Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 22 Czerwca 2018
 
 
 
TVP chce rozliczać się z rynkiem uwzględniając własny pomiar oglądalności
 
Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział, że nadawca publiczny zaproponuje reklamodawcom nowy system wyceniania czasu antenowego. Kurski chce także audytu panelu Nielsena z własnym audytorem. - Zbyt mało wiemy o tej zapowiedzi by się odnieść - odpowiada Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Nielsena. więcej
 
 
10 kolejnych nagród w Cannes dla agencji Ogilvy za kampanię na rzecz Puszczy Białowieskiej
 
Dwa złote, dwa srebrne i sześć brązowych Lwów otrzymała w czwartek na Cannes Lions Festival 2018 kampania „Ostatnie drzewo” przygotowana przez agencję Ogilvy Poland dla Greenpeace. To jedyna polska praca nagrodzona na tym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności. Łącznie zdobyła tam 13 statuetek. więcej
 
 
Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały: Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM
 
Telewizji Polsat będzie mogła uruchomić trzy nowe kanały tematyczne - Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM - zdecydowała na czwartkowym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej
 
 
KRRiT zaczyna kolejny dialog techniczny dot. badania oglądalności i słuchalności mediów
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła kolejny dialog techniczny, który ma poprzedzać właściwe badanie tele- i audiometryczne rynku mediów. Do 5 lipca br. zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do dialogu, który ma na celu przedstawienie założeń dla badania założycielskiego. więcej
 
 
Agata Młynarska twarzą TVN Style. ,,Będzie wspierać nowe projekty programowe i biznesowe"
 
W wyniku połączeniu TVN i Discovery dziennikarka i producentka Agata Młynarska zostanie twarzą i gwiazdą TVN Style, a jako manager wesprze nowe projekty programowe i biznesowe. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport) więcej
 
Komisja Prawna PE poparła dyrektywę o podatku od linków i filtrowaniu treści. ,,Nowe przepisy będą skrajnie destruktywne" więcej
 
Nadawcy radiofonii komercyjnych negatywnie o technologii DAB+. ,,Nie ma przyszłości" więcej
 
Zenith podwaja prognozę wzrostu polskiej reklamy w br. Najwięcej zyskają telewizja i internet (analiza) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SEM Planner Performics
DYREKTORA Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
KEY ACCOUNT Grupa ZPR Media
Sales Executive BBC Studios
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
Manager afiliacji w sieci partnerskiej Agora
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Media Impact Polska
Ad Product Specialist Media Impact Polska
DIGITAL PROMOTION MANAGER Agora
Manager ds. sprzedaży Gremi Media
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP chce rozliczać się z rynkiem uwzględniając własny pomiar oglądalności

Prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział, że nadawca publiczny zaproponuje reklamodawcom nowy system wyceniania czasu antenowego. Kurski chce także audytu panelu Nielsena z własnym audytorem. - Zbyt mało wiemy o tej zapowiedzi by się odnieść - odpowiada Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Nielsena. więcej

Telewizja Polsat uruchomi trzy nowe kanały: Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM

Telewizji Polsat będzie mogła uruchomić trzy nowe kanały tematyczne - Polsat Rodzina, Polsat Games i smart DOM - zdecydowała na czwartkowym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. więcej

Agata Młynarska twarzą TVN Style. ,,Będzie wspierać nowe projekty programowe i biznesowe"

W wyniku połączeniu TVN i Discovery dziennikarka i producentka Agata Młynarska zostanie twarzą i gwiazdą TVN Style, a jako manager wesprze nowe projekty programowe i biznesowe. więcej

TVP zarobiła na mundialu, blisko 70 mln zł przychodów z reklam i stref kibica. ,,Sprzedawaliśmy spoty wg cennika"

W czwartek podczas briefingu prasowego prezes TVP Jacek Kurski poinformował, że koszty zakupu praw do transmisji mistrzostw świata w piłce nożnej oraz obsługi mundialu zwróciły się, a Telewizja Polska zarobiła na sprzedaży reklam i praw do organizacji stref kibica. Do tej pory nadawca odnotował już 69,72 mln zł wpływów. więcej

Olga Kalicka i Karol Niecikowski poprowadzą ,,World of Dance" w Polsacie

Aktorka Olga Kalicka i tancerz Karol Niecikowski poprowadzą nowy show polskiej edycji talent-show „World of Dance”, którą jesienią pokaże Polsat. więcej

Koniec muzycznego kanału Viva - po 25 latach

Koncern Viacom zdecydował, że nadająca od 25 lat niemiecka muzyczna stacja telewizyjna Viva zakończy nadawanie z początkiem 2019 roku. Viva od dłuższego czasu borykała się ze spadkiem oglądalności, wcześniej jej oferta została wycofana między innymi z polskiego rynku. więcej

Agnieszka Michalska została nową szefową TVN Style. Zastąpiła Joannę Tylman

Nową redaktor naczelną TVN Style została Agnieszka Michalska. Zastąpiła w tej roli Joannę Tylman, która odeszła z Grupy TVN. więcej

,,Mega Hit" i ,,XI Płocka Noc Kabaretowa" najdroższe w cenniku Polsatu na lipiec

Ceny reklam w lipcu br. na antenie Polsatu są zbliżone do tych sprzed roku, w niektórych pasma nieco wyższe, w innych niższe. Najwięcej trzeba zapłacić za spot w poniedziałkowym paśmie „Mega Hit” oraz przy „XI Płockiej Nocy Kabaretowej”. więcej

BBC pokaże Wimbledon w streamingu w jakości 4K HDR

Stacja BBC zapowiada, że w należącym do niej serwisie streamingowym iPlayer pokaże turniej tenisowy na kortach Wimbledonu w jakości 4K i HDR. Nadawca zapewnia że wyciągnie wnioski z obecnych transmisji z Mundialu o wysokiej jakości, które sprawiają niektórym widzom problemy w odbiorze. więcej

TVP Info pomyliło na Twitterze Jacka z Jarosławem Kurskim

W czwartek po południu na profilu twitterowym TVP Info w serii wpisów o konferencji prasowej prezesa TVP stwierdzono, że funkcję tę pełni Jarosław Kurski. Pomyłka, która rozbawiła niektórych dziennikarzy, została szybko poprawiona. więcej

Serial ,,Kobra - oddział specjalny 20" w 13 Ulica

Od 16 lipca 2018 roku 13 Ulica będzie emitować dwudziesty sezon serialu „Kobra - oddział specjalny 20”. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT zaczyna kolejny dialog techniczny dot. badania oglądalności i słuchalności mediów

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła kolejny dialog techniczny, który ma poprzedzać właściwe badanie tele- i audiometryczne rynku mediów. Do 5 lipca br. zainteresowane firmy mogą zgłaszać się do dialogu, który ma na celu przedstawienie założeń dla badania założycielskiego. więcej

 
,,Pieniądz nie śpi" - nowy magazyn o finansach w radiowej Jedynce

W poniedziałek 25 czerwca br. o godz. 5.00 radiowa Jedynka rozpocznie emisję nowej audycji „Pieniądz nie śpi”. Prowadzącymi będą Beata Olszewska i Mariusz Gzyl. więcej

 
Rock Radio z letnią ramówką od 25 czerwca. Piotr Kędzierski, Łukasz Ciechański i Adam Wajrak wśród prezenterów

Od poniedziałku, 25 czerwca br. w Rock Radiu ruszy letnia ramówka. Na antenie będzie można usłyszeć m.in. Piotra Kędzierskiego, Łukasza Ciechańskiego i Adama Wajraka, a w Studiu Letnim Rock Radia znani muzycy raz w tygodniu będą na żywo wybierać swoją ulubioną rockową klasyczną 10-tkę. więcej

 
Mobilne studio Radia Złote Przeboje z trasą po całej Polsce. W poranki skecze ,,Igor Kwiatkowski All Excuse Me"

Od piątku, 29 czerwca br. słuchacze Radia Złote Przeboje usłyszą pierwszą audycję z mobilnego studia stacji, które w ramach trasy po całej Polsce, na początek zawita nad morzem. W każdy piątek wóz będzie odwiedzać inne miasto, a w wakacyjnej ramówce stacji  pojawi się kabareciarz Igor Kwiatkowski. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi. Eska wyprzedziła Trójkę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
10 kolejnych nagród w Cannes dla agencji Ogilvy za kampanię na rzecz Puszczy Białowieskiej

Dwa złote, dwa srebrne i sześć brązowych Lwów otrzymała w czwartek na Cannes Lions Festival 2018 kampania „Ostatnie drzewo” przygotowana przez agencję Ogilvy Poland dla Greenpeace. To jedyna polska praca nagrodzona na tym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności. Łącznie zdobyła tam 13 statuetek. więcej

Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland

Ruszyła kampania influencer marketingowa #VisitPoland, promująca nasz kraj jako atrakcyjnie turystycznie cel podróży. Akcję przygotowały Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, ze wsparciem technologicznym Google Polska. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, planowany budżet na działania ma zamknąć się w granicach 800 tys. zł. więcej

,,Moje piękno, moja historia" - Polki o akceptacji swojego wyglądu w kampanii Dove (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania kosmetyków Dove (produkowanych przez Unilever Polska) pod hasłem „Moje piękno, moja historia”. Akcja zachęca kobiety do akceptacji swojego wyglądu i niepodążania za nierzeczywistymi ideałami w tym zakresie. więcej

Magda Gessler promuje wodę mineralną Ostromecko

Woda mineralna Ostromecko (na początku br. jej producenta przejął FoodCare) zyskała nową oprawę graficzną, podkreślającą jej naturalne wartości. Na butelkach pojawiła się też rekomendacja od restauratorki Magdy Gessler, znanej głównie z programów Grupy TVN. więcej

Potrącani piesi jak zoombie w kampanii Tramwajów Warszawskich

Tramwaje Warszawskie zainaugurowały dziesiątą edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”. W tym roku działania trwają pod hasłem "Odłóż smartfon i żyj!" oraz podkreślają, że piesi z telefonami coraz częściej zachowują się na ulicach jak zoombie. więcej

Jacek Gmoch podaje strategię zamawiania w reklamie nowej aplikacji mobilnej Pizzy Hut (wideo)

Aplikacja mobilna sieci pizzerii Pizza Hut (należącej do AmRestu) została udostępniona w nowej wersji. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem byłego trenera piłkarskiego Jacka Gmocha. więcej

Burger King oferował darmowe burgery dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami. Teraz przeprasza za promocję

Sieć Burger King przeprosiła za promocję, którą niedawna ogłosiła w Rosji. Firma obiecała 3 mln rubli nagrody oraz darmowe whoopery tym kobietom, którym uda się zajść w ciążę z którymś z zagranicznych piłkarzy, grających na mundialu. Akcję wstrzymano po fali krytyki, jaka spadła na nią w internecie. więcej

Drag Queens w strojach z zasłon prysznicowych i żyrandoli w kampanii IKEA

IKEA w Kanadzie w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii przygotowała specjalną kampanię z udziałem Drag Queens. Bohaterki wystąpiły w strojach, które powstały z produktów dostępnych w sklepach szwedzkiej firmy. więcej

Stacje Lukoil zmieniają nazwę na AMIC Energy

W ciągu kilku miesięcy 115 stacji benzynowych Lukoil w Polsce przejdzie rebranding. Dotychczasowe logo zostanie zastąpione nowym - AMIC Energy. Ruszył przetarg w związku z tym procesem. więcej

Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozpoczyna dwuletnią współpracę z Media Strategy Warsaw. Firma ta zajmie się m.in. doradztwem oraz audytem mediowym spółki. więcej

Bartosz Kuckowski awansował na dyrektora zarządzającego Mind

Bartosz Kuckowski objął nowe stanowisko dyrektora zarządzającego w warszawskim oddziale agencji Mind (poprzednia nazwa Mind Progress). więcej

Historia jednego zegarka w urodzinowym filmie Atlantic

Z okazji 130. rocznicy powstania marki zegarków Atlantic, polski oddział firmy opublikował specjalny spot z udziałem Damiana Brajczewskiego. Za produkcję odpowiadają agencja Performante i OnlyOnly. więcej

PA Nova zmienia logo i markę na Panova

Firma budowlana PA Nova zmienia swoją główną markę na Panova oraz wprowadza jej nową identyfikację wizualną. Oprawę graficzną przygotowała agencja Morski Studio Graficzne. więcej

Panika i nieopanowany strach z powodu utraty smartfona w nowej reklamie Orange (wideo)

Uczucia wywołane utratą telefonu porównane do samotnego pobytu na bezludnej wyspie reklamują Orange we Francji. Autorem kreacji jest agencja Publicis Conseil. więcej

Youtuberzy z kanału emce kwadrat w kampanii PZU na temat udzielania pierwszej pomocy

Ubezpieczyciel PZU nawiązał współpracę z digital influencerami tworzącymi popularnonaukowy kanał emce kwadrat, Huyen i Marcinem. Przygotowali oni film na temat zasad udzielania pierwszej pomocy. więcej

Ruszyła rekrutacja influencerów do "Turystycznych mistrzostw blogerów"

Polska Organizacja Turystyczna zaprasza twórców internetowych do wzięcia udziału w "Turystycznych mistrzostwach blogerów". Aktywacja ma na celu promocję turystyki krajowej. Za realizację kampanii odpowiada Burda Media Publishing, która zdobyła zlecenie w przetargu. więcej

Nokia 6.1 i Nokia 7 Plus reklamowane jako ,,smartfony, na których możesz polegać" (wideo)

Ruszyła kampania promująca smartfony Nokia 6.1 oraz Nokia 7 Plus z Android One (produkowane przez HMD Global). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Addapter, Tango Production, Lunapark i Juice. więcej

Sotrender rozwija zespoły IT oraz data science

Do zespołu firmy Sotrender, zajmującej się analityką treści w internecie, dołączyli Paweł Obiedziński (head of revenue), Marek Młodożeniec (analityk produktowy) oraz Marcin Grodzicki (head of product). więcej

Asta-Net reklamuje się w stylu propagandy PRL-owskiej

Ruszyła kampania reklamowa działającej w Pile sieci kablowej Asta-Net. Reklamy nawiązującej do stylistyki plakatów propagandowych z okresu PRL. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
Sprzedaż ,,Sieci" spadła o 32 proc., ,,Tygodnik Powszechny" zyskał najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazły się „Sieci” i „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Bajki Tomasza Sakiewicza w weekendowym dodatku ,,Gazety Polskiej Codziennie"

Od najbliższego weekendu z sobotnio-niedzielnymi wydaniami „Gazety Polskiej Codziennie” (Forum) będzie ukazywał się dodatek magazynowy „Niecodzienna Gazeta Polska”. Zarządza nim Sylwia Krasnodębska. więcej

Prokurator w stanie spoczynku upomniana za pisanie artykułów do ,,Rzeczpospolitej" bez zgody przełożonych

Beata Mik, prokurator Prokuratury Generalnej w stanie spoczynku, została upomniana przez sąd dyscyplinarny za to, że po uchyleniu w listopadzie 2016 roku zgody przełożonych nadal pisała felietony do „Rzeczpospolitej” i pism prawniczych. Według Prokuratury Generalnej Mik pisząc teksty bez zgody przełożonych, osłabiała zaufanie do niezależności prokuratury i prokuratorów. więcej

Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika ,,Focus"

Od 22 czerwca na rynku ukaże się nowe, odświeżone wydanie miesięcznika „Focus” (Burda International Poland). Zmianie uległ układ magazynu, szata graficzna, a działy zostały na nowo uporządkowane. Autorem makiety jest Michał Janicki - dyrektor artystyczny magazynu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Plagi Breslau" Patryka Vegi w grudniu na platformie Showmax. Kożuchowska i Widawska w głównych rolach

W grudniu br. platforma Showmax udostępni nowy film Patryka Vegi pt. „Plagi Breslau”, w którym główne role grają Małgorzata Kożuchowska i Daria Widawska. więcej

Zagraniczni influencerzy promują Polskę w kampanii #VisitPoland

Ruszyła kampania influencer marketingowa #VisitPoland, promująca nasz kraj jako atrakcyjnie turystycznie cel podróży. Akcję przygotowały Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki, ze wsparciem technologicznym Google Polska. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, planowany budżet na działania ma zamknąć się w granicach 800 tys. zł. więcej

Facebook zapowiada nowe sposoby walki z fake newsami, w Polsce brak partnerów

Facebook zapowiada rozszerzenie współpracy z organizacjami weryfikującymi informacje w kolejnych krajach i usprawnienie mechanizmów sztucznej inteligencji w rozpoznawaniu fake newsów. Większość tych metod nie zostanie na razie zastosowana w Polsce. - Każdy język ma swoją specyfikę i niełatwo zapewnić wszędzie wysoką skuteczność wykrywania dezinformacji. W Polsce brakuje organizacji fact–checkers z którymi możemy współpracować - przyznaje Tessa Lyons-Laing z zespołu Facebooka odpowiedzialnego za Newsfeed. więcej

Katarzyna Zielonka po roku odeszła z biura reklamy Grupy naTemat

Katarzyna Zielonka zakończyła pracę w Grupie naTemat, gdzie od roku była zastępcą dyrektora biura reklamy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Potwierdzam, zdecydowaliśmy się zakończyć współpracę wzajemną - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy naTemat. więcej

Instagram uruchamia aplikację IGTV, chce przyciągnąć do siebie odbiorców YouTube'a

Instagram zapowiedział wprowadzenie do serwisu dłuższych form wideo, które teraz będą mogły trwać do 10 minut, a w wypadku najbardziej popularnych twórców - nawet godzinę. Jednocześnie startuje mobilna aplikacja IGTV w treściami wideo, do której Instagram chce przyciągnąć odbiorców wiernych dotąd platformie YouTube. więcej

,,Ozark 2" od 31 sierpnia w Netflixie (wideo)

Od 31 sierpnia 2018 roku w Netflixie będzie można oglądać drugi sezon serialu „Ozark” na który składać się będzie dziesięć epizodów. więcej

Robert Lidke za Piotr Zajdla redaktorem naczelnym aleBank.pl

Robert Lidke objął stanowisko redaktora naczelnego portalu branży bankowej i ekonomicznej aleBank.pl. Dotychczasowy szef redakcji, Piotr Zajdel pozostaje w zespole na stanowisku zastępcy redaktora naczelnego. więcej

Hakerzy atakują serwery nazwa.pl, firma odpiera atak dzięki dodatkowym klastrom serwerów

Nazwa.pl zajmująca się hostingiem i rejestracją domen internetowych została dotknięta rozbudowanym atakiem typu DDoS. Firma twierdzi, że w trakcie kilkugodzinnego ataku zdołała zneutralizować zagrożenie dzięki rozproszeniu ruchu na dodatkowe klastry oraz zastosowaniu rozwiązaniu o nazwie DNS Anycast. więcej

Serwisy o nowych technologiach w Polsce tak samo przyciągają kobiety jak mężczyzn

W maju 2018 r. na stronach WWW związanych z nowymi technologiami płeć piękna spędzała prawie tyle samo czasu co panowie - wynika z badań Gemiusa. więcej

Włodzimierz Schmidt członkiem Europejskiego Sojuszu na rzecz Sztucznej Inteligencji przy Komisji Europejskiej

Komisja Europejska powołała Europejski Sojusz na rzecz Sztucznej Inteligencji (AI). Do zespołu zaprosiła m.in. prezesa IAB Polska, Włodzimierza Schmidta. więcej

Sportowefakty.wp.pl w czasie mundialu wyprzedzają Sport.onet.pl, Sport.tvp.pl przyciąga najbardziej (TOP10)

Przez pierwsze sześć dni piłkarskich mistrzostw świata strony sportowe Wirtualnej Polski (głównie Sportowefakty.wp.pl) notowały więcej użytkowników i odsłon dziennie od serwisów Grupy Onet-RAS Polska (przede wszystkim Sport.onet.pl i Przegladsportowy.pl). Zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzili w serwisie Sport.tvp.pl. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anita Nowak w Neon Shake Advertising

Do zespołu agencji Neon Shake Advertising dołączyła Anita Nowak, obejmując nowo utworzone stanowisko account & communications managera. Wcześniej pracowała w agencji PR Expert. więcej

Craig Buchholz chief communication officerem w Procter&Gamble

Craig Buchholz został powołany na stanowisko chief communication officera w Procter&Gamble. Nominacja ta jest skutkiem prowadzonej w firmie restrukturyzacji. więcej

Stanusch Technologies klientem inPlus Media

Agencja inPlus Media rozpoczęła pracę dla Stanusch Technologies, spółki Kulczyk Investment, specjalizującej się w tworzeniu systemów opartych na sztucznej inteligencji oraz przetwarzaniu języka naturalnego. więcej

Tailor Made PR rozbudowuje dział social media

Do zespołu agencji Tailor Made PR dołączyły Anna Koźlik, social media specialist i Katarzyna Zbrojkiewicz, content manager. Obie pracują w dziale social media communication, który podlega Edwinowi Zasadzie, dyrektorowi strategii. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
98 tysięcy aplikacji zakupowych w sklepie Google Play, OLX liderem zasięgu
Potrącani piesi jak zoombie w kampanii Tramwajów Warszawskich
Play rozbudowuje własną infrastrukturę, ma 6 tysięcy nadajników
Można kontrolować działanie robotów za pomocą fal mózgowych
T-Mobile oferuje internet domowy z konsolą Playstation 4 i grą ,,Fifa 18" w cenach 89 i 105 zł miesięcznie
Poprawa jakości powietrza w polskich miastach wymaga innowacyjności
Google współpracuje z Huawei. Senatorowie USA piszą list, bo mają wątpliwości
Polska chce wspólnego unijnego podejścia w sprawie budowy sieci 5G
Uzależnienie od gier zaburzeniem psychicznym? Ekspert: mamy za mało danych
 
 
 
GOSPODARKA
 
FlixBus Polska: 2 mln pasażerów w br., będzie nowa siatka połączeń
Można kontrolować działanie robotów za pomocą fal mózgowych
Lody kojarzą się Polakom z latem i wakacjami. Ulubiony smak - śmietankowy
Poprawa jakości powietrza w polskich miastach wymaga innowacyjności
Wielkie sklepy zmieniają przyzwyczajenia zakupowe Polaków
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Plagi Breslau" Patryka Vegi w grudniu na platformie Showmax. Kożuchowska i Widawska w głównych rolach
,,Ozark 2" od 31 sierpnia w Netflixie (wideo)
"Egypt Station" - nowy album Paula McCartneya
Ben Daniels zagra w serialu "The Crown"
6 lipca premiera filmu "Whitney". Zobacz zwiastun filmu
Serial ,,Kobra - oddział specjalny 20" w 13 Ulica
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj