Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 17 Czerwca 2018
 
 
 
TVP, Polsat i TVN chcą sami emitować stacje w naziemnej telewizji. EmiTel zdziwiony: nasze opłaty są fair
 
Telewizja Polska, TVN i Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu listu intencyjnego „w celu zbudowania realnej alternatywy  w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej”. Odpowiadający obecnie za tę emisję EmiTel wyraził zdziwienie tą inicjatywą. - Jesteśmy przekonani, że poziom opłat jest fair dla wszystkich stron - zaznacza firma. więcej
 
 
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne
 
Zdecydowana większość z budżetu 500 mln zł na nowe biznesy Agory w latach 2018-2022 zostanie przeznaczona na akwizycje. Firma prowadzi już analizy i rozmowy w tym zakresie. Planuje też wydać ponad 200 mln na rozwój kin Helios i poszerzyć ofertę cyfrową firmy reklamy zewnętrznej AMS. więcej
 
 
Polacy tracą zaufanie do mediów, TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów
 
Odsetek Polaków deklarujących zaufanie do mediów wynosi 48 procent i jest niższy o 5 procent niż przed rokiem - wynika z opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2018”. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, a najpopularniejszym dostawcą informacji wśród Polaków są TVN i Onet. więcej
 
 
Mateusz Morawiecki jako chłodny bankier nie uwodzi tak wyborców jak kobieta ,,z ludu" Beata Szydło (opinie)
 
Premier Mateusz Morawiecki postrzegany jest jako „uczciwy i wrażliwy społecznie ekonomista”. W zdobyciu zaufania Polaków może mu jednak przeszkadzać chłodne bankowe obycie. Jego poprzedniczka Beata Szydło stworzyła zaś wizerunek kobiety „z ludu”, która broni zwykłych obywateli - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej
 
 
,,Rozmowa polityczna", ,,Kultura do kwadratu" i ,,Prawy do lewego. Lewy do prawego" znikają z Polsat News 2
 
Od poniedziałku 25 czerwca br. w ramówce Polsat News 2 zabraknie premierowych odcinków programów „Prawy do lewego. Lewy do prawego”, „Kultura do kwadratu”, „Rozmowa polityczna” i „Fajka pokoju”. Stacja będzie emitować powtórki i transmisje konferencji prasowych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Dlaczego marki decydują się na wsparcie społeczności LGBT? więcej
 
Zwiastun ,,Cyberpunka 2077" winduje ceny akcji CD Projekt Red. ,,Mają duży kredyt zaufania, gra z dużymi szansami na przebój" więcej
 
Mateusz Grzesiak w reklamie HTC to self-made man, który mimo kontrowersji obroni się sam więcej
 
Wavemaker przed Starcomem, GroupM przed Publicis Media. Havas Media z najwyższą dynamiką (raport RECMA z Polski) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Analityk Danych Online MEDIASEARCH
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
Dziennikarz / Redaktor Cavatina
Wydawca Wirtualna Polska Media
Redaktor Wirtualna Polska Media
Dziennikarz Wideo Edipresse Polska
SPECJALISTA DO SPRAW BADAŃ I ANALIZ Grupa RMF
Social Planner Starcom
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP, Polsat i TVN chcą sami emitować stacje w naziemnej telewizji. EmiTel zdziwiony: nasze opłaty są fair

Telewizja Polska, TVN i Telewizja Polsat poinformowały o zawarciu listu intencyjnego „w celu zbudowania realnej alternatywy  w obszarze emisji sygnału naziemnej telewizji cyfrowej”. Odpowiadający obecnie za tę emisję EmiTel wyraził zdziwienie tą inicjatywą. - Jesteśmy przekonani, że poziom opłat jest fair dla wszystkich stron - zaznacza firma. więcej

,,Rozmowa polityczna", ,,Kultura do kwadratu" i ,,Prawy do lewego. Lewy do prawego" znikają z Polsat News 2

Od poniedziałku 25 czerwca br. w ramówce Polsat News 2 zabraknie premierowych odcinków programów „Prawy do lewego. Lewy do prawego”, „Kultura do kwadratu”, „Rozmowa polityczna” i „Fajka pokoju”. Stacja będzie emitować powtórki i transmisje konferencji prasowych. więcej

Opole nawiązało współpracę z Polsatem. Stacja pokaże koncert i kabarety z amfiteatru

Miasto Opole do tej pory było znane głównie z Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki, które od 55 lat organizuje z Telewizją Polską. Jednak prezydent miasta, Arkadiusz Wiśniewski chce to zmienić. W tym tygodniu odbędą się dwa wydarzenia „Przebojowe Opole - Jedziemy na wakacje” i „Opolska Noc Kabaretowa” pokaże Telewizja Polsat. więcej

Dziennikarze kpią z akcji zasłaniania logo TVP przy transmisjach z piłkarskich mistrzostw świata

Niektórzy internauci mocno krytyczni wobec Telewizji Polskiej zachęcali, żeby podczas oglądania w stacjach TVP transmisji z piłkarskich mistrzostw świata zasłaniać logo kanału. Akcja szybko zmieniła się w parodię, żartował z niej m.in. Przemysław Wenerski z „Alarmu!” w TVP1. więcej

Rafał ,,Roofi" Kamiński kolejnym jurorem ,,World of Dance"

Tancerz Rafał „Roofi” Kamiński będzie jurorem polskiej edycji talent-show „World of Dance”, którą jesienią pokaże Polsat. Jest on m.in. finalistą pierwszej edycji „You Can Dance - Po prostu tańcz” emitowanej w TVN w 2007 roku. więcej

Oprah Winfrey będzie tworzyć programy dla Apple

Oprah Winfrey, znana amerykańska prezenterka i producentka telewizyjna podpisała wieloletni kontrakt z Apple. Umowa przewiduje tworzenie przez Winfrey oryginalnych programów nadawanych przez platformy prowadzone przez Apple. Wcześniej koncern pozyskał do współpracy między innymi Reese Witherspoon i Stevena Spielberga aby konkurować z Netflixem i Amazonem. więcej

Tadeusz Płużański przechodzi z TAI do TVP Historia, dalej będzie prowadził ,,O co chodzi" w TVP Info

Funkcję szefa redakcji publicystyki i reportażu w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej obejmie Mariusz Kowalewski. Pełniący ją poprzednio Tadeusz Płużański przechodzi do TVP Historia, gdzie będzie zarządzał publicystyką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

MTV Polska pokaże galę ,,2018 MTV Movie & TV Awards" równolegle z transmisją w USA

W nocy z poniedziałku na wtorek stacja MTV Polska (Viacom International Media Networks Polska) będzie transmitować uroczystość „2018 MTV Movie & TV Awards”, podczas której zostaną nagrodzone najlepsze filmy i seriale telewizyjne. więcej

Comedy Central kończy show ,,The Opposition", Jordan Klepper z nowym programem

Po jednym sezonie kanał Comedy Central postanowił zakończyć emisję wieczornego show „The Opposition with Jordan Klepper” prowadzonego przez satyryka i aktora komediowego Jordana Kleppera. Ostatni odcinek programu pojawi się na antenie 28 czerwca 2018 roku, w przyszłym sezonie Klepper ma poprowadzić nowy show w zmienionej formule. więcej

Bogdan Rymanowski odszedł z TVN24. Pożegnał się z widzami ,,Kawy na ławę"

Bogdan Rymanowski pod koniec niedzielnego wydania programu „Kawa na ławę” pożegnał się z widzami TVN24. Był to ostatni program, który dziennikarz prowadził w tej stacji. więcej

7 nagród dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards

Zespoły kreacji i marketingu VIMN CEEI z biur w Warszawie i w Budapeszcie w międzynarodowym konkursie Promax Global Excellence Awards zdobyły siedem nagród. Pięć z nich przyznano kampanii „Millions of Choices”, która promowała Paramount Channel HD. więcej

Grupa TVN zainteresowana badaniem rynku mediów przez KRRiT, dołączyła do dialogu technicznego

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji chce zorganizować nowe badanie oglądalności telewizji i słuchalności radia. Do dialogu technicznego związanego z tym projektem zgłosiły się najpierw 23 podmioty, a potem kolejnych sześć. Niedawno do uczestników dołączyła także Grupa TVN. więcej

Ilona Januszewska odsunięta od redakcji ,,Wiadomości". Powodem jej luźne zdjęcia w social media?

Ilona Januszewska żegna się z „Wiadomościami” TVP po zaledwie dwóch tygodniach pracy jako reporterka. Powodem mają być jej luźne zdjęcia w serwisach społecznościowych. więcej

,,Ratujemy klasyki" hitem TVN Turbo. Druga edycja wiosną 2019 roku

Nowy cykl TVN Turbo „Ratujemy klasyki” oglądało średnio 142 tys. widzów. Program dwukrotnie podniósł średnie długookresowe wyniki oglądalności stacji. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą w jesiennej ramówce tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP1 HD, TVP2 HD i TVP Sport HD w nc+ GO na czas mundialu

Dzięki współpracy z Telewizją Polską abonenci platformy nc+ na czas trwania mundialu w ramach serwisu nc+ GO zyskają dostęp do TVP1 HD, TVP2 HD i TVP Sport HD. więcej

Pracownicy TVP Katowice odznaczeni przez prezydenta w roku obchodów 60-lecia ośrodka

Pracownicy katowickiego ośrodka telewizji publicznej odebrali w piątek odznaczenia państwowe, nadane im przez prezydenta Andrzeja Dudę w roku obchodów 60-lecia TVP Katowice. Regionalna stacja Telewizji Polskiej rozpoczęła nadawanie w przededniu Barbórki, 3 grudnia 1957 r. więcej

4,4 mln widzów meczu otwarcia mundialu w TVP1 i TVP Sport

Transmitowany w zeszły czwartek przez TVP1 i TVP Sport mecz otwarcia MŚ w piłce nożnej 2018 pomiędzy Rosją, a Arabią Saudyjską oglądało 4,40 mln widzów. Z kolei ceremonia otwarcia na obu antenach zgromadziła 2,44 mln osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez TVP. więcej

Oszczędzać da się sprytnie

Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać! więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
REKLAMA
 
Michał Wolniak w VML będzie przeprowadzać klientów przez transformację digitalową

Michał Wolniak w VML Poland obejmuje nowe stanowisko head of advisory. W agencji pełnił ostatnio funkcję szefa strategii. więcej

Dlaczego marki decydują się na wsparcie społeczności LGBT?

Czerwiec to Miesiąc Dumy społeczności LGBT. W tym roku rekordowa liczba marek zdecydowała się wesprzeć akcję na rzecz równouprawnienia. Zdecydowały się na to takie firmy jak Netflix, Empik, MTV czy Ben & Jerry’s. Eksperci oceniają, czy takie działanie marek jest podyktowane jedynie chęcią zysku oraz próbują odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w Polsce nikt nie zdecydował się na przebadanie potencjału marketingowego osób homoseksualnych. więcej

Marketingowcy typują wyniki mundialu: Polska wyjdzie z grupy, w finale Niemcy z Brazylią

W finale rozpoczętych właśnie mistrzostw świata w piłce nożnej w Rosji zagrają Niemcy z Brazylią, najlepszym piłkarzem i królem strzelców zostanie Neymar Jr, a reprezentacja Polski wyjdzie z grupy. Wyniki piłkarskich mistrzostw typują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego i menadżerowie z domów mediowych. więcej

Kampania forBET z Arturem Borucem podobna do spotu Pumy. Twórcy: wyszliśmy z innych założeń

Nowa kampania zakładów bukmacherskich forBET z udziałem Artura Boruca dla części odbiorców jest niemalże kopią spotu Pumy sprzed kilku lat. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Gustaw Rozmarynowski z Digital Kingdom, agencji odpowiedzialnej za koncept, przekonuje: "niezależnie od inspiracji i podobieństw, które widać na poziomie obrazka, kampania wychodzi z zupełnie innego insightu, innych założeń i ma zupełnie inny przekaz zarówno produktowy, jak i emocjonalny". więcej

Józef Młynarczyk reklamuje nową sieć telekomunikacyjną Otvarta. Co w jej ofercie? (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa nowej wirtualnej sieci telekomunikacyjnej Otvarta. Bohaterem reklam, pod hasłem „Bliskość kosztuje niewiele”, jest były bramkarz naszej reprezentacji piłkarskiej Józef Młynarczyk. więcej

PKO BP: wakacyjny luz reklamuje Konto za Zero z kartą wielowalutową i aplikacją IKO (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął wakacyjną kampanię reklamową Konta za Zero. Akcja podkreśla, że wraz z tym rachunkiem dostępne są m.in. karta wielowalutowa i aplikacja mobilna IKO. więcej

Liczba zgłoszeń na Cannes Lions 2018 zmalała o jedną piątą. Powodami brak prac od Publicis Groupe i zmiany w kategoriach

O 21,5 proc. spadła w porównaniu do roku ubiegłego liczba projektów i reklam zgłoszonych do tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, który rozpoczyna się w poniedziałek. Jego organizatorzy twierdzą, że jest to skutek wycofania się z konkursu Publicis Groupe. więcej

Mateusz Grzesiak w reklamie HTC to self-made man, który mimo kontrowersji obroni się sam

Rynek nasycony jest już reklamami, w których znane twarze gwarantują, że dany produkt jest najlepszy, a chwilę później z tą samą miną promują kolejną markę. - Wybraliśmy ambasadora, który jest wiarygodny w swoim przekazie - tak udział Mateusza Grzesiaka w nowej kampanii tłumaczy HTC Polska. Internauci tym wyborem wydają się być zniesmaczeni, zaś większość ekspertów od marketingu uważa, że wybór tego akurat coacha nie był do końca trafiony. - Negatywna opinia o twórcy została przeniesiona na produkt- oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Robert Górski i Mikołaj Cieślak w wakacyjnej reklamie darmowego internetu w Orange na Kartę (wideo)

Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa Orange na Kartę. Akcja, w której występują artyści kabaretowi Robert Górski i Mikołaj Cieślak, promuje pakiet nawet 100 GB darmowego internetu mobilnego. więcej

AXA w nowej kampanii edukuje na temat zasad pierwszej pomocy

Pod hasłem "Masz moc" rusza nowa kamapnia edukacyjna ubezpieczyciela AXA, pokazująca zasady udzielania pierwszej pomocy. Za działania odpowiadają Saatchi & Saatchi IS, Platige Image, Dobro i Arena Media. więcej

McDonald's pod presją klientów rezygnuje z plastikowych słomek

Brytyjski oddział McDonald's do 2019 roku zakończy używanie plastikowych słomek, zastępując je papierowymi. To wynik petycji konsumentów. więcej

Dumny tata promuje ,,konto, które samo oszczędza" w mBanku (wideo)

mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową kont dla klientów indywidualnych. W reklamach rachunek jest przedstawiany jako „konto, które samo oszczędza”. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Group Poland, VML Poland i Mindshare Polska. więcej

,,Baw się żuciem!" w reklamach Tic Tac Gum (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy produkt marki Tic Tac (należącej do Ferrero Polska) - gumy do żucia w formie klasycznych pastylek Tic Tac Gum. Akcja jest realizowana pod hasłem „Baw się żuciem!”. więcej

,,Włącz się do gry" - kibice naśladują piłkarzy w mundialowej kampanii Kia (wideo)

Kia rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata. Akcja jest realizowana pod hasłem „Włącz się do gry”. więcej

Plus rozdaje pakiety internetu mobilnego za skuteczne zachęcanie znajomych do ofert prepaid

Plus uruchomił promocje „Poleć Plusa” i „Poleć Plusha”, w których można zaprosić znajomych do skorzystania z ofert na kartę. Jeśli zaproszenie zostanie przyjęte, obie strony otrzymają po bezpłatnym pakiecie mobilnego internetu 5 GB na 30 dni. więcej

JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch

Agencja JWT wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Grolsch, produkowanego przez Asahi Group Holding (w Polsce należy do niej Kompania Piwowarska). więcej

Initiative przejmuje od PHD obsługę mediową marki Converse

Firma Nike w trwającym od początku br. przetargu na globalną obsługę mediową marki Converse wybrała do współpracy dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands). Tym samym kończy współpracę z należącą do Omnicomu agencją PHD. więcej

Marketerzy o współpracy z Robertem Lewandowskim: doskonały ambasador, nie przyćmiewa marki

Robert Lewandowski jako ambasador marki spisuje się bezbłędnie. Jest silną, autentyczną osobowością, dzięki czemu konsumenci chętnie sięgają po reklamowane jego twarzą produkty - oceniają dla portalu Wirtualnemedia.pl przedstawicielki marek head&shoulders i Huawei, które firmuje polski piłkarz. więcej

Dorota Wellman reklamuje Supernet Video w T-Mobile na kartę (wideo)

T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą usługę Supernet Video w taryfach na kartę. Akcję, z udziałem dziennikarki Doroty Wellman, przygotowały i realizują firmy marketingowe FCB Bridge2Fun, Mindshare, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide. więcej

Spółdzielnia mleczarska z Moniek promuje się hasłem ,,Tradycja smaku z doliny Biebrzy"

Wystartowała kampania wizerunkowa Spółdzielni Mleczarskiej Mońki „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”. więcej

Dr Marek Borowiński w programie firmy Wiśniowski przeprowadzi metamorfozy sklepów

Producent ram, drzwi, okien i ogrodzeń - firma Wiśniowski zrealizuje własny program internetowy, którego gospodarzem będzie dr Marek Borowiński, znany jako Shop Doctor z programu „Sklepowe rewolucje”. Promocją projektu zajmie się agencja Face it. więcej

Nike, Procter&Gamble, Apple, IKEA - faworyci Cannes Lions 2018 (Top 20)

Dawid Harbour w spocie proszku Tide, rozmowa rodziców z dziećmi o rasizmie pokazana przez Procter&Gamble, mistrzyni świata w zapamiętywaniu z katalogiem IKEA, rzesza klaunów, przed którymi ucieka Audi, puste markety Edeka czy spot pokazujący problem przedawkowania w USA i wiele innych reklam trafiło do zestawienia najlepszych reklam ub.r. , które powinny zostać nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej

Platforma marketin9 - pomocna dłoń na każdym etapie kampanii content marketingowej

Internet pełen jest wszelkiego rodzaju treści, jednak ich odbiorca jest coraz bardziej wymagający. Oczekuje przekazów jednocześnie interesujących, łatwych w odbiorze, pomocnych i różniących się od innych. Poprzeczka stawiana marketingowcom znajduje się coraz wyżej. Czy platforma content marketingowa może mu pomóc? więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora wyda prawie 500 mln zł na przejęcia. Stawia na usługi cyfrowe, bo są bardziej rentowne

Zdecydowana większość z budżetu 500 mln zł na nowe biznesy Agory w latach 2018-2022 zostanie przeznaczona na akwizycje. Firma prowadzi już analizy i rozmowy w tym zakresie. Planuje też wydać ponad 200 mln na rozwój kin Helios i poszerzyć ofertę cyfrową firmy reklamy zewnętrznej AMS. więcej

Polacy tracą zaufanie do mediów, TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów

Odsetek Polaków deklarujących zaufanie do mediów wynosi 48 procent i jest niższy o 5 procent niż przed rokiem - wynika z opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2018”. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, a najpopularniejszym dostawcą informacji wśród Polaków są TVN i Onet. więcej

Przemysław Średziński szefem dziennik.pl za Magdalenę Birecką

Przemysław Średziński zastąpił Magdę Birecką na stanowisku kierownika działu dziennik.pl (Infor Biznes). Birecka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez Tok FM (Agora). więcej

Mateusz Morawiecki: w 80 proc. mediów są sztaby kłamliwej propagandy, które chcą nam zaszkodzić

Premier Mateusz Morawiecki podczas zjazdu Klubów „Gazety Polskiej” powtórzył swoją tezę, że ok. 80 proc. mediów w Polsce jest wrogo nastawionych do obecnego obozu rządzącego. - Mam czasami wrażenie, a nawet przekonanie, że tam w tych mediach są sztaby, które myślą o tym, jak nam zaszkodzić, jak uprawiać kłamliwą propagandę - stwierdził. więcej

,,CD-Action" liderem sprzedaży w I kwartale. ,,PC Format" stracił najwięcej

W pierwszym kwartale 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Maciej Chmiel: z Polskiej Agencji Prasowej do East News

Maciej Chmiel dołączył do kadry menedżerskiej agencji fotograficznej East News. Wcześniej był związany z Polską Agencją Prasową. więcej

Agora wyda na inwestycje 930 mln zł. W 2022 r. ,,GW" z 327 tys. subskrybentów, Helios z 380 ekranami i kolejne sieci gastronomiczne

Grupa kapitałowa Agora w strategii rozwoju na najbliższe cztery lata zakłada maksymalnie 930 mln zł na inwestycje, w tym 500 mln zł na projekty w nowych obszarach. W 2022 roku chce mieć ok. 1,6 mld zł wpływów i ok. 200 mln zł zysku EBITDA. więcej

Według prokuratury pobicie reportera ,,Faktu" nie ma związku z jego pracą, tylko z sąsiedzką kłótnią i alkoholem

Z ustaleń Prokuratury Rejonowej w Głogowie wynika, że pobicie półtora tygodnia temu reportera „Faktu” mieszkającego w Głogowie nie jest związane z relacjonowaniem przez niego sprawy śmierci radnego Pawła Chruszcza. Ma to być skutek awantury z sąsiadem, podczas której obaj byli pod wpływem alkoholu. więcej

Sławomir Jastrzębowski w ,,Do Rzeczy" z felietonami o piłkarskich mistrzostwach świata

W czasie piłkarskich mistrzostw świata felietony dotyczące tego turnieju będzie pisał do tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) Sławomir Jastrzębowski, do niedawna redaktor naczelny „Super Expressu”. więcej

,,Gazeta Wyborcza" przeprosiła za zdjęcie hitlerowca przy zapowiedzi konkursu o bohaterach polskiej niepodległości

Na portalu „Gazety Wyborczej” (Agora) przy zapowiedzi konkursu o bohaterach 100-lecia polskiej niepodległości zamieszczono zdjęcie żołnierza w samolocie hitlerowskim. Po tym jak skrytykowali to niektórzy internauci, fotografia została zmieniona, a redakcja „GW” przeprosiła za ten błąd. więcej

Marek Dochnal ma przeprosić Dorotę Kanię za pomówienie jej w programie TVN o płatną protekcję

Znany jako lobbysta Marek Dochnal ma przeprosić w kilku stacjach telewizyjnych dziennikarkę Dorotę Kanię (obecnie związaną z „Gazetą Polską” i Telewizją Republika) za zarzucenie jej płatnej protekcji. Dochnal mówił o tym w 2008 roku w programie TVN „Teraz My”. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" ze zmienionym e-wydaniem i nową aplikacją mobilną

Z początkiem czerwca „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) uruchomił nową wersję e-wydania gazety. Przebudowana została również strona internetowa platformy, zmienił się jej wygląd oraz nawigacja. W związku ze zmianami, czytelnicy mogą za darmo wypróbować dostęp do e-dziennika przez 14 dni. więcej

Magazyn Gala promuje numer z dołączonym filmem "Kobiety Mafii"

Rusza kampania autopromocyjna dwutygodnika people "Gala" (Grupa Burda). Bohaterkami okładkowego wywiadu są aktorka Weronika Książkiewicz z mamą Beatą. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polacy tracą zaufanie do mediów, TVN i Onet najpopularniejszymi źródłami newsów

Odsetek Polaków deklarujących zaufanie do mediów wynosi 48 procent i jest niższy o 5 procent niż przed rokiem - wynika z opublikowanego przez Reuters Institute for the Study of Journalism raportu „Digital News Report 2018”. 16 procent użytkowników płaci za dostęp do newsów, a najpopularniejszym dostawcą informacji wśród Polaków są TVN i Onet. więcej

Flirt.com i Sympatia na czele serwisów randkowych, eDarling i Fellow przyciągają najbardziej (TOP13)

Wśród platform randkowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Flirt.com i Sympatia.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiąga Fellow.pl. więcej

Przemysław Średziński szefem dziennik.pl za Magdalenę Birecką

Przemysław Średziński zastąpił Magdę Birecką na stanowisku kierownika działu dziennik.pl (Infor Biznes). Birecka od lipca będzie zarządzać platformami cyfrowymi prowadzonymi przez Tok FM (Agora). więcej

Kilkaset tysięcy użytkowników dotkniętych wyciekiem danych w HRD.pl, 012.pl zrywa współpracę

W pośredniczącej w rejestrowaniu domen internetowych firmie HRD.pl doszło do błędu, w wyniku którego dane użytkowników stały się szeroko dostępne. Wśród ofiar może być kilkaset tysięcy abonentów, HRD.pl nie wyjaśnia okoliczności wycieku, a partnerzy pośrednika zrywają z nim współpracę. więcej

Tara Duncan odchodzi z Netflixa

Tara Duncan, dyrektor Netflixa ds. seriali oryginalnych, po pięciu latach współpracy opuszcza platformę. więcej

Orange z najszybszym mobilnym internetem w maju br., w górę T-Mobile

Orange był w maju br. liderem wśród operatorów komórkowych oferujących najszybszą średnią prędkość pobieranych danych w mobilnym internecie. Miał także najlepszy wynik średniej szybkości wysyłania danych. Pomarańczowy operator stracił jednak na rzecz T-Mobile pierwsze miejsce w kategorii najniższej wartości ping - wynika z rankingu RFBenchmark opublikowanego przez firmę Notel. więcej

9 ścieżek do subskrypcji - co prowadzi i motywuje do płacenia za newsy?

Promocje i rabaty to główny czynnik ostatecznie zachęcający konsumentów do opłacania subskrypcji za dostęp do newsów. Zanim się jednak na to zdecydują, często prowadzi do tego długa droga - wynika z badania American Press Institute. więcej

Oszczędzać da się sprytnie

Planowanie budżetu domowego rozpala dyskusje w wielu domach. Choć statystycznie Polacy zarabiają z każdym rokiem coraz więcej, warto jednak zachować dyscyplinę w wydatkach, a oszczędności szukać na różne sposoby. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać! więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy będą oglądać mundial głównie w telewizji, 15 proc. z tej okazji kupi telewizor

77% Polaków zamierza oglądać mecze piłkarskiego mundialu w Rosji w domu przed telewizorem. Spora grupa nadal nie wie jednak dokładnie w jakich stacjach będą transmitowane spotkania - wynika m.in. z badania HX Study zrealizowanego na zlecenie Starcomu i Samsung Electronics Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mateusz Morawiecki jako chłodny bankier nie uwodzi tak wyborców jak kobieta ,,z ludu" Beata Szydło (opinie)

Premier Mateusz Morawiecki postrzegany jest jako „uczciwy i wrażliwy społecznie ekonomista”. W zdobyciu zaufania Polaków może mu jednak przeszkadzać chłodne bankowe obycie. Jego poprzedniczka Beata Szydło stworzyła zaś wizerunek kobiety „z ludu”, która broni zwykłych obywateli - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku i marketingu politycznego. więcej

Dlaczego marki decydują się na wsparcie społeczności LGBT?

Czerwiec to Miesiąc Dumy społeczności LGBT. W tym roku rekordowa liczba marek zdecydowała się wesprzeć akcję na rzecz równouprawnienia. Zdecydowały się na to takie firmy jak Netflix, Empik, MTV czy Ben & Jerry’s. Eksperci oceniają, czy takie działanie marek jest podyktowane jedynie chęcią zysku oraz próbują odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w Polsce nikt nie zdecydował się na przebadanie potencjału marketingowego osób homoseksualnych. więcej

LoveBrands Relations wygrywa przetarg na obsługę Roche

Agencja LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną firmy biotechnologicznej Roche. więcej

Kancelaria Brochwicz i Wspólnicy nowym klientem Hanami Communications

Agencja Hanami Communications zajmuje się obsługą kancelarii prawnej Brochwicz i Wspólnicy w zakresie doradztwa komunikacyjnego i marketingowego oraz digitalu i social mediów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Sebastian Kulczyk stoi za inwestycją 500 tys. dolarów w medyczny startup StethoMe
Orange Polska chce, by salony sieci były ,,smart". Otwarto punkt w centrum stolicy, gdzie klienci naprawią telefon komórkowy
Józef Młynarczyk reklamuje nową sieć telekomunikacyjną Otvarta. Co w jej ofercie? (wideo)
Zwiastun ,,Cyberpunka 2077" winduje ceny akcji CD Projekt Red. ,,Mają duży kredyt zaufania, gra z dużymi szansami na przebój"
Mateusz Grzesiak w reklamie HTC to self-made man, który mimo kontrowersji obroni się sam
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w wakacyjnej reklamie darmowego internetu w Orange na Kartę (wideo)
Orange z najszybszym mobilnym internetem w maju br., w górę T-Mobile
Huawei: etui z Robertem Lewandowskim na smartfony P20 i Mate 10 Pro
Plus odświeża ofertę dla Ukrańców mieszkających w Polsce
Commvault i Alibaba Cloud zaczęły współpracę technologiczną
Pojazd autonomiczny Apple może mieć joystick zamiast kierownicy
Infomex, Nabino i ncNETcom ukarane. Milion za zmowę przetargową
System Mac OS od Apple może w przyszłości zbliżyć się do iOS
Dorota Wellman reklamuje Supernet Video w T-Mobile na kartę (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Sebastian Kulczyk stoi za inwestycją 500 tys. dolarów w medyczny startup StethoMe
W Polsce coraz szersza oferta samochodów elektrycznych, najtańszy Renault Twizy (analiza)
Infomex, Nabino i ncNETcom ukarane. Milion za zmowę przetargową
Wcześniejsze ustalenie kapitału początkowego może przyspieszyć otrzymanie emerytury. Dotyczy to prawie 2 mln uprawnionych Polaków
Rząd przyjmie specustawę mieszkaniową. Dzięki niej inwestycje mają być prostsze, a lokale tańsze
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Oprah Winfrey będzie tworzyć programy dla Apple
Tara Duncan odchodzi z Netflixa
Serial ,,Obsesja Eve" z Sandrą Oh od 1 lipca w HBO3
"V-Wars" - nowy serial Netflixa. Zagrają Peter Outerbridge i Adrian Holmes
W grudniu 2019 premiera filmu "Wonder Woman 1984"
Demi Moore w filmie "Corporate Animals"
"Fire Flies" - nowa piosenka Gorillaz
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj