Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 14 Marca 2018
 
 
 
,,Rzeczpospolita" pożegnała się z kilkoma dziennikarzami. Chrabota: spada sprzedaż, więc musimy oszczędzać
 
W ostatnich tygodniach „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rozstała się z kilkoma dziennikarzami z działu krajowego, gospodarczego i sekretariatu, m.in. Magdaleną Lemańską i Joanną Ćwiek. - Musimy ograniczać naszą redakcję. Niestety nie stać nas na zatrudnianie tak wielkiego grona dziennikarzy. Spadają nakład i prenumerata - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej
 
 
KRRiT będzie badać telewizje i radio w Polsce. ,,Przełom nad badaniem rynku mediów"
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała wczoraj zaproszenie do dialogu technicznego, które rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego. Zgłoszenia można składać do 30 marca br. - Projekt będzie przełomem w badaniach nad rynkiem mediów w Polsce - zapowiada Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej
 
 
,,Drogi wolności" najdroższym serialem w historii TVP. Odcinek może kosztować nawet 2 mln zł
 
Trwają zdjęcia do nowego serialu historycznego TVP1 „Drogi wolności”, który na antenę trafi jesienią. Jest to największa i najdroższa produkcja w historii Telewizji Polskiej. - Jeden odcinek kosztuje powyżej miliona, ale te pieniądze widać na planie i będzie widać w serialu. Dobre kino nie może być tanie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Jacek Kurski. Z naszych ustaleń wynika, że koszt może sięgać nawet 2 mln zł za odcinek. więcej
 
 
Reklamy eurobanku z wampirami podobne do filmu ,,Co robimy w ukryciu". Leo Burnett: inspirowaliśmy się różnymi dziełami (wideo)
 
Nowe reklamy eurobanku opowiadające o trójce wampirów kojarzą się z australijskim filmem „Co robimy w ukryciu”. - Kampania jest inspirowana różnymi dziełami. Elementy powtarzające się w utworach o tej tematyce są jedynie cechami charakterystycznymi dla danego stylu czy koncepcji - tłumaczy Maciej Porębski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa. Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa nc+ z wampirem w roli głównej. - To dość zabawny zbieg okoliczności, który nie zaszkodzi żadnej z marek. Być może kampanie są skierowane do grupy pokoleniowej z sentymentem wspominającej sagę „Zmierzch” sprzed 10 lat - komentują dla Wirtualnemedia.pl Robert Sosnowski i Igor Pietrzak. więcej
 
 
Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce (zobacz geograficzną strukturę rozmieszczenia)
 
Paneliści biorący udział w badaniach telemetrycznych Nielsen Audience Measurement zlokalizowani są w 91 proc. powiatów oraz w co trzeciej gminie w Polsce. Liczący ponad 2 tys. gospodarstw domowych panel firmy rozmieszczony jest w ponad 1 tys. miejscowościach. - Z różnych stron dochodzą do nas informacje, że panel jest za bardzo skupiony, co nie jest prawdą - mówi Dariusz Gumbrycht, reach service delivery leader w Nielsen Audience Measurement. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy z prenumerat cyfrowych nie wyrównują strat ze spadku sprzedaży ,,GW". ,,To nie są przypadkowe zakupy" więcej
 
Operatorzy telewizji kablowych będą musieli udostępniać swoją infrastrukturę konkurencji więcej
 
TVP może stracić miejsce na multipleksie MUX-8. KRRiT chce rozpisać otwarte postępowanie koncesyjne więcej
 
Kreację zabija nie tylko zbyt rozbudowana struktura agencji, ale też skomplikowane procedury po stronie klienta więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
WARSZTATY LEKTORSKIE ,,REKLAMA I FILM" TVP Akademia Telewizyjna
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
Wydawca Strony Głównej Onet.pl
Starszy Redaktor Online w serwisie Polki.pl Edipresse Polska
Digital PRODUCT MANAGER Edipresse Polska
Digital Coordinator Publicis Media
Wydawca upday
Producent wideo Onet.pl
Current Affairs Producer TVP
KIEROWNIK STUDIA GRAFICZNEGO Edipresse Polska
Presentation Scheduler AMC Networks International - Poland
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Account Executive Isobar Poland Group
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT będzie badać telewizje i radio w Polsce. ,,Przełom nad badaniem rynku mediów"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała wczoraj zaproszenie do dialogu technicznego, które rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego. Zgłoszenia można składać do 30 marca br. - Projekt będzie przełomem w badaniach nad rynkiem mediów w Polsce - zapowiada Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

,,Drogi wolności" najdroższym serialem w historii TVP. Odcinek może kosztować nawet 2 mln zł

Trwają zdjęcia do nowego serialu historycznego TVP1 „Drogi wolności”, który na antenę trafi jesienią. Jest to największa i najdroższa produkcja w historii Telewizji Polskiej. - Jeden odcinek kosztuje powyżej miliona, ale te pieniądze widać na planie i będzie widać w serialu. Dobre kino nie może być tanie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Jacek Kurski. Z naszych ustaleń wynika, że koszt może sięgać nawet 2 mln zł za odcinek. więcej

Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce (zobacz geograficzną strukturę rozmieszczenia)

Paneliści biorący udział w badaniach telemetrycznych Nielsen Audience Measurement zlokalizowani są w 91 proc. powiatów oraz w co trzeciej gminie w Polsce. Liczący ponad 2 tys. gospodarstw domowych panel firmy rozmieszczony jest w ponad 1 tys. miejscowościach. - Z różnych stron dochodzą do nas informacje, że panel jest za bardzo skupiony, co nie jest prawdą - mówi Dariusz Gumbrycht, reach service delivery leader w Nielsen Audience Measurement. więcej

TVP rozpocznie negocjacje z Emitelem ws. MUX-8. ,,Nie ma zagrożenia dla slotów"

Prezes TVP Jacek Kurski zapewnia, że nadawca publiczny rozpocznie negocjacje z firmą Emitel, która jest operatorem multipleksu ósmego w sprawie uruchomienia swoich kanałów na MUX-8. - Nie ma żadnego zagrożenia - mówi Wirtualnemedia.pl Kurski. więcej

2,29 mln widzów serialu ,,Za marzenia". Oglądalność spada z odcinka na odcinek

Nowy serial „Za marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,29 mln widzów, o 970 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie „Bake off - Ale ciacho!”. Produkcja daje TVP2 pozycję lidera rynku w 4+ i drugie miejsce w 16-49. Serial jednak traci widzów z odcinka na odcinek. więcej

Po ośmiu latach w ,,Milionerach" znowu padnie główna nagroda

W teleturniej „Milionerzy” niebawem ponownie padnie najwyższa wygrana. Kto i kiedy dokładnie wygra milion złotych, tego TVN nie zdradza, przypominając tylko, że będzie to druga najwyższa wygrana w historii programu. więcej

TVP szykuje seriale o Piłsudskim, Osieckiej i Wyszyńskim, ekranizację powieści Wildsteina i drugi sezon ,,Korony królów"

Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski poinformował, że nadawca szykuje serialową ekranizację powieści „Czas niedokonany” Bronisława Wildsteina oraz seriale o Stefanie Wyszyńskim, Władysławie Andersie, Agnieszce Osieckiej i Adamie Mickiewiczu. Jesienią w TVP1 będzie pokazywany drugi sezon telenoweli historycznej „Korona królów”. więcej

,,Wojenne dziewczyny 2" od 25 marca w TVP1. Kurski: jestem spokojny o jakość tej produkcji

Od 25 marca 2018 roku w niedziele o 20.10 telewizyjna Jedynka będzie emitować drugi sezon „Wojennych dziewczyn”. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Blondynkę” - Odważne, piękne i młode dziewczyny pokazują w nim patriotyzm i walkę z Niemcami w trakcie drugiej wojny światowej w bardzo atrakcyjny sposób dla widza - mówił podczas wtorkowego spotkania prasowego Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Fokus TV najchętniej oglądany w lutym, Polsat Docu podwoił wynik

W lutym br. zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Docu, a najwięcej straciły Polsat Viasat Nature - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Szefowa A&E Networks pokieruje Vice Media

Nancy Dubuc, szefowa grupy telewizyjnej A&E Network, pokieruje cyfrową platformą wideo Vice Media. Dotychczasowy prezes i założyciel spółki, Shane Smith, będzie dalej kierował jej radą nadzorczą. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT będzie badać telewizje i radio w Polsce. ,,Przełom nad badaniem rynku mediów"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała wczoraj zaproszenie do dialogu technicznego, które rozpoczyna projekt nowego badania telemetrycznego. Zgłoszenia można składać do 30 marca br. - Projekt będzie przełomem w badaniach nad rynkiem mediów w Polsce - zapowiada Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT. więcej

 
Rada Mediów Narodowych na dodatkowym posiedzeniu zajmie się sytuacją w Radiu Gdańsk

Sprawozdanie z rocznej działalności i sytuacja w Radiu Gdańsk mają być głównymi punktami zwołanego na środę 14 marca nadzwyczajnego posiedzenia Rady Mediów Narodowych. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przewodniczący Krzysztof Czabański zwołał je zaledwie z dwudniowym wyprzedzeniem. więcej

 
Radio ZET liderem w Częstochowie. RMF MAXXX tuż za podium

W okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
MocArty RMF Classic 2017 rozdane, wśród laureatów "Twój Vincent" i "Pokot"

Wczoraj w Warszawie wręczono po raz ósmy MocArty RMF Classic - nagrody podsumowujące sezon kulturalny. Nagrody wręczono w czterech kategoriach: Człowiek Roku, Wydarzenie Roku, Muzyka Filmowa Roku i Rzecz z Klasą. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Reklamy eurobanku z wampirami podobne do filmu ,,Co robimy w ukryciu". Leo Burnett: inspirowaliśmy się różnymi dziełami (wideo)

Nowe reklamy eurobanku opowiadające o trójce wampirów kojarzą się z australijskim filmem „Co robimy w ukryciu”. - Kampania jest inspirowana różnymi dziełami. Elementy powtarzające się w utworach o tej tematyce są jedynie cechami charakterystycznymi dla danego stylu czy koncepcji - tłumaczy Maciej Porębski, dyrektor kreatywny Leo Burnett Warszawa. Jednocześnie ruszyła kampania reklamowa nc+ z wampirem w roli głównej. - To dość zabawny zbieg okoliczności, który nie zaszkodzi żadnej z marek. Być może kampanie są skierowane do grupy pokoleniowej z sentymentem wspominającej sagę „Zmierzch” sprzed 10 lat - komentują dla Wirtualnemedia.pl Robert Sosnowski i Igor Pietrzak. więcej

Pathfinder 23 obsłuży globalnie w e-commerce kilkanaście marek Coty

Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w e-commerce. więcej

,,Powiedzmy STOP szkolnej agresji" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

Rzecznik Praw Dziecka rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Powiedzmy STOP szkolnej agresji”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Telescope i Papaya Films. więcej

Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)

„Odkryj drugą warstwę” to hasło nowej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek dwusmakowego wariantu serka Danio. Akcję przygotowały Y&R, VML, Labstore i Mediacom. więcej

Grupa Essilor zachęca do badania wzroku po 40. roku życia

Grupa Essilor, producent soczewek progresywnych, wystartowała z edukacyjną akcją "Czas na wzrok 40+", zachęcającą do badań wzroku. Działania przygotowały Schulz brand friendly, Polymus i Marketing & Communications Consultants. więcej

Kate Romanovskaia zastąpiła Karola Sadaja na czele marketingu Ubera w Polsce

Karol Sadaj, dotychczasowy dyrektor marketingu firmy Uber w Polsce odszedł z firmy. Teraz marketingiem polskiego oddziału kieruje Kate Romanovskaia, szefowa marketingu Ubera w Europie Środkowej i Wschodniej. więcej

"Moc orzeźwienia" w reklamie Halls (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa gum Halls (Mondel?z International). Akcję pod hasłem "Moc orzeźwienia" przygotowały IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture. więcej

Małgorzata Kmieciak: z Adform na szefową Smart w Europie Środkowo-Wschodniej

Małgorzata Kmieciak zaczęła pracę w firmie marketingu internetowego Smart jako country manager w Europie Środkowo-Wschodniej. Wcześneij pracowała m.in. w Adform i Google. więcej

Piłkarze Raphaël Varane, Eric Dier i Roman Zobnin będą reklamować golarki Braun Series 3 ProSkin

Ambasadorami reklamowymi golarek Braun Series 3 ProSkin, a także zestawów do strzyżenia i trymerów do zarostu marki Braun, zostali właśnie piłkarze Raphaël Varane (grający w Realu Madryt), Eric Dier (z Tottenhamu Hotspur) i Roman Zobnin (ze Spartaka Moskwa). więcej

Katarzyna Słyk, Adrian Stępniak i Bartosz Batycki w zespole Ströer Media

Do pionu sprzedaży agencyjnej Ströer Media dołączyli Katarzyna Słyk, Adrian Stępniak oraz Bartosz Batycki. Wszyscy zajęli nowo utworzone stanowiska agency sales managerów. więcej

,,Żyj wygodniej, świętuj spokojnie" w nowej akcji marki Jan Niezbędny

Firma Sarantis Polska w związku z nadchodzącymi świętami wielkanocnymi promuje markę Jan Niezbędny (folie aluminiowe, worki na śmieci, zmywaki itp) loterią konsumencką pod hasłem „Żyjwygodniej, świętuj spokojnie”. Wspiera ją kampanią przygotowaną przez Unlimited, Kuźnia Group i Social Media Now. więcej

Monika Daniluk starszym managerem ds. analiz i wsparcia sprzedaży w Multikino Media

Monika Daniluk awansowała na stanowisko starszego managera ds. analiz i wsparcia sprzedaży w biurze reklamy Multikino Media. więcej

Marcin Muszkiet i Joanna Dutkowska w BE Media

Do zespołu agencji BE Media, specjalizującej się w cyfrowej reklamie na nośnikach indoorowych i outdoorowych, dołączyli Joanna Dutkowska i Marcin Muszkiet. więcej

Lego w globalnej kampanii zachęca rodziców do zabaw z dziećmi

Producent klocków Lego prowadzi globalną kampanię reklamową, w której zwraca uwagę rodziców na to, jak ważna dla rozwoju dziecka jest zabawa z nim. Zachęca ich, by zrezygnowali z telefonów i komputerów, a czas ten poświęcili dzieciom. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Rzeczpospolita" pożegnała się z kilkoma dziennikarzami. Chrabota: spada sprzedaż, więc musimy oszczędzać

W ostatnich tygodniach „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rozstała się z kilkoma dziennikarzami z działu krajowego, gospodarczego i sekretariatu, m.in. Magdaleną Lemańską i Joanną Ćwiek. - Musimy ograniczać naszą redakcję. Niestety nie stać nas na zatrudnianie tak wielkiego grona dziennikarzy. Spadają nakład i prenumerata - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”. więcej

Reuters wprowadza system Lynx Insights, inteligentnego asystenta dla dziennikarzy

Reuters opracował oparte na sztucznej inteligencji oprogramowanie Lynx Insights, które ma pomagać w pracy dziennikarzom agencji. System na podstawie analizy danych będzie sugerować istotne wątki i trendy na które warto zwrócić uwagę w trakcie tworzenia konkretnego artykułu. więcej

,,Bild" rezygnuje ze zdjęć rozebranych modelek na pierwszej stronie, ,,Fakt" nie usunie ich z ostatniej strony

Od poniedziałku fotografie nagich kobiet nie pojawiają się na pierwszej stronie niemieckiego tabloidu „Bild”. Teraz podobne zdjęcia, ale z ubranymi modelkami, będą publikowane wewnątrz dziennika. Za to „Fakt” nie zamierza rezygnować ze swojego cyklu zdjęć kobiet topless na ostatniej stronie. więcej

,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2017 roku

Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w ub.r. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Małgorzata Dziemian na czele pism poradnikowych Burdy, Urszula Kalisz odchodzi

Małgorzata Dziemian została nowym opiekunem marki (brand managerem) segmentu advisory & crafting w wydawnictwie Burda International Polska. Odpowiada za marketingową komunikację czterech magazynów wydawcy. więcej

Kolporter w br. uruchomi w sklepach Lidl 47 swoich saloników

Do końca 2018 roku Kolporter otworzy 47 kolejnych swoich saloników prasowych w sklepach sieci Lidl. Od 2014 roku uruchomiono 20 takich punktów. - Po latach testów opracowaliśmy efektywna i użyteczną dla klientów formę współpracy - mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marcin Ręczmin szefem redakcji o2 i kultury i rozrywki Wirtualnej Polski, Jacek Krawczewski odszedł

Jacek Krawczewski zrezygnował z pracy w Grupie Wirtualna Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na stanowisku szefa połączonej redakcji kultury i rozrywki Wirtualnej Polski oraz portalu o2.pl zastąpi go Marcin Ręczmin. więcej

Testy latającej taksówki w Nowej Zelandii, projekt finansuje Larry Page

W Nowej Zelandii rozpoczęły się oficjalne próby latającej taksówki o nazwie Cora. Pojazd poruszający się w powietrzu bez udziału pilota ma w przyszłości służyć do przewozu pasażerów, a pieniądze na projekt pochodzą głównie z portfela Larry Page’a, współzałożyciela koncernu Google. więcej

Platforma GG przejęta od Xevin Consulting przez England.pl

Firma England.pl oferująca międzynarodowe przelewy przez internet poinformowała, że kupiła od funduszu Xevin Consulting Limited aktywa platformy GG obejmujące m.in. komunikator o tej nazwie oraz związane z nim serwisy. W ub.r. kupno GG negocjowała Grupa Sare. więcej

Firefox 59 pozwala na blokowanie pytań ze stron www

Mozilla udostępniła finalne wydanie przeglądarki internetowej Firefox 59. Główna nowość to ustawienia pozwalające na lepszą ochronę prywatności. więcej

Facebook planuje publikowanie newsów na platformie Watch

Facebook przygotowuje się do publikowania bieżących informacji w sekcji Watch. Serwis planuje, że każdy z newsów w formie wideo będzie trwał przynajmniej 3 minuty, obecnie trwają negocjacje z dziesięcioma wydawcami w sprawie dostarczania przez nich treści. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Panel telewizyjny Nielsena dostępny w co trzeciej gminie w Polsce (zobacz geograficzną strukturę rozmieszczenia)

Paneliści biorący udział w badaniach telemetrycznych Nielsen Audience Measurement zlokalizowani są w 91 proc. powiatów oraz w co trzeciej gminie w Polsce. Liczący ponad 2 tys. gospodarstw domowych panel firmy rozmieszczony jest w ponad 1 tys. miejscowościach. - Z różnych stron dochodzą do nas informacje, że panel jest za bardzo skupiony, co nie jest prawdą - mówi Dariusz Gumbrycht, reach service delivery leader w Nielsen Audience Measurement. więcej

Pierwsza niedziela bez handlu, ale ze smartfonem lub na świeżym powietrzu (raport)

11 marca, czyli w pierwszą niedzielę obowiązywania w Polsce zakazu handlu, ogólna aktywność na smartfonach wzrosła prawie dwukrotnie, a o 27 proc. więcej użytkowników korzystało z aplikacji VOD - wynika z badania firmy Selectivv Mobile House. Chętnie spędzaliśmy czas także na świeżym powietrzu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Sylwia Matusiak odwołana z funkcji dyrektora Centrum Informacyjnego Rządu

Sylwia Matusiak nie jest już dyrektorem Centrum Informacyjnego Rządu. Funkcję tę pełnia zaledwie przez dwa miesiące. Wicedyrektorem CIR pozostaje Mariusz Chłopik. więcej

Katarzyna Siwek po 7 latach odchodzi z Idea Banku

Katarzyna Siwek, dyrektor biura analiz i i komunikacji po siedmiu latach pracy odchodzi z Idea Banku. Była też jego rzecznikiem prasowym. więcej

Roots odpowiada za obsługę PR piwa Królewskie, Specjal i Warka

Agencja Roots wygrała przetargi Grupy Żywiec na obsługę w zakresie public relations trzech marek z portfolio producenta: Królewskie, Specjal i Warka. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Testy latającej taksówki w Nowej Zelandii, projekt finansuje Larry Page
Pierwsza niedziela bez handlu, ale ze smartfonem lub na świeżym powietrzu (raport)
Apple zapowiada Worldwide Developers Conference - będą nowe wersje iOS, macOS i watchOS
FlixBus rozpoczyna testy elektrycznych autobusów na trasach międzymiastowych
Sprzedaż urządzeń drukujących w Polsce w IV kw. w górę, w całym 2017 r. w dół
Huawei wprowadza do Polski smartfon P20 lite za 1599 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Testy latającej taksówki w Nowej Zelandii, projekt finansuje Larry Page
Pierwsza niedziela bez handlu, ale ze smartfonem lub na świeżym powietrzu (raport)
FlixBus rozpoczyna testy elektrycznych autobusów na trasach międzymiastowych
Od lipca nowa ustawa o imprezach turystycznych. Przyznaje podróżnym dużo większe prawa
Ceny konsumenckie będą w tym roku rosły trochę szybciej niż w poprzednim. Drożejąca żywność
W 2017 roku Polacy zainwestowali 44 miliardy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
2,29 mln widzów serialu ,,Za marzenia". Oglądalność spada z odcinka na odcinek
,,Wojenne dziewczyny 2" od 25 marca w TVP1. Kurski: jestem spokojny o jakość tej produkcji
Apple zapowiada animowany musical "Central Park"
Reese Witherspoon i Kerry Washington w serialu "Little Fires Everywhere"
"Sicario 2: Soldado" od lipca w kinach (wideo)
Magda Gessler: W życiu nie byłam w lepszej kondycji fizycznej i psychicznej
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj