Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Niedziela 22 Lipca 2018
 
 
 
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press
 
W ub.r. Wydawnictwo Bauer zanotowało 495 mln zł wpływów (po wzroście w skali roku o 3,1 proc.) i 119,81 mln zł zysku netto (wobec 109,03 mln zł rok wcześniej). Wzrosty wynikają m.in. z przejęcia tytułów prasowych spółki Phoenix Press. więcej
 
 
,,Playboy" z nową makietą, hasłem i współpracą z Antyradiem. Chce powalczyć o czytelniczki
 
Polska edycja miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) zyskała nową makietę i hasło główne „Prowokuje do myślenia”. Miesięcznik wraca do publikowania opowiadań i zaczyna współpracę z Antyradiem. - Oczywiście wciąż jesteśmy magazynem męskim, ale chcielibyśmy zawalczyć o to, by czytały nas także kobiety - opisuje Wirtualnemedia.pl Robert Ziębiński, redaktor naczelny pisma. więcej
 
 
Dom mediowy to doradca komunikacyjny, a nie hurtownia mediów
 
Dynamicznie rozwijający się, zwłaszcza w sferze cyfrowej, rynek mediów wymusza zmianę komunikacji marek. Rośnie liczba firm spoza branży reklamowej, z którymi agencje mediowe muszą konkurować o klienci, a ci z kolei czasem decydują zająć się doborem mediów we własnym zakresie. Czy to prowadzi do kryzysu tożsamości domów mediowych? - Zachodzące zmiany nie powodują ograniczania naszych kompetencji, ale ich ciągły rozwój. Domy mediowe skuteczniej konkurują z firmami doradczymi niż firmy doradcze z domami mediowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Paulina Sobieszek. więcej
 
 
Zysk nc+ wzrósł o 31 proc. dzięki niższym wydatkom na amortyzację i podatek
 
Spółka ITI Neovision, właściciel platformy nc+, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów o 0,7 proc. do 2,15 mld zł oraz 104,43 mln zł zysku netto (wobec 79,7 mln zł rok wcześniej). Mocno zmalały zobowiązania finansowe firmy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Poczuj się jak Małgosia Rozenek" w jesiennej ramówce TVN Style. Właśnie startują castingi
 
W jesiennej ramówce 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”, którego gospodynią będzie Małgorzata Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestniczek do projektu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Marka Roberta i Anny Lewandowskich jest silna, przetrwa mundialową zawieruchę (opinie) więcej
 
TVP uruchomi kanał anglojęzyczny na rocznicę odzyskania niepodległości. Za projekt nie odpowiada już Marzena Paczuska więcej
 
Nowe studio ,,Wiadomości" i TVP Info. "Priorytetem jest jakość" więcej
 
Sprzedaż ,,Gazety Polskiej" spadła o 33 proc., ,,Tygodnik Powszechny" zyskał najwięcej więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Specialist Publicis Media
Assistant in Data Scientist team Publicis Media
MULTIMEDIA ACCOUNT MANAGER Edipresse Polska
Branded Content Specialist Ringier Axel Springer Media
Special Projects Manager w Newsweek Polska Onet-Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Dziennikarz / Redaktor serwisu Fakt24.pl Fakt24.pl
PR & Digital Marketing Coordinator Eleven Sports Network
Junior Sales Manager Filmweb
Senior Account Manager Grupa ZPR Media
Account Manager / dział agencyjny Grupa ZPR Media
Junior Project Manager 4fun Media S.A.
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zysk nc+ wzrósł o 31 proc. dzięki niższym wydatkom na amortyzację i podatek

Spółka ITI Neovision, właściciel platformy nc+, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów o 0,7 proc. do 2,15 mld zł oraz 104,43 mln zł zysku netto (wobec 79,7 mln zł rok wcześniej). Mocno zmalały zobowiązania finansowe firmy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Poczuj się jak Małgosia Rozenek" w jesiennej ramówce TVN Style. Właśnie startują castingi

W jesiennej ramówce 2018 roku TVN Style rozpocznie emisję nowego programu „Poczuj się jak Małgosia Rozenek”, którego gospodynią będzie Małgorzata Rozenek-Majdan - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie wystartowały poszukiwania uczestniczek do projektu. więcej

Marcin Mamoń szefem redakcji reportażu w Telewizji Polskiej

Marcin Mamoń zaczął pracę w redakcji reportażu i publicystyki Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Mamoń będzie odpowiadał za reportaże. więcej

Polsat zmienił nazwę programu ,,Kabaret na żywo" na ,,Kabaret na żywo według Paranienormalnych". Emisja od 9 września

Od 9 września w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować piątą edycję widowiska „Kabaret na żywo”. Program zyska jednak nową nazwę - „Kabaret na żywo według Paranienormalnych”, gdyż gospodarzami każdego odcinka będzie kabaret Paranienormalni. więcej

KRRiT po wpisie Piotra Glińskiego zajmie się słowami w ,,Szkle kontaktowym" o policji. Szef TVN24: to program satyryczno-komentarzowy

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeanalizuje wypowiedź Marka Przybylika w piątkowym „Szkle kontaktowym” w TVN24. Według ministra kultury Piotra Glińskiego Przybylik „nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. - „Szkło kontaktowe” to program satyryczno-komentarzowy i wszelkie wypowiedzi w nim zawarte należy interpretować jako satyryczne komentarze, a nie stanowisko stacji w jakiejkolwiek sprawie - podkreśla Adam Pieczyński, szef TVN24. więcej

Telewizja Puls ze spadkiem wpływów i zysku, Dariusz Dąbski wini za to Cyfrowy Polsat

W ub.r. Telewizja Puls, nadawca stacji TV Puls i Puls 2, zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 6,4 proc. do 172 mln zł oraz 11,81 mln zł zysku netto (wobec 23,75 mln zł rok wcześniej). Prezes i właściciel spółki Dariusz Dąbski ocenia, że duży wpływ na jej wyniki miało przesunięcie TV Puls przez Cyfrowy Polsat na niższą pozycję na liście kanałów. więcej

Szefowa Paramount TV zwolniona z pracy za rasistowskie komentarze

Amy Powell, prezeska Paramount TV została zwolniona z pracy w trybie natychmiastowym. Przyczyną zwolnienia są rasistowskie komentarze, które Powell miała wygłaszać w pracy. Tymczasowym szefem Paramount TV został Andrew Gumpert, trwają poszukiwania następcy na miejsce Powell. więcej

Canal+ udostępnił pierwszy teaser szpiegowskiego serialu ,,Nielegalni" (wideo)

Canal+ udostępnił pierwszy teaser szpiegowskiego serialu „Nielegalni”. Oryginalną produkcję stacja będzie emitować jesienią 2018 roku. Serial będzie można oglądać również w Canal+ 4K Ultra HD. więcej

nc+ i Eurosport pokazują kolejny sezon Lotto Ekstraklasy. Twarowski powraca do prowadzenia ,,Ligi+ Extra"

W piątek, 20 lipca 2018 roku wystartował kolejny sezon Lotto Ekstraklasy. Piłkarskie rozgrywki ponownie można oglądać w kanałach nc+ i Eurosportu. Canal+ rozpocznie emisję kolejnego sezonu „Ligi+ Extra”, którą poprowadzą Krzysztof Marciniak i powracający do tej roli po rocznej przerwie Andrzej Twarowski. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radia codziennie słucha 72,7 proc. Polaków. Eska wyprzedziła PR3 i PR1 (raport za I półrocze)

W pierwszym półroczu 2018 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 72,7 proc., a średni czas słuchania uplasował się na poziomie 269 min. Najchętniej oglądaną stacją niezmiennie było RMF FM, a sieć Eska wyprzedziła Trójkę i Jedynkę - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w I półroczu. TOK FM awansowało na drugie miejsce

Liderem rynku radiowego w Warszawie w pierwszym półroczu br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Wojciech Cejrowski broni o. Rydzyka. ,,Boso przez świat kosztuje 4 tys. zł za minutę"

Przed kilkoma dniami do mediów dotarła informacja z której wynika, że ojciec Tadeusz Rydzyk otrzyma ok. 70 mln złotych dotacji z Ministerstwa Kultury za wkład w tworzenie muzeum im. Jana Pawła II w Toruniu. Chodzi o dostarczenie m.in. nagrań rozmów o ratowaniu Żydów, których wartość wyceniono na tysiąc zł za minutę. Założyciela Radia Maryja i TV Trwam broni Wojciech Cejrowski, który w swoim wpisie zdradził, że odcinek jego programu „Boso przez świat” kosztuje ok. 4 tys. złotych za minutę. więcej

 
Grupa RMF FM liderem wpływów reklamowych w pierwszym półroczu 2018 roku, Aflofarm największym reklamodawcą

Wpływy reklamowe Grupy RMF FM w pierwszym półroczu tego roku wyniosły ponad 1,26 mld złotych, o ponad 132 mln więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Kantar Media, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Najwięcej na reklamy w radiu w tym okresie wydali Aflofarm i Terg. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Dom mediowy to doradca komunikacyjny, a nie hurtownia mediów

Dynamicznie rozwijający się, zwłaszcza w sferze cyfrowej, rynek mediów wymusza zmianę komunikacji marek. Rośnie liczba firm spoza branży reklamowej, z którymi agencje mediowe muszą konkurować o klienci, a ci z kolei czasem decydują zająć się doborem mediów we własnym zakresie. Czy to prowadzi do kryzysu tożsamości domów mediowych? - Zachodzące zmiany nie powodują ograniczania naszych kompetencji, ale ich ciągły rozwój. Domy mediowe skuteczniej konkurują z firmami doradczymi niż firmy doradcze z domami mediowymi - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Jakub Bierzyński i Paulina Sobieszek. więcej

KER: reklama Orange Love ze złością na kierowcę ciężarówki może zachęcać do przemocy (wideo)

Telewizyjny spot reklamujący pakiet Orange Love z promocyjnym dostępem do kanałów HBO i HBO GO autorstwa agencji Leo Burnett Warszawa promuje agresywne zachowania i może zachęcać do przemocy. Nie można tego usprawiedliwić konwencją reklamy - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

Michał Nowosielski będzie współtworzył kampanię wyborczą Platformy Obywatelskiej

Właściciel agencji Bigthinkski Michał Nowosielski będzie ponownie pracować przy kampanii wyborczej Platformy Obywatelskiej. - Platforma, co wydaje się być oczywistą oczywistością, musi te wybory wygrać. Musi i potrafi. Jeśli włoży w realizację tego celu maksimum wysiłku. Przynajmniej tak mi się wydaje - podkreśla Nowosielski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

Energa wybiera w przetargu agencję do realizacji eventów przez trzy lata

Energa SA rozpoczęła przetarg, w którym wybierze firmę do kompleksowej obsługi eventów oraz innych działań promocyjnych. Będzie z nią pracować maksymalnie trzy lata. Budżet jaki przeznaczy na ten cel wynosi ponad 4,9 mln zł. więcej

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek ze swoimi hitami reklamują piwo EB (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) z udziałem raperów Sokoła, Pezeta, Żabsona i Sitka. Występują oni w projekcie muzycznym w ramach komunikacji tej marki pod hasłem „Tymczasem”. więcej

,,Kupuj za drobne" w promocji Biedronki (wideo)

W sklepach Biedronka rusza promocja pod hasłem „Kupuj za drobne”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy marketingowe Duda Polska i MEC. więcej

Atlas jako sponsor na kasku Kamila Stocha przez kolejne dwa lata

Firma Atlas przedłużyła o dwa lata umowę sponsorską ze skoczkiem narciarskim Kamilem Stochem. Logo spółki nadal będzie prezentowane na kasku zawodnika. więcej

Adidas, Visa, Biedronka i Lotos z najwyższym wzrostem znajomości po mundialu

Adidas, Visa, Biedronka i Lotos to marki, które w badaniu znajomości spontanicznej osiągnęły po mundialu w Rosji największe wzrosty w stosunku do badania przed turniejem - wynika z badania zrealizowanego przez Starcom (Publicis Media). więcej

Młody piłkarz reklamuje ,,pensję na już" w ING Banku Śląskim (wideo)

W nowej kampanii ING Banku Śląskiego promowana jest usługa „Pensja na już” w ramach konta dla klientów indywidualnych. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain i Mullen Lowe Media Hub. więcej

Alibaba, Tencent i CMC zainteresowane kupem udziałów WPP China

Alibaba Group i Tencent, dwie największe technologiczne firmy w Chinach, są zainteresowane wspólnie z China Media Capital Holdings (CMC) przejęciem mniejszościowego pakietu udziałów w chińskim oddziale holdingu reklamowego WPP. więcej

Chińczycy najlepszymi piłkarzami świata w nowej kampanii Nike (wideo)

Oddział firmy Nike w Chinach rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Dare To Become”. Chce wykorzystać ogromne zainteresowanie opinii publicznej piłką nożną po zakończonym właśnie mundialu w Rosji. więcej

Fleishman Hillard i Mastermind Media przygotują kampanię podkarpackiego

Konsorcjum agencji Fleishman Hillard i Mastermind Media zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej promocji gospodarczej województwa podkarpackiego. Pokonało w nim agencje Althermedia, Effective Media Solutions oraz konsorcjum złożone z Unlimited i Media Group. więcej

Adam Dasiewicz: z Kerris Group do LiquidThread

Do zespołu agencji LiquidThread, należącej do Publicis Media, dołączył Adam Dasiewicz. Objął stanowisko project managera w zespole pracujących dla Coca-Coli. Wcześniej pracował m.in. w Kerris Group. więcej

Ekstraklasa: PKO BP przez trzy lata partnerem głównym, Totalizator Sportowy z Lotto dalej sponsorem tytularnym

PKO Bank Polski podpisał trzyletnią umowę, w ramach której będzie partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. Z kolei sponsorem tytularnym rozgrywek pozostanie marka Lotto należąca do Totalizatora Sportowego. więcej

360 Content Team przygotowała dla Cersanitu identyfikację kolekcji Crea

Należąca do Grupy ZPR Media agencja 360 Content Team odpowiada za stworzenie nazwy i realizację strategii komunikacyjnej dla nowej kolekcji łazienkowej marki Cersanit - serii Crea. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawnictwo Bauer z 495 mln zł wpływów i 119,8 mln zł zysku, wzrosty po przejęciu Phoenix Press

W ub.r. Wydawnictwo Bauer zanotowało 495 mln zł wpływów (po wzroście w skali roku o 3,1 proc.) i 119,81 mln zł zysku netto (wobec 109,03 mln zł rok wcześniej). Wzrosty wynikają m.in. z przejęcia tytułów prasowych spółki Phoenix Press. więcej

,,Playboy" z nową makietą, hasłem i współpracą z Antyradiem. Chce powalczyć o czytelniczki

Polska edycja miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) zyskała nową makietę i hasło główne „Prowokuje do myślenia”. Miesięcznik wraca do publikowania opowiadań i zaczyna współpracę z Antyradiem. - Oczywiście wciąż jesteśmy magazynem męskim, ale chcielibyśmy zawalczyć o to, by czytały nas także kobiety - opisuje Wirtualnemedia.pl Robert Ziębiński, redaktor naczelny pisma. więcej

,,Życie na Gorąco" najchętniej kupowanym tygodnikiem yellow. Wszystkie tytuły na minusie

W maju br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dobry Tydzień” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rzeczpospolita" i ,,Głos Wielkopolski" liderami sprzedaży e-wydań w maju

W maju br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansował „Głos Wielkopolski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wojciech Czuchnowski do protestujących przed Sejmem: czemu nie odbijacie zatrzymywanego przez policję?

Antoni Ambroziak z OKO.press twierdzi, że w czasie przepychanek przed Sejmem został popchnięty na ziemię przez jednego z policjantów. - Ludzie, czemu w takiej sytuacji nie odbijacie zatrzymywanego? Podczas zadym w latach 80. milicja nie ośmieliłaby się tak wejść w tłum. Trzeba walczyć do cholery! - napisał Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej”. Z kolei minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński zarzucił dziennikarzowi TVN24, że „nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej”. więcej

Wraca magazyn ,,Kawaii" o anime i mandze, wydaje go Bauer

Magazyn „Kawaii” dotyczące anime i mangi po 14 latach przerwy wraca na rynek. Od 26 lipca będzie ukazywał się jako wydanie specjalne miesięcznika „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer). więcej

Dorota Kania w ,,Gazecie Wyborczej" przeprasza Aleksandrę Dochnal za słowa w TVP Info sprzed 10 lat

Na pierwszej stronie piątkowej „Gazety Wyborczej” (Agora) znalazły się przeprosiny od dziennikarki „Gazety Polskiej” i Telewizji Republika Doroty Kani skierowane do Aleksandry Dochnal. Dotyczą wypowiedzi Kani z marca 2008 roku na antenie TVP Info. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Większość Amerykanów czyta newsy w urządzeniach mobilnych. Przeważają młodzi i zamożni użytkownicy

58 procent użytkowników w Stanach Zjednoczonych czyta lub ogląda newsy korzystając z urządzeń mobilnych – wynika z danych Pew Research Center. To prawie trzykrotny wzrost w porównaniu z rokiem 2013, a wśród odbiorców aktualnych informacji na smartfonach i tabletach przeważają osoby do 29 roku życia, dobrze wykształcone i o wysokich dochodach. więcej

Projekt Data Transfer Project ułatwi migrację danych w internecie, stoją za nim Google, Facebook, Twitter i Microsoft

Firmy Google, Facebook, Twitter i Microsoft uruchomiły wspólnie inicjatywę o nazwie Data Transfer Project. Projekt ma umożliwić jego uczestnikom, a w przyszłości także firmom zewnętrznym budowanie narzędzi pozwalających użytkownikom na szybkie i łatwe przenoszenie ich danych pomiędzy rozmaitymi serwisami internetowymi. więcej

Łączy Nas Piłka z 20 mln odtworzeń treści, Trenuj z Krzychem i Fit Lovers mają najwięcej subskrybentów (TOP 20)

Najpopularniejszym polskim kanałem youtube’owym o tematyce sportowej jest Trenuj z Krzychem, pod względem liczby subskrybentów wyprzedzający Fit Lovers i Medusa Official. W czerwcu zdecydowanie najwięcej odtworzeń zanotowały materiały na kanale Łączy Nas Piłka. więcej

Newsweek.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl w dół - zyskują Wprost.pl i DoRzeczy.pl (serwisy tygodników opinii)

Wśród stron internetowych związanych z tygodnikami opinii najwięcej użytkowników ma Newsweek.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Wprost.pl, wPolityce.pl i Niezalezna.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Wprost.pl i DoRzeczy.pl. więcej

Reklamy Adidasa wstrzymane na Facebooku, firmy pracują nad udoskonaleniem pomiarów skuteczności reklam

Koncern Adidas czasowo wstrzymał emitowanie reklam na Facebooku. Serwis zapewnia, że współpracuje i tym, i z innymi marketerami nad ulepszeniem pomiaru skuteczności dotarcia komunikatów reklamowych do użytkowników. więcej

Samsung Flip - spotkania biznesowe od nowa.

Firmowe szkolenie, spotkanie biznesowe, prezentacja nowego projektu – to tylko kilka przykładów spotkań, w których każdego dnia uczestniczy tysiące polskich pracowników biurowych. Jednymi z częstszych narzędzi wykorzystywanych w ich trakcie są flipcharty i tablice sucho ścieralne. Wykresy, kluczowe słowa i podkreślenia mają pomóc nieco zagubionym uczestnikom skupić się na przebiegu prezentacji. Jednak do obowiązków uczestników spotkań należy nie tylko aktywne w nich uczestniczenie, ale także sporządzanie notatek, które gęsto pokrywają tablice i flipcharty. Czy zatem tak prowadzone spotkania mogą być efektywne? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Marka Roberta i Anny Lewandowskich jest silna, przetrwa mundialową zawieruchę (opinie)

Anna i Robert Lewandowscy nie stracą wizerunkowo na mundialowej porażce Polaków. Choć w pierwszych dniach po przegranych meczach w mediach posypał się hejt, w dłużej perspektywie nie ma to większego znaczenia, bo marka "Lewandowscy" jest silna, spójna i budowana konsekwentnie na pozytywnych przekazach - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

InPlus Media rozpoczyna obsługę Purmo

Agencja inPlus Media zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę marketingową marki Purmo należącej do skandynawskiego koncernu Rettig ICC Group - producenta grzejników, ogrzewania podłogowego i systemów rurowych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
KER: reklama Orange Love ze złością na kierowcę ciężarówki może zachęcać do przemocy (wideo)
Szykuje się ulga podatkowa dla ,,producentów gier kulturowych"
1,64 mld zł na szybki internet. Ponad 60 proc. dla Inei i Playa
11,7 mld USD na blockchain w 2022 r.
Microsoft z 30 mld dolarów wpływów i 8,87 mld dolarów zysku. W górę sprzedaż Surface, 57 mln użytkowników Xbox Live
 
 
 
GOSPODARKA
 
Szykuje się ulga podatkowa dla ,,producentów gier kulturowych"
11,7 mld USD na blockchain w 2022 r.
Fabrice Audan za Erica Benoista prezesem polskiego oddziału Wyborowa Pernod Ricard
Rząd chce zlikwidować podatek liniowy w działalności gospodarczej. Protest ZPP
Zakaz handlu w niedziele niestraszny dużym i małym sklepom
Spadki na GPW w Warszawie. Spółkom pomogłaby wyższa inflacja
Rośnie globalne spożycie ryb, których zaczyna brakować. Coraz większa konsumpcja grozi wyginięciem niektórych gatunków
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Nightflyers" nowym serialem Netflixa. Premiera w 2019 roku (wideo)
Wojtek Smarzowski opowie o polskim kościele w filmie "Kler". Janusz Gajos arcybiskupem
,,Marvel: Iron Fist" od 7 września w Netflixie (wideo)
Animowany serial dla dorosłych ,,Rozczarowani" od 17 sierpnia w Netflixie (wideo)
Canal+ udostępnił pierwszy teaser szpiegowskiego serialu ,,Nielegalni" (wideo)
Nierówności. "Orange is the New Black 6" (recenzja przedpremierowa)
"No Tourists" - nowa płyta The Prodigy. Promuje ją "Need Some1"
Leonardo DiCaprio i Brad Pitt nie chcieli zagrać gejów w "Tajemnica Brokeback Mountain"
Jennifer Lopez w filmie "Second Act" 40-latką szukającą pracy
Daria Zawiałow, KAMP! i Mery Spolsky zagrają na Kraków Live Festival 2018
Ryan Reynolds i Dave Franco w filmie "6 Underground" Michaela Baya
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj