Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 27 Kwietnia 2018
 
 
 
Maciej Stanecki: Realizujemy dwa razy większy plan inwestycyjny
 
W 2018 roku Telewizję Polską czeka realizacja kilku istotnych projektów: trwa budowa studia przy Woronicza, studia przy Placu Powstańców, nowych siedzib czterech ośrodków regionalnych. Realizowany jest również projekt Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych. Co równie ważne, ruszyły już negocjacje z EmiTelem w sprawie MUX-8. O technologicznych planach rozwoju w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiedział członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki. więcej
 
 
Grzegorz Zasępa naczelnym ,,Super Expressu". ,,Stawiamy na jakościowe dziennikarstwo"
 
W czwartek ogłoszono zmianę na stanowisku redaktora naczelnego „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). Dotychczasowego szefa tabloidu zastąpi Grzegorz Zasępa, wcześniej jego pierwszy zastępca. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że redakcja będzie stawiać na jakościowe dziennikarstwo oraz integrację wydań drukowanych ze stroną internetową se.pl. więcej
 
 
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu
 
W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 3,96 mld zł, o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacują IAB i PwC. Prawie połowę rynku stanowi display, a prawie jedną trzecią - SEM. Ponad 70 proc. wzrostu przypadło na reklamy wideo i w social media. więcej
 
 
TVP po raz pierwszy będzie mogła pokazywać skoki narciarskie także w internecie. ,,Jesteśmy zadowoleni z porozumienia z Eurosportem"
 
Telewizja Polska i Eurosport podpisały umowę sublicencyjną, na mocy której publiczny nadawca pozyskał prawa do pokazywania na antenach ogólnodostępnych konkursów Pucharu Świata i Letniej Grand Prix w skokach narciarskich, a także wybranych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich oraz podczas dwóch najbliższych edycji mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym. więcej
 
 
TVP Sport trafi na MUX-8 w wersji HD
 
W czerwcu br. Telewizja Polska uruchomi na multipleksie ósmym kanał TVP Sport - zapowiedział wczoraj prezes Jacek Kurski. Kanał sportowy będzie dostępny na MUX-8 w wersji HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Braun krytykuje reformę w TVP. ,,Pozostawienie wszystkiego w jednej strukturze może rodzić konflikty, odbuduje kołchoz" więcej
 
Wydawcy tygodników opinii: koszty rosną mocno. ,,Gazeta Polska" podniosła cenę przy zmianie papieru na lepszy więcej
 
Platforma SVoD Telewizji Polskiej już działa. ,,Strefa Abo to pierwszy etap strategii online" więcej
 
2017 rok w TVP: zysk 500 tys. zł, niższe przychody reklamowe, więcej dyrektorów i doradców więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. marketingu i promocji marki Polo TV Grupa ZPR Media
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
Graphic Art Director MAKATA
Kreatywny El Padre
Traffic Manager LiquidThread
Graphic Designer LiquidThread
Senior Digital Communications Planner Starcom
Digital Strategist Starcom
Reżyser /Realizator B3 Films
Web Analyst Starcom
Ad Performance Product Manager Media Impact Polska
Specjalista SEO Onet-Ringier Axel Springer
Administrator - IT Specialist BTI Studios
Manager ds. sprzedaży (obszar online) Gremi Media
Foto producent GPD
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Maciej Stanecki: Realizujemy dwa razy większy plan inwestycyjny

W 2018 roku Telewizję Polską czeka realizacja kilku istotnych projektów: trwa budowa studia przy Woronicza, studia przy Placu Powstańców, nowych siedzib czterech ośrodków regionalnych. Realizowany jest również projekt Biblioteki Cyfrowej Mediów Publicznych. Co równie ważne, ruszyły już negocjacje z EmiTelem w sprawie MUX-8. O technologicznych planach rozwoju w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiedział członek zarządu Telewizji Polskiej Maciej Stanecki. więcej

TVP po raz pierwszy będzie mogła pokazywać skoki narciarskie także w internecie. ,,Jesteśmy zadowoleni z porozumienia z Eurosportem"

Telewizja Polska i Eurosport podpisały umowę sublicencyjną, na mocy której publiczny nadawca pozyskał prawa do pokazywania na antenach ogólnodostępnych konkursów Pucharu Świata i Letniej Grand Prix w skokach narciarskich, a także wybranych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich oraz podczas dwóch najbliższych edycji mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym. więcej

TVP Sport trafi na MUX-8 w wersji HD

W czerwcu br. Telewizja Polska uruchomi na multipleksie ósmym kanał TVP Sport - zapowiedział wczoraj prezes Jacek Kurski. Kanał sportowy będzie dostępny na MUX-8 w wersji HD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ruszają zdjęcia do ,,Ameryki Express" TVN. Ścigają się m.in. Gessler, Steczkowska i Chajzerowie

Jesienią TVN wyemituje trzecią odsłonę formatu „Peking Express”, która tym razem nosi nazwę „Ameryka Express”. W programie wystąpią m.in. Zygmunt i Filip Chajzerowie, Aleksandra Domańska, Lara Gessler i Magda Steczkowska. więcej

Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 nowymi kanałami Telewizji Polsat

Telewizja Polsat zapowiedziała uruchomienie dwóch nowych, stałych i całodobowych kanałów oraz cztery dodatkowe serwisy telewizyjne premium, na których przez najbliższe 3 lata będą pokazywane rozgrywki Ligi Mistrzów i Ligi Europy. więcej

Marcin Wójcicki i Mariusz Kopiński zastępcami Doroty Gawryluk. Ewa Jarosławska zarządza wydawcami

Marcin Wójcicki i Mariusz Kopiński zostali zastępcami Doroty Gawryluk, która od połowy marca jest dyrektorem informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. Z kolei Ewa Jarosławska została szefową wszystkich wydawców. więcej

TVP ABC z kolejnymi rekordami w marcu. Boomerang zyskał najwięcej

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w marcu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem pochwalić się mógł Boomerang, a najwięcej straciło BBC CBeebies - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN rozpoczyna castingi do ,,Top Model 7"

Od 12 maja 2018 roku TVN rozpoczyna castingi do siódmej edycji „Top Model”. Show trafi na antenę stacji we wrześniu br. więcej

Nowy serial ,,Patrick Melrose" od 14 maja w HBO GO

W poniedziałek, 14 maja 2018 roku w serwisie HBO GO udostępniony zostanie nowy serial „Patrick Melrose”. Produkcja od 7 lipca br. będzie również emitowana w Cinemax. więcej

Majówka z premierami w HGTV: kolejny sezon ,,Musisz to mieć" i nowy program ,,Kupujemy winnicę"

We wtorek 1 maja br. na antenie HGTV premierę będzie miał trzeci sezon „Musisz to mieć”. Stacja rozpocznie także emisję nowego programu „Kupujemy winnicę”. więcej

TVP Sport w czerwcu pojawi się na MUX-8. Jacek Kurski: liczymy, że Emitel urealni swoje oczekiwania

W pierwszej połowie czerwca, przed rozpoczęciem piłkarskich mistrzostw świata, na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej ma pojawić się kanał TVP Sport. - Jesteśmy bardzo zdeterminowani. Liczymy na to, że Emitel urealni swoje oczekiwania i będziemy mogli za uczciwe pieniądze kupić nasze zarezerwowane sloty - stwierdził prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. więcej

TVP przegrała w sądzie z ,,Gazetą Wyborczą", nie będzie sprostowania tekstu o kosztach sylwestra w Zakopanem

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew, w których Telewizja Polska domagała się od wydającej „Gazetę Wyborczą” Agory sprostowania tekstu Agnieszki Kublik z połowy stycznia, w którym podano prawdopodobne koszty koncertu sylwestrowego TVP w Zakopanem. więcej

TVP wydaje książkę z filmem ,,Dwie korony" na 100. rocznicę święceń kapłańskich o. Maksymiliana Kolbe

28 kwietnia br. przypada 100. rocznica przyjęcia święceń kapłańskich przez Świętego Ojca Maksymiliana Kolbe.  W przeddzień tej rocznicy w księgarniach w całej Polsce pojawi się książka z filmem dokumentalnym „Dwie korony” na temat życia świętego. więcej

TVP będzie transmitować skoki i biegi narciarskie do 2021 roku, kupiła sublicencję od Eurosportu

Telewizja Polska nabyła na zasadzie sublicencji od Eurosportu prawa do transmisji wszystkich zagranicznych konkursów Pucharu Świata i Letniej Grand Prix w skokach narciarskich oraz wybranych zawodów Pucharu Świata w biegach narciarskich kobiet i mężczyzn. W pakiecie są także dwie edycje mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym. więcej

,,Kicia Rożek" nowym serialem Cartoon Network

Od 21 maja br. Cartoon Network będzie emitować nowy animowany serial „Kicia Rożek”. więcej

Kino Polska w oknie otwartym w ofercie Netii

Od soboty, 28 kwietnia 2018 roku kanał Kino Polska będzie dostępna w oknie otwartym w ofercie Netii. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Historia, teraźniejszość i przyszłość" i ,,Po pierwsze ekonomia czyli 100 lat przemian" nowymi cyklami PR1 na 100-lecie Odzyskania Niepodległości

W ramach roku obchodów Setnej Rocznicy Odzyskania Niepodległości Program I Polskiego Radia w najbliższym czasie rozpocznie emisję dwóch nowych cykli: „Historia, teraźniejszość i przyszłość” oraz „Po pierwsze ekonomia czyli 100 lat przemian”. Pierwszy z nich zadebiutuje 27 kwietnia, a drugi - 5 maja. więcej

 
RMF FM wyprzedziło Trójkę w Lublinie. Złote Przeboje Puls awansowało na podium

Nowym liderem słuchalności w Lublinie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zostało RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: Radio ZET i Złote Przeboje Puls - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu

W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 3,96 mld zł, o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacują IAB i PwC. Prawie połowę rynku stanowi display, a prawie jedną trzecią - SEM. Ponad 70 proc. wzrostu przypadło na reklamy wideo i w social media. więcej

,,Więcej na radość z życia" i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla

Lidl Polska zaczyna nowy cykl marketingowy pod hasłem „Więcej na radość z życia”. W reklamach będą występować autentyczni klienci tych sklepów opowiadający o swoim życiu. Karol Okrasa i Daria Ładocha będą pojawiali się w komunikacji Lidla znacznie rzadziej. więcej

"Dumni z naszych" - Biedronka z nową akcją lojalnościową przed Mundialem w Rosji

Od 7 maja w sieci sklepów Biedronka rusza akcja lojalnościowa "Dumni z naszych", w ramach której w specjalnych albumach będzie można skompletować naklejki z reprezentantami Polski, którzy wystąpią na piłkarskim mundialu w Rosji. więcej

Biedronka kolejne cztery lata oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, na kolejne cztery lata przedłużył umowę z Polskim Związkiem Piłki nożnej. Biedronka do 2022 roku będzie oficjalnym sponsorem pierwszej reprezentacji Polski w piłce nożnej, kadry kobiet oraz młodzieżowej do lat 21. więcej

Punkciaki promują Payback w Kauflandzie (wideo)

Rozpoczęła się najnowsza kampania sklepów Kaufland, która informuje o ich dołączeniu do grona partnerów programu lojalnościowego Payback. Kampania powstała we współpracy z agencją Leo Burnett Warszawa. więcej

Mediacap: niższe wpływy z badań wskutek RODO, TalentMedia podwoiła przychody

Według własnych szacunków holding marketingowo-badawczy Mediacap w pierwszym kwartale br. zanotował 16,3 mln zł przychodów. Zmalały wpływy jego pionu badawczego, natomiast przychody agencji marketingu internetowego TalentMedia podwoiły się do wartości 3,2 mln zł. więcej

Mona Kinal globalnym dyrektorem marketingu w firmie Kazar

Mona Kina objęła stanowisko globalnego dyrektora marketingu w firmie obuwniczej Kazar - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pełniła podobną funkcję w spółce OTCF, a wcześniej pracowała m.in. w Viacom International  Media Networks i Discovery Networks Europe. więcej

Sylwia Bilska customer directorem w Tesco Central Europe

Sylwia Bilska objęła stanowisko customer directora w Tesco Central Europe. Odpowiada na nim m.in. za marketing i rozwój firmy oraz e-commerce. Wcześniej pracowała m.in. w PayU i Philip Morris International. więcej

Zbigniew Boniek w reklamach trzyma piwo Tyskie za zwycięstwo (wideo)

Pod hasłem „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo” startuje kampania marketingowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. Głównym bohaterem akcji jest Zbigniew Boniek, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Bardzo, IQ Marketing, Juice Sound, OTO, Televisor. Zenith, BNA, Tailor Made PR, Hand Made i Xbrand Sponsoring. więcej

Małgorzata Foremniak w kampanii kosmetyków Bielenda

Aktorka Małgorzata Foremniak została ambasadorką reklamową kosmetyków Bielenda. Za działania oparte na jej wizerunku odpowiadają dział marketingu firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne oraz agencja Great Story Community / Cappuccino Public Relations. więcej

Marcin Wiśniewski i Mariusz Małecki w zespole Directors

Do zespołu agencji Directors dołączyli Marcin Wiśniewski, senior copywriter i Mariusz Małecki, art director. więcej

Sfingowany casting na mieszkanie do zniszczenia w kampanii Echo Investment

Ruszyła niestandardowa kampania dewelopera Echo Investment. Pod hasłem "A Ty - masz już swoje ulubione miejsce?” przygotowano spot, w którym podstawione osoby proponowały właścicielom nowych mieszkań zniszczenie ich na potrzeby "filmu akcji". Koncept został przygotowany we współpracy z agencją Black Rabbit. więcej

Vistula przygotowała formalne stroje dla piłkarskiej reprezentacji Polski na Mundial

Vistula, partner PZPN i sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, przygotowała dla naszych piłkarzy formalne stroje - trzyczęściowe garnitury. więcej

,,Color Addict - Tam gdzie rodzą się trendy!" w kampanii L'Oreal Professionnel (wideo)

Marka L'Oréal Professionnel wystartowała z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!” promującą nowe kolekcję koloryzacji włosów. Akcję przygotowały firmy Dziadek do orzechów, HighNoon i Starcom. więcej

Dyskonty odzieżowe TXM z reklamą do osób w różnym wieku (wideo)

Wystartowała nowa kampania promująca ogólnopolską sieć dyskontów modowych TXM (Textilmarket) należących do spółki Redan. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich realizację odpowiadają dom mediowy Codemedia i agencja San Markos. więcej

Ewelina Śmieszek: Lemon Film do Point Of You

Z początkiem maja do impresariatu twórców reklamowych i fabularnych Point Of You dołączy Ewelina Śmieszek. więcej

Jason Dormieux global chief transformation officerem w Wavemaker

Jason Dormieux został mianowany na stanowisko global chief transformation officera w agencji Wavemaker (GroupM). Na dotychczasowym stanowisku w Wielkiej Brytanii zastąpił go Paul Hutchison. więcej

,,Dzięki nauce widzisz więcej" - kampania wizerunkowa Centrum Nauki Kopernik

Pod hasłem „Dzięki nauce widzisz więcej” wystartowała kampania wizerunkowa Centrum Nauki Kopernik. więcej

Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)

W nowej kampanii taryfy Plush Abo (oferowanej przez Polkomtel) reklamowane są m.in. pakiet 25 GB do korzystania z YouTube’a oraz stabilizator Gimbal DJI Osmo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

Stokrotka w nowej kampanii zachęca do grillowania

„Top Grill - wszystko na grilla mamy" - to hasło przewodnie nowej kampanii sieci sklepów Stokrotka, promującej ofertę produktów na grilla. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
Grzegorz Zasępa naczelnym ,,Super Expressu". ,,Stawiamy na jakościowe dziennikarstwo"

W czwartek ogłoszono zmianę na stanowisku redaktora naczelnego „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). Dotychczasowego szefa tabloidu zastąpi Grzegorz Zasępa, wcześniej jego pierwszy zastępca. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że redakcja będzie stawiać na jakościowe dziennikarstwo oraz integrację wydań drukowanych ze stroną internetową se.pl. więcej

Biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej oceniane przez dziennikarzy

Z przedstawicielami mediów najlepiej komunikują się zespoły prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Turcja skazuje 13 opozycyjnych dziennikarzy na więzienie

Turecki sąd skazał na więzienie 13 dziennikarzy opozycyjnego dziennika „Cumhuriyet”. Zostali oni wcześniej oskarżeni o wspieranie organizacji uznanych przez władze za terrorystyczne, a także o sympatyzowanie z organizatorami nieudanego puczu mającego obalić prezydenta Recepa Erdogana. więcej

,,Lego Ninjago" najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, ,,Scooby - Doo!" o 48 proc. w dół

W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najbardziej straciło „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Grzegorz Zasępa nowym redaktorem naczelnym Grupy Super Express

Nowym redaktorem naczelnym Grupy Super Express, obejmującej m.in. dziennik „Super Express” i jego serwis internetowy SE.pl, został Grzegorz Zasępa. Zastąpił w tej funkcji Sławomira Jastrzębowskiego, którzy przechodzi do firmy R4S. więcej

Sławomir Jastrzębowski odchodzi z ,,Super Expressu" do agencji Adama Hofmana

Redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski w połowie br. odejdzie z dziennika. Zostanie prezesem agencji public relations R4S należącej m.in. do Adama Hofmana. więcej

TVP przegrała w sądzie z ,,Gazetą Wyborczą", nie będzie sprostowania tekstu o kosztach sylwestra w Zakopanem

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew, w których Telewizja Polska domagała się od wydającej „Gazetę Wyborczą” Agory sprostowania tekstu Agnieszki Kublik z połowy stycznia, w którym podano prawdopodobne koszty koncertu sylwestrowego TVP w Zakopanem. więcej

,,Claudia Fryzury" już w sprzedaży

„Claudia Fryzury” (wydawana przez Burda International Polska) jest trzecim z kolei wydaniem specjalnym miesięcznika „Claudia” w roku 2018. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Prawie 4 mld zł na reklamę online w Polsce. Wideo i social media motorami wzrostu

W ub.r. wydatki reklamowe w polskim internecie wyniosły 3,96 mld zł, o 9,3 proc. więcej niż rok wcześniej - szacują IAB i PwC. Prawie połowę rynku stanowi display, a prawie jedną trzecią - SEM. Ponad 70 proc. wzrostu przypadło na reklamy wideo i w social media. więcej

Unia Europejska chce by Netflix i Amazon płaciły więcej na lokalne produkcje filmowe

Unia Europejska planuje przepisy według których serwisy streamingowe takie jak Netflix i Amazon będą musiały inwestować więcej środków w europejskie filmy i programy. W założeniach inwestycje mają być proporcjonalne do przychodów tych platform na lokalnych rynkach, zaś ich bibliotekę muszą w 30 procentach stanowić europejskie produkcje. więcej

Facebook pokazuje w reklamie swoje problemy i zapowiada poprawę

W nowym spocie reklamowym Facebook przyznaje, że takie zjawiska jak clickbait, fake news i spam stanowią istotne problemy w serwisie. Firma zapowiada poprawę i powrót do swoich korzeni które służyły łączeniu ze sobą ludzi. więcej

Snapchat będzie testował krótkie reklamy przy treściach wideo w aplikacji

W połowie maja 2018 roku Snapchat rozpocznie testowanie nowego formatu reklamowego w swojej aplikacji. Chodzi o krótkie, sześciosekundowe spoty zamieszczane w trakcie wyświetlania treści wideo pochodzących od wydawców. Reklam nie będzie można pominąć, a ich ewentualne wprowadzenie ma poprawić wyniki finansowe Snap Inc., właściciela Snapchata. więcej

Revolut z 250 mln dolarów finansowania, wartość spółki rośnie do 1,7 mld

Revolut, spółka prowadząca aplikację finansową o tej samej nazwie otrzymała 250 mln dolarów finansowania od kilku inwestorów, wśród których są DST Global, Index Ventures i Ribbit Capital. Nowe środki mają być przeznaczona na globalną ekspansję, m.in. na rynki w USA, Kanadzie, Hong Kongu i Australii, a obecna wycena rynkowa spółki wzrosła do 1,7 mld dolarów. więcej

Zakaz handlu w niedziele nie wpływa na decyzje inwestujących w nieruchomości. Zagrożeniem rozwój e-handlu

W 2017 roku całkowita wartość transakcji inwestycyjnych osiągnęła historyczne 5,1 mld euro, z czego 2,1 mld euro przypadło na centra handlowe. Obecny rok zapowiada się jeszcze lepiej. Tylko w pierwszym kwartale właściciela zmieniły nieruchomości wyceniane na ponad 2 mld euro, przede wszystkim z sektora handlowego. W tym roku w wynikach transakcji nie będzie raczej widać efektów ograniczenia handlu w niedziele – oceniają eksperci Colliers International. Bardziej niż ten zakaz na decyzje inwestorów wpływać będzie dalszy rozwój sektora e-commerce. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Mediacap: niższe wpływy z badań wskutek RODO, TalentMedia podwoiła przychody

Według własnych szacunków holding marketingowo-badawczy Mediacap w pierwszym kwartale br. zanotował 16,3 mln zł przychodów. Zmalały wpływy jego pionu badawczego, natomiast przychody agencji marketingu internetowego TalentMedia podwoiły się do wartości 3,2 mln zł. więcej

Biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej oceniane przez dziennikarzy

Z przedstawicielami mediów najlepiej komunikują się zespoły prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Joanna Rutkowska odpowiada za public affairs w 24/7Communication

Do zespołu 24/7Communication dołączyła Joanna Rutkowska, obejmując stanowisko public affairs specialist. więcej

Biura prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego najlepiej oceniane przez dziennikarzy

Z przedstawicielami mediów najlepiej komunikują się zespoły prasowe mBanku, Banku Zachodniego WBK oraz ING Banku Śląskiego - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia. więcej

Sławomir Jastrzębowski odchodzi z ,,Super Expressu" do agencji Adama Hofmana

Redaktor naczelny „Super Expressu” Sławomir Jastrzębowski w połowie br. odejdzie z dziennika. Zostanie prezesem agencji public relations R4S należącej m.in. do Adama Hofmana. więcej

PR Calling wypromuje addictions.ai i AlkyRecovery

Do grona klientów PR Calling dołączyła firma addictions.ai, twórca aplikacji dla osób uzależnionych od alkoholu i ich rodzin - AlkyRecovery . więcej

AkzoNobel nowym klientem Consulting'n more

Agencja Consulting’n more rozpoczęła pracę dla holenderskiego koncernu AkzoNobel, producenta farb i lakierów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polacy chcą samochodów autonomicznych (infografika)
Volvo stawia na samochody elektryczne. 50 proc. sprzedaży do 2025 r.
Snap wprowadza wodoodporne okulary Spectacles z funkcją robienia zdjęć w cenie 729,99 zł
Samsung: zysk i przychód w górę, ale prognozy nie napawają optymizmem
SmartView 8 LTE - nowy tablet mPTech za 499 zł
LG w I kw. ze wzrostem przychodu, ale zysk i sprzedaż smartfonów w dół
Revolut z 250 mln dolarów finansowania, wartość spółki rośnie do 1,7 mld
Plushak testuje trymer do uszu w reklamach Plush Abo (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
"Dumni z naszych" - Biedronka z nową akcją lojalnościową przed Mundialem w Rosji
Polacy chcą samochodów autonomicznych (infografika)
Volvo stawia na samochody elektryczne. 50 proc. sprzedaży do 2025 r.
Majówka Polaków - grill z rodziną i znajomymi, muzyka i piwo
Revolut z 250 mln dolarów finansowania, wartość spółki rośnie do 1,7 mld
Biedronka otworzy w tym roku do 80 sklepów
Zakaz handlu w niedziele nie wpływa na decyzje inwestujących w nieruchomości. Zagrożeniem rozwój e-handlu
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Unia Europejska chce by Netflix i Amazon płaciły więcej na lokalne produkcje filmowe
Ellen Barkin rządzi w "Królestwie zwierząt"
Harrison Ford animowanym zwierzakiem w "Sekretne życie zwierzaków domowych 2"
John Travolta w filmie "Moose" psychofanem w hawajskiej koszuli
Renee Zellweger, Louie Anderson i Owen Teague w filmie "Heft"
,,Kicia Rożek" nowym serialem Cartoon Network
Serial ,,Alienista" w Netflixie (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj