Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 5 Grudnia 2017
 
 
 
Cyfrowy Polsat: kupno kolejnych akcji Netii po zgodzie UOKiK-u, 160 mln zł rocznie z synergii
 
Cyfrowy Polsat zamierza ogłosił wezwanie na kolejny pakiet akcji Netii w pierwszym kwartale 2018 roku, wcześniej musi uzyskać na to zgodę UOKiK-u. Firma nie zamierza zmieniać swojej polityki dywidendowej, mimo że na przejęcie Netii i stacji telewizyjnych Grupy ZPR Media wyda minimum 1,4 mld zł. więcej
 
 
Maryla Rodowicz, Zenek Martyniuk, Bayer Full i 5 gwiazd zagranicznych na ,,#Sylwesterze Marzeń z Dwójką" w Zakopanem
 
Po raz drugi w tym roku TVP2 i Miasto Zakopane zorganizują wspólnie imprezę sylwestrową. Widzowie będą bawić się przy piosenkach m.in. Maryli Rodowicz, Zakopower, Michała Szpaka, Zenka Martyniuka i Bayer Full. Na scenie pojawią się zagraniczne gwiazdy, w tym Thomas Anders i Limahl. więcej
 
 
Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie)
 
- Kupno kanałów telewizyjnych od ZPR Media przez Polsat to podręcznikowy przykład wykorzystywania zmiany technologicznej do robienia biznesu. Przy okazji Zygmunt Solorz przejął mocny zespół gwiazd z Nowej TV - uważa Robert Kwiatkowski, były prezes TVP i były członek KRRiT. Juliusz Braun z Rady Mediów Narodowych dodaje: - To sygnał dla zwolenników decentralizacji w mediach, że na rynku potrzeba tylko silnych podmiotów. więcej
 
 
Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę
 
Wartość rynki reklamowego w Polsce zwiększy się w br. o 2 proc. do 7,04 mld zł netto, a globalnie o 4 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Na naszym rynku spadku zanotują reklama telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa, natomiast reklama internetowa zyska 12,1 proc. więcej
 
 
,,Wiadomości" w TVP1 straciły 1,11 mln widzów, a ,,Teleexpress" - 1,02 mln. ,,Fakty" liderem w listopadzie
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zostały „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Wiadomości” (1,11 mln widzów) i „Teleexpress” (1,02 mln osób) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ranking domów mediowych w Polsce: na czele MediaCom Warszawa i Starcom, liderem wzrostu Mets (TOP 27) więcej
 
Małgorzata i Radosław Majdanowie z własnym reality w TVN. ,,Iron Majdan" w wiosennej ramówce więcej
 
Katarzyna Kieli pokieruje Discovery Networks w 140 krajach więcej
 
Rząd płaci za zwolnionych z abonamentu: 860 mln zł dla TVP, 120 mln zł dla Polskiego Radia więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Senior Business Manager Burda International Poland
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
Traffic Specialist PMPG Polskie Media
SPECJALISTA DS. OFERTY OTT/VOD nc+
Redaktor Wideo Onet.pl
Senior Account Manager Dentsu Aegis Network
Płatny staż w redakcji Onet Wiadomości Onet.pl
Specjalista ds. Sprzedaży Online TVN
Redaktor wideo Onet.pl
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Redaktor/ Redaktorka Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Produktów Reklamowych TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Kanałów Tematycznych TVN
Account Manager PMPG Polskie Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Maryla Rodowicz, Zenek Martyniuk, Bayer Full i 5 gwiazd zagranicznych na ,,#Sylwesterze Marzeń z Dwójką" w Zakopanem

Po raz drugi w tym roku TVP2 i Miasto Zakopane zorganizują wspólnie imprezę sylwestrową. Widzowie będą bawić się przy piosenkach m.in. Maryli Rodowicz, Zakopower, Michała Szpaka, Zenka Martyniuka i Bayer Full. Na scenie pojawią się zagraniczne gwiazdy, w tym Thomas Anders i Limahl. więcej

Polsat kupując stacje ZPR Media, szykuje się na starcie z Discovery i mocniej wchodzi do naziemnej tv cyfrowej (opinie)

- Kupno kanałów telewizyjnych od ZPR Media przez Polsat to podręcznikowy przykład wykorzystywania zmiany technologicznej do robienia biznesu. Przy okazji Zygmunt Solorz przejął mocny zespół gwiazd z Nowej TV - uważa Robert Kwiatkowski, były prezes TVP i były członek KRRiT. Juliusz Braun z Rady Mediów Narodowych dodaje: - To sygnał dla zwolenników decentralizacji w mediach, że na rynku potrzeba tylko silnych podmiotów. więcej

,,Wiadomości" w TVP1 straciły 1,11 mln widzów, a ,,Teleexpress" - 1,02 mln. ,,Fakty" liderem w listopadzie

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w listopadzie br. zostały „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności na głównych antenach względem analogicznego okresu rok wcześniej, a zdecydowanie najwięcej straciły „Wiadomości” (1,11 mln widzów) i „Teleexpress” (1,02 mln osób) - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Mam talent! 10" oglądało 2,9 mln widzów. TVN liderem rynku

Dziesiąta edycja „Mam talent!” miała średnio 2,90 mln widzów. To o 140 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal był zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 40,33 mln zł. więcej

Rafał Jarząbek z autorskim cyklem o eksperymentach społecznych w ,,Dzień dobry Polsko"

W połowie grudnia br. w porannym programie TVP1 „Dzień dobry Polsko” zadebiutuje nowy cykl vlogera Rafała Jarząbka, który dla widów Jedynki przygotuje materiały z eksperymentami społecznymi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Otwartość TVP na nowe gwarantuje bardzo interesujący projekt - mówi nam Rafał Jarząbek. więcej

2,9 mln widzów ,,Dziewczyn ze Lwowa 2". TVP1 zdecydowanym liderem rynku

Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 2,91 mln osób, o 800 tys. widzów mniej niż premierowa odsłona produkcji emitowana jesienią 2015 roku. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,79 mln zł. więcej

HBO GO z nową oprawą i rozbudowaną sekcją Kids

W poniedziałek, 4 grudnia 2017 roku serwis HBO GO zyskał nową oprawę. Pojawiła się w nim rozbudowana sekcja Kids z programami dla dzieci. Platforma jest również dostępna za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4. więcej

,,O mnie się nie martw" zyskało 200 tys. widzów. TVP2 liderem rynku

Siódmy sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 2,16 mln osób, o 200 tys. widzów więcej niż gromadził piąty sezon w analogicznym okresie rok wcześniej. Produkcja dała Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 9,33 mln zł. więcej

Wystartowała 12. edycja akcji ,,Podaruj Misia" (wideo)

Wystartowała 12. edycja charytatywnej akcji „Podaruj Misia”, którą współorganizują Fundacja TVN „Nie jesteś sam”, Allegro oraz Rossman. więcej

TVN nowym liderem, udany tydzień Czwórki. ,,M jak miłość" ,,Teleexpress" i PŚ w skokach hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, „Teleexpress” i transmisja PŚ w skokach. Wśród stacji nowym liderem w grupie 4+ został TVN, a dobry wynik zanotowała Czwórka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Świąteczne wydanie ,,Rolnik szuka żony" w TVP1

W poniedziałek 25 grudnia br. TVP1 wyemituje odcinek specjalny reality-show „Rolnik szuka żony”, poświęcony tradycjom świątecznym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat za 103 mln zł kupuje 7 kanałów telewizyjnych od ZPR Media

Telewizja Polsat zawarła z Grupą ZPR Media umowę dotyczącą kupna 100 proc. udziałów spółek nadających kanały Eska TV, Eska TV Extra, Eska Rock TV, Polo TV i Vox Music TV oraz 34 proc. udziałów nadawcy Fokus TV i Nowa TV (z opcją dokupienia kolejnych 15 proc.). Łączna wartość transakcji to ok. 103 mln zł. więcej

Cyfrowy Polsat przejmuje Netię: 32 proc. akcji kupi za 639 mln zł, dalsze chce skupić z giełdy

Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia łącznie pakietu ok. 32 proc. akcji spółki Netia od spółek Mennica Polska oraz FIP 11 FIZAN za łącznie 638,8 mln zł. Spółka zamierza też ogłosić wezwanie w celu osiągnięcia udziału wynoszącego nie więcej niż 66 proc. ogólnej liczby głosów na WZA Netii. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM rozda "Choinki pod Choinkę" w 12 miast

W poniedziałek, 11 grudnia ruszy kolejna odsłona akcji „Choinki pod choinkę od RMF FM”. W tym roku konwój odwiedzi 12 miast, a w każdym rozdanych zostanie 1000 drzewek. W akcji wezmą udział też gwiazdy - m.in. Piotr Kupicha, Enej i Margaret. więcej

 
Rafał Mandes szefem działu Biznes w portalu Radiozet.pl

Rafał Mandes dołączył do Eurozetu i został szefem nowo utworzonej sekcji działu o tematyce biznesowej w portalu Radiozet.pl. więcej

 
Kijowska, Englert, Ścierański i Trela laureatami nagrody Wielkiego Splendora 2017

Elżbieta Kijowska, Jerzy Trela, Jan Englert i Krzysztof Ścierański zostali tegorocznymi laureatami nagrody Wielkiego Splendora, przyznawanej przez Teatr Polskiego Radia. Honorową nagrodę przyznano warszawskiemu Instytutowi Teatralnemu im. Zbigniewa Raszewskiego. więcej

 
Fragmenty powieści ,,Chłopi" w radiowej Jedynce

Od 4 grudnia 2017 roku do 2 lutego 2018 roku program 1 Polskiego Radia zaprezentuje swoim słuchaczom wybrane fragmenty „Chłopów" Władysława Reymonta. więcej

 
Radio Gra liderem w Toruniu. Ogromny wzrost słuchalności Meloradia

Liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od maja do października br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET, a na czwarte miejsce awansowało Meloradio (które do 4 września br. nadawało pod nazwą ZET Gold) - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Polskie Radio na końcu świata, dziennikarze w rocznej podróży dookoła świata

Internetowy portal Polskiego Radia rozpoczął nowy cykl podróżniczy: „PolskieRadio.pl na końcu świata”.  Toruńscy dziennikarze: Adriana Andrzejewska i Mikołaj Kuras ruszyli w podróż dookoła świata, a relacja z niej zamieszczać będą w internecie. Wyprawa potrwa rok. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Według Zenith polska reklama zyska w br. 2 proc. W dół telewizja, radio outdoor i prasa, internet 12 proc. w górę

Wartość rynki reklamowego w Polsce zwiększy się w br. o 2 proc. do 7,04 mld zł netto, a globalnie o 4 proc. - prognozuje agencja mediowa Zenith. Na naszym rynku spadku zanotują reklama telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa, natomiast reklama internetowa zyska 12,1 proc. więcej

Marta Frączek associate creative directorem w Saatchi & Saatchi IS

Marta Frączek, poprzednio pełniąca funkcję senior copywritera, awansowała w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi IS na stanowisko associate creative directora. więcej

Polska Grupa Energetyczna sponsorem tytularnym PGE Ekstraligi żużlowej przez kolejne trzy lata

Polska Grupa Energetyczna przedłużyła na lata 2018-2020 umowę, w ramach której jest sponsorem tytularnym pierwszej ligi żużlowej funkcjonującej pod nazwą PGE Ekstraliga. więcej

Łukasz Zaleśny przeszedł z Zenith do Blue 449

Łukasz Zaleśny objął stanowisko strategy&innovation directora w agencji Blue 449 należącej do Publicis Media. Ostatnio pracował w domu mediowym Zenith, też należącym do Publicis Media. więcej

Alicja Stefaniak: z L'Oreal Polska do GetHero

Alicja Stefaniak, poprzednio pełniąca funkcję digital marketing specialist w firmie kosmetycznej L’Oreal Polska, dołączyła do zespołu agencji GetHero, specjalizującej się w wideo i influencer marketingu. Jako digital marketing team lead pokieruje m.in. działem obsługi klienta i strategiami komunikacyjnymi dla kluczowych klientów. więcej

Tradycyjny obiad z nienawiścią w tle - kolejna odsłona akcji Lambada Warszawa na temat przemocy wobec osób LGBT

Ruszyła kolejna odsłona akcji stowarzyszenia Lambada Warszawa „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, ukazującej problem przemocy domowej wobec osób LGBT. W nowym spocie słowną agresję zestawiono z sielankowym obrazkiem rodzinnego spotkania przy stole. więcej

Selectivv: nowe narzędzia dostarczające danych o konsumentach

Agencja marketingu mobilnego Selectivv wprowadziła dwa nowe rozwiązania, pozwalające marketerom sprawdzać ilu właścicieli smartfonów i o jakich cechach przebywa na danym obszarze oraz kim faktycznie są odbiorcy reklam mobile. więcej

Herbapol reklamuje herbaty ziołowe Zielnik Polski (wideo)

Herbapol Lublin w rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje linię herbatek ziołowych Zielnik Polski. Akcja - przygotowana przez firmy marketingowe MullenLowe Warsaw, OTO i MediaCom - obejmuje telewizję oraz internet. więcej

Winiary promowane w TVN miniserialem ,,Tu się gotuje!" z Davidem Gaboriaud (wideo)

Mikołaj Cieślak, Daniel Guzdek, Katarzyna Ankudowicz, Paweł Koślik, Rafał Rutkowski i Weronika Wachowska to główni bohaterowie nowego miniserialu emitowanego na antenie TVN. Produkcja pod tytułem „Tu się gotuje!” promuję markę Winiary należącą do Nestle Polska. więcej

Dunkin' Donuts rusza z przetargiem reklamowym po raz pierwszy od blisko 20 lat

Sieć Dunkin' Donuts rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową w Stanach Zjednoczonych. Marketer robi przegląd po raz pierwszy od blisko 20 lat. Przez ten czas niezmiennie pracował z agencją Hill Holliday. więcej

Bilety po 12 złotych w ramach akcji ,,Święto kina"

W ramach promocji „Święto kina” w dniach 9-10 grudnia widzowie będą mogli kupić bilet za 12 złotych w wybranych kinach niezależnych oraz sieciach Multikino, Cinema City, Cinema 3D i Helios. Akcja odbywa się po raz czwarty. więcej

Simba Toys Polska reklamuje gry ,,Spinderella", ,,Gnaj Robaczku!" i ,,Skubane Kurczaki" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa gier planszowych dla dzieci „Spinderella”, „Gnaj Robaczku!” i „Skubane Kurczaki” (dystrybuowanych przez Simba Toys Polska). Akcję realizują firmy marketingowe Carat Polska i iProspect. więcej

Fotograf Michał Sośnicki ambasadorem premium aparatów i akcesoriów Pentax

Michał Sośnicki został nowym ambasadorem premium marki aparatów i akcesoriów fotograficznych Pentax (produkowanych przez Ricoh Polska). więcej

Agencja Upside zrealizuje dwa projekty reklamowe dla produktów Bakomy

Agencja reklamowa Upside po wygranych przetargach zajmie się realizacją dwóch projektów reklamowych dla firmy mleczarskiej Bakoma. więcej

Maciej Lisowski: ze Screen Network do Move Media

Maciej Lisowski dołączył do zespołu biura reklamy Move Media. Wcześniej pracował w takich firmach, jak Screen Network, Cityboard Media, FSM Polska. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszych trzech kwartałach

W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”. więcej

Jakub Dymek żąda przeprosin od Codziennika Feministycznego za oskarżenie go o gwałt. ,,Bezpodstawny zarzut, wyrządził ogromną szkodę"

Jakub Dymek skierował wezwanie przedsądowe do redaktor naczelnej serwisu Codziennikfeministyczny.pl i autorek szeroko komentowanego tekstu oskarżającego Dymka o gwałt. Publicysta twierdzi, że to bezpodstawny zarzut, i domaga się publikacji przeprosin w tej witrynie oraz na Krytykapolityczna.pl i Gazeta.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Strony do 10 tysięcy fanów tracą najmniej zasięgów na Facebooku

Według analizy firmy NapoleonCat strony na Facebooku gromadzące do 10 tysięcy wiernych odbiorców tracą najmniej organicznych zasięgów. Algorytm Facebooka staje się coraz bardziej restrykcyjny wraz z rosnącą liczbą fanów. więcej

Polski Black Friday bez cenowych hitów, średnie obniżki w wysokości 1,3 procenta

Według danych firmy Deloitte obniżki związane z tegorocznym Black Friday w polskim e-commerce miały charakter symboliczny, a przyznawane klientom rabaty nie były tak duże jak mogłoby wynikać z przekazów reklamowych i marketingowych poszczególnych sklepów. Według analiz sprzedawcy obniżyli ceny w Black Friday średnio o 1,3 procent, a największe różnice pomiędzy ceną minimalną a maksymalną sięgnęły 138 procent. więcej

Facebook wprowadza Messenger Kids, wersję komunikatora dla najmłodszych użytkowników. ,,Kontrolowanie zachowań użytkowników od dziecka"

Facebook zapowiedział wprowadzenie do swojej oferty Messenger Kids, platformy komunikacyjnej przeznaczonej dla najmłodszych internautów. Z komunikatora będą mogły korzystać dzieci do 13. roku życia przy szerokiej kontroli ze strony rodziców. Jednak motywy udostępnienia aplikacji budzą wątpliwości. - Czyż nie byłoby fantastycznie kontrolować od małego zachowań dzieciaków i bezpiecznie, automatycznie zakładać im konto na FB zaraz po ukończeniu 13 roku życia? - zastanawia się w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, partner zarządzający w FaceAddicted. więcej

HBO GO z nową oprawą i rozbudowaną sekcją Kids

W poniedziałek, 4 grudnia 2017 roku serwis HBO GO zyskał nową oprawę. Pojawiła się w nim rozbudowana sekcja Kids z programami dla dzieci. Platforma jest również dostępna za pomocą nowych urządzeń: Apple TV oraz Playstation 3 i 4. więcej

Daniel Barszcz: z Muse do LifeTube

Daniel Barszcz objął stanowisko strategy specialist w sieci partnerskiej LifeTube - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio był związany z firmą Muse, zajmującą się analityką social media. więcej

Facebook zatrudni 800 osób w nowym biurze w Londynie. Największy ośrodek informatyczny poza USA

Amerykański serwis społecznościowy Facebook uruchomił nowe biuro w Londynie. Do końca 2018 r. ma w nim znaleźć zatrudnienie 800 osób. To największy ośrodek informatyczny firmy poza Stanami Zjednoczonymi.. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy lubią hazard, ale nie za wielkie kwoty

2 na 3 Polaków wydaje pieniądze na gry o charakterze hazardowym. W zdecydowanej większości jest to maksymalnie do 100 zł miesięcznie. Najwięcej przyjemności dają zakłady bukmacherskie - wynika z badania IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Jacek Gumowski: ze Stali Gorzów do agencji One Sport

Do zespołu toruńskiej agencji One Sport dołączył Jacek Gumowski. W firmie będzie odpowiadał za komunikację projektu „Żużel na Śląskim”. Ostatnio był marketing managerem klubu żużlowego Stal Gorzów. więcej

Tomasz Lis account directorem w Partner of Promotion

Funkcję account directora w agencji Partner of Promotion objął Tomasz Lis. Ostatnio kierował marketingiem i komunikacją w firmie Philipiak. więcej

Grupa Transporeon nowym klientem Multi Communications

Agencja Multi Communications odpowiada za obsługę komunikacyjną Grupy Transporeon - platformy w chmurze, oferującej rozwiązania z zakresu logistyki transportu. więcej

Joanna Warszawska odpowiada za komunikację They.pl

Do zespołu agencji marketingowej They.pl dołączyła Joanna Warszawska, obejmując nowo utworzone stanowisko PR & communication specialist. więcej

Acha PR wypromuje kosmetyki By Medica Fisher-Price

Do grona klientów agencji Acha PR dołączyła By Medica Fisher-Price, matka preparatów pielęgnacyjnych dla dzieci i niemowląt. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat: kupno kolejnych akcji Netii po zgodzie UOKiK-u, 160 mln zł rocznie z synergii
Nokia 9 zapowiedziana na styczeń 2018 roku w cenie od 560 dolarów
tuBiedronka z GB za darmo i 20% doładowania do wydania na karcie "Moja Biedronka"
T-Mobile buduje w Polsce sieć umożliwiającą rozwój Internetu Rzeczy. W 2018 roku ma ruszyć na terenie całego kraju
Naukowcy z Polski stworzyli kapsułę czasu. Odnajdzie ją przyszła cywilizacja za pół miliona lat
Cyfrowy Polsat przejmuje Netię: 32 proc. akcji kupi za 639 mln zł, dalsze chce skupić z giełdy
 
 
 
GOSPODARKA
 
Facebook zatrudni 800 osób w nowym biurze w Londynie. Największy ośrodek informatyczny poza USA
Polacy lubią hazard, ale nie za wielkie kwoty
Biedronka podnosi pracownikom pensje, nawet o 550 zł
Polsat za 103 mln zł kupuje 7 kanałów telewizyjnych od ZPR Media
T-Mobile buduje w Polsce sieć umożliwiającą rozwój Internetu Rzeczy. W 2018 roku ma ruszyć na terenie całego kraju
Naukowcy z Polski stworzyli kapsułę czasu. Odnajdzie ją przyszła cywilizacja za pół miliona lat
Ubezpieczenia dają dostęp do leczenia 2 mln Polaków i ochraniają 1,7 bln zł majątku firm
Cyfrowy Polsat przejmuje Netię: 32 proc. akcji kupi za 639 mln zł, dalsze chce skupić z giełdy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Bilety po 12 złotych w ramach akcji ,,Święto kina"
Paweł Domagała i Piotr Rogucki w filmie "Gotowi na wszystko. Exterminator"
Koncert Hey ze Spodka na żywo YouTube
"Double or Nothing" - nowa płyta Big Seana
Animacja "Coco" lepsza od filmu "Liga Sprawiedliwości"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj