Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 12 Grudnia 2017
 
 
 
1,48 mln zł kary dla nadawcy TVN24. "Szokujące nadużycie władzy, odwet i ostrzeżenie dla mediów"
 
Kara dla TVN24 jest odwetem i ostrzeżeniem. Nielubiany przez władzę nadawca zostaje ukarany za pokazywanie wydarzeń w sposób, który się tej władzy nie podoba. Krytyczne relacjonowanie, a nie zmyślanie, przebiegu faktów dotyczące funkcjonowania najwyższego organu władzy ustawodawczej, jest obowiązkiem mediów - oceniają Krzysztof Luft oraz medioznawcy prof. Maciej Mrozowski i prof. Wiesław Godzic. więcej
 
 
Grupa Onet-RASP połączy swoje firmy. Chce przejmować w internecie, skąd ma już 50 proc. wpływów
 
W przyszłym roku siedem spółek należących do Grupy Onet-RASP zostanie połączone w jeden podmiot - Ringier Axel Springer Polska, którym będzie zarządzał 5-osobowy zespół na czele z Markiem Dekanem. - Mamy na oku kilka akwizycji w sektorze cyfrowym. Nie planujemy uruchomienia nowych tytułów prasowych - mówi Dekan portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
KRRiT najmocniej karała dotąd za niedozwolone reklamy, ,,Kubę Wojewódzkiego", reality show i ,,Rozmowy w toku"
 
1,48 mln zł za naruszające przepisy relacje TVN24 to najwyższa jak dotąd kara nałożona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Poprzednią rekordową grzywną - w wysokości 1,24 mln zł - ukarano Polsat, natomiast kary po kilkaset tys. zł nakładano m.in. za nieodpowiednie treści w talk show „Kuba Wojewódzki” i „Rozmowy w toku” oraz reality show „Big Brother”, „Gladiatorzy” i „Nieustraszeni” . więcej
 
 
Od dzisiaj zmiany w prawie prasowym. Grzywna za brak informacji o prawie do autoryzacji
 
Od 12 grudnia wchodzi w życie nowela ustawy prawo prasowe. Przepisy zmieniają warunki autoryzacji, a na dziennikarzy nieinformujących rozmówców o prawie do autoryzacji nakładają grzywnę. - Przyjmuję zmiany z zadowoleniem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP. Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” mówi: - Jestem przeciwnikiem idei autoryzacji, ale z prawem kłócić się nie będę. więcej
 
 
Orlen wybrał Publicis do przygotowania nowego cyklu reklam, współpracuje też dalej z Just i Grey
 
Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg koncernu PKN Orlen na stworzenie nowej platformy komunikacji wizerunkowej. W finale rywalizacji pokonała sześciu konkurentów. Orlen dodatkowo będzie też współpracował z agencjami Just i Grey. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Premier Morawiecki to nowy rozdział w rządach PiS, choć to zmiana głównie wizerunkowa (opinie) więcej
 
Wprowadzenie w Unii Europejskiej praw pokrewnych jest potrzebne, bez nich internet wydrenuje tradycyjnych wydawców więcej
 
Onet-RASP tuż przed Wirtualną Polską. W górę Ceneo i Allegro (top 20 wydawców, domen i aplikacji mobilnych) więcej
 
Koniec Epic Makers zaskoczeniem i sygnałem dla rynku, że model MCN-u się wyczerpuje (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
INŻYNIER STUDIA TELEWIZYJNEGO Telewizja Polsat
Senior Account Manager Dentsu Aegis Network
SPECJALISTA DS. OFERTY OTT/VOD nc+
Traffic Specialist PMPG Polskie Media
Strateg Kontentu PMPG Polskie Media
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Senior Business Manager Burda International Poland
Asystent/ka Działu Kanałów Tematycznych TVN
Brand Manager Onet.pl
Account Executive w Zespole Międzynarodowym Isobar Poland Group
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Junior Communications Planner/ Communications Planner Starcom
Digital Communications Planner Starcom
Multiscreen Planner / Senior Multiscreen Planner Starcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,48 mln zł kary dla nadawcy TVN24. "Szokujące nadużycie władzy, odwet i ostrzeżenie dla mediów"

Kara dla TVN24 jest odwetem i ostrzeżeniem. Nielubiany przez władzę nadawca zostaje ukarany za pokazywanie wydarzeń w sposób, który się tej władzy nie podoba. Krytyczne relacjonowanie, a nie zmyślanie, przebiegu faktów dotyczące funkcjonowania najwyższego organu władzy ustawodawczej, jest obowiązkiem mediów - oceniają Krzysztof Luft oraz medioznawcy prof. Maciej Mrozowski i prof. Wiesław Godzic. więcej

KRRiT najmocniej karała dotąd za niedozwolone reklamy, ,,Kubę Wojewódzkiego", reality show i ,,Rozmowy w toku"

1,48 mln zł za naruszające przepisy relacje TVN24 to najwyższa jak dotąd kara nałożona przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Poprzednią rekordową grzywną - w wysokości 1,24 mln zł - ukarano Polsat, natomiast kary po kilkaset tys. zł nakładano m.in. za nieodpowiednie treści w talk show „Kuba Wojewódzki” i „Rozmowy w toku” oraz reality show „Big Brother”, „Gladiatorzy” i „Nieustraszeni” . więcej

Serial ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" wiosną w Canal+. Michał Żurawski w roli głównej

Wiosną przyszłego roku Canal+ pokaże kolejny wyprodukowany serial oryginalny „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Zdjęcia trwają od października, a w produkcji zagrają m.in. Michał Żurawski, Cezary Łukaszewicz, Anna Nehrebecka, Marcin Bosak i Jerzy Schejbal. więcej

500 tys. widzów ,,Pod wspólnym niebem". TVP2 przegrała z konkurencją

Nowy serial „Pod wspólnym niebem” oglądało średnio 497 tys. widzów. Komediowa produkcja dała Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,53 mln zł. więcej

TVN: KRRiT ma nieobiektywny i niestaranny raport o relacjach TVN24, przygotował go współpracownik TV Trwam

TVN nie zgadza się ze stanowiskiem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, że relacjach TVN24 z wydarzeń w dniach 16-18 grudnia ub.r. propagowano działania sprzeczne z prawem. Stacja uważa, że KRRiT oparła swoją decyzję na „skrajnie nieobiektywnym i niestarannym raporcie sporządzonym na zlecenie Rady przez osobę związaną z Telewizją Trwam i Wyższą Szkołą Kultury Medialnej w Toruniu”. więcej

,,MasterChef" ze stabilną widownią. TVN zdecydowanym liderem w grupie komercyjnej

Średnia oglądalność szóstej edycji „MasterChefa” wyniosła 2,40 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii widownia programu niemal się nie zmieniła. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. więcej

CMWP SDP protestuje przeciwko atakom na dziennikarkę TVP Info. ,,Zapewnienie bezpieczeństwa obowiązkiem organizatorów"

Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP zaprotestowało przeciwko atakowi na dziennikarkę TVP Info, która pracowała pod Sejmem. - Atak na dziennikarza wykonującego swoje obowiązki to jaskrawe naruszenie zasady wolności słowa - przypomina Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP. więcej

,,Komisarz Alex" ze stabilną widownią. TVP1 z reklam zarobiła 4,29 mln zł

Dziesiątą serię „Komisarza Alexa” śledziło średnio 1,99 mln widzów, niemal tyle samo ile miała ósma edycja pokazywana rok temu. TVP1 w czasie emisji serialu była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,29 mln zł. więcej

134 tys. widzów programu Tomasza Sekielskiego w Fokus TV. 227 tys. zł z reklam

Dokumentalny serial Fokus TV „Tomasz Sekielski. Teoria spisku” gromadził średnio 134 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji zajęła pierwsze miejsce w rynku kanałów dokumentalnych. Wpływy z reklam wyniosły 227 tys. zł. więcej

Polsat nowym liderem, udany tydzień stacji newsowych. ,,M jak miłość" ,,Wydarzenia" i PŚ w skokach hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, „Wydarzenia” i transmisja PŚ w skokach. Wśród stacji nowym liderem w grupie 4+ został Polsat, a dobre wyniki zanotowały stacje newsowe - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

KRRiT nałożyła 1,48 mln zł kary na nadawcę TVN24. ,,Nadawca właśnie zapoznaje się z dokumentami w tej sprawie"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła 1,48 mln zł kary na nadawcę telewizji TVN24. - Dokumenty w tej sprawie zostały wysłane do nadawcy, który właśnie się z nimi zapoznaje. Nie chcemy, aby opinia publiczna dowiedziała się o naszych zarzutach wcześniej, niż zainteresowani - przekazuje portalowi Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowa KRRiT. więcej

,,Diagnoza", ,,Rolnik szuka żony", Magda Gessler, Danuta Holecka, Dorota Gawryluk i Michał Szpak nominowani do Telekamer 2018

Ogłoszono nominowanych w 21. edycji plebiscytu Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 (Wydawnictwo Bauer). Wśród nich znaleźli się m.in. serial „Diagnoza”, reality-show „Rolnik szuka żony”, Magda Gessler, Danuta Holecka, Dorota Gawryluk i Michał Szpak. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, która jednak nie zostanie pokazana w telewizji. więcej

Dla posłanki PiS po atakach na dziennikarzy TVP Info repolonizacja mediów to ,,absolutna konieczność"

- Po ostatnich zajściach uważam, że agresja płynąca z części mediów jest argumentem za tym, że repolonizacja to absolutna konieczność - stwierdziła posłanka PiS Anna Sobecka, komentując m.in. niedawne ataki na dziennikarzy TVP Info. - Przemysł pogardy działa pełną parą - ocenia parlamentarzystka. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Pracownicy radiowej Jedynki nagrali ,,Hej Kolęda, Kolęda!" pod nadzorem Jana Pospieszalskiego

Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia dziennikarze Programu 1 Polskiego Radia - pod przewodnictwem Jana Pospieszalskiego - nagrali kolędę dla swoich słuchaczy „Hej Kolęda, Kolęda!". więcej

 
Planeta.fm staje się portalem informacyjno-rozrywkowym

Serwis internetowy Planeta.fm (Grupa Eurozet) zmienia się w portal informacyjno-rozrywkowy z treściami technologicznymi i recenzjami gier komputerowych. więcej

 
Radio Wawa ze świąteczną akcją ,,Zaproś Mikołaja"

W poniedziałek, 11 grudnia 2017 roku Radio Wawa wystartowało ze świąteczną akcją „Zaproś Mikołaja”, która potrwa do 22 grudnia br. Polega ona na tym, że słuchacze stacji zapraszają Świętego Mikołaja w najbardziej nietypowe miejsca. więcej

 
Zespół Last Blush triumfuje w plebiscycie Chillizet na chilloutowy utwór 2017 roku

Słuchacze Chillizet (Eurozet) wybrali chilloutowy utwór 2017 roku. Plebiscyt wygrała piosenka „About You” zespołu Last Blush. więcej

 
Choinki Jedynki 2017 - zebrano ponad 100 tysięcy zł

Ponad 100 tys. zł zebrano podczas trzech tegorocznych aukcji, przeprowadzanych w ramach XVI edycji akcji charytatywnej Programu 1 Polskiego Radia - „Choinki Jedynki”. Pieniądze zasilą konta Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” oraz Fundacji im. Brata Alberta.   więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Orlen wybrał Publicis do przygotowania nowego cyklu reklam, współpracuje też dalej z Just i Grey

Agencja reklamowa Publicis wygrała przetarg koncernu PKN Orlen na stworzenie nowej platformy komunikacji wizerunkowej. W finale rywalizacji pokonała sześciu konkurentów. Orlen dodatkowo będzie też współpracował z agencjami Just i Grey. więcej

Grupa Ogilvy: Zuzanna Warowna-Toruńska odchodzi, zastąpi ją Agnieszka Wasilewska

Z początkiem maja 2018 roku Zuzanna Warowna-Toruńska, obecna dyrektor zarządzająca Grupy Ogilvy, odejdzie z firmy. Zarządzanie przejmie Agnieszka Wasilewska. więcej

Agencja Brasil dzieli się na niezależne spółki Brasil i Today

Agencja reklamowe Brasil została podzielona na dwie niezależne spółki: zajmującą się komunikacją ATL, BTL i digital agencję Brasil oraz oferującą działania w internecie, social media i animację agencję Today (dawna Brasil Digital). więcej

Branża PR i eventów wyznacza standardy przetargów, podpisując kolejne rozdziały białej księgi

Przedstawiciele branży public relations oraz eventów podpisali rozdziały Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej, które zawierają wytyczne i regulacje praktyk przetargowych w tych obszarach. więcej

Szymon Olejniczakowski szefem new business w Focus Media Group

Szymon Olejniczakowski dołączył do Focus Media Group, obejmując stanowisko new business directora. Poprzednio pełnił taką samą funkcję w Loyalty Point. więcej

Andrzej Kaczmarczyk szefem działu technologii w Isobar Poland Group

Andrzej Kaczmarczyk objął stanowisko head of technology w Isobar Poland Group. Ostatnio związany był z technologicznym hubem Hypermedia, należącym do Dentsu Aegis Network, w którego skład wchodzi Isobar. więcej

Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista ,,Masterchef" w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)

Ruszyła kampania inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka (organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna) pod hasłem „Za dobre rzeczy się płaci”. Biorą w niej udział m.in. Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy Y, Cyber Marian i Wojtek Szumański oraz Matteo Brunetti znany z programu „Masterchef”. więcej

Stowarzyszenie OPTA z kampanią społeczną pokazującą niuanse przemocy psychicznej

Pod hasłem „Przemoc zaraża” trwa kampania społeczna stowarzyszenia OPTA, poruszająca problem mechanizmów przemocy psychicznej. Akcję współfinansuje miasto stołeczne Warszawa. więcej

3M w świątecznej kampanii marki Command zachęca do dekorowania domu (wideo)

Rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii marki Command należącej do firmy 3M.  Jej motywem przewodnim jest  choinka wykonana z wykorzystaniem haczyków i rzepów tej marki. więcej

Pełna erotyzmu świąteczna reklama Coco De Mer (wideo)

Brytyjski producent bielizny erotycznej marki Coco De Mer rozpoczął niezwykle odważną jak na okoliczności kampanię reklamową. Jej bożonarodzeniowy spot jest pełen erotyzmu. więcej

Holendrzy stworzyli pisuar emitujący reklamy

Holenderski startup Mr. Friendly stworzył inteligentny pisuar, który w trakcie użytkowania wyświetla reklamy. więcej

Teekanne promuje herbaty Love

Pod hasłem „Tak smakuje herbata . Od 1882 roku” ruszyła kampania marki Teekanne. Promowana jest w niej herbata Love. Za kampanię odpowiadają agencje DDFG, Loop, Maxus i 365 agencja. więcej

Lincoln zamienia marzenia kilkuletniej dziewczynki w rzeczywistość (wideo)

Firma motoryzacyjna Lincoln Motor Company prowadzi świąteczną kampanię reklamową, której motywem przewodnim są marzenia kilkuletniej dziewczynki. Marzenia, które marka urzeczywistnia. więcej

Agnieszka Janulewicz w zespole experience design Deloitte Digital

Agnieszka Janulewicz objęła stanowisko senior research consultanta w agencji Deloitte Digital. Poprzednio związana była z agencją Artegence. więcej

Trend w 2018: Dane z mobile wsparciem kampanii we wszystkich mediach

W przyszłym roku wzrośnie wykorzystanie mobile nie tylko jako kanału komunikacji z konsumentami, ale także źródła cennych danych przydatnych w planowaniu oraz badaniu skuteczności kampanii w innych mediach. więcej

 
 
 
PRASA
 
Grupa Onet-RASP połączy swoje firmy. Chce przejmować w internecie, skąd ma już 50 proc. wpływów

W przyszłym roku siedem spółek należących do Grupy Onet-RASP zostanie połączone w jeden podmiot - Ringier Axel Springer Polska, którym będzie zarządzał 5-osobowy zespół na czele z Markiem Dekanem. - Mamy na oku kilka akwizycji w sektorze cyfrowym. Nie planujemy uruchomienia nowych tytułów prasowych - mówi Dekan portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Od dzisiaj zmiany w prawie prasowym. Grzywna za brak informacji o prawie do autoryzacji

Od 12 grudnia wchodzi w życie nowela ustawy prawo prasowe. Przepisy zmieniają warunki autoryzacji, a na dziennikarzy nieinformujących rozmówców o prawie do autoryzacji nakładają grzywnę. - Przyjmuję zmiany z zadowoleniem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP. Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej” mówi: - Jestem przeciwnikiem idei autoryzacji, ale z prawem kłócić się nie będę. więcej

,,Twój Styl" najchętniej kupowany w I-III kwartale. ,,Shape" z największym wzrostem

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Większość tytułów odnotowało spadki, a najwięcej stracił „Women’s Health”. Z kolei najwięcej zyskał „Shape” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Diagnoza", ,,Rolnik szuka żony", Magda Gessler, Danuta Holecka, Dorota Gawryluk i Michał Szpak nominowani do Telekamer 2018

Ogłoszono nominowanych w 21. edycji plebiscytu Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 (Wydawnictwo Bauer). Wśród nich znaleźli się m.in. serial „Diagnoza”, reality-show „Rolnik szuka żony”, Magda Gessler, Danuta Holecka, Dorota Gawryluk i Michał Szpak. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali, która jednak nie zostanie pokazana w telewizji. więcej

Press Club Polska: ataki na dziennikarzy to skutek schamienia debaty publicznej

Rada Press Club Polska uważa, że ataki na dziennikarzy w ostatnim okresie są skutkiem „postępującej brutalizacji i schamienia debaty publicznej”. - Prawo daje wiele możliwości obrony przed nierzetelnym dziennikarstwem. Nie ma jednak wśród nich przyzwolenia na agresję słowną lub fizyczną - podkreśla organizacja. więcej

Gremi Media zwiększyła limit kredytowy do 14 mln zł, KCI kupiła jej akcje za 643 tys. zł

Spółka Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zwiększyła limit kredytu obrotowego, zaciągniętego w lipcu ub.r., z 10 do 14 mln zł. Jednocześnie firma KCI, większościowy akcjonariuszy Gremi Media, kupił jej akcje za 643 tys. zł. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa Onet-RASP połączy swoje firmy. Chce przejmować w internecie, skąd ma już 50 proc. wpływów

W przyszłym roku siedem spółek należących do Grupy Onet-RASP zostanie połączone w jeden podmiot - Ringier Axel Springer Polska, którym będzie zarządzał 5-osobowy zespół na czele z Markiem Dekanem. - Mamy na oku kilka akwizycji w sektorze cyfrowym. Nie planujemy uruchomienia nowych tytułów prasowych - mówi Dekan portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Najlepsi youtuberzy zarabiają kilkanaście mln dolarów rocznie, DanTDM przed PewDiePie. ,,Branża na wschodzącej fali"

W ciągu jednego roku najpopularniejsi twórcy na YouTube zarobili łącznie kwotę przekraczającą 127 milionów dolarów - wynika z wyliczeń magazynu „Forbes”. To o 80 procent więcej niż rok wcześniej. - Dla mnie to jasny sygnał, że nasza branża jest na fali wschodzącej. Zarobki youtuberów będą rosły proporcjonalnie do wielkości ich widowni - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Rafał Masny, współtwórca kanału Abstrachuje. więcej

Facebook wprowadza w Polsce przycisk ,,Przekaż datek" dla łatwiejszego organizowania zbiórek charytatywnych

Facebook udostępnił w Polsce funkcję o nazwie „Przekaż datek”, która ma umożliwić finansowe wspieranie przez użytkowników zbiórek na cele dobroczynne prowadzonych przez organizacje pozarządowe. - Jestem przekonana, że nowe narzędzia pozwolą na efektywną realizację celów statutowych i lepsze niż kiedykolwiek działanie na rzecz wspólnego dobra - podkreśla Agata Kornhauser-Duda, Pierwsza Dama RP. więcej

Startuje agencja performance marketing dla e-commerce Harbingers, prezesem Kornel Dulęba

Na rynku pojawiał się nowa agencja Harbingers, specjalizująca się w performance marketing dla branży e-commerce. Jej szefem jest Kornel Dulęba, przez ostatnie siedem lat związany z agencją Semachead (Grupa Interia). więcej

Za 2 miliardy dolarów Verizon przejmie prawa do internetowych transmisji ligi NFL

Koncern Verizon podpisał kontrakt dający mu prawa do internetowych transmisji z rozgrywek ligi NFL w USA. Umowa o wartości 2 miliardów dolarów dotyczy streamingu na urządzeniach mobilnych, na stronach www oraz w telewizorach podłączonych do sieci. więcej

Młodzi konsumują wideo głównie na komputerach i w mobile, najczęściej wybierają YouTube

Niemal wszyscy młodzi ludzie oglądają wideo, 2/3 z nich na ekranach innych niż telewizyjny - czyli komputerach lub urządzaniach mobilnych. Głównym źródłem contentu jest YouTube, gdzie młodzi subskrybują średnio 27 kanałów - wynika z badania IQS. więcej

ASZdziennik wydaje książkę ,,#ASZ100". ,,Druk na zamówienie. Sprawdzamy ten model współpracy"

Serwis ASZdziennik (Grupa naTemat) wydaje książkę „#ASZ100”, zawierającą setkę najlepszych swoich tekstów. Ma ona formę e-booka, z możliwością profesjonalnego wydrukowania. więcej

Energia Press dostarczy informacje o energetyce i węglu

Wydawnictwo Górnicze uruchomiło agencję informacyjną Energia Press, która będzie bezpłatnie dostarczać mediom w całym kraju wiadomości, komentarze i analizy o energetyce oraz węglu. więcej

Ruszył portal Nieruchomosci.interia.pl

Ruszył serwis Nieruchomosci.interia.pl, oferujący informacje z rynku oraz dostęp do ofert mieszkań w całej Polsce. Przygotowano go we współpracy z portalem Pukpuk.pl (Whizz). więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Młodzi konsumują wideo głównie na komputerach i w mobile, najczęściej wybierają YouTube

Niemal wszyscy młodzi ludzie oglądają wideo, 2/3 z nich na ekranach innych niż telewizyjny - czyli komputerach lub urządzaniach mobilnych. Głównym źródłem contentu jest YouTube, gdzie młodzi subskrybują średnio 27 kanałów - wynika z badania IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Förster po niecałych dwóch latach odchodzi z firmy Mieszko

Agata Förster po niespełna dwóch latach pracy na stanowisku dyrektora komunikacji strategicznej odchodzi z firmy Mieszko produkującej słodycze. więcej

Branża PR i eventów wyznacza standardy przetargów, podpisując kolejne rozdziały białej księgi

Przedstawiciele branży public relations oraz eventów podpisali rozdziały Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej, które zawierają wytyczne i regulacje praktyk przetargowych w tych obszarach. więcej

BSS Group odpowiada za wizerunek Bartosza Bereszyńskiego

Agencja BSS Group nawiązała na wyłączność współpracę z reprezentantem Polski w piłce nożnej Bartoszem Bereszyńskim. więcej

InFakt nowym klientem agencji Sarota PR

Do grona klientów agencji Sarota PR dołączyła firma oferująca rozwiązania księgowe inFakt. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple za 400 mln dolarów kupuje aplikację Shazam do rozpoznawania utworów
Użytkownicy 14 polskich banków zaatakowani za pomocą złośliwych aplikacji mobilnych (lista)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Użytkownicy 14 polskich banków zaatakowani za pomocą złośliwych aplikacji mobilnych (lista)
W Polsce segment mieszkań na wynajem nie istnieje. To nisza, którą w kolejnych latach będą rozwijać inwestorzy
UOKiK sprawdza wzrost cen masła. "Drogie, ale dobrej jakości"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Serial ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" wiosną w Canal+. Michał Żurawski w roli głównej
W 2019 premiera trzeciego sezonu serialu "Stranger Things"
Lenny Kravitz wraca do Polski
"Jesus Christ Superstar" - nowy musical NBC. A projekt odpowiadają Andrew Lloyd Webber i Tim Rice
"Ready Player One" - nowy film Stevena Spielberga
"Joshua Tree" - film o Obi-Wanie ruszy za ponad rok
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj