Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 24 Września 2019
 
 
 
Kuba Wątły uruchamia Halo.Radio. Wśród prowadzących Żakowska, Kurkiewicz, Rogaska, Gluza
 
We wtorek, 1 października br. o godzinie 7.00 rozpocznie nadawanie Halo.Radio - internetowe medium tworzone przez publicystę Kubę Wątłego, który w lipcu br. rozstał się z Superstacją. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Magdalena Żakowska, Roman Kurkiewicz, Karolina Rogaska i Renata Gluza - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Przedwyborcza debata w TVP1 za tydzień. Prowadzącym Michał Adamczyk
 
We wtorek 1 października o godz. 20.00 odbędzie się debata wyborcza w Telewizji Polskiej. Stosowne porozumienie w tej sprawie podpisali w poniedziałek przedstawiciele wszystkich pięciu zarejestrowanych komitetów wyborczych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Rolnik szuka żony" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję
 
Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,22 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 50 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku w 4+. więcej
 
 
Założyciel Soku z Buraka prowadzi dla warszawskiego ratusza profile w social media. Dąbrowa: niech mi ktoś pokaże jego hejterski wpis
 
Mariusz Kozak-Zagozda, który według „Sieci” jest założycielem fanpage’a Sok z Buraka, we wrześniu kończy pracę dla warszawskiego ratusza. Czy umowa będzie przedłużona? - Trudno powiedzieć, ale niech mi ktoś pokaże jeden hejterski wpis tej osoby na ratuszowych stronach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kamil Dąbrowa, rzecznik prasowy ratusza. więcej
 
 
,,Love Island. Wyspa miłości" daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49
 
Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 604 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polsat News dostępny bezpłatnie w telewizji naziemnej, nadawca testuje możliwości HbbTV więcej
 
Krzysztof Czabański: jeżeli ktoś będzie chciał weryfikować dziennikarzy, będę kłaść się Rejtanem więcej
 
vod.pl wyprzedził Netflixa, VoD TVP i Chili.com mocno w górę więcej
 
PKN Orlen chce dalej wspierać Roberta Kubicę. "Efekty sponsoringowe przerosły najśmielsze oczekiwania" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Technik TV TVP
Dziennikarz, Fakt Ringier Axel Springer Media
LocationScout Production Services
Redaktor Portalu Internetowego TVN24 TVN
Sales Manager MOVIads
Specjalista/Menedżer ds. Sprzedaży Programatycznej TVN
Video Project Specialist Ringier Axel Springer Media
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Program Manager Viacom International Media Networks
Digital Media Strategist Kerris Group
Specjalista ds. Digital Performance TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Przedwyborcza debata w TVP1 za tydzień. Prowadzącym Michał Adamczyk

We wtorek 1 października o godz. 20.00 odbędzie się debata wyborcza w Telewizji Polskiej. Stosowne porozumienie w tej sprawie podpisali w poniedziałek przedstawiciele wszystkich pięciu zarejestrowanych komitetów wyborczych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Rolnik szuka żony" zyskuje widzów z odcinka na odcinek. TVP1 nokautuje konkurencję

Szósty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,22 mln osób. W porównaniu do piątej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 50 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku w 4+. więcej

,,Love Island. Wyspa miłości" daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w 4+ i pozycję wicelidera w 16-49

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 604 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. więcej

Widownia ,,Wojennych dziewczyn" rośnie z odcinka na odcinek. TVP1 liderem

Trzeci sezon historycznego serialu „Wojenne dziewczyny” ogląda średnio 2,21 mln osób, minimalnie mniej niż gromadziła druga edycja wiosną ub.r. Produkcja daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia. więcej

1,52 mln widzów nowego serialu ,,39 i pół tygodnia". TVN liderem w grupie komercyjnej

Nowy serial „39 i pół tygodnia” gromadzi średnio 1,52 mln widzów, o 710 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Pułapka”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, ale w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest zdecydowanym liderem. więcej

,,Rodzinka.pl" w nowym paśmie straciła 220 tys. widzów. TVP2 stacją trzeciego wyboru

Piętnasty sezon „Rodzinki.pl” emitowany w niedzielne popołudnia ogląda średnio 805 tys. widzów, o 220 tys. osób mniej niż początek trzynastego sezonu pokazywanego rok temu w piątkowe wieczory. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku. więcej

Tylko 622 tys. widzów ,,The Wall. Wygraj marzenia". Oglądalność teleturnieju po przeniesieniu do TVP2 spadła o połowę

Trzeci sezon teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 622 tys. widzów, o 630 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu początek drugiej serii w TVP1. Produkcja daje Dwójce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

,,Polska się zmienia" nowym autorskim programem National Geographic. Emisja od 30 września

W poniedziałek, 30 września National Geographic rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „Polska się zmienia”. Cykl powstał we współpracy z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju. więcej

Paulina Drażba współprowadzącą "Na tapecie" w Polsat Cafe

Program "Na tapecie" - do tej pory na antenie Superstacji - od 1 października będzie emitowany w Polsat Cafe. Jego gospodyniami będą prezenterki Paulina Drażba oraz tak, jak poprzednio - Dorota Michałowska. więcej

Trzeci sezon ,,Śladu" od 20 października w Polsacie. Emisja raz w tygodniu po ,,W rytmie serca"

Od 20 października Telewizja Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Ślad”. Produkcja będzie nadawana w niedziele o godz. 23.10, tuż po serialu „W rytmie serca”. więcej

TVP1 nowym liderem, udany tydzień TVP2. 1,67 mln widzów zobaczyło ,,Czar par"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz ME w siatkówce mężczyzn Polska-Ukraina. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki reaktywowanego teleturnieju „Czar par” oglądało średnio 1,67 mln widzów. więcej

Znamy zwycięzców nagród Emmy 2019. ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, ,,Czarnobyl" najlepszym miniserialem

Poznaliśmy zdobywców "telewizyjnych Oscarów" - w Los Angeles wręczono statuetki Emmy Awards. Mimo największej liczby nominacji, "Gra o tron" HBO na gali głównej otrzymała zaledwie dwie nagrody. Wielkim wygranym gali został komediowy "Fleabag" Amazona i BBC, który zgarnął cztery statuetki. HBO pokonało za to konkurencję, jeśli chodzi o łączną liczbę zdobytych nagród (34 statuetki), pokonując Netfliksa (27) i Amazon Prime Video (15). więcej

TVN zgłosił na policję hejt wobec Katarzyny Lubnauer, sprawcą funkcjonariusz Straży Marszałkowskiej

Szefowa Nowoczesnej, Katarzyna Lubnauer, poinformowała, że w niedzielę podczas programu „Kawa na Ławę” w TVN24 na adres Kontakt24@tvn.pl wysłano mail, w którym grożono jej śmiercią. Wysłał go mężczyzna pracujący w Straży Marszałkowskiej. Został zatrzymany przez policję, ma być wydalony ze służby. więcej

O.S.T.R. reklamuje ligę angielską w Canal+ Sport jako ,,wściekle szybką" (wideo)

Wykonawca hip-hopowy O.S.T.R. (jego właściwe imię i nazwisko to Adam Ostrowski) zaczyna współpracę z Canal+ Sport. Pojawił się w spocie promującym transmisje z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League. więcej

Eurosport z prawami do MŚ w lekkoatletyce w Doha

Od 27 września do 6 października w Doha odbywać się będą mistrzostwa świata w lekkoatletyce. Sportową imprezę na żywo w naszym kraju zrelacjonuje Eurosport 1. Wszystkie transmisje dostępne będą także w Eurosport Playerze. więcej

1,67 mln widzów debiutu ,,Czaru par" w TVP2

Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki reaktywowanego po 23 letniej przerwie teleturnieju „Czar par” oglądało średnio 1,67 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Kuba Wątły uruchamia Halo.Radio. Wśród prowadzących Żakowska, Kurkiewicz, Rogaska, Gluza

We wtorek, 1 października br. o godzinie 7.00 rozpocznie nadawanie Halo.Radio - internetowe medium tworzone przez publicystę Kubę Wątłego, który w lipcu br. rozstał się z Superstacją. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Magdalena Żakowska, Roman Kurkiewicz, Karolina Rogaska i Renata Gluza - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Dziennikarz Radia Opole słabo dysponowany podczas wywiadu. ,,Konsekwencje leczenia farmakologicznego" (wideo)

Marek Świercz w miniony czwartek prowadząc na antenie Radia Opole rozmowę z gościem wyglądał na niedysponowanego. - To konsekwencja leczenia farmakologicznego - tłumaczy szef rozgłośni Piotr Moc. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Radio ZET awansowało na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie

Zarówno wśród przedstawicieli mediów, jak i wśród Kowalskich wzrósł współczynnik posiadaczy telewizorów. Z kolei branża częściej ogląda seriale, filmy i programy na laptopie niż Kowalski, który korzysta wtedy głównie z telewizora - wynika z drugiej edycji raportu "AdNation 2019". więcej

,,Znajdź to, co najważniejsze" - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland. więcej

Ireneusz Krosny "Bez gadania" reklamuje Santander Consumer Bank

Santander Consumer Bank ruszył z nową kampanią reklamową "Bez gadania" z udziałem artysty-mima Ireneusza Krosnego. Działania przygotowały Oldboys&Freshmilk oraz Film Republic. więcej

Dobra decyzja o remoncie kuchni reklamują kredyt w mBanku (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre decyzje” promującej kredyt gotówkowy oferowany przez mBank. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Energy BBDO i Mindshare Polska. więcej

Dzieci domagają się od dorosłych proekologicznych działań w kampanii ING

Pod hasłem „Czy potrzebujmy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić” ruszyła kampania banku ING pokazująca, że działanie należy do dorosłych i to oni mogą dokonać zmiany. Działania przygotowały Gong, Brain i Mullenlowe MediaHub. więcej

Apple otwiera po remoncie swój prestiżowy salon na Fifth Avenue

Sklep Apple na Piątej Alei (Fifth Avenue) jest otwarty ponownie po remoncie. Powierzchnia lokalu jest teraz dwa razy większa. Na otwarciu był obecny szef koncernu Tim Cook. więcej

Filmy wideo z ankietami, treści AR i grywalne reklamy - Facebook wprowadza nowe formaty dla marek

Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych form reklamowych. W ofercie mają się znaleźć filmy wideo z ankietami dla odbiorców, rozszerzenie dostępności dla marek treści budowanych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także reklamy grywalne zwiększające zaangażowanie użytkowników. więcej

Roman Terelak: z dentsu X do MasterBrand

Do zespołu agencji event marketingowej MasterBrand dołączył Roman Terelak jako client service & production director. Wcześniej zajmował się rozwojem biznesu w agencji dentsu X (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Wyborowa w nowej butelce. W reklamach Maciej Zakościelny

Marka wódki Wyborowa (Wyborowa Pernod Ricard) wprowadza nowy design butelek, za który odpowiada agencja Dragon Rouge. Zmianie towarzyszy kampania „Ikona spotkań w nowej butelce”, której twarzą jest aktor Maciej Zakościelny. więcej

Michelin przygotował mural uczulający na bezpieczeństwo na drogach

W ramach akcji „Bezpiecznie do szkoły” producent opon Michelin przygotował mural z myślą o najmłodszych uczestnikach ruchu drogowego. Malowidło informuje o najważniejszych zasadach bezpieczeństwa na drogach. więcej

Vileda promuje suszarkę Infinity kampanią ,,Wiele potrzeb, jedna odpowiedź"

Pod hasłem „Wiele potrzeb, jedna odpowiedź” Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną suszarki Infinity. więcej

Kobiety budują lepszą przyszłość m.in. dla swoich córek w kampanii ,,Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?" (wideo)

Wystartowała kampania fundraisingowa „Chcę dla niej lepszego świata“, przygotowana przez Fundusz Feministyczny. Jest ona skierowana do kobiet, a jej celem jest pozyskiwanie środków na wspieranie kobiet. więcej

,,Zaopiekuj się rzeką" - apeluje muzycznie WWF Polska (wideo)

W poniedziałek odbyła się w internecie premiera teledysku „Zaopiekuj się rzeką”, stworzonego przez zespół Rezerwat oraz Fundację WWF Polska. Piosenka ma zwrócić uwagę na fakt, że polskie rzeki „wysychają” i „dławią się” z winy destrukcyjnej działalności człowieka. więcej

Henkel wybrał agencję TBWA do globalnej obsługi marek kosmetycznych

Firma Henkel, właściciel takich marek jak Persil, Somat, Fa wybrała agencję reklamową TBWA do globalnej obsługi reklamowej swojego biznesu kosmetycznego. Są to takie brandy, jak m.in. Schwarzkopf, Schauma i Fa. więcej

Koniec plastikowych zabawek w zestawach Burger Kinga

Brytyjski oddział Burger Kinga wycofuje plastikowe zabawki dołączane do zestawów dla dzieci. więcej

Małe centra handlowe tracą klientów

Obroty małych centrów handlowych w pierwszym półroczu tego roku spadły o 4,2 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ogólnie jednak, polskie centra handlowe notują nieznaczny wzrost liczby klientów. więcej

"Zabierz głos, bo go stracisz" - Andrzej Seweryn w profrekwencyjnej kampanii Fundacji Batorego

Fundacja Batorego rozpoczęła kampanię profrekwencyjną przed październikowymi wyborami parlamentarnymi. Organizacja zachęca do pójścia na wybory hasłem "Zabierz głos, bo go stracisz". W spocie głosu udziela aktor Andrzej Seweryn. więcej

Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)

Marka kosmetyków Under Twenty (Dr Irena Eris) promuje się filmem, który ma być manifestem samoakceptacji. Jego bohaterkami są nastolatki oraz influencerka Katarzyna Gandor. Przy akcji pracował dom produkcyjny Truskavka i agencja Albo Albo. więcej

Joanna Adamczyk szefową działu legal w Brand New Galaxy

Działem prawnym platformy holdingowej Brand New Galaxy zarządzać będzie Joanna Adamczyk, która obejmie stanowisko head of legal. więcej

Nowa kampania marki Ricola oparta na platformie ,,Wish you well"

Wystartowała kampania marki Ricola, promująca ziołowe cukierki odświeżające dla głosu i gardła bez zawartości cukru. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. więcej

Aztorin na koleje dwa lata parterem Ekstraklasy

Marka zegarków męskich Aztorin przez kolejne dwa sezony ma status oficjalnego partnera Ekstraklasy. W ramach obecnej umowy zaprojektowano nowy zegarek w dwóch wersjach, sygnowany marką rozgrywek. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w lipcu, wszystkie tytuły ze spadkami

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w lipcu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mariusz Staniszewski wrócił na łamy ,,Do Rzeczy"

Publicysta Mariusz Staniszewski po kilku latach przerwy wznowił współpracę z tygodnikiem „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Ostatnio był członkiem zarządu Polskiego Radia. więcej

Wojciech Czuchnowski nie pozwie TVP, krytykuje skazanie Ziemkiewicza i Mitera. ,,Moda na pozwy za wszystko"

Dziennikarz „Gazety Wyborczej” Wojciech Czuchnowski poinformował, że wbrew zapowiedzi nie skieruje pozwu sądowego przeciw Telewizji Polskiej. Ponadto krytycznie ocenił niedawne wyroki skazujące Rafała Ziemkiewicza i Pawła Mitera. - Przecież jak tak dalej pójdzie, to zaczniemy się pozywać za głupie żarty i nieprzemyślane wypowiedzi - ocenił. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Założyciel Soku z Buraka prowadzi dla warszawskiego ratusza profile w social media. Dąbrowa: niech mi ktoś pokaże jego hejterski wpis

Mariusz Kozak-Zagozda, który według „Sieci” jest założycielem fanpage’a Sok z Buraka, we wrześniu kończy pracę dla warszawskiego ratusza. Czy umowa będzie przedłużona? - Trudno powiedzieć, ale niech mi ktoś pokaże jeden hejterski wpis tej osoby na ratuszowych stronach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kamil Dąbrowa, rzecznik prasowy ratusza. więcej

,,Znajdź to, co najważniejsze" - ogolony młody ojciec w spocie Allegro Smart! (wideo)

W nowej kampanii reklamowej usługi Allegro Smart!, pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, występuje ojciec noworodka. To pierwsza duża kampania Allegro przygotowana przez agencję Ogilvy Poland. więcej

Filmy wideo z ankietami, treści AR i grywalne reklamy - Facebook wprowadza nowe formaty dla marek

Facebook zapowiedział wprowadzenie na swojej platformie nowych form reklamowych. W ofercie mają się znaleźć filmy wideo z ankietami dla odbiorców, rozszerzenie dostępności dla marek treści budowanych w technologii rozszerzonej rzeczywistości, a także reklamy grywalne zwiększające zaangażowanie użytkowników. więcej

Wirtualna Polska uruchamia infolinię dla niesłyszących użytkowników poczty WP i o2

W ramach projektu "Poczta bez granic" Wirtualna Polska uruchomiła możliwość połączenia się z Biurem Obsługi Klienta dla osób niesłyszących przy pomocy tłumacza języka migowego Migam. Z pomocy mogą skorzystać użytkownicy poczty WP i o2. więcej

Startuje platforma Mój GOV. Wszystkie usługi e-administracji w jednym miejscu

Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło platformę internetową o nazwie Mój GOV. Według zapowiedzi ma ona stanowić dla polskich użytkowników miejsce, w którym znajdą oni wszystkie usługi oferowane przez administrację publiczną w formie cyfrowej. Do korzystania z Mój GOV konieczne jest posiadanie Profilu Zaufanego lub e-dowodu. więcej

GG ma milion aktywnych użytkowników miesięcznie. Komunikator uruchomił własny sklep internetowy

England.pl - właściciel komunikatora GG - poinformował że ta platforma komunikacyjna po weryfikacji bazy użytkowników ma obecnie miesięcznie ok. miliona aktywnych odbiorców. Większość stanowią mężczyźni i osoby do 25 roku życia. GG uruchomiło sklep internetowy, w którym oferuje gadżety firmowane przez markę.   więcej

Krzysztof Czabański pozywa Facebooka. ,,Mętny regulamin, wpisy z mojego konta są niezatwierdzane"

Poseł PiS i szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański złożył pozew cywilny przeciw Facebookowi. Zarzuca portalowi, że wedle własnego uznania rozpowszechnia i promuje różne wpisy, także z oficjalnego profilu Czabańskiego, czym narusza konstytucyjną wolność słowa. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie

Zarówno wśród przedstawicieli mediów, jak i wśród Kowalskich wzrósł współczynnik posiadaczy telewizorów. Z kolei branża częściej ogląda seriale, filmy i programy na laptopie niż Kowalski, który korzysta wtedy głównie z telewizora - wynika z drugiej edycji raportu "AdNation 2019". więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Waśko, Przybysz, Dąbrówka, Łaszyn i Mitraszewski w Radzie Etyki Public Relations

Związek Firm Public Relations wraz z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations powołały nową Radę Etyki PR na trzyletnią kadencję obejmującą lata 2019-2022. ZFPR delegował do Rady dwóch reprezentantów agencji członkowskich – Hannę Waśko i Przemysława Mitraszewskiego oraz dr. Łukasza Przybysza. PSPR powołał zaś Wojciecha Dąbrówkę oraz Adama Łaszyna. więcej

Marcin Dybuk rzecznikiem prasowym Ergo Hestia. Zastąpił Arkadiusza Brulińskiego

Marcin Dybuk objął stanowisko rzecznika prasowego oraz zastępcy biura dyrektora komunikacji w Grupie Ergo Hestia. Zastąpił Arkadiusza Brulińskiego, który w sierpniu rozstał się z firmą. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Samsung Galaxy Fold w pierwszych testach. Nie jest dobrze, łatwo go zarysować nawet paznokciem (wideo)
Apple otwiera po remoncie swój prestiżowy salon na Fifth Avenue
Samsung: nowy smartfon Galaxy A20s
Zortrax Endureal - przemysłowa drukarka 3D trzeciej generacji (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
Małe centra handlowe tracą klientów
Biuro podróży Thomas Cook ogłosiło upadłość. Problemy linii lotniczych Condor
LOT stawia na przewozy towarowe. Chce je przejmować od przewoźników z Niemiec i Holandii
Ceny internetu i telewizji różnią się coraz bardziej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Film ,,El Camino: Breaking Bad" od 11 października w Netfliksie (wideo)
Jim Parsons i Mayim Bialik zagrają w serialu "Carla"
Znamy zwycięzców nagród Emmy 2019. ,,Gra o tron" najlepszym serialem dramatycznym, ,,Czarnobyl" najlepszym miniserialem
Od października piąty sezon serialu "Peaky Blinders" w Netfliksie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj