Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 15 Października 2019
 
 
 
Ipsos chwalony za trafny sondaż w dniu wyborów. ,,Analiza mobilizacji elektoratów"
 
W sondażu wyborczym Ipsos idealnie oszacował wyniki PiS i Koalicji Obywatelskiej, a w przypadku pozostałych komitetów błąd wyniósł maksymalnie 0,55 pkt proc. - Brak różnic pomiędzy wynikami exit poll oraz late poll wynika z kilku elementów: doskonałej, reprezentatywnej próby lokali wyborczych objętych badaniem, bardzo dobrej realizacji badania w terenie oraz szeregu analiz wyników poprzednich wyborów do Parlamentu Europejskiego pod kątem struktury odmów odpowiedzi - wylicza Paweł Predko, dyrektor operacyjny Ipsosu. Firmę za realizację tego sondażu chwalą menedżerowie z innych sondażowni. więcej
 
 
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)
 
43,6 proc. poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych nie można rozpatrywać w kategoriach porażki tylko dlatego, że wynik był niższy niż wskazywały na to sondaże. Trzeba pamiętać, że żadna partia w polskim systemie parlamentarnym po jednej kadencji nie zyskała tak dużego przyrostu poparcia. Opozycja, która łącznie zyskała relatywnie wysokie poparcie, na jego fali już teraz powinna budować swoją pozycję i nie zmarnować szansy, jaką dostała – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. więcej
 
 
Grupa naTemat uruchamia dadHero.pl, naczelnym Andrzej Chojnowski
 
Ruszył dadHero.pl - nowy serwis tematyczny Grupy naTemat.pl skierowany do ojców. Jego redaktorem naczelnym jest Andrzej Chojnowski, a szefem projektu - Damian Borecki. więcej
 
 
OBWE po wyborach w Polsce krytykuje TVP za stronniczość, media prywatne mniej nieobiektywne
 
- Wybory parlamentarne 13 października zostały dobrze przygotowane, ale stronniczość mediów i nietolerancyjna retoryka w kampanii budziły poważne obawy - stwierdziła OBWE na podstawie obserwacji kampanii parlamentarnej w Polsce. więcej
 
 
Lichocka, Bochenek, Jachira, Zimoch i Rozenej z mandatami poselskimi. Z Sejmem żegna się Krzysztof Czabański
 
W niedzielnych wyborach mandaty poselskie uzyskali m.in. posłanka PiS Joanna Lichocka, dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, były rzecznik rządu Rafał Bochenek, rzecznik PO Jan Grabiec, rzecznik rządu Piotr Müller i dziennikarz "Nie" Andrzej Rozenek. Prawdopodobnie posłanką zostanie youtuberka Klaudia Jachira, natomiast nie zostali wybrani szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański i rzecznik PSL Jakub Stefaniak. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Rekordowa słuchalność RMF FM w III kwartale. Trójka z 4,6 proc. - najgorszy wynik od 2002 roku więcej
 
Strony główne: WP.pl z większą przewagą nad Onetem, Gazeta.pl wyprzedziła Interię więcej
 
Upadek Codemedia pokazuje, że branża domów mediowych przestała być biznesowo bezpieczna (opinie) więcej
 
Literacki Nobel dla Olgi Tokarczuk to istotny element promocji Polski w świecie. Wydawnictwo Literackie planuje reedycję jej książek więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer Media
Redaktor SeoMedonet, współpraca Ringier Axel Springer Media
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Kijowie Polska Organizacja Turystyczna
Sales Manager newonce.media
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Digital Sales Expert/Specialist Burda International Poland
Specjalista ds. sprzedaży mediów Cityboard Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dziennikarz Lokalny Super Express
PR Manager Viacom International Media Networks
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Kraków TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Wrocław TVP
Specjalista ds. Rekonstrukcji Obrazu - Katowice TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
OBWE po wyborach w Polsce krytykuje TVP za stronniczość, media prywatne mniej nieobiektywne

- Wybory parlamentarne 13 października zostały dobrze przygotowane, ale stronniczość mediów i nietolerancyjna retoryka w kampanii budziły poważne obawy - stwierdziła OBWE na podstawie obserwacji kampanii parlamentarnej w Polsce. więcej

653 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Love Island. Wyspa miłości". 57,15 mln zł z reklam

Nowy randkowy program Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 653 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął ostatnią lokatę w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 57,15 mln zł. więcej

Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate

TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel. więcej

Na początku listopada powstanie Media Owners Committee nadawców telewizyjnych

Nadawcy telewizyjni na początku listopada br. utworzą własny MOC (Media Owners Committee) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To ułatwi im przedstawianie wspólnego stanowiska m.in. w sprawie prac nad jednoźródłowym badaniem mediów. więcej

,,Chyłka - Kasacja" od 15 listopada w player.pl

W piątek, 15 listopada w player.pl zadebiutuje „Chyłka - Kasacja” - drugi sezon serialu z Magdaleną Cielecką w roli głównej, do którego jeszcze trwają zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek produkcji zostanie udostępniony bezpłatnie, drugi będzie można obejrzeć tego samego dnia w ramach płatnej oferty. więcej

Kino Polska TV wyprodukuje pięć filmów, na początek komedia Tomasza Koneckiego z Rafałem Zawieruchą

Nadawca telewizyjny Kino Polska TV zapowiedział, że wspólnie z Krzysztofem Szpetmańskim wyprodukuje komedię „Po moim trupie” w reżyserii Tomasza Koneckiego, w której zagra Rafał Zawierucha. To pierwsza produkcja kinowa spółki. więcej

7,96 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji, najwięcej w TVP1. TVN24 wyżej od TVP Info

Łącznie 7,96 mln widzów oglądało wczoraj ogłoszenie sondażowych wyników wyborach do parlamentu. Najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1. Liderem całego rynku była jednak TVP2 pokazująca mecz Polska-Macedonia Północna - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Korpo-racja" nowym autorskim programem National Geographic

W niedzielę, 27 października kanał National Geographic rozpocznie emisję nowego autorskiego cyklu „Korpo-racja”. więcej

Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Właśnie ruszyła wspólna kampania reklamowa dwóch stacji Kuchnia+ i Domo+. - Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem - komentuje Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+. więcej

TVP1 wyprzedziła TVN. ,,M jak miłość" i mecze piłki nożnej hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość” oraz eliminacyjne mecze do Euro 2020 Łotwa-Polska i Polska-Macedonia Północna. Wśród stacji liderem był Polsat, a na drugie miejsce awansowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
OBWE po wyborach w Polsce krytykuje TVP za stronniczość, media prywatne mniej nieobiektywne

- Wybory parlamentarne 13 października zostały dobrze przygotowane, ale stronniczość mediów i nietolerancyjna retoryka w kampanii budziły poważne obawy - stwierdziła OBWE na podstawie obserwacji kampanii parlamentarnej w Polsce. więcej

 
Lichocka, Bochenek, Jachira, Zimoch i Rozenej z mandatami poselskimi. Z Sejmem żegna się Krzysztof Czabański

W niedzielnych wyborach mandaty poselskie uzyskali m.in. posłanka PiS Joanna Lichocka, dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, były rzecznik rządu Rafał Bochenek, rzecznik PO Jan Grabiec, rzecznik rządu Piotr Müller i dziennikarz "Nie" Andrzej Rozenek. Prawdopodobnie posłanką zostanie youtuberka Klaudia Jachira, natomiast nie zostali wybrani szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański i rzecznik PSL Jakub Stefaniak. więcej

 
Radiowa Jedynka z przebudowanym studiem emisyjnym. Kamińska: jest supernowoczesne, a także ciepłe i przyjazne

Program I Polskiego Radia przebudował swoje multimedialne studio, by emitować lepszej jakości dźwięk i obraz. - Studio podkreśla teraz charakter anteny: jest supernowoczesne, a jednocześnie ciepłe i przyjazne - komentuje Agnieszka Kamińska, szefowa stacji. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)

43,6 proc. poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych nie można rozpatrywać w kategoriach porażki tylko dlatego, że wynik był niższy niż wskazywały na to sondaże. Trzeba pamiętać, że żadna partia w polskim systemie parlamentarnym po jednej kadencji nie zyskała tak dużego przyrostu poparcia. Opozycja, która łącznie zyskała relatywnie wysokie poparcie, na jego fali już teraz powinna budować swoją pozycję i nie zmarnować szansy, jaką dostała – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. więcej

Gwiazdy TVN Discovery Polska czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate

TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel. więcej

Rozterki ojca nastoletniej córki w nowej reklamie Orange (wideo)

Rozpoczęła się polska odsłona globalnej kampanii Orange „Mamy wielką moc. Mamy wielką odpowiedzialność”. Marka pokazując w niej relację ojca z nastoletnią córką zachęca, by w cyfrowym świecie zachować równowagę. Kampanię przygotowała agencja Publicis Conseil. więcej

Disney dzieli globalny budżet mediowy między agencje mediowe Publicisu i Omnicomu

Koncern Disneya zamierza podzielić swój globalny budżet mediowy między agencje należące do holdingów Publicis i Omnicom. Jego wielkość szacowana jest na 3 mld dolarów. więcej

Miłosz Jacyna head of social media and content w albo albo

Do zespołu agencji kreatywnej albo albo dołączył Miłosz Jacyna, obejmując funkcję head of social media and content. Ostatnio pracował w K2. więcej

Kraków i Wrocław honorują Olgę Tokarczuk: sadzenie lasu i darmowe przejazdy komunikacją miejską

Władze Krakowa organizują akcję nasadzenia 25 tys. drzew. Ma to być hołdem dla tegorocznej noblistki, Olgi Tokarczuk. We Wrocławiu z kolei przez kilka dni z tej samej okazji można było jeździć za darmo komunikacją miejską. więcej

Thinx pokazuje mężczyzn, którzy mają okres (wideo)

Marka Thinx wprowadziła do sprzedaży na rynku amerykańskim bieliznę menstruacyjną dla kobiet. Promuje ją spotem, w którym to nie kobiety ale mężczyźni mają okres.Autorem kampanii jest agencja BBDO New York. więcej

Akcją ,,2 for U Challenge" McDonald's chce dotrzeć do młodszych klientów (wideo)

McDonald’s Polska rozpoczyna kampanię „ 2 for U Challenge”, w ramach której będzie promować codziennie zmieniające się superoferty promocyjne dostępne w aplikacji McDonald’s. Akcję przygotowały agencje Isobar Polska OMD, DDB i Studio Filmowe OTO. więcej

Samsung: dodatkowe 1000 zł przy zakupie Galaxy S10 lub S10+ i odsprzedaży starego smartfona

Samsung uruchomił nową promocję, w ramach której decydując się na zakup jednego z dwóch tegorocznych flagowców firmy, Galaxy S10 lub S10+, po odsprzedaniu starego smartfona można zyskać dodatkowe 1000 zł. więcej

Mateusz Gessler poleca mrożone warzywa na patelnię Hortexu (wideo)

Hortex ruszył z drugą odsłoną nowej kampanii reklamowej z udziałem Mateusza Gesslera. Szef kuchni tym razem poleca mrożone warzywa na patelnię.  Działania reklamowe realizują Opus B, Papaya Films i MediaCom. więcej

Łukasz Goździor dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distibution

Łukasz Goździor, dotychczasowy marketing country manager w Inchcape Polska, został dyrektorem marketingu w Inchcape Northern Europe Distribution. Na dotychczasowym stanowisku zastąpił go Wojciech Dopierała. więcej

Leroy Merlin z nowym, miejskim konceptem sklepu

Sieć sklepów Leroy Merlin jeszcze w tym roku planuje otwarcie sklepu w tzw. miejskim koncepcie. Leroy Merlin Urban powstanie w Warszawie przy ul. Marsa. więcej

Kuchnia+ i Domo+ ze wspólną kampanią reklamową (wideo)

Właśnie ruszyła wspólna kampania reklamowa dwóch stacji Kuchnia+ i Domo+. - Wykorzystując siłę i potencjał każdej marki z osobna, prezentujemy je razem - komentuje Dagmara Radziuk, brand manager kanałów lifestylowych platformy Canal+. więcej

Łaciate zawsze w domu w nowej kampanii Mlekpolu (wideo)

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz nośnikach reklamy zewnętrznej. więcej

Grzegorz Jaworski z Piasta Gliwice przewodniczącym rady nadzorczej Ekstraklasy

Ekstraklasa SA ma nowego przewodniczącego rady nadzorczej. Został nim Grzegorz Jaworski, reprezentant Piasta Gliwice - aktualnego mistrza Polski. więcej

Kaufland wprowadził wielorazowe woreczki na owoce i warzywa

W sieci sklepów Kaufland jednorazowe foliowe torebki na warzywa i owoce zastąpiono wielorazowymi woreczkami z tkaniny. Opakowanie 2 szt. kosztuje 2,99 zł. więcej

Marcin Jaśko new business managerem w Abanana Advertising

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję new business managera. więcej

Motocykle Suzuki z nową ofertą promowane kampanią

Trzy modele motocykli Suzuki będą jesienią sprzedawane wraz z pakietem akcesoriów podwyższających komfort podróżowania. Będzie to wspierać kampania przygotowana przez agencję CU Communication Unlimited. więcej

Up&More rozpoczęło współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki

Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z Piekarnią Cukiernią Grzybki. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
PO największym przegranym wyborów, PiS-owi pomogła TVP. Konfederacja zaskoczyła (publicyści o wyborach)

Wraz z wejściem do parlamentu skrajnej lewicy i prawicy kończy się sztuczny podział na wrogie sobie ideowo PO i PiS. Trudno jednak stwierdzić, że PiS odniosło w wyborach sukces: to raczej umiarkowany sukces, do którego rękę przyłożyła publiczna telewizja - wyniki wyborów parlamentarnych dla Wirtualnemedia.pl komentują publicyści. więcej

,,Gazeta Wyborcza" w ramach Klubu Przyjaciół ,,Wyborczej" chce zbierać datki od czytelników

„Gazeta Wyborcza” (Agora) uruchomiła Klub Przyjaciół „Wyborczej”. Klubowicze mogą co miesiąc wspierać redakcję dziennika wybraną kwotą, a w zamian mają rozmaite korzyści. więcej

Edipresse wydaje ,,Życie po życiu" - miesięcznik o nadprzyrodzonych historiach

W środę 16 października ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika Edipresse Polska z segmentu true stories - „Życie po życiu”. Szefową pisma jest Barbara Florkiewicz. więcej

W sprzedaży pierwszy numer kwartalnik ,,Classicauto - Wydanie Specjalne". Redaktorem naczelnym Piotr Sielicki

We wtorek 15 października w sprzedaży pojawi się magazyn „Classicauto - Wydanie Specjalne” (Stratos Concept). Pierwszy numer poświęcony został marce Porsche. Redaktorem naczelnym jest Piotr Sielicki. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Grupa naTemat uruchamia dadHero.pl, naczelnym Andrzej Chojnowski

Ruszył dadHero.pl - nowy serwis tematyczny Grupy naTemat.pl skierowany do ojców. Jego redaktorem naczelnym jest Andrzej Chojnowski, a szefem projektu - Damian Borecki. więcej

,,Chyłka - Kasacja" od 15 listopada w player.pl

W piątek, 15 listopada w player.pl zadebiutuje „Chyłka - Kasacja” - drugi sezon serialu z Magdaleną Cielecką w roli głównej, do którego jeszcze trwają zdjęcia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek produkcji zostanie udostępniony bezpłatnie, drugi będzie można obejrzeć tego samego dnia w ramach płatnej oferty. więcej

Disney+ zapowiada setki hitów na swojej platformie. Od ,,Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków" po najnowsze ,,Gwiezdne Wojny"

Do premiery serwisu Disney+ pozostał niecały miesiąc. Platforma zaczyna kampanię zapowiadającą nową propozycję na rynku VOD i prezentuje na Twitterze kilkaset tytułów które trafią do biblioteki na starcie. Na liście są filmy i seriale ze stajni Disneya, Marvela, Pixara i National Geographic, od „Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków” po najnowszą produkcję ze świata Gwiezdnych Wojen - „The Mandalorian”. więcej

Google testuje zamrażanie kart w Chrome. Chodzi o mniejsze wykorzystanie pamięci RAM

Google prowadzi próby związane z wprowadzeniem w firmowanej przez siebie przeglądarce Chrome funkcji polegającej na zamrożeniu kart, z których użytkownik aktualnie nie korzysta. Rozwiązanie ma zredukować wykorzystanie przez przeglądarkę pamięci RAM zwiększając sprawność sprzętu. Nowość ma się pojawić w Wersji Chrome z numerem 79. więcej

mBank zapowiada nowy pulpit na kontach internetowych. Zniknie ,,pasek finansów"

mBank planuje wprowadzenie zmian w wyglądzie pulpitu na swojej internetowej platformie służącej użytkownikom do obsługi ich kont bankowych. Nowością będzie między innymi brak „paska finansów”, wyróżnienie stanu konta i narzędzi do przelewów oraz skrócona historia wykonanych operacji. więcej

Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem

Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ipsos chwalony za trafny sondaż w dniu wyborów. ,,Analiza mobilizacji elektoratów"

W sondażu wyborczym Ipsos idealnie oszacował wyniki PiS i Koalicji Obywatelskiej, a w przypadku pozostałych komitetów błąd wyniósł maksymalnie 0,55 pkt proc. - Brak różnic pomiędzy wynikami exit poll oraz late poll wynika z kilku elementów: doskonałej, reprezentatywnej próby lokali wyborczych objętych badaniem, bardzo dobrej realizacji badania w terenie oraz szeregu analiz wyników poprzednich wyborów do Parlamentu Europejskiego pod kątem struktury odmów odpowiedzi - wylicza Paweł Predko, dyrektor operacyjny Ipsosu. Firmę za realizację tego sondażu chwalą menedżerowie z innych sondażowni. więcej

Na początku listopada powstanie Media Owners Committee nadawców telewizyjnych

Nadawcy telewizyjni na początku listopada br. utworzą własny MOC (Media Owners Committee) - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To ułatwi im przedstawianie wspólnego stanowiska m.in. w sprawie prac nad jednoźródłowym badaniem mediów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PiS w tych wyborach dostał to, co chciał, ale może czuć niedosyt, bo liczył na konstytucyjną większość (opinie)

43,6 proc. poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych nie można rozpatrywać w kategoriach porażki tylko dlatego, że wynik był niższy niż wskazywały na to sondaże. Trzeba pamiętać, że żadna partia w polskim systemie parlamentarnym po jednej kadencji nie zyskała tak dużego przyrostu poparcia. Opozycja, która łącznie zyskała relatywnie wysokie poparcie, na jego fali już teraz powinna budować swoją pozycję i nie zmarnować szansy, jaką dostała – komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu politycznego. więcej

ESL Polska nowym klientem d*fusion communication

ESL Polska wybrało do obsługi PR - w drodze konkursu - agencję d*fusion communication. więcej

Marcin Jaśko new business managerem w Abanana Advertising

Do zespołu agencji marketingowej Abanana Advertising dołączył Marcin Jaśko, który objął funkcję new business managera. więcej

Aliganza Fashion Agency pracuje dla Marc O'Polo

Do grona klientów agencji Aliganza Fashion Agency dołączyła szwedzka marka odzieżowa Marc O’Polo. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone SE 2 z wersją 64 i 128 GB, bez 3D Touch. Cena od 399 dolarów
Yandex udostępnia aplikację Sloy. Jest skierowana do miłośników mody i ma konkurować z TikTokiem
Reebok: nowy model Zig Kinetica z technologią zwracającą energię (wideo)
Samsung: dodatkowe 1000 zł przy zakupie Galaxy S10 lub S10+ i odsprzedaży starego smartfona
 
 
 
GOSPODARKA
 
mBank zapowiada nowy pulpit na kontach internetowych. Zniknie ,,pasek finansów"
Leroy Merlin z nowym, miejskim konceptem sklepu
Kaufland wprowadził wielorazowe woreczki na owoce i warzywa
Zbyt niski stopień robotyzacji i wskaźnik zatrudnienia na polskim rynku pracy
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Chyłka - Kasacja" od 15 listopada w player.pl
Disney+ zapowiada setki hitów na swojej platformie. Od ,,Królewny Śnieżki i siedmiu krasnoludków" po najnowsze ,,Gwiezdne Wojny"
Kraków i Wrocław honorują Olgę Tokarczuk: sadzenie lasu i darmowe przejazdy komunikacją miejską
Netflix zapowiada musical "The Prom". Zagrają Kerry Washington, Meryl Streep i Ariana Grande
Gal Gadot jako Irena Sendlerowa
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj