Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 20 Listopada 2019
 
 
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje SuperAuto.pl z nowymi samochodami
 
W br. już jedna trzecia wpływów reklamowych Wirtualna Polska Holding pochodzi z mobile’u. Wydawca właśnie uruchomił serwis SuperAuto.pl, w którym można kupować nowe samochody. - Nie widzimy żadnych znaków, które by potwierdzały nadejście złej pogody na rynku reklamowym - zaznacza prezes firmy Jacek Świderski. więcej
 
 
Kolejna edycja ,,Tańca z Gwiazdami" w wiosennej ramówce Polsatu, jury bez zmian
 
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce pokaże kolejną edycję show „Taniec z Gwiazdami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nie zmieni się skład prowadzących i jury. więcej
 
 
Anna Janiczek nową dyrektor marketingu PZU. Carat przejmuje obsługę mediową
 
Dom mediowy Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ubezpieczyciel ma też nową dyrektor marketingu - jest nią Anna Janiczek. więcej
 
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany
 
W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Agora nie sprzedała maszyn po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. "Nastawiamy się na sprzedaż części"
 
Spółka Agora, po tym jak kilka miesięcy temu zamknęła swoje drukarnie w Pile i Tychach i zwolniła blisko 150 osób, ma problem ze sprzedażą maszyn. Do tej pory udało się jedynie pozbyć części do maszyn. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie) więcej
 
Normy promieniowania elektromagnetycznego dla sieci komórkowych stukrotnie w górę. Jest projekt rozporządzenia. ,,Bez tego rozwój sieci się zatrzyma" więcej
 
vod.pl przed Netflixem, Player.pl przyciąga najbardziej, mocno w górę HBO GO (TOP serwisów VoD) więcej
 
Disney+ to dobra oferta z przystępnym interfejsem i ceną, niekonsekwentne wersje językowe (analiza) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Redaktor serwisu Urzadzamy.pl Grupa ZPR Media
Account Manager Viacom International Media Networks
Junior Technical SEO Ringier Axel Springer Media
Realizator Światła TVP
UX Designer w Sympatii Ringier Axel Springer Media
Promo Producer Viacom International Media Networks
Realizator Dźwięku Ringier Axel Springer Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
On-Air Producer Fox Networks Group Poland
Programming Coordinator Fox Networks Group Poland
Scheduler Fox Networks Group Poland
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kolejna edycja ,,Tańca z Gwiazdami" w wiosennej ramówce Polsatu, jury bez zmian

Telewizja Polsat w wiosennej ramówce pokaże kolejną edycję show „Taniec z Gwiazdami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że nie zmieni się skład prowadzących i jury. więcej

Serial "Motyw" premierowo 26 grudnia w Player.pl

Nowy serial "Motyw" TVN będzie mieć swoją premierę 26 grudnia br. w Player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja do telewizji trafi wiosną 2020 roku. więcej

365 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego ,,Warto rozmawiać". TVP Info liderem

W jesiennej ramówce br. program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 365 tys. widzów. TVP Info w czasie emisji premierowych odcinków audycji Jana Pospieszalskiego wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsatem News. więcej

Bogdan Borusewicz pozwał TVP. ,,Kurski przysłał mi pod dom ekipę, podawali się za weterynarzy"

Były marszałek Senatu Bogdan Borusewicz podał do sądu Telewizję Polską za to, że podała za „Super Expressem”, iż pełniąc jeszcze swoją funkcję latał służbowym samolotem do domu, by wyprowadzić psa. - Jacek Kurski wysłał pod mój dom ekipę, która miała to udokumentować - poinformował Borusewicz. Ekipa miała podawać się za weterynarzy. więcej

W piątek ruszy głosowanie na laureata Eurowizji Junior 2019. Polacy mogą głosować na Wiktorię Gabor

W piątek, 22 listopada rozpocznie się głosowanie internetowe na laureata tegorocznej edycji Eurowizji Junior. Finał widowiska odbędzie się w najbliższą niedzielę, a reprezentantka Polski - Wiktoria Gabor - zaśpiewa jako jedenasta uczestniczka. więcej

Magda Mołek zastąpi Joannę Krupę w finale ,,Top model 8"

W poniedziałek, 25 listopada odbędzie się finał ósmej edycji programu „Top model”, który będzie nadawany na żywo. Widowisko poprowadzą Michał Piróg i Magda Mołek, która w roli gospodyni zastąpi Joannę Krupę. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
WP na radio na multipleksach DAB+ przeznaczy 500 tys. zł. Polsat Media zamiast TVN Media brokerem reklamowym Telewizji WP

Z początkiem przyszłego roku Polsat Media przejmie od TVN Media sprzedaż oferty reklamowej Telewizji WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wirtualna Polska liczy, że w przyszłym roku stacja osiągnie kilkanaście proc. wzrostu wpływów i wynik dodatni wynik EBITDA. Natomiast na radio na multipleksach DAB+ WP przeznaczy 500 tys. zł. więcej

 
,,Roczna pensja od ręki" nowym konkursem Radia Złote Przeboje

W Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) wystartował konkurs „Roczna pensja od ręki”. Słuchacze muszą wykazać się w nim znajomością największych przebojów. więcej

 
33 pkt. proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Złote Przeboje Karolina awansowały na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Złote Przeboje Karolina - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za okres od maja do października br. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Janiczek nową dyrektor marketingu PZU. Carat przejmuje obsługę mediową

Dom mediowy Carat, należący do Dentsu Aegis Network Polska wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ubezpieczyciel ma też nową dyrektor marketingu - jest nią Anna Janiczek. więcej

Mediacap szuka partnera strategicznego dla Plastream

Holding marketingowo-badawczy Mediacap poinformował, że zdecydował się na przegląd rynku pod kątem potencjalnego partnera strategicznego dla jego spółki zależnej Plastream. więcej

Ginąca papierowa recepta w nowej odsłonie promującej e-receptę i Internetowe Konto Pacjenta (wideo)

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Ministerstwa Zdrowia, promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz e-receptę, która od 8 stycznia 2020 roku będzie wydawana pacjentom zamiast papierowego druku. Działania reklamowe przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej. więcej

PGE wizerunkową kampanią ,,Mamy energię do zmian" chce budować wizerunek lidera odnawialnych źródeł energii (wideo)

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z nową kampanią wizerunkową, pod hasłem „Mamy energię do zmian”. Jej tematem przewodnim jest transformacja Grupy w kierunku innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań. Muzycznym motywem przewodnim spotów jest utwór Andrzeja Dąbrowskiego – „Zielono mi”. Kampanię przygotowały agencje The Digitals i Zenith (Publicis Media). więcej

Jasiek Kuroń, Zosia Cudny i Kinga Paruzel w świątecznej kampanii Kamis

Kamis, producent ziół i przypraw (McCormick Polska) ruszył ze świąteczną komunikacją pod hasłem przewodnim: „Kamis. Dokładnie takie Święta”. W akcję zaangażowano kulinarnych influencerów, m.in. Jaśka Kuronia, Zosię Cudny i Kingę Paruzel. Przygotowały ją agencje Insignia i Starcom (Publicis Media) oraz Papaya Films. więcej

Airbnb partnerem Igrzysk Olimpijskich. Pozwoli zarabiać właścicielom mieszkań i sportowcom

Platforma Airbnb pośrednicząca w wynajmowaniu nieruchomości oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę w sprawie partnerstwa. W ramach umowy Airbnb będzie wspierać organizację letnich i zimowych Igrzysk Olimpijskich do 2022 roku ułatwiając między innymi rezerwowanie przez sportowców noclegów o wartości 28 mln dolarów. więcej

Coty przejęło za 600 mln dolarów firmę kosmetyczną Kylie Jenner

Koncern kosmetyczny Coty - właściciel takich marek jak Max Factor czy Rimmel - przejął za 600 mln dolarów większościowy pakiet udziałów w Kylie Cosmetics, firmie kosmetycznej założonej przez Kylie Jenner. więcej

Orlen Paliwa sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego

Spółka Orlen Paliwa należąca do Grupy Kapitałowej Orlen została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego znanego jako AZS PW, Onico Warszawa czy Projekt Warszawa. Od najbliższego spotkania zespół będzie grać pod nazwą Verva Warszawa Orlen Paliwa. więcej

Brytyjska kampania Alpro z Usainem Boltem kręcona w Warszawie (wideo)

W Wielkiej Brytanii ruszyła kampania reklamowa marki Alpro. Jej głównym bohaterem jest jamajski lekkoatleta i mistrz olimpijski Usain Bolt. Spot wyprodukowało Papaya Films. więcej

Bas Korsten i Daniel Bonner global chief creative officerami w Wunderman Thompson

Władze agencji Wunderman Thompson (należy do WPP) powołały Basa Korstena i Daniela Bonnera na stanowiska global chief creative officer. Będą oni kierować globalną kreacją agencji. więcej

Walk Creative realizuje projekt dla Belvedere Vodka

Agencja Walk Creative rozpoczyna współpracę z Moët Hennessy Polska. Odpowiada za projekt „Polish Welcomes” dla Belvedere Vodka. więcej

Packhelp w gronie klientów albo albo

Do grona klientów agencji albo albo dołączył startup Packhelp. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany

W pierwszych trzech kwartałach 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Agora nie sprzedała maszyn po zamkniętych drukarniach w Pile i Tychach. "Nastawiamy się na sprzedaż części"

Spółka Agora, po tym jak kilka miesięcy temu zamknęła swoje drukarnie w Pile i Tychach i zwolniła blisko 150 osób, ma problem ze sprzedażą maszyn. Do tej pory udało się jedynie pozbyć części do maszyn. więcej

Odnowiony ,,Ruch Muzyczny" będzie dwutygodnikiem. ,,Nie rezygnujemy z poważnej publicystyki"

Od stycznia 2020 roku miesięcznik „Ruch Muzyczny” (Polskie Wydawnictwo Muzyczne) zostanie odświeżony i zacznie ukazywać się jako dwutygodnik. 22 listopada na rynku ukaże się bezpłatny numer zerowy pisma. Za odnowienie pisma odpowiada jego dyrektor artystyczny, Marek Knap. Redaktorem naczelnym pozostaje Piotr Matwiejczuk. więcej

Dom Wydawniczy Kruszona zawiesza magazyny ,,n.p.m.", ,,Arteon" i ,,Rowertour". ,,Do końca myśleliśmy, że uda się kontynuować"

Poznański Dom Wydawniczy Kruszona zdecydował o zawieszeniu z końcem roku wydawania trzech swoich pism: górskiego „n.p.m.”, poświęconego sztuce „Arteona” i turystycznego „Rowertour”. więcej

Stanisław Michalkiewicz ujawnił dane kobiety molestowanej przez księdza, z którą przegrał proces

Publicysta Stanisław Michalkiewicz ujawnił na swoim blogu prawdziwe imię i nazwisko ofiary molestowania przez księdza. Zrobił to po tym, jak komornik zajął mu konto na poczet niemal 190 tys. odszkodowania dla tej samej kobiety, którą przed rokiem Michalkiewicz zestawił z kobietami lekkich obyczajów. więcej

Wydanie specjalne - album "Życia na Gorąco" z okazji 25-lecia tytułu

W czwartek, 21 listopada br. z okazji 25-lecia rocznicy wydania pierwszego numeru "Życia na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer) w sprzedaży ukaże się specjalne wydanie - album wspomnień pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje SuperAuto.pl z nowymi samochodami

W br. już jedna trzecia wpływów reklamowych Wirtualna Polska Holding pochodzi z mobile’u. Wydawca właśnie uruchomił serwis SuperAuto.pl, w którym można kupować nowe samochody. - Nie widzimy żadnych znaków, które by potwierdzały nadejście złej pogody na rynku reklamowym - zaznacza prezes firmy Jacek Świderski. więcej

Startuje 321sprzedane.pl, nowy serwis handlu używanymi autami ze wsparciem Grupy OLX. ,,Na początek w Warszawie"

Pod koniec listopada wystartuje 321sprzedajemy.pl, nowa platforma handlu używanymi samochodami. Według zapowiedzi serwis będzie działać inaczej niż znane dotychczas rozwiązania - jego operatorem jest Frontier Car Group, w którą niedawno 400 mln dolarów zainwestowała należąca do Naspersa Grupa OLX. - Pierwszy punkt obsługi i wyceny pojazdów zostanie otwarty w Warszawie, do wiosny w stolicy będzie około siedmiu takich stacji - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Alex Kartsel, szef 321sprzedane.pl. więcej

Disney: Kradzież kont na Disney+ to nie wina wycieku danych

Po starcie Disney+ hakerzy dokonali kradzieży wielu kont użytkowników serwisu oferując w internecie nielegalny dostęp do platformy. Disney zaprzecza podejrzeniom, że było to możliwe na skutek luki w zabezpieczeniach serwisu, zaś eksperci cyberbezpieczeństwa wskazują na nieostrożność użytkowników. więcej

LPP już 10 proc. sprzedaży osiąga w internecie. Uruchomiło 13. e-sklep, wyda 90 mln zł na elektroniczne metki

W trzecim kwartale br. przychody grupy kapitałowej LPP (producenta odzieży Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay) ze sprzedaży internetowej wyniosły 227 mln zł, o 50,6 proc. więcej niż rok wcześniej. 55 proc. tych wpływów wygenerowano w Polsce. więcej

Inovo Venture Partners inwestuje 4 mln złotych w Tidio. Startup jest wart 80 mln

Tidio, polski startup rozwijający narzędzie live chat wspierane przez chatboty pozyskał ponad 4 mln złotych od funduszu Inovo Venture Partners. Wycena firmy to 80 mln zł. Środki zostaną wykorzystane do rozwoju technologii i zwiększenia sprzedaży polskiego narzędzia. więcej

Microsoft Teams ma ponad 20 mln użytkowników dziennie. Dystansuje Slacka, jego akcje w dół o ponad 9 procent

Microsoft poinformował, że jego korporacyjna platforma komunikacyjna Teams osiągnęła liczbę ponad 20 mln użytkowników korzystających z niej codziennie. To znaczący wzrost w porównaniu z lipcem 2019 r., a obecne wyniki pozostawiają daleko w tyle platformę Slack z 12 mln użytkowników. Akcje Slacka przegrywającego wyścig z Microsoftem tracą na wartości ponad 9 procent.   więcej

Eurocash przejmie Frisco.pl. Jest zgoda UOKiK

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów udzielił zgody na przejęcie internetowego sklepu spożywczego Frisco.pl przez Eurocash. Firma może wykupić udziały należące do MCI Private Ventures.   więcej

Amazon zamówił drugi sezon serialu ,,Władca Pierścieni"

Zdjęcia do pierwszego sezonu "Władca Pierścieni" jeszcze się nie rozpoczęły, ale Amazon ogłosił już, że powstanie druga odsłona serialu. więcej

Tomasz Włodarczyk od stycznia w Sport.pl, będzie współprowadził ,,Sekcję piłkarską"

Agora potwierdziła oficjalnie, że od początku 2020 roku dziennikarz piłkarski Tomasz Włodarczyk będzie pracował w Sport.pl. Oprócz pisania tekstów dołączy do gospodarzy programu „Sekcja piłkarska”. więcej

Airbnb partnerem Igrzysk Olimpijskich. Pozwoli zarabiać właścicielom mieszkań i sportowcom

Platforma Airbnb pośrednicząca w wynajmowaniu nieruchomości oraz Międzynarodowy Komitet Olimpijski podpisały umowę w sprawie partnerstwa. W ramach umowy Airbnb będzie wspierać organizację letnich i zimowych Igrzysk Olimpijskich do 2022 roku ułatwiając między innymi rezerwowanie przez sportowców noclegów o wartości 28 mln dolarów. więcej

Wirtualna Polska: wpływy wzrosły o 32 proc., 44 mln zł zysku netto, strata Telewizji WP zmalała o 1 mln zł

W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej). Skorygowana strata EBITDA Telewizji WP zmalała o 1,02 mln zł do 5,01 mln zł. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Urszula Matej-Bil została dyrektorem ds. PR i komunikacji w EPP

Z początkiem listopada Urszula Matej-Bil objęła stanowisko dyrektora ds. PR i komunikacji w spółce EPP. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Disney: Kradzież kont na Disney+ to nie wina wycieku danych
T-Mobile przedstawia nowatorską stację bazową. Ma wbudowane ekrany, można ją dowolnie konfigurować
Trojan obiecuje kupony do McDonald's, a w rzeczywistości kradnie pieniądze
Amazon liderem rynku smart speakers. Google w dół
Inovo Venture Partners inwestuje 4 mln złotych w Tidio. Startup jest wart 80 mln
Microsoft Teams ma ponad 20 mln użytkowników dziennie. Dystansuje Slacka, jego akcje w dół o ponad 9 procent
 
 
 
GOSPODARKA
 
LPP już 10 proc. sprzedaży osiąga w internecie. Uruchomiło 13. e-sklep, wyda 90 mln zł na elektroniczne metki
Inovo Venture Partners inwestuje 4 mln złotych w Tidio. Startup jest wart 80 mln
Eurocash przejmie Frisco.pl. Jest zgoda UOKiK
Coty przejęło za 600 mln dolarów firmę kosmetyczną Kylie Jenner
Gospodarka w Europie dalej spowalnia. Najbliższe miesiące pokażą, w jakim stopniu odbije się to na wzroście polskiego PKB
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Amazon zamówił drugi sezon serialu ,,Władca Pierścieni"
Hugh Laurie w serialu "Avenue 5" kapitanem luksusowego statku kosmicznego
"The Harder They Fall" - nowy western Netfliksa. Idris Elba i Jay-Z
Sophia Di Martino zagra w serialu "Loki". Premiera w Disney+
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj