Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 16 Marca 2018
 
 
 
Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł
 
W ub.r. reklamy i autopromocja stanowiły 12,6 proc. czasu emisji TVP Info, o 4,4 pkt proc. mniej niż rok wcześniej. W TVP1 i TVP2 ten wskaźnik utrzymać się w okolicy 18-19 proc. Łączne wpływy Telewizji Polskiej z reklam i sponsoringu zmalały o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Magda Kolenkiewcz i Małgorzata Węgierek szacują dla Wirtualnemedia.pl, że liczba bloków reklamowych w TVP Info zmalała o 28 proc., co spowodowało spadek wpływów o 12 mln zł. więcej
 
 
300 mln zł przychodu Polskiego Radia w 2017 roku. W górę abonament, w dół reklama
 
W ub.r. Polskie Radio zanotowało 297,92 mln zł przychodów, o 3,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy nadawcy z abonamentu rtv wzrosły o 4,06 proc. do 193,4 mln zł, a przychody z reklam zmalały o 0,43 proc. do 60,47 mln zł. więcej
 
 
TVP wyda 5,9 mln zł na przebudowę studia TVP Info, nowy budynek przy Woronicza ma powstać do 2021 roku
 
Telewizja Polska wybrała firmę Nafibud do remontu dawnej hali obróbki taśmy, gdzie powstanie nowe studio TVP Info. W br. planuje uzyskać pozwolenie na budowę przy ul. Woronicza nowej siedziby stacji i programów informacyjnych, która ma zostać oddana do użytku wiosną 2021 roku. Wtedy nadawca zastanowi się nad sprzedażą budynku przy placu Powstańców Warszawy. więcej
 
 
Wirtualna Polska za 85 mln zł kupiła dalsze 35 proc. udziałów wydawcy Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl
 
Wirtualna Polska Holding za 85 mln zł przejęła kolejne 35 proc. udziałów spółki, Domodi, do której należą serwisy e-commerce Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl. Obecnie ma już 86 proc. udziałów firmy, a pozostałe 14 proc. będzie mogła kupić najwcześniej w przyszłym roku. więcej
 
 
Dentsu Aegis Network Polska przejął dom produkcyjny Propeller Film
 
Grupa Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej m.in. Vizeum, Carat, Isobar Polska, Amnet, Amplifi) sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM ma wyższą słuchalność niż Radio ZET, Jedynka i Trójka razem wzięte więcej
 
Telewizja Polska w ub.r. miała 69,9 proc. więcej z abonamentu i 8,4 proc. mniej z reklam więcej
 
,,Rzeczpospolita" pożegnała się z kilkoma dziennikarzami. Chrabota: spada sprzedaż, więc musimy oszczędzać więcej
 
KRRiT będzie badać telewizje i radio w Polsce. ,,Przełom nad badaniem rynku mediów" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor newsowy Polskie Radio
Analityk e-commerce Wirtualna Polska Media
Performance Specialist Wirtualna Polska Media
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Media Impact Polska
Wydawca Strony Głównej Onet.pl
Specjalista ds. Eventów Media Impact Polska
Kierownik Produkcji B3 Films
Reżyser /Realizator B3 Films
Digital Coordinator Publicis Media
Wydawca upday
Producent wideo Onet.pl
Current Affairs Producer TVP
Regionalny Dyrektor Sprzedaży Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Sprzedaży Media Impact Polska
Młodszy specjalista ds. performance marketingu Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Polska ograniczyła liczbę reklam w TVP Info o 28 proc., co kosztowało 12 mln zł

W ub.r. reklamy i autopromocja stanowiły 12,6 proc. czasu emisji TVP Info, o 4,4 pkt proc. mniej niż rok wcześniej. W TVP1 i TVP2 ten wskaźnik utrzymać się w okolicy 18-19 proc. Łączne wpływy Telewizji Polskiej z reklam i sponsoringu zmalały o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Magda Kolenkiewcz i Małgorzata Węgierek szacują dla Wirtualnemedia.pl, że liczba bloków reklamowych w TVP Info zmalała o 28 proc., co spowodowało spadek wpływów o 12 mln zł. więcej

TVP wyda 5,9 mln zł na przebudowę studia TVP Info, nowy budynek przy Woronicza ma powstać do 2021 roku

Telewizja Polska wybrała firmę Nafibud do remontu dawnej hali obróbki taśmy, gdzie powstanie nowe studio TVP Info. W br. planuje uzyskać pozwolenie na budowę przy ul. Woronicza nowej siedziby stacji i programów informacyjnych, która ma zostać oddana do użytku wiosną 2021 roku. Wtedy nadawca zastanowi się nad sprzedażą budynku przy placu Powstańców Warszawy. więcej

Joanna Racewicz nie będzie już prowadzić ,,Pytanie na śniadanie". ,,Sprzeczność z zasadami etyki dziennikarskiej"

Dziennikarka Telewizji Polskiej Joanna Racewicz została zawieszona w pracy i nie będzie już prowadzić „Pytanie na śniadanie”. Powodem jest zamieszczenie w mediach społecznościowych wpisu na temat swojej diety, co TVP uznało za lokowanie produktu. więcej

Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. ,,Analizy wskazały na tego partnera"

Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła współpracę z biurem reklamy Polsat Media. - Ten rynek tak jest zbudowany, że trzeba z kimś się związać. Polsat zaproponował nam profesjonalną ofertę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

6,1 mln widzów wiosennych odcinków ,,M jak miłość". TVP2 nokautuje konkurencję

Wiosenne odcinki „M jak miłość” ogląda średnio 6,10 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. więcej

,,Na dobre i na złe" śledzi 4,1 mln widzów. TVP2 zdecydowanym liderem

Serial „Na dobre i na złe” od momentu startu wiosennej ramówki ogląda średnio 4,14 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego we wszystkich głównych grupach wiekowych - 4+, 16-49 i 16-59. więcej

Dorota Dróżdż menedżerem ds. sprzedaży Telewizji Puls

Dorota Dróżdż awansowała w strukturach Telewizji Puls na stanowisko menadżera do spraw sprzedaży. To nowo utworzona funkcja w strukturach spółki. więcej

NBC News planuje serwis streamingowy. Chce przyciągnąć młodych odbiorców

Stacja NBC News zamierza uruchomić własny serwis streamingowy nadający newsy i inne materiały w formie przystosowanej do młodego internetowego odbiorcy. Do wprowadzenia nowego kanału emisji skłania nadawcę między innymi powodzenie programu oferowanego przez NBC News w aplikacji Snapchat. więcej

ZDF pokaże sitcom od twórcy ,,Watahy", wcześniej w internecie niż telewizji linearnej

W piątek 16 marca br. platforma VoD niemieckiego nadawcy telewizyjnego ZDF udostępni premierowy odcinek serialu komediowego „Just Push Abuba”, którego współautorem i scenarzystą jest Polak - Wiktor Piątkowski, jeden z twórców „Watahy”. więcej

Tomasz Sekielski: Ziobro nie chciał się spotkać ws. moich ustaleń nt. zabójstwa Jaroszewiczów. Prokuratura: były nieprzydatne

Dziennikarz śledczy Tomasz Sekielski stwierdził, że na początku ub.r. kierownictwo Prokuratury Krajowej nie było zainteresowane spotkanie w sprawie odnalezionych przez niego materiałów dotyczących zabójstwa PRL-owskiego premiera Piotra Jaroszewicza i jego żony. - Dostarczone przez redaktora Sekielskiego dowody nie miały wpływu na ustalenie osób, którym prokuratura postawiła dziś zarzuty zabójstwa ze szczególnym okrucieństwem. Decydujące dla śledztwa były zeznania jednego z podejrzanych, który był przesłuchiwany przez prokuraturę w innej sprawie i który zdecydował się podjąć współpracę z prokuraturą - tłumaczy Prokuratura Krajowa. więcej

Odkodowane pasmo Canal+ z okazji premiery ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku", w tym mecz Legia-Wisła

W niedzielę 18 marca o godzinie 21.30 na antenie Canal+ zostanie wyemitowany premierowy odcinek serialu „Kruk. Szepty słychać po zmroku”. Z tej okazji platforma nc+ przygotowała dla swoich abonentów oraz operatorów sieci kablowych pasmo odkodowane Canal+ m.in. z meczem Legia Warszawa - Wisła Kraków. więcej

,,Wezwij Dominika" - nowy program TTV z Dominikiem Strzelcem

W sobotę 17 marca br. stacja TTV rozpocznie emisję nowego programu „Wezwij Dominika”, w którym Dominik Strzelec podpowie jak poradzić sobie z drobnymi usterkami bez wzywania fachowca. więcej

Nowy serial ,,Trust" w HBO GO i HBO (wideo)

W poniedziałek, 26 marca 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Trust”. Produkcja od 30 marca br. będzie również emitowana w HBO. więcej

,,Co nas truje" - nowy program Katarzyny Bosackiej w TVN Style

W niedzielę 18 marca br. stacja TVN Style wyemituje premierowy odcinek nowego programu Katarzyny Bosackiej „Co nas truje”, w którym prowadząca przyjrzy się produktom spożywczym z półek sklepowych. Jej cykl „Wiem, co jem i wiem, co kupuję” ma przerwę w emisji. więcej

UPC Polska: Nicktoons nową stacją dla dzieci, Paramount Channel HD na nowej pozycji

Telewizja UPC Polska wprowadziła do swojej oferty kanał dla dzieci Nicktoons. Zmieniła także pozycję kanału Paramount Channel HD: od 15 marca program jest dostępny na pozycji 11 na dekoderach Horizon i UPC Mediabox. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
300 mln zł przychodu Polskiego Radia w 2017 roku. W górę abonament, w dół reklama

W ub.r. Polskie Radio zanotowało 297,92 mln zł przychodów, o 3,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy nadawcy z abonamentu rtv wzrosły o 4,06 proc. do 193,4 mln zł, a przychody z reklam zmalały o 0,43 proc. do 60,47 mln zł. więcej

 
Józef Wacnik dyrektorem technicznym Polskiego Radia, Barbara Kiepas-Jeleńska naczelnym inżynierem

Od 16 marca Józef Wacnik obejmie stanowisko dyrektora technicznego Polskiego Radia. Biurem dyrektora technicznego pokieruje Barbara Kiepas-Jeleńska, która będzie jednocześnie naczelnym inżynierem. więcej

 
Paweł Loroch po 5 latach wraca do Antyradia. Poprowadzi ,,Gastrofazę"

W niedzielę 18 marca br. Antyradio (Eurozet) przywróci na antenę audycję „Gastrofaza”, którą ponownie poprowadzi Paweł Loroch. Będzie to powrót programu do ramówki po pięciu latach. więcej

 
Największa grupa radiowa w USA złożyła wniosek o upadłość

IHeartMedia Inc, największa w USA spółka radiowa, w czwartek złożyła wniosek o ogłoszenie bankructwa. W tej chwili firma jest zadłużona na 20 miliardów dolarów. więcej

 
Transmisje z żużla w RadioGol.pl dzięki porozumieniu z One Sport

RadioGol.pl podpisało umowę z firmą One Sport, dzięki czemu będzie transmitować ważne wydarzenia żużlowe, m.in. Speedway Best Pairs, Speedway Euro Championship oraz Indywidualne Mistrzostwa Świata Juniorów prosto z aren zmagań. więcej

 
Radio Szczecin nowym liderem w Szczecinie. Eska ostro do góry

Nowym liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zostało Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dentsu Aegis Network Polska przejął dom produkcyjny Propeller Film

Grupa Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej m.in. Vizeum, Carat, Isobar Polska, Amnet, Amplifi) sfinalizowała zakup 100 proc. udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film. więcej

Statoil zmieni nazwę na Equinor, zainwestuje więcej w energię odnawialną

Norweski koncern naftowy Statoil zamierza zmienić nazwę na Equinor, która ma oddawać nowy kierunek rozwoju spółki. Według zapowiedzi największy norweski dostawca paliw do 2030 roku przeznaczy 20 procent środków na inwestycje w odnawialne źródła energii. więcej

Polsat Media będzie sprzedawał reklamy wPolsce.pl. ,,Analizy wskazały na tego partnera"

Telewizja wPolsce.pl (Fratria) zaczęła współpracę z biurem reklamy Polsat Media. - Ten rynek tak jest zbudowany, że trzeba z kimś się związać. Polsat zaproponował nam profesjonalną ofertę - mówi dla Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

Aviva promuje swój serwis do inwestowania kampanią i loterią

Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć" promuje serwis do inwestowania grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva. Działania przygotowały dział wewnętrzny firmy, Young&Rubicam, Papaya Films, Blue449 i Zoom bsc. więcej

Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej

Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej. Marketer nie podaje szczegółów postępowania. więcej

Klaudia Damszel na czele działu sprzedaży TogetherAudience

Klaudia Damszel objęła nowo utworzoną funkcję szefowej działu sprzedaży w agencji TogetherAudience (Grupa TogetherData). Poprzednio pracowała w Adexon360 (Grupa KnowledgeHub). więcej

Fabryka Broni Łucznik planuje kampanię reklamową, szuka agencji

Radomska Fabryka Broni Łucznik zaprasza agencje reklamowe do składania ofert na opracowanie strategii komunikacji i idei kreatywnej kampanii reklamowej. Działania te mają budować wizerunek produktów firmy jako produktów wysokiej jakości, wyrastającej z polskiej tradycji rusznikarskiej, stworzonych przez polskich inżynierów. więcej

Uliczni artyści wezwali do bojkotu H&M po wykorzystaniu w reklamie jednego z ulicznych murali

Artyści zajmujący się street art'em w Nowym Jorku wezwali do bojkotu firmy odzieżowej H&M po tym, jak wykorzystała w swojej reklamie mural wykonany przez Jasona „Revoka” Williamsa. Firma ostatecznie wycofała pozew złożony przeciw niemu do sądu. więcej

Media Impact Polska wprowadza ,,Women Power", ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet

Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska wprowadziło do swojej oferty „Women Power”. Jest to zestaw narzędzi pozwalających precyzyjnie adresować przekaz reklamowy do wybranych grup kobiet. - W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy - wyjaśnia Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska. więcej

Krajowe Centrum ds. AIDS szuka producenta spotu do kampanii ,,#mamczasrozmawiać"

Krajowe Centrum ds. AIDS zaprasza firmy do składania ofert na produkcję spotu telewizyjnego na potrzeby ogólnopolskiej kampanii społecznej „#mamczasrozmawiać”. Przeznaczy na ten cel 90 tys. zł. więcej

Lewis Hamilton będzie reklamował odzież Tommy Hilfiger (wideo)

Lewis Hamilton, czterokrotny mistrz świata Formuły 1, został globalnym ambasadorem reklamowym marki odzieżowej Tommy Hilfiger (należy do PVH Corp.). więcej

Unilever przenosi odpowiedzialność za marketing do nowych działów

Koncern Unilever w ramach prowadzonej reorganizacji tworzy trzy nowe działy, które będą odpowiedzialne za działania marketingowe, reklamowe oraz budżety. Nowa struktura ma poprawić sprawność zarządzania i zwiększyć konkurencyjność. więcej

Burger King prankuje kierowców "na spalony samochód" (wideo)

Burger King w nietypowy sposób postanowił uczcić amerykańskie święto Dobrego Samarytanina. Marka urządziła prank na autostradzie, nabierając kierowców na poważną awarię samochodu. więcej

Arkadiusz Milik kolejny rok ambasadorem turnieju piłkarskiego Tymbarku

Piłkarz Arkadiusz Milik, reprezentant Polski na co dzień grający w SSC Napoli, przez kolejny rok będzie ambasadorem turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. więcej

Okocim Radler truskawkowo-lipowy będzie reklamowy przez piwowarów

Carlsberg Polska poszerza ofertę marki piwa Okocim o Radler Truskawka z kwiatem lipy. Wesprze go kampanią reklamową przygotowaną przez agencje Upside, Initiative (IPG Mediabrands) i EDDA. więcej

Nicki Pedersen ambasadorem napoju energetycznego N'Gine

Duński żużlowiec Nicki Pedersen, występujący w barwach Grupy Azoty Unii Tarnów, został ambasadorem marki napoju energetycznego N’Gine (FoodCare). więcej

Lufthansa startuje z loterią #SayYesToTheWorld, do wygrania bilety lotnicze

Linie lotnicze Lufthansa wystartowały z międzynarodową kampanią promocyjną "Powiedz światu tak", której głównym elementem jest loteria promocyjna. więcej

Abanana obsługuje Tesco w digitalu

Krakowska agencja komunikacji marketingowej Abanana rozpoczęła współpracę z Tesco Polska w zakresie kompleksowej obsługi digitalowej wszystkich kanałów marki. więcej

Maciej Szapiel i Maciej Szewczykiewicz w dziale obsługi klienta More N' More

Do zespołu client service agencji reklamowej More N’More dołączyli Maciej Szapiel jako senior account manager i Maciej Szewczykiewicz jako account manager. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Radomszczańska" z tytułem Gazety Roku w konkursie SGL Local Press 2017

Tygodnik „Gazeta Radomszczańska” (Mepress) została Gazetą Roku w organizowanym przez Stowarzyszenie Gazet Lokalnych konkursie SGL Local Press 2017. Pismo zdobyło też nagrody w dwóch innych kategoriach. Uroczysta gala wręczania nagród odbyła się w czwartek, 15 marca w Warszawie. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w 2017 roku, tylko ,,NG Traveler" na plusie

Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w ub.r. był „National Geographic Polska”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „NG Traveler”, a najwięcej straciły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska za 85 mln zł kupiła dalsze 35 proc. udziałów wydawcy Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl

Wirtualna Polska Holding za 85 mln zł przejęła kolejne 35 proc. udziałów spółki, Domodi, do której należą serwisy e-commerce Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl. Obecnie ma już 86 proc. udziałów firmy, a pozostałe 14 proc. będzie mogła kupić najwcześniej w przyszłym roku. więcej

wPolityce.pl w zmienionej wersji: nowa szata graficzna i nawigacja

Portal wPolityce.pl (Fratria) został udostępniony w zmodyfikowanej odsłonie. - Więcej informacji, nacisk na publicystykę, lepsza nawigacja, odświeżenie grafiki - opisuje Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych. więcej

Media Impact Polska wprowadza ,,Women Power", ofertę precyzyjnego adresowania reklam do kobiet

Media Impact Polska, biuro reklamy Grupy Onet-RAS Polska wprowadziło do swojej oferty „Women Power”. Jest to zestaw narzędzi pozwalających precyzyjnie adresować przekaz reklamowy do wybranych grup kobiet. - W ramach „Women Power” stworzono segmentację, która jest oparta nie tylko na demografii, ale również wykorzystuje dane o realnych zachowaniach naszych użytkowniczek w serwisach grupy - wyjaśnia Martyna Kaleta, ad product manager w Media Impact Polska. więcej

Spotify testuje sterowanie głosem funkcjami w aplikacji

Spotify prowadzi próby systemu pozwalającego na obsługę aplikacji za pomocą komend głosowych. Dzięki nowej technologii możliwe ma być wyszukiwanie utworów i zarządzanie zbiorami użytkownika za pomocą głośnych poleceń. Oprócz smartfonów w przyszłości rozwiązanie może zostać wykorzystane także w inteligentnych głośnikach. więcej

39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie

39 proc. rodziców chorych dzieci wykorzystuje informacje o lekach i leczeniu dostępne w internecie - wynika z badania IQS. więcej

Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent

W serwisie Snapchat pojawiła się reklama gry, w której w niewybredny sposób wykorzystano wizerunek popularnej piosenkarki Rihanny. Zarówno reklama, jak i sama gra wywołały oburzenie internautów. Snapchat usunął reklamę i przeprosił Rihannę tłumacząc się pomyłką, jednak wokalistka nie uwierzyła w przedstawione wyjaśnienia, a spółka Snap zapłaciła za wszystko wysoką cenę - jej akcje na giełdzie straciły 5 procent wartości. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
39 proc. rodziców chorych dzieci szuka pomocy w internecie

39 proc. rodziców chorych dzieci wykorzystuje informacje o lekach i leczeniu dostępne w internecie - wynika z badania IQS. więcej

45 proc. Polaków nie utożsamia się z żadną partią. 23 proc. z PiS, 11 proc. z PO, a 7 proc. z Kukiz '15

Niemal połowa dorosłych Polaków (45%) twierdzi, że żadna partia polityczna nie reprezentuje ich poglądów - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Plakwicz i Piotr Matczuk wracają do kancelarii premiera, mają zarządzać komunikacją

Po prawie roku przerwy do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów wracają zajmujący się komunikacją Anna Plakwicz i Piotr Matczuk. W międzyczasie prowadzili agencję Solvere, która pracowała m.in. przy kampanii „Sprawiedliwe sądy”. więcej

Face it! dla Paigo

Startup Paigo, zajmujący się technologiami do zarządzania inteligentnym domem, rozpoczyna współpracę z agencją Face it. Klient wybrał firmę w drodze rekomendacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polscy naukowcy szykują system inteligentnych znaków drogowych
Na 2019 rok Orange zapowiada testy sieci 5G, pierwsze usługi 2 lata później
Spotify testuje sterowanie głosem funkcjami w aplikacji
Google zmienia nazwę systemu Android Wear na Wear OS by Google
W 2017 roku Google usunął z Androida 39 milionów szkodliwych programów
MP-CD1 - nowy, przenośny projektor Sony wkrótce w Europie
Logitech G: technologia Lightsync w nowych głośnikach i klawiaturze mechanicznej dla graczy (wideo)
Klasyczny telefon myPhone 7300 za 119 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Statoil zmieni nazwę na Equinor, zainwestuje więcej w energię odnawialną
Polscy naukowcy szykują system inteligentnych znaków drogowych
Na 2019 rok Orange zapowiada testy sieci 5G, pierwsze usługi 2 lata później
Największa grupa radiowa w USA złożyła wniosek o upadłość
Unilever przenosi odpowiedzialność za marketing do nowych działów
PZU miało 2,91 mld zł zysku w 2017 roku. ,,Znaczący wkład w wyniki grupy miały banki, zwłaszcza Pekao"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Lewis Hamilton będzie reklamował odzież Tommy Hilfiger (wideo)
Snapchat przeprasza Rihannę za reklamę gry z jej wizerunkiem, akcje spółki w dół o 5 procent
ZDF pokaże sitcom od twórcy ,,Watahy", wcześniej w internecie niż telewizji linearnej
Spike Lee reżyserem filmu "Nightwatch"
Odesza, Vince Staples i Years & Years na Open'er Festival 2018
Odkodowane pasmo Canal+ z okazji premiery ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku", w tym mecz Legia-Wisła
Nowy serial ,,Trust" w HBO GO i HBO (wideo)
Eiza Gonzalez i Emma Roberts w filmie "Paradise Hills"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj