Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 16 Stycznia 2018
 
 
 
Robert Ziębiński na czele redakcji ,,Playboya", a Mateusz Zieliński - ,,CKM"
 
Obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” zaczął pełnić Robert Ziębiński, a zespołem redakcyjnym „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska) niebawem zacznie kierować Mateusz Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z pismami żegnają się poprzedni redaktorzy naczelni: Rafał Księżyk i Piotr Skalski. więcej
 
 
1,16 mln widzów 26. Finału WOŚP w TVN, 421 tys. w TVN24 i 303 tys. w TTV (szczegółowe dane)
 
Relacje z 26. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 1,16 mln widzów. To mniej niż rok temu, ale zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach w TVP2. Transmisje w TVN24 śledziło 421 tys. osób, a w TTV - 303 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło niemal 13 mln osób. więcej
 
 
Radio Łódź oskarża konkurencję o kradzież tekstów. ,,Dziennikarz został zawieszony"
 
Radio Łódź oskarża konkurencyjną stację Radio Parada (Radio Parada) o to, że ta umieściła w swoim serwisie internetowym kilkaset informacji, skopiowanych z ich strony. - Jesteśmy porażeni skalą zjawiska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Wąsiewicz, dyrektor programowy Radia Łódź. więcej
 
 
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaczęła pracę nad własnym pomiarem korzystania z mediów elektronicznych. Obecnie zastanawia się nad najlepszą technologią badania, do końca br. planuje zorganizować panel pilotażowy. Projekt będzie konsultowany z nadawcami i branżą marketingową. więcej
 
 
Janusz Kawecki z KRRiT: uchylenie kary dla TVN to zła decyzja Witolda Kołodziejskiego, jest słabo uzasadniona
 
Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skrytykował decyzję przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego o uchyleniu 1,48 mln zł kary nałożonej na TVN. W oświadczeniu wyliczył powody, dla których uważa tę decyzję za złą. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Nowy algorytm Facebooka zaszkodzi wydawcom i użytkownikom, może sprzyjać ekspansji fake news więcej
 
RODO może namieszać w marketingu internetowym, ograniczy wykorzystywanie danych o użytkownikach więcej
 
Radio Zet, Jedynka i Trójka z rekordowo niską słuchalnością. Duże wzrosty RMF FM, Eski i PR 24 więcej
 
Domy mediowe: badanie oglądalności od TVP niemiarodajne, nie zastąpi pomiaru Nielsena więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
Ad Product Manager Wirtualna Polska Media
SEM Senior Analyst with English & French and/or Dutch Accenture
Młodszy specjalista ds. social media i content marketingu Onet.pl
Specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Sales Manager Spiders.Agency
Head of Business Spiders.Agency
GRAPHIC DESIGNER (z umiejętnościami DTP) H2O CREATIVE
Ad Project Manager Media Impact Polska
Grafik Wirtualna Polska Media
KIEROWNIK PRODUKCJI Telewizja Polsat
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
REALIZATOR WIZJI TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
1,16 mln widzów 26. Finału WOŚP w TVN, 421 tys. w TVN24 i 303 tys. w TTV (szczegółowe dane)

Relacje z 26. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 1,16 mln widzów. To mniej niż rok temu, ale zdecydowanie więcej niż w poprzednich latach w TVP2. Transmisje w TVN24 śledziło 421 tys. osób, a w TTV - 303 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło niemal 13 mln osób. więcej

Janusz Kawecki z KRRiT: uchylenie kary dla TVN to zła decyzja Witolda Kołodziejskiego, jest słabo uzasadniona

Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, skrytykował decyzję przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego o uchyleniu 1,48 mln zł kary nałożonej na TVN. W oświadczeniu wyliczył powody, dla których uważa tę decyzję za złą. więcej

TVP chce zbudować hale zdjęciowe, żeby realizować więcej produkcji

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że firma pod koniec br. zacznie budowę hal zdjęciowych przy swojej głównej siedzibie na ul. Woronicza w Warszawie. Po ich powstaniu nadawca będzie mógł we własnych zakresie realizować więcej dużych produkcji. więcej

2,1 mln widzów ,,The Voice Kids". TVP2 wiceliderem rynku

Pierwszą edycję „The Voice Kids” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,09 mln osób. Jest to o 360 tys. widzów więcej niż gromadził początek ósmej serii „The Voice of Poland”. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku. więcej

Krzysztof Gonciarz będzie relacjonował zimową olimpiadę we współpracy z Eurosportem

Eurosport nawiązał współpracę z twórcą internetowym i influencerem Krzysztofem Gonciarzem. W swoich vlogach będzie relacjonował przebieg zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. więcej

Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP protestuje przeciw zwolnieniu Doroty Roman z ,,Magazynu Ekspresu Reporterów"

Działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich Centrum Monitoringu Wolności Prasy krytykuje zwolnienie Doroty Roman ze stanowiska wydawcy „Magazynu Ekspresu Reporterów” w TVP2. - Przedmiotowe traktowanie redaktorów decydujących o kształcie audycji zagraża wolności słowa i psuje debatę publiczną w Polsce. CMWP SDP apeluje do kierownictwa TVP o wyjaśnienie i polubowne zakończenie tej sprawy - podkreśla Jolanta Hajdasz, szefowa Centrum. więcej

TVP zapowiada pozew przeciwko Agorze za artykuł o Sylwestrze w Zakopanem. ,,Niechlujna próba szkalowania"

10 mln zł miał kosztować Sylwester w Zakopanem, zaś sam Sławomir zainkasował za piosenkę 100 tys. zł - wynika z informacji Wyborcza.pl (Agora). W tekście pada też sugestia, że prezes Jacek Kurski pożegna się wkrótce ze stanowiskiem. - To kłamstwo i niechlujna próba szkalowania TVP - odpowiada w oświadczeniu publiczna telewizja, zapowiadając kroki prawne przeciw wydawcy dziennika. więcej

Polsat nowym liderem, duży spadek TVP1. ,,Wydarzenia" wyżej niż ,,Wiadomości"

Zdecydowanie największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja PŚ w lotach i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, a duży spadek odnotowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cykl dokumentalny ,,Uzdrowiciel" w TLC

We wtorek 16 stycznia br. stacja TLC rozpocznie emisję nowego programu dokumentalnego „Uzdrowiciel”, który opowiada o bioenergoterapeucie Charliem Goldsmithie, który stosuje niekonwencjonalne metody leczenia. więcej

Witold Szabłowski współpracuje z ,,Dzień dobry TVN"

Dziennikarz i reportażysta Witold Szabłowski rozpoczął współpracę z redakcją „Dzień dobry TVN”, dla której przygotowuje materiały reporterskie. Nadal będzie pisał reportaże. więcej

Klienci Inei ze swobodą wyboru usług

Sieć Inea wprowadziła nową ofertę, która pozwala abonentom na swobodny wybór usług dopasowanych do ich potrzeb. więcej

9 Story Media Group przejmuje Out of the Blue

Kanadyjska spółka 9 Story Media Group nabyła Out of the Blue Enterprises, amerykańską stację telewizyjną dla dzieci. Szczegółów transakcji nie ujawniono. więcej

,,Zabójstwo Versace: American Crime Story" w FOX

18 stycznia 2018 roku FOX rozpocznie emisję nowego serialu dokumentalnego „Zabójstwo Versace: American Crime Story”. więcej

3 i 4 sezon ,,Diagnozy Betty" w Romance TV

W poniedziałek, 15 stycznia 2018 roku Romance TV rozpoczęło emisję trzeciego sezonu serialu „Diagnoza Betty”, a od 1 lutego br. stacja będzie pokazywać kolejny - czwarty - sezon produkcji. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Łódź oskarża konkurencję o kradzież tekstów. ,,Dziennikarz został zawieszony"

Radio Łódź oskarża konkurencyjną stację Radio Parada (Radio Parada) o to, że ta umieściła w swoim serwisie internetowym kilkaset informacji, skopiowanych z ich strony. - Jesteśmy porażeni skalą zjawiska - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Wąsiewicz, dyrektor programowy Radia Łódź. więcej

 
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaczęła pracę nad własnym pomiarem korzystania z mediów elektronicznych. Obecnie zastanawia się nad najlepszą technologią badania, do końca br. planuje zorganizować panel pilotażowy. Projekt będzie konsultowany z nadawcami i branżą marketingową. więcej

 
RMF FM liderem w 2017 roku. Najniższy w historii wynik Jedynki, Eska wyprzedziła Trójkę

W 2017 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Polsce umocniło się RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków znalazła się Jedynka - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Norwegia przechodzi na radio cyfrowe, w Polsce radiowa cyfryzacja kuleje

Zgodnie z zapowiedziami Norwegia jako pierwszy kraj na świecie przeszła na cyfrowy sposób nadawania audycji radiowych. Decyzja dotyczy na razie jedynie rozgłośni obejmujących zasięgiem całe terytorium Norwegii, lokalne stacje do 2022 roku będą mogły nadawać korzystając z sygnału FM. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Piotr Gaweł po 10 latach przerwy w zarządzie Polkomtela

Rada nadzorcza Polkomtelu, operatora sieci telekomunikacyjnej Plus, powołała do zarządu firmy Piotra Gawła. Wcześniej Gaweł pracował już w tej spółce, był też związany m.in. z Telewizją Polską i Internet Group. więcej

,,Botoks" z nieetycznymi reklamami, zawyżono dane o zgonach podczas operacji (wideo)

Reklamy kinowe, internetowe i outdoorowe firmy Kino Świat promujące film „Botoks” naruszają Kodeks Etyki Reklamy i przekraczają granice dobrych obyczajów, bo podają w wątpliwość sens leczenia - oceniła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Pięć agencji w przetargu reklamowym PKP Intercity, obsługi broni PZL

Spółka PKP Intercity prowadzi zamknięty przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego pięć agencji, ze zwycięską będzie pracować przez rok od podpisania umowy. więcej

Anna Lewandowska będzie promować zdrowy styl życia w reklamach wody Kinga Pienińska

Anna Lewandowska została ambasadorką marki wody mineralnej Kinga Pienińska, której właścicielem jest Oshee Polska. Sportsmenka i trenerka wkrótce ma pojawić się w reklamach tej wody, będzie promować w nich zdrowy styl życia. więcej

Blue 449 odpowiada za obsługę mediową marki Primo Gusto

Należąca do Publicis Media Polska agencja Blue 449 zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla firmy Melissa Kikizas, która jest właścicielem m.in. marki makaronów Primo Gusto. więcej

Orlen z kilkunastoma sporami prawnymi z firmami naśladującymi oznakowanie jego stacji

PKN Orlen poinformował, że trwa obecnie ponad 10 procesów sądowych wytoczonych przez firmę, których przedmiotem jest wykorzystywanie oznaczeń łudząco przypominających oprawę graficzną stacji i innych marek Orlenu. Firma dodaje, że osiągnęła już korzystne rozstrzygnięcia w 80 sprawach tego typu. więcej

Bartosz Sułkowski: z DDB&tribal do Syzygy Warsaw

Bartosz Sułkowski zaczął pracę jako head of UX w agencji marketingowej Syzygy Warsaw. Poprzednio pełnił taką funkcję w DDB&tribal, a wcześniej był związany m.in. z UBA Group i Agorą. więcej

Nieustraszony piwowar w reklamie Warki Strong (wideo)

W poniedziałek 15 stycznia ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka Strong (Grupa Żywiec). Kreację, w ramach platformy komunikacyjnej Planeta Warka, przygotowała agencja Havas Warsaw, kampanię współtworzą również Starcom, The Digitals, Papaya Films oraz Platige Image. więcej

H2O Creative promuje nową wódkę Björn od BZK Alco

Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative odpowiada za wsparcie marketingowe nowej wódki Björn, produkowanej przez firmę BZK Alco. To druga po Kazimierzu Wielkim marka tego producenta, dla której pracuje agencja. więcej

Domino's Pizza w pierwszej kampanii telewizyjnej reklamuje pizzę Tex-Mex (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited. więcej

Telstar 18 nową oficjalną piłką Lotto Ekstraklasy

9 lutego na boiskach Lotto Ekstraklasy zadebiutuje futbolówka Telstar 18. To także oficjalna piłka Mistrzostw Świata FIFA 2018, którą przygotował adidas. więcej

Roger Federer uczy się gotować makaron w globalnej kampanii Barilla (wideo)

Pod hasłem „Mistrzowie Makaronu” rozpoczęła się globalna kampania marki makaronów Barilla. Bohaterem reklam jest tenisista Roger Federer, który uczy się gotować pod okiem Davide'a Oldaniego. więcej

Emeryt i jego pełnia życia w nowej reklamie Coke Zero Sugar (wideo)

Coca-Cola rozpoczęła w Wielkiej Brytanii nową, zintegrowaną kampanię, w której promuje bezcukrową Coca-Cola Zero Sugar. Bohaterem reklam przygotowanych przez agencję McCann EMEA jest starszy pan - emeryt, który po wypiciu napoju nabiera niezwykłych sił i energii. więcej

Anna Zuzanna Balcerowska w dziale obsługi klienta Agencji Warszawa

Anna Zuzanna Balcerowska objęła nowo utworzone stanowisko account directora w dziale client service Agencji Warszawa. Poprzednio pracowała w agencji Gong. więcej

Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa tworzą w Leo Burnett kreacje dla Orange Polska

Do działu kreacji agencji reklamowej Leo Burnett dołączyły Monika Świątek-Król oraz Agnieszka Stypa. Jako team kreatywny pracują dla nowego klienta firmy - Orange Polska. więcej

Rezolutne dzieci w spocie Delecty na Dzień Babci i Dziadka (wideo)

Pod hasłem „Powiedz to na słodko” rozpoczęła się kampania marki Delecta, przygotowana przez agencję Opus B. Inicjuje ją spot z udziałem dzieci, przygotowany z okazji Dnia Babci i Dnia Dziadka. więcej

Michał Kolankiewicz dyrektorem marketingu i sprzedaży Sun&Snow

Michał Kolankiewicz od początku stycznia objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży w firmie z branży hotelarskiej Sun&Snow. Ostatnio pracował na rzecz Uzdrowisk Polskich - Uzdrowiska Konstancin Zdrój oraz Uzdrowiska Nałęczów. więcej

Agencja Social Tigers z nową identyfikacją wizualną od relaks.studio

Agencja marketingowa Social Tigers wprowadziła nową identyfikację wizualną. Projekt powstał we współpracy z relaks.studio. więcej

Lubella ,,Z Tobą o każdej porze" (wideo)

Pod hasłem „Najlepsze ze zboża” wystartowała nowa kampania marki Lubella (Maspex Wadowice). Spot przygotowała agencja GPD, zaś zakupem mediów zajmą się domy Mindshare (styczeń), Starcom (od lutego). więcej

Katarzyna Kondej z Publicis Poland wróciła do Gutenberg Networks Warszawa

Katarzyna Kondej zaczęła pracę jako account director w agencji Gutenberg Networks Warszawa (należącej do Grupy DDB). Poprzednio była związana z Publicis Poland. więcej

mBank podwoi 7 mln zł wpłat klientów dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

mBank zdecydował się podwoić wszystkie wpłaty swoich klientów przekazane w niedzielę na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W efekcie przekaże WOŚP 7 mln zł. Bank podkreśla, że to największa dotychczasowa wpłata w historii tej akcji. więcej

Benefit Systems nowym klientem K2

Do grona klientów agencji interaktywnej K2 dołączyła firma Benefit Systems, oferująca karty MultiSport. Współpracę nawiązano w wyniku zapytania ofertowego. więcej

WebTalk i endorfina events podsumowują rok 2017

Agencje wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto, wobec planowanych 30 mln, i rozpoczęły realizację pierwszych wspólnych projektów digitalowo-eventowych. W minionym roku agencja WebTalk pozyskała 20 nowych klientów. Agencja endorfina events zamyka rok z 220 zrealizowanymi projektami i 245 dniami eventowymi. Jednak najważniejszym wydarzeniem 2017 roku dla obu firm bez wątpienia pozostaje ich połączenie ogłoszone w październiku. więcej

Tomasz Kępa country managerem w Mixit Polska

Od początku stycznia Tomasz Kępa objął nowo utworzone stanowisko country managera w Mixit Polska, czeskiego producenta mieszanek musli i kasz oraz przekąsek komponowanych na życzenie. więcej

eStoreMedia powiększa zespół

Do działu client succes agencji badawczo-konsultingowej estoreMedia dołączyli Joanna Grabek, Adam Puchalski, Filip Żok i Michał Stanowski. więcej

 
 
 
PRASA
 
Robert Ziębiński na czele redakcji ,,Playboya", a Mateusz Zieliński - ,,CKM"

Obowiązki redaktora naczelnego miesięcznika „Playboy” zaczął pełnić Robert Ziębiński, a zespołem redakcyjnym „CKM” (oba magazyny wydaje Marquard Media Polska) niebawem zacznie kierować Mateusz Zieliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z pismami żegnają się poprzedni redaktorzy naczelni: Rafał Księżyk i Piotr Skalski. więcej

Krzysztof Nakonieczny odpowiada za komunikację i współpracę z mediami w Newserii

Krzysztof Nakonieczny dołączył agencji informacyjnej Newseria i objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji i współpracy z mediami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,The Guardian" w formacie tabloidu, z nową odsłoną serwisu i aplikacją mobilną

Od 15 stycznia 2017 roku dziennik „The Guardian” zaczął się ukazywać w formacie tabloidu. To realizacja wcześniejszych zapowiedzi, która ma przynieść wydawcy oszczędności. Wraz ze zmianą formatu nową odsłonę uzyskał też internetowy serwis „Guardiana” oraz jego aplikacja mobilna. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych w październiku

W październiku 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Krzysztof Gonciarz będzie relacjonował zimową olimpiadę we współpracy z Eurosportem

Eurosport nawiązał współpracę z twórcą internetowym i influencerem Krzysztofem Gonciarzem. W swoich vlogach będzie relacjonował przebieg zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu. więcej

Lublin: zarzuty dla 3 mężczyzn za piracki streaming 160 kanałów

Funkcjonariusze Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie zatrzymali trzech mężczyzn, którym prokuratura przedstawiła zarzuty nielegalnego rozpowszechniania sygnału 160 płatnych telewizji cyfrowych. Było to ich stałe źródło dochodu. więcej

Krzysztof Nakonieczny odpowiada za komunikację i współpracę z mediami w Newserii

Krzysztof Nakonieczny dołączył agencji informacyjnej Newseria i objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji i współpracy z mediami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Showmax pokaże ,,Opowieść podręcznej 2" równolegle z premierą w USA

W środę 25 kwietnia na Showmax trafią dwa odcinki drugiego sezonu serialu „Opowieść podręcznej”. Tego samego dnia tytuł powróci na amerykańską platformę Hulu. więcej

Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2017 roku

W 2017 roku polskimi dostawcami internetu oferującymi najszybszy dostęp do sieci okazali się Inea oraz T-Mobile Polska - wynika z podsumowania opublikowanego przez platformę SpeedTest.pl. Inea z wynikiem ponad 67,9 Mb/s zwyciężyła w segmencie internetu stacjonarnego, natomiast T-Mobile był najszybszy w segmencie mobilnym zapewniając średnią prędkość pobierania przekraczającą 23,7 Mb/s w technologii LTE. więcej

Nowa aplikacja TVP VOD na urządzenia mobilne i telewizory

Telewizja Polska udostępniła bezpłatną aplikację TVP VOD na urządzenia mobilne oraz telewizory z system Android TV. więcej

Autorki tekstu z Codziennika Feministycznego nie przeproszą Jakuba Dymka. ,,Sam zidentyfikował się jako oskarżony o gwałt i seksizm"

Grupa kobiet, które w tekście zamieszczonym na Codziennikfeministyczny.pl oskarżyła Jakuba Dymka o seksistowskie zachowania i gwałt na jednej z nich, nie zamierzają go przepraszać. Reprezentujący je prawnik zarzucił Dymkowi, że stara się zdyskredytować autorki artykułu, ponadto przyznał się do części opisanych czynów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
KRRiT wybiera technologię do własnego badania oglądalności i słuchalności, panel pilotażowy pod koniec roku

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaczęła pracę nad własnym pomiarem korzystania z mediów elektronicznych. Obecnie zastanawia się nad najlepszą technologią badania, do końca br. planuje zorganizować panel pilotażowy. Projekt będzie konsultowany z nadawcami i branżą marketingową. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Nakonieczny odpowiada za komunikację i współpracę z mediami w Newserii

Krzysztof Nakonieczny dołączył agencji informacyjnej Newseria i objął stanowisko koordynatora ds. komunikacji i współpracy z mediami - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dziewięć osób awansowało w Solski Communications

Od początku roku awanse w agencji public relations Solski Communications awanse otrzymało łącznie dziewięcioro konsultantów: Sabina Figarska, Zofia Kurek-Maciejewicz, Justyna Popiołek-Osial, Natalia Makowska, Aleksandra Gołda, Agata Grzelczyk, Monika Leszczyńska, Ewelina Piec oraz Bartosz Węgierek. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Do 2020 roku Play przejmie Virgin Mobile Polska
CD Projekt pokaże demo Cyberpunk 2077 na tragach E3, za 2 lata gra w sprzedaży
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w 2017 roku
Anna Streżyńska: przez cztery miesiące wysadzano Ministerstwo Cyfryzacji w powietrze
Huawei na CES 2018: hybrydowy zestaw WiFi Q2
Ford wyda 11 mld dolarów na elektryczne auta, chce mieć 16 modeli
Plus rozdaje rękawiczki do smartfona
 
 
 
GOSPODARKA
 
Do 2020 roku Play przejmie Virgin Mobile Polska
Orlen z kilkunastoma sporami prawnymi z firmami naśladującymi oznakowanie jego stacji
Ford wyda 11 mld dolarów na elektryczne auta, chce mieć 16 modeli
PKP: Pakiet Podróżnika do kupienia online
Polacy kupili najwięcej obligacji od dekady
Ponad 20 mln zł kary dla Banku Millennium za wprowadzanie konsumentów w błąd
AccorHotels rozstrzygnął konkurs na interaktywną łazienkę
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Showmax pokaże ,,Opowieść podręcznej 2" równolegle z premierą w USA
George Clooney wystąpi w serialu "Paragraf 22"
Drugi sezon serialu "Opowieść podręcznej". Zagra Marisa Tomei (teaser)
Drugi sezon serialu "Wielkie kłamstewka" dopiero w 2019
Brooke Shields zagra w serialu "Jane the Virgin"
,,Zabójstwo Versace: American Crime Story" w FOX
3 i 4 sezon ,,Diagnozy Betty" w Romance TV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj