Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 12 Września 2019
 
 
 
Powstała Karta ochrony dzieci w reklamie. "Ważna praktyka samoregulacji"
 
Po dwóch latach prac Rada Reklamy przy wsparciu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji stworzyła Kartę ochrony dzieci w reklamie. Zakłada ona m.in. konieczność braku treści w reklamach negatywnie wpływających na rozwój dziecka czy zakaz treści lub scen podważających autorytet rodziców lub opiekunów, dyskryminujących ze względu na status materialny czy zawierających podteksty seksualne. - Przekaz reklamowy bardzo często bazuje na ufności i bezbronności dzieci. Reklama nie może naruszać ich praw - przekonywał w środę Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. więcej
 
 
KRRiT i UOKiK rozmawiają w sprawie podwyżek cen Polsatu dla operatorów kablowych. "Zagrożenie stosowania praktyk dyskryminujących"
 
W lipcu br. Telewizja Polsat zapowiedziała wprowadzenie podwyżek dla operatorów kablowych, korzystających z ich oferty retransmisji kanałów. Sprawą właśnie zajął się prezes UOKiK Marek Niechciał, który spotkał się z przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. -Tę sprawę właśnie wyjaśniamy - skierowaliśmy list do Polsatu, rozmawialiśmy z UOKiK. Mamy wątpliwości czy w tym przypadku nie ma zagrożenia stosowaniem praktyk dyskryminujących - mówi nam Witold Kołodziejski, szef KRRiT. więcej
 
 
"Lato z Radiem" w tym roku straciło słuchaczy
 
Od 21 czerwca do 31 sierpnia br. od poniedziałku do soboty Jedynka Polskiego Radia emitowała "Lato z Radiem" oraz "Lato z Radiem Extra". Pasmo zanotowało nieznacznie lepszy wynik, niż ogólna słuchalność stacji w tym okresie. W porównaniu do ubiegłego roku program zanotował jednak spadki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Adam Chmielecki ma zostać prezesem Radia Gdańsk
 
W czwartek Rada Mediów Narodowych zbierze się na posiedzenie w sprawie wyboru nowego szefa Radia Gdańsk. Dziennikarz i publicysta Adam Chmielecki jest jedynym kandydatem na to stanowisko - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Nie uciszą nas" - ,,Gazeta Wyborcza" promuje cyfrowe prenumeraty, pisząc o pozwach od PiS i dekoncentracji mediów
 
„Gazeta Wyborcza” (Agora) zachęca do wykupywania cyfrowych prenumerat serwisu Wyborcza.pl, odwołując się do groźby dekoncentracji mediów. - Próba zniszczenia wolnych mediów spotka się z solidarną reakcją czytelników - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rekordowa słuchalność RMF FM. Jedynka najbardziej w dół, najgorszy od 2003 roku wynik PR3 więcej
 
Nowe logo Volkswagena jest proste i praktyczne, a hasło mało oryginalne (opinie) więcej
 
Festiwal obietnic opozycji nie przebije tego, co wyborcom daje PiS (opinie) więcej
 
Publicis Poland ze wzrostem przychodów i 4,78 mln zł zysku mimo utraty obsługi Orange więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
INŻYNIER STUDIA / WOZU TRANSMISYJNEGO Telewizja Polsat
Operator / Montażysta Grupa ZPR Media
Account Manager Screen Network
Analytics / Research Manager Viacom International Media Networks
Performance Specialist Media Impact Polska
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Redaktor prowadzący serwisu z informacjami lokalnymi Grupa ZPR Media
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Analityk ds. Narzędzi YouTube TVN
Junior YouTube Partnership Consultant TVN
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Inżynier Telewizyjnej Techniki Komputerowej TVN
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
KRRiT i UOKiK rozmawiają w sprawie podwyżek cen Polsatu dla operatorów kablowych. "Zagrożenie stosowania praktyk dyskryminujących"

W lipcu br. Telewizja Polsat zapowiedziała wprowadzenie podwyżek dla operatorów kablowych, korzystających z ich oferty retransmisji kanałów. Sprawą właśnie zajął się prezes UOKiK Marek Niechciał, który spotkał się z przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. -Tę sprawę właśnie wyjaśniamy - skierowaliśmy list do Polsatu, rozmawialiśmy z UOKiK. Mamy wątpliwości czy w tym przypadku nie ma zagrożenia stosowaniem praktyk dyskryminujących - mówi nam Witold Kołodziejski, szef KRRiT. więcej

,,Pytanie na śniadanie" ma lepsze wyniki od ,,Dzień dobry TVN". Oba serwisy ze spadkami

Poranny program TVP2 „Pytanie na śniadanie” śledzi średnio 407 tys. widzów. Z kolei widownia „Dzień dobry TVN” plasuje się na poziomie 373 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Oba serwisy od ponad tygodnia rozpoczynają się wcześniej niż dotychczas. więcej

Michał Winnicki kupił NTL Radomsko. Spółka należała wcześniej do Grupy TVN Discovery Polska

Spółka Michał Winnicki Entertainment została nowym właścicielem NTL Radomsko z Grupy TVN Discovery Polska. - Akwizycja w pełni wpisuje się w naszą aktualną strategię - komentuje Winnicki. więcej

Nowe odcinki ,,Głębi ostrości" od 15 września w TVP Info. Bez emisji w TVP1

Od 15 września w niedziele o godz. 19.00 TVP Info będzie emitować premierowe odcinki reporterskiego cyklu „Głębia ostrości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn względem poprzedniej edycji nie będzie pokazywany na antenie Jedynki, która w byłym paśmie tego projektu nadaje powtórki „Zniewolonej”. więcej

Była redaktor naczelna ,,Niedzieli" powołana do rady programowej TVP

Lidia Dudkiewicz została nowym członkiem rady programowej Telewizji Polskiej. To była redaktor naczelną tygodnika „Niedziela, obecnie współpracuje z tygodnikiem „Sieci”. W radzie programowej TVP Dudkiewicz zastąpiła zmarłego w kwietniu br. Tadeusza Szymę. więcej

HGTV nowym liderem oglądalności. Active Family o 667 proc. do góry

W sierpniu br. nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Czabański: dementi TVP ws. zbierania ,,haków" satysfakcjonujące, media publiczne dostały duże pieniądze - o system niech się martwi rząd

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ocenił, że oświadczenie Telewizji Polskiej w sprawie rzekomego zbierania kompromitujących materiałów o nim jest satysfakcjonujące. Pochwalił też TVP za rozwijanie tematyki kulturalnej. - Docelowe jest to, żeby były pieniądze, a w jaki sposób będą one przekazywane, jest sprawą wtórną - powiedział o finansowaniu mediów publicznych. więcej

Pakiet Polsat Sport Premium w Ipla za 40 zł miesięcznie

Ipla wprowadziła miesięczne płatności dla użytkowników pakietu Polsat Sport Premium. więcej

Zmarł aktor Krzysztof Kalczyński, znany z filmów i seriali

We wtorek rano w wieku 82 lat zmarł Krzysztof Kalczyński, aktor teatralny, filmowy i serialowy. W ostatnich latach był znany m.in. z roli w serialu TVP1 „Klan”. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
"Lato z Radiem" w tym roku straciło słuchaczy

Od 21 czerwca do 31 sierpnia br. od poniedziałku do soboty Jedynka Polskiego Radia emitowała "Lato z Radiem" oraz "Lato z Radiem Extra". Pasmo zanotowało nieznacznie lepszy wynik, niż ogólna słuchalność stacji w tym okresie. W porównaniu do ubiegłego roku program zanotował jednak spadki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Adam Chmielecki ma zostać prezesem Radia Gdańsk

W czwartek Rada Mediów Narodowych zbierze się na posiedzenie w sprawie wyboru nowego szefa Radia Gdańsk. Dziennikarz i publicysta Adam Chmielecki jest jedynym kandydatem na to stanowisko - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grzegorz Jankowski prowadzącym wywiady w "Sygnałach Dnia" radiowej Jedynki

Dziennikarz i publicysta Grzegorz Jankowski dołączył do grona prowadzących rozmowy o tematyce politycznej w "Sygnałach Dnia" w Programie Pierwszym Polskiego Radia. - Na razie ustalono, że będę prowadzić wydania w środy - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Czabański: dementi TVP ws. zbierania ,,haków" satysfakcjonujące, media publiczne dostały duże pieniądze - o system niech się martwi rząd

Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ocenił, że oświadczenie Telewizji Polskiej w sprawie rzekomego zbierania kompromitujących materiałów o nim jest satysfakcjonujące. Pochwalił też TVP za rozwijanie tematyki kulturalnej. - Docelowe jest to, żeby były pieniądze, a w jaki sposób będą one przekazywane, jest sprawą wtórną - powiedział o finansowaniu mediów publicznych. więcej

 
45 podcastów trafiło na RMF ON. Wśród autorów Zalewski, Żuchowski, Krawczyk i Zieliński

RMF FM zaczęło udostępniać podcasty nie tylko na swojej głównej stronie internetowej, lecz także w osobnej części serwisu RMFon.pl i aplikacji mobilnej RMF ON. We wrześniu pojawiło się tam 45 własnych produkcji Grupy RMF. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Powstała Karta ochrony dzieci w reklamie. "Ważna praktyka samoregulacji"

Po dwóch latach prac Rada Reklamy przy wsparciu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji stworzyła Kartę ochrony dzieci w reklamie. Zakłada ona m.in. konieczność braku treści w reklamach negatywnie wpływających na rozwój dziecka czy zakaz treści lub scen podważających autorytet rodziców lub opiekunów, dyskryminujących ze względu na status materialny czy zawierających podteksty seksualne. - Przekaz reklamowy bardzo często bazuje na ufności i bezbronności dzieci. Reklama nie może naruszać ich praw - przekonywał w środę Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. więcej

MullenLowe MediaHub zdobył wart blisko 12 mln zł budżet mediowy Poczty Polskiej

Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Poczty Polskiej na świadczenie usług mediowych. Pokonał w nim czterech konkurentów: ClickAd Interactive, Infinity Media, Media Group i Value Media, który bronił obsługi tego klienta. więcej

Opinie testujących kierowców reklamują Renault Megane (wideo)

W najnowszej kampanii reklamującej samochody Renault Megane (Renault Polska) wykorzystano opinie kierowców, którzy testowali auta tej marki. Działania reklamowe przygotowały i realizują agencje Publicis, Publicis DWL, OMD i Film Produkcja. więcej

Zalando prezentuje nowe hasło "Free to be"

Platforma ecommerce Zalando promuje się od teraz nowym hasłem "Free to be". W komunikującej to kampanii pokaże ludzi, którzy wyrażają znaczenie słów "możesz być kim chcesz". Kreacją zajęła się agencja Grey z Londynu. więcej

Sektorowa Rada ds. Kompetencji przy SAR zajmie się rozwojem kwalifikacji zawodowych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zainicjowały utworzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji sektora komunikacji marketingowej. Jej celem jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez potencjalnych pracowników do wymagań rynku i pracodawców. więcej

Małgorzata Socha pomaga wybierać narożnik w reklamie salonów meblowych Agata

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej salonów meblowych Agata. Spot z udziałem ambasadorki marki, aktorki Małgorzaty Sochy, przygotowała agencja PZL. więcej

"The New York Times" w kampanii "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie

"The New York Times" w kampanii reklamowej "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie. Działania przygotowała agencja Droga5. więcej

"Kupuj świadomie!" - wspólna kampania Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, wspólnie z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, realizuje ogólnopolską kampanię informacyjną "Kupuj świadomie!". Celem działań jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat oznakowania „Produkt polski”. więcej

Continental Opony Polska startuje z loterią

Pod hasłem „Wielka Loteria Continental” wystartowała promocja Continental Opony Polska skierowana do klientów biznesowych. więcej

Małgosia Bela w kampanii Zara Care for Water promującej ochronę zasobów słodkiej wody

Modelka Małgosia Bela została twarzą pierwszej kapsułowej kolekcji marki odzieżowej Zara - Care for Water. Kolekcja powstała we współpracy z organizacją non-profit Water.org, a jej celem jest wywarcie pozytywnego wpływu na hodowców bawełny organicznej, poprzez ułatwienie im dostępu do urządzeń sanitarnych i wody pitnej. więcej

Sitek i Otsochodzi w muzycznym projekcie ,,Mam Chill" dla Pizza Hut

Utwór i teledysk pt. „Mam Chill” to efekt współpracy raperów Sitka i Otsochodzi w ramach projektu Pizza Hut Records, skierowanego do młodych muzyków. więcej

Historia słynnego mówcy motywacyjnego w kampanii KFC

Sean Astin, aktor znany z ról we "Władcy Pierścieni" i "Stranger Things", wcielił się w słynnego mówcę motywacyjnego Daniela "Rudy" Ruettigera w najnowszej kampanii KFC. więcej

Recepty czasem odlatują w reklamie promującej Internetowe Konto Pacjenta (wideo)

Trwa ogólnopolska kampania społeczna Ministerstwa Zdrowia pod hasłem „Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego zdrowia”. Przygotowała ją Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

Joanna Olkiewicz: z GoldenSubmarine do Chapter1

Z początkiem września Joanna Olkiewicz zaczęła pracę jako group account manager w agencji reklamowej Chapter1. Poprzednio była związana z GoldenSubmarine, a wcześniej m.in. z TBWA/Tequila Polska i GPD Advertising. więcej

Havas Media globalną agencją mediową TripAdvisor

Platforma turystyczna TripAdvisor wybrała sieć Havas Media (Havas Media Group) do globalnej obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. więcej

Olewnik wprowadza na rynek kabanosy Enjoy

Na rynku pojawiła się nowość - kabanosy Enjoy firmy Olewnik. Wprowadzenie produktów wspiera kampania reklamowa. więcej

Ewa Pniak: z Agencji Warszawa do Scholz & Friends Warszawa

Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączyła Ewa Pniak. Objęła stanowisko copywritera w zespole Józka Dutkiewicza, creative directora agencji. więcej

Opus B Brand Design zmienia nazwę na HiBrands

HiBrands to nowa nazwa agencji Opus B Brand Design, wydzielonej z Opus B w styczniu tego roku. Zespołem HiBrands zarządza Monika Kamińska-Młyniec. więcej

Intellect przeprowadza rebranding, w zespole Łukasz Gad

W ramach rebrandingu agencja Intellect zmienia identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło na „Rozumiemy bardziej”. Zmiany obejmują też strukturę firmy. Do zespołu dołączył ponadto Łukasz Gad, senior graphic & motion designer. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Nie uciszą nas" - ,,Gazeta Wyborcza" promuje cyfrowe prenumeraty, pisząc o pozwach od PiS i dekoncentracji mediów

„Gazeta Wyborcza” (Agora) zachęca do wykupywania cyfrowych prenumerat serwisu Wyborcza.pl, odwołując się do groźby dekoncentracji mediów. - Próba zniszczenia wolnych mediów spotka się z solidarną reakcją czytelników - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, wicenaczelny „GW”. więcej

Sylwia Bartosek-Środa i Kamila Iga Burniewicz pożegnały się z ,,Faktem"

Pracę w „Fakcie” (Ringier Axel Springer Polska) zakończyły redaktorki Sylwia Bartosek-Środa i Kamila Burniewicz. Bartosek-Środa pracowała w dzienniku przez 15 lat, przeszła do miesięcznika „Tak Rodzinie” (Wydawnictwo Sióstr Loretanek). więcej

Ziemkiewicz musi przeprosić Dryjańską na Onecie za wpis o zdeformowaniu. ,,Sąd postanowił mnie zrujnować na rzecz RASP"

Sąd Apelacyjny w Warszawie zmienił wyrok pierwszej instancji, nakazując publicyście „Do Rzeczy” Rafałowi Ziemkiewiczowi przeproszenie dziennikarki naTemat.pl Anny Dryjańskiej za wpis twitterowy, w którym zasugerował, że „jest zdeformowana, a jednak ją mama urodziła”. - Sąd Apelacyjny w Warszawie postanowił mnie właśnie zrujnować na rzecz koncernu Ringer Axel Springer - skomentował Ziemkiewicz, oceniając, że publikacja przeprosin może kosztować nawet ponad 100 tys. zł. więcej

Koniec drukowanej wersji ,,Marie Claire" w Wielkiej Brytanii. Magazyn tylko w postaci elektronicznej

Koncern TI Media, wydawca brytyjskiej edycji magazynu „Marie Claire” postanowił zakończyć wydawanie tego tytułu w drukowanej wersji. Miesięcznik będzie dostępny nadal, ale jedynie w cyfrowej edycji dostępnej przez internet, na razie nie podano szczegółów dotyczących subskrypcji. Powodem decyzji jest słabnąca sprzedaż „Marie Claire” w tradycyjnej postaci. więcej

Felietonista ,,Sieci" zawieszony przez uczelnię po tekście ,,Wędrowni gwałciciele" o LGBT

Profesor Aleksander Nalaskowski z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu został w środę zawieszony na trzy miesiące w obowiązkach nauczyciela akademickiego. To skutek jego felietonu, zamieszczonego w tygodniku „Sieci”, w którym osoby manifestujące na rzecz praw mniejszości seksualnych określił jako „obleśne, grube baby” i „zniewieściałych gogusi”. więcej

"The New York Times" w kampanii "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie

"The New York Times" w kampanii reklamowej "The Truth Has a Voice" porusza problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie. Działania przygotowała agencja Droga5. więcej

Adam Buła z ,,Polska The Times" przeprosił Michała Kolanko za wpis o ,,rozdymanym ego z fizycznymi objawami"

Adam Buła z „Polska The Times” (Polska Press Grupa) zarzucił na Twitterze rozbuchane ego Michałowi Kolanko z „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), robiąc aluzję do jego wyglądu. Następnego dnia przeprosił za swoje słowa. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google i Facebook w dół, OLX przed Interią. WP.pl z najdłuższym czasem korzystania (Gemius/PBI z sierpnia)

W sierpniu br. Grupa Google i Facebook zanotowały w Polsce dużo niższe zasięgi niż w lipcu, a Grupa OLX wyprzedziła Grupę Interia.pl. Najlepsze wyniki średniego czasu korzystania przez internautów osiągają Wirtualna Polska, Google i Grupa TVP. więcej

Ponad 540 tys. zł uzbierali internauci dla 99-letniej okradzionej kobiety z Bielska-Białej

Ponad 540 tys. zł w ciągu niespełna dwóch dni wpłacili internauci na rzecz 99-letniej Ewy Bebek z Bielska-Białej, która została okradziona kilka dni wcześniej. Złodzieje zabrali z jej mieszkania ok. 4 tys. zł, które były oszczędnościami jej życia. więcej

CDA Premium ma już 207 tys. subskrybentów, przez rok wzrost o 62 proc.

Z płatnej oferty CDA Premium portalu CDA.pl na koniec sierpnia korzystało 207 tys. użytkowników. W br. usługa zyskała 35 tys. subskrybentów. więcej

Facebook będzie aktywniej przeciwdziałał samobójstwom. Blokowanie groźnych treści i monitorowanie dyskusji

Facebook zapowiedział wprowadzenie nowych rozwiązań pomagających w walce z problemem treści dotyczących samobójstw i samookaleczeń pojawiających się w serwisie. W ciągu trzech miesięcy na Facebooku zablokowano 1,5 miliona materiałów o tej tematyce, w planach jest wprowadzenie systemu analizowania dyskusji pomiędzy użytkownikami dotyczących samobójstw. więcej

Zalando prezentuje nowe hasło "Free to be"

Platforma ecommerce Zalando promuje się od teraz nowym hasłem "Free to be". W komunikującej to kampanii pokaże ludzi, którzy wyrażają znaczenie słów "możesz być kim chcesz". Kreacją zajęła się agencja Grey z Londynu. więcej

Google Chrome 77 dostępny. Co nowego? (wideo)

Google udostępnił nowe, stabilne wydanie przeglądarki internetowej Chrome, oznaczone numerem 77. więcej

Najszybciej ładują się Onet i Money.pl, najwolniej Filmweb, WP.pl i Facebook. Wszystkie serwisy mocno przyspieszyły (TOP14)

Wśród czołowych serwisów internetowych w Polsce najszybciej ładują się Onet.pl i Money.pl, a najwolniej Filmweb, Facebook i WP.pl. Przez ostatnie dwa lata mocno zmalał czas ładowania się wszystkich witryn, najbardziej Onetu, WP, Gazeta.pl i Allegro - wynika z badania firmy Hosters. więcej

Sektorowa Rada ds. Kompetencji przy SAR zajmie się rozwojem kwalifikacji zawodowych

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zainicjowały utworzenie Sektorowej Rady ds. Kompetencji sektora komunikacji marketingowej. Jej celem jest standaryzacja oraz lepsze dopasowanie kompetencji nabywanych przez potencjalnych pracowników do wymagań rynku i pracodawców. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Hill+Knowlton Strategies przejmuje od AM Art-Media obsługę komunikacyjną Biedronki

Jeronimo Martins Polska rozstrzygnęło przetarg na obsługę komunikacyjną sieci sklepów Biedronka. Klient wybrał do współpracy Hill+Knowlton Strategies Poland. więcej

Ambra Brands klientem Consulting'n More

Do grona klientów agencji Consulting'n More dołącza Ambra Brands, dystrybutor win oraz alkoholi mocnych w Polsce. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
REbuild wydrukował pierwszy w Polsce betonowy budynek. Koszty niższe o połowę
Uber zapowiada zwolnienia. Pracę straci 435 osób
 
 
 
GOSPODARKA
 
Małgosia Bela w kampanii Zara Care for Water promującej ochronę zasobów słodkiej wody
W Lidlu można kupić odzież sportową z materiałów z recyklingu
Od 14 września nowy sposób logowania do banków. Konieczny dodatkowy kod lub odcisk palca
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Zmarł aktor Krzysztof Kalczyński, znany z filmów i seriali
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj