Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 17 Września 2019
 
 
 
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku"
 
Od 15 października br. dla abonentów Canal+ we Francji udostępniony zostanie serwis Netflix. Podobna oferta wkrótce ma się pojawić w naszym kraju. - Będziemy mogli stworzyć najlepszą i najpełniejszą ofertę na polskim rynku, w tym unikalną ofertę dostępu do treści w 4K - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalny platformy Canal+. więcej
 
 
PKN Orlen złożył wniosek do Komisji Europejskiej w sprawie przejęcia Ruchu
 
PKN Orlen liczy, że do sfinalizowania przejęcia Ruchu dojdzie jeszcze w 2019 roku. Prezes Orlenu Daniel Obajtek poinformował, że trwają rozmowy o warunkach transakcji, a do Komisji Europejskiej trafił wniosek o zgodę na koncentrację. więcej
 
 
Rymkiewicz, Ptaszyn Wróblewski, Kostrzewski, Dobosz i Talczewski z Nagrodami Mediów Publicznych
 
Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa przyznały w poniedziałek Nagrody Mediów Publicznych. Inicjatywa wróciła po 11 latach, wyróżnienia zostały przyznane w kategoriach: obraz, słowo oraz muzyka. Patronat nad inicjatywą objęła Rada Mediów Narodowych.   więcej
 
 
Michał Pietniczka żegna się z Ringier Axel Springer Polska, Robert Mojsak na czele wideo Onetu
 
Po ponad pięciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Michał Pietniczka, dyrektor wideo w Onecie. Jego obowiązki przejmie Robert Mojsak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Towarzystwo Dziennikarskie: plany PiS to śmierć niezależnego dziennikarstwa. Ministerstwo Kultury: dostęp do zawodu będzie otwarty
 
PiS w swoim programie wyborczym zapowiedział ustawowe uregulowanie zawodu dziennikarza, które zakładałoby m.in. utworzenie samorządu dziennikarskiego, który "dbałby o standardy etyczne i zawodowe". Towarzystwo Dziennikarskie uważa, że plany tej partii to zapowiedź "śmierci niezależnego dziennikarstwa", ale Ministerstwo Kultury zapewnia, że dostęp do zawodu będzie otwarty. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
PiS ustawowo ureguluje zawód dziennikarza. Braun: ograniczanie wolności mediów więcej
 
Żabka chce mieć 6 tys. sklepów na koniec roku, zniknie marka Freshmarket. Aplikacja Żappka z 1,7 mln użytkowników więcej
 
Nowe zasady w serwisach bankowych i przy płatnościach kartą: co zmieniają największe banki? więcej
 
WP.pl z mniejszą przewagą nad Onetem, Gazeta.pl dogoniła Interię w zasięgu (strony główne) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Program Manager Viacom International Media Networks
Digital Media Strategist Kerris Group
Specjalista ds. Digital Performance TVN
Starszy Specjalista ds. Produktu VOD TVN
Dokumentalista / Researcher TVN
Producent TVN24 TVN
INŻYNIER STUDIA / WOZU TRANSMISYJNEGO Telewizja Polsat
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
Digital Sales Specialist Cityboard Media
Digital Out of Home Product Manager Jet Line
Konsultant ds. Sprzedaży Jet Line
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku"

Od 15 października br. dla abonentów Canal+ we Francji udostępniony zostanie serwis Netflix. Podobna oferta wkrótce ma się pojawić w naszym kraju. - Będziemy mogli stworzyć najlepszą i najpełniejszą ofertę na polskim rynku, w tym unikalną ofertę dostępu do treści w 4K - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalny platformy Canal+. więcej

,,Jaka to melodia?" z Brzozowskim ma o 190 tys. widzów więcej niż z Norbim

Pierwsze siedem wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 190 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,4 mln widzów ,,Koła fortuny" z Norbim. Teleturniej ze wzrostem oglądalności

Pierwsze dziewięć odcinków „Koła fortuny” z udziałem Norberta „Norbi” Dudziuka w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,40 mln osób. Początek obecnego sezonu teleturnieju względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskał 80 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Duńska telewizja publiczna kręci reportaż o "państwie PiS", jednym z bohaterów były pracownik TVP

Były dziennikarz Telewizji Polskiej Piotr Owczarski, który w wystąpieniu w Parlamencie Europejskim porównywał pracę w Telewizji Polskiej do "obozu pracy w Korei Północnej" i nazywał spółkę "chorą machiną" ma być jednym z bohaterów dokumentu o "państwie PiS", który szykuje duńska telewizja publiczna. Sam startuje w jesiennych wyborach do parlamentu z listy Polskiego Stronnictwa Ludowego. więcej

Szef TAI zapewnia: TVP Info pokazuje konwencje KO, opozycja przez minimum 2 godziny dziennie

Dominika Wielowieyska w „Gazecie Wyborczej” zarzuciła Telewizji Polskiej, że w czasie kampanii wyborczej faworyzuje Prawo i Sprawiedliwość, za to ogranicza relacje z konwencji innych partii. - Pokazujemy wystąpienia liderów opozycji - na żywo lub z lekkim opóźnieniem (jeżeli kolidują z innymi wydarzeniami) - zapewnił Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. więcej

Trzeci sezon serialu ,,Ślad" od 14 października w Polsacie. Zastąpi ,,Love Island"

W poniedziałek, 14 października Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Ślad” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że produkcja będzie emitowana w dotychczasowym paśmie, czyli od poniedziałku do czwartku około godz. 22.00. więcej

Superstacja zawiesiła nadawanie programów na żywo

Od poniedziałku, 16 września br. Superstacja nie nadaje już programów na żywo, a jedynie pasmo powtórkowe. Taka sytuacja potrwa prawdopodobnie do października, kiedy ma pojawić się nowa, docelowa ramówka kanału. więcej

Canal+ będzie transmitować mecze NBA przez kolejne dwa sezony

Platforma Canal+ (do niedawna działająca pod nazwą nc+) przedłużyła o dwa sezony umowę dotyczącą transmisji w Polsce meczów ligi koszykarskiej NBA. W każdym sezonie będzie mogła pokazać 154 spotkania. więcej

Polsat nowym liderem, udany tydzień TV Puls. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Austria hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, eliminacyjny mecz do Euro 2020 Polska-Austria oraz reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji nowym liderem został Polsat, który wyprzedził TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

508 tys. widzów debiutu drugiej edycji ,,Big Brothera" w TVN7

Pokazany w piątek wieczorem w TVN7 pierwszy odcinek drugiego sezonu reality-show „Big Brother” oglądało średnio 508 tys. widzów. więcej

Matka Krzysztofa Brejzy wytacza proces karny Samuelowi Pereirze za zarzucanie jej udziału w tzw. aferze hejterskiej

Poseł Platformy Obywatelskiej Krzysztof Brejza poinformował, że jego matka Aleksandra złożyła prywatny akt oskarżenia przeciw Samuelowi Pereirze, szefowi portalu TVP.Info. Serwis kilka dni temu opisał jej rzekomy udział w tzw. aferze hejterskiej w inowrocławskim ratuszu. - Dość bezkarności opłacanych przez PiS hejterów - zapowiada na Twitterze Krzysztof Brejza. Pereira odpowiada: - Pan kłamie i odwraca pojęcia. więcej

,,Na tapecie" przeniesione z Superstacji do Polsat Cafe

W niedzielę wyemitowano ostatni w Superstacji odcinek programu „Na tapecie” o tematyce show-biznesowej. Od początku października cykl będzie emitowany w Polsat Cafe. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rymkiewicz, Ptaszyn Wróblewski, Kostrzewski, Dobosz i Talczewski z Nagrodami Mediów Publicznych

Telewizja Polska, Polskie Radio i Polska Agencja Prasowa przyznały w poniedziałek Nagrody Mediów Publicznych. Inicjatywa wróciła po 11 latach, wyróżnienia zostały przyznane w kategoriach: obraz, słowo oraz muzyka. Patronat nad inicjatywą objęła Rada Mediów Narodowych.   więcej

 
Gabi Drzewiecka z podcastem w Tidal Polska

Gabi Drzewiecka, która prowadziła autorską audycję "Gabinet Dźwięku" w Chilii Zet (Grupa Eurozet) teraz będzie nagrywać własne programy w formie podcastów. Odcinki pojawią się na platformie Tidal Polska. więcej

 
Przedwyborcze podcasty w serwisie Tok FM. Wśród autorów Baca-Pogorzelska, Szacki i Orliński

Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadza nową serię podcastów „Ostatnie 24 godziny kampanii”. Od poniedziałku do piątku można ich słuchać na stronie Tokfm.pl i w aplikacji mobilnej. więcej

 
32 pkt. proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Złote Przeboje Karolina awansowały na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Złote Przeboje Karolina - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od marca do sierpnia br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Tysiące pracowników, tysiące historii" - Lidl znów reklamuje się jako pracodawca (wideo)

Lidl Polska rozpoczął kolejną kampanię, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Tysiące pracowników, tysiące historii”. Firma podkreśla, że przez rok podwyższyła pensje o 9 proc. i zapowiada zatrudnienie tysiąca nowych pracowników. więcej

Mateusz Kirstein odchodzi ze studia Dobro i grupy Platige Image

Z końcem września Mateusz Kirstein żegna się z grupą Platige Image, w której przez ostatnie 3,5 roku był wiceprezesem studia produkcyjnego Dobro. Wcześniej pracował m.in. w Film Produkcji i Eurozecie. więcej

Beata Bacieczko head of video production w Prodigious

Beata Bacieczko objęła nowo utworzone stanowisko head of video production w Prodigious, działającym w ramach Publicis Groupe centrum tworzenia contentu i produkcji. Firma rozszerza działalność na nowe kraje europejskie, Rosję, Bliski Wschód i Indie oraz rozbudowuje kompetencje w trzech pozostałych dziedzinach: CGI - filmowej animacji 3D, w DTP oraz produkcji BTL. więcej

Firma mfind zmienia się w Punkta i startuje z kampanią telewizyjną "ubezpieczenia trafione w punkt"

Porównywarka ubezpieczeniowa mfind zmieniła nazwę na Punkta. Rebrandigowi towarzyszy kampania reklamowa, przygotowana przez LiquidThread, Mamastudio, Highnoon i Arena Media. więcej

PZU w kampanii ,,Prowadzisz? Odłóż telefon" uświadamia zagrożenia (wideo)

Firma ubezpieczeniowa PZU rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem „Prowadzisz? Odłóż telefon”, która ma uświadamiać zagrożenia związane m.in. z jednoczesnym korzystaniem z telefonu i prowadzeniem samochodu. więcej

Billboardy McDonald's wykorzystywane jako ule dla pszczół (wideo)

Szwedzki oddział McDonald’s we współpracy z agencją reklamową Nord DBB instaluje na billboardach z jego reklamami miniaturowe ule dla pszczół. więcej

Wielka siła małych gestów w kampanii #DobryKierowca PKN Orlen

Pod hasłem #DobryKierowca ruszyła kampania wizerunkowa PKN Orlen w której koncern promujeą swoje działania prospołeczne. Akcję przygotowała agencja Red8 Advertising. więcej

Antonina Banaś: Z Grupy Abstra do Spotlight Agency

Antonina Banaś objęła stanowisko producenta wykonawczego w agencji influencer marketingu Spotlight. Przez ostatnie cztery lata była związana z Grupą Abstra. więcej

Carrefour z kolejną odsłoną akcji ,,BIO na zdrowie"

W drugiej odsłonie kampanii „BIO na zdrowie” Carrefour Polska pokazuje rolników i producentów produktów naturalnych, współpracujących na stałe z detalistą. Działania przygotowały Saatchi&Saatchi, Arena Media, K2 Precise i Performics. więcej

"Jak być samcem alfa?" pyta Snickers

Marka batonów Snickers rozpoczęła kampanię reklamową w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Akcję przygotowała agencja BBDO Dubaj. więcej

Miejskie okna reklamowe MORE w ofercie Jet Line

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line uruchamia nową sieć  nośników MORE - Miejskie Okna Reklamowe. W październiku pojawią się w Warszawie, a później w kolejnych, największych miastach w Polsce. więcej

Stowarzyszenie Wiosna z kampanią społeczną #OdpowiadamDobrem

Ruszyła akcja społeczna #OdpowiadamDobrem Stowarzyszenia Wiosna, odpowiedzialnego za inicjatywy Szlachetna Paczka oraz Akademia Przyszłości. więcej

IKEA podnosi o 100 proc. cenę hot-dogów

Szwedzka sieć sklepów IKEA zdecydowała się podnieść cenę hot-dogów o 100 proc. Nie zmieniała jej od 22 lat. więcej

Bodo Kaniewski senior art directorem w Feeders Agency

Bodo Kaniewski dołączył do zespołu Feeders Agency, na stanowisko senior art director. więcej

Leniva Studio przygotuje wizualizacje na stoisko Polski na Expo Dubai 2020

Studio graficzne i brandingowe Leniva Studio wygrała konkurs na „Stworzenie znaku graficznego (logo) i systemu identyfikacji wizualnej udziału Polski w Wystawie Światowej EXPO Dubaj 2020 oraz systemu informacji wizualnej w Pawilonie Polski”. więcej

Wiśniowski przedłużył umowę sponsorską z Girondins Bordeaux

Firma Wiśniowski produkująca bramy, okna, drzwi i ogrodzenia przedłużyła kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Girondins Bordeaux. Współpracuje z nim w tym zakresie od jesieni 2017 roku. więcej

Vodafone przenosi obsługę mediową z Wavemaker do Carat

Koncern Vodafone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową. Wybrał w nim do współpracy agencję Carat (Dentsu Aegis Network), co jest równoznaczne z zakończeniem kooperacji z Wavemaker (GroupM/WPP). więcej

Koalicja Obywatelska promuje się z hasłem ,,#SilniRazem". PiS wytyka hejt, rzeczniczka Lewicy krytykuje, Lis mobilizuje

Koalicja Obywatelska zainaugurowała nową odsłonę swojej kampanii wyborczej pod hasłem „#SilniRazem”. Za przyjęcie tego sloganu krytykują KO zarówno PiS, jak i rzeczniczka SLD Anna Maria Żukowska, natomiast podchwycił go Tomasz Lis. Od łącznia sloganu z jej plakatami wyborczymi odcięła się Małgorzata Kidawa-Błońska, kandydatka KO na premiera. więcej

T-Mobile umieścił na muralach bohaterów produkcji Netfliksa

Przy ulicach Pięknej i Jaworzyńskiej w Warszawie T-Mobile umieścił murale z bohaterami produkcji oryginalnych platformy Netflix. więcej

Carex z loterią, do wygrania bony na łazienkę

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Carex (Grupa PZ Cussons) wystartowała z loterią konsumencką „Nowa łazienka w zasięgu ręki”. Akcja potrwa do 31 października. więcej

Goplana z konkursem ,,#Let's Bake!"

Ruszył konkurs konsumencki „#Let’s Bake!” marki słodyczy Goplana (Colian), adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Działania wspiera kampania w internecie i komunikacja w punktach sprzedaży. więcej

Caprio w dwóch nowych smakach

Marka soków Caprio (Maspex) ma nowe log i opakowania, do oferty wprowadzono dwa nowe smaki: jabłko – mango oraz jabłko – truskawka. więcej

Wieden+Kennedy obsługuje reklamowo McDonald's

McDonald’s w USA wybrał nowojorski oddział agencji Wieden+Kennedy do stałej obsługi kreatywnej. więcej

Opoka Ventures i White Morecra za 800 tys. zł kupują 60 proc. udziałów Adepto z Grupy Sare

Spółka Adepto należąca do Grupy Sare zawarła umowę, na mocy której jej nowe udziały za 800 tys. zł kupią fundusze Opoka Ventures i White Morecra. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój biznesowy i spłatę zadłużenia wobec Sare. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
PKN Orlen złożył wniosek do Komisji Europejskiej w sprawie przejęcia Ruchu

PKN Orlen liczy, że do sfinalizowania przejęcia Ruchu dojdzie jeszcze w 2019 roku. Prezes Orlenu Daniel Obajtek poinformował, że trwają rozmowy o warunkach transakcji, a do Komisji Europejskiej trafił wniosek o zgodę na koncentrację. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie: plany PiS to śmierć niezależnego dziennikarstwa. Ministerstwo Kultury: dostęp do zawodu będzie otwarty

PiS w swoim programie wyborczym zapowiedział ustawowe uregulowanie zawodu dziennikarza, które zakładałoby m.in. utworzenie samorządu dziennikarskiego, który "dbałby o standardy etyczne i zawodowe". Towarzystwo Dziennikarskie uważa, że plany tej partii to zapowiedź "śmierci niezależnego dziennikarstwa", ale Ministerstwo Kultury zapewnia, że dostęp do zawodu będzie otwarty. więcej

,,Party" na czele dwutygodników people w lipcu. ,,Gala" o 59 proc. w dół

W lipcu 2019 br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmiany w ,,Tygodniku Poradnik Rolniczy": treści lifestyle'owe i powieść kryminalna w odcinkach

„Tygodnik Poradnik Rolniczy” (Polskie Wydawnictwo Rolnicze) ukazał się w odświeżonej szacie graficznej. W magazynie pojawiły się nowe działy, zmieniły się okładka i makieta. więcej

Artur Wichniarek, Kamil Kosowski i Łukasz Kadziewicz felietonistami ,,Przeglądu Sportowego"

Współpracę z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) jako felietoniści zaczęli byli piłkarze Artur Wichniarek i Kamil Kosowski oraz były siatkarz Łukasz Kadziewicz. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku"

Od 15 października br. dla abonentów Canal+ we Francji udostępniony zostanie serwis Netflix. Podobna oferta wkrótce ma się pojawić w naszym kraju. - Będziemy mogli stworzyć najlepszą i najpełniejszą ofertę na polskim rynku, w tym unikalną ofertę dostępu do treści w 4K - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edyta Sadowska, prezes i dyrektor generalny platformy Canal+. więcej

Michał Pietniczka żegna się z Ringier Axel Springer Polska, Robert Mojsak na czele wideo Onetu

Po ponad pięciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi Michał Pietniczka, dyrektor wideo w Onecie. Jego obowiązki przejmie Robert Mojsak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polacy w 2021 roku będą oglądać wideo w internecie 70 minut dziennie, reklama wideo 18 proc. w górę

W 2021 roku średni czas poświęcony na konsumpcję treści wideo w internecie osiągnie w Polsce 70 minut dziennie. To wciąż mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie). Wartość rynku reklamy online video na świecie przekroczy w 2021 roku 1/3 wartości rynku reklamy telewizyjnej - wynika z raportu agencji mediowej Zenith (Publicis Media). więcej

Facebook z nowymi narzędziami dla twórców wideo. Próbne relacje live, powtórki transmisji i dodatkowe statystyki

Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych rozwiązań przeznaczonych dla twórców treści wideo. W ofercie pojawią się próbne transmisje na żywo, dodatkowe narzędzia edycji filmów, a także bardziej rozbudowane statystyki związane z platformą Creator Studio. więcej

Unia Europejska chce przyspieszyć prace nad podatkiem cyfrowym. Ma obowiązywać we wszystkich państwach członkowskich

Paolo Gentiloni, nowy komisarz do spraw ekonomii i finansów zapowiedział, że Unia Europejska będzie dążyć do jak najszybszego wprowadzenia podatku cyfrowego dla największych firm technologicznych. Według zapowiedzi danina miałaby zostać wprowadzona w 2020 roku we wszystkich państwach członkowskich wspólnoty. więcej

Youtuberzy z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja promują AliExpress

Platforma ecommerce AliExpress ruszyła z kampanią promocyjną z udziałem polskich youtuberów: z kanałów Baku Family, MaturaToBzdura i JelenieJaja. Za koncepcję oraz koordynację działań odpowiada LifeTube. więcej

Moto.pl z plebiscytem The Best of Moto. W jury Odeta Moro i Łukasz Kijek

Ruszyła druga edycja branżowego plebiscytu The Best of Moto organizowanego przez redakcję Moto.pl (Agora). Internauci wybiorą w nim najlepsze modele samochodów w 10 kategoriach i wskażą debiut roku. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Ewelina Wojtysiak-Sowakieruje na czele działu obsługi klienta w Made in PR

Ewelina Wojtysiak-Sowa awansowała w agencji Made in PR  na nowo utworzone stanowisko client service director. W firmie pracuje od ubiegłego roku. więcej

Blame Us zajmie się kampanią firmy CinematicVR

Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła firma CinematicVR produkująca treści VR i AR dla klientów biznesowych. Agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją działań związanych z kampanią informacyjno-promocyjną platformy LookRoom. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
E-recepty udostępnione w aplikacji mObywatel. Można kupować leki za pomocą smartfona
Unia Europejska chce przyspieszyć prace nad podatkiem cyfrowym. Ma obowiązywać we wszystkich państwach członkowskich
Huawei Mate 30 na nowych zdjęciach. Wersja Porsche z innym układem obiektywów
 
 
 
GOSPODARKA
 
,,Tysiące pracowników, tysiące historii" - Lidl znów reklamuje się jako pracodawca (wideo)
Unia Europejska chce przyspieszyć prace nad podatkiem cyfrowym. Ma obowiązywać we wszystkich państwach członkowskich
IKEA podnosi o 100 proc. cenę hot-dogów
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Trzeci sezon serialu ,,Ślad" od 14 października w Polsacie. Zastąpi ,,Love Island"
W 2021 premiera filmu "The Suicide Squad". Kto wystąpi?
Christian Bale i Matt Damon w filmie "Ford v. Ferrari"
Salma Hayek w filmie "Like a Boss". Grają także Rose Byrne i Tiffany Haddish
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj