Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 3 Kwietnia 2018
 
 
 
TVP1 wyprzedziła Polsat w marcu, TVN liderem w 16-49. PŚ w Vikersund i ,,M jak miłość" ratingowymi hitami
 
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w marcu br. została TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja PŚ w lotach w Vikersund, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago
 
- I w Abstra, i w Ago mamy do czynienia z fantastycznymi ludźmi, którzy mają piękne marzenia i wizje. O pracy z nimi nie myślimy nawet w kategoriach czysto biznesowej inwestycji, z której wycofamy się po kilku latach. Chcemy im pomóc. Uważamy, że stoją za nami umiejętności, intuicja i sieć kontaktów - mówią w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, Jakub Szumielewicz i Bogusław Leśnodorski - inwestorzy youtubowej Grupy Abstra i drużyny esportowej Ago Esports. więcej
 
 
Fakt.pl liderem, SE.pl bliżej Wyborcza.pl, mocno w górę serwis ,,Przeglądu Sportowego" i Dziennik.pl (witryny gazet)
 
Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanym liderem jest Fakt.pl, który pod względem zasięgu wyprzedził Wyborcza.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Przegladsportowy.pl, Dziennik.pl, SE.pl, Polskatimes.pl i Forsal.pl, natomiast spadki wyników zanotowały Wyborcza.pl i PB.pl. więcej
 
 
Anna Wintour po 30 latach zrezygnuje z kierowania ,,Vogue"? ,,To byłby koniec epoki, ale nie koniec świata"
 
Anna Wintour, która od 30 lat kieruje amerykańską edycją „Vogue” może odejść ze stanowiska redaktor naczelnej magazynu i szefa artystycznego wydawnictwa Conde Nast - wynika z nieoficjalnych informacji. - Ona stworzyła „Vogue”, jakim go znamy. Może jest zmęczona, a lepiej odejść w chwale niż żyć w ciągłej obawie o to jak w obecnej dobie sprzeda się kolejny numer? - zastanawia się w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i autorka programów lifestylowych. więcej
 
 
Ewa Wanat wygrała z Polskim Radiem RDC
 
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał Polskiemu Radiu RDC wypłacić Ewie Wanat dwie zaległe pensje wraz z odsetkami. Wyrok jest prawomocny. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Będą zmiany w ,,paskach" TVP Info. ,,Komunikacja nie może być infantylna" więcej
 
Multimedia Polska pożycza 1,51 mld zł na spłatę obecnego zadłużenia i 30 mln zł na bieżącą działalność więcej
 
HBO GO bez umowy z operatorami. ,,Ma szansę na milion klientów" więcej
 
Netflix i serwisy VoD bez barier transgranicznych. ,,Poważne zaburzenia przez specyfikę licencyjną" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Ad Product Manager Media Impact Polska
Programmatic Specialist K2
Digital PRODUCT MANAGER Edipresse Polska
DJ / Prezenter Radiowy VOX FM
Specjalista ds. Promocji w Dziale książek Burda International Poland
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Projektów Specjalnych Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich TVN
Dziennikarz/Redaktor Newsowy, Fakt Gwiazdy Onet-Ringier Axel Springer
Event Manager El Padre
Head of Business Development, Strategy and Research (maternity cover) BBC
UX Designer Isobar Poland Group
Junior Media Planer / Media Planer Grupa ZPR Media
Wydawca Strony Głównej Onet-Ringier Axel Springer
Specjalista ds. Eventów Onet-Ringier Axel Springer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP1 wyprzedziła Polsat w marcu, TVN liderem w 16-49. PŚ w Vikersund i ,,M jak miłość" ratingowymi hitami

Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w marcu br. została TVP1. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja PŚ w lotach w Vikersund, serial „M jak miłość” i „Teleexpress” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Teleexpress na deser" w niedziele w TVP Info. ,,Informacje z showbiznesu, bez skandalizowania" (wideo)

W niedzielę, 8 kwietnia, na antenie TVP1 wystartuje program: „Teleexpress na deser”. Będzie to weekendowa, lżejsza forma „Teleexpressu, poświęcona w dużej mierze showbiznesowi - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Prowadzącymi będą Iga Lewko i Marta Piasecka. więcej

TVP Sport rozstaje się z Justyną Szubert-Kotomską. ,,Wyczerpała się formuła współpracy"

Kanał TVP Sport nie przedłużył umowy z dziennikarką Justyną Szubert-Kotomską, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Formuła współpracy wyczerpała się - mówi nam dyrektor anteny, Marek Szkolnikowski. Dziennikarka odmówiła komentarza w tej sprawie. więcej

Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,7 rzeczy, których nie wiecie o facetach" i ,,Rolnik szuka żony" hitami

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 9 minut dłużej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku był Polsat, a najwięcej widzów zgromadziły takie pozycje, jak film „7 rzeczy, których nie wiecie o facetach” i reality-show „Rolnik szuka żony”. więcej

Ewa Chodakowska prowadzącą ,,Pytanie na śniadanie extra" w TVP2

Do grona gospodarzy „Pytania na śniadanie extra”, stałej części programu „Pytanie na śniadanie” w TVP2, dołącza trenerka fitness Ewa Chodakowska. Będzie prowadziła poniedziałkowe wydania dotyczące zdrowego trybu życia. więcej

Biełsat zaczyna nadawanie rosyjskojęzycznych informacji BBC. Romaszewska-Guzy: lepiej obsłużymy potrzeby widzów

Od poniedziałku 16 kwietnia Biełsat będzie emitował rosyjskojęzyczny blok informacji, przygotowywany przez telewizję BBC. więcej

,,Sexy kuchnia Magdy Gessler 3" od 8 kwietnia w Food Network

W niedzielę, 8 kwietnia 2018 roku Food Network rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Sexy kuchnia Magdy Gessler”. więcej

Usługi nc+ Go i Canal+ Sport Online dostępne w krajach UE

Abonenci platformy nc+ podróżujący lub tymczasowo przebywający w innych krajach Unii Europejskiej będą mieli dostęp do usług nc+ Go i Canal+ Sport Online bez dodatkowych opłat i na dowolnym urządzeniu, zgodnie z warunkami posiadanej oferty. więcej

Rupert Murdoch chce sprzedać Sky News Disneyowi by przejąć kontrolę nad Sky Group

Należacy do Ruperta Murdocha i jego rodziny koncern 21st Century Fox zaproponował sprzedaż Disneyowi stacji telewizyjnej Sky News. Dzięki temu Fox chce skłonić brytyjskie urzędy regulacyjne do zgody na przejęcie wszystkich udziałów w europejskiej sieci telewizyjnej Sky. więcej

,,M jak miłość" wygrało z meczem Polska-Korea Południowa. Polsat i TVN wyprzedziły TVP1

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły takie programy jak: „M jak miłość”, mecz Polska-Korea Południowa i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

CBS powraca do zakupu Viacom, oferuje cenę poniżej rynkowej wartości firmy

Koncern CBS Corp zaoferował zakup wszystkich akcji Viacom za cenę poniżej rynkowej wartości tej spółki. Obecnie Viacom jest wyceniany na 12,7 miliarda dolarów, negocjacje trwają. więcej

Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia

Na 12 kwietnia 2018 roku koncern Disney zapowiedział start sportowego serwisu streamingowego ESPN+. Platforma dostępna w internecie i w postaci aplikacji będzie kosztowała 4,99 dol. miesięcznie i zaoferuje bezpośrednie transmisje z zawodów oraz ekskluzywne dodatkowe materiały, wywiady i statystyki. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Ewa Wanat wygrała z Polskim Radiem RDC

Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał Polskiemu Radiu RDC wypłacić Ewie Wanat dwie zaległe pensje wraz z odsetkami. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
Rada Mediów Narodowych składa sprawozdanie z działalności w ub.r., Juliusz Braun go nie akceptuje

Rada Mediów Narodowych przyjęła informację o własnej działalności w roku 2017. Przed upublicznieniem jej treści, informacja ta trafiła do najważniejszych osób w państwie. Juliusz Braun składa zdanie odrębne wobec sprawozdania. - Nie mogę zaakceptować jego treści - stwierdza w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Łukasz Ciechański gospodarzem popołudniowego pasma w Rock Radiu

Po odejściu z Antyradia (Eurozet) Łukasz „Ciechan” Ciechański dołączył do zespołu Rock Radia (Grupa radiowa Agory). Będzie prowadził popołudniowa część programu „Przystanek Klasyka Rocka”. więcej

 
RMF Classic kończy 15 lat. Stacja wystartowała z urodzinowym konkursem dla słuchaczy

Pod koniec października br. RMF Classic skończy 15 lat. Z tej okazji stacja właśnie z nową zabawą dla słuchaczy, w ramach której uruchomiona została specjalna podstrona „Archiwum XV” poświęcona jubileuszowi anteny. więcej

 
RMF FM z akcją bicia rekordu Guinnessa na otwarcie MŚ w piłce nożnej

W czwartek, 14 czerwca br. na Rynku Głównym w Krakowie RMF FM zorganizuje akcję bicia rekordu Guinnessa w jednoczesnym podbijaniu piłki futbolowej. Tego samego dnia odbędzie się otwarcie MŚ w piłce nożnej. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. Złote Przeboje Puls na podium

Nowym liderem słuchalności w Lublinie w okresie od września ub.r. do lutego br. zostało RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Radio ZET i Złote Przeboje Puls - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago

- I w Abstra, i w Ago mamy do czynienia z fantastycznymi ludźmi, którzy mają piękne marzenia i wizje. O pracy z nimi nie myślimy nawet w kategoriach czysto biznesowej inwestycji, z której wycofamy się po kilku latach. Chcemy im pomóc. Uważamy, że stoją za nami umiejętności, intuicja i sieć kontaktów - mówią w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, Jakub Szumielewicz i Bogusław Leśnodorski - inwestorzy youtubowej Grupy Abstra i drużyny esportowej Ago Esports. więcej

Przemowa do butelek w reklamie Coca-Coli na piłkarskie mistrzostwa świata (wideo)

Rusza kampania reklamowa napoju Coca-Cola pod hasłem „Gotowi na emocje” związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis. więcej

Warka rozdaje w loterii miliony chust kibica i piwo

Wystartowała loteria „Warka biało-czerwoni", w ramach której kibice mogą zdobyć 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln sztuk piwa. Promocja potrwa do 31 lipca, wspiera ją kampania telewizyjna przygotowana przez Agencję 2012. więcej

Ola Polak: z Google na szefową innowacji w Yieldbird

Ola Polak zaczęła pracę jako szefową innowacji w firmie reklamy pragmatycznej Yieldbird (której głównym udziałowcem jest Agora). Wcześniej pracowała m.in. w Google, Wirtualnej Polsce, ITI Neovision i Polskapresse. więcej

OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Kampania "Niewiarygodne? A jednak!" promuje oferty pracy zamieszczane w serwisie. Za działania odpowiadają 23Heroes, F25 i Universal McCann więcej

Robert Górski, Mikołaj Cieślak i dama z gronostajem w reklamie Orange na Kartę (wideo)

W nowym spocie Orange na Kartę Robert Górski i Mikołaj Cieślak występują razem z bohaterką obrazu „Dama z gronostajem”. Kampanię przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Media. więcej

Macademian Girl promuje kosmetyki Iwostin w kampanii "Ambitna ja!"

Blogerka modowa Macademian Girl oraz influencerki Ola Sidorowska i Julia Janulewicz biorą udział w kampanii kosmetyków do skóry trądzikowej marki Iwostin (Sanofi). więcej

Paweł Galiński przeszedł z Artcore do Brand New Heaven

Paweł Galiński objął nowo utworzoną funkcję strategy chief w agencji marketingu zintegrowanego Brand New Heaven. Poprzednio pracował w Artcore, a wcześniej m.in. w Kino Polska TV i 4fun.tv. więcej

Kabaret Zachodni żuje gumę zamiast mówić w reklamach Juicy Fruit (wideo)

Rozpoczęła się wiosenna kampania gum do żucia Juicy Fruit pod hasłem "Tak smaczna, że nic, tylko żuć!”. Markę promuje seria skeczy z udziałem członków Kabaretu Zachodniego. Akcję przygotowały DDB&tribal i Mediacom. więcej

Proama ponownie reklamuje zniżki na ubezpieczenia OC i AC (wideo)

Po czteromiesięcznej przerwie rozpoczęła się ponownie kampania ubezpieczyciela Proama (Generali). Kampania telewizyjna uzupełniona została o aktywności w digitalu i social media. Akcję przygotowały Change Serviceplan, Bomaye, Performics i Havas Media. więcej

Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii

Peter Sloterdyk został nowym szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Dotychczas kierował globalnym oddziałem marketingu aplikacji randkowej dla osób homoseksualnych Grindr. więcej

Piłkarskie emocje w kampanii "Mistrzowska Promocja" Vision Express

Wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką Vision Express "Mistrzowska Promocja". Akcję przygotowała agencja Walk. więcej

POT planuje kampanię promującą w Izraelu atrakcje turystyczne Polski

Polska Organizacja Turystyczna wykorzystując jubileusz 70. rocznicy powstania państwa Izrael chce zrealizować w tamtejszych mediach kampanię promocyjną. Zaplanowano ją na czerwiec tego roku. więcej

Agnieszka Pilaszewska promuje Ulgix Wzdęcia

Aktorka Agnieszka Pilaszewska - znana m.in. z roli Aliny w serialu „Miodowe lata” i premier Beaty w „Uchu Prezesa” - została ambasadorką reklamową preparatu Ulgix Wzdęcia, produkowanego przez Hasco-Lek. Wcześniej produkt ten promowała Magda Gessler. więcej

Nationale-Nederlanden reklamuje Ubezpieczenie na Dziecięce Wypadki (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden rozpoczęła nową kampanię marketingowo-edukacyjną, której celem jest uświadomienie rodzicom, że kreatywność oraz ciekawość świata to nieodłączne elementy dziecięcej rzeczywistości. Wykorzystany w niej spot reklamowy jest jednym z pierwszych elementów nowego sposobu komunikacji ubezpieczyciela, którego idea brzmi: „O tym co ważne mówimy wprost”. Autorami reklam są DDB&tribal, Wavemaker i Media Direction. więcej

Joanna Gancarczyk: z POiNTB do 25wat

Joanna Gancarczyk rozpoczęła pracuję jako community specialist w agencji 25wat - wynika z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie półtora roku współpracowała z POiNTB. więcej

 
 
 
PRASA
 
Anna Wintour po 30 latach zrezygnuje z kierowania ,,Vogue"? ,,To byłby koniec epoki, ale nie koniec świata"

Anna Wintour, która od 30 lat kieruje amerykańską edycją „Vogue” może odejść ze stanowiska redaktor naczelnej magazynu i szefa artystycznego wydawnictwa Conde Nast - wynika z nieoficjalnych informacji. - Ona stworzyła „Vogue”, jakim go znamy. Może jest zmęczona, a lepiej odejść w chwale niż żyć w ciągłej obawie o to jak w obecnej dobie sprzeda się kolejny numer? - zastanawia się w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i autorka programów lifestylowych. więcej

69 proc. polskich internautów nie słyszało o RODO, tylko 15 proc. nie obawia się o swoje dane w sieci

Blisko 70 proc. polskich internautów nie wie o unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO, które wejdzie w życie pod koniec maja br. 34 proc. uważa, że udostępniane przez nich w sieci dane osobowe nie są bezpieczne. więcej

Zmiany w ,,Show": nowe rubryki, lakierowana okładka i szyty grzbiet

Szyty grzbiet, lakierowana okładka i zwiększona objętość - takie zmiany pojawią się w nowym numerze dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago

- I w Abstra, i w Ago mamy do czynienia z fantastycznymi ludźmi, którzy mają piękne marzenia i wizje. O pracy z nimi nie myślimy nawet w kategoriach czysto biznesowej inwestycji, z której wycofamy się po kilku latach. Chcemy im pomóc. Uważamy, że stoją za nami umiejętności, intuicja i sieć kontaktów - mówią w wywiadzie dla portalu Wirtualnemedia.pl Olek Wandzel, Jakub Szumielewicz i Bogusław Leśnodorski - inwestorzy youtubowej Grupy Abstra i drużyny esportowej Ago Esports. więcej

Fakt.pl liderem, SE.pl bliżej Wyborcza.pl, mocno w górę serwis ,,Przeglądu Sportowego" i Dziennik.pl (witryny gazet)

Wśród serwisów internetowych dzienników ogólnopolskich zdecydowanym liderem jest Fakt.pl, który pod względem zasięgu wyprzedził Wyborcza.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Przegladsportowy.pl, Dziennik.pl, SE.pl, Polskatimes.pl i Forsal.pl, natomiast spadki wyników zanotowały Wyborcza.pl i PB.pl. więcej

Facebook zbierał filmy wideo użytkowników zamiast je usuwać, serwis tłumaczy się błędem technicznym

Facebook wśród informacji o użytkownikach przechowywał także nagrane przez nich filmy, które nie zostały opublikowane i powinny zostać usunięte. O odkryciu poinformowali oburzeni internauci, a serwis przeprasza tłumacząc się usterką techniczną i zapewnia o trwałym skasowaniu archiwizowanych wcześniej treści. więcej

Na Ceneo.pl więcej informacji o ocenach i formach dostawy, ,,czerwone serduszko" na wszystkich urządzeniach

Porównywarka cenowa Ceneo.pl wprowadziła przy ocenach od użytkowników informacje, kiedy zostały dodane. Z kolei zalogowani użytkownicy mają łatwiejszy dostęp do danych o formach wysyłki zakupów. więcej

OLX zaskakuje ogłoszeniami o pracę w kampanii "Niewiarygodne? A jednak!"

Wystartowała kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX. Kampania "Niewiarygodne? A jednak!" promuje oferty pracy zamieszczane w serwisie. Za działania odpowiadają 23Heroes, F25 i Universal McCann więcej

Malezja będzie karać więzieniem za publikowanie fake newsów

Rząd Malezji przeforsował w parlamencie nowe prawo, zgodnie z którym za publikowanie i rozpowszechnianie fałszywych informacji będzie groziła kara do 6 lat więzienia. Pierwsze tak surowe na świecie przepisy dotyczące fake newsów budzą wątpliwości i zarzuty dotyczące wolności słowa w Malezji.   więcej

Deser.gazeta.pl przeniesiony na Buzz.gazeta.pl

Ruszył serwis Buzz.gazeta.pl, w którym publikowane będą wszystkie treści rozrywkowe tworzone przez redakcję portalu Gazeta.pl. Z nową witryną połączony został Deser.gazeta.pl. więcej

Peter Sloterdyk szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii

Peter Sloterdyk został nowym szefem marketingu Netflixa w Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii. Dotychczas kierował globalnym oddziałem marketingu aplikacji randkowej dla osób homoseksualnych Grindr. więcej

Disney uruchamia serwis ESPN+, premiera 12 kwietnia

Na 12 kwietnia 2018 roku koncern Disney zapowiedział start sportowego serwisu streamingowego ESPN+. Platforma dostępna w internecie i w postaci aplikacji będzie kosztowała 4,99 dol. miesięcznie i zaoferuje bezpośrednie transmisje z zawodów oraz ekskluzywne dodatkowe materiały, wywiady i statystyki. więcej

Google przejmuje wyszukiwarkę gifów Tenor

Google przejmuje platformę Tenor, służącą do wyszukiwania gifów w internecie. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
69 proc. polskich internautów nie słyszało o RODO, tylko 15 proc. nie obawia się o swoje dane w sieci

Blisko 70 proc. polskich internautów nie wie o unijnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych RODO, które wejdzie w życie pod koniec maja br. 34 proc. uważa, że udostępniane przez nich w sieci dane osobowe nie są bezpieczne. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Powstała agencja PR Spot, prezesem Przemysław Bator

Na rynku usług doradztwa komunikacyjnego powstała nowa agencja - PR Spot. Jej założycielami są Przemysław Bator i Anna Furman. więcej

Klaudia Dobosiewicz menedżerem ds. komunikacji i CSR w Sanofi Polska

Po roku pracy w strukturze firmy farmaceutycznej Sanofi Polska Klaudia Dobosiewicz objęła stanowisko menedżera ds. komunikacji i CSR w dziale komunikacji. więcej

Cohn&Wolfe dalej dla Domów Towarowch Wars Sawa Junior

Firma CBRE, właściciel Domów Towarowych Wars Sawa Junior, przedłużyła dotychczasową umowę o współpracy z agencją Cohn&Wolfe należącą do Grey Group Poland. więcej

Po Prostu Prąd nowym klientem Green Parrot

Agencja Green Parrot rozpoczęła kompleksową obsługę Po Prostu Prąd, marki handlowej firmy Po Prostu Energia. Klienta pozyskano w drodze przetargu. więcej

Open Gate obsłuży w internecie Lukoil

Open Gate rozpoczyna współprace z firmą Amic Polska, która prowadzi sieć stacji Lukoil - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowę zawarto na czas nieokreślony. więcej

Instytut Publico dla Grupy BetaTech

Instytut Publico nawiązał współpracę z Grupą BetaTech, dystrybutorem profesjonalnych urządzeń gastronomicznych oraz właścicielem marek 4Caffe oraz Caffe Prestigio. Umowę zawarto w drodze rekomendacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Robert Górski, Mikołaj Cieślak i dama z gronostajem w reklamie Orange na Kartę (wideo)
Yuichi Ishizuka za Rokusa van Iperena prezydentem i CEO Canon w regionie EMEA
Huawei ze wzrostem przychodu i zysku w 2017 r. 157 mln sprzedanych smartfonów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Leśnodorski, Wandzel, Szumielewicz: Wierzymy w pasję Grupy Abstra i Ago
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Netflix zamówił serial o Królu Arturze
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj