Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 15 Maja 2018
 
 
 
UPC Polska inwestuje w szybki internet o prędkości 1 Gb/s. Zapowiada również start usługi telefonii komórkowej
 
Firma UPC Polska inwestuje w budowę sieci światłowodowej, która ma zapewnić klientom internet o prędkości 1 Gb/s. Zamierza także uruchomić usługę telefonii komórkowej na początku 2019 roku. - Po zakończeniu negocjacji z Multimedia Polska nadal jesteśmy zainteresowani przejęciami na polskim rynku telekomunikacyjnym - poinformował wczoraj Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. więcej
 
 
KRRiT chce stworzyć niezależny komitet zajmujący się badaniami. "Czuwałby nad jakością, metodologią i doborem technologii"
 
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że organ pracuje nad stworzeniem niezależnego komitetu zajmującego się badaniami w Polsce, który czuwałby nad ich jakością, metodologią, czy doborem technologii. - Chcemy wspólnie stworzyć platformę na bazie której będzie dostępny jeden wspólnie opracowany strumień danych dla wszystkich podmiotów - wyjaśnia Kołodziejski. więcej
 
 
GrandFront 2017: ,,Dziennik Gazeta Prawna" z okładką roku, wśród nagrodzonych także ,,Polska", ,,Elle" i ,,Znak"
 
Główną nagrodę w rozstrzygniętej właśnie edycji konkursu GrandFront za okładkę „Dziennika Gazety Prawnej”. Ponadto wyłoniono zwycięzców w 8 kategoriach oraz przyznano pięć nagród specjalnych. więcej
 
 
Czabański o finansowaniu mediów publicznych: nie wiem jak długo potrwa ,,łatanie", trwały system będzie budowany wolniej
 
Podczas poniedziałkowego panelu dyskusyjnego na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu przewodniczący Rady Mediów Narodowych odniósł się do zapowiadanych zmian finansowania mediów publicznych. - Nie wiem, jak długo jeszcze będzie trwało „łatanie” bez trwałych rozwiązań systemowych. Bardziej interesuje mnie stan kasy niż to, czy ten trwały system zostanie zbudowany szybko. W tej chwili wydaje się, że będzie budowany wolniej - tłumaczył Krzysztof Czabański. więcej
 
 
Durczok przegrał z ,,Wprost", nie będzie przeprosin ani odszkodowania za teksty o molestowaniu w ,,Faktach" TVN
 
Sąd Okręgowy w Warszawie w całości oddalił pozew Kamila Durczoka przeciw wydawcy i czworgu dziennikarzy „Wprost”. Proces dotyczył tekstów w tygodniku z lutego 2015 roku, w których Durczokowi zarzucono mobbing i molestowanie podwładnych w redakcji „Faktów” TVN. Dziennikarz zapowiada apelację. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Minister kultury wesprze ,,Frondę Lux", ,,Kino", pismo SDP i ,,Wpis" - bez dotacji dla ,,TP", ,,Kuriera Wnet" i ,,Znaku" więcej
 
Prezes TVP o zasadzie must carry, must offer: trzeba zrewidować podejście KRRiT, bo szkodzi funkcjonowaniu rynku więcej
 
TVP 4K z transmisjami mundialu w ofercie nc+ i Orange TV, 12 meczów tylko w nowej stacji nc+ więcej
 
Cyfrowy Polsat przejmie Netię - jest zgoda UOKiK-u więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista SEM Comarch
DIGITAL SALES MANAGER HTTPOOL Polska
Foto producent GPD
Account Manager Grupa ZPR Media
SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I RAPORTOWANIA EMISJI Telewizja Polsat
UX Designer/ UX Analyst Onet-Ringier Axel Springer
ARCHIWISTA Telewizja Polsat
Dokumentalista TVN
Projektant 4/4 BRAND DESIGN
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
Specjalista ds. marketingu i promocji marki Polo TV Grupa ZPR Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
UPC Polska inwestuje w szybki internet o prędkości 1 Gb/s. Zapowiada również start usługi telefonii komórkowej

Firma UPC Polska inwestuje w budowę sieci światłowodowej, która ma zapewnić klientom internet o prędkości 1 Gb/s. Zamierza także uruchomić usługę telefonii komórkowej na początku 2019 roku. - Po zakończeniu negocjacji z Multimedia Polska nadal jesteśmy zainteresowani przejęciami na polskim rynku telekomunikacyjnym - poinformował wczoraj Robert Redeleanu, prezes UPC Polska. więcej

Tomasz Jakubiak dołącza do Food Network. Poprowadzi program ,,Sztuka mięsa"

Kucharz i dziennikarz Tomasz Jakubiak rozpoczął współpracę z kanałem Food Network (Grupa TVN) i będzie prowadził program kulinarny „Sztuka mięsa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TV Puls pokaże 20. Mazurską Noc Kabaretową. ,,Jedna z najbardziej prestiżowych imprez rozrywkowych w Polsce"

W sobotę, 7 lipca 2018 roku odbędzie się 20. edycja Mazurskiej Nocy Kabaretowej, którą organizuje „PAKA”. W tym roku już po raz drugi z rzędu impreza będzie transmitowana w Telewizji Puls. - Mazurska Noc Kabaretowa to jedna z najbardziej prestiżowych imprez rozrywkowych w Polsce, która znakomicie wpisuje się w ramówkę TV Puls - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Błaszczyk, dyrektor programowa Telewizji Puls. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" wygrał z konkurencją. 32,18 mln zł z reklam

Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,60 mln widzów, czyli o 60 tys. osób mniej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 32,18 mln zł. więcej

Prezes PIKE o rezygnacji z Zoom TV: plany inwestycyjne nie związały się w rzeczywistości, projekt zjadał sam siebie

Pierwszego dnia odbywającej się w Toruniu Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej rozmawiano m.in. o multipleksie ósmym. - Wycofaliśmy się z projektu Zoom TV, ponieważ multipleks ósmy nie miał szans na utrzymanie w warunkach jakie stworzono przy jego powstaniu. TVP przeszkadzała w realizacji misji MUX-8 - stwierdził Jerzy Straszewski, prezes PIKE, która współtworzyła kanał naziemny Zoom TV. więcej

,,MasterChef Junior 3" stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49

Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 440 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był drugi całym rynku i zdecydowanie pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,62 mln zł. więcej

Finał Eurowizji bez udziału Polski stracił 1,2 mln widzów. 2,7 mln oglądających występ Meijera i Gromee w II półfinale

Sobotni finał 63. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 1,53 mln widzów, o 1,20 mln osób mniej niż zeszłoroczny finał. Z kolei występ Meijera i Gromee w drugim półfinale śledziło 2,70 mln osób. więcej

790 tys. widzów trzeciego sezonu ,,36,6". 8,62 mln zł z reklam

Trzeci sezon programu „36,6” gromadził średnio 789 tys. widzów, o 36 tys. osób mniej niż pierwsza edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 8,62 mln zł z reklam. więcej

TVP ma problem z player.pl i WP Pilot. KRRiT spotka się z nadawcami

Mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018 zbliżają się wielkimi krokami i choć wyłączne prawo do transmisji na antenach telewizyjnych i w internecie ma Telewizja Polska, niewykluczone, że mecze pokażą inni nadawcy. W celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy nadawcami telewizji naziemnej, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zorganizuje kolejne spotkanie w ramach obrad Okrągłego Stołu Mediów. Celem jest „wypracowanie uczciwych zasad działania na rynku wirtualnych platform”. więcej

AXN szykuje serial kryminalny ,,Znaki". W roli głównej Andrzej Konopka, producentem ATM Grupa

W maju rozpoczną się zdjęcia do „Znaków” - kolejnego polskiego serialu realizowanego przez Sony Pictures Television Networks Central Europe, nadawcę kanałów AXN. W produkcji zagrają m.in. Andrzej Konopka, Helena Sujecka, Małgorzata Hajewska-Krzysztofik i Helena Englert, a reżyserami są Jakub Miszczak i Marcin Ziębiński. więcej

Jacek Gasiński z Eurozet do Nowa TV

Jacek Gasiński został od połowy maja dziennikarzem Nowa TV. Ostatnio był szefem projektu Mamzdanie.pl (Grupa Eurozet). więcej

Cyfrowy Polsat kupi akcje Netii w ramach wezwania

Cyfrowy Polsat oraz Karswell Limited podjęli decyzję o nabyciu akcji Netii w ramach wezwania pomimo nieziszczenia się jednego warunku, podano w komunikacie. więcej

Canal+ zaoferuje we Francji zestaw Apple TV 4K za 6 euro miesięcznie

Canal+ zapowiedział, że od 17 maja 2018 roku w jego ofercie pojawi się przystawka telewizyjna Apple TV obsługująca obraz w jakości 4K oraz HDR. Urządzenie pozwoli oglądać ofertę Canal+ i innych kanałów w abonamencie, zapewni też dostęp do takich platform jak Apple Store, Apple Music czy Siri. Miesięczna opłata za korzystanie z przystawki wyniesie 6 euro. więcej

Grupa 4Fun Media chce wypłacić 2,44 mln zł dywidendy

Zarząd grupy kapitałowej 4Fun Media rekomenduje, żeby firma z zysku w ub.r. 2,44 mln zł wypłaciła w dywidendzie, a 1,51 mln zł przeznaczyła na kapitał zapasowy. Rok temu spółka wypłaciła 1,02 mln zł dywidendy. więcej

,,Wielka czwórka" odrabia straty, TVP2 wyprzedziła TVP1. ,,Wiadomości" przed ,,Faktami"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem w 4+ był Polsat, a TVP2 wyprzedziła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family

Nielsen Audience Measurement jako jedyny podmiot jest zainteresowany dostarczaniem Telewizji Polskiej danych telemetrycznych kanału Active Family. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT chce stworzyć niezależny komitet zajmujący się badaniami. "Czuwałby nad jakością, metodologią i doborem technologii"

Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zapowiedział wczoraj, że organ pracuje nad stworzeniem niezależnego komitetu zajmującego się badaniami w Polsce, który czuwałby nad ich jakością, metodologią, czy doborem technologii. - Chcemy wspólnie stworzyć platformę na bazie której będzie dostępny jeden wspólnie opracowany strumień danych dla wszystkich podmiotów - wyjaśnia Kołodziejski. więcej

 
Czabański o finansowaniu mediów publicznych: nie wiem jak długo potrwa ,,łatanie", trwały system będzie budowany wolniej

Podczas poniedziałkowego panelu dyskusyjnego na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej 2018 w Toruniu przewodniczący Rady Mediów Narodowych odniósł się do zapowiadanych zmian finansowania mediów publicznych. - Nie wiem, jak długo jeszcze będzie trwało „łatanie” bez trwałych rozwiązań systemowych. Bardziej interesuje mnie stan kasy niż to, czy ten trwały system zostanie zbudowany szybko. W tej chwili wydaje się, że będzie budowany wolniej - tłumaczył Krzysztof Czabański. więcej

 
Radio Pogoda z kampanią promocyjną

Pod hasłem "Najpiękniejsze melodie. Włącz Radio Pogoda" ruszyła kampania promocyjna Radia Pogoda (Agora). więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku, Radio Maryja w czołówce

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rynek reklamy zewnętrznej: wzrost wartości sprzedaży o 2,4 proc. w pierwszym kwartale tego roku

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej szacuje, że wartość sprzedaży reklam na nośnikach OOH w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 101,7 mln zł - o 2,4 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku. więcej

Piłkarze reprezentacji i Tomasz Rożek z kibicami w mundialowej kampanii Grupy Lotos (wideo)

Grupa Lotos, główny sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, rozpoczęła kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata Rosja 2018. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” - przygotowały i realizują firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Tank, Televisor i Carat. więcej

Katarzyna Jezierska szefową marketingu Visa w Europie Środkowej i Wschodniej

Katarzyna Jezierska objęła stanowisko szefowej marketingu w firmie Visa na region Europy Centralnej i Wschodniej - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Ostatnio była dyrektorem marketingu firmy farmaceutycznej GSK. więcej

Monika Niechajewicz zarządza agencją Life On Mars

Monika Niechajewicz objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej agencji Life On Mars, należącej do Brand New Galaxy. więcej

,,Odkup Samsung" - do 2000 zł za starego smartfona przy zakupie Galaxy S9 i S9+

Samsung zaczął promocję "Odkup Samsung", w ramach której kupując smartfona Galaxy S9 lub S9+ można odsprzedać stare urządzenie i zyskać do 2000 zł. więcej

Animowane dinozaury promują wodę Jurajska

Ruszyła kampania reklamowa wody Jurajska, podkreślająca zawartość licznych minerałów. Za akcję odpowiadają Directors, OMD i Platige Image. więcej

Serviceplan Group tworzy oddział w Nowym Jorku

Grupa Serviceplan (mniejszościowy udziałowiec Group One) otwiera odział w USA, na 102 Madison Avenue w centrum Nowego Jorku. Będą tam działały trzy podmioty - agencja reklamowa Serviceplan, dom mediowy MODCo/Mediaplus oraz firma technologiczna T3. Filia zatrudnia obecnie 65 osób. więcej

Zorro i sierżant Garcia w kampanii Multi Multi (wideo)

Totalizator Sportowy rozpoczął nową kampanię reklamową gry Multi Multi. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Red8 Advertising i Starcom - są Zorro i sierżant Garcia. więcej

Totalizator Sportowy wybiera agencję eventową

Totalizator Sportowy prowadzi przetarg, w którym wybierze firmę odpowiedzialną za organizację zleconych przez spółkę eventów. Będzie z nią współpracować przez rok od zawarcia umowy. więcej

Przemek Dzierbicki globalnym szefem w Sanofi

Przemek Dzierbicki objął stanowisko global sub-category head of digestive health w firmie farmaceutycznej Sanofi. Przeszedł z międzynarodowej siedziby firmy Carlsberg. więcej

BGŻ BNP Paribas promuje Konto Optymalne (wideo)

Ruszyła kampania banku BGŻ BNP Paribas, która promuje ofertę konta Optymalnego. Za przygotowanie akcji odpowiada Publicis, Havas Media Sales & More i Green Parrot. więcej

Ze studia Mniam odchodzi współzałożyciel Michał Jaksik

Michał Jaksik po 7 latach odchodzi ze studia Mniam, którego był współwłaścicielem, prezesem zarządu i szefem produkcji. W ostatnich miesiącach pełnił funkcję producenta. więcej

"Ryż gotowy na wszystko" w kampanii deserów Belriso

Pod hasłem "Ryż gotowy na wszystko" wystartowała kampania deserów Belriso należącej do spółki Zott Polska. więcej

Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT ,,turystyczne mistrzostwa blogerów"

Burda Publishing Polska i Mastermind Media są zainteresowane współpracą z Polską Organizacją Turystyczną przy akcji promocyjnej „Turystyczne mistrzostwa blogerów”. więcej

Imprezowe historie gwiazd promują Desperadosa na YouTubie (wideo)

Program „Studio Imprezowa Wena” prowadzony przez Łukasza Brzozowskiego promuje piwo Desperados, produkowane przez Grupę Żywiec na YouTube. Znane gwiazdy opowiadają w nim swoje „imprezowe” historie. więcej

Muzeum zamiast tabletki - stołeczny ratusz namawia mieszkańców do aktywności kulturalnych akcją "Kultura leczy"

Miasto st. Warszawa przez najbliższe dwa tygodnie będzie prowadziło akcję "Kultura leczy", której celem jest wzmocnienie potrzeby korzystania z kultury wśród mieszkańców stolicy. więcej

Codemedia wygrał przetarg na obsługę reklamową InPostu w internecie

Dom mediowy Codemedia po wygranym przetargu jest odpowiedzialny za obsługę kampanii reklamowych firmy kurierskiej InPost w internecie. więcej

Robert Olszewski client service directorem w Result Media

Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączył Robert Olszewski. Na stanowiski client service directora zastąpił Magdalenę Stefaniak. więcej

Krzysztof Silarow na czele Nano Interactive Polska

Krzysztof Silarow, odpowiedzialny za sprzedaż w Nano Interactive Polska, awansował na szefa tej firmy. Zastąpił Pawła Grabowskiego, który rozstał się ze spółką. więcej

Zakłady bukmacherskie Fortuna z mundialową loterią

Pod hasłem „Fortuna na Mistrzostwa!” ruszyła loteria zakładów bukmacherskich Fortuna. Za działania odpowiada agencja Unique One. więcej

Marka Kiwi odszukała buty, w których chodzili Hemingway i Lincoln

“First Steps” to nowa kampania wizerunkowa polskiego producenta pasty do butów Kiwi, w ramach której pokazuje autentyczne obuwie sześciu wybitnych osobistości. więcej

Huawei z programem w Onet Rano

Przez najbliższe dwa miesiące, począwszy od 14 maja, w poniedziałkowych wydaniach Onet Rano będzie emitowany fragment programu, którego sponsorem jest marka technologiczna Huawei. więcej

Nielsen jako jedyny oferuje TVP na dane o oglądalności Active Family

Nielsen Audience Measurement jako jedyny podmiot jest zainteresowany dostarczaniem Telewizji Polskiej danych telemetrycznych kanału Active Family. więcej

Antyperspiranty Garniera promowane hasłem ,,Pewne dziewczyny wybierają wszystko"

„Pewne dziewczyny wybierają wszystko" to hasło kampanii wspierającej launch nowej linii antyperspirantów Garnier Protection 6. Akcję przygotowała agencja Plej przy wsparciu Melting Pot. więcej

Bartek Monikowski i Łukasz Klimek w zespole Open Gate

Pracę w agencji reklamowej Open Gate, w związku z wygranymi przetargami, rozpoczęli Bartek Monikowski i Łukasz Klimek. więcej

Paulina Krupińska, Karolina Malinowska i Kamila Szczawińska promują Natura Siberica

Ruszyła kampania marki kosmetyków Natura Siberica, W akcję pod hasłem #OddajęSięNaturze zaangażowano Paulinę Krupińską, Kamilę Szczawińską i Karolinę Malinowską. Nad kampanią pracują Ewa Wójcikowska z 7PR, agencja Triple PR oraz i Fine Art Media. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PRASA
 
GrandFront 2017: ,,Dziennik Gazeta Prawna" z okładką roku, wśród nagrodzonych także ,,Polska", ,,Elle" i ,,Znak"

Główną nagrodę w rozstrzygniętej właśnie edycji konkursu GrandFront za okładkę „Dziennika Gazety Prawnej”. Ponadto wyłoniono zwycięzców w 8 kategoriach oraz przyznano pięć nagród specjalnych. więcej

Durczok przegrał z ,,Wprost", nie będzie przeprosin ani odszkodowania za teksty o molestowaniu w ,,Faktach" TVN

Sąd Okręgowy w Warszawie w całości oddalił pozew Kamila Durczoka przeciw wydawcy i czworgu dziennikarzy „Wprost”. Proces dotyczył tekstów w tygodniku z lutego 2015 roku, w których Durczokowi zarzucono mobbing i molestowanie podwładnych w redakcji „Faktów” TVN. Dziennikarz zapowiada apelację. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami wśród tygodników i miesięczników motoryzacyjnych, tylko ,,Automobilista" na plusie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda i Mastermind Media chcą zorganizować dla POT ,,turystyczne mistrzostwa blogerów"

Burda Publishing Polska i Mastermind Media są zainteresowane współpracą z Polską Organizacją Turystyczną przy akcji promocyjnej „Turystyczne mistrzostwa blogerów”. więcej

Premiera ,,Newsweek Learning English" do nauki języka angielskiego

Na rynku zadebiutował Newsweek Learning English - miesięcznik do nauki języka angielskiego (wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska). Został przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji "Newsweeka", a do każdego tekstu dostępne są także ćwiczenia. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Brand24 ze wzrostem wpływów o 51 proc. i trzy razy większą stratą

W pierwszym kwartale br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 zanotowała 2,42 mln zł wpływów ze sprzedaży, po wzroście o 51 proc. w skali roku, oraz 345 tys. zł straty netto (wobec 109 tys. zł straty rok wcześniej). więcej

Pod naciskiem użytkowników Snapchat przywróci stary układ aplikacji

Spółka Snap, właściciel Snapchata zapowiedziała przywrócenie niektórych ustawień i opcji znanych z aplikacji przed wprowadzeniem zmian z początku 2018 roku. To odpowiedź firmy na protesty użytkowników oraz wymierny spadek w ocenach Snapchata przez internautów. więcej

TVP ma problem z player.pl i WP Pilot. KRRiT spotka się z nadawcami

Mistrzostwa świata w piłce nożnej Rosja 2018 zbliżają się wielkimi krokami i choć wyłączne prawo do transmisji na antenach telewizyjnych i w internecie ma Telewizja Polska, niewykluczone, że mecze pokażą inni nadawcy. W celu ustalenia warunków współpracy pomiędzy nadawcami telewizji naziemnej, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zorganizuje kolejne spotkanie w ramach obrad Okrągłego Stołu Mediów. Celem jest „wypracowanie uczciwych zasad działania na rynku wirtualnych platform”. więcej

Zalando startuje w Polsce z programem partnerskim, na początek marka Jan Vanderstorm

Zalando rozpoczęło w Polsce prowadzony już w innych krajach program partnerski dla marek. Dzięki niemu firmy otrzymają dostęp do rozwiązań technicznych opracowanych przez Zalando, które zajmuje się takimi kwestiami jak przetwarzanie zamówień i płatności, zwroty oraz obsługa klienta. Pierwszym partnerem w polskim programie jest marka Jan Vanderstorm. więcej

Wielka Brytania będzie sprzedawać ,,przepustki porno" do weryfikacji użytkowników serwisów erotycznych

Brytyjski rząd planuje sprzedaż w kioskach tak zwanych „przepustek porno”, które mają pozwolić na weryfikację wieku użytkowników serwisów z treściami erotycznymi. To następstwo nowych przepisów wprowadzanych w Wielkiej Brytanii, zgodnie z którymi do treści pornograficznych w sieci będą mieli dostęp tylko pełnoletni internauci. więcej

Orange z najszybszym mobilnym internetem w kwietniu br., T-Mobile przed Plusem i Play

Orange zdominował kwietniowy ranking RFBenchmark publikowany przez firmę Notel. Pomarańczowy operator był liderem zarówno pod względem najszybszej średniej prędkości pobierania danych i wysyłania danych, jak i najmniejszej wartości ping. więcej

Huawei z programem w Onet Rano

Przez najbliższe dwa miesiące, począwszy od 14 maja, w poniedziałkowych wydaniach Onet Rano będzie emitowany fragment programu, którego sponsorem jest marka technologiczna Huawei. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agencja PReal's zarzuca Warsaw Media House skopiowanie prezentacji jej oferty

Agencja PReal’s oskarża Warsaw Media House o to, że w swoich materiałach przesyłanych klientom wykorzystała prezentację oferty z serwisu internetowego PReal’s. - Nie będziemy zajmować się pomówieniami i półprawdami - odpowiada Piotr Sulewski, prezes Warsaw Media House. więcej

Cinemobile wprowadzi na polski rynek amerykańską markę Avaasi Jewelry New York

Amerykańska firma projektująca biżuterię Avaasi Jewelry New York wchodzi na rynek polski. Launch marki w naszym kraju przeprowadzi agencja Cinemobile. więcej

POiNTB dla Wrocławskich Parków Biznesu

Agencja PR POiNTB zajmuje się obsługą media relations Wrocławskich Parków Biznesu. więcej

Hanami Communications wypromuje JZO

Jeleniogórskie Zakłady Optyczne nawiązały współpracę z agencją Hanami Communications w zakresie obsługi komunikacyjnej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange z najszybszym mobilnym internetem w kwietniu br., T-Mobile przed Plusem i Play
PKN Orlen zastąpi usługę JustDrive własną aplikacją mobilną Orlen Pay
OnePlus 6 będzie dostępny w dwóch wersjach pojemnościowych w cenach 519 i 569 euro
HSBC i ING z pierwszą na świecie transakcją międzybankową z użyciem blockchain
Philips 221B8 i 243S5 - nowe monitory do biura za 579 zł
Dell, HP i Lenovo wprowadzają systemy z procesorami AMD Ryzen Pro
 
 
 
GOSPODARKA
 
Polska w czołówce niechlubnego rankingu homofobii w krajach UE
Zalando startuje w Polsce z programem partnerskim, na początek marka Jan Vanderstorm
PKN Orlen zastąpi usługę JustDrive własną aplikacją mobilną Orlen Pay
Cyfrowy Polsat kupi akcje Netii w ramach wezwania
HSBC i ING z pierwszą na świecie transakcją międzybankową z użyciem blockchain
Polski eksport rośnie, ale deficyt też
Droższe wakacje samochodem będą droższe. Średnie ceny benzyny przebiją poziom 5 zł za litr
Citi Handlowy stawia na nowe technologie i ofertę dla e-commerce. Bank potroił zysk
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TV Puls pokaże 20. Mazurską Noc Kabaretową. ,,Jedna z najbardziej prestiżowych imprez rozrywkowych w Polsce"
AXN szykuje serial kryminalny ,,Znaki". W roli głównej Andrzej Konopka, producentem ATM Grupa
"Peaky Blinders" z nagrodą BAFTA TV za najlepszy serial roku
Seann William Scott w trzecim sezonie serialu "Zabójcza broń". Odchodzi Clayne Crawford
Telewizja CBS zamówiła serial "Magnum P.I."
Koniec serialu "Uprowadzona"
Film "Avengers: Wojna bez granic" zarobił już ponad 1,6 mld dolarów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj