Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 9 Października 2019
 
 
 
Mikołaj Kunica od listopada redaktorem naczelnym Business Insider Polska
 
Po odejściu z Wirtualnej Polski Mikołaj Kunica obejmie obowiązki redaktora naczelnego Business Insider Polska nie od stycznia 2020 roku, a od listopada br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Zaczyna się start wyścigu o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią"
 
- TVN ma w pełni działającą technologię DAI (dynamic ad insertion) o której rozmawiamy na rynku. Mamy już ją przetestowaną, ona świetnie działa - przyznała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN podczas 46. konferencji PIKE w Jachrance. więcej
 
 
Były prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki został dyrektorem w Play
 
Akcjonariusze Play Communications powołali Dominika Libickiego na stanowisko dyrektora niewykonawczego. Ma je pełnić przynajmniej do połowy 2022 roku. W przeszłości Libicki był przez wiele lat prezesem Cyfrowego Polsatu, pracował też w Kulczyk Investments. więcej
 
 
TVP i EBU podpisały umowę na organizację Eurowizji Junior 2019
 
We wtorek Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców podpisały umowę na organizację 17 edycji Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Widowisko na żywo pokażą TVP1, TVP Polonia i TVP ABC. - Jestem przekonany, że czeka nas wielka artystyczna uczta i widowisko na najwyższym światowym poziomie - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Agora chce zbyć nieruchomości po zamkniętych drukarniach. ,,Maszyny będzie nam bardzo trudno sprzedać"
 
Agora przygotowuje się do sprzedaży nieruchomości po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. - Wyposażenie drukarń będzie bardzo trudno sprzedać: to są specjalistyczne maszyny - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Agory Bartosz Hojka. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Zenith znów obniża prognozę wzrostu w polskiej reklamie. Telewizja ze spadkiem udziału, internet 8,5 proc. w górę więcej
 
Kampania wyborcza PiS spójna i intensywna, opozycja chaotyczna (opinie) więcej
 
Brand24 zyskał mniej klientów po zablokowaniu przez Facebooka. Tłumaczy to też testami i botami więcej
 
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
Dziennikarz Lokalny Super Express
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
Specjalista ds. promocji VOD Ringier Axel Springer Media
Kierownik Działu Rozwoju Dystrybucji TVP
Kierownik Działu Zarządzania Kanałami Dystrybucji TVP
New Business Manager GetHero
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Zaczyna się start wyścigu o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią"

- TVN ma w pełni działającą technologię DAI (dynamic ad insertion) o której rozmawiamy na rynku. Mamy już ją przetestowaną, ona świetnie działa - przyznała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN podczas 46. konferencji PIKE w Jachrance. więcej

TVP i EBU podpisały umowę na organizację Eurowizji Junior 2019

We wtorek Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców podpisały umowę na organizację 17 edycji Konkursu Piosenki Eurowizji Junior. Widowisko na żywo pokażą TVP1, TVP Polonia i TVP ABC. - Jestem przekonany, że czeka nas wielka artystyczna uczta i widowisko na najwyższym światowym poziomie - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Gmyz przegrał proces z Brejzą, ma sprostować słowa o współpracy z Sokiem z Buraka. ,,Wyrok jest oparty na kłamstwach"

Poseł PO Krzysztof Brejza wygrał proces w trybie wyborczym z dziennikarzem Telewizji Polskiej Cezarym Gmyzem, który zarzucał mu współpracę z fanpage’em Sok z Buraka. - Wyrok jest oparty na kłamstwach Brejzy, to złamanie wolności mediów - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Gmyz, zapowiada też apelację. więcej

1,27 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 12". Polsat liderem

Dwunastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,27 mln widzów. Program daje Polsatowi pozycję lidera w rynku telewizyjnym zarówno w 4+, jak i w 16-49. więcej

Nowy hybrydowy dekoder Android TV w ofercie Platformy Canal+

Platforma Canal+ planuje na polskim rynku wprowadzić nowy hybrydowy dekoder, który będzie działać w oparciu o system Android TV. - Jest to bezpośrednio związane z zapowiadaną przez nas usługą myCanal - mówi Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy platformy Canal+. więcej

Chiny blokują dostęp do ,,South Park". Twórcy serialu kpią z uległości NBA wobec Pekinu

Władze w Chinach zablokowały całkowicie dostęp do serialu „South Park”. Tytuł zniknął z internetu i platform streamingowych, powodem decyzji Pekinu jest najnowszy odcinek kpiący z mechanizmów cenzury funkcjonujący w kraju kierowanym przez komunistów. W odpowiedzi twórcy serialu opublikowali oświadczenie w którym w ironiczny sposób przepraszają władze w Pekinie i szydzą z kierownictwa ligi NBA, które ugięło się ostatnio pod presją Chińczyków. więcej

Borys Budka wygrał proces z Telewizją Polską ws. ,,paragonu hańby". TVP Info ma pokazać sprostowanie

Sąd Okręgowy w Gliwicach nakazał Telewizji Polskiej sprostowanie publikacji zarzucających Borysowi Budce z Platformy Obywatelskiej kłamstwo w trakcie debaty wyborczej TVP na temat paragonu z apteki opiewającego na 2 tys. zł. Budka pozwał w tej sprawie publicznego nadawcę w trybie wyborczym. więcej

TVN Style z nowym spotem wizerunkowym i muzyką "The Dumplings"

Kanał TVN Style przygotował nowy spot wizerunkowy do którego muzykę przygotował zespół "The Dumplings". więcej

TVP Seriale liderem oglądalności we wrześniu. Comedy Central Family zyskał najwięcej

W zeszłym miesiącu pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Comedy Central Family, a liderem spadków była stacja CBS Action - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Sport pokaże ,,Ligę Literacką" o książkach sportowych

W najbliższy czwartek TVP Sport pokaże pierwszy odcinek programu „Liga Literacka” dotyczącego książek sportowych. Będą go prowadzić blogerzy zajmujący się tą tematyką: Krzysztof Baranowski ze Sportowej Książki Roku i Norbert Tkacz z Niezwykłych Opowieści Sportowych. więcej

Vectra z jesienną kampanią ,,Wszystko 50 proc. taniej"

Vectra właśnie ruszyła z kampanią „Wszystko 50 proc. taniej”, która ma na celu wesprzeć sprzedaż. Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group. więcej

Fokus TV pokaże serial dokumentalny ,,Patrol Tatry" o strażnikach Tatrzańskiego Parku Narodoweg

W sobotę 12 października Fokus TV rozpocznie emisję nowego własnego serialu dokumentalnego pt. „Patrol Tatry”. Opowiada on o codzienności strażników Tatrzańskiego Parku Narodowego. Producentem formatu jest spółka ZPR Media. więcej

Kino Polska, Inea, Grupa Vector i Fundacja PIKSEL ze Złotą PIKE

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej podczas 46. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE przyznała nagrody branży kablowej Złota PIKE. Laureatami zostali Kino Polska, Inea, Grupa Vector oraz Fundacja PIKSEL. więcej

Debatę przedwyborczą TVN24 pokażą też Onet, WP.pl i Wyborcza.pl

We wtorek wieczorem na antenie TVN24 będzie pokazywana debata przedwyborcza z przedstawicielami pięciu największych ugrupowań. Transmisję będzie można oglądać także w portalach Onet.pl, WP.pl i Wyborcza.pl. więcej

Jacek Łęski: w ,,Studiu Polska" zostaliśmy zaatakowani przez polityka KO, nie zgadzamy się na mowę nienawiści

- W ostatnim „Studio Polska” zostaliśmy agresywnie zaatakowani przez polityka KO. Nie zgadzamy się na tego rodzaju mowę nienawiści wobec dziennikarzy, pokazujących prawdziwe oblicze ideologii LGBT - tak Jacek Łęski wytłumaczył wyproszenie Rafała Lipskiego z ostatniego odcinka programu. Na razie nie złożono w tej sprawie żadnych skarg do KRRiT. więcej

Canal+ z promocyjną ofertą przy zakupie telewizora 4K HDR. Współpraca z Sony i Credit Agricole

Platforma Canal+ wspólnie z Sony i bankiem Credit Agricole przygotowała promocyjną ofertę dla swoich abonentów, dzięki której można zakupić telewizor 4K HDR. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Anna Popek i Antoni Trzmiel poprowadzą wieczór wyborczy w Jedynce, Trójce i Polskim Radiu 24

W niedzielę 13 października wieczór wyborczy Polskiego Radia poprowadzą go Anna Popek i Antoni Trzmiel, a gośćmi będą publicyści, politycy i eksperci. więcej

 
RMF FM: w środę ,,Debata liderów", pytać będą też dziennikarze Interii i ,,DGP"

Jacek Sasin, Tomasz Siemoniak, Władysław Kosiniak-Kamysz, Janusz Korwin-Mikke i Włodzimierz Czarzasty wezmą udział w środowej finałowej debacie liderów z cyklu „Po Prostu Polska” na antenie RMF FM. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Zaczyna się start wyścigu o dynamiczne wstawianie reklam. "TVN z przetestowaną i działającą technologią"

- TVN ma w pełni działającą technologię DAI (dynamic ad insertion) o której rozmawiamy na rynku. Mamy już ją przetestowaną, ona świetnie działa - przyznała Dorota Żurkowska-Bytner, członek zarządu TVN podczas 46. konferencji PIKE w Jachrance. więcej

Firma Martina Sorrella kupiła za 150 mln dolarów agencję Firewood

Należąca do Martina Sorrella firma S4 Capital kupuje za 150 mln dolarów niezależną agencję cyfrową Firewood z Doliny Krzemowej. więcej

IPG Mediabrands tworzy Kinesso, wkrótce także w Polsce

Sieć IPG Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM i Inititive utworzyła w swoich strukturach firmę Kinesso. Jej celem będzie tworzenie narzędzi i systemów bazujących na danych. więcej

,,Oddajesz mniejsze sumy niż pożyczasz" - Dawid Podsiadło w nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska (wideo)

W nowej kampanii Credit Agricole Bank Polska z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadły reklamowana jest promocja pożyczki gotówkowej. Obsługą marketingową Credit Agricole zajmują się Just, Performics, Cube Group i Zenith. więcej

Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Smart! Week na Allegro (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo. Akcja wspiera promocję Smart! Week. więcej

Smirnoff z pierwszą od 25 lat globalną kampanią reklamową (wideo)

Marka wódki Smirnoff rusza w tym tygodniu w Europie z pierwszą od 25 lat globalną kampania reklamową. Chce w ten sposób oddać hołd swojej 155-letniej historii. więcej

Volkswagen wprowadza nowe logo samochodów sportowych

Koncern Volkswagena zaprezentował nowe logo dla marki Volkswagen R - gamy swoich samochodów sportowych, które m.in. od kilkunastu lat goszczą na torach wyścigowych na całym świecie. więcej

Trevor Masters dyrektorem zarządzającym sieci sklepów Pepco w regionie w Europie Środkowej

Trevor Masters, były szef Tesco International od 1 listopada obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego sieci sklepów Pepco w regionie CE. Będzie pracować z biura w Warszawie. więcej

Włodzimierz Wlaźlak awansował do zarządu Lidl Polska

Włodzimierz Wlaźlak, który pracuje w Lidl Polska od 17 lat awansował do zarządu Lidl Polska. Będzie tam odpowiadał za sprzedaż. więcej

Vectra z jesienną kampanią ,,Wszystko 50 proc. taniej"

Vectra właśnie ruszyła z kampanią „Wszystko 50 proc. taniej”, która ma na celu wesprzeć sprzedaż. Za strategię, kreację i produkcję materiałów odpowiada agencja Isobar Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają Starcom oraz Cube Group. więcej

Hortex wprowadza nowe soki - Przetarte

Firma Hortex wprowadza na rynek nową linię soków Hortex Przetarte. Projekt ich opakowań przygotował zespół HiBrands (Opus B).   więcej

Podravka w nowej kampanii stawia na kuchnię śródziemnomorską (wideo)

Podravka Polska promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada. więcej

Joanna Gasek: z Idea Money do Wonga Polska

Do zespołu firmy pożyczkowej Wonga Polska dołączyła Joanna Gasek, która objęła stanowisko dyrektora działu operacji i telesprzedaży.  statnio pracowała w Idea Money. więcej

Mastercard po zniesieniu wiz żartuje, że ,,Visa nie będzie już potrzebna"

Po zapowiedzi zniesienia wiz dla Polaków podróżujących do USA polski oddział Mastercard postanowił zażartować ze swojego głównego konkurenta. W mediach społecznościowych zamieścił grafikę z hasłem „Niedługo VISA nie będzie nam już potrzebna!”. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Agora chce zbyć nieruchomości po zamkniętych drukarniach. ,,Maszyny będzie nam bardzo trudno sprzedać"

Agora przygotowuje się do sprzedaży nieruchomości po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. - Wyposażenie drukarń będzie bardzo trudno sprzedać: to są specjalistyczne maszyny - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes Agory Bartosz Hojka. więcej

Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu, wysoko Wirtualnemedia.pl

We wrześniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Jakub Szczepański po półtora roku pracy odchodzi z ,,Super Expressu"

Dziennikarz polityczny Jakub Szczepański po półtora roku pracy żegna się z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media). Będzie dalej pracował w dziennikarstwie, konkretów na razie nie podaje. więcej

,,Zwierciadło" z akcją rabatową ,,Zakupy z klasą", na okładce Gwyneth Paltrow

Na rynku ukazał się listopadowy numer miesięcznika „Zwierciadło”, do którego dołączone zostały kupony rabatowe w ramach akcji „Zakupy z klasą”. Na okładce znalazła się aktorka Gwyneth Paltrow. więcej

,,Komputer Świat" na 21. urodziny z większą objętością i 21 programami

Od 7 października do sprzedaży trafił urodzinowy numer miesięcznika „Komputer Świat" (Ringier Axel Springer Polska). W numerze specjalnym znalazło się 21 pełnych wersji programów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Mikołaj Kunica od listopada redaktorem naczelnym Business Insider Polska

Po odejściu z Wirtualnej Polski Mikołaj Kunica obejmie obowiązki redaktora naczelnego Business Insider Polska nie od stycznia 2020 roku, a od listopada br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wizaz.pl na czele serwisów o modzie i urodzie, najmocniej przyciąga Maxmodels.pl (TOP10)

Wśród witryn o modzie i urodzie zdecydowanym liderem zasięgowym jest Wizaz.pl, natomiast najwięcej odsłon notują Maxmodels.pl i Vinted.pl. W skali miesiąca duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły sekcja Uroda na Kobieta.onet.pl i e-sklep Lamoda.pl. więcej

Facebook zapłaci 40 mln dolarów za zawyżanie statystyk wideo. Zawarto ugodę

Facebook zawarł ugodę z grupą reklamodawców, którzy oskarżyli serwis przed sądem o to, że zawyżał statystyki odtworzeń plików wideo wprowadzając w błąd swoich partnerów. W wyniku porozumienia Facebook ma zapłacić odszkodowanie w wysokości 40 mln dolarów. więcej

Carrefour rozszerza dostawy towaru na cały kraj

Od 21 października br. każdy w Polsce - niezależnie od miejsca zamieszkania - będzie mógł kupować produkty spożywcze w sklepie internetowym Carrefoura. Sieć rozszerza bowiem ich dostawy na cały kraj. Dzięki temu ominie obowiązujący zakaz handlu w niedziele. więcej

Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Smart! Week na Allegro (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo. Akcja wspiera promocję Smart! Week. więcej

Opera 64 do pobrania. Co nowego? (wideo)

Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Opera dla komputerów z systemem Windows, macOS i Linux. więcej

Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu, wysoko Wirtualnemedia.pl

We wrześniu media najczęściej powoływały się na informacje Onetu - wynika z nowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz „Rzeczpospolita”. W czołówce mediów internetowych znalazł się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Instagram wprowadza weryfikację autentyczność e-maili. Chce chronić użytkowników przed oszustami

Serwis Instagram wprowadził w swojej aplikacji nowy mechanizm mający ochronić użytkowników przed atakami phishingowymi przeprowadzanymi za pomocą spreparowanych e-maili. W ustawieniach dodano opcje pozwalające sprawdzić czy konkretna wiadomość została wysłana przez Instagram, czy też może stanowić potencjalne zagrożenie. więcej

Accenture partnerem strategicznym Operatora Chmury Krajowej

Partnerem strategicznym Operatora Chmury Krajowej została firma Accenture, integratorf rozwiązań chmurowych i rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję opierających się na narzędziach udostępnianych przez Google. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Były prezes Cyfrowego Polsatu Dominik Libicki został dyrektorem w Play
Sony PlayStation 5 na rynku przed świętami 2020 roku. Ulepszony kontroler, dysk SSD i filmy w 4K
 
 
 
GOSPODARKA
 
Carrefour rozszerza dostawy towaru na cały kraj
Trevor Masters dyrektorem zarządzającym sieci sklepów Pepco w regionie w Europie Środkowej
Rainbow Tours inwestuje w hotel na Krecie
Coraz większy ruch lotniczy nad Europą. ,,Opóźnione loty i wdrażanie nowych technologii"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
TVP i EBU podpisały umowę na organizację Eurowizji Junior 2019
Film "Joker" podbija kina. Rekordowa produkcja Todda Phillipsa
Netflix pokaże drugi sezon serialu "Zagubieni w kosmosie"
Thom Yorke gwiazdą Open'er Festival 2020
Jeff Daniels w serialu "A Higher Loyalty: Truth, Lies and Leadership" szefem FBI
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj