Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Marca 2018
 
 
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki
 
Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku za 2012 roku oraz analizuje dodatkowe zobowiązania spółki za 2013 i 2014 wynoszące ok. 35 mln zł. Jednocześnie Cyfrowy Polsat zwiększył zobowiązania z tytułu odroczonego podatku dochodowego o ok. 144 mln zł. więcej
 
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.
 
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Czwarte miejsce zajął „Dziennik Gazeta Prawna”, który wyprzedził „Rzeczpospolitą” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Krytyka nowego show "Hipnoza". TVN: To jest czysta rozrywka, niczego nie udajemy
 
Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza” oglądało średnio 1,60 mln widzów. - Wyniki są całkiem dobre - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej
 
 
Polskie Radio odświeży trasę ,,Lata z radiem", nowa formuła koncertów. ,,Zaprosimy do udziału w wielu wydarzeniach"
 
Polskie Radio pracuje nad odświeżeniem formuły wakacyjnych koncertów „Lata z radiem”. Jak będą wyglądały spotkania ze słuchaczami w terenie w 2018 roku? - Jest za wcześnie, by o tym mówić. Na pewno zaprosimy słuchaczy do udziału w wielu wydarzeniach - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia. więcej
 
 
8 miesięcy więzienia w zawieszeniu dla 30-latka za nielegalny streaming w internecie płatnych stacji tv
 
Lubelska policja przeszukała mieszkanie 30-letniego mężczyzny z powiatu biłgorajskiego, który nielegalnie udostępniał w internecie streaming płatnych kanałów telewizyjnych. Mężczyzna przyznał się do zarzucanego czynu i poddał karze 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata, 2 tys. zł grzywny i naprawienia szkody pokrzywdzonym podmiotom. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Wiadomości" w TVP1 po raz pierwszy w historii przegrały z ,,Wydarzeniami" w Polsacie. Liderem ,,Fakty" więcej
 
Vero sensacją w internecie, ale nie ma szans w walce z gigantami. ,,Będzie epizodem w social media" więcej
 
Money.pl przed Business Insiderem, Infor.pl przed Rp.pl, Bankierem i Next.gazeta.pl (TOP15 serwisów o gospodarce i prawie) więcej
 
TVP1 wyprzedziła Polsat w lutym, TVN liderem w 16-49. ,,M jak miłość" i skoki na ZIO ratingowymi hitami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
KIEROWNIK STUDIA GRAFICZNEGO Edipresse Polska
Presentation Scheduler AMC Networks International - Poland
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Regionalny kierownik rozwoju online Agora
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Account Executive Isobar Poland Group
CONTENT MARKETING SPECIALIST EL Passion
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN
Grafik Onet.pl
Motion Designer Onet.pl
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
Młodszy Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych TVN
Interactive Media Planer DIGITAL BITE
DIGITAL MEDIA MANAGER Kino Świat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki

Naczelnik Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego nakazał Cyfrowemu Polsatowi zapłatę 24,2 mln zł plus odsetki zaległego podatku za 2012 roku oraz analizuje dodatkowe zobowiązania spółki za 2013 i 2014 wynoszące ok. 35 mln zł. Jednocześnie Cyfrowy Polsat zwiększył zobowiązania z tytułu odroczonego podatku dochodowego o ok. 144 mln zł. więcej

Krytyka nowego show "Hipnoza". TVN: To jest czysta rozrywka, niczego nie udajemy

Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza” oglądało średnio 1,60 mln widzów. - Wyniki są całkiem dobre - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN. więcej

8 miesięcy więzienia w zawieszeniu dla 30-latka za nielegalny streaming w internecie płatnych stacji tv

Lubelska policja przeszukała mieszkanie 30-letniego mężczyzny z powiatu biłgorajskiego, który nielegalnie udostępniał w internecie streaming płatnych kanałów telewizyjnych. Mężczyzna przyznał się do zarzucanego czynu i poddał karze 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata, 2 tys. zł grzywny i naprawienia szkody pokrzywdzonym podmiotom. więcej

Transmisja Oscarów z najgorszą oglądalnością od 2001 roku

Tegoroczna transmisja z gali wręczenia Oscarów okazała się najmniej popularna wśród widzów w USA w ciągu ostatnich 18 lat. Według wstępnych wyników Nielsena wydarzenie przyciągnęło przed telewizory 26,5 miliona Amerykanów, potwierdzając kilkuletnią tendencję spadkową w oglądalności Oscarów. więcej

TVN24 o włos przed TVP Info, Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce (top 25)

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w lutym 2018 roku zajęło TVN24, a tuż za nim znalazło się TVP Info. Z kolei w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansowało TTV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Ewa Świecińska nie jest już pełnomocnikiem zarządu TVP, została odwołana ze stanowiska

Zarząd Telewizji Polskiej odwołał Ewę Świecińską ze stanowiska pełnomocnika zarządu ds. restrukturyzacji redakcji opraw - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Grzegorz Pawelczyk odchodzi z TVP, zarząd przyjął wypowiedzenie

Zarząd TVP przyjął złożone przez byłego szefa TVP Info Grzegorza Pawelczyka wypowiedzenie, a jego umowa została rozwiązana. Dziennikarz odchodzi z Telewizji Polskiej. więcej

TVP1 wyprzedziła TVN, udany tydzień TV Puls. Srebro Lewandowskiego wyżej od zwycięstwa Stocha

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”. Na podium uplasowały się transmisje z HMŚ w Birmingham oraz PŚ w skokach w Lahti. Wśród stacji liderem był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

1,6 mln widzów debiutu ,,Hipnozy" w TVN

Pokazany w sobotę wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu rozrywkowego „Hipnoza” oglądało średnio 1,60 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio odświeży trasę ,,Lata z radiem", nowa formuła koncertów. ,,Zaprosimy do udziału w wielu wydarzeniach"

Polskie Radio pracuje nad odświeżeniem formuły wakacyjnych koncertów „Lata z radiem”. Jak będą wyglądały spotkania ze słuchaczami w terenie w 2018 roku? - Jest za wcześnie, by o tym mówić. Na pewno zaprosimy słuchaczy do udziału w wielu wydarzeniach - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Małgorzata Kaczmarczyk, rzecznik prasowy Polskiego Radia. więcej

 
RMF FM, Eska i RMF MAXXX z największą słuchalnością w grupie 15-24

W okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. pozycję lidera rynku radiowego w grupie 15-24 zajęło RMF FM. Na drugim miejscu znalazła się Eska, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków było Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
W wieku 80 lat zmarł Trevor Baylis, wynalazca ,,radia na korbkę"

W poniedziałek w Londynie zmarł Trevor Baylis, konstruktor radioodbiornika ładowanego za pomocą ludzkich mięśni. Baylis przeżył 80 lat, okradziony ze swojego wynalazku część życia spędził na wspieraniu innych wynalazców i walce z łamaniem praw do własności intelektualnej. więcej

 
,,Gorączka złota" w loterii na antenie Radia Złote Przeboje, prowadzącym Kamil Baleja

W poniedziałek 5 marca na antenie Radia Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) zadebiutowała nowa loteria dla słuchaczy: „Gorączka złota”. Zabawę prowadzi Kamil Baleja. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka reklamuje się przed niedzielą bez handlu: w piątek i sobotę czynna o godzinę dłużej (wideo)

Sieć dyskontów Biedronka zaczęła wizerunkową kampanię reklamową przed pierwszą niedzielą, w którą wszystkie sklepy będą zamknięte. Reklamy informują m.in., że przed niedzielami niehandlowymi sklepy Biedronka w piątki i soboty będą otwarte o godzinę dłużej. więcej

Po aferze z Tigerem Maspex i Muzeum Powstania Warszawskiego rozpoczynają projekt edukacyjny "Parasol Historii. Wspomnienie'44"

Grupa Maspex we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego zainaugurowała projekt edukacyjny "Parasol Historii. Wspomnienie’44", w ramach którego powstanie seria reportaży na temat Powstania Warszawskiego. Firma sfinansuje również film o losach uczestników Powstania, pod roboczym tytułem "Kurier". więcej

,,Kluczowe decyzje" z rodziną i polską tradycją w reklamie PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczyna nowy cykl kampanii reklamowych, podkreślających polskość i rodzinność. W pierwszym spocie, wyreżyserowanym przez Tomasza Bagińskiego, występuje m.in. aktor Maciej Musiał. więcej

Allianz Polska w duwetapowym przetargu wybiera agencję reklamową

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska prowadzi przetarg, w którym wybierze agencje odpowiedzialne za jej kompleksową obsługę reklamową. Do tej pory za działania reklamowe odpowiadał dział marketingu ubezpieczyciela. więcej

,,Dobrze spotkać się w Święta" - wielkanocne reklamy Lidla z głosem Krzysztofa Kowalewskiego (wideo)

Sieć sklepów Lidla rozpoczęła wielkanocną kampanię marketingową. Akcja, realizowane pod hasłem „Dobrze spotkać się w Święta”, ma charakter wizerunkowo-produktowy. Głosu do spotów użyczył aktor Krzysztof Kowalewski. więcej

Zebra zamiast zajączka reklamuje Czekotubkę od Wedla (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa kremu Czekotubka (produkowanego przez Lotte Wedel), którego bohaterami są gadająca zebra i jadący na niej chłopiec. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, J, OMD i 24/7 Communication. więcej

,,Tu się warzy z zasadami" w reklamie piwa Okocim Mistrzowski Porter (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa piwa Okocim Mistrzowski Porter (produkowanego przez Carlsberg Polska) pod hasłem „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative Warszawa. więcej

Twitter zainicjował kampanię #HereWeAre w obronie praw kobiet

Twitter rozpoczął akcję #HereWeAre, która ma na celu sprzeciw wobec napaściom seksualnym i łamaniu praw kobiet. Spot wyemitowano premierowo podczas przerwy reklamowej w czasie ceremonii rozdania Oscarów. więcej

Edyta i Cezary Pazurowie reklamują odzież Lavard

Startuje kampania promująca kolekcję odzieży Lavard na sezon wiosna-lato 2018. Ambasadorami reklamowymi marki są Edyta i Cezary Pazurowie, którzy promowali ją już w ub.r. więcej

Rockowa reklama pierwszego SUV-a od Jaguara (wideo)

Ruszyła ogólnopolska kampania modelu Jaguar E-Pace - pierwszego SUV-a tej marki. Działania przygotowały TVN Media, Value Media, Labcon i Strefaweb. więcej

Na rynku debiutuje Absolut Extrakt

Startuje kampania promocyjna wódki Absolut Extrakt (Wyborowa Pernod Ricard). Za jej prowadzenie odpowiadają IQ Marketing i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. więcej

"Startuj z Red Bullem" - do wygrania wyjazd na Grand Prix F1

Ruszył nowy konkurs marki Red Bull pod hasłem "Startuj z Red Bullem", w którym główną nagrodą jest wyjazd na Grand Prix F1 w Austrii. Za organizację konkursu odpowiada agencja Eskadra.   więcej

Dragon Rouge i Nest Bank z nagrodą REBRAND 100(R) Global Awards

Dragon Rouge Warszawa, czołowa polska agencja strategiczno-brandingowa, otrzymała prestiżową nagrodę REBRAND 100® Global Awards. Jest to kolejne, po Transform Awards Europe Gold 2017, trofeum za projekt kompleksowej transformacji marki Nest Bank. więcej

Serena Williams udziałem w kampanii Nike chce wesprzeć kobiety (wideo)

Występująca w najnowszej reklamie firmy Nike „Until we all win” Serena Williams chce wesprzeć kobiety na całym świecie. Ma służyć temu pokazana jej ciężka praca i odnoszone sukcesy sportowe. więcej

McDonald's po raz dziewiąty częstuje z rana darmową kawą

Od 5 do 18 marca w restauracjach McDonald’s trwa akcja rozdawania darmowej kawy. Z promocji wyłączone są lokale na terenie lotniska Chopina w Warszawie oraz im. Lecha Wałęsy w Gdańsku. więcej

Majonez Kielecki reklamowany jako ,,tradycyjnie doskonały" (wideo)

WSP „Społem” rozpoczęła świąteczną kampanię Majonezu Kieleckiego. Za obsługę działań reklamowych obejmujących internet odpowiada Codemedia. więcej

Aneta Kabsa w jury Lisbon International Advertising Festival

Aneta Kabsa, dyrektor kreatywna agencji muzycznej Cord Poland, zasiądzie w jury międzynarodowego festiwalu reklamowego Lisbon International Advertising Festival. więcej

,,Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali" promowane kampanią ambientową na dworcach PKP

Na 12 dworcach PKP w Polsce trwa kampania ambientowa towarzysząca promocji filmu „Gnomeo i Julia. Tajemnica Zaginionych Krasnali", który do kin wchodzi w marcu. Akcję realizują Synergic i United International Pictures. więcej

Iza Szulc, Michał Gierwazik i Piotr Rogóż w zespole kreacji RiverWood

Do zespołu graficznego RiverWood dołączyli Michał Gierwazik jako graphic designer oraz Iza Szulc i Piotr Rogóż jako junior graphic designerzy. więcej

 
 
 
PRASA
 
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" po raz pierwszy w historii spadła poniżej 100 tys. egz.

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Czwarte miejsce zajął „Dziennik Gazeta Prawna”, który wyprzedził „Rzeczpospolitą” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN najbardziej opiniotwórczym medium w styczniu, w czołówce Wirtualnemedia.pl

W styczniu br. najczęściej cytowanym polskim medium była stacja TVN - wynika z najnowszego opracowania Instytutu Monitorowania Mediów. W pierwszej trójce najczęściej cytowanych portali są Wirtualnemedia.pl. Od tego roku raport został rozszerzony o analizę cytowań na portalach internetowych. więcej

Jarosław Machocki za Marcina Kowalczyka dyrektorem pionu komercyjnego w Gremi Media

Jarosław Machocki został dyrektorem pionu komercyjnego w spółce Gremi Media (wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”). Dotychczasowy szef Marcin Kowalczyk będzie dalej prezesem agencji ComPress i członkiem zarządu Kariera.pl. więcej

Po pobiciu fotoreportera ,,Gazety Krakowskiej" Press Club Polska apeluje do polityków o większą ochronę prawną dla dziennikarzy

Fotoreporter „Gazety Krakowskiej” został pobity, kiedy próbował robić zdjęcia placu budowy Energylandii w Zatorze. - Wszystko wskazuje na fakt, że pobicie oraz próba kradzieży a następnie zniszczenie sprzętu naszego kolegi nastąpiły w celu ukrycia łamania prawa. To nie tylko usiłowanie tłumienia krytyki prasowej, ale przede wszystkim przestępstwo o charakterze kryminalnym - komentuje Press Club Polska, wzywając parlamentarzystów i rząd o zapewnienie zwiększonej ochrony prawnej dla dziennikarzy i innych pracowników mediów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
8 miesięcy więzienia w zawieszeniu dla 30-latka za nielegalny streaming w internecie płatnych stacji tv

Lubelska policja przeszukała mieszkanie 30-letniego mężczyzny z powiatu biłgorajskiego, który nielegalnie udostępniał w internecie streaming płatnych kanałów telewizyjnych. Mężczyzna przyznał się do zarzucanego czynu i poddał karze 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na 3 lata, 2 tys. zł grzywny i naprawienia szkody pokrzywdzonym podmiotom. więcej

Netflix wprowadza rodzicielską kontrolę dostępu do filmów i seriali

Netflix zapowiedział wprowadzenie w serwisie dodatkowej opcji pozwalającej na ochronę dostępu do konkretnych filmów i seriali na platformie. Dzięki temu rodzice będą mogli decydować o tym jakie tytuły mogą oglądać ich dzieci. W serwisie pojawią się też czytelne oznaczenia grup wiekowych, dla których przeznaczone są konkretne treści. więcej

Facebook pozwoli wydawcom z Ameryki Łacińskiej, Europy i Australii oznaczać w serwisie gorące newsy

Facebook zapowiedział rozszerzenie zasięgu testów, w ramach których wydawcy mogą oznaczać w specjalny sposób publikowane w serwisie najważniejsze treści. Hasło „Breaking” pojawi się przy newsach od wybranych mediów w Ameryce Łacińskiej, Europie i Australii. więcej

Onet zaczyna drugą serię ,,Oczami matki" z Małgorzatą Ohme (wideo)

Na portalu Onet.pl zaczyna się emisja wiosennego sezonu programu „Oczami matki”, w którym Małgorzata Ohme rozmawia z matkami znanych osób. Seria składa się z ośmiu odcinków. więcej

Netflix promuje ostatni sezon ,,House of Cards" przy Oscarach, Claire Underwood prezydentem (wideo)

Netflix ujawnił premierowy zwiastun ostatniego sezonu serialu „House of Cards”, w którym Claire Underwood (grana przez Robin Wright) będzie pełnić funkcję prezydenta USA. Zwiastun emitowany przy transmisji ceremonii rozdania Oscarów. więcej

Twitter zainicjował kampanię #HereWeAre w obronie praw kobiet

Twitter rozpoczął akcję #HereWeAre, która ma na celu sprzeciw wobec napaściom seksualnym i łamaniu praw kobiet. Spot wyemitowano premierowo podczas przerwy reklamowej w czasie ceremonii rozdania Oscarów. więcej

Netflix zapowiada piąty sezon ,,Czarnego lustra"

Netflix zrealizuje piąty sezon serialu „Czarne lustro”. Platforma na razie nie zdradza, kiedy nowe odcinki produkcji zostaną udostępnione. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Garden of Words na dziesięciolecie istnienia tworzy grupę i rozszerza profil działania

Agencja public relations Garden of Words, specjalizująca się w komunikacji do kobiet, od początku marca działa jako grupa. Składa się z trzech spółek - Garden of Words, 2B Up Consulting oraz Great Minds. Wszystkimi zarządza Iwona Michalczyk. więcej

Cbre nowym klientem Zoom bsc

Agencja public relations Zoom bsc odpowiada za realizację działań komunikacyjnych dla Cbre, firmy doradczej i inwestycyjnej działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych. więcej

Konkret PR wypromuje Jungheinrich Polska

Agencja Konkret PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną firmy Jungheinrich Polska, zajmującej się dostarczaniem rozwiązań z zakresu logistyki wewnątrzmagazynowej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Porsche planuje autonomiczne latające taksówki
Sony: telewizory 4K HDR z serii XF90 wchodzą do Europy (wideo)
Unimot chce stawiać w Polsce stacje ładujące do pojazdów elektrycznych
 
 
 
GOSPODARKA
 
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 24,4 mln zł zaległych podatków z 2012 r., spółka odkłada 144 mln zł na odroczone podatki
Biedronka reklamuje się przed niedzielą bez handlu: w piątek i sobotę czynna o godzinę dłużej (wideo)
,,Kluczowe decyzje" z rodziną i polską tradycją w reklamie PKO BP (wideo)
Branża turystyczna walczy o zniesienie wiz do USA dla Polaków
64 proc. polskich firm obawia się zmian w prawie i działań administracji
Koniec z fikcyjnym doręczaniem pism procesowych. Będzie musiał dostarczyć je komornik
ZenCard dostępny dla klientów płacących gotówką
Spółki uciekają z GPW. Ludwik Sobolewski: To efekt zbyt mocnego przykręcenia śruby regulacyjnej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Transmisja Oscarów z najgorszą oglądalnością od 2001 roku
Netflix promuje ostatni sezon ,,House of Cards" przy Oscarach, Claire Underwood prezydentem (wideo)
Triumf filmu "Kształt wody" na Oscarach
Nowe odcinki serialu "Roseanne". Premiera 27 marca (wideo)
Ponad milion widzów zobaczyło "Kobiety mafii" Patryka Vegi
"Past Midnight" - nowy komiksowy projekt Netfliksa. Reżyserem Rick Famuyiwa
Film "Czarna Pantera" zarobił już 900 milionów dolarów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj