Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 19 Września 2019
 
 
 
Joanna Pawlak: Blokada cookies w przeglądarkach groźniejsza od adblocków
 
- Dzisiaj Wirtualna Polska to szeroki ekosystem oferujący treści dla odbiorców i rozbudowane portfolio produktów dla partnerów. Stoimy przed wyzwaniami, jedno z największych to blokowanie przez producentów przeglądarek informacji o użytkownikach - zdradza w rozmowie z nami Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.   więcej
 
 
Agora: UOKiK powinien zgodzić się na kupno reszty Eurozetu, to repolonizacja zwiększająca konkurencję dla RMF FM
 
Zarząd Agory zdecydował, że spółka zamierza skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu, którego 40 proc. przejęła w lutym za 130 mln zł. Firma przygotowuje wniosek w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Agora uważa, że przejęcie przez nią pozostałych udziałów sprawi, że RMF FM będzie miał realnego konkurenta. - Dołączenie spółki Eurozet do naszego portfolio z jednej strony umożliwiłoby powrót tego aktywa w ręce polskiego inwestora, a z drugiej zintensyfikowałoby konkurencję na polskim rynku radiowym - argumentuje. więcej
 
 
Ruszył serwis PAP Regiony dedykowany mediom lokalnym
 
Polska Agencja Prasowa uruchomiła serwis PAP Regiony, dedykowany mediom lokalnym, którego treści będzie udostępniać lokalnym i regionalnym mediom. W zamian ich wydawcom zaoferuje swoje depesze. - Do 200 serwisów regionalnych w wakacje trafiły umowy, sukcesywnie spływają po wakacjach. Do końca roku chcemy dopiąć umowy z 200 portalami regionalnymi z całej Polski - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP dla Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agata Młynarska wygrała proces z Niezalezna.pl. Serwis musi publicznie przeprosić dziennikarkę i wypłacić jej odszkodowanie
 
Zgodnie z wyrokiem Sądu Apelacyjnego serwis Niezalezna.pl (Słowo Niezależne) musi publicznie przeprosić Agatę Młynarską, a także wypłacić jej odszkodowanie w wysokości 20 tys. zł (plus odsetki) za porównanie wpisu dziennikarki do propagandy hitlerowskiej. więcej
 
 
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła widzów. ,,Postawiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko"
 
Drugi sezon serialu „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln osób, o 1,01 mln widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Newsweek Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w lipcu więcej
 
Kolejny kryzys Polskiej Fundacji Narodowej, ponad 5,5 mln dolarów za usługi PR. ,,Komunikacja totalnie nieprofesjonalna" więcej
 
Netflix będzie dostępny na Platformie Canal+. ,,Najlepsza i najpełniejsza oferta na polskim rynku" więcej
 
PiS ustawowo ureguluje zawód dziennikarza. Braun: ograniczanie wolności mediów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Portalu Internetowego TVN24 TVN
Sales Manager MOVIads
Specjalista/Menedżer ds. Sprzedaży Programatycznej TVN
Video Project Specialist Ringier Axel Springer Media
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Program Manager Viacom International Media Networks
Digital Media Strategist Kerris Group
Specjalista ds. Digital Performance TVN
Starszy Specjalista ds. Produktu VOD TVN
Dokumentalista / Researcher TVN
Producent TVN24 TVN
INŻYNIER STUDIA / WOZU TRANSMISYJNEGO Telewizja Polsat
Account Manager Screen Network
Specjalista ds. dystrybucji książek Wydawnictwo Bauer
Senior Performance Marketing Specialist Kerris Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła widzów. ,,Postawiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko"

Drugi sezon serialu „Pułapka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,22 mln osób, o 1,01 mln widzów mniej względem pierwszej odsłony produkcji emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Echo serca" hitem TVP2, stacja zdecydowanym liderem. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

Drugi sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 ogląda średnio 1,80 mln osób, a widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w paśmie emisji produkcji jest zdecydowanym liderem rynku w 4+. więcej

Show ,,Kuba Wojewódzki" ogląda milion widzów. TVN nokautuje konkurencję

Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 1,04 mln osób, niemal tyle samo ile w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

Nowi reporterzy w Polsat News, część zespołu przechodzi z Superstacji

Bartek Cebeńko, Dawid Styś, Artur Molęda, Piotr Małecki i Marcin Wojciechowski dołączyli do redakcji Polsat News. Część z nich przeszła z Superstacji, gdyż kanał zakończył nadawanie programów na żywo. więcej

,,Rodzinny interes 2" od 30 września w TV Puls (wideo)

Od 30 września TV Puls rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Rodzinny interes”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w dni powszednie o godz. 17.00. więcej

Danuta Holecka w kapitule konkursu NBP dla dziennikarzy ekonomicznych

Szefowa „Wiadomości” TVP Danuta Holecka dołączyła do kapituły Konkursu im. Władysława Grabskiego dla dziennikarzy ekonomicznych organizowanego przez Narodowy Bank Polski. więcej

Sąd: PiS bezprawnie wykorzystał wizerunek Justyny Śliwowskiej-Mróz w spocie antyuchodźczym

Sąd zdecydował, że wykorzystanie wizerunku dziennikarki TVP Justyny Śliwowskiej-Mróz bez jej zgody w spocie wyborczym PiS w 2018 roku było bezprawne. Partia ma zamieścić ogłoszenie z informacją o wykorzystaniu wizerunku dziennikarki oraz wpłacić na rzecz jednej z fundacji 10 tys. zł. Wyrok jest nieprawomocny.  więcej

,,Kuchenne rewolucje", sport i ,,Masterchef" najdroższe w TVN w październiku

TVN Media opublikowało cennik reklamowy TVN na październik br. Najwięcej kosztują w nim spoty przy „Kuchennych rewolucjach”, niedzielnym serwisie sportowym i show „Masterchef”. więcej

CNN International z nowymi programami publicystycznymi, ,,Connect the World" o godzinę dłuższy

W najbliższy poniedziałek CNN International uruchomi dwa nowe weekendowe programy informacyjne: „The Brief” i „Your World Today”. Wydłuży też o godzinę flagową produkcję „Connect the World” nadawaną z Abu Zabi. więcej

Szef Jake Vision: wiedziałem, że ,,Ninja Warrior" w Polsacie będzie hitem (promocja)

Pierwsze odcinki show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie osiągają rosnące wyniki oglądalności. - W „Ninja Warrior” jest wszystko: emocje sportowe, ryzyko, historie ludzi z różnymi problemami. Polska lubi sport, dlatego wiedziałem, że „Ninja Warrior” ma ogromny potencjał - komentuje Jan Kępiński, prezes produkującej program firmy Jake Vision. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agora: UOKiK powinien zgodzić się na kupno reszty Eurozetu, to repolonizacja zwiększająca konkurencję dla RMF FM

Zarząd Agory zdecydował, że spółka zamierza skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu, którego 40 proc. przejęła w lutym za 130 mln zł. Firma przygotowuje wniosek w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Agora uważa, że przejęcie przez nią pozostałych udziałów sprawi, że RMF FM będzie miał realnego konkurenta. - Dołączenie spółki Eurozet do naszego portfolio z jednej strony umożliwiłoby powrót tego aktywa w ręce polskiego inwestora, a z drugiej zintensyfikowałoby konkurencję na polskim rynku radiowym - argumentuje. więcej

 
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska

W ramach prac nad projektem nowych badań mediów, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz eksperci Telemetrii Polska proponują utworzenie Rady Metodologicznej do spraw RPD, składającej się z operatorów platform telewizyjnych. więcej

 
Piotr Gociek prowadzi ,,Komentarz Dnia" w radiowej Jedynce

Do grona prowadzących cykl „Komentarz Dnia” Programie I Polskiego Radia dołączył Piotr Gociek. Ze stacją jest związany ponad 3,5 roku. więcej

 
W Trójce słuchowisko "Rodzina Średnickich" ze Śleszyńską, Wawrzeckim i Opanią

Od czwartku, 19 września Program 3 Polskiego Radia rozpocznie nadawanie słuchowiska w odcinkach "Rodzina Średnickich. Mały Świat 21". W komediodramacie radiowym pojawi się Hanna Śleszyńska, Paweł Wawrzecki i Marian Opania. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Awans Antyradia

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Aneta Gergont-Gałązka dyrektor marketingu Wonga Polska

Aneta Gergont-Gałązka objęła nowe stanowisko dyrektora departamentu marketingu Wonga Polska. Z firmą związana jest od trzech lat. więcej

Krzysztof Piątek będzie promował grę ,,FIFA 20" (wideo)

Piłkarz AC Milan i reprezentacji Polski Krzysztof Piątek został ambasadorem marketingowym gry „FIFA 20” (Electronic Arts) w naszym kraju. więcej

Grażyna Torbicka z Anną Markowską i Radzką bez retuszu reklamują L'Oréal True Match (wideo)

W nowej kampanii reklamowej kosmetyków L’Oréal dziennikarka Grażyna Torbicka występują razem z modelką Anną Markowską (znaną m.in. z „Top Model”) i inluencerką Radzką zajmującą się tematyką urody. W spocie bohaterki są pokazywane bez retuszu skóry. więcej

"Głosuję na miłość" - Piróg, Szczygielski, Szpura i Grabarczyk w akcji Kampanii Przeciw Homofobii

"Głosuję na miłość" to nowa akcja Kampanii Przeciw Homofobii, która zachęca do wzięcia udziału w jesiennych wyborach parlamentarnych i oddania głosu na kandydatów wspierających prawa osób LGBT. Twarzami akcji są m.in. tancerz Michał Piróg, aktywistka Areta Szpura, influencer Piotr Grabarczyk czy dziennikarz Anton Ambroziak. Kampania powstaje we współpracy z agencją VMLY&R Poland. więcej

Zenith broni obsługi mediowej Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska, właściciel takich marek piwa, jak m.in. Tyskie, Żubr, Lech jest w trakcie przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni dom mediowy Zenith (Publicis Media). więcej

,,Kuchenne rewolucje", sport i ,,Masterchef" najdroższe w TVN w październiku

TVN Media opublikowało cennik reklamowy TVN na październik br. Najwięcej kosztują w nim spoty przy „Kuchennych rewolucjach”, niedzielnym serwisie sportowym i show „Masterchef”. więcej

Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka udziałowcami Agencji Whites

Agencja digital marketingowa Whites będzie miała nowych udziałowców. W ramach drugiej edycji programu pracowniczego akcje pracodawcy nabyli Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka. więcej

Natalia Pelak i Ewa Fiwek otworzyły agencję dla ilustratorów Mad illustrations

Na rynek weszła nowa agencja Mad illustrations, która specjalizuje się w reprezentowaniu ilustratorów, Mad illustrations. Jej założycielkami są Natalia Pelak i Ewa Fiwek. więcej

Ryan Socash promuje PGNiG

Amerykański dziennikarz oraz dyrektor zarządzający i członek zarządu Mediakraft TV Ryan Socash na swoim kanale youtubowym The Legacy of Polish Power promuje PGNiG. więcej

Samsung zwraca do 1500 zł za zakupy

Samsung ruszył z nową promocją, w ramach której klienci kupujący sprzęt AGD i RTV mogą otrzymać do 1500 zł zwrotu za zakupy. więcej

Zdjęcia kotów zamiast reklam w londyńskim metrze

Na stacjach londyńskiego metra można spodziewać  się w najbliższym czasie kociej inwazji. Ulubione zwierzęta internetu będą zdobić ściany przejść i peronów zamiast zwyczajowo tam obecnych reklam. Inicjatorzy tego pomysłu muszą jedynie zebrać wystarczająco dużo środków na wykup miejsca. więcej

Radosław Wójcik dyrektorem kreatywnym Grupy Arskom

W Grupie Arskom wydzielono stanowisko dyrektora kreatywnego. Objął je Radosław Wójcik, do tej pory prezes Creathink, agencji włączonej niedawno do Arskomu. więcej

Lidl wprowadza nową ekologiczną marką Pure Home by W5

Sieć dyskontów Lidl Polska wprowadziła do sprzedaży w ofercie marki własnej nową linię środków do czyszczenia Pure Home by W5. Produkty te zawierają do 98 proc. naturalnych składników i w 100 proc. są produkowane w Polsce. więcej

Pilot Łukasz Czepiela w kampanii Porsche Macan

Porsche rozpoczęło kampanię Porsche Macan z udziałem ambasadora marki Łukasza Czepieli – pilota akrobacyjnego i mistrza świata wyścigów samolotowych Red Bull Air Race. Akcję pod hasłem "Oderwij się" przygotowała agencja DDB Warszawa przy współpracy z Shootme Visual Artists. więcej

Biedronka z kolejną edycją kampanii ,,Kromka chleba dla sąsiada"

W najbliższy weekend, 20-21 września rozpoczyna się kolejny finał kampanii społecznej “Kromka chleba dla sąsiada”.  Dzięki współpracy sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) z Caritas Polska, najbardziej potrzebujący i samotni seniorzy otrzymają paczki z żywnością. więcej

Kakao Puchatek z licencją ,,Angry Birds 2", rusza kampania

W związku ze zbliżającą się premierą kinową animowanej serii „Angry Birds 2” Maspex wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję marki kakao Puchatek ze specjalną grafiką i dedykowanymi naklejkami. więcej

Brain Juice Group rozszerza współpracę z klientem z branży nieruchomości

Brain Juice Group rozszerza współpracę ze spółką Atlas Estates o dodatkowe działania w social mediach. więcej

Jak narodziła się legenda Starbucksa?

Starbucks to dziś jedną z najsłynniejszych sieci kawiarni. Codziennie miliony ludzi na w największych miastach świata pije espresso czy latte w lokalach pod szyldem mitologicznej syreny. Historia tej firmy zaczęła się 48 lat temu w amerykańskim Seattle. Jej współzałożycielem był Zev Siegl, który będzie gościem konferencji Business Insider Trends Festival, która odbędzie się 2-3 października br. w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Ruszył serwis PAP Regiony dedykowany mediom lokalnym

Polska Agencja Prasowa uruchomiła serwis PAP Regiony, dedykowany mediom lokalnym, którego treści będzie udostępniać lokalnym i regionalnym mediom. W zamian ich wydawcom zaoferuje swoje depesze. - Do 200 serwisów regionalnych w wakacje trafiły umowy, sukcesywnie spływają po wakacjach. Do końca roku chcemy dopiąć umowy z 200 portalami regionalnymi z całej Polski - komentuje Wojciech Surmacz, prezes PAP dla Wirtualnemedia.pl. więcej

Robert Szulc szefem działu wydarzeń PAP

Robert Szulc, który od września br. przeszedł do Polskiej Agencji Prasowej i został zastępcą redaktora naczelnego redakcji zagranicznej, od środy przeszedł na stanowisko szefa działu „Wydarzenia” w redakcji krajowej. więcej

Ringier Axel Springer Polska z 6 mln zł zysku i 29 mln zł rezerwy dot. Ruchu, stawia na cyfryzację

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska osiągnął 6 mln zł zysku netto. W ciągu roku firma połączyła się z 10 powiązanymi z nią spółkami. Ze względu na restrukturyzację Ruchu utworzyła 28,7 mln zł rezerwy. więcej

SDRP: samorząd dziennikarski niepotrzebny, plany PiS w celu zawłaszczenia mediów przez jedną partię

- Nie ma potrzeby tworzenia organu regulującego przynależność do zawodu, który z natury rzeczy pozostaje otwarty - uważa prezydium Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. W ten sposób członkowie tej organizacji ustosunkowali się do planów PiS, dotyczących wprowadzenia prawnych regulacji w zawodzie dziennikarza. więcej

Kamila Biedrzycka z cyklem wywiadów na SE.pl i w ,,Super Expressie"

Na portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) ruszył program wideo „Express Biedrzyckiej”, w którym Kamila Biedrzycka rozmawia z politykami. Zapisy wywiadów będą też publikowane w drukowanej wersji „SE”. więcej

,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w lipcu, ,,Wieści z Głowna i Strykowa" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w lipcu br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Wieści z Głowna i Strykowa” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Prof. Nalaskowski przywrócony do pracy na UMK, postępowanie ws. felietonu w ,,Sieciach" potrwa dalej

Rektor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu uwzględnił odwołanie prof. Aleksandra Nalaskowskiego i przywrócił go do pracy na uczelni. Naukowiec został zawieszony po felietonie w tygodniku „Sieci” ostro krytykującym demonstracje LGBT. więcej

Agora chce kupić pozostałe 60 proc. udziałów Eurozetu, szykuje wniosek do UOKiK-u

Zarząd Agory zdecydował, że spółka zamierza skorzystać z opcji kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu, którego 40 proc. przejęła w lutym za 130 mln zł. Firma przygotowuje wniosek w tej sprawie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

,,The New York Times" zamyka serwis w hiszpańskiej wersji językowej. Strona nie przynosiła spodziewanych przychodów

Dziennik „The New York Times” zdecydował o zamknięciu prowadzonego przez siebie serwisu w hiszpańskiej wersji językowej. W ciągu trzech lat na stronie opublikowano ponad tysiąc materiałów przeznaczonych dla czytelników mówiących o hiszpańsku, jednak serwis nie przyniósł wydawcy spodziewanych wyników finansowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Joanna Pawlak: Blokada cookies w przeglądarkach groźniejsza od adblocków

- Dzisiaj Wirtualna Polska to szeroki ekosystem oferujący treści dla odbiorców i rozbudowane portfolio produktów dla partnerów. Stoimy przed wyzwaniami, jedno z największych to blokowanie przez producentów przeglądarek informacji o użytkownikach - zdradza w rozmowie z nami Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media.   więcej

Agata Młynarska wygrała proces z Niezalezna.pl. Serwis musi publicznie przeprosić dziennikarkę i wypłacić jej odszkodowanie

Zgodnie z wyrokiem Sądu Apelacyjnego serwis Niezalezna.pl (Słowo Niezależne) musi publicznie przeprosić Agatę Młynarską, a także wypłacić jej odszkodowanie w wysokości 20 tys. zł (plus odsetki) za porównanie wpisu dziennikarki do propagandy hitlerowskiej. więcej

TVP nie zgodziła się emitować spotu ,,#StopMowieNienawiści" Wirtualnej Polski. ,,Może naruszać godność ludzką"

Biuro reklamy Telewizji Polskiej odmówiło emisji spotu z kampanii Wirtualnej Polski pod hasłem „#StopMowieNienawiści”, uzasadniając, że może on naruszać Ustawę o radiofonii i telewizji. Natomiast Grupa TVN Discovery pokazuje spot tylko po godz. 20. więcej

Amazon wprowadza serwis Amazon Music HD. Muzyka w wysokiej jakości za 14,99 dol. miesięcznie

Koncern Amazon poszerzył ofertę serwisu muzycznego Amazon Music o opcję słuchania wysokiej jakości nagrań w formacie HD. Za miesięczny dostęp do muzyki w bezstratnej formie trzeba zapłacić miesięcznie 14,99 dolara. Amazon Music HD jest na razie dostępny dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych. więcej

Facebook powoła zewnętrzną radę nadzorczą. Będzie decydować o zamieszczaniu spornych treści w serwisie

Facebook zapowiedział że powoła zewnętrzną radę nadzorczą, która będzie zajmować się kwestiami dotyczącymi publikowania na platformie treści budzących kontrowersje. Nowe ciało pojawi się w 2020 roku i ma się składać z ekspertów, którzy nie będą mieli prawa do decydowania o polityce i strategii rozwoju Facebooka. więcej

Marcin Dorociński zagra w serialu Netflixa ,,The Quenn's Gambit"

Marcin Dorociński dołącza do obsady mini serialu pt. „The Queen’s Gambit”,  produkowanego przez Netflix. Zagra radzieckiego mistrza szachowego Vasylija Borgova. Serial zadebiutuje na platformie w 2020 roku, reżyseruje go Scott Frank. więcej

Gliński po tekście Onetu o PFN: nie wiem, czy są tam jeszcze dziennikarze. Węglarczyk: powinien wyjaśnić te wydatki

Po krytycznym artykule Onetu o współpracy Polskiej Fundacji Narodowej z amerykańską agencją public relations minister kultury Piotr Gliński powiedział: „Życzę powodzenia panom dziennikarzom, choć nie wiem, czy oni są jeszcze dziennikarzami”. - Wicepremier jest od tego, żeby tłumaczyć, na co poszły publiczne pieniądze - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. więcej

Grupa ZPR Media na Jeszcolubisz.pl oferuje plany dietetyczne

Grupa ZPR Media uruchomiła internetową platformę dietetyczną Jeszcolubisz.pl. Dzięki niej można spersonalizować dietę, ustalić cele żywieniowe lub wybrać zdrowy plan dietetyczny. więcej

Szef Jake Vision: wiedziałem, że ,,Ninja Warrior" w Polsacie będzie hitem (promocja)

Pierwsze odcinki show „Ninja Warrior Polska” w Polsacie osiągają rosnące wyniki oglądalności. - W „Ninja Warrior” jest wszystko: emocje sportowe, ryzyko, historie ludzi z różnymi problemami. Polska lubi sport, dlatego wiedziałem, że „Ninja Warrior” ma ogromny potencjał - komentuje Jan Kępiński, prezes produkującej program firmy Jake Vision. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Powstanie Rada Metodologiczna ds. RPD przy projekcie Telemetria Polska

W ramach prac nad projektem nowych badań mediów, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz eksperci Telemetrii Polska proponują utworzenie Rady Metodologicznej do spraw RPD, składającej się z operatorów platform telewizyjnych. więcej

Środki z 500+ wydawane głównie na dzieci i ich edukację (infografika)

Zdecydowana większość rodziców korzystających z programu 500+ przeznaczy dodatkowe środki przede wszystkim ogólnie na dziecko i jego edukację. 15% te pieniądze zaoszczędzi i jest to wyższy odsetek niż wśród ogółu Polaków - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PFN odpowiada na artykuł Onetu: brutalna operacja mająca zdyskredytować działania Fundacji

Opisywane przez Onet profile, prowadzone w mediach społecznościowych na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej przez amerykańską agencję public relations, były kontami testowymi - twierdzi zarząd PFN. Jego zdaniem tekst Onetu to „brutalna operacja zaangażowania Polskiej Fundacji Narodowej w trwającą kampanię wyborczą”. więcej

Beata Zduńczyk-Golędzinowska odpowiada z komunikację w Kompanii Piwowarskiej

Beata Zduńczyk-Golędzinowska objęła stanowisko menedżer ds. komunikacji w Kompanii Piwowarskiej. więcej

Your Kaya klientem kolektywu be frank

Polska marka środków higienicznych dla kobiet Your Kaya nawiązała współpracę z wrocławskim kolektywem be frank!, który wspierać będzie ją w komunikacji. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
McDonald' stawia na sztuczną inteligencję, która ma zastąpić pracowników
Internet rzeczy, robotyzacja i blockchain - najważniejsze technologie transformacji biznesowej
Lidl ofiarą ataku phishingowego: fałszywe maile nt. rzekomego smartfona w prezencie
Oppo wprowadza nowe technologie ładowania. Pełna bateria smartfona w pół godziny
Samsung zwraca do 1500 zł za zakupy
Samsung: Galaxy Watch Active w prezencie przy zakupie Galaxy S10 lub S10+
Lotnisko Gatwick wprowadzi system rozpoznawania twarzy. Ma ułatwić odprawę pasażerów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Globalne zasoby finansowe maleją, wciąż wysoki wzrost zadłużenia
Środki z 500+ wydawane głównie na dzieci i ich edukację (infografika)
McDonald' stawia na sztuczną inteligencję, która ma zastąpić pracowników
Internet rzeczy, robotyzacja i blockchain - najważniejsze technologie transformacji biznesowej
Unilever bazuje tylko na energii z odnawialnych źródeł
Lotnisko w Gdańsku ma obsługiwać 10 mln pasażerów w 2035 roku. Nowe inwestycje mają poprawić przepustowość portu
Zerowy deficyt budżety w 2020 r. ,,Ne zwiększamy długu publicznego. Jednak zadłużanie się na inwestycje prorozwojowe nie jest negatywnym zjawiskiem"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Pułapka" w nowym paśmie straciła widzów. ,,Postawiliśmy sobie poprzeczkę naprawdę wysoko"
,,Echo serca" hitem TVP2, stacja zdecydowanym liderem. Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Marcin Dorociński zagra w serialu Netflixa ,,The Quenn's Gambit"
Taylor Swift gwiazdą Open'er Festival 2020
"W wysokiej trawie" nowym filmem Netfliksa
Marilyn Manson w serialu "Amerykańscy bogowie"
Timothy Olyphant w serialu "Fargo"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj