Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 14 Marca 2019
 
 
 
,,Big Brother" w Player.pl: transmisja non stop z Domu Wielkiego Brata i ekskluzywne treści
 
W niedzielę 17 marca br. rusza nowa edycja reality-show „Big Brother”, który powraca do telewizji po kilkunastu latach przerwy. W serwisie Player.pl będą dostępne płatne transmisje live z Domu Wielkiego Brata. Na platformę trafią także ekskluzywne materiały nieemitowane na antenie TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Serwisy z wideo od internautów tracą popularność. YouTube zdecydowanym liderem - CDA, Vimeo i Dailymotion mocno w dół
 
Czołowe platformy z treściami wideo od użytkowników zanotowały przez ostatni rok spadki zasięgów. YouTube osiąga wielokrotnie wyższe statystyki od konkurentów, wśród których CDA.pl ma podobną przewagę nad i Dailymotion i Vimeo. więcej
 
 
Kurski: TVP nie zgodziła się na usunięcie krzyża z klipu Tulii. Universal: to interpretacja regulaminu Eurowizji
 
Z wersji teledysku „Fire of Love (Pali się)” grupy Tulia na konkurs Eurowizji usunięto ujęcia z krzyżem. - Wyniknęło to wyłącznie z interpretacji przepisów Konkursu Eurowizji i dostosowania czasu trwania teledysku do eurowizyjnej wersji utworu - tłumaczy Universal Music Polska. - Nikt z Telewizji nie był pytany i nikt z Telewizji nie wyraził zgody na usunięcie znaku Krzyża z teledysku - podkreśla prezes TVP Jacek Kurski. więcej
 
 
Spotify skarży się w Brukseli na praktyki monopolistyczne Apple. ,,Wyniki tej batalii będą znaczące"
 
Spółka Spotify złożyła w Komisji Europejskiej skargę na koncern Apple. Według serwisu producent iPhone’ów i właściciel platformy Apple Music ogranicza dostępność konkurencyjnych dla niej aplikacji i pobiera wysokie prowizje od związanych z nimi transakcji. - App economy urosła do gigantycznych rozmiarów, wyniki tej batalii będą ważyły na finansach wielu spółek - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, szef Mobile Rockets. więcej
 
 
Antysemickie pismo ,,Tylko Polska" dostępne w Sejmie. ,,Za sprzedaż odpowiada Ruch"
 
W kiosku na terenie Sejmu RP można kupić gazetę „Tylko Polska” propagującą treści antysemickie. Centrum Informacyjne Sejmu tłumaczy, że to Ruch odpowiada za dobór tytułów prasowych oraz sposób ich ekspozycji. Spółka z kolei zaznacza, że „nie może utrudniać zakupu tytułów przyjętych do dystrybucji”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Jedynka i Trójka z najniższą słuchalnością w historii. Rosną RMF MAXXX, Złote Przeboje i Eska więcej
 
UOKiK kontra Agora. "Za niezgłoszenie wniosku o koncentrację kary do 10 proc. obrotu" więcej
 
Państwowe spółki najwięcej wydają na reklamy w ,,Sieci", ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy". Rośnie ,,Gazeta Polska" więcej
 
PiS znalazł nowego wroga - środowisko LGBT. ,,Skuteczna strategia komunikacji" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Staż w Redakcji Online DDTVN TVN
Strategic Partnership Manager Ringier Axel Springer Media
Stażysta Sekcji Infografiki TVN24 TVN
Starszy Specjalista ds. Analityki Webowej TVN
Konsultant ds. Narzędzi Analitycznych TVN
Wydawca Newsweek.pl Ringier Axel Springer Media
DZIENNIKARZ FAKT, DZIAŁ OPINIE Ringier Axel Springer Media
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
New Business Manager GetHero
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Account Manager Mediafarm
Publisher Manager Mediafarm
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Big Brother" w Player.pl: transmisja non stop z Domu Wielkiego Brata i ekskluzywne treści

W niedzielę 17 marca br. rusza nowa edycja reality-show „Big Brother”, który powraca do telewizji po kilkunastu latach przerwy. W serwisie Player.pl będą dostępne płatne transmisje live z Domu Wielkiego Brata. Na platformę trafią także ekskluzywne materiały nieemitowane na antenie TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kurski: TVP nie zgodziła się na usunięcie krzyża z klipu Tulii. Universal: to interpretacja regulaminu Eurowizji

Z wersji teledysku „Fire of Love (Pali się)” grupy Tulia na konkurs Eurowizji usunięto ujęcia z krzyżem. - Wyniknęło to wyłącznie z interpretacji przepisów Konkursu Eurowizji i dostosowania czasu trwania teledysku do eurowizyjnej wersji utworu - tłumaczy Universal Music Polska. - Nikt z Telewizji nie był pytany i nikt z Telewizji nie wyraził zgody na usunięcie znaku Krzyża z teledysku - podkreśla prezes TVP Jacek Kurski. więcej

Duży wzrost oglądalności Polo TV. Eska Rock TV zyskała najwięcej, VH 1 najbardziej w dół

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lutym br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska Rock TV, a najwięcej straciła stacja VH 1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Edyta Herbuś nie dołączy do ,,Dancing with the Stars". Polsat czeka na powrót do zdrowia Michała Malitowskiego

Wbrew doniesieniom mediów Edyta Herbuś nie będzie jurorem w dziewiątej edycji „Dancing with the Stars” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie mamy w planach zapraszania do programu czwartego jurora, na miejsce Michała Malitowskiego - informuje nas Ewa Wojciechowska, szef działu PR Telewizji Polsat. więcej

,,Absentia 2" od 3 kwietnia w AXN. Kasia Adamik reżyserem (wideo)

We wtorek 2 kwietnia br. stacja AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej. więcej

Maria Semczyszyn przeprowadzi ,,Lifting wnętrz" w Domo+

W kwietniu br. stacja Domo+ rozpocznie emisję trzech programów: nowości „Lifting wnętrz z Marią Semczyszyn” oraz dwóch kontynuacji - „Rośliny Karoliny” i „Pogotowie remontowe Wieśka”. więcej

,,Comedy Club 3" od 1 kwietnia w Comedy Central. Prowadzi Michał Meyer

W poniedziałek 1 kwietnia br. stacja Comedy Central (Viacom) rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Comedy Club”, który poprowadzi aktor Michał Meyer. więcej

Zmarła aktorka Zofia Czerwińska

W wieku prawie 86 lat zmarła Zofia Czerwińska, aktorka filmowa, serialowa i teatralna. Popularność przyniosły jej role m.in. w serialach „Alternatywy 4” i „Czterdziestolatek” oraz filmach „Miś”, „Poszukiwany, poszukiwana” i „Och, Karol”. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Krystian Karwaszewski redaktorem naczelnym Meloradia

Krystian Karwaszewski został nowym redaktorem naczelnym Meloradia. Od początku stycznia br. pełnił już obowiązki szefa rozgłośni, po tym jak rozstał się z nią Kamil Dąbrowa. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w grupie 50-75 lat. Jedynka z największym spadkiem

Najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową wśród osób w wieku 50 i więcej lat w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na drugie miejsce awansowało Radio ZET. Stacja wyprzedziła Jedynkę, która zanotowała największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dominika Wielowieyska: nie przegrałam zakładu zawartego w TOK FM z politykiem PiS, bo chodziło o wpływy z uszczelnienia VAT

Dominika Wielowieyska prawie cztery lata temu na antenie Radia TOK FM (Agora) założyła się z Henrykiem Kowalczykiem, obecnie ministrem środowiska, że w 2018 roku wpływy budżetu państwa będą o minimum 52 mld zł wyższe niż w 2013 roku dzięki uszczelnieniu podatków. Kowalczyk uważa, że dziennikarka przegrała i powinna wpłacić 10 tys. zł na ośrodek dla niewidomych w Laskach. - Wg raportu CASE dla Komisji Europejskiej luka nie zmalała o 52 mld zł, nawet od 2013 r. A o tym była mowa cały czas - przekonuje dziennikarka. więcej

 
Będą konkursy na sześć wolnych częstotliwości radiowych

W wykazie wolnych częstotliwości radiowych znalazło się sześć lokalizacji. W najbliższym czasie Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpisze na nie konkursy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Były rzecznik rządu Rafał Bochenek dyrektorem marketingu PGNiG

Rafał Bochenek, w latach 2016-2017 rzecznik rządu Beaty Szydło, zaczął pracę jako dyrektor departamentu marketingu w kontrolowanej przez Skarb Państwa spółce Państwowe Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG). Zastąpił na tym stanowisku Edytę Żyłę. więcej

Wioletta Wabnic-Rydz za Katarzynę Głowacką na czele marketingu w Oceanic

Wioletta Wabnic-Rydz objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w firmie kosmetycznej Oceanic, do której należą takie marki jak AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan, Aquaselin. Zastąpiła w tej funkcji Katarzynę Głowacką. więcej

Mars ma nową identyfikację wizualną i hasło "Tomorrow Starts Today"

Globalny koncern z branży FMCG, Mars, przedstawił nową identyfikację wizualną. Celem zmian jest podkreślenie, że w portfolio firmy znajdują się nie tylko słodycze. Nowy claim firmy brzmi "Tomorrow Starts Today" ("Jutro zaczyna się dziś"). więcej

Bartosz Kurek, Michał Szpak i Czesław Mozil w reklamach Oranżady Hellena (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Oranżady Hellena (produkowanej przez firmę Colian) oprócz Kuby Wojewódzkiego występują siatkarz Bartosz Kurek, piosenkarz Michał Szpak oraz wykonawca i aktor Czesław Mozil. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe GonnaBe, M5, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications. więcej

Jasmin Zäsar zarządza siecią Gameset Network

Jasmin Zäsar awansowała na stanowisko head of influencer marketing w Gameset Network, należącej do agencji marketingu gamingowego Gameset sieci influencerskiej. więcej

PZPBM szuka agencji do kampanii promujących polską wołowinę we Francji i Niemczech

Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego prowadzi dwa oddzielne postępowania, w których szuka agencji do dwóch kampanii promujących polską wołowinę. Prowadzi je w ekspresowym tempie, bo planuje zacząć działania marketingowe już 20 marca. więcej

Wiewiórka recenzuje imprezowiczów w reklamach orzeszków Felix (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa solonych orzeszków ziemnych Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) pod hasłem „A Ty, kim z natury jesteś?”. Przygotowały ją agencje PZL i F11 oraz dom mediowy Vizeum. więcej

Maciej Derda marketing commercial directorem w Costa Europe

Maciej Derda pełni funkcję marketing commercial directora w Costa Coffee Europe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował w Chipita Poland. więcej

Aflofarm liderem wydatków na reklamy w branży farmaceutycznej w 2018 roku

W branży farmaceutycznej wydatki na reklamę osiągnęły w ubiegłym roku poziom 1 mld złotych - wynika z szacunków domu mediowego Codemedia. Liderem jest Aflofarm - najwięcej pieniędzy z budżetów mediowych firm farmaceutycznych trafia do telewizji. więcej

Paweł Maria Kwiatkowski nowym szefem Walk Events, Bartosz Bieszyński odchodzi z firmy

Paweł Maria Kwiatkowski obejmuje stanowisko prezesa zarządu Walk Events - spółki Grupy Walk wyspecjalizowanej w działaniach eventowych. Zastąpił Bartka Bieszyńskiego, który odchodzi z firmy. Do zarządu Walk Events dołączył także Michał Jerzy Olszewski, operations director. więcej

ING w niecodzienny sposób składa hołd w 350. rocznicę śmierci Rembrandta

Holenderski oddział ING przygotował (ze wsparciem sztucznej inteligencji) cykl tutoriali dla fanów Rembrandta. To forma hołdu złożona wielkiemu artyście w 350. rocznicę jego śmierci. więcej

Clipatize otwiera spółkę zależną w Dubaju

Agencja agencja marketingu B2B Clipatize powołała w Dubaju spółkę Clipatize MEA. Ma to służyć sprawniejszej obsłudze klientów z Bliskiego Wschodu. więcej

Nikolaj Coster-Waldau reklamuje kosmetyki L'Oreal. Spot powstał w Warszawie (wideo)

Nikolaj Coster-Waldau, aktor występujący w serialu „Gra o tron” jako Jaime Lannister promuje serię męskich kosmetyków Pure Charcoal produkowanych przez firmę L'Oreal. więcej

Lubella współpracuje z polskimi rolnikami (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej "Najlepsze ze zboża" marki Lubella (Maspex). Działania przygotowały GPD Agency i Starcom. więcej

Herm?s: luksus to jakość, nie ilość

Przesłanie najnowszej kampanii Hermès brzmi - to nie ilość posiadanych ubrań i dodatków stanowi o luksusie, ale ich jakość. Lepiej mieć mniej rzeczy, z których skorzystamy dłużej niż jeden sezon. więcej

Magdalena Loose client service directorem w TalentMedia

W sieci partnerskiej TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap) Magdalena Loose awansowała na stanowisko client service directora, a Marta Niemira - na senior account managera. więcej

Carlsberg poszerza ofertę marki Okocim Radler o smak maliny z borówką amerykańską

Firma Carlsberg Polska wprowadza na nadchodzący sezon letni do oferty marki piwa Okocim nowy wariant radlera – o smaku maliny z borówką amerykańską. więcej

Dariusz Pawlak strategiem w Peppermint powred by Quad

Do zespołu agencji Peppermint powred by Quad dołączył Dariusz Pawlak, który objął stanowisko strategy plannera. więcej

Siemens oferuje premie za zakup piekarników

Siemens ruszył z promocją piekarników z serii iQ300 i iQ500. Akcję pod hasłem "Technologia Premium z premią" wspiera kampania reklamowa.  więcej

Goethe-Institut przeciw dezinformacji w kampanii ,,Czytasz i wiesz"

Pod hasłem „Czytasz i wiesz” ruszyła kampania edukacyjna Goethe-Institut, która koncentruje się na różnych aspektach fake newsów oraz proponuje narzędzia ułatwiające efektywne korzystanie z mediów. więcej

Dick Van Motman i Gordon Bowen na nowych globalnych stanowiskach w Dentsu Aegis Network

Sieć Dentsu Aegis Network utworzyła nowe stanowiska w swoich globalnych strukturach, bo chce się bardziej skupić na kreatywności. Nowe funkcje objęli Dick Van Motman i Gordon Bowen. więcej

Kubuś wyznacza "Dziecięce Standardy"

Marka soków Kubuś (Maspex) wraca z kampanią "Dziecięce Standardy", którą przygotowały Brainbox i Starcom. więcej

Musy Tymbarku idealne na trening, podróż i na plażę (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa musów owocowych Tymbark (Maspex). Promocję przygotowała agencja Bardzo i dom mediowy Starcom. więcej

Kamikaze przez kolejny rok będzie obsługiwać markę Junior - Angin

Firma Klosterfrau Healthcare zdecydowała się na przedłużenie na cały 2019 rok współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki Junior-Angin w kanałach social media. Agencja pracuje dla tego brandu od wiosny ub.r. więcej

Rusza piąta edycja akcji "Podwórko Talentów Nivea"

Ruszyła piąta edycja akcji "Podwórko Talentów Nivea". Za koncept i realizację projektu w zakresie digitalu odpowiada agencja GoldenSubmarine. więcej

Krystian Cheiliński przeszedł ze Scorise do Altavia

Do zespołu obsługi klienta agencji Altavia dołączył Krystian Cheliński, który wcześniej pracował w agencji Scorise. Objął stanowisko account executive. więcej

Marta Pruska dołącza do bluebird artists

Reżyserka teledysków Marta Pruska dołączyła do grona twórców reprezentowany przez impresariat bluebird artist.To dwudziesta artystka w tym zespole. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Antysemickie pismo ,,Tylko Polska" dostępne w Sejmie. ,,Za sprzedaż odpowiada Ruch"

W kiosku na terenie Sejmu RP można kupić gazetę „Tylko Polska” propagującą treści antysemickie. Centrum Informacyjne Sejmu tłumaczy, że to Ruch odpowiada za dobór tytułów prasowych oraz sposób ich ekspozycji. Spółka z kolei zaznacza, że „nie może utrudniać zakupu tytułów przyjętych do dystrybucji”. więcej

,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży (dane za 2018 rok)

W segmencie miesięczników podróżniczych w 2018 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „National Geographic Polska, ale utrzymał on pozycję najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Po liście z pogróżkami ewakuacja pracowników Ringier Axel Springer Polska

W środę około południa ewakuowano pracowników Ringier Axel Springer Polska. Do firmy trafił list z pogróżkami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Akcję ewakuacyjną zakończono około godziny 14:40, pracujące na miejscu służby nie wykryły zagrożenia. więcej

,,Polityka" zamieściła sprostowanie od Jarosława Kaczyńskiego dot. jego rzekomej pensji w PiS

W nowym numerze „Polityki” zamieszczono krótkie sprostowanie przysłane przez Jarosława Kaczyńskiego. Dotoczy ono informacji w okładkowym artykule magazynu sprzed trzech tygodni. więcej

 
 
 
INTERNET
 
,,Big Brother" w Player.pl: transmisja non stop z Domu Wielkiego Brata i ekskluzywne treści

W niedzielę 17 marca br. rusza nowa edycja reality-show „Big Brother”, który powraca do telewizji po kilkunastu latach przerwy. W serwisie Player.pl będą dostępne płatne transmisje live z Domu Wielkiego Brata. Na platformę trafią także ekskluzywne materiały nieemitowane na antenie TVN7 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Serwisy z wideo od internautów tracą popularność. YouTube zdecydowanym liderem - CDA, Vimeo i Dailymotion mocno w dół

Czołowe platformy z treściami wideo od użytkowników zanotowały przez ostatni rok spadki zasięgów. YouTube osiąga wielokrotnie wyższe statystyki od konkurentów, wśród których CDA.pl ma podobną przewagę nad i Dailymotion i Vimeo. więcej

Spotify skarży się w Brukseli na praktyki monopolistyczne Apple. ,,Wyniki tej batalii będą znaczące"

Spółka Spotify złożyła w Komisji Europejskiej skargę na koncern Apple. Według serwisu producent iPhone’ów i właściciel platformy Apple Music ogranicza dostępność konkurencyjnych dla niej aplikacji i pobiera wysokie prowizje od związanych z nimi transakcji. - App economy urosła do gigantycznych rozmiarów, wyniki tej batalii będą ważyły na finansach wielu spółek - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Drozdowski, szef Mobile Rockets. więcej

Fundusz Simpact inwestuje milion złotych w platformę E-Contenta

E-Contenta, platforma zajmująca się dystrybucją treści reklamowych z wykorzystaniem technologii AI otrzymała finansowanie w wysokości miliona złotych z funduszu inwestycyjnego Simpact. Środki mają zostać przeznaczone na zatrudnienie kolejnych pracowników oraz prace badawczo-rozwojowe. więcej

Od 21 marca w sprzedaży książka ,,Smoleńsk. 96 wspomnień" z reportażami i wywiadami o katastrofie smoleńskiej

W książce  „Smoleńsk. 96 wspomnień" ukaże się 96 reportaży, wywiadów i artykułów poświęconych ofiarom katastrofy lotniczej z 10 kwietnia 2010 roku. Wśród nich będzie można znaleźć m.in. wspomnienie prezydenta RP Andrzeja Dudy o prezydencie Lechu Kaczyńskim. Pomysłodawcami publikacji są dziennikarze Onetu: Janusz Schwertner, Szymon Piegza oraz Daniel Olczykowski. więcej

Nowa akcja serwisu o2 ,,Dzienna dawka dobrego newsa", promująca pozytywne wiadomości

Serwis o2.pl promuje pozytywne newsy w ramach akcji „Dzienna dawka dobrego newsa”. Portal proponuje czytelnikom możliwość odpoczynku od afer, trudnych dyskusji i ataków polityków, zachęcając, by internauci sami dzielili się swoimi historiami. więcej

Po liście z pogróżkami ewakuacja pracowników Ringier Axel Springer Polska

W środę około południa ewakuowano pracowników Ringier Axel Springer Polska. Do firmy trafił list z pogróżkami - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Akcję ewakuacyjną zakończono około godziny 14:40, pracujące na miejscu służby nie wykryły zagrożenia. więcej

Blik razem z WWF Polska ratuje najmniejszą sowę w Polsce, przy okazji wprowadza nową opcje płatności

Polski Standard Płatności, operator Blika, wprowadził nowe narzędzie płatności, w ramach wspólnej akcji z WWF Polska związanej z ratowaniem Sóweczki - najmniejszej sowy żyjącej w Polsce. Aplikacja umożliwia płatność za produkt lub usługę bezpośrednio na banerze reklamowym, który jej dotyczy. więcej

Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku

Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także  całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Wioletta Wabnic-Rydz za Katarzynę Głowacką na czele marketingu w Oceanic

Wioletta Wabnic-Rydz objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w firmie kosmetycznej Oceanic, do której należą takie marki jak AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan, Aquaselin. Zastąpiła w tej funkcji Katarzynę Głowacką. więcej

Paweł Maria Kwiatkowski nowym szefem Walk Events, Bartosz Bieszyński odchodzi z firmy

Paweł Maria Kwiatkowski obejmuje stanowisko prezesa zarządu Walk Events - spółki Grupy Walk wyspecjalizowanej w działaniach eventowych. Zastąpił Bartka Bieszyńskiego, który odchodzi z firmy. Do zarządu Walk Events dołączył także Michał Jerzy Olszewski, operations director. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spotify skarży się w Brukseli na praktyki monopolistyczne Apple. ,,Wyniki tej batalii będą znaczące"
Microsoft prezentuje działanie serwisu xCloud do grania bez konsoli. Testy platformy w tym roku
Fundusz Simpact inwestuje milion złotych w platformę E-Contenta
Michał Kiciński inwestuje w park rozrywki DISCOVR. Firma otworzy filie w kolejnych miastach
Nowy James Bond będzie jeździł elektrycznym Aston Martinem za 250 tys. funtów
L'Oréal udostępnił narzędzie do diagnostyki skóry oparte na sztucznej inteligencji
ING w niecodzienny sposób składa hołd w 350. rocznicę śmierci Rembrandta
Neffos C5 Plus - nowy smartfon TP-Link od 279 zł (wideo)
Play: doładowanie konta za pomocą Apple Pay i Google Pay
 
 
 
GOSPODARKA
 
Michał Kiciński inwestuje w park rozrywki DISCOVR. Firma otworzy filie w kolejnych miastach
Rośnie ilość powierzchni handlowej w Polsce
Rząd wprowadzi w 2020 roku Konstytucję Podatkową. Ma zmniejszyć liczbę konfliktów między fiskusem a firmami
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Absentia 2" od 3 kwietnia w AXN. Kasia Adamik reżyserem (wideo)
Nowy James Bond będzie jeździł elektrycznym Aston Martinem za 250 tys. funtów
Zmarła aktorka Zofia Czerwińska
Hulu zapowiada serial "Ramy". Ramy Youssef jako Egipcjan w New Jersey
Will Smith jest nietypowym dżinnem. Pełny zwiastun aktorskiego filmu Disneya
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj