Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 11 Września 2019
 
 
 
Katolicka Agencja Informacyjna uruchomiła internetową zbiórkę. Potrzebuje 49 tys. zł miesięcznie
 
Katolicka Agencja Informacyjna założyła profil w internetowym serwisie Patronite, by zbierać pieniądze na działalność. Celem jest 49 tys. zł miesięcznie. - Naszym obowiązkiem jest korzystanie z możliwości, jakie dają współczesne środki komunikacji - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Przeciszewski, prezes i redaktor naczelny KAI. więcej
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
 
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii? materiał partnerski więcej
 
 
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów i 901 mln zł zysku, zatrudnia 18 tys. osób. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
 
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego br. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł. więcej
 
 
Nowe logo Volkswagena jest proste i praktyczne, a hasło mało oryginalne (opinie)
 
Koncern motoryzacyjny Volkswagen pokazał nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Są one związane ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji. Jak oceniają eksperci wizualnie marka podąża za trendem "less is more" widocznym, szczególnie w branży technologicznej, czyli logo staje się płaskie, często monochromatyczne. Z kolei nowe hasło marki „Nowy Volkswagen” podkreśla raczej nowe otwarcie, ale nie jest szczególnie oryginalne. więcej
 
 
Adam Widomski po 23 latach pracy odszedł z Eurosportu, stacjami zarządza Dorota Żurkowska-Bytner
 
Z Eurosport Polska pożegnał się dyrektor Adam Widomski. Był związany z nadawcą przez 23 lata, nie ujawnia na razie swoich planów zawodowych. Jego stanowisko zostało zlikwidowane, Eurosportem zarządza obecnie Dorota Żurkowska-Bytner z zarządu Grupy TVN Discovery. więcej
 
 
Rekordowa słuchalność RMF FM. Jedynka najbardziej w dół, najgorszy od wielu lat wynik PR3
 
W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które odnotowało najlepszy wynik w historii nadawania i największy wzrost. Z kolei najwięcej straciła Jedynka, a siostrzana Trójka odnotowała najgorszy wynik od wielu lat - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Festiwal obietnic opozycji nie przebije tego, co wyborcom daje PiS (opinie) więcej
 
Publicis Poland ze wzrostem przychodów i 4,78 mln zł zysku mimo utraty obsługi Orange więcej
 
Prawie 5 mld zł wyniosły wydatki reklamowe w I półroczu 2019 roku. Wzrosty tylko w internecie i kinach, telewizja straciła 1,8 proc. (raport) więcej
 
Agora ze wzrostem wpływów o 8 proc. i 10 mln zł straty. Więcej z Heliosa, AMS i ,,GW", koszty zamknięcia drukarni więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Account Manager Screen Network
Analytics / Research Manager Viacom International Media Networks
Performance Specialist Media Impact Polska
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Analityk ds. Narzędzi YouTube TVN
Junior YouTube Partnership Consultant TVN
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Dziennikarz, Fakt Poznań Ringier Axel Springer Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Senior Media Planner Central Europe Fox Networks Group Poland
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
Dyżurny Inżynier Ośrodka TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Adam Widomski po 23 latach pracy odszedł z Eurosportu, stacjami zarządza Dorota Żurkowska-Bytner

Z Eurosport Polska pożegnał się dyrektor Adam Widomski. Był związany z nadawcą przez 23 lata, nie ujawnia na razie swoich planów zawodowych. Jego stanowisko zostało zlikwidowane, Eurosportem zarządza obecnie Dorota Żurkowska-Bytner z zarządu Grupy TVN Discovery. więcej

TVP drugi sezon serialu ,,Stulecie Winnych". Emisja wiosną 2020 roku

Na Śląsku rozpoczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Stulecia Winnych”, zatytułowanego „Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli”. Do obsady nowych odcinków produkcji dołączą: Stefan Pawłowski, Piotr Rogucki, Mateusz Janicki i Lesław Żurek. Premiera w TVP1 odbędzie się wiosną 2020 roku. więcej

620 tys. widzów śledzi nowy reality-show Polsatu ,,Love Island. Wyspa miłości"

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po ponad tygodniu emisji ogląda 620 tys. widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ipsos przeprowadzi dla Polsat, TVP i TVN exit poll z wyborów parlamentarnych

W dniu wyborów parlamentarnych Polsat, Telewizja Polska i TVN będą korzystały z wyników badania exit poll, przeprowadzonego przez Ipsos przed 900 lokalami wyborczymi. więcej

Debiut ,,Gra słów. Krzyżówka" z 573 tys. widzów, ,,Gotowi do gotowania. Start!" z - 469 tys., a ,,Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?" z - 544 tys.

Pokazany w poniedziałek popołudniu w TVP1 pierwszy odcinek nowego teleturnieju „Gra słów. Krzyżówka” oglądało średnio 573 tys. widzów. Debiut programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2 miał 469 tys., oglądających, a pokazana tuż po nim produkcja „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” zainteresowała 544 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Telewizja Polsat z nowym stołem prezenterskim w studiu informacyjnym. Premiera w najbliższym wydaniu ,,Śniadania w Polsat News"

Telewizja Polsat podjęła decyzję o wymianie głównego stołu prezenterskiego w studiu informacyjnym. Nowy obiekt najprawdopodobniej zadebiutuje w najbliższą niedzielę w „Śniadaniu w Polsat News” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nowy serial ,,I Am the Night" od 16 września w TNT (wideo)

W poniedziałek, 16 września stacja TNT rozpocznie emisję nowego 6-odcinkowego serialu „I Am the Night”. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rekordowa słuchalność RMF FM. Jedynka najbardziej w dół, najgorszy od wielu lat wynik PR3

W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które odnotowało najlepszy wynik w historii nadawania i największy wzrost. Z kolei najwięcej straciła Jedynka, a siostrzana Trójka odnotowała najgorszy wynik od wielu lat - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Rada programowa Polskiego Radia zajmie się sprawą Hanny Marii Gizy oraz Marka Mądrzejewskiego

Na najbliższym posiedzeniu rady programowej Polskiego Radia ma zająć się ona sprawą listu dziennikarki Hanny Marii Gizy do prezesa rozgłośni i likwidacją "Klubu ludzi ciekawych wszystkiego" z Dwójki. Dodatkowo rada będzie rozmawiać na temat odwołania z funkcji wicedyrektora Jedynki Marka Mądrzejewskiego. W jego obronie stanął teraz Michał Mońko, były dyrektor Programu I. więcej

 
Firma BCAST pokaże na IBC 2019 w Amsterdamie polski nadajnik radiowy

Polski operator telekomunikacyjny BCAST podczas International Broadcasting Convention zaprezentuje autorskie technologie, nad którymi pracował przez ostatnie dwa lata. Będzie to m.in. Wirtualne Studio, aplikacja webowa dla nadawców radiowych oraz polski nadajnik radiowy. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów i 901 mln zł zysku, zatrudnia 18 tys. osób. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce

W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego br. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł. więcej

Nowe logo Volkswagena jest proste i praktyczne, a hasło mało oryginalne (opinie)

Koncern motoryzacyjny Volkswagen pokazał nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Są one związane ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji. Jak oceniają eksperci wizualnie marka podąża za trendem "less is more" widocznym, szczególnie w branży technologicznej, czyli logo staje się płaskie, często monochromatyczne. Z kolei nowe hasło marki „Nowy Volkswagen” podkreśla raczej nowe otwarcie, ale nie jest szczególnie oryginalne. więcej

Katarzyna Włodarczyk za Igora Kaleńskiego dyrektor zarządzającą BBDO Warszawa

Z początkiem września Katarzyna Włodarczyk, dotychczasowa client service director, awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej agencji BBDO Warszawa. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie agencją w kluczowych obszarach jej działalności. Zastąpiła Igora Kaleńskiego, który pozostaje prezesem BBDO. więcej

Lidl w nowej kampanii podkreśla, że ,,mniej plastiku to więcej na radość z życia" (wideo)

Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której pokazuje konsumentom, jakie działania podejmuje, by zredukować ilość używanego plastiku. Akcję przygotowała GPD Agency. więcej

,,Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom" w kampanii OLX

Serwis ogłoszeniowy OLX przygotował nową kampanię reklamową pod hasłem „Znajdź pracę, w której zarobki odpowiadają kwalifikacjom”. Portal promuje w niej ogłoszenia z kategorii praca. więcej

,,Polska to chory kraj" w kampanii Okręgowej Izby Lekarskiej na rzecz poprawy służby zdrowia (wideo)

Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie zaczęła akcję społeczną „Polska to chory kraj” dotyczącą publicznego systemu ochrony zdrowia. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Today. więcej

Ania Lucińska ponownie w reklamie Rankomatu, promuje ideę smart choice

Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej porównywarki ubezpieczeń, usług finansowych i ofert GSM Rankomat. Twarzą akcji ponownie została Ania Lucińska, aktorka i prezenterka. Akcję przygotowały Wavamaker oraz Papaya Films. więcej

Sąd ogłosił upadłość ICP Group, wierzyciele mają miesiąc na zgłoszenie roszczeń

Warszawski sąd przychylił się do wniosku o upadłość złożonego pod koniec maja br. przez agencję marketingową ICP Group. W ciągu 30 dni od publikacji tego postanowienia wierzyciele firmy mogą zgłaszać swoje roszczenia. więcej

Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów

Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku okrągły miliard - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands). więcej

Pepsi dziękuje za kolejną edycję Wyzwania Smaku w kampanii ,,To Pepsi dla Was"

Trwa kampania „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania marki "For the love of it". Akcja jest także wyrazem wdzięczności dla konsumentów biorących udział w siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi. więcej

W Białymstoku przystanki autobusowe pełne roślinności

Trzy przystanki autobusowe w centrum Białegostoku są pełne roślin. Na dachach wiat oraz wokół nich posadzono wieloletnie krzewy i ozdobne trawy, które mają nie tylko zdobić, ale też poprawiać jakość powietrza. więcej

Małgorzata Marcinkowska: z centrali Oriflame do Synerise

Małgorzata Marcinkowska objęła stanowisko wiceprezes ds. projektowania doświadczeń klientów w spółce technologicznej Synerise. więcej

Volkswagen Samochody Użytkowe zmienia nazwę na Volkswagen Samochody Dostawcze

Volkswagen Samochody Użytkowe wdraża nową identyfikację wizualną marki idącą w zgodzie z podobnymi zmianami, które zachodzą w marce Volkswagen Samochody Osobowe. Zmienia się też nazwa marki na rynku polskim, która brzmieć będzie Volkswagen Samochody Dostawcze. więcej

Nirvik Singh global COO w Grey Group

Nirvik Singh, dotychczasowy prezes i dyrektor generalny agencji Grey Group w regionie Azji i Pacyfiku został mianowany globalnym chief operating officerem w Grey Group. To nowa funkcja w strukturze agencji. więcej

Tymbark w nowym kartonie reklamowany ,,do ostatniej kropli" (wideo)

Ruszyła kampania promująca soki Tymbark (produkowane przez Maspex Wadowice) w nowych kartonowych opakowaniach. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Starcom. więcej

Frances Ralston-Good jako global account director odpowiada za obsługę Procter&Gamble w MediaComie

Frances Ralston-Good została powołana na stanowisko global account directora w sieci MediaCom (GroupM/WPP). Będzie odpowiadać za globalną obsługą koncernu Procter7Gamble, największego klienta agencji. więcej

Arskom dla Budimeksu

Agencja marketingu sportowego Arskom odpowiada za komunikację programu firmy Budimex dotyczącego bezpieczeństwa dzieci na drogach "Hello ICE". więcej

Volkswagen pokazał nowe logo. ,,Wkraczamy w erę elektromobilności"

Koncern motoryzacyjny Volkswagen zaprezentował swój nowy logotyp i identyfikację wizualną marki. Są one związane ze strategią firmy zakładającą rozwój w zakresie elektromobilności i cyfryzacji. Slogan marki to teraz „Nowy Volkswagen”. więcej

Polomarket sponsorem reality-show ,,Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?"

Sieć sklepów Polomarket została sponsorem nowego reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”. Program zadebiutował na antenie 9 września. więcej

Marta Kobińska odpowiada za finanse spółek Brand New Galaxy

Marta Kobińska obejmuje stanowisko chief financial officer w Brand New Galaxy. Będzie zarządzać finansami wszystkich spółek zrzeszonych przez platformę. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Olivia" z nowymi działami, layoutem i logo. Dorota Szelągowska i Leszek Talko felietonistami

W środę 11 września na rynku ukaże się odnowiony miesięcznik „Olivia” (Wydawnictwo Bauer). Odświeżono makietę, w piśmie pojawią się też nowi autorzy, rubryki i tematy. Pismo zyskuje lifestylowy charakter, ma być pozycjonowane w segmencie premium. więcej

,,Twój Styl" i ,,Show" z kuponami rabatowymi na zakupy i badania dla kobiet

Październikowe wydanie magazynu „Twój Styl” ukaże się w rekordowej objętości 424 stron. Zawierać będzie kupony rabatowe do 13 tysięcy sklepów i zniżkę na badania dla kobiet. Podobne kupony będą dostępne w nowym numerze „Show” (oba tytuły należą do Wydawnictwa Bauer). więcej

W trzylecie śmierci Krzysztofa Millera w siedzibie ,,Gazety Wyborczej" odsłonięto jego mural

„Gazeta Wyborcza” (Agora) odsłoniła w poniedziałek mural na siedzibie  wydawcy, poświęcony twórczości zmarłego fotoreportera Krzysztofa Millera. - Był inspiracją dla kilku pokoleń fotoreporterów - mówi szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej” Beata Łyżwa. Mural przygotował Bruno Alhamer. więcej

Wojciech Czuchnowski ma zapłacić 1 tys. zł zadośćuczynienia za znieważenie żołnierza

Serwis TVP.Info podał, że Wojciech Czuchnowski z „Gazety Wyborczej” (Agora) został uznany przez sąd za winnego znieważenia funkcjonariusza Żandarmerii Wojskowej, ma zapłacić mu 1 tys. zł zadośćuczynienia i pokryć koszty procesu. Dziennikarz zapewnia, że nie został skazany, a sprawę warunkowo umorzono. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Katolicka Agencja Informacyjna uruchomiła internetową zbiórkę. Potrzebuje 49 tys. zł miesięcznie

Katolicka Agencja Informacyjna założyła profil w internetowym serwisie Patronite, by zbierać pieniądze na działalność. Celem jest 49 tys. zł miesięcznie. - Naszym obowiązkiem jest korzystanie z możliwości, jakie dają współczesne środki komunikacji - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Marcin Przeciszewski, prezes i redaktor naczelny KAI. więcej

Huawei uruchamia w Polsce własny sklep internetowy z darmową dostawą. ,,Naturalna ewolucja marki"

Na 19 września br. koncern Huawei zapowiedział uruchomienie w Polsce własnego sklepu internetowego. Nowa platforma zaoferuje wszystkie urządzenia producenta dostępne na naszym rynku, a także unikalne oferty dla użytkowników. Sklep ma zapewnić darmową i szybką dostawę zamówień, jego uruchomienie wesprze kampania z udziałem Roberta Lewandowskiego. - Sklep internetowy to kolejny etap ewolucji naszej marki. Platforma ma być dobrze rozpoznawalnym miejscem obecności Huawei w polskiej sieci - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i digitalu Huawei w Polsce. więcej

Apple TV+ od listopada za 24,99 zł, Apple Arcade od 19 września 2019

Podczas wtorkowej konferencji koncern Apple zapowiedział, że platforma Apple TV+ pojawi się na rynku od 1 listopada 2019 roku w cenie 24,99 zł po siedmiodniowym okresie próbnym. Serwis ma być dostępny w 100 krajach na świecie. Z kolei platforma Apple Arcade wejdzie na rynek 19 września i zaoferuje na początek 100 oryginalnych gier. Miesięczna subskrypcja wyniesie również 24,99 zł. więcej

Allegro: w ramach Zapłać Później można na 30 dni odroczyć do 500 zł za zakupy

Platforma Allegro wprowadziła opcję Zapłać Później, w ramach której bezpłatnie będzie można odroczyć na 30 dni płatność za zakup o wartości maksymalnie 500 zł. Serwis współpracuje przy tej usłudze z PayPo. więcej

50 prokuratorów w USA prowadzi śledztwo w sprawie Google. Chodzi o reklamy i wyszukiwarkę

Prokuratorzy z 50 stanów w USA rozpoczęli dochodzenie w sprawie możliwego wykorzystywania przez Google dominującej pozycji na amerykańskim rynku. Chodzi o praktyki dotyczące reklamy cyfrowej oraz segmentu internetowych wyszukiwarek. więcej

Jack Ma przestał być prezesem Alibaba Group. Zastąpi go Daniel Zhang

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Jack Ma, założyciel Alibaba Group  odszedł z funkcji prezesa koncernu. Menedżer i jeden z najbogatszych Chińczyków zamierza poświęcić się działalności charytatywnej w sektorze edukacji. Koncernem pokieruje teraz w całości Daniel Zhang, dotychczasowy dyrektor wykonawczy Alibaba Group. więcej

Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów

Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku okrągły miliard - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands). więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ipsos przeprowadzi dla Polsat, TVP i TVN exit poll z wyborów parlamentarnych

W dniu wyborów parlamentarnych Polsat, Telewizja Polska i TVN będą korzystały z wyników badania exit poll, przeprowadzonego przez Ipsos przed 900 lokalami wyborczymi. więcej

Sondaż: za rządów PiS mniej szacunku i ludzkiej życzliwości niż za PO-PSL

Prawie połowa Polaków (48 proc.) sądzi, że za rządów PiS jesteśmy dla siebie mniej życzliwi i mniej się szanujemy, niż miało to miejsce w okresie rządów PO-PSL - pokazuje badanie dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna. Zdaniem ankietowanych, za czasów PiS jest większe przyzwolenie na mowę nienawiści i hejt, niż miało to miejsce w latach, kiedy u władzy było PO-PSL. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Złote Spinacze 2019: rekordowe 331 zgłoszeń

Do siedemnastej edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło łącznie 331 zgłoszeń, najwięcej w historii. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations, patronem medialnym portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Coca-Cola kontynuuje współpracę z Big Picture

Coca-Cola Poland Services powierzyła agencji realizację działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem na polski rynek nowego napoju energetyzującego Coca-Cola Energy. więcej

PR Calling z nowym klientem z branży ubezpieczeń

Do grona klientów agencji PR Calling dołączyła porównywarka ubezpieczeń Kiosk Polis. więcej

Key PR wypromuje Bluecloud Interactive

Bluecloud Interactive, spółka Loyalty Point specjalizująca się w experience marketingu rozpoczęła współpracę z agencją Key PR. więcej

Puma wybiera do współpracy agencję teal

Marka odzieży i akcesoriów sportowych Puma nawiązała współpracę z agencją public relations teal. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple przedstawia nowe iPhone'y 11 w cenie od 3599 do 7449 złotych
Apple TV+ od listopada za 24,99 zł, Apple Arcade od 19 września 2019
Apple prezentuje zegarek Apple Watch 5 i iPada z ekranem 12,9 cala
Orange Polska i Ericsson zaczęły testy sieci 5G w Warszawie
Hitachi pokazało na IFA 2019 nowe serie telewizorów z Android TV
LG: telewizory OLED z obsługą Nvidia G-Sync
Hearables stanowią prawie połowę rynku wearables. Liderem Apple
Firma BCAST pokaże na IBC 2019 w Amsterdamie polski nadajnik radiowy
Nadchodzą nowe iPhone'y. Relacja na żywo w serwisie YouTube
 
 
 
GOSPODARKA
 
Lidl Polska z 18,3 mld zł wpływów i 901 mln zł zysku, zatrudnia 18 tys. osób. 1,3 mld zł na marketing i inne usługi obce
ZPP krytykuje podwyżki płacy minimalnej zapowiedziane przez PiS. ,,Doprowadzą do wzrostu cen tak jak na Węgrzech"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP drugi sezon serialu ,,Stulecie Winnych". Emisja wiosną 2020 roku
Ritu Arya, Yusuf Gatewood i Marin Ireland w ,,The Umbrella Academy 2"
Jenna Coleman w serialu "The Serpent". Nowa produkcja BBC i Netfliksa
Horror "To: Rozdział 2" podbija kina
Nowy serial ,,I Am the Night" od 16 września w TNT (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj