Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Listopada 2019
 
 
 
Wraca teleturniej ,,Va banque". Jacek Kurski: rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego
 
Telewizyjna Dwójka w wiosennej ramówce pokaże reaktywowany po 16 latach teleturniej „Va banque". Program ma być emitowany w dni powszednie o godz. 18.55 zastępując reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to wiosną pokażemy sześć projektów tego typu - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat szykuje podwyżki dla klientów, będą obowiązywać jeszcze w tym roku
 
Jeszcze w tym roku Grupa Cyfrowy Polsat wprowadzi podwyżki cen swoich usług. Na podano natomiast konkretnej daty, od kiedy miałyby obowiązywać nowe cenniki, nadal trwają prace nad platformą bilingową. - Podjęliśmy decyzję, że będą zmiany w ofercie jeszcze w tym roku - Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. więcej
 
 
Branża przychylnie o 200 tys. abonentów ,,Gazety Wyborczej". Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji
 
„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie
 
O znaczeniu konkursu Effie, efektywności działań marketingowych i wyzwaniach dla branży marketingu rozmawiamy z Traci Alford, president, CEO Effie Worldwide. więcej
 
 
T-Mobile Polska zwolni 300 pracowników, chce zmodernizować sieć w całym kraju
 
Do wiosny 2020 roku T-Mobile Polska rozstanie się z 294 spośród ok. 4,2 tys. zatrudnianych osób. Firma zbuduje w Warszawie nowe centrum przetwarzania danych, a w ciągu 2 lat zamierza zmodernizować swoją sieć w całym kraju. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Gazeta Wyborcza" ma już 200 tys. subskrybentów cyfrowych więcej
 
Donald Tusk nie wystartuje w wyborach prezydenckich, bo powrót do krajowej polityki byłby ryzykowny i trudny (opinie) więcej
 
Nowe logo Facebooka jest zachowawcze i nijakie. To odpowiedź na skandale wokół portalu (opinie) więcej
 
Onet bez dyrektora zarządzającego, Paweł Jurek odchodzi po 11 latach pracy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Sales Coordinator/Support, CEE & MENA BBC Studios
PR Junior Account Executive Elzbieta Pełka Creative Services agencja Reklamowa
AGENT LITERACKI/SPECJALISTA DS. PROMOCJI AUTORKA
Specjalista ds. treści Burda International Poland
Specjalista ds. oferty B2C Ringier Axel Springer Media
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ w Redakcji Pogody Telewizja Polsat
Dyrektor / Dyrektorka Artystyczna ELLE Burda Media Polska
Product Manager, VOD Ringier Axel Springer Media
Account Manager Screen Network
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Manager ds. sprzedaży B2B Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Wraca teleturniej ,,Va banque". Jacek Kurski: rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego

Telewizyjna Dwójka w wiosennej ramówce pokaże reaktywowany po 16 latach teleturniej „Va banque". Program ma być emitowany w dni powszednie o godz. 18.55 zastępując reality-show „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Rozwijamy ofertę dla widza teleturniejowego. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to wiosną pokażemy sześć projektów tego typu - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP. więcej

Cyfrowy Polsat szykuje podwyżki dla klientów, będą obowiązywać jeszcze w tym roku

Jeszcze w tym roku Grupa Cyfrowy Polsat wprowadzi podwyżki cen swoich usług. Na podano natomiast konkretnej daty, od kiedy miałyby obowiązywać nowe cenniki, nadal trwają prace nad platformą bilingową. - Podjęliśmy decyzję, że będą zmiany w ofercie jeszcze w tym roku - Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. więcej

Towarzystwo Dziennikarskie chce, by ocena stanu mediów publicznych była brana pod uwagę w ocenie praworządności

Towarzystwo Dziennikarskie zaprezentowało raport z przedwyborczego monitoringu mediów, w ramach którego analizowało „Wiadomości” TVP1, „Fakty” TVN, „Wydarzenia” Polsatu i główne programy informacyjne Polskiego Radia. Ich celem jest także przekonanie KE, aby stan mediów publicznych był brany pod uwagę w ocenie stanu praworządności w każdym kraju UE. więcej

UPC Polska ma 1,47 mln klientów. 714 tys. korzysta z Horizon, a 676 tys. z Connect Boxu

Na koniec trzeciego kwartału br. UPC Polska miała 1 470 600 klientów (o 39,7 tys. więcej niż rok wcześniej), z czego 1,06 mln korzystało z telewizji cyfrowej. Operator miał sprzedanych 3,135 mln usług jednostkowych, po wzroście o 125 tys. w skali roku. więcej

Discovery z wyższymi przychodami i zyskiem netto. Wpływy reklamowe w górę o 5 proc. poza USA

W III kwartale 2019 roku medialny koncern Discovery poprawił wszystkie kluczowe wskaźniki finansowe. Przychody firmy wzrosły o 3 proc., zaś zysk netto zwiększył się do kwoty 262 mln dolarów. W ciągu trzech miesięcy wpływy reklamowe Discovery okazały się wyższe zarówno w USA, jak i na rynkach międzynarodowych. więcej

Anna Maria Jopek i Teatr Pieśń Kozła w ostatnim sezonie serialu ,,Wikingowie"

Twórcy Teatru Pieśń Kozła i Anna Maria Jopek pojawią się w najnowszym sezonie serialu „Wikingowie” emitowanym przez kanał History. Szósty, ostatni już sezon produkcji będzie można oglądać w Polsce od 5 grudnia. więcej

547 tys. widzów ,,Minęła 20-ta". TVP Info wygrywa z TVN24 i Polsatem News

W jesiennej ramówce br. magazyn „Minęła 20-ta” śledzi średnio 547 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wyniki Telewizji Polsat zgodne z oczekiwaniami. Rynek reklamy telewizyjnej z prognozą na jednocyfrowy wzrost

- Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu ma szansę w tym roku na niski jednocyfrowy wzrost - uważa Stanisław Janecki, prezes Telewizji Polsat. Rynek reklamy po 9 miesiącach tego roku spadł o 0,7 proc. rok do roku. więcej

Burmistrz Zakopanego: rozpatrywane jest jeszcze inne miejsce na sylwestra, będę o tym rozmawiał z TVP

Tatrzański Park Narodowy wydał oświadczenie w sprawie organizacji „Sylwestra Marzeń” pod Wielką Krokwią. Czytamy w nim, że Park jest zaniepokojony planami Telewizji Polskiej: - Liczymy, że wszyscy odpowiedzialni za organizację imprezy ponownie przyjrzą się sprawie. - Rozpatrywane jest jeszcze jedno miejsce na terenie Zakopanego - powiedział burmistrz miasta Leszek Dorula. więcej

Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum. więcej

Cyfrowy Polsat z 8,6 mld z wpływów i 803 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale sprzedaje im więcej usług

W trzech kwartałach br. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Wzrosła sprzedaż usług telefonii komórkowej i multiroomu telewizyjnego, a zmalała usług internetowych i telefonii w modelu prepaidowym. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Towarzystwo Dziennikarskie chce, by ocena stanu mediów publicznych była brana pod uwagę w ocenie praworządności

Towarzystwo Dziennikarskie zaprezentowało raport z przedwyborczego monitoringu mediów, w ramach którego analizowało „Wiadomości” TVP1, „Fakty” TVN, „Wydarzenia” Polsatu i główne programy informacyjne Polskiego Radia. Ich celem jest także przekonanie KE, aby stan mediów publicznych był brany pod uwagę w ocenie stanu praworządności w każdym kraju UE. więcej

 
Prokuratura Regionalna ma sprawdzić akta sprawy dziennikarza Radia Gdańsk

Poseł PiS Kacper Płażyński zwrócił się do Prokuratora Krajowego Bogdana Święczkowskiego z wnioskiem o zbadanie sprawy dziennikarza Radia Gdańsk Macieja Naskręta. Jest on podejrzany o bezprawne przetwarzanie danych osobowych prezydent Gdańska Aleksandry Dulkiewicz. Polityk sugeruje, że władze Gdańska chcą zastraszyć go karnym procesem. więcej

 
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w II i III kwartale, Wawa na podium

Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim i trzecim kwartale br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio Wawa - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Protest artystów w sprawie zatrudnienia prezesa Radia Poznań Piotra Bernatowicza na dyrektora CSW

Dotychczasowy szef Radia Poznań, Piotr Bernatowicz decyzją ministra kultury Piotra Glińskiego został dyrektorem Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski. Nowe stanowisko ma objąć od początku 2020 roku. Protestują jednak artyści, którzy w tej sprawie wystosowali list do ministra kultury. Bronią go prawicowi publicyści. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Szefowa Effie Worldwide: polskie Effie jednym z najmocniejszych na świecie

O znaczeniu konkursu Effie, efektywności działań marketingowych i wyzwaniach dla branży marketingu rozmawiamy z Traci Alford, president, CEO Effie Worldwide. więcej

Sieć sklepów Piotr i Paweł zmienia się w Spar. Nowa platforma komunikacyjna ,,Świeżo"

Po przejęciu przez Spar Group sieci sklepów Piotr i Paweł, nowy właściciel rozpoczął działania reklamowe dla sklepów w wybranych miastach. Niebawem rozpocznie się również rebranding pod hasłem "Świeżo". Sieć będzie rozwijać się pod marką Spar. Działania reklamowe przygotują Brasil i Pure Play. więcej

Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej

Ola Brzozowska objęła nowo utworzone stanowisko creative group head w dziale kreacji eventowej Plej. więcej

Mediacap miał w trzecim kwartale ok. 32 mln zł wpływów i ponad 1,9 mln zł zysku EBITDA

Według szacunkowych danych holding marketingowo-badawczy Mediacap w minionym kwartale zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 51 proc. do ok. 32 mln zł, a jego zysk EBITDA zwiększył się z 1,7 do ponad 1,9 mln zł. więcej

"Zimowa impreza" zamiast "Bożego Narodzenia" w skandynawskich reklamach IKEA

Duńczycy są oburzeni przedświąteczną komunikacją marketingową IKEA. Szwedzka marka zastąpiła w swoich katalogach zwroty związane z Bożym Narodzeniem określeniem "zimowa impreza". Tradycyjną choinkę nazwano zaś "rośliną sztuczną do wewnątrz". więcej

IKEA, Lidl, Beck's, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji

W ciągu kilku godzin po tym, jak Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium oznajmił, że po raz drugi zostanie ojcem niektóre marki w Polsce wykorzystały ten fakt do swojej promocji. Zrobiły to m.in. IKEA, by zareklamować przewijak i Lidl, który zaprasza do swoich sklepów po zabawki. -  To świetny sposób budowania różnorodności komunikacji online, wywoływania pozytywnego zaangażowania, darmowego w zasadzie przekazu marki. Świadczy też o sprawności marketingowej w obszarze online - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu. więcej

Włodzimierz Zientarski i Roman Młodkowski znów reklamują ofertę wyprzedażową Toyoty (wideo)

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię reklamującą ofertę wyprzedaży modeli z rocznika 2019. Kolejny raz markę promuje dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski w rozmowach z Romanem Młodkowskim. więcej

Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną

Sieć elektromarketów Neonet z okazji 16. urodzin zmienia system identyfikacji wizualnej. więcej

Obowiązki przed meczem w bożonarodzeniowej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)

Cyfrowy Polsat zaczął kampanię z udziałem Jacka Braciaka reklamującą bożonarodzeniową promocję usługi telewizyjnej. Za obsługę marketingową firmy odpowiadają Grey Group Poland, TFP i Vizeum. więcej

Codzienne sytuacje z życia młodzieży w nowej reklamie mBanku (wideo)

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych” promująca m.in. płatności telefonem, przelewy na numer telefony czy sprawdzanie stanu rachunku w aplikacji. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje BBDO Warszawa i Mindshare Polska (GroupM). więcej

Publicis tworzy jednostkę Kitchen do obsługi McCormick w regionie EMEA

Agencje należące do Publicis Groupe wygrały przetarg na obsługę mediową i reklamową producenta przypraw i musztard McCormick w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Do jego obsługi powołano dedykowaną jednostkę pod nazwą Publicis Kitchen. więcej

Macaulay Culkin z iguaną w świątecznej reklamie Happy Socks (wideo)

Macaulay Culkin, aktor znany głównie z roli Kevina w serii „Kevin sam” promuje skarpetki Happy Socks w świątecznej, Bożonarodzeniowej reklamie „Naughty or Nice”. więcej

Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a

Spot reklamowy Play z udziałem Zbigniewa Bońka był najpopularniejszą na polskim YouTube reklamą we wrześniu tego roku - wynika z zestawiania YouTube Ads Leaderboard. Podium uzupełniają spoty Lidla i Vasco Mini. więcej

,,Bitwa Scrabble" - na jednym ringu spotkali się Gortat, Bielecki, Wrona i Abstrachuje

Mattel, producent popularnej gry planszowej Scrabble, ruszył z nową akcją promocyjną. W „Bitwie Scrabble” rywalizowali twórcy kanału Abstrachuje.tv na YouTube oraz sportowcy - koszykarz Marcin Gortat, wspinacz wysokogórski Adam Bielecki oraz siatkarz Andrzej Wrona. więcej

Heineken zastąpi kartonem plastik w wielopakach piwa

Firma Heineken, holenderski producent piwa od wiosny 2020 roku nie będzie pakował piwa w foliowe wielopaki. Zastąpi je kartonami. więcej

Wzruszająca reklama świąteczna Bouygues Telecom

Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom ruszył ze świąteczną kampanią reklamową. Przygotowała ją agencja BETC. więcej

Agencja 72&Sunny zajmie się globalną obsługą reklamową Audi

Firma motoryzacyjna Audi (Volkswagen Group) wybrała agencję 72&Sunny z Amsterdamu do nowej, globalnej kampanii, którą planuje w 2020 roku. więcej

Axa dzieli globalny budżet mediowy między WPP i Publicis

Firma ubezpieczeniowa Axa rozstrzygając przetarg na obsługę jej globalnego budżetu mediowego zdecydowała się na współpracę z holdingami WPP i Publicis. Z przetargu odpadły Omnicom, Dentsu i Havas. Ten ostatni bronił budżetu ubezpieczyciela. więcej

Kamila Krajewska awansowała na head of social media w Resolution

Kamila Krajewska objęła stanowisko head of social media w agencji Resolution należącej do Grupy OMD. Pracuje w niej od czterech lat. więcej

Reebok ujednolici identyfikację wizualną

Od 2020 roku Reebok ujednolici identyfikację wizualną. Wykorzysta najbardziej znane i wyróżniające się elementy - logo Vector i logotyp „drop-R”. Nowa komunikacja wizualna pojawi się zarówno na ubraniach, butach oraz akcesoriach sportowych. więcej

Hello Kitty, Tamagotchi, Furby i inne kultowe zabawki wracają w zestawach Happy Meal w McDonald's

Z okazji 40-lecia Happy Meal sieć McDonald’s wprowadziła do tych zestawów limitowaną edycję zabawek, wśród których są te, które w ciągu czterech dekad były dodawane w ofercie dla dzieci. więcej

CPI Property Group klientem Agencji Warszawa

Do grona klientów Agencji Warszawa dołączyła CPI Property Group, firma z branży nieruchomości. więcej

Decathlon w nowej kampanii przekonuje, że ,,fitness łączy kobiety"

Pod hasłem #domyosbuddies - ruszyła najnowsza akcja sklepów Decathlon stworzona przez agencję Opus B. W akcji bierze udział Daniel Qczaj. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Branża przychylnie o 200 tys. abonentów ,,Gazety Wyborczej". Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji

„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Dziennik Zachodni" najbardziej w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Zachodni” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Solidarność" cofnęła dziennikarzom ,,Gazety Wyborczej" i TVN akredytacje na konferencję z Głodziem i Jędraszewskim

NSZZ „Solidarność” odmówiła akredytacji dla dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i telewizji TVN na konferencję „Od godności człowieka do ponadnarodowej współpracy”. - „Solidarność” najpierw nas zaprosiła na tę konferencję, a potem wyprosiła, choć organizowana jest ona za publiczne pieniądze - piszą dziennikarze. więcej

Kuba Wątły felietonistą ,,Faktów i Mitów"

Kuba Wątły zaczął stałą współpracę z tygodnikiem „Fakty i Mity” (Błaja News). Będzie pisał teksty do autorskiej rubryki „#Halo, tu Kuba Wątły”. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" z podcastami o tematyce zagranicznej, prowadzącym Jakub Kapiszewski

W piątek 8 listopada startuje nowa seria podcastów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w cyklu DGPtalk - „Dzieje się świat”. Poprowadzi go Jakub Kapiszewski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Branża przychylnie o 200 tys. abonentów ,,Gazety Wyborczej". Kluczowe budowanie kompetencji wewnątrz organizacji

„Gazeta Wyborcza” przekroczyła kolejny próg w budowaniu swojego cyfrowego segmentu notując wzrost do 200 tysięcy liczby subskrybentów internetowego wydania. Wydawcy i eksperci rynku medialnego życzliwie spoglądają na ten rozwój i otwarcie mówią o sukcesie. - Wyniki Agory to dobry prognostyk dla całej branży. Jednak żeby wykorzystać okazję trzeba się spieszyć i uczyć od „Gazety Wyborczej” budowania oprócz narzędzi także odpowiednich kompetencji i zespołów - oceniają rozmówcy Wirtualnemedia.pl. więcej

CDA ze wzrostem wpływów o 66 proc. i 2,8 mln zł zysku. Mniej z reklam, 93 proc. z CDA Premium

Wydawca portalu CDA.pl w trzecim kwartale br. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 66 proc. do 11,28 mln zł oraz zysku netto z 1,22 do 2,84 mln zł. Już 93,4 proc. wpływów pochodziło ze sprzedaży subskrypcji do CDA Premium, natomiast zmalały przychody reklamowe. więcej

Kamila Barabasz po 7 miesiącach odchodzi z zarządu Merlin Group

Z funkcji członka zarządu Merlin Group - właściciela sklepów internetowych Merlin.pl, Topmall.ua, CPD.pl, Nieprzeczytane.pl, Profit24.pl, Mestro.pl i Smarkacz.pl - zrezygnowała pełniąca ją od końca marca br. Kamila Barabasz. więcej

Ponad połowa kobiet na świecie nie korzysta z internetu

4,1 miliarda ludzi na świecie obecnie korzysta z internetu. Wśród kobiet odsetek internautów nie przekracza jednak 50 proc. - wynika z najnowszych danych Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (International Telecommunication Union - ITU). więcej

IKEA, Lidl, Beck's, KFC szybko wykorzystały drugie dziecko Roberta Lewandowskiego do swojej promocji

W ciągu kilku godzin po tym, jak Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i zawodnik Bayernu Monachium oznajmił, że po raz drugi zostanie ojcem niektóre marki w Polsce wykorzystały ten fakt do swojej promocji. Zrobiły to m.in. IKEA, by zareklamować przewijak i Lidl, który zaprasza do swoich sklepów po zabawki. -  To świetny sposób budowania różnorodności komunikacji online, wywoływania pozytywnego zaangażowania, darmowego w zasadzie przekazu marki. Świadczy też o sprawności marketingowej w obszarze online - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Kotarbiński, ekonomista i ekspert ds. marketingu. więcej

Facebook wprowadza narzędzie Brand Collabs Manager do monetyzacji treści wideo. Polski nie ma na liście

Facebook udostępnił platformę o nazwie Brand Collabs Manager, która ma ułatwiać wydawcom treści wideo monetyzację publikowanych przez nich materiałów. Rozwiązanie jest dostępne w 40 krajach na świecie, jednak Polski nie ma na razie wśród nich. W planach jest także zmiana systemu gwiazdek na Facebooku. więcej

Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem wrześniowym hitem YouTube'a

Spot reklamowy Play z udziałem Zbigniewa Bońka był najpopularniejszą na polskim YouTube reklamą we wrześniu tego roku - wynika z zestawiania YouTube Ads Leaderboard. Podium uzupełniają spoty Lidla i Vasco Mini. więcej

,,Bitwa Scrabble" - na jednym ringu spotkali się Gortat, Bielecki, Wrona i Abstrachuje

Mattel, producent popularnej gry planszowej Scrabble, ruszył z nową akcją promocyjną. W „Bitwie Scrabble” rywalizowali twórcy kanału Abstrachuje.tv na YouTube oraz sportowcy - koszykarz Marcin Gortat, wspinacz wysokogórski Adam Bielecki oraz siatkarz Andrzej Wrona. więcej

Łukasz Żurek: ze ,,Sportu" do Interii

Łukasz Żurek, poprzednio związany z katowickim „Sportem”, dołączy w listopadzie do redakcji serwisu sportowego portalu Interia.pl. Jako dziennikarz sportowy pracuje od 2004 roku. więcej

Niemiecka marka Flaconi uruchamia sklep internetowy w Polsce

Flaconi, niemiecki sklep z kosmetykami uruchamia sklep internetowy w Polsce. Udostępni w ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 tys. produktów kosmetycznych. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ponad połowa kobiet na świecie nie korzysta z internetu

4,1 miliarda ludzi na świecie obecnie korzysta z internetu. Wśród kobiet odsetek internautów nie przekracza jednak 50 proc. - wynika z najnowszych danych Międzynarodowego Związku Telekomunikacyjnego (International Telecommunication Union - ITU). więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Osiem spółek łączy się w Grupę Komunikacja+

Na rynku powstała Grupa Komunikacja+, składająca się z ośmiu dotychczas współpracujących ze sobą spółek z różnych obszarów marketingu i komunikacji. więcej

Marka Nago klientem Big Picture

Marka odzieżowa Nago dołącza do klientów Big Picture. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
T-Mobile Polska zwolni 300 pracowników, chce zmodernizować sieć w całym kraju
Adobe prezentuje narzędzie About Face. Pozwala wykryć zmienione cyfrowo zdjęcia
ClickToPray eRosary - elektroniczny smart różaniec w Polsce za 449 zł (wideo)
Telewizor i drugi smartfon w świątecznej promocji Orange
T-Mobile Polska przy spadku wpływów zwiększył zysk, ma 281 tys. więcej abonentów
 
 
 
GOSPODARKA
 
Alpay Güner nowym prezesem MediaMarktSaturn Polska
Polacy z dużym optymizmem o perspektywach na rynku pracy
Heineken zastąpi kartonem plastik w wielopakach piwa
Cyfrowy Polsat z 8,6 mld z wpływów i 803 mln zł zysku. Ma mniej abonentów, ale sprzedaje im więcej usług
PKO BP z 3,3 mld zł zysku w trzech kwartałach. 4 mln użytkowników aplikacji IKO
T-Mobile Polska przy spadku wpływów zwiększył zysk, ma 281 tys. więcej abonentów
Polskie górnictwo będzie dostarczać paliwo dla energetyki jeszcze przez co najmniej 20-30 lat
Bogaci inwestorzy obawiają się wojny handlowej i dużej gotówki
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Anna Maria Jopek i Teatr Pieśń Kozła w ostatnim sezonie serialu ,,Wikingowie"
Disney pokazał serial "The Mandalorian". Premiera 12 listopada (wideo)
Andy Serkis jako Alfred Pennyworth w filmie o Batmanie. Colin Farrell będzie Pingwinem
"This Is How (We Want You To Get High)" - nowa piosenka George'a Michaela
Ben Affleck zagra w "Hypnotic". Nowy film Roberta Rodrigueza
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj