie trudno stać się masowym medium, a model finansowania ma niepewne podstawy - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Monika Lech, Paweł Nowacki, Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński i Marek Miller.   więcej

Marketer w świecie social mediów - Filip Fiedorow (IKEA Retail)

Media społecznościowe na zawsze zmieniły styl komunikacji marketingowej. Jak odnajdują się w gąszczu „społecznościówek” czołowi polscy marketerzy? Czy pamiętają  marketing sprzed ery Facebooka i Snapchata? Pytamy o to w nowym cyklu na łamach portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

52 proc. reklam w polskim internecie emitowane w polu widzenia użytkowników, najlepiej widoczne wideo

Wśród reklam wyświetlanym polskim internautom na komputerach 52 proc. pojawiło się w w polu widzenia użytkowników, były tam widoczne średnio przez 11 sekund. więcej

Facebook wycofa przycisk ,,Lubię to!" z aplikacji zewnętrznych producentów

Facebook zapowiedział, że od początku 2018 roku pozbawi zewnętrzne firmy możliwości umieszczania w ich aplikacjach przycisku „Lubię to!”. W zamian deweloperzy i wydawcy będą mogli zamieszczać własne ikony kierujące użytkowników do stron tych firm w aplikacji lub serwisie Facebooka. więcej

YouTube dominuje wśród serwisów z wideo od internautów, CDA.pl przed Vimeo i Dailymotion

YouTube i jego aplikacja mobilna są zdecydowanie najpopularniejszymi platformami z treściami wideo publikowanymi przez internautów. Sekcja wideo CDA.pl zdecydowanie wyprzedza natomiast Vimeo, Dailymotion i Patrz.pl. więcej

Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej do odbioru w sklepach Żabka i Freshmarket

Od połowy listopada br. w niemal 450 sklepach Żabka i Freshmarket na terenie Warszawy i wybranych miejscowości w województwie mazowieckim możliwy będzie odbiór przesyłek kurierskich wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej. Usługa ta ma być sukcesywnie rozwijana, aby docelowo była dostępna w ponad 4700 sklepach w całej Polsce. więcej

Zosia robiąca prezenty bożonarodzeniowe w reklamie aplikacji mobilnej Ceneo.pl (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl. W reklamach prezentowana jest przede wszystkim aplikacja mobilna tego serwisu. więcej

Aplikacja Musical.ly ze 100 milionami użytkowników sprzedana za miliard dolarów

Społecznościowa aplikacja Musical.ly pozwalająca na tworzenie przez użytkowników własnych teledysków została kupiona przez chińską firmę Bytedance. Kwoty transakcji nie ujawniono, ale według szacunków ma ona sięgać miliarda dolarów. więcej

Do 2020 roku znikną szkoły bez dostępu do internetu. Dzieci będą lepiej chronione przed cyberzagrożeniami

Dziś kilka tysięcy spośród 30,5 tys. szkół w Polsce jest w zasięgu sieci o przepustowości co najmniej 100 Mb/s. Dzięki ustawie o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej (OSE), nad którą kończy prace Senat, na terenach wykluczonych cyfrowo powstanie nowoczesna infrastruktura. Podłączanie szkół do szybkiego internetu rozpocznie się w 2018 roku i potrwa przez trzy lata. Inwestycja będzie kosztowała 320 mln zł, a przez 10 lat na utrzymanie sieci trafi 1,3 mld zł z budżetu państwa. To oznacza, że gminy będą mogły zaoszczędzone środki zainwestować m.in. w cyberbezpieczeństwo najmłodszych. więcej

Nais daje swoim klientom darmowy dostęp do Tidala

Portal motywacyjny Nais.pl daje swoim klientom bezpłatny dostęp do serwisu streamingowego Tidal, aby mogli oferować go jako jeden z benefitów pracowniczych. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Dorośli zajmują się głównie obowiązkami, ponad połowa nie może żyć bez internetu (infografika)

Osoby dorosłe w wieku 35-55 lat czas wolny najczęściej wypełniają obowiązkami - wynika z badania IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
O seksie po polsku - #sexedpl daje nadzieję zmiany podejścia do edukacji seksualnej w naszym kraju (opinie)

Kampania #sexedpl mimo swoich mankamentów ma szansę na trwale zmienić podejście Polaków w różnym wieku do edukacji seksualnej. Krótkie formaty wideo w dobie szybkich przekazów to strzał w dziesiątkę, a Anja Rubik jako inicjatorka akcji sprawia, że przekaz jest wiarygodny i trafia do szerokiego grona odbiorców - komentują eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Małgorzata Kuzdra dyrektorem dystrybucji, a Paula Szmidt szefową promocji i PR w M2 Films

Do zespołu M2 Films dołączyła Małgorzata Kuzdra, obejmując nowe stanowisko dyrektora sprzedaży i dystrybucji. Paula Szmidt została dyrektorem promocji i PR firmy. więcej

Sesderma nowym klientem Green Parrot

W wyniku wygranego przetargu agencja Green Parrot realizuje działania dla marki Azelac RU, należącej do portfolio firmy Sesderma. więcej

Advanced Communication prowadzi komunikację Proarchitektury

Agencja Advanced Communication w wyniku rekomendacji rozpoczęła współpracę z pracownią architektoniczną Proarchitektura. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Plus w SMS-ach do użytkowników zapowiada dopłaty w roamingu
Radość ze smartfonów, telewizora i konsoli w bożonarodzeniowej kampanii Orange Love (wideo)
Dzięki iPhone'owi X Apple wyprzedzi Samsunga na rynku smartfonów?
,,Wszystko dziennie za nie więcej niż 1,2 zł" w nju mobile
Aplikacja Musical.ly ze 100 milionami użytkowników sprzedana za miliard dolarów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Nadużywamy celebrytów w reklamach, bo nie mamy innego pomysłu na kampanie
Przesyłki kurierskie Poczty Polskiej do odbioru w sklepach Żabka i Freshmarket
Strata Agory zmalała do 7 mln zł. Helios i Next Film mocno w górę, ,,Gazeta Wyborcza" i magazyny rentowniejsze
Do 2020 roku znikną szkoły bez dostępu do internetu. Dzieci będą lepiej chronione przed cyberzagrożeniami
Zysk netto Kino Polska spadł o 3 mln zł. Problemem Zoom TV
Dorośli zajmują się głównie obowiązkami, ponad połowa nie może żyć bez internetu (infografika)
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Korona królów" od 2 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: Koszt telenoweli to... 1/250 budżetu ,,Gry o tron" (zwiastun)
"Twój Vincent" będzie walczył o Oscara
"Amor Amor Amor" - nowa piosenka Jennifer Lopez
Steven Seagal oskarżony o molestowanie seksualne
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj