Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 4 Lipca 2018
 
 
 
Rusza nowy kanały religijny EWTN Polska. Stawia na młodych odbiorców
 
W piątek, 19 października rozpocznie nadawanie nowy kanał religijny EWTN Polska. - Nasza grupa docelowa to przede wszystkim osoby młode - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ksiądz Piotr Wiśniowski, dyrektor generalny polskiego oddziału EWTN. więcej
 
 
,,Fakty" liderem w czerwcu, ,,Wydarzenia" awansowały na podium. Dzięki emisji w TVP Info rosną ,,Wiadomości"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty”. Prawie wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Panorama”. Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji zyskały „Wydarzenia” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Szef Google News dla Wirtualnemedia.pl: Zmieniają się relacje wydawców ze społecznościami, nie zawsze chodzi o stawianie paywalla
 
Richard Gingras, wiceprezes Google i szef Google News w analizie przekazanej serwisowi Wirtualnemedia.pl wskazuje zmiany, które zachodzą w mediach newsowych wraz z rosnącą rolą internetu. - Skupienie się na modelach subskrypcji i członkostwa stanowi część większej zmiany relacji organizacji newsowych ze społecznościami, dla których tworzą treści. Portale informacyjne zaczynają dostrzegać, że w wartościowych propozycjach dla czytelników nie zawsze musi chodzić o stawianie paywalla, ale także o to, by odbiorcy rozumieli i wspierali rolę, jaką dziennikarstwo informacyjne odgrywa w ich lokalnej społeczności - ocenia Gingras. więcej
 
 
Adam Nawałka odchodzi. Dalsze wspieranie marek reklamami z jego udziałem nie ma już sensu
 
Oglądanie dziś reklam z udziałem Adama Nawałki wydaje się być swego rodzaju karą. To przypominanie o szumnie składanych, a nie spełnionych obietnicach. Dla marki, której zależy na wiarygodności jest to ryzykowne, ponieważ może budować i utrwalać zestaw negatywnych skojarzeń. Selekcjoner stracił swoją pierwotną wartość marki jako trener drużyny narodowej, w związku z tym przekaz reklamowy z jego udziałem adekwatnie traci na wartości - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji marketingowych. więcej
 
 
PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank: nie współpracujemy z pismem ,,Warszawski Wieczór" chwalącym Patryka Jakiego
 
W darmowym dwutygodniku „Warszawski Wieczór”, zamieszczającym teksty chwalące obecną władzę i krytykujące opozycję, promowane są kontrolowane przez Skarb Państwa firmy PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank. Po nagłośnieniu tego przez polityków opozycyjnych wszystkie zapewniły, że nie współpracują z pismem. Poczta Polska podjęła działania prawne w tej sprawie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Na mundialu najwięcej stracił wizerunkowo Adam Nawałka. Kamil Glik i Łukasz Fabiański z podniesionym czołem (opinie) więcej
 
Facebook, Fotka i NK.pl przyciągają najbardziej. GG, Google+ i Ask.fm w dół - mocno w górę Musical.ly i WhatsApp (TOP16) więcej
 
Agora rezygnuje z pism ,,Cztery Kąty", ,,Ładny Dom", ,,Dziecko" i ,,Niezbędnik Ogrodnika". Pozostałe włącza do pionu ,,Gazety Wyborczej" więcej
 
Ofensywa strategia Agory, spółka wyda na inwestycje 930 mln zł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor prowadzący / Wydawca serwisu Metrowarszawa.pl Agora
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
Redaktor Wydawnictwo Bauer
Sales Manager, Poland BBC Studios
INŻYNIER WOZU SATELITARNEGO POZNAŃ Telewizja Polsat
Event Manager Gremi Media
Sales Executive BBC Studios
SEM Planner Performics
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna
Senior On-Air Producer / GFX Designer Fox Networks Group Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rusza nowy kanały religijny EWTN Polska. Stawia na młodych odbiorców

W piątek, 19 października rozpocznie nadawanie nowy kanał religijny EWTN Polska. - Nasza grupa docelowa to przede wszystkim osoby młode - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ksiądz Piotr Wiśniowski, dyrektor generalny polskiego oddziału EWTN. więcej

,,Fakty" liderem w czerwcu, ,,Wydarzenia" awansowały na podium. Dzięki emisji w TVP Info rosną ,,Wiadomości"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. były „Fakty”. Prawie wszystkie dzienniki na głównych antenach zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła „Panorama”. Wliczając widownię dzienników z newsowych stacji zyskały „Wydarzenia” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agnieszka Hołowińska szefową TVN Turbo

Agnieszka Hołowińska została szefową TVN Turbo. Zastąpiła na tym stanowisku Przemysława Kwiatkowskiego, który kierował anteną od 2014 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat liderem w I półroczu, mimo dużego spadku. Transmisje z meczów i skoków ratingowymi hitami

Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w pierwszym półroczu br. był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się takie pozycje jak: transmisja TCS w Bischofshofen i serial „M jak miłość” - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat wynajmuje kolejny transponder na satelicie Hot Bird i testuje transmisje 4K

Cyfrowy Polsat wynajął na satelicie Eutelsat Hot Bird kolejny transponder i testuje na nim transmisje w jakości 4K. - To były krótkotrwałe testy wewnętrzne, związane z uruchamianiem nowego transpondera - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzecznik prasowy operatora. więcej

Food Network szuka prowadzącego z ,,nienasyconym apetytem"

Stacja Food Network rozpoczęła poszukiwania osoby, która poprowadzi w kolejnym sezonie nowy program. Będzie to format inspirowany amerykańskim „Człowiek kontra jedzenie”. więcej

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi do biura prasowego TVN

W związku z połączeniem Discovery i Grupy TVN Agnieszka Jurkiewicz dołączy do biura prasowego TVN. Dotychczas była corporate communications managerem w Discovery Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Patrycja Redo szefową redakcji ,,Czarno na białym" w TVN24

Prowadząca magazyn „Czarno na białym” Patrycja Redo została redaktor naczelną programu. Zastąpiła Jerzego Durlika, który pozostaje w TVN24. więcej

,,Elliott From Earth" - nowy serial Cartoon Network twórców ,,Niesamowitego świata Gumballa"

Cartoon Network potwierdził produkcję nowego serialu - „Elliott From Earth”. Za jego realizację odpowiadał będzie zespół twórców „Niesamowitego świata Gumballa”. Prace nad projektem rozpoczną się we wrześniu tego roku. więcej

Serial ,,Heathers" w HBO GO i HBO (wideo)

W środę, 11 lipca 2018 roku w HBO GO pojawi się nowy serial „Heathers”. Produkcja od 4 września będzie emitowana również w linearnym HBO. więcej

Powstanie czwarty sezon serialu "Królestwo zwierząt"

Stacja TNT zamówiła czwarty sezon serialu "Królestwo zwierząt". więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Szczecin liderem słuchalności, duży spadek Trójki

Liderem rynku radiowego w Szczecinie było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Gdańsk z kampanią społeczną "Podziel się drogą. Pomóż uratować życie"

Ruszyła wakacyjna kampania społeczna Radia Gdańsk pod hasłem “Podziel się drogą. Pomóż uratować życie”. Ma na celu promowanie właściwych zachowań kierowców na drogach - tworzenie tzw. "korytarzy życia" dla służb medycznych. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Adam Nawałka odchodzi. Dalsze wspieranie marek reklamami z jego udziałem nie ma już sensu

Oglądanie dziś reklam z udziałem Adama Nawałki wydaje się być swego rodzaju karą. To przypominanie o szumnie składanych, a nie spełnionych obietnicach. Dla marki, której zależy na wiarygodności jest to ryzykowne, ponieważ może budować i utrwalać zestaw negatywnych skojarzeń. Selekcjoner stracił swoją pierwotną wartość marki jako trener drużyny narodowej, w związku z tym przekaz reklamowy z jego udziałem adekwatnie traci na wartości - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji marketingowych. więcej

Maciej Kozina: z Isobar Poland do VML Poland

Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączył Maciej Kozina, który objął funkcję associate creative directora. Poprzednio pracował jako deputy creative director w Isobar Poland. więcej

PGNiG Obrót Detaliczny szuka agencji BTL

Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo Obrót Detaliczny wybierze agencję do obsługi w zakresie BTL. W tym celu zaprasza do składnia ofert firmy zainteresowane współpracą. Ostatnio usługi w tym zakresie świadczyły dla niej MullenLowe Warsaw i Havas Engage. więcej

P&G i Saatchi & Saatchi IS współpracują na rynkach Ameryki Łacińskiej

Procter & Gamble Latin America przedłużył na kolejny rok współpracę z Saatchi & Saatchi IS, w zakresie eMerchandisingu. Agencja zajmuje się zarządzaniem treściami produktowymi marek P&G w Brazylii, Meksyku, Argentynie, Chile, Kolumbii i Peru. więcej

Dlaczego warto brać udział w konkursie Young Creatives Cannes ?

Swoje wrażenia z udziału w międzynarodowym etapie konkursu Young Creatives Cannes 2018 opisuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Witkowska, senior data analyst z domu mediowego Mullenlowe MediaHub. więcej

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia wybierze w konkursie nowe logo

Urząd Metropolitarny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii obejmującej 41 miast i gmin na terenie Śląska ogłosił konkurs na nowe logo. Ma podkreślać nowoczesność i otwartość. Nagrodą dla zwycięzcy jest 17 tys. zł. więcej

Kamikaze tworzy zespół rozwoju, na czele Zofia Mozga i Tomasz Kufera

Agencja Kamikaze tworzy w swoich strukturach zespół rozwoju biznesu, którego trzon stanowić będą Zofia Mozga i Tomasz Kufera. Zespół będzie skupiał się na łączeniiu technologii z marketingiem i podejścia data-driven z kreatywnością. więcej

Martin Sorrell ma 100 milionów funtów na rozwój nowej firmy

Były prezes koncernu reklamowego WPP, Martin Sorrell, ma budżet ponad 100 milionów funtów na start swojego nowego przedsięwzięcia, S4 Capital. więcej

Polscy rekordziści świata w sprincie reklamują Collaflex Sport (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Collaflex Sport (produkowanego przez Oleofarm). W akcji występuje trzech polskich sprinterów - Rafał Omelko, Łukasz Krawczuk oraz Jakub Krzewina - którzy w marcu br. pobili rekord świata w sztafecie 4 x 400 m. więcej

Szymon Jóźwiak client partnerem w domu mediowym Carat

Od początku lipca do zespołu domu mediowego Carat (Dentsu Aegis Network Polska) dołącza Szymon Jóźwiak, który objął stanowisko client partnera, czyli strategicznego partnera biznesowego klientów. więcej

Specjal promowany komiksem "Legenda Północy"

Ruszyła druga odsłona kampanii reklamowej piwa Specjal (Grupa Żywiec), „Legenda Północy". Jej głównym elementem jest komiks, wykorzystujący lokalne legendy i opowieści budujące tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur. Kampanię przygotowały GoldenSubmarine, Starcom i Roots. więcej

Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019

Nowa kampania polskiej marki Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2018/19 powstała w minimalistycznym lofcie, w którym stylizacje Ani Poniewierskiej uwiecznił fotograf Marcin Kempski. więcej

,,Twój sukces to nasz biznes" - przedsiębiorcy bohaterami kampanii Makro (wideo)

Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię pod hasłem „Twój sukces to nasz biznes”, której bohaterami są niezależni przedsiębiorcy współpracujący z tą siecią. W reklamach pojawiają się też slogany typu „Nie pracujemy dla Makro. Pracujemy dla naszych klientów”. więcej

,,Za dobre, by wybrać" - dwugłowy sprzedawca w kampanii nowych smaków Mirindy (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca dwie nowe wersje smakowe napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, realizowaną pod hasłem „Za dobre, by wybrać”, przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction i Deloitte Digital. więcej

Perypetie nastolatek z zapachem promują Nivea Soft Mix Me (wideo)

Pod hasłem „zMIXuj swój zapach” ruszyła kampania reklamująca kremy Nivea Soft Mix Me. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hash.fm i OMD. więcej

AMS pokaże w Warszawie plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu

Firma reklamy zewnętrznej AMS w ramach kampanii pod hasłem „#PrzygarnijPlakat” po raz pierwszy w historii pokaże w przestrzeni miejskiej plakaty nagrodzone na Międzynarodowym Biennale Plakatu. więcej

Jedno.org - nowa inicjatywna na styku charytatywności i CSR, twórcą Łukasz Dolata

Jedno.org to projekt Łukasza Dolaty, właściciela domu produkcji filmowej Oversee. Docelowo ma się przekształcić w fundację, która będzie realizować kampanie "w służbie czynienia dobra", jak podkreśla Dolata. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
PRASA
 
PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank: nie współpracujemy z pismem ,,Warszawski Wieczór" chwalącym Patryka Jakiego

W darmowym dwutygodniku „Warszawski Wieczór”, zamieszczającym teksty chwalące obecną władzę i krytykujące opozycję, promowane są kontrolowane przez Skarb Państwa firmy PKP Intercity, Poczta Polska i Alior Bank. Po nagłośnieniu tego przez polityków opozycyjnych wszystkie zapewniły, że nie współpracują z pismem. Poczta Polska podjęła działania prawne w tej sprawie. więcej

Prokuratura odmówiła śledztwa ws. ograniczenia wstępu dziennikarzy do parlamentu, Press Club Polska zaskarży tę decyzję

Prokuratura Okręgowa w Warszawie odmówiła podjęcia śledztwa dotyczącego niewydawania przez około miesiąc przez Kancelarię Sejmu jednorazowych wejściówek dla dziennikarzy. Według śledczych nie naruszono przepisów, bo w Sejmie trwał wtedy protest niepełnosprawnych. Press Club Polska skieruje do sądu skargę na tę decyzję. więcej

Jacek Piekara nie musi przepraszać Doroty Wellman - proces wraca do pierwszej instancji

Sąd apelacyjny uchylił wydany zaocznie wyrok, w ramach którego pisarz Jacek Piekara miał zamieścił przeprosiny i zapłacić 25 tys. zł na cel charytatywny za napisanie na Twitterze, że dziennikarce TVN Dorocie Wellman „nie grozi aborcja”. Jednocześnie skierowano sprawę do ponownego rozpatrzenia w pierwszej instancji. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szef Google News dla Wirtualnemedia.pl: Zmieniają się relacje wydawców ze społecznościami, nie zawsze chodzi o stawianie paywalla

Richard Gingras, wiceprezes Google i szef Google News w analizie przekazanej serwisowi Wirtualnemedia.pl wskazuje zmiany, które zachodzą w mediach newsowych wraz z rosnącą rolą internetu. - Skupienie się na modelach subskrypcji i członkostwa stanowi część większej zmiany relacji organizacji newsowych ze społecznościami, dla których tworzą treści. Portale informacyjne zaczynają dostrzegać, że w wartościowych propozycjach dla czytelników nie zawsze musi chodzić o stawianie paywalla, ale także o to, by odbiorcy rozumieli i wspierali rolę, jaką dziennikarstwo informacyjne odgrywa w ich lokalnej społeczności - ocenia Gingras. więcej

Dyrektywa dot. ochrony praw autorskich w sieci zagrozi wydawcom internetowym

- Wejście w życie projektowanej dyrektywy dot. ochrony prawa autorskiego w internecie sprawi, że wielu małych i średnich wydawców internetowych zniknie z rynku - przekonuje wiceprezes Związku Przedsiębiorców i Pracodawców Marcin Nowacki. Wiceminister kultury Paweł Lewandowski dodaje, że jest ona niezgodna ze stanowiskiem polskiego rządu, który rekomenduje wszystkim polskim europosłom odrzucenie wersji dokumentu przygotowanej przez komisję prawną PE. więcej

Deweloperzy aplikacji czytają korespondencję użytkowników Gmaila

Niektóre zewnętrzne firmy czytają wiadomości użytkowników prowadzonej przez Google usługi pocztowej Gmail - poinformował dziennik „The Wall Street Journal”. Wgląd w korespondencję mają przede wszystkim pracownicy deweloperów aplikacji przeznaczonych do obsługi Gmaila, jednak zarówno firmy zewnętrzne jak i sam Google twierdzą, że działają zgodnie z regulaminem usługi. więcej

MKiDN: rząd popiera przepisy korzystniejsze od dyrektywy o prawie autorskim. Karnowski: to wzmocni koncerny, a osłabi niezależne media

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego podkreśliło, że polski rząd nie popiera obecnej wersji dyrektywy o prawie autorskim na jednolitym rynku cyfrowym, tylko korzystniejsze rozwiązania przyjęte przez Radę Ministrów UE. - To osłabi niezależne media w Polsce, wzmocni koncerny niemieckie i ograniczy swobodę obiegu informacji - uważa Michał Karnowski z zarządu Fratrii. Poparł go Łukasz Mężyk, szef 300polityka.pl, przestrzegając, że nowe przepisy doprowadzą do „wyeliminowania cytatów, polemik, pigułek z przeglądami spoza pewnego monopolu”. więcej

,,Warszawska Gazeta" chce interwencji MSZ ws. antysemickiego serwisu Gazetawarszawska.com

Serwis Gazetawarszawska.com po śmierci Ireny Szewińskiej opublikował antysemicki artykuł, wskazujący na pochodzenie sportmenki. Od publikacji stanowczo odcina się tygodnik „Warszawska Gazeta”, który podkreśla, że nie ma nic wspólnego z tym portalem. więcej

Taida Mrówczyńska head of YouTube growth w Gazeta.pl, Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym

Z początkiem lipca br. Kamil Rutkowski objął funkcję dyrektora kreatywnego w dziale wideo Gazeta.pl (Agora). Z kolei Taida Mrówczyńska, ostatnio szefowa sieci partnerskiej Epic Makers, odpowiada za treści wideo serwisu, tworzone z myślą o YouTube. więcej

Liga Mistrzów i Liga Europy w Ipla. Pakiet Polsat Sport Premium za 360 zł

Od sierpnia br. w serwisie internetowym Ipla fani piłki nożnej będą mogli oglądać wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Transmisje będą dostępne w pakiecie Ipla Polsat Sport Premium w wysokiej jakości i bez reklam. więcej

Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W maju portal odwiedziło aż  17,25 miliona internautów. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Millenialsi nie ufają biznesowi i nie chcą za długo pracować w jednej firmie

Najnowsze dane Deloitte na temat pokolenia Y (tzw. milenialsi) na rynku pracy pokazują, że 60 proc. z nich traktuje niestandardowe formy zatrudnienia jako alternatywę dla etatu. Z kolei 30 proc. planuje pozostać w dotychczasowej firmie dłużej niż pięć lat. Na rekordowo niskim poziomie znajduje się zaufanie młodych do sfery biznesu. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Adam Nawałka odchodzi. Dalsze wspieranie marek reklamami z jego udziałem nie ma już sensu

Oglądanie dziś reklam z udziałem Adama Nawałki wydaje się być swego rodzaju karą. To przypominanie o szumnie składanych, a nie spełnionych obietnicach. Dla marki, której zależy na wiarygodności jest to ryzykowne, ponieważ może budować i utrwalać zestaw negatywnych skojarzeń. Selekcjoner stracił swoją pierwotną wartość marki jako trener drużyny narodowej, w związku z tym przekaz reklamowy z jego udziałem adekwatnie traci na wartości - komentują dla Wirtualnemedia.pl stratedzy z agencji marketingowych. więcej

Anna Pawłowska-Pojawa: z PAP do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Anna Pawłowska-Pojawa objęła funkcję dyrektora centrum informacyjnego w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Poprzednio pracowała w Polskiej Agencji Prasowej, a wcześniej m.in. w PMPG Polskie Media. więcej

Radosław Różycki dyrektorem departamentu analiz i strategii komunikacyjnych w kancelarii premiera

Radosław Różycki zaczął pracę w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jako dyrektor departamentu analiz i strategii komunikacyjnych. Poprzednio pracował w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a wcześniej m.in. w BZ WBK, „Życiu” i Polskim Radiu. więcej

Agnieszka Jurkiewicz przechodzi do biura prasowego TVN

W związku z połączeniem Discovery i Grupy TVN Agnieszka Jurkiewicz dołączy do biura prasowego TVN. Dotychczas była corporate communications managerem w Discovery Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Big Picture dla Międzynarodowego Stowarzyszenia Adwokatów i Prawników Żydowskich

Agencja Big Picture zajmuje się obsługą w zakresie PR i public affairs w Polsce Międzynarodowego Stowarzyszenia Adwokatów i Prawników Żydowskich (IAJLJ). więcej

Iwona Stankiewicz rzecznikiem prasowym Wisły Kraków

Iwona Stankiewicz rozpoczęła pracę w klubie piłkarskim Wisła Kraków na stanowisku rzecznika prasowego. Zastąpiła Olgę Tabor-Leszko, która odeszła z Wisły wraz z końcem poprzedniego sezonu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cyfrowy Polsat za 101 mln zł kupił od spółki Zygmunta Solorza 5,2 proc. akcji Netii
Nowy iPhone X dostanie wydajniejszy procesor A12 i 4 GB pamięci RAM
LG inwestuje 90 mln dolarów w rozwój robotów
V2 - nowa seria monitorów AOC za 599-909 zł
 
 
 
GOSPODARKA
 
Millenialsi nie ufają biznesowi i nie chcą za długo pracować w jednej firmie
Patrizia Aryton z kolekcją jesień-zima 2018/2019
Poczta Polska: milion transakcji bezgotówkowych co miesiąc
Christophe Rabatel dyrektorem generalnym Carrefour Polska
Ruszył mechanizm podzielonej płatności. Dla niektórych firm może oznaczać problemy z płynnością
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
"Mixtape" - nowy serial Netfliksa. Zagra Jenna Dewan Tatum
Scarlett Johansson w filmie "Rub & Tug" rządzi w Pittsburghu
Matt Damon zagra w filmie "The King of Oil"
Serial ,,Heathers" w HBO GO i HBO (wideo)
LeBron James w Los Angeles Lakers
Powstanie czwarty sezon serialu "Królestwo zwierząt"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj