Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 15 Listopada 2017
 
 
 
Wirtualna Polska będzie rozliczać się tylko za reklamy widziane przez internautów, ma nową ofertę dla e-commerce
 
Od początku przyszłego roku oferta reklamowa Wirtualna Polska Holding będzie oparta tylko na emisjach reklam widzianych przez użytkowników. Wydawca dostosował się już do zapowiedzianych zmian w przeglądarce Chrome, wprowadza też nowe formaty dla firm prowadzących sprzedaż internetową. więcej
 
 
Artur Orzech odchodzi z PR III. Wiktor Świetlik: obraźliwe treści w stosunku do pracowników Trójki
 
Wiktor Świetlik zwrócił uwagę Arturowi Orzechowi po tym, jak dziennikarz na swoim profilu facebookowym miał obrazić Hirka Wronę, zarzucając mu przejęcie godzinnego pasma w radiowej Trójce. - Artur Orzech odparł, że nie mam prawa wtrącać się w jego „prywatną korespondencję” i oznajmił, że w zaistniałej sytuacji kończy współpracę, co nastąpiło - relacjonuje dyrektor Trójki. Dodaje, że na Facebooku Orzech ma setki znajomych, więc jego profil de facto jest publiczny. więcej
 
 
Błaszczykowski najatrakcyjniejszym reklamowo sportowcem. Lewandowski i Gortat za Hołowczycem, Małysz przed Stochem
 
Jakub Błaszczykowskim jest najlepszym sportowcem do udziału w kampanii reklamowej, a kolejne miejsca pod tym względem zajmują Krzysztof Hołowczyc i Marcin Gortat, wyprzedzający Roberta Lewandowskiego - wynika z badania Mediacom Warszawa. więcej
 
 
Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis
 
Pięć zamiast ośmiu dni festiwalowych, likwidacja części podkategorii i niższe opłaty za uczestnictwo - to najważniejsze zmiany w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions, które wejdą w życie od przyszłego roku. W 2019 ponownie mają wziąć w nim udział agencje z Grupy Publicis. więcej
 
 
,,Sonda 2" po przeniesieniu do TVP1 straciła widzów
 
Czwarty sezon „Sondy 2” po przeniesieniu do TVP1 śledziło średnio 500 tys. widzów, o 101 tys. osób mniej niż drugą odsłonę audycji pokazywaną jeszcze w TVP2. Stacja w czasie nadawania misyjnej produkcji wypadła najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów, a wpływy z reklam wyniosły 424 tys. zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
W Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech serwis HBO GO dostępny bez abonamentu HBO. ,,Planowane są kolejne wdrożenia tego rozwiązania" więcej
 
Dla millenialsów influencerzy są większymi celebrytami niż Kuba Wojewódzki więcej
 
Radio Eska pierwszy raz na podium, Jedynka z najniższym wynikiem w historii więcej
 
,,Korona królów" od 2 stycznia w TVP1. Jacek Kurski: Koszt telenoweli to... 1/250 budżetu ,,Gry o tron" (zwiastun) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Doradca Klienta Grupa RMF
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Żagle Grupa ZPR Media
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
E-commerce Manager Onet.pl
Programme Planner [Comedy Central] Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Inżynier w Zespole Transmisji TVN
Event Manager Gremi Media
Programmatic Manager Gremi Media
Stażysta Redakcji Informacyjnej TVN
Redaktor / Specjalista PR Blue Zone
Specjalista ds. Sprzedaży Reklam Blue Zone
Specjalisty ds. kampanii internetowych i afiliacji STS - największy bukmacher na polskim rynku
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Sonda 2" po przeniesieniu do TVP1 straciła widzów

Czwarty sezon „Sondy 2” po przeniesieniu do TVP1 śledziło średnio 500 tys. widzów, o 101 tys. osób mniej niż drugą odsłonę audycji pokazywaną jeszcze w TVP2. Stacja w czasie nadawania misyjnej produkcji wypadła najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów, a wpływy z reklam wyniosły 424 tys. zł. więcej

TVP będzie kontynuować współpracę z Arturem Orzechem

Telewizja Polska zamierza nadal współpracować z Arturem Orzechem. Dziennikarz w dalszym ciągu będzie prowadzić koncerty i komentować Konkursy Piosenki Eurowizji - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Ugotowani" wrócą do TVN wiosną 2018 r.

Stacja TVN w wiosennej ramówce wyemituje trzynastą edycję kulinarnego reality-show „Ugotowani”. Program wróci po jednosezonowej przerwie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Joker" hitem Super Polsatu. Nowy teleturniej Krzysztofa Ibisza śledzi 140 tys. widzów

Prowadzony przez Krzysztofa Ibisza teleturniej „Joker” po tygodniu emisji gromadzi średnio 139 tys. widzów. W porównaniu z wynikami z poprzedniego miesiąca stacja w tym paśmie uzyskuje pięciokrotnie wyższe udziały wśród wszystkich widzów oraz trzykrotnie wyższe w grupie komercyjnej 16-49. więcej

TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film na czele. Dane oglądalności kanałów filmowo-serialowych w październiku

W zeszłym miesiącu pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel. więcej

Urszula Obarska-Pultz odpowiada za ramówkę kanału Da Vinci Learning

Urszula Obarska-Pultz dołącza do zespołu kanału Da Vinci Learning i obejmie stanowisko planning and scheduling managera. więcej

Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 12 proc. i 30,3 mln zł zysku, Telewizja WP 11 mln zł na minusie

W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12,3 proc. do 328 mln zł i spadek zysku netto o 1,2 proc. do 30,3 mln zł. Zysk EBITDA segmentu internetowego firmy wyniósł 104,8 mln zł, a strata EBITDA segmentu telewizyjnego - 11 mln zł. więcej

Animacja ,,Ptysia i Billa" w Polsat JimJam

1 grudnia 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowego animowanego serialu „Ptysia i Billa”. więcej

Zoom TV w otwartym oknie UPC Polska

W piątek, 10 listopada 2017 roku UPC Polska w ramach tzw. otwartego okna udostępniło kanał Zoom TV. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Artur Orzech odchodzi z PR III. Wiktor Świetlik: obraźliwe treści w stosunku do pracowników Trójki

Wiktor Świetlik zwrócił uwagę Arturowi Orzechowi po tym, jak dziennikarz na swoim profilu facebookowym miał obrazić Hirka Wronę, zarzucając mu przejęcie godzinnego pasma w radiowej Trójce. - Artur Orzech odparł, że nie mam prawa wtrącać się w jego „prywatną korespondencję” i oznajmił, że w zaistniałej sytuacji kończy współpracę, co nastąpiło - relacjonuje dyrektor Trójki. Dodaje, że na Facebooku Orzech ma setki znajomych, więc jego profil de facto jest publiczny. więcej

 
Dziennikarze Radia Koszalin zarzucili dyrektorowi programowemu, że upolitycznia stację. Analizuje to rada nadzorcza

Grupa dziennikarzy Polskiego Radia Koszalin napisała skargę na dyrektora programowego tej stacji Piotra Kolbarczyka. Zarzucają mu upolitycznienie radia i obarczają winą za to, że goście z tego powodu nie chcą już przychodzić do studia. - To są bzdury, dbam o zbalansowanie polityczne anteny - mówi Kolbarczyk portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" z dodatkiem na temat zwolnień i sytuacji w Trójce. Wśród autorów Michał Olszański

W środę, 15 listopada „Gazeta Wyborcza” (Agora) dołączy do głównego grzbietu 8-stronicowy bezpłatny dodatek pt. „Co się stało z naszą Trójką?”. Poświęcony będzie - jak zapowiada wydawca - „niepokojącym zmianom i zwolnieniom” w PR3. Wśród autorów m.in. byli dziennikarze anteny, ale także obecny jej pracownik Michał Olszański. więcej

 
Artur Orzech po 16 latach odchodzi z radiowej Trójki

Dziennikarz muzyczny Artur Orzech rozstaje się z Programem III Polskiego Radia - z anteną był na stałe związany od 2001 roku. Jako powód odejścia podaje „trudną i ciężką atmosferę” w redakcji na ul. Myśliwieckiej. więcej

 
Wiktor Świetlik do Artura Orzecha: proszę nie obrażać dziennikarzy Trójki, bo zakończymy z panem współpracę

W internecie ujawniono mail, w którym dyrektor radiowej Trójki Wiktor Świetlik prosi dziennikarza stacji Artura Orzecha, by nie obrażał innych osób z rozgłośni, bo wtedy zostanie zakończona współpraca z nim. - Nie wiem, o co chodzi panu Świetlikowi. Przygotowuję audycje muzyczne, nie zajmuję się sprawami bieżącymi - mówi Orzech. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio Jard awansowało na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w drugim i trzecim kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Jard, które awansowało z miejsca piątego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Błaszczykowski najatrakcyjniejszym reklamowo sportowcem. Lewandowski i Gortat za Hołowczycem, Małysz przed Stochem

Jakub Błaszczykowskim jest najlepszym sportowcem do udziału w kampanii reklamowej, a kolejne miejsca pod tym względem zajmują Krzysztof Hołowczyc i Marcin Gortat, wyprzedzający Roberta Lewandowskiego - wynika z badania Mediacom Warszawa. więcej

Rewolucyjne zmiany w organizacji Cannes Lions, w 2019 do konkursu wraca Grupa Publicis

Pięć zamiast ośmiu dni festiwalowych, likwidacja części podkategorii i niższe opłaty za uczestnictwo - to najważniejsze zmiany w międzynarodowym konkursie kreatywności Cannes Lions, które wejdą w życie od przyszłego roku. W 2019 ponownie mają wziąć w nim udział agencje z Grupy Publicis. więcej

,,Odkryj magię oczekiwania na święta" w kampanii Milki (wideo)

Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”, przygotowały i realizują firmy VML Polska, Liquid Thread, Event Factory, Carat i Big Picture. więcej

Portfolio marki własnej PKN Orlen O! rozszerzy się o słodycze, napoje i przekąski

Koncern paliwowy PKN Orlen zamierza poszerzyć ofertę niedawno wprowadzonej marki własnej o słodycze, napoje i przekąski. Produkty wspierają rozwój nowego formatu sklepu O! Shop, przeznaczonego dla klientów w podróży. więcej

,,Jestem firmą" w kampanii Idea Banku do mikroprzedsiębiorców (wideo)

Idea Bank rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Jestem firmą” skierowaną do mikroprzedsiębiorców. Akcję, w którą zaangażowano twórców internetowych i klientów, bank przygotował wspólnie z agencją reklamową Hand Made. więcej

Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski w zarządzie Codemedia, firma wzmacnia obsługę klienta i tworzy nowy dział media leaders&trade

Do zarządu domu mediowego Codemedia dołączyli Katarzyna Baczyńska i Piotr Kaniewski. Firma wzmacnia kompetencje działu obsługi klienta i tworzy nową strukturę media leaders&trade, której zadaniem będzie m.in. negocjowanie umów z mediami. więcej

Byk chwycony z rogi reklamuje kredyt w BGŻ BNP Paribas (wideo)

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową kredytu gotówkowego „Postanowione i spełnione” ilustrującą powiedzenie o chwyceniu byka za rogi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media, DDB & Tribal i Sales@More. więcej

Rywalizująca para fanów ,,Gwiezdnych Wojen" w reklamie ,,Battlefront II"

Nowa reklama gry „Star Wars: Battlefront II” opowiada historię życiowej rywalizacji pomiędzy dwojgiem fanów gwiezdnej sagi. Zrealizowany z rozmachem spot nie jest pozbawiony zarówno humoru, jak i scen godnych filmowych „Gwiezdnych Wojen”. więcej

Michał Wiśniewski na czele działu marketingu BeamUp Payments

Michał Wiśniewski dołączył do zespołu BeamUp Payments, gdzie jako marketing director zajmuje się budową struktur marketingowych firmy. Do marca tego roku pracował w OS3. więcej

Koncentrat pomidorowy Łowicz w saszetce reklamowany hasłem ,,W sam raz na raz" (wideo)

W portfolio marki Łowicz (Maspex Wadowice) pojawił się nowy produkt - koncentrat pomidorowy w saszetce. Promuje go kampania pod hasłem „W sam raz na raz”, którą przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Mindshare. więcej

"Ty prowadzisz. Ty decydujesz" w kampanii Hyundai Kona (wideo)

W kinie i internecie ruszyła kampania promująca nowy model typu SUV marki Hyundai - Kona. Akcje przygotowały firmy Opus B i Havas Media. więcej

O.K. Serwis ponownie promuje się jako "warsztaty godne zaufania"

W telewizji i internecie ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis pod hasłem "O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania". Akcję przygotowała agencja Believe. więcej

Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową GetFresh

W wyniku wygranego przetargu i po półrocznym okresie próbnym, dom mediowy Value Media (należący do Group One) rozpoczyna stałą obsługę mediową GetFresh, właściciela marki Dar Natury. więcej

,,Hybryda za hybrydę" - rusza loteria marki Semilac

W wyniku wygranego przetargu marka Semilac (Nesperta), powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Hybryda za hybrydę”. więcej

IKEA otwiera pierwsze w Polsce Twoje Studio Pracy dla potencjalnych pracowników

W Warszawie otwarto Twoje Studio Pracy IKEA - przestrzeń biurową dla osób chcących poznawać firmę jako markę pracodawcy. więcej

Krzysztof Bednarski w dziale kreacji agencji Kalicińscy.com

Krzysztof Bednarski objął stanowisko senior art directora w agencji reklamowej Kalicińscy.com. Przez ostatnie dwa lata nadzorował dział w kreacji w telewizji Kino Polska. więcej

Tomasz Czuwara communications manager w agencji Allegro. W zespole Tomasz Lewandowski, Magda Jędrusiak i Oleksandr Pogrebniak

Do działu komunikacji agencji Allegro dołączyli Tomasz Czuwara - communications manager oraz Tomasz Lewandowski - communications executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak - senior creative i Oleksandr Pogrebniak - senior art director. więcej

Wojciech Bębenek wzmacnia dział SEO Up&More

Do zespołu agencji interaktywnej Up&More na stanowisko SEO specialist dołączył od listopada Wojciech Bębenek. Poprzednio pracował w Cyrek Digital i Value Media. więcej

Eurofirany ze świąteczną kampanią reklamową

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu z dekoracjami i wystrojem okien Eurofirany, której motywem przewodnim są nadchodzące święta Bożego Narodzenia. więcej

Jarosław Jezuita: z e-Signals do Spicy Mobile

Jarosław Jezuita objął stanowisko mobile traffic executive w agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile. więcej

 
 
 
PRASA
 
E-Kiosk ze spadkiem wpływów i 594 tys. zł straty, tłumaczy to sezonowością sprzedaży

Firma E-Kiosk (jej większościowym akcjonariuszem jest Gremi Media) w trzecim kwartale br. zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3,5 proc. do 5,18 mln zł oraz 594 tys. zł straty netto (wobec 62 tys. zł straty rok wcześniej). więcej

Aneta Nowakowska wicedyrektorem zarządzającym w wydawnictwie Edipresse Polska

Aneta Nowakowska objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy dyrektor zarządzającej multimedialnej platformy Poradnictwo, Parenting&Fit w wydawnictwie Edipresse Polska. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Do Betlejem" numerem specjalnym ,,Tygodnika Powszechnego" przed Bożym Narodzeniem

W środę w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie „Tygodnika Powszechnego” - „Do Betlejem”. Na ponad 170 stronach zbiera teksty związane z Bożym Narodzeniem, które ukazywały się na łamach pisma w ciągu ostatnich 70 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska będzie rozliczać się tylko za reklamy widziane przez internautów, ma nową ofertę dla e-commerce

Od początku przyszłego roku oferta reklamowa Wirtualna Polska Holding będzie oparta tylko na emisjach reklam widzianych przez użytkowników. Wydawca dostosował się już do zapowiedzianych zmian w przeglądarce Chrome, wprowadza też nowe formaty dla firm prowadzących sprzedaż internetową. więcej

Business Insider wprowadza opłaty za specjalistyczne teksty. ,,W polskiej wersji nie ma takich planów"

Serwis Business Insider uruchomił platformę BI Prime, na której dostępne będą odpłatnie specjalistyczne teksty i analizy z dziedziny finansów i gospodarki. Miesięczna subskrypcja za korzystanie z tych treści wynosi 9,95 dolara. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl polska wersja Business Insidera nie ma na razie w planach wprowadzenia podobnej usługi. więcej

Firefox Quantum do pobrania (wideo)

Mozilla oficjalnie udostępniła nowe, 57. wydanie swojej internetowej przeglądarki, które nazwała Firefox Quantum. więcej

Cloud Technologies z rosnącymi przychodami, zysk w górę o ponad 70 procent

W III kwartale 2017 roku firma Cloud Technologies zajmująca się przetwarzaniem danych zanotowała przychody na poziomie 17 milionów złotych. Zysk netto spółki wzrósł rok do roku o 71,6 procent i osiągnął kwotę 7,9 miliona zł. - Dane stają się coraz ważniejszym aktywem w wielu branżach, popyt na nie stale rośnie, co potwierdzają trendy rynkowe - podkreśla Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies. więcej

Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 12 proc. i 30,3 mln zł zysku, Telewizja WP 11 mln zł na minusie

W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 12,3 proc. do 328 mln zł i spadek zysku netto o 1,2 proc. do 30,3 mln zł. Zysk EBITDA segmentu internetowego firmy wyniósł 104,8 mln zł, a strata EBITDA segmentu telewizyjnego - 11 mln zł. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Błaszczykowski najatrakcyjniejszym reklamowo sportowcem. Lewandowski i Gortat za Hołowczycem, Małysz przed Stochem

Jakub Błaszczykowskim jest najlepszym sportowcem do udziału w kampanii reklamowej, a kolejne miejsca pod tym względem zajmują Krzysztof Hołowczyc i Marcin Gortat, wyprzedzający Roberta Lewandowskiego - wynika z badania Mediacom Warszawa. więcej

Liechtenstein z największą siłą nabywczą w Europie, Polska na 29. miejscu

Średnia kwota, jaką europejscy konsumenci dysponują na wydatki i oszczędności w 2017 r., wynosi 13 937 euro na osobę. Rozporządzalny dochód netto konsumentów w 42 krajach znacznie się od siebie różni. Najwyższą średnią siłą nabywczą dysponują mieszkańcy Liechtensteinu, Szwajcarii i Islandii, natomiast najniższą – Białorusi, Mołdawii i Ukrainy - wynika z badania GfK. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Karolina Borkowska jurorką tegorocznej edycji ICCO Global Awards

Karolina Borkowska, wiceprezes Związku Firm Public Relations i wiceprezes agencji Public Dialog, będzie jurorką w międzynarodowym konkursie branży PR ICCO Global Awards. Nagrody zostaną rozdane 29 listopada w Londynie. więcej

Tomasz Czuwara communications manager w agencji Allegro. W zespole Tomasz Lewandowski, Magda Jędrusiak i Oleksandr Pogrebniak

Do działu komunikacji agencji Allegro dołączyli Tomasz Czuwara - communications manager oraz Tomasz Lewandowski - communications executive, a dział kreacji wesprą Magda Jędrusiak - senior creative i Oleksandr Pogrebniak - senior art director. więcej

PR Calling prowadzi komunikację marki iTaxi

Do grona klientów agencji PR Calling dołączyła w listopadzie iTaxi, aplikacja służąca do zamawiania przejazdów taksówkarskich. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji.   więcej

Paulina Żydek: z Komunikacji Plus do Brand Voice

Do zespołu firmy Brand Voice dołączyła Paulina Żydek, obejmując stanowisko specjalistki ds. PR. Poprzednio była związana z agencją Komunikacja Plus. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange bez 663 pracowników od początku roku, operator negocjuje ze związkami warunki zwolnień
Netia pod lupą UOKiK-u w sprawie niechcianych ofert handlowych
Rywalizująca para fanów ,,Gwiezdnych Wojen" w reklamie ,,Battlefront II"
Smartfon HomTom HT50 z baterią 5500 mAh za 499 zł (wideo)
Play ma 15 proc. więcej abonentów. Wzrosły wpływy, zysk zmalał o połowę
Android: Marshmallow liderem, w górę Nougat. Tylko 0,3 proc. dla Oreo
 
 
 
GOSPODARKA
 
Orange bez 663 pracowników od początku roku, operator negocjuje ze związkami warunki zwolnień
Netia pod lupą UOKiK-u w sprawie niechcianych ofert handlowych
Liechtenstein z największą siłą nabywczą w Europie, Polska na 29. miejscu
Rośnie optymizm dyrektorów finansowych
Wirtualna Polska ze wzrostem wpływów o 12 proc. i 30,3 mln zł zysku, Telewizja WP 11 mln zł na minusie
Play ma 15 proc. więcej abonentów. Wzrosły wpływy, zysk zmalał o połowę
Wzrost gospodarczy w Polsce ma się dobrze
LOT i EgyptAir nawiązały współpracę. Łatwiejszy lot miedzy Warszawą a Kairem
Wzrost cen żywności i energii już nie tak istotny dla inflacji w 2018 r.
Coraz trudniej pozyskiwać pracowników. Polska ma problem z bezrobociem wśród młodych
Konstantinos Vairlis dyrektorem finansowym Coca-Cola HBC Polska
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Marcin Ciastoń, Jagoda Szelc i Piotr Tołoczko laureatami konkursu scenariuszowego Script Wars
Kevin Bacon i Aldis Hodge w serialu "City on a Hill". Współtwórcami Ben Affleck i Matt Damon
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj