Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 24 Kwietnia 2019
 
 
 
Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowe osoby do zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków
 
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaproponował, żeby na posiedzeniu w najbliższy czwartek zajęto się wyborem nowych członków zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków. Szef tej rozgłośni Przemysław Bolechowski został zawieszony w połowie marca, a członek zarządu TVP Piotr Pałka zrezygnował szybko po powołaniu na to stanowisko. więcej
Deloitte po raz pierwszy rusza z badaniem polskich szefów marketingu. Weź udział w ankiecie i otrzymaj bezpłatną analizę rynku
 
Jak zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? Rewolucja technologiczna, którą obserwujemy od kilku lat, diametralnie zmienia dotychczasowy sposób funkcjonowania nie tylko poszczególnych firm, ale także całych rynków. Przeobrażenia te dotyczą otoczenia zewnętrznego firm, jak również wewnętrznego funkcjonowania ich poszczególnych działów. Dział marketingu jest jednym z nich. materiał partnerski więcej
 
 
Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,Rolnik szuka żony" ratingowym hitem
 
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 34 minuty krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją był Polsat, a najwięcej widzów zgromadziły „Rolnik szuka żony”, „Stulecie Winnych” i „Fakty”. więcej
 
 
1,88 mln widzów ,,Dance, dance, dance". ,,Dwie wersje ogłoszenia wyników, to decyzja właściciela formatu"
 
Nowy program „Dance, dance, dance” oglądało średnio 1,88 mln osób, o 110 tys. osób więcej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji audycji była liderem rynku. O zwycięzcach zadecydowali widzowie w głosowaniu SMS-owym, ale odcinek został nagrany wcześniej, dlatego moment ogłoszenia wyników także przygotowano oddzielnie dla obu par finałowych. Finaliści musieli dwukrotnie nagrać m.in. przekazanie „ewentualnej wygranej” przedstawicielom fundacji charytatywnych. - TVP uzyskała zgodę na głosowanie SMS od właściciela formatu, którego warunkiem było nagranie dwóch wariantów finałowej sekwencji - wyjaśnia centrum informacji Telewizji Polskiej. więcej
 
 
Dzienniki w internecie: ,,Super Express" przed ,,Faktem", ,,Przegląd Sportowy" i ,,Puls Biznesu" przyciągają na najdłużej
 
Serwis „Super Expressu” dzięki większemu wzrostowi odwiedzalności wyprzedził Fakt.pl pod względem zasięgu. Procentowo najwięcej zyskały portale „Rzeczpospolitej” i „Polski The Times”, natomiast na najdłużej internautów przyciągają witryny „Przeglądu Sportowego” i „Pulsu Biznesu”. więcej
 
 
CD Projekt chce wypłacić 100,9 mln zł w dywidendzie, nie przyjmie stałej polityki dywidendowej
 
Zarząd producenta gier wideo CD Projekt proponuje akcjonariuszom spółki, żeby z zeszłorocznego zysku wypłacić w dywidendzie 100,93 mln zł, po 1,05 zł na akcję. Władze spółki nie zamierzają natomiast wprowadzić stałej polityki dywidendowej. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Różnice w sondażach Kantar Polska opublikowane w TVN i w ,,Polityce". ,,Zbieg pewnych okoliczności" więcej
 
Wirtualni prezenterzy w telewizji to pokusa dla nadawców, zagadką akceptacja u widzów więcej
 
Player, Netflix i HBO GO z dużymi wzrostami - straciły Ipla.tv, VoD.pl, TVP VoD i CDA.pl (serwisy i aplikacje VoD) więcej
 
Czarne chmury nad wizerunkiem Jarosława Bieniuka po zarzutach kryminalnych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Młodszy Specjalista ds. Kontentu Video TVN
Redaktor Naczelny Business Insider Ringier Axel Springer Media
Specjalista ds. eCommerce Burda Media Polska
Project Manager Burda International Poland
Art Studio Director Media Impact Polska
Manager ds. sprzedaży online Gremi Media
grafik internetowy Polskieradio.pl
Redaktor social media Polskieradio.pl
Redaktor Polskieradio.pl
Regional Retention Marketing Manager TIDAL
Regional Reporting Analyst TIDAL
Dyrektor Mediów ONE House
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. komunikacji marketingowej i wizerunkowej Edenred Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowe osoby do zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaproponował, żeby na posiedzeniu w najbliższy czwartek zajęto się wyborem nowych członków zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków. Szef tej rozgłośni Przemysław Bolechowski został zawieszony w połowie marca, a członek zarządu TVP Piotr Pałka zrezygnował szybko po powołaniu na to stanowisko. więcej

Polsat wygrał walkę o widza w Wielkanoc. ,,Rolnik szuka żony" ratingowym hitem

Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 34 minuty krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją był Polsat, a najwięcej widzów zgromadziły „Rolnik szuka żony”, „Stulecie Winnych” i „Fakty”. więcej

1,88 mln widzów ,,Dance, dance, dance". ,,Dwie wersje ogłoszenia wyników, to decyzja właściciela formatu"

Nowy program „Dance, dance, dance” oglądało średnio 1,88 mln osób, o 110 tys. osób więcej względem pokazywanej rok temu 11. odsłony „Kocham Cię, Polsko!”. TVP2 w czasie emisji audycji była liderem rynku. O zwycięzcach zadecydowali widzowie w głosowaniu SMS-owym, ale odcinek został nagrany wcześniej, dlatego moment ogłoszenia wyników także przygotowano oddzielnie dla obu par finałowych. Finaliści musieli dwukrotnie nagrać m.in. przekazanie „ewentualnej wygranej” przedstawicielom fundacji charytatywnych. - TVP uzyskała zgodę na głosowanie SMS od właściciela formatu, którego warunkiem było nagranie dwóch wariantów finałowej sekwencji - wyjaśnia centrum informacji Telewizji Polskiej. więcej

,,Szansa na sukces. Opole 2019" hitem TVP2

Nowy program „Szansa na sukces. Opole 2019” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 1,79 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

ATM Grupa zamierza wypłacić 18,55 mln zł dywidendy

Zarząd firmy ATM Grupa, produkującej m.in. seriale, programy telewizyjne i filmy, rekomenduje, żeby spółka wypłaciła w czerwcu 18,55 mln zł dywidendy, po 22 groszy na akcję. więcej

Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium w abonamencie w Plusie za 70 zł miesięcznie

W sieci telekomunikacyjnej Plus w ramach planu abonamentowego za 70 zł miesięcznie wprowadzono trzy usługi do wyboru: Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium. Są dostępne w ofercie zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. więcej

Abigail Disney krytykuje ponad 65 mln dolarów pensji Boba Igera. ,,To szaleństwo"

Abigail Disney, wnuczka brata Walta Disneya skrytykowała ubiegłoroczne zarobki Boba Igera w wysokości 65,6 mln dolarów. Według wyliczeń pensja szefa koncernu Disney jest ponad 1400 razy wyższa niż średnie wynagrodzenie obowiązujące w kierowanej przez niego firmie. - Lubię Boba Igera, ale zarobki w tej wysokości to szaleństwo, które działa na społeczeństwo jak korozja - oceniła Abigail Disney. więcej

Zmarł Stanisław Jędryka, reżyser seriali ,,Do przerwy 0:1", ,,Wakacje z duchami" i ,,Stawiam na Tolka Banana"

W wieku 85 lat zmarł Stanisław Jędryka, scenarzysta i reżyser telewizyjny i filmowy, najbardziej znany z produkcji dla dzieci i młodzieży, takich jak m.in. „Paragon gola!”, „Podróż za jeden uśmiech”, „Do przerwy 0:1”, „Wakacje z duchami” i „Stawiam na Tolka Banana”. więcej

TVP2 nagrała dwie wersje ogłoszenia wyników ,,Dance, dance, dance", widzowie oburzeni. TVP: to decyzja właściciela formatu

W Niedzielę Wielkanocną TVP2 wyemitowała trzyczęściowy finał tanecznego show „Dance, dance, dance”. O zwycięzcach zadecydowali widzowie w głosowaniu SMS-owym, ale odcinek został nagrany wcześniej, dlatego moment ogłoszenia wyników także przygotowano oddzielnie dla obu par finałowych. Finaliści musieli dwukrotnie nagrać m.in. przekazanie „ewentualnej wygranej” przedstawicielom fundacji charytatywnych. - TVP uzyskała zgodę na głosowanie SMS od właściciela formatu, którego warunkiem było nagranie dwóch wariantów finałowej sekwencji - wyjaśnia centrum informacji Telewizji Polskiej. więcej

Jambox u kolejnych operatorów internetowych

Od początku roku operator telewizji Jambox (firma SGT) podpisał umowy z 20 operatorami internetowymi w Polsce. więcej

,,Dzikie oblicza Ameryki" od 14 maja w National Geographic Wild

Od 14 maja w National Geographic Wild będzie można oglądać nowy program „Dzikie oblicza Ameryki”. więcej

Nowe odcinki ,,Atomówek 3" w Cartoon Network

Od 29 kwietnia 2019 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków trzeciego sezonu „Atomówek”. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rada Mediów Narodowych ma wybrać nowe osoby do zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański zaproponował, żeby na posiedzeniu w najbliższy czwartek zajęto się wyborem nowych członków zarządów Telewizji Polskiej i Radia Kraków. Szef tej rozgłośni Przemysław Bolechowski został zawieszony w połowie marca, a członek zarządu TVP Piotr Pałka zrezygnował szybko po powołaniu na to stanowisko. więcej

 
Polskie Radio 24 na Twitterze o politykach PO: dziady kalwaryjskie, pluskwy

We wtorek na twitterowym profilu Polskiego Radio 24 na krótko pojawiły się wpisy, w których polityków Platformy Obywatelskiej określono jako „dziady kalwaryjskie” i „pluskwy”. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Robert Kubica w reklamie loterii Orlenu. W puli nagrody za 11 mln zł

PKN Orlen rusza z największą w historii loterią zdrapkową, w której pula nagród to aż 11 milionów złotych. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Kubicy. Przygotowały ją Red8 Advertising i Film It. więcej

UM w przetargu broni obsługi mediowej PZU

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła przetarg na obsługę mediową. Budżetu klienta broni dom mediowy UM (IPG Mediabrands), który pracuje dla ubezpieczyciela od 2017 roku. więcej

13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego

W przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym prowadzenia działań informacyjnych w mediach społecznościowych i w internecie wpłynęło 13 ofert. Tę z najniższą ceną złożyła agencja ClickAd Interactive - zaproponowała 13 660, 24 zł podczas gdy planowany budżet KPRM wynosi 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

IKEA delikatnie modyfikuje logo

IKEA wprowadziła delikatne modyfikacje w swoim logo, które wprowadzono w 1992 roku. Są to kosmetyczne zmiany w proporcjach, a ich autorem jest Seventy Agency ze Sztokholmu. więcej

Publicis zachęca do wpłat na odbudowę Notre Dame

Francuski holding reklamowy Publicis przygotował kampanię zachęcającą Francuzów do finansowego wsparcia odbudowy katedry Notre Dame. Działania prowadzone są pod hasłem "Parce que c'est Notre Dame" (pol. "Bo to jest Notre Dame"). więcej

Kiełbasy Morlińskie mierzą się z Karkami w nowej kampanii (wideo)

We wtorek rozpoczęła się nowa kampania marki Morliny (należy do Grupy Animex), której celem jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej jej oferty na grilla - kiełbas cienkich oraz karkówki. Za przygotowanie i realizację działań reklamowych odpowiada agencja Publicis. więcej

Ekologiczne tekstylia w sklepach Lidla

Lidl Polska wprowadza do swoich sklepów pierwsze produkty tekstylne, które są degradowalne w cyklu biologicznym. Są to m.in. dwustronna pościel dziecięca i prześcieradło. więcej

Starachowice także będą miały własny butelkomat

Władze Starachowic zainwestują w urządzenie gromadzące plastikowe butelki do ponownego użycia. Niedawno kupno butelkomatu zapowiedzieli samorządowcy z Krakowa. więcej

Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru

Danone Polska wprowadził do oferty jogurtów na odporność Actimel wariant Bez Dodatku Cukru. Produkt składa się z jogurtu, żywych kultur bakterii, witamin B? + D. więcej

Novartis ruszył z globalnym przetargiem mediowym

Firma farmaceutyczna Novartis (w Polsce jest właścicielem m.in. marki Voltaren) rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów.  Budżetu broni Starcom (Publicis Media), który pracuje dla marketera na wielu rynkach na świecie. więcej

Adidas przez kolejne 11 lat będzie sponsorem Realu Madryt

Koncern Adidas przedłużył umowę sponsorską z klubem piłkarskim Real Madryt. Będzie głównym partnerem "Królewskich" co najmniej do 2031 roku. więcej

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses

Aplikacja społecznościowa TikTok używana głównie przez młodych internautów zaoferowała markom nowe możliwości promocji. Na platformie pojawią się 4 narzędzia reklamowe, począwszy od pełnoekranowych reklam pomijalnych, przez tworzenie angażujących hashtagów po możliwość budowania przez marki własnych filtrów wykorzystywanych przez internautów. więcej

Kody na darmowy internet od Play przy zakupie Coca-Coli, Fanty i Sprite

Pod hasłem „Gigabajty w Play na Kartę” ruszyła nowa promocja operatora, w ramach której klienci mogą trzymać dodatkowe gigabajty transferu internetu. więcej

Coca-Cola z ekologiczną kampanią "Wszystkie ręce na pokład"

Coca-Cola HBC Polska rusza z nową kampanią "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych. więcej

Bartosz Mika i Szymon Mościcki w zespole YieldRiser

Bartosz Mika i Szymon Mościcki objęli stanowiska Yield managerów w firmie YieldRiser, działąjącej w obszarze optymalizacji przychodów z reklamy internetowej.  więcej

Marka kosmetyków Samarité wchodzi do Polski

Na polskim rynku zadebiutowała międzynarodowa marka kosmetyków do pielęgnacji Samarit. Na początek w wybranych sieciach kosmetycznych oraz sklepie internetowym pojawią się trzy produkty. więcej

Shake Hands autorem kampanii ,,Atopowe SOS" dla Eau Thermale Av?ne

Agencja Shake Hands realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique. więcej

Właściciel marki Cukier Królewski klientem agencji Abanana

Nowym klientem agencji Abanana została spółka akcyjna Südzucker Polska, do której należy marka Cukier Królewski. Współpraca obejmuje obsługę w mediach społecznościowych. więcej

Blogerzy "Busem przez Świat" promują wiosenny katalog nagród BP

„Daj sobie powód do radości" - to hasło przewodnie najnowszej edycji katalogu nagród sieci stacji paliw BP. Na okładce wystąpili blogerzy "Busem przez Świat", Ola i Karol Lewandowscy. więcej

Jak skutecznie dotrzeć do kobiet oraz zbudować ich lojalność? - trzecia edycja Women Power Day za nami

4 kwietnia po raz trzeci odbyła się organizowana przez Ringier Axel Springer Polska największa konferencja o komunikacji dla kobiet w Polsce – Women Power Day. Na scenie w warszawskim Ufficio Primo wystąpiło 15 prelegentek i prelegentów z Polski oraz zagranicy. Omawiali oni najważniejsze trendy związane z efektywną i innowacyjną komunikacją, budowaniem lojalności, a także zagadnienia związane z rolą kobiet i kobiecości w marketingu. Ponadto zaproszeni eksperci analizowali postawy kobiet, jako konsumentek. Klamrą spinającą wszystkie wystąpienia był również temat przewodni tegorocznej edycji – różnorodność kobiet jako konsumentek oraz to, jak różnorodne powinny być metody i narzędzia komunikacji z nimi. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Pani" w majowym numerze świętuje 30-lecie na rynku

W nowym numerze miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer) podkreślane są 30. urodziny tego tytułu. Na okładce symbolizuje to okazjonalna grafika. więcej

Ewa Rykaczewska, Piotr Piaszczyk i Robert Pstrokoński za Michała M. Lisieckiego w zarządzie PMPG Polskie Media

Rada nadzorcza PMPG Polskie Media (wydawcy m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) do zarządu powołała z początkiem maja Ewę Rykaczewską, Piotra Piaszczyka i Roberta Pstrokońskiego, od wielu lat związanych z firmą. Z funkcji prezesa zrezygnował Michał M. Lisiecki. - Obecnie muszę zadbać o dobre imię naruszone fałszywymi pomówieniami kierowanymi przez zdyskredytowaną i mało wiarygodną osobę - uzasadnił Lisiecki. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży (dane za luty)

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lutym br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Bauer Media Group chce kupić francuski magazyn telewizyjny ,,Télécâble Sat Hebdo"

Bauer Media Group France rozpoczął rozmowy w sprawie przejęcia „Télécâble Sat Hebdo”, jednego z największych magazynów telewizyjnych na rynku francuskim. Niemiecki wydawca podkreśla, że kupno tytułu cieszącego się dobrą marką i wierną grupą odbiorców pomoże umocnić pozycję Bauer Media w Francji i regionie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Dzienniki w internecie: ,,Super Express" przed ,,Faktem", ,,Przegląd Sportowy" i ,,Puls Biznesu" przyciągają na najdłużej

Serwis „Super Expressu” dzięki większemu wzrostowi odwiedzalności wyprzedził Fakt.pl pod względem zasięgu. Procentowo najwięcej zyskały portale „Rzeczpospolitej” i „Polski The Times”, natomiast na najdłużej internautów przyciągają witryny „Przeglądu Sportowego” i „Pulsu Biznesu”. więcej

Twitter ze wzrostem wpływów i zysku, ma 330 mln użytkowników. Donald Trump zarzucił serwisowi dyskryminację

W I kwartale 2019 roku Twitter zanotował 18-proc. wzrost przychodu, a jego zysk wzrósł do ponad 190 milionów dolarów. Dobre wyniki finansowe przyczyniły się do wzrostu giełdowych notowań spółki, w czym nie przeszkodziła nawet ostra krytyka pod jej adresem ze strony prezydenta Donalda Trumpa. więcej

eBay: rośnie przychód, zysk i liczba kupujących

eBay udanie wszedł w 2019 rok. Firma zakończyła I kwartał wzrostami zarówno pod względem finansowym, jak i popularności swojej oferty. więcej

Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Ma 190 mln użytkowników

W I kwartale 2019 roku spółka Snap, właściciel serwisu Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 39 procent. W skali roku firma zmniejszyła stratę netto o 75 mln dolarów, a liczba aktywnych użytkowników po spadkach z poprzednich kwartałów powróciła do poziomu 190 milionów. więcej

Merlin Group pożycza 4,5 mln zł od firmy szefa swojej rady nadzorczej

We wtorek Merlin Grooup podpisał umowę dotyczącą 4,5 mln zł pożyczki od spółki XZ, której prezesem jest Przemysław Czichon, przewodniczący rady nadzorczej Merlin Group. więcej

John Pinette nowym szefem komunikacji Facebooka, Jennifer Newstead pokieruje działem prawnym

John Pinette został nowym szefem globalnej komunikacji w Facebooku zastępując na stanowisku Caryn Marooney, która odchodzi z firmy. Z kolei Jennifer Newstead będzie nowym radcą prawnym serwisu i pokieruje zespołem prawników Facebooka. więcej

Młodzi Polacy nie rozstają się ze smartfonami, jednocześnie boją się cyberprzestępczości

Nastolatki w Polsce korzystają z internetu średnio 4 godzin i 12 minut na dobę, najczęściej za pośrednictwem smartfona. Jednocześnie dwie trzecie obawia się nasilenia cyberprzestępczości - pokazuje nowy raport NASK. więcej

,,What/If" od 24 maja w Netflixie. W roli głównej Renée Zellweger

W piątek, 24 maja br. w Netflixie odbędzie się premiera nowego serialu oryginalnego „What/If”. W roli głównej występuje Renée Zellweger. więcej

TikTok wprowadza nowe formaty reklamowe. Wśród nich Infeed native content, hashtag challenge i brand lenses

Aplikacja społecznościowa TikTok używana głównie przez młodych internautów zaoferowała markom nowe możliwości promocji. Na platformie pojawią się 4 narzędzia reklamowe, począwszy od pełnoekranowych reklam pomijalnych, przez tworzenie angażujących hashtagów po możliwość budowania przez marki własnych filtrów wykorzystywanych przez internautów. więcej

Platforma Moneteasy wspiera działania sklepów internetowych. Pomoże również monetyzować treści wydawcom w Internecie

180 wydawców, ponad dwa tysiące sklepów, sześć milionów produktów i treści widoczne dla 90 procent internautów w Polsce. Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy - platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze tak kompleksowe rozwiązanie na polskim rynku e-commerce, które pozwala na dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od szukania inspiracji, poprzez weryfikację opinii o sklepie i produkcie, na procesie składania zamówienia skończywszy. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Młodzi Polacy nie rozstają się ze smartfonami, jednocześnie boją się cyberprzestępczości

Nastolatki w Polsce korzystają z internetu średnio 4 godzin i 12 minut na dobę, najczęściej za pośrednictwem smartfona. Jednocześnie dwie trzecie obawia się nasilenia cyberprzestępczości - pokazuje nowy raport NASK. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
John Pinette nowym szefem komunikacji Facebooka, Jennifer Newstead pokieruje działem prawnym

John Pinette został nowym szefem globalnej komunikacji w Facebooku zastępując na stanowisku Caryn Marooney, która odchodzi z firmy. Z kolei Jennifer Newstead będzie nowym radcą prawnym serwisu i pokieruje zespołem prawników Facebooka. więcej

Publicis zachęca do wpłat na odbudowę Notre Dame

Francuski holding reklamowy Publicis przygotował kampanię zachęcającą Francuzów do finansowego wsparcia odbudowy katedry Notre Dame. Działania prowadzone są pod hasłem "Parce que c'est Notre Dame" (pol. "Bo to jest Notre Dame"). więcej

Marta Wałdoch rzeczniczką City Handlowego, Dorota Szostek-Rustecka przechodzi do Fundacji Kronenberga

Stanowisko rzecznika prasowego i dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej Citi Handlowy objęła Marta Wałdoch, która przeszła z działu komunikacji Banku Pekao. Zastąpiła Dorotę Szostek-Rustecką, którą powołano na stanowisko prezesa Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowym. więcej

Q&A Communications dla centrum handlowego Posnania

Firma Apsys, właściciel centrum handlowego Posnania, wybrała w przetargu na obsługę PR agencję Q&A Communications. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt chce wypłacić 100,9 mln zł w dywidendzie, nie przyjmie stałej polityki dywidendowej
Billon Solutions ze zgodą KNF na obsługę pieniądza elektronicznego
Tidal, HBO GO lub Ipla Polsat Sport Premium w abonamencie w Plusie za 70 zł miesięcznie
The Dust grę mobilną na podstawie powieści Jacka Piekary przygotuje wspólnie z T-Bull
Elon Musk zapowiada flotę autonomicznych taksówek. Milion pojazdów w 2020 roku
Kody na darmowy internet od Play przy zakupie Coca-Coli, Fanty i Sprite
EastSideCapital zmienia się w Falcon Games, wchodzi na rynek gamingowy
 
 
 
GOSPODARKA
 
CD Projekt chce wypłacić 100,9 mln zł w dywidendzie, nie przyjmie stałej polityki dywidendowej
Billon Solutions ze zgodą KNF na obsługę pieniądza elektronicznego
Merlin Group pożycza 4,5 mln zł od firmy szefa swojej rady nadzorczej
Elon Musk zapowiada flotę autonomicznych taksówek. Milion pojazdów w 2020 roku
Ekologiczne tekstylia w sklepach Lidla
EastSideCapital zmienia się w Falcon Games, wchodzi na rynek gamingowy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,What/If" od 24 maja w Netflixie. W roli głównej Renée Zellweger
Zmarł Stanisław Jędryka, reżyser seriali ,,Do przerwy 0:1", ,,Wakacje z duchami" i ,,Stawiam na Tolka Banana"
Netflix pokaże serial "Jak nas widzą". "Piątka z Central Parku"
Florence and The Machine śpiewa "Jenny of Oldstones" w serialu "Gra o tron"
Keanu Reeves w filmie "John Wick: Chapter 3 - Parabellum" żegna się z psem
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj