Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 28 Marca 2018
 
 
 
TVP zmienia strukturę: znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. Agnieszka Dejneka głównym szefem programowym
 
Od kwietnia br. Telewizja Polska wdraża kolejny etap zmian w strukturze, do których przygotowywała się przez ostatnie miesiące - biuro koordynacji programowej zostanie zastąpione przez biuro programowe. Na jego czele stanie Agnieszka Dejneka, a nie Mateusz Matyszkowicz jak wcześniej planowano. Znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. więcej
 
 
Wśród polskich użytkowników Twittera przeważają mężczyźni, osoby z dużych miast i ze średnim lub wyższym wykształceniem (analiza)
 
61 proc. polskich użytkowników Twittera to mężczyźni, a 82 proc. ma minimum 25 lat. Serwis jest najpopularniejszy wśród osób żyjących w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz mających średnie i wyższe wykształcenie. Dużo czasu spędzają w nim uczniowie i studenci. Natomiast wśród użytkowników aplikacji mobilnej Twittera więcej jest kobiet. więcej
 
 
Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość
 
- Kształt rynku jest lustrzanym odbiciem sytuacji klientów. Na miejsce każdej pochłoniętej lub skonsolidowanej agencji pojawi się nowa, oferująca podobne do poprzednika usługi. Konsolidacja rynku do postaci dyktatu 4-5 dużych grup komunikacyjnych to dla Polski co najmniej dwie dekady. Należy pamiętać, że przejęć na rynku jest dużo - ale te, które zakończyły się spektakularnym sukcesem możemy policzyć na palcach jednej ręki. Monopol kilku gigantów to wciąż bardzo, bardzo daleka przyszłość - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający MSL Poland. więcej
 
 
5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających
 
Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 5,11 mln widzów w telewizji (4,49 mln osób w TVP1 i 612 tys. w Eurosporcie 1). Względem analogicznego okresu rok wcześniej sportowa impreza na obu antenach zyskała 280 tys. oglądających. więcej
 
 
TVP inwestuje w ośrodki regionalne. Od kwietnia zmiany w ramówce TVP3
 
Od 3 kwietnia br. pasma lokalne w programach regionalnych TVP3 będą dłuższe o godzinę. Ośrodki regionalne mają dostać więcej pieniędzy z budżetu telewizji publicznej, a dwa z nich zyskają nowe siedziby. - One były skazane na rodzaj wegetacji. Miały po pierwsze za dużo pieniędzy, żeby umrzeć, a za mało, żeby żyć - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polska reklama w br. 2,3 proc. w górę. Internet zyska 8 proc., prasa straci 12 proc. (analiza) więcej
 
RMF FM aneksami do umów zobowiązuje pracowników do ,,godnego zachowania" i braku dyskryminacji więcej
 
,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" mierzy wyżej niż ,,Belfer" i ma potencjał na bycie hitem (opinie) więcej
 
Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital PRODUCT MANAGER Edipresse Polska
DJ / Prezenter Radiowy VOX FM
Specjalista ds. Promocji w Dziale książek Burda International Poland
Programmatic Specialist K2
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich TVN
Ad Product Manager Media Impact Polska
Dziennikarz/Redaktor Newsowy, Fakt Gwiazdy Onet-Ringier Axel Springer
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Wydawca Strony Głównej Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Eventów Onet-Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP zmienia strukturę: znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. Agnieszka Dejneka głównym szefem programowym

Od kwietnia br. Telewizja Polska wdraża kolejny etap zmian w strukturze, do których przygotowywała się przez ostatnie miesiące - biuro koordynacji programowej zostanie zastąpione przez biuro programowe. Na jego czele stanie Agnieszka Dejneka, a nie Mateusz Matyszkowicz jak wcześniej planowano. Znikają dyrekcje TVP1, TVP2 i TVP3. więcej

5,11 mln widzów PŚ w skokach w TVP1 i Eurosporcie. Cykl zyskał 280 tys. oglądających

Właśnie zakończony sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich oglądało średnio 5,11 mln widzów w telewizji (4,49 mln osób w TVP1 i 612 tys. w Eurosporcie 1). Względem analogicznego okresu rok wcześniej sportowa impreza na obu antenach zyskała 280 tys. oglądających. więcej

TVP inwestuje w ośrodki regionalne. Od kwietnia zmiany w ramówce TVP3

Od 3 kwietnia br. pasma lokalne w programach regionalnych TVP3 będą dłuższe o godzinę. Ośrodki regionalne mają dostać więcej pieniędzy z budżetu telewizji publicznej, a dwa z nich zyskają nowe siedziby. - One były skazane na rodzaj wegetacji. Miały po pierwsze za dużo pieniędzy, żeby umrzeć, a za mało, żeby żyć - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Canal+ 4K z koncesją od KRRiT na nadawanie przez 10 lat

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała we wtorek koncesję dla ITI Neovision na nadawanie Canal+ 4K. więcej

1,16 mln widzów ,,Rodzinki.pl". TVP2 przegrywa z konkurencją

Dwunasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,16 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 40 tys. osób, ale spadły jego udziały. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje ostatnie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. więcej

,,O mnie się nie martw" śledzi 1,7 mln widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Ósmy sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,68 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż cały szósty sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. BBC Lifestyle i Lifetime najbardziej w dół

W lutym 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało HGTV, a na czele spadków ex aequo uplasowały się stacje BBC Lifestyle i Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Info w wersji HD na 3. pozycji na dekoderach UPC

Sieć kablowa UPC Polska przesunęła kanał informacyjny TVP Info HD na wyższą pozycję w liście kanałów na dekoderach Mediabox. Stację można oglądać teraz na pozycjach 3. i 319. więcej

Teleturniej ,,Takeshi's Castle: Take Wariaty" w Comedy Central Family. Komentują Koterski, Figurski i Make Life Harder

W piątek 13 kwietnia br. kanał Comedy Central Family (VIMN Polska) rozpocznie emisję tajskiej wersji teleturnieju „Takeshi’s Castle”. W roli komentatorów wystąpią m.in. Michał Koterski, Michał Figurski i Make Life Harder. więcej

Cykl dokumentalnych filmów Martyny Wojciechowskiej w Travel Channel

W niedzielę, 1 kwietnia 2018 roku na antenie Travel Channel odbędzie się premiera cyklu filmów dokumentalnych „Martyna na krańcu świata”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT przygotowuje konkursy na 17 częstotliwości radiowych

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przygotowuje się do rozpisania nowych konkursów na 17 częstotliwości radiowych w całej Polsce. Część z nich będzie obejmowała rozszerzenie dotychczasowych koncesji, a część - udzielenie nowych. więcej

 
Wojciech Hadaj i Wojciech Kowalczyk w Weszło FM

Współpracę z internetowym radiem sportowym Weszło FM zaczęli były spiker Legii Warszawa Wojciech Hadaj i były piłkarz (m.in. Legii i reprezentacji Polski) Wojciech Kowalczyk, który wcześniej przez wiele lat był związany z Polsat Sport. więcej

 
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu. Stacja wyprzedziła Trójkę

Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało RMF FM, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sebastian Stępak: monopol kilku gigantów reklamowych na polskim rynku to daleka przyszłość

- Kształt rynku jest lustrzanym odbiciem sytuacji klientów. Na miejsce każdej pochłoniętej lub skonsolidowanej agencji pojawi się nowa, oferująca podobne do poprzednika usługi. Konsolidacja rynku do postaci dyktatu 4-5 dużych grup komunikacyjnych to dla Polski co najmniej dwie dekady. Należy pamiętać, że przejęć na rynku jest dużo - ale te, które zakończyły się spektakularnym sukcesem możemy policzyć na palcach jednej ręki. Monopol kilku gigantów to wciąż bardzo, bardzo daleka przyszłość - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Sebastian Stępak, dyrektor zarządzający MSL Poland. więcej

Heineken po oskarżeniach o rasizm wycofuje reklamę telewizyjną z hasłem ,,Lighter is better"

Heineken w Stanach Zjednoczonych przeprosił konsumentów i zaprzestał emisji telewizyjnej reklamy piwa Heineken Light pod hasłem „Lighter is better”. Decyzja ta była podyktowana była oskarżeniami o promowanie rasizmu. więcej

Antysemickie komentarze internautów cytowane w kampanii Muzeum Polin "Inne słowa, ten sam hejt"

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin przygotowało kampanię "Inne słowa, ten sam hejt", która ma na celu zwrócenie uwagi na współczesne, antysemickie wypowiedzi w przestrzeni publicznej. Współczesne wpisy internautów w spocie "Złe słowa" czytają m.in Seweryn Blumsztajn i Daniel Passent. Kampanię przygotowano we współpracy z agencją Saatchi &Saatchi IS. więcej

Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji

Na promocję w internecie marketerzy na całym świecie wydadzą o 40 miliardów więcej niż w telewizji - wynika z szacunków domu mediowego Zenith. Budżety na reklamę online stanowić będą 40 proc. ogólnych wydatków na płatne promowanie. więcej

Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot

Elżbieta Hołubka objęła stanowisko dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot. Zastąpiła Marlenę Długosz, która pozostaje w firmie. więcej

LARQ w 2017 roku: 50,4 mln zł z aktywów finansowych, 33,2 mln zł zysku netto. Wpływy Synergic 35 proc. w górę

W ub.r. firma LARQ (do której należą m.in. spółki Synergic i CAM Media Creative Works oraz duże pakiety akcji Nextbike Polska i Brand24) zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży i przeszacowania aktywów finansowych do 50,44 mln zł oraz 33,19 mln zł zysku netto. więcej

W spocie Pepsi Błaszczykowski gra z Messim, Krossem, Allim i Marcelo piłkami tryskającymi farbą (wideo)

Rozpoczęła się emisja spotów z kampanii reklamowej Pepsi pod hasłem „Love It. Live It. Football”, w której wspólnie z Leo Messim, Tonim Krossem, Dele Allim, Marcelo i Carli Lloyd występuje Kuba Błaszczykowski. Akcja obejmuje też loterię „Odkręć piłkarskie emocje!”. więcej

Grupa Sare ma połowę wpływów z mailingów. Sare z 1,3 mln zł straty, Inis i Mr Target z 2,9 mln zł zysku

W 2017 roku Grupa Sare zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 11,2 proc. do 45,97 mln zł oraz spadek zysku netto z 3,98 do 2,83 mln zł. 50,4 proc. wpływów firmy zapewniła realizacja kampanii mailingowych. Spółka Sare zanotowała 1,27 mln zł straty netto, natomiast segment obejmujący Inis i Mr Target osiągnął 2,87 mln zł zysku netto. więcej

Heart&Brain dalej obsługuje reklamowo Tatrę

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki piwa Tatra. Budżet obroniła agencja Heart&Brain. Marketer nie ujawnia szczegółów postępowania ani na jaki okres podpisano umowę. więcej

Mix Box - nowa promocja Plusa z tanimi smartfonami i filmowym gadżetem (wideo)

Sieć komórkowa Plus wprowadziła nową promocję Mix Box w ofercie mix, w ramach której można otrzymać kubek z Piotrusiem Królikiem, usługę "Gdzie jest bliski" przez 3 miesiące za darmo oraz kupić smartfona w cenie od 1 zł. więcej

,,Wszystko na wielkanocny stół" w ofercie Biedronki

Sieć sklepów Biedronka przygotowała specjalną ofertę z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych. więcej

,,Dbamy o polską ziemię" w promocji Grupy Azoty i Ursusa (wideo)

Grupa Azoty i producent ciągników oraz maszyn rolniczych Ursus prowadzą loterię pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”. Nagrodami w niej są pieniądze i ciągnik Ursus C-380. Za realizację projektu i wspierającej go akcji reklamowej odpowiadają agencje Eskadra i They.pl. więcej

Łukasz Nowicki pierwszym ambasadorem kampanii ,,Odkrywaj więcej" wódki Amundsen

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej wódkę Amundsen (Stock Polska). Pierwszym z trzech ambasadorów marki został aktor Łukasz Nowicki. Akcję prowadzą Publicis Consultants i The Digitals. więcej

Ikea planuje sprzedawać ekoburgery i klopsiki z białkiem z owadów

Szwedzka sieć Ikea pracuje nad nowościami w ofercie gastronomicznej. Do sprzedaży mają trafić klopsiki w nowej wersji oraz ekologiczne burgery, w których mięso zastąpią buraki i białko z owadów. więcej

Robert Lewandowski i inni piłkarze Bayernu Monachium reklamują opony Goodyear

W najnowszej kampanii Goodyear, prowadzonej pod hasłem „Zacznij sezon od mistrzowskiej zmiany”, występuje Robert Lewandowski wraz z innymi piłkarzami Bayernu Monachium. więcej

PublBox z pierwszą kampanią od Biura Podróży Reklamy

Agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z PublBox, serwisem do automatyzacji działań w mediach społecznościowych. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i wdrożenie strategii działań w internecie oraz w zakresie PR. więcej

Katarzyna Adamkiewicz na czele działu social media GoldenSubmarine

Katarzyna Adamkiewicz awansowała na stanowisko head of social media w poznańskim oddziale agencji GoldenSubmarine. Ostatnio pełniła funkcję social media managera. więcej

Zuzanna Borucka, Adrianna Skon i Naruciak w kampanii Cheetos

"Fashionista" to tytuł nowej kampanii marki chrupków Cheetos, w ramach której influencerzy wcielą się w projektantów i specjalistów od własnoręcznych wyrobów modowych. Akcję przygotowały VML Poland oraz Sputnik Studio.  więcej

Schulz brand friendly będzie promować Politan jako pracodawcę

Firma Politan, właściciel takich marek jak Gosia, Amigo i Helios, powierzyła agencji reklamowej Schulz brand friendly realizację działań employer brandingowych. więcej

Biuro podróży TUIi rozszerza współpracę z Syzygy Warsaw

Biuro podróży TUI Poland rozszerzyło nawiązaną w 2014 roku współpracę z agencją Syzygy Warsaw o obsługę w zakresie rozwoju strony internetowej. więcej

 
 
 
PRASA
 
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w lutym. W człówce Wirtualnemedia.pl

Radio RMF FM było najczęściej cytowanym medium w lutym br. - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje stacji powoływano się w mediach 2688 razy. Podium uzupełniają TVN24 i "Rzeczpospolita". więcej

Elżbieta Hołubka: z Wydawnictwa Zwierciadło na dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot

Elżbieta Hołubka objęła stanowisko dyrektora reklamy w Wydawnictwie Te-Jot. Zastąpiła Marlenę Długosz, która pozostaje w firmie. więcej

Wojciech Czuchnowski: nie zamieszczę dobrowolnie przeprosin, PiS stworzył mafijne państwo

Sąd Apelacyjny w Warszawie zdecydował, że dziennikarz i firma Agora (wydawca „Gazety Wyborczej”) mają przeprosić Prawo i Sprawiedliwość za porównanie rządów PiS do państwa mafijnego. - PiS stworzył mafijne państwo - powtarza Czuchnowski na Twitterze i zapowiada, że nie wykona wyroku z własnej woli. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wśród polskich użytkowników Twittera przeważają mężczyźni, osoby z dużych miast i ze średnim lub wyższym wykształceniem (analiza)

61 proc. polskich użytkowników Twittera to mężczyźni, a 82 proc. ma minimum 25 lat. Serwis jest najpopularniejszy wśród osób żyjących w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców oraz mających średnie i wyższe wykształcenie. Dużo czasu spędzają w nim uczniowie i studenci. Natomiast wśród użytkowników aplikacji mobilnej Twittera więcej jest kobiet. więcej

Blowek i Stuu na czele youtuberów gamingowych, Multi i GPlay najczęściej oceniani negatywnie (TOP10)

Już 16 polskich kanałów youtube’owych o grach wideo ma minimu milion subskrybentów, a liderami pod tym względem są Blowek i Stuu. W lutym najwięcej wyświetleń osiągnęły materiały na kanałach GPlay, Kaluch i RoxMb, a największy odsetek negatywnych ocen był na kanałach Multi, GPlay i Nolif. więcej

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w lutym. W człówce Wirtualnemedia.pl

Radio RMF FM było najczęściej cytowanym medium w lutym br. - wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Na informacje stacji powoływano się w mediach 2688 razy. Podium uzupełniają TVN24 i "Rzeczpospolita". więcej

Reklamodawcy wydadzą w tym roku o 40 mld dolarów więcej na kampanie w internecie niż w telewizji

Na promocję w internecie marketerzy na całym świecie wydadzą o 40 miliardów więcej niż w telewizji - wynika z szacunków domu mediowego Zenith. Budżety na reklamę online stanowić będą 40 proc. ogólnych wydatków na płatne promowanie. więcej

Grupa OLX uruchamia polską wersję serwisu Tradus do handlu ciężarówkami i ciężkim sprzętem

Grupa OLX poinformowała oficjalnie o uruchomieniu polskiej wersji serwisu Tradus, w którym znajdują się oferty sprzedaży ciężkiego sprzętu transportowego, rolniczego i budowlanego. Na platformie są dostępne maszyny sprzedawane zarówno w Polsce, jak i w innych krajach europejskich czy Stanach Zjednoczonych. więcej

Carrefour Polska w 2017 r. ze wzrostem przychodu. Chce więcej sprzedawać w internecie

Carrefour Polska osiągnął 9,68 mld zł przychodu ze sprzedaży brutto w 2017 r.. W tym roku firma planuje uruchomić 100 sklepów osiedlowych i dwa supermarkety. Mocno skupi się na rozwoju e-commerce i nowych technologii oraz poszerzy ofertę zdrowej żywności. więcej

Medium.com płaci dodatkowo autorom najlepszych tekstów

Platforma internetowa Medium wypłaca autorom najlepszych tekstów dodatkowe premie. To wyraz uznania dla wysokiej jakości treści z różnych obszarów tematycznych. więcej

Szefowa Net Media Broker: Terlikowscy nie byli współwłaścicielami Małego Dziennika, rozważamy różne warianty jego przyszłości

- Małgorzata i Tomasz Terlikowscy byli współtwórcami i osobami firmującymi Mały Dziennik, ale od samego początku wyłącznie my byliśmy właścicielami domeny - informuje portal Wirtualnemedia.pl Marta Szczecińska, właścicielka firmy Net Media Broker. Dodaje też, że w tej chwili rozważane są „różne warianty przyszłości” witryny. więcej

RFBenchmark i Speedtest chcą zbudować licznik prędkości internetu dla UKE

Firmy RFBenchmark oraz Speedtest złożyły swoje oferty w konkursie ogłoszonym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE), który ma wyłonić wykonawcę systemu służącego do pomiaru jakości stacjonarnego internetu oferowanego przez operatorów. Dzięki certyfikowanej przez UKE platformie użytkownicy będą mogli sprawdzić czy parametry ich dostępu do sieci są zgodne z zapisami w umowie z dostawcą usługi. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Mercedes-Benz Bank i Cisco Poland najlepszymi miejscami pracy w Polsce

Instytut Great Place to Work w Polsce ogłosił listę najlepszych miejsc pracy w naszym kraju. W tym roku w dwóch kategoriach – firm średnich i dużych - wyróżniono 25 organizacji. Wśród firm średnich, zatrudniających poniżej 500 osób, liderem został Mercedes-Benz Bank, natomiast w kategorii firm dużych, zatrudniających powyżej 500 osób, pierwsze miejsce zajęło Cisco Poland. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Imagine rezygnuje z usług Łubu Dubu PR, Basia Jagoda zbuduje wewnętrzny dział komunikacji

Basia Jagoda dołącza do zespołu agencji reklamowej Imagine jako communications manager, gdzie zajmie się budowaniem wewnętrznego działu komunikacji. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy w tym zakresie z Łubu Dubu PR. więcej

Planet PR wypromuje projekt Run IT in Armenia

Firma Blue Idea rozpoczęła współpracę z agencją Planet PR. Umowa obejmuje promocję kampanii klienta, wspierającej rodzime przedsiębiorstwa technologiczne "Run IT in Armenia". więcej

Medisept przedłuża współpracę z Consulting'n more

Producent preparatów do dezynfekcji Medisept przedłuża podpisaną w sierpniu 2017 roku umowę z agencją Consulting’n more. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PKO BP wdraża technologię blockchain. Na początek do weryfikacji dokumentów
Apple z odświeżonym iPadem za 329 dolarów i ofertą edukacyjną
P20 Pro i P20 - nowe smartfony Huawei za 3499 zł i 2699 zł (wideo)
Xiaomi prezentuje smartfon Mi Mix 2S z ekranem 5,99 cala, Snapdragonem 845 i podwójnym aparatem fotograficznym
P4 i Easyhost chcą stworzyć spółkę FIBEE IV oferującą hurtowy dostęp do sieci kablowych
Wszystkie domowe urządzenia będą podłączone do internetu. W centrum idei smart home stanie inteligentna lodówka
 
 
 
GOSPODARKA
 
PKO BP wdraża technologię blockchain. Na początek do weryfikacji dokumentów
Mercedes-Benz Bank i Cisco Poland najlepszymi miejscami pracy w Polsce
Carrefour Polska w 2017 r. ze wzrostem przychodu. Chce więcej sprzedawać w internecie
,,Wszystko na wielkanocny stół" w ofercie Biedronki
Działy zakupów na całym świecie stawiają na oszczędności
Zatrudnienie rośnie, ale tylko w połowie województw
Wszystkie domowe urządzenia będą podłączone do internetu. W centrum idei smart home stanie inteligentna lodówka
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Javier Bardem jako Hernan Cortes w nowym serialu Amazona
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj