Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Lutego 2018
 
 
 
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
 
- Nie mam zamiaru sprzedawać naszego polskiego oddziału. Jest on w naszym DNA - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jürg Marquard, założyciel i szef rady nadzorczej Grupy Marquard Media. - Postrzegamy się jako butik, który jest najważniejszym graczem w sektorze luksusowym i łączy marki z rosnącą klasą średnią - dodaje Bijan Khezri, CEO w Marquard Media International AG. Z menedżerami rozmawiamy m.in. o wyzwaniach w internecie dla wydawców prasowych, ciekawych niszach tematycznych, nowych tytułach szykowanych przez firmę i poziomie cen magazynów luksusowych. więcej
 
 
Katarzyna Montgomery poprowadzi nowy talk-show Polsatu ,,The story of my life - Historia naszego życia"
 
W marcu Polsat rozpocznie emisję nowego talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, którego pierwszy sezon będzie liczyć pięć odcinków - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu została Katarzyna Montgomery. więcej
 
 
,,Fakt" najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w zeszłym roku był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
"Dialog jest absolutną podstawą PR i polityki" - jak odbudować wizerunek po kryzysie na linii Polska-Izrael
 
Aktualne działania medialne polskiego rządu związane z kryzysem na linii Polska-Izrael to powinien być dopiero początek ofensywy komunikacyjnej Polski w temacie "German Death Camps", skoro problem jest aż tak poważny. Polska jest teraz w tej fazie kryzysu wizerunkowego, w której role - w oczach opinii międzynarodowej  - zostały już przypisane. Ta wojna symboliczna już została przegrana - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Roman Młodkowski rozstał się z Grupą Onet-RAS Polska
 
Roman Młodkowski odszedł z Grupy Onet-RAS Polska, w której m.in. zarządzał polską edycji „Forbesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą był związany przez dwa lata. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Teleexpress" dzięki emisji w TVP Info przed ,,Faktami", ale bez jednej czwartej widzów w TVP1 więcej
 
TVP i TVN liderami, udany styczeń TVP2. Duży wzrost TTV i TV Puls więcej
 
Zwolnienia grupowe w Agorze. ,,Wynegocjujemy dobre warunki odejść" więcej
 
TVP i Opole zorganizują 55. KFPP. Kurski: patrzymy w przyszłość. Prezydent miasta: mam nadzieję, że to zakończy się happy endem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Mobile Trader Havas Media Group
Content Designer Havas Media Group
Community Coordinator Havas Media Group
Account Manager Grupa ZPR Media
Junior Project Manager LiquidThread
Junior Programmatic Specialist / Programmatic Assistant Publicis Media
Specjalista SEO Merlin Group
Młodszy Specjalista Działu Programmatic ds. Wydawców Media Impact Polska
Key Account Manager Gemius
(Młodszy) Specjalista ds. Planowania i Strategii Produktu TVN
Junior Performance Manager Merlin Group
Specjalista ds. pozyskiwania praw do kontentu T-Mobile Polska
Finance Analyst in AXN Poland Sp Zoo (place of work Warsaw) AXN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Katarzyna Montgomery poprowadzi nowy talk-show Polsatu ,,The story of my life - Historia naszego życia"

W marcu Polsat rozpocznie emisję nowego talk-show „The story of my life - Historia naszego życia”, którego pierwszy sezon będzie liczyć pięć odcinków - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Gospodynią programu została Katarzyna Montgomery. więcej

Edyta Sadowska na czele pionu programowego i w zarządzie nc+

Na początku marca br. Edyta Sadowska dołączy do zarządu platformy nc+ i obejmie funkcję szefa jej pionu programowego. Poprzednio była członkiem szefostwa Grupy Onet-RAS Polska i prezesem Ringier Axel Springer Polska. więcej

Eurosport 3, Eurosport 4 i Eurosport 5 z polskim komentarzem w Cyfrowym Polsacie i nc+

Cyfrowy Polsat i platforma nc+ udostępnią swoim abonentom dodatkowe kanały Eurosportu na czas trwania Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu. Obie satelitarne platformy będą emitować te kanały z polskim komentarzem. więcej

TVP nt. produkcji z BBC serialu o Pileckim: nie godzimy się na producenta znanego z manipulacji o historii polsko-żydowskiej

Telewizja Polska w odpowiedzi na pismo Juliusza Brauna do ministra kultury Piotra Glińskiego wyjaśniła, że współpraca z BBC utknęła w martwym punkcie, bo brytyjski nadawca jako producenta serialu o Witoldzie Pileckim wskazała podmiot, którego „wcześniejsze dzieło zaszkodziło relacjom polsko-żydowskim, przedstawiając je w zniekształconym kształcie oraz propagowało i utrwalało fałszywe stereotypy na temat polsko-żydowskiej historii”. więcej

W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

TVP1 liderem. ,,M jak miłość" i PŚ w skokach w Willingen hitami tygodnia

Zdecydowanie największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisja konkursu PŚ w skokach narciarskich w Willingen i „Teleexpress”. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Jan Frelek dyrektorem rozwoju biznesu w Telewizji Puls

Jan Frelek dołączył do zespołu Telewizji Puls, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora rozwoju biznesu. Firma rozbudowuje w ten sposób swoją strukturę. więcej

Anna Lucińska zaplanuje niespodzianki w reality ,,Zaskocz mnie!" w TVN Style

We wtorek 27 lutego br. stacja TVN Style rozpocznie emisję nowego reality-show „Zaskocz mnie!”, w którym prowadząca Anna Lucińska zorganizuje oświadczyny, przeprosiny i niespodziewane uroczystości. więcej

Szef TVP3 Lublin o zdjęciu z anteny debaty polityków nt. ustawy o IPN: dziennikarka nie była przygotowana. Posłanka PO: to cenzura

Ryszard Montusiewicz, dyrektor TVP3 Lublin, zdjął z anteny program, w którym politycy mieli spierać się o ustawę o IPN. Goszcząca w programie posłanka PO Joanna Mucha nazywa to „cenzurą na skalę nieobserwowaną przez dziesięciolecia”. Zdaniem Montusiewicza program nie spełniał kryteriów przyjętych w publicznej telewizji. Mucha zapowiada, że o sprawie zawiadomi Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. więcej

Małgorzata Rozenek o ,,Iron Majdan": nie jesteśmy na tyle zadufani, żeby myśleć, że widzów interesujemy tylko my

Nowy program „Iron Majdan” miał być testem dla siły uczucia łączącego Małgorzatę Rozenek i Radosława Majdana. Stał się również niesamowitą przygodą i sposobem na realizację dziecięcych marzeń. Małżonkowie twierdzą, że w reality show pokazują nie tylko własne emocje, lecz także ciekawe miejsca na świecie i fascynujących ludzi, których poznali. więcej

TVP Info z nową pozycją w Inea

Od 6 lutego 2018 roku nastąpi zmiana abonenci sieci Inea będą mogli oglądać kanał informacyjny TVP Info na nowej pozycji w elektronicznym przewodniku po programach (EPG). więcej

Skandynawski serial ,,Rozgrzeszenie" w Kino TV

W środę 7 lutego 2018 roku Kino TV rozpocznie emisję skandynawskiego serialu kryminalnego „Rozgrzeszenie”. więcej

,,Wojna pod kontrolą" w National Geographic

W piątek, 9 lutego 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję nowego cyklu „Wojna pod kontrolą”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM ma najwięcej słuchaczy wśród dyrektorów, wolnych zawodów i pracowników umysłowych. Trójka najbardziej w dół

Wśród dyrektorów, wolnych zawodów, pracowników umysłowych i właścicieli firm najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w zeszłym roku było RMF FM. Stacja ta zanotowała największy wzrost udziału, z kolei na przeciwnym biegunie znalazła się Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Koniec współpracy Janusza Majcherka z radiową Dwójką. ,,Ma to wymiar gestu, ale są granice kompromisu"

Janusz Majcherek zerwał trwająca od lat 90-tych współpracę z Polskim Radiem po tym, jak zrecenzowano jego wypowiedz dotyczącą antysemityzmu. - Decyzja jest ostateczna, są granice kompromisu - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Majcherek. więcej

 
Karol Szczęśniak, Kamil Sosnowski i Grzegorz Betlej prowadzącymi nowy program w Open FM

We wtorek 6 lutego w aplikacji Open FM (Grupa Wirtualna Polska) rusza nowy program wideo „Open FM Live”. Pojawią się w nim m.in. wywiady z artystami i koncerty akustyczne. Program będzie nadawany na stronie głównej WP.pl i na Facebooku. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie w II półroczu. Eska na podium

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie w odrugim półroczu 2017 roku zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rozpoczyna działalność kuria marketerów, chce zmiany badań mediowych. Za projekt odpowiada Tadeusz Żórawski

W ramach IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy rozpoczęła działalność kuria marketerów zrzeszająca największych reklamodawców w Polsce. Pierwszym projektem, jaki będzie realizowany z jej inicjatywy jest przygotowanie założeń do badania mediów, które w większym stopniu będzie odpowiadało na potrzeby reklamodawców. Projekt ten poprowadzi Tadeusz Żórawski. więcej

W styczniu polskie stacje telewizyjne wyemitowały 2,73 mln spotów reklamowych

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2018 roku były o 10 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Małgorzata Kożuchowska spotem z Bangkoku promuje zapach Avon (wideo)

Ruszyła kampania marki Avon, promująca kolekcję zapachów Eve. W spocie oraz na zdjęciach autorstwa Marcina Tyszki występuje ambasadorka marki, Małgorzata Kożuchowska. Akcję przygotowały dział wewnętrzny Avon, Warsaw Creatives oraz Starcom. więcej

Ewa Chodakowska reklamuje suplement diety Vivita jako ,,więcej niż moc witamin" (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Vivita (produkowanego przez Polpharmę), którego ambasadorką marketingową jest trenerka fitness Ewa Chodakowska. Akcja jest realizowana pod hasłem „Vivita - więcej niż moc witamin”. więcej

Marek Kondrat reklamuje Ekopożyczki i Ekokredyty w ING Banku Śląskim (wideo)

ING Bank Śląski wprowadził do swojej oferty Ekopożyczki i Ekokredyty skierowane do osób i firm, które przeznaczą te środki na produkty i rozwiązania przyczyniające się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Marka Kondrata. więcej

Wszystkie reklamy z Super Bowl 2018: Pepsi, Kia, M&M's, Amazon, Groupon, Coca-Cola, T-Mobile... (wideo)

Przedstawiamy wszystkie spoty reklamowe wyemitowane podczas transmisji tegorocznego meczu o Super Bowl. Są to m.in. reklamy marek Pepsi, Pringles, PETA, Kia, M&M’s, Lexus, T-Mobile, Amazon, Groupon, Budweiser i Coca-Cola. więcej

Bokser atakujący wątrobę reklamuje suplement diety Altra (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplement diety Altra (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska). Preparat jest promowany pod hasłem „Męski sposób na wątrobę”. więcej

,,Gra o psieżycie" - akcja w świecie Minecrafta w obronie porzucanych przy drogach psów

Firma Stalexport Autostrada Małopolska, zarządzająca odcinkiem autostrady A4 pomiędzy Katowicami a Krakowem, rozpoczęła kampanię edukacyjną zwracającą uwagę na problem porzucania psów przy drogach. Działania pod hasłem „Gra o psieżycie” osadzone są w świecie komputerowej gry Minecraft. więcej

Fotograf Mattias Klum w kampanii Kayak "Travel Pro" (wideo)

W nowej odsłonie kampanii Kayak "Travel Pro" występuje fotograf i producent telewizyjny Mattias Klum. Działaniami komunikacyjnymi wokół akcji zajmuje się MSLGroup. więcej

Subway promuje sandwicza Pepperoni Melt i kawę Macadamia Latte (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania restauracji Subway promująca sandwicza Pepperoni Melt oraz kawę Macadamia Latte. Wprowadzeniu sandwicza towarzyszy specjalna oferta cenowa - rekomendowana cena sandwicza to 8,25 zł. więcej

Żołnierka AK więziona w Auschwitz i Gusen bohaterką rządowego spotu przeciw ,,polskim obozom śmierci" (wideo)

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów przygotowała dwa spoty do odbiorców zagranicznych wyjaśniające, dlaczego nasz kraj walczy z określeniem „polskie obozy śmierci”. W jednym mówi o tym premier Mateusz Morawiecki, a w drugim - Lucyna Adamkiewicz, była żołnierka Armii Krajowej więziona w obozach koncentracyjnych Auschwitz-Birkenau i Gusen. więcej

Maciej Kutera awansował w domu mediowym Carat Polska na multiscreen managera

Maciej Kutera awansował w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network) na nowo utworzone stanowisko multiscreen managera. Do tej pory pełnił funkcję senior communications plannera. więcej

Piotr Ślęzak w dziale strategii Ogilvy&Mather

Od lutego do zespołu agencji reklamowej Ogilvy&Mather dołączył Piotr Ślęzak, obejmując nowe stanowisko strategy digital plannera. Ostatnio pracował w Hypermedia. więcej

Wojciech Władziński head of SEO w SEOgroup, Agata Wojtyna account directorem

W zespole agencji marketingu internetowego SEOgroup na stanowiska menadżerskie awansowali Agata Wojtyna i Wojciech Władziński. Wojtyna objęła funkcję account directora, a  Władziński - head of SEO. więcej

Polski Reprise odpowiada za obsługę Johnson&Johnson w wyszukiwarkach

Polski oddział agencji Reprise (należy do IPG Mediabrands) został hubem w zakresie obsługi Johnson & Johnson w Europie w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych. więcej

 
 
 
PRASA
 
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)

- Nie mam zamiaru sprzedawać naszego polskiego oddziału. Jest on w naszym DNA - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jürg Marquard, założyciel i szef rady nadzorczej Grupy Marquard Media. - Postrzegamy się jako butik, który jest najważniejszym graczem w sektorze luksusowym i łączy marki z rosnącą klasą średnią - dodaje Bijan Khezri, CEO w Marquard Media International AG. Z menedżerami rozmawiamy m.in. o wyzwaniach w internecie dla wydawców prasowych, ciekawych niszach tematycznych, nowych tytułach szykowanych przez firmę i poziomie cen magazynów luksusowych. więcej

,,Fakt" najchętniej kupowany w 2017 roku. Większość dzienników z najniższą sprzedażą w historii

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w zeszłym roku był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Well" zaczyna ukazywać się jako miesięcznik: prawie 150 stron za 7,99 zł, bez horoskopu i plotek o celebrytach

We wtorek ukazuje się pierwszy regularny numer miesięcznika „Well” (Wydawnictwo Bauer). Redaktor naczelną pisma jest Magdalena Jaros-Szmidt, dyrektorem artystycznym - Iwona Kobryń-Gałązka, zaś redaktorem kreatywnym - Dorota Wellman. więcej

Agnieszka Starewicz-Jaworska na czele pism i serwisów o zdrowiu w Bonnier Business Polska

Agnieszka Starewicz-Jaworska zaczęła zarządzać obszarem tytułów o zdrowiu i medycynie w Bonnier Business Polska. Poprzednio przez ponad 10 lat pracowała w Grupie ZPR Media. więcej

Nowy dwumiesięcznik o modzie ,,Fashion TV Magazine". Redaktorem naczelnym Anna Neneman

Po kilku numerach testowych w połowie lutego na rynku ukaże się „Fashion TV Magazine” (Fashion TV Polska). Redaktorem naczelnym została Anna Neneman. więcej

Tylko ,,Puls Biznesu" na plusie w grudniu 2017, ,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem

W grudniu ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

CMWP po procesie z prezydentem Sopotu przegranym przez Lisickeigo i Kubiaka: wyrok ma zniechęcić do badania korupcji

Wyrok Sądu Apelacyjnego w Gdańsku nakazujący zapłacenie Pawłowi Lisickiemu i Piotrowi Kubiakowi zapłatę zadośćuczynienia prezydentowi Sopotu narusza fundamentalną zasadę wolności słowa - uważa Jolanta Hajdasz, dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy. Centrum wystosowało protest przeciwko temu orzeczeniu. więcej

Wojciech Czuchnowski skrytykowany za tekst o Bronisławie Wildsteinie w zespole premiera. ,,Nie zarzucam mu antysemityzmu"

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski krytycznie ocenił obecność Bronisława Wildsteina w powołanym przez premiera zespole ds. dialogu polsko-izraelskiego, porównując Wildsteina do Żydów, którzy 1968 roku twierdzili, że nie ma w Polsce antysemityzmu. Niektórzy dziennikarze zarzucili Czuchnowskiemu antysemickie nastawienie. - To oczywisty absurd. Nie zarzucam mu antysemityzmu, tylko to, że wbrew faktom go nie dostrzega, bagatelizuje i głosi to publicznie - skomentował dziennikarz „GW”. więcej

Rafał Bochenek do Renaty Grochal z ,,Newsweeka": przecenia się Pani, że jest dziennikarką. Tomasz Lis: Panie pogodynku, miernoto

Po tym jak była premier Beata Szydło odniosła się na Twitterze do zapowiedzi tekstu na jej temat autorstwa Renaty Grochal z „Newsweek Polska”, Rafał Bochenek napisał do dziennikarki: „proszę się nie przeceniać, bo myślę, że przypisując sobie to określenie ubliżyła Pani wielu porządnym ludziom wykonującym ten wymagający zawód”. - Panie pogodynku, proszę nie obrażać świetnej dziennikarki. Wystarczy, że taką miernotę jak pan nadal jako podatnicy sponsorujemy - odpowiedział Bochenkowski Tomasz Lis, redaktor naczelny „Newsweeka”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Roman Młodkowski rozstał się z Grupą Onet-RAS Polska

Roman Młodkowski odszedł z Grupy Onet-RAS Polska, w której m.in. zarządzał polską edycji „Forbesa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą był związany przez dwa lata. więcej

Paradoks wysokiego zaangażowania - kiedy marki wolą nie dyskutować z fanami na Facebooku (raport)

Marki utrzymują na Facebooku model komunikacji „jeden do wielu” - pod jednym postem moderatorzy wolą odpowiadać na każdy komentarz z osobna. Nie lubią jednak angażować się w dłuższe dyskusje pomiędzy fanami, bo wolą pełnić funkcję „zarządcy” niż „rozmówcy” - wynika z raportu IRCenter. więcej

Facebook chce konkurować z YouTube, wpuści na platformę Watch prywatnych twórców wideo

Facebook prowadzi rozmowy zmierzające do udostępnienia platformy Watch prywatnym twórcom treści wideo. Serwis zamierza dzielić się z autorami materiałów przychodami reklamowymi, zwiększyć zaangażowanie widzów i konkurować z YouTube. więcej

Szymon Szmigiel wzmacnia zespół biura reklamy CDA

Szymon Szmigiel dołączył do niedawno otwartego biura sprzedaży reklamy serwisu z treściami wideo CDA.pl. Poprzednio związany był z TogetherData. więcej

Europejska Sieć Lotnicza testuje LTE w samolotach, usługa będzie dostępna za kilka miesięcy

Deutsche Telekom, Inmarsat Aviation i Nokia poinformowały o rozpoczęciu testów tworzonej przez te firmy Europejskiej Sieci Lotniczej (EAN). Projekt ma dostarczyć rozwiązanie pozwalające na udostępnienie łączy LTE pasażerom samolotów w Europie w pierwszej połowie 2018 roku. więcej

Karol Szczęśniak, Kamil Sosnowski i Grzegorz Betlej prowadzącymi nowy program w Open FM

We wtorek 6 lutego w aplikacji Open FM (Grupa Wirtualna Polska) rusza nowy program wideo „Open FM Live”. Pojawią się w nim m.in. wywiady z artystami i koncerty akustyczne. Program będzie nadawany na stronie głównej WP.pl i na Facebooku. więcej

,,Paradoks Cloverfield" od J.J. Abramsa trafił na Netflixa po emisji zwiastuna w czasie finału Super Bowl

Bez wcześniejszych zapowiedzi, w nocy z 4 na 5 lutego na Netflixa trafił film si-fi „Paradoks Cloverfield”, za którego produkcję odpowiadają J.J. Abrams i Lindsey Weber. Zwiastun pokazano w czasie meczu finałowego Super Bowl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
"Dialog jest absolutną podstawą PR i polityki" - jak odbudować wizerunek po kryzysie na linii Polska-Izrael

Aktualne działania medialne polskiego rządu związane z kryzysem na linii Polska-Izrael to powinien być dopiero początek ofensywy komunikacyjnej Polski w temacie "German Death Camps", skoro problem jest aż tak poważny. Polska jest teraz w tej fazie kryzysu wizerunkowego, w której role - w oczach opinii międzynarodowej  - zostały już przypisane. Ta wojna symboliczna już została przegrana - uważają eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Discovery Networks wybiera Point of View Business Communications do obsługi PR korporacyjnego

Discovery Networks nawiązało współpracę z firmą Point of View Business Communications Consultancy w zakresie prowadzenia komunikacji korporacyjnej. Poprzednio zajmowała się tym agencja Publicis Consultans Poland. więcej

Colonnade nowym klientem Clue PR

Agencja Clue PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy ubezpieczeniowej Colonnade Insurance. więcej

Green Parrot dla Mary Kay

Agencja Green Parrot wygrała przetarg na obsługę marki kosmetycznej Mary Kay. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple pokonało Samsunga na rynku smartfonów w IV kwartale 2017 r. Cały rynek ze spadkiem
Kurs bitcoina pikuje poniżej 7 tysięcy dolarów, spadek o 64 procent od grudnia 2017
 
 
 
GOSPODARKA
 
Jürg Marquard: nasz polski oddział nie na sprzedaż, magazyny luksusowe są za tanie, myślimy o pismach dla ojców i rowerzystów (wywiad)
Daniel Obajtek nowym prezesem Orlenu. Wojciech Jasiński odwołany
Kurs bitcoina pikuje poniżej 7 tysięcy dolarów, spadek o 64 procent od grudnia 2017
Europejska Sieć Lotnicza testuje LTE w samolotach, usługa będzie dostępna za kilka miesięcy
85 proc. Polaków nie chce zaostrzenia prawa aborcyjnego, niemal co trzeci Polak zna osobę po aborcji
Polacy odłożyli na emeryturę ponad 9 mld zł, rekordowe oszczędności w III filarze
Ponad 3,5 tys. wniosków o ochronę patentową w 2017 roku w Polsce. 1/3 z nich złożono online
Podróż w góry - gdzie na wypoczynek zimowy?
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Paradoks Cloverfield" od J.J. Abramsa trafił na Netflixa po emisji zwiastuna w czasie finału Super Bowl
Małgorzata Rozenek o ,,Iron Majdan": nie jesteśmy na tyle zadufani, żeby myśleć, że widzów interesujemy tylko my
Zobacz, co nowego w "Westworld"
Wraca serial "The Walking Dead". Zobacz zapowiedzi (wideo)
"Yesterday Was Forever" - nowy album Kate Nash
Victoria Beckham zaśpiewa ze Spice Girls
Skandynawski serial ,,Rozgrzeszenie" w Kino TV
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj