Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 21 Sierpnia 2019
 
 
 
Marcin Rosiński i Henryk Koczan kandydatami na prezesa Radia Wrocław
 
Marcin Rosiński oraz Henryk Koczan są kandydatami na szefa Polskiego Radia Wrocław. Ten pierwszy został zgłoszony przez członków Rady Mediów Narodowych z PiS, a drugi - przez Juliusza Brauna. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Paweł Gajewski pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wyborów. Michał Adamczyk poprowadzi debatę
 
Wicedyrektor TAI Paweł Gajewski został we wtorek pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej do spraw wyborów parlamentarnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem debaty przedwyborczej będzie prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk. więcej
 
 
Apple TV+ wystartuje w listopadzie 2019 roku. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.
 
Platforma SVOD Apple TV+ pojawi się na rynku w listopadzie 2019 roku. Serwis, który ma wystartować jednocześnie w ponad 150 krajach na świecie w USA będzie kosztował miesięcznie 9,99 dolara, na własne produkcje Apple przewiduje w nadchodzących latach budżet w wysokości 6 mld dolarów. Jako zapowiedź nadchodzącej platformy udostępniono nowy zwiastun serialu „The Morning Show”. więcej
 
 
Wiceminister sprawiedliwości rezygnuje. Onet ujawnił, że ustalał z hejterką, jak oczerniać sędziów m.in. w ,,Alarmie!" TVP1
 
Onet ujawnił, że wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak ustalał z internautką, jak rozpowszechniać materiały mające kompromitować sędziów krytykujących reformę sądownictwa. Omawiali m.in. reportaż o sędzim Piotrze Gąciarku, którzy pod koniec maja ub.r. wyemitowano w „Alarmie!” TVP1. We wtorek Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra i zapowiedział pozwanie Onetu. więcej
 
 
Filmy od Monolith Films przez trzy lata w Telewizji Polskiej
 
Telewizja Polska podpisała trzyletnią umowę ramową, na mocy której będzie kupować wyłączne prawa do emisji filmów dystrybuowanych przez firmę Monolith Films. W pierwszym roku pokaże ponad 100 produkcji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku więcej
 
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu więcej
 
Arskom Group przy potrojeniu wpływów nadal ze stratą, zrezygnowała z ,,FourFour Two" i ,,Stuffu" więcej
 
Leo Burnett Warszawa z 27,91 mln zł wpływów, agencja ma nowy zarząd więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista Programmatic TVP
Programming Manager - Poland Sony Pictures Television Central Europe
Senior Media Planning Manager - CEE Viacom International Media Networks
Media Planning Specialist - CEE Viacom International Media Networks
Handlowiec Agencja Filmowa Revolver Media Group
główny specjalista KRRiT
Specjalista ds. SEM/PPC Ringier Axel Springer Media
Project Sales Specialist / Manager Media Impact Polska
WYDAWCA STRONY GŁÓWNEJ ONET.PL Ringier Axel Springer Media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Dziennikarz Ekonomiczny Super Express
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Paweł Gajewski pełnomocnikiem zarządu TVP ds. wyborów. Michał Adamczyk poprowadzi debatę

Wicedyrektor TAI Paweł Gajewski został we wtorek pełnomocnikiem zarządu Telewizji Polskiej do spraw wyborów parlamentarnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem debaty przedwyborczej będzie prowadzący „Wiadomości” Michał Adamczyk. więcej

Wiceminister sprawiedliwości rezygnuje. Onet ujawnił, że ustalał z hejterką, jak oczerniać sędziów m.in. w ,,Alarmie!" TVP1

Onet ujawnił, że wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak ustalał z internautką, jak rozpowszechniać materiały mające kompromitować sędziów krytykujących reformę sądownictwa. Omawiali m.in. reportaż o sędzim Piotrze Gąciarku, którzy pod koniec maja ub.r. wyemitowano w „Alarmie!” TVP1. We wtorek Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra i zapowiedział pozwanie Onetu. więcej

Filmy od Monolith Films przez trzy lata w Telewizji Polskiej

Telewizja Polska podpisała trzyletnią umowę ramową, na mocy której będzie kupować wyłączne prawa do emisji filmów dystrybuowanych przez firmę Monolith Films. W pierwszym roku pokaże ponad 100 produkcji. więcej

,,Szkło kontaktowe" TVN24 zwiększa przewagę nad ,,W tyle wizji" TVP Info

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w bieżącym roku śledzi średnio 597 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami średnio 515 tys. osób. „W tyle wizji ekstra” ogląda z kolei 550 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Brzozowski poprowadzi show ,,Jaka to melodia?". Emisja od 7 września w TVP1 (zdjęcia)

Wystartowały zdjęcia do nowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”, które poprowadzi Rafał Brzozowski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kolejny sezon cyklu na antenie TVP1 zadebiutuje 7 września. - Popularność programów, które wcześniej Brzozowski prowadził, dowodzi, że jest do tej roli doskonale przygotowany - mówi nam Marek Bik, reżyser projektu. więcej

,,Starsza pani musi fiknąć" od 4 września w TVN, emisja w środowe wieczory (wideo)

Od 4 września TVN rozpocznie emisję nowego reality-show „Starsza pani musi fiknąć”, który będzie można oglądać w środy o godz. 21.30. W 8-odcinkowym programie wystąpią: Magda Gessler, Joanna Krupa, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski, Paweł Fajdek, Tomasz Szczepanik, Joanna Jędrzejczyk oraz Anna Dereszowska. więcej

Żmijewski, Kuna, Karolak i Adamczyk w nowym serialu ,,Lepsza połowa". Emisja od 7 września w TVP2

Od 7 września br. TVP2 będzie pokazywać nowy serial „Lepsza połowa”. Główne role w produkcji grają: Artur Żmijewski, Izabela Kuna, Tomasz Karolak i Piotr Adamczyk. więcej

"Ach, ten ślub!" w TVN Style od 15 września. Prowadzącymi Magda Socha-Włodarska i Agnieszka Winnicka

Nowy program "Ach, ten ślub!" - o tematyce przygotowań do ślubu - znajdzie się w jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska). Show poprowadzą Magda Socha-Włodarska i Agnieszka Winnicka. więcej

Mimo braku skarg KRRiT sprawdzi Festiwal Muzyki Tanecznej w TVP2 pod kątem seksualizacji dzieci

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wszczęła z urzędu postępowanie sprawdzające, czy treści nadawane przez TVP podczas Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach nie deprawowały dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Redakcja ,,Alarmu!" broni reportażu o sędzim Gąciarku: jest rzetelny, nie wiedzieliśmy o kontaktach internautki z wiceministrem

Zespół redakcyjny programu „Alarm!” w TVP1 stwierdził, że pokazany w maju ub.r. reportaż o problemach osobistych sędziego Piotra Gąciarka został przygotowany z zachowaniem zasad rzetelności dziennikarskiej. O materiale półtora miesiąca przed emisją korespondowała internautka, która we współpracy z wiceministrem sprawiedliwości Łukaszem Piebiakiem ustalała, jak oczerniać niektórych sędziów. Redakcja „Alarmu!” zapewnia, że o tym nie wiedziała. więcej

Zalando autorem metamorfoz kobiet w ,,Dzień Dobry TVN"

Platforma modowa i lifestyle’owa Zalando została partnerem strategicznym cyklu metamorfoz „Cała Ty” w Dzień Dobry TVN. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Marcin Rosiński i Henryk Koczan kandydatami na prezesa Radia Wrocław

Marcin Rosiński oraz Henryk Koczan są kandydatami na szefa Polskiego Radia Wrocław. Ten pierwszy został zgłoszony przez członków Rady Mediów Narodowych z PiS, a drugi - przez Juliusza Brauna. więcej

 
Trójka w konkursie i audycji Mariusza Cieślika promuje ,,Narodowe Czytanie"

W sobotę 7 września odbędzie się ósma edycja akcji „Narodowe Czytanie” organizowanej przez parę prezydencką. Radiowa Trójka i Narodowe Centrum Kultury rozpoczynają konkurs, którego laureaci będą mogli czytać fragmenty polskiej prozy wraz z prezydentem Andrzejem Dudą i jego żoną. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio tuż za podium

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biedronka z nową odsłoną Gangu Słodziaków (wideo)

W poniedziałek sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rusza z nową odsłoną akcji „Gang Słodziaków - Magiczny Portal”. Akcja teaserowa pod hasłem „Przygotuj się, bo coś magicznego zbliża się do Biedronki” rozpoczęła się w tym tygodniu. więcej

Robert Larsson odpowiada za wzrost przychodów Yieldbird

Do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Objął nowo utworzone stanowisko chief revenue officera. więcej

Plejada gwiazd w spocie Otwartej Rzeczpospolitej apeluje: "Bądźmy solidarni"

Stowarzyszenie przeciw Antysemityzmowi i Ksenofobii Otwarta Rzeczpospolita rozpoczęło kampanię społeczną "Bądźmy z tymi, których prześladują! Bądźmy solidarni!". Wzywa do solidarności społecznej, wspierania postawy tolerancji i wzajemnego szacunku. więcej

Izabela Głodek będzie dyrektorem marketingu Coca-Cola Services Poland

We wrześniu Izabela Głodek obejmie stanowisko dyrektor marketingu Coca-Cola Services Poland na Polskę i Kraje Bałtyckie. Zastąpi Paolę Sandoval, która rozstaje się z koncernem. więcej

Wilk morski na grillu promuje pożyczkę Mini Ratka w PKO BP (wideo)

PKO Bank Polski w nowej kampanii reklamuje pożyczkę gotówkową Mini Ratka „na gorące potrzeby”. Obsługą marketingową banku zajmują się Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media. więcej

,,Przejdźmy na Ty w różnych stylach" w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR. więcej

Publicis zajmie się obsługą reklamową USP Zdrowie

Agencja reklamowa Publicis Worldwide Polska (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę firmy farmaceutycznej USP Zdrowie, do której należą m.in. takie marki jak Apap, Ibuprom, Gripex, Stoperan, Iskial, Verdin, Artresan, Multilac, Acatar. więcej

Zalando w nowej kampanii przekonuje, że dobry wygląd to nie kwestia budżetu

Platforma ecommerce Zalando ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Kto powiedział, że Zalando jest nie dla wszystkich?”. Koncept przygotowały zespól marketingu platformy oraz berlińska agencja VCCP. więcej

"Jazda do szkoły" z batonikami Grześki

W ramach kampanii "Grześki & paczka Jazda do szkoły" właściciel marki, firma Colian, przygotowała szereg działań komunikacyjnych, w tym konkurs dla konsumentów. więcej

Michał Kubik i Łukasz Stachniak dołączą do 2012 Agency

W październiku Michał Kubik i Łukasz Stachniak rozpoczną pracę w 2012 Agency jako seniorski team kreatywny. więcej

Wspólna akcja francuskich kolei i agencji Ogilvy zmniejszyła oddawanie moczu w miejscach publicznych

Wspólna akcja przygotowana przez agencję Ogilvy i Narodowe Towarzystwo Kolei Francuskich wykorzystująca tzw. nauki behawioralne spowodowała, że znacząco zmniejszyło się oddawanie moczu w miejscach publicznych, z którym zmagają się władze Paryża. więcej

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Programu Polska Bezgotówkowa

Fundacja Polska Bezgotówkowa wystartowała z jesienną, ogólnopolską kampanią promocyjną. więcej

Somehead będzie obsługiwać działania reklamowe Black Red White w internecie

Agencja Somehead wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową firmy meblarskiej Black Red White w digitalu. Oznacza to kontynuację dotychczasowej współpracy. więcej

Hendrick's Gin promuje się pachnącymi reklamami w Londynie

Marka Hendrick’s Gin postawiła na nietypową promocję. Ściany i podłoże tunelu na stacji King’s Cross w Londynie wyłożono grafikami, które pachną ogórkiem i różami. więcej

Tommy Hilfiger rozpoczął przetarg na obsługę mediową w Europie i Ameryce Północnej

Marka odzieżowa Tommy Hillfiger rozpoczęła przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie i Ameryce Północnej. Klienta broni agencja Vizeum należąca do Dentsu Aegis Network. więcej

Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum

Accenture Interactive podpisała umowę kupna meksykańskiej agencji Insitum, zajmującej się projektowaniem usług (service design) oraz badaniami nad innowacjami w marketingu. więcej

Influencerzy w akcji ,,#Obecny#Obecna" Komputronika o swoim pierwszym dniu w szkole

Sieć Komputronik rozpoczęła kampanię pod hasłem „Obecny#Obecna”, którą chce przygotować swoich klientów na powrót do szkoły po wakacyjnej przerwie. W akcję zostali zaangażowani infleuncerzy: Sylwia Lipka, Weronika Juszczak, Artur Sikorski, Oliwia Klinka i Lena Kociszewska, którzy będą wspominać swój pierwszy dzień w szkole. więcej

Zalando autorem metamorfoz kobiet w ,,Dzień Dobry TVN"

Platforma modowa i lifestyle’owa Zalando została partnerem strategicznym cyklu metamorfoz „Cała Ty” w Dzień Dobry TVN. więcej

Nestlé i Answear ze wspólną akcją obsługiwaną przez Unique One

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki Nescafé (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Wszystkie tygodniki lokalne na minusie w I półroczu. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym półroczu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Tygodnik Podhalański” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wydawnictwo AVT zmieniło szatę graficzną miesięcznika ,,Estrada i Studio"

Miesięcznik „Estrada i Studio” (AVT Korporacja) ukazał się z nową szatą graficzną i logotypem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Apple TV+ wystartuje w listopadzie 2019 roku. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.

Platforma SVOD Apple TV+ pojawi się na rynku w listopadzie 2019 roku. Serwis, który ma wystartować jednocześnie w ponad 150 krajach na świecie w USA będzie kosztował miesięcznie 9,99 dolara, na własne produkcje Apple przewiduje w nadchodzących latach budżet w wysokości 6 mld dolarów. Jako zapowiedź nadchodzącej platformy udostępniono nowy zwiastun serialu „The Morning Show”. więcej

Wiceminister sprawiedliwości rezygnuje. Onet ujawnił, że ustalał z hejterką, jak oczerniać sędziów m.in. w ,,Alarmie!" TVP1

Onet ujawnił, że wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak ustalał z internautką, jak rozpowszechniać materiały mające kompromitować sędziów krytykujących reformę sądownictwa. Omawiali m.in. reportaż o sędzim Piotrze Gąciarku, którzy pod koniec maja ub.r. wyemitowano w „Alarmie!” TVP1. We wtorek Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra i zapowiedział pozwanie Onetu. więcej

Widoczność reklam online w Polsce kolejny kwartał z rzędu poprawia się na tle Europy

Wskaźnik viewability reklam online w Polsce po trzech kolejnych kwartałach wzrostów (i osiągnięciu w I kwartale br. rekordowego poziomu 59 proc.) odnotował w II kwartale br. minimalny spadek (o jeden punkt procentowy), jednak wobec spadków w innych krajach pozycja polskiego rynku na ich tle relatywnie się wzmocniła. Europejskim liderem pozostaje Austria, z wynikiem viewability na poziomie 68 proc. (71 proc. w poprzednim kwartale) - wynika z raportu “Meetrics Benchmark Report Q2/2019”. więcej

Platforma Apple Arcade pojawi się jesienią 2019 roku. 4,99 dolara za dostęp do 100 gier

Na jesień 2019 roku koncern Apple przewiduje start Apple Arcade, platformy internetowej zapewniającej korzystanie z gier przeznaczonych do sprzętu tego producenta. Z nieoficjalnych informacji wynika, że miesięczny abonament w Apple Arcade będzie kosztował 4,99 dolara oferując w zamian korzystanie z około 100 tytułów. W planach jest także miesięczny darmowy okres próbny. więcej

Inea z najszybszym internetem w lipcu. Play liderem dostawców internetu mobilnego

Z rankingu prędkości łączy internetowych prowadzonych przez platformę SpeedTest wynika, że w lipcu 2019 roku najszybszy dostęp do sieci oferował wielkopolski operator Inea. Wśród dostawców mobilnych liderem okazał się Play, który wyprzedził T-Mobile i Orange.   więcej

Twitter zablokuje treści sponsorowane od państwowych mediów. Reakcja na manipulacje chińskich nadawców

Twitter zapowiedział blokowanie sponsorowanych wpisów pochodzących od mediów uzależnionych od władz w poszczególnych krajach na świecie. Tacy wydawcy będą nadal uczestniczyć w dyskusjach na platformie, jednak nie będą mogli zamieszczać własnych treści w formie reklam. To reakcja na kampanię dezinformacji prowadzoną przez chińskie media państwowe w związku z protestami mieszkańców Hongkongu. więcej

Spotify zmienia ofertę rodzinną. Kontrola rodzicielska, nowe narzędzia i spersonalizowane playlisty

Serwis Spotify zapowiedział zmiany w abonamencie Premium kierowanym do rodzin. Wprowadzone zostaną dodatkowe narzędzia w postaci kontroli rodzicielskiej, odnowionych narzędzi do zarządzania kontami użytkowników oraz spersonalizowane playlisty dla członków całej rodziny. więcej

Sprzedaż w CCC wzrosła w II kwartale br. o blisko jedną trzecią, a w e-commerce - o 50 proc.

Grupa CCC, właściciel sklepów z obuwiem miała na koniec II kwartału br. 1 641,5 mln przychodów ze sprzedaży, czyli 29 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Skonsolidowany zysk netto spadł z 240,6 mln zł do 96,9 mln zł. więcej

Youtuberka Klaudia Jachira wystartuje do Sejmu z listy KO. Dziennikarze kpią: będzie żenująco

Przewodniczący Platformy Obywatelskiej Grzegorz Schetyna zapowiedział, że youtuberka Klaudia Jachira, wyśmiewająca w swoich materiałach obecny obóz rządzący, znajdzie się na listach Koalicji Obywatelskiej w wyborach parlamentarnych. Niektórzy dziennikarze ocenili tę kandydaturę jako zupełnie niepoważną, przypominając specyficzne materiały Jachiry. więcej

Prokuratura bada weksle Kamila Durczoka na ponad 2 mln franków. Jego była żona podejrzewa, że podrobiono jej podpis

Marianna Dufek, była żona Kamila Durczoka, zawiadomiła katowicką prokuraturę, że podrobiono jej podpis na wystawionych przez dziennikarza wekslu na ponad 2 mln franków szwajcarskich. Bank zwrócił się o spłatę weksli, bo nie regulowano powiązanego z nim kredytu hipotecznego. Podpis na wekslu zostanie zbadany przez grafologa. więcej

Accenture Interactive przejmuje agencję Insitum

Accenture Interactive podpisała umowę kupna meksykańskiej agencji Insitum, zajmującej się projektowaniem usług (service design) oraz badaniami nad innowacjami w marketingu. więcej

Link4 i Wirtualna Polska z cyklem "Mamy mają moc"

Link4 rozpoczyna sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama. Produkcją cyklu zajęło się WP brand studio. więcej

Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting

Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa? materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Tylko co czwarty Polak uprawia sport. Brak aktywności fizycznej obywateli kosztuje państwo 7 mld zł rocznie

Tylko 28 proc. mieszkańców Polski (28 proc.) regularnie uprawia sport. W krajach unijnych odsetek ten wynosi ok. 40 proc. Koszty braku aktywności szacuje się na 7 mld złotych rocznie - szacuje Polski Instytut Ekonomiczny. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
OneMulti dla Empiku

Agencja OneMulti wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną Grupy Empik. więcej

TBM wybiera Quality Public Relations

Od początku sierpnia agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do spółki TBM. więcej

Firma Komunikujmy odpowiada za komunikację grupy NDI

Firma Komunikujmy, założona przez Magdalenę Skorupkę-Kaczmarek, poprzednio rzeczniczkę prasową prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza, odpowiada za media relations grupy NDI. więcej

Stada Poland powierza On Board Think Kong promocję swojego raportu

Zespół public relations agencji On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z firmą Stada Poland – częścią koncernu farmaceutycznego Stada AG. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple TV+ wystartuje w listopadzie 2019 roku. Miesięczna opłata ma wynosić 9,99 dol.
A1k - nowy smartfon Oppo w Polsce za 599 zł
Radosław Kędzia wiceprezesem Huawei w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i krajach nordyckich
Platforma Apple Arcade pojawi się jesienią 2019 roku. 4,99 dolara za dostęp do 100 gier
Inea z najszybszym internetem w lipcu. Play liderem dostawców internetu mobilnego
Xiaomi ze wzrostem przychodu i zysku. 32,1 mln smartfonów sprzedanych w II kwartale
IKEA inwestuje w projekt Smart Home, tworzy specjalną jednostkę biznesową
Spotify zmienia ofertę rodzinną. Kontrola rodzicielska, nowe narzędzia i spersonalizowane playlisty
Orange pozwala na zakup biletów w aplikacji mobilnej. Koszt przejazdu doliczy do miesięcznego rachunku
 
 
 
GOSPODARKA
 
IKEA inwestuje w projekt Smart Home, tworzy specjalną jednostkę biznesową
Orange pozwala na zakup biletów w aplikacji mobilnej. Koszt przejazdu doliczy do miesięcznego rachunku
Tylko co czwarty Polak uprawia sport. Brak aktywności fizycznej obywateli kosztuje państwo 7 mld zł rocznie
Sprzedaż w CCC wzrosła w II kwartale br. o blisko jedną trzecią, a w e-commerce - o 50 proc.
Sebastian Czechyra nowym dyrektorem operacyjnym Green Caff? Nero
Link4: ubezpieczenie OC dla ekocyklistów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Żmijewski, Kuna, Karolak i Adamczyk w nowym serialu ,,Lepsza połowa". Emisja od 7 września w TVP2
Netflix zapowiada "Masters of the Universe: Revelation". He-Man kontra Skeletor
W grudniu trzeci sezon serialu "Wspaniała pani Maisel"
"Mroczna Phoenix" to najgorszy film z cyklu "X-Men"
Dan Stevens, Rachel McAdams i Will Ferrell w komedii muzycznej "Eurowizja"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj