Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 21 Listopada 2019
 
 
 
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera
 
- Marzenia są marzeniami - każdy ma jakieś. Życie to weryfikuje. Chciałem być operatorem i reżyserem filmowym, a zostałem reżyserem programów rozrywkowych i eventów telewizyjnych. Nie mam z tym problemu. W szkole dla nas to film był świętością, nie telewizja - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beerend Jan Kepinski, założyciel i właściciel Jake Vision, producent i reżyser. więcej
 
 
Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą internetową. Pięć obszarów - wśród dyrektorów Gaweł, Majchrzak i Gulczyński
 
Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę swojej działalności w internecie opartą na pięciu obszarach strategicznych. Ich dyrektorami zostali Marta Badurek-Pietniczka, Martyna Majchrzak, Tomasz Gaweł, Mateusz Łukianiuk i Jerzy Gulczyński. więcej
 
 
Merlin Group ze wzrostem wpływów o 52 proc. i 27 mln zł straty, na Merlin.pl będą bilety od Ticketmaster
 
W trzech kwartałach br. Merlin Group zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 52,2 proc. do 45,4 mln zł oraz straty netto z 13,81 do 27 mln zł. Strata powiększyła się głównie wskutek konsolidacji upadłej spółki Magus. Niebawem na Merlin.pl zaczną być sprzedawane bilety z oferty Ticketmaster Poland. więcej
 
 
W Polsce Disney+ tańszy od Netfliksa. 32,99 zł za 4 ekrany
 
W serwisie Apple TV pojawiły się polskie ceny za dostęp do uruchomionego niedawno serwisu VoD Disney+. W naszym kraju miesięczna subskrypcja obejmująca maksymalną jakość obrazu oraz możliwość korzystania z platformy na 4 ekranach jednocześnie ma kosztować 32,99 złotych. To taniej niż za podobną ofertę Netfliksa, ale drożej niż w Apple TV+ i HBO Go. więcej
 
 
TVP pokaże sylwestra z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego
 
Telewizja Polska przeprowadzi transmisję imprezy sylwestrowej z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wirtualna Polska: już jedna trzecia wpływów reklamowych w mobile'u, startuje superauto.pl z nowymi samochodami więcej
 
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem w tym roku. ,,Gość Niedzielny" najchętniej kupowany więcej
 
30 lat ,,Wiadomości" TVP: zawsze daleko od BBC, dzisiaj blisko ,,Dziennika Telewizyjnego" (opinie) więcej
 
Normy promieniowania elektromagnetycznego dla sieci komórkowych stukrotnie w górę. Jest projekt rozporządzenia. ,,Bez tego rozwój sieci się zatrzyma" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
New Business Manager El Padre
Event Manager El Padre
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Digital Sales Specialist Termedia
KeyAccount Manager Termedia
Communications and Marketing Manager, for Poland & Central Europe Marine Stewardship Council
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Account Manager Viacom International Media Networks
Junior Technical SEO Ringier Axel Springer Media
Realizator Światła TVP
UX Designer w Sympatii Ringier Axel Springer Media
Promo Producer Viacom International Media Networks
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Beerend Jan Kepinski, szef Jake Vision: Tradycyjna telewizja nie umiera

- Marzenia są marzeniami - każdy ma jakieś. Życie to weryfikuje. Chciałem być operatorem i reżyserem filmowym, a zostałem reżyserem programów rozrywkowych i eventów telewizyjnych. Nie mam z tym problemu. W szkole dla nas to film był świętością, nie telewizja - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Beerend Jan Kepinski, założyciel i właściciel Jake Vision, producent i reżyser. więcej

TVP pokaże sylwestra z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego

Telewizja Polska przeprowadzi transmisję imprezy sylwestrowej z Zakopanego, TVN z Warszawy, a Polsat - ze Stadionu Śląskiego. więcej

5,24 mln widzów śledziło mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020. 76,72 mln zł z reklam

Wszystkie dziesięć eliminacyjnych meczów reprezentacji Polski do Mistrzostw Europy 2020 w TVP1/TVP2, TVP Sport i Polsat Sport śledziło średnio 5,24 mln osób. Wpływy z reklam wokół transmisji wyniosły 76,72 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Canal+ pokaże 4-odcinkowy miniserial na podstawie filmu ,,Polityka"

21 i 22 grudnia Canal+ wyemituje 4-odcinkowy miniserial „Polityka”, będący rozszerzeniem filmu Patryka Vegi pod tym samym tytułem. więcej

Nowy program w Superstacji z uczestnikami ,,Love Island"

Od piątku, 22 listopada na antenie Superstacji (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać nowy program - "Super Island". więcej

Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże ,,Kevina samego w domu". 78,9-86,3 tys. zł za 30-sekundowy spot

We wtorek, 24 grudnia, czyli w Wigilię Polsat wyemituje kultowy film „Kevin sam w domu”. Za 30-sekundowy spot w przerwach reklamowych podczas filmu reklamodawcy muszą zapłacić od 78,9 tys. zł do 86,3 tys. zł. więcej

5 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek ,,Milionerów" z udziałem uczestników ,,Masterchefa Juniora" i youtuberów (wideo)

W czwartek, 5 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nich uczestnicy ostatniej edycji „Masterchefa Juniora” i youtuberzy, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne. więcej

Kino Polska TV podnosi do 7 zł cenę w wezwaniu na akcje Stopklatki

Cena w ogłoszonym przez Kino Polska TV wezwaniu do sprzedaży akcji Stopklatki została podwyższona z 6,20 do 7 zł. Kino Polska TV po skupieniu reszty walorów Stopklatki chce wycofać ją z giełdy. więcej

Eurosport zaczyna transmisje z nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich

W piątek, 22 listopada, w Wiśle rozpoczyna się nowy sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich. Kwalifikacje i konkursy pokaże na żywo Eurosport 1. Zawody komentować będą eksperci stacji: Jakub Kot, Marek Rudziński i Igor Błachut. więcej

Światowy Dzień Telewizji pod hasłem różnorodności

21 listopada po raz dwudziesty trzeci obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. To data ustanowiona przez Organizację Narodów Zjednoczonych w ramach docenienia roli, jaką pełni telewizja, która zwraca uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne. więcej

Sabina Zygmanowska przeszła z TVP Kultura do Canal+

Do redakcji "Aktualności filmowych+" dołączyła Sabina Zygmanowska, która przeszła z TVP Kultura do Canal+. więcej

Ruszył proces lekarki przeciw TVP ws. ,,egzotycznych podróży". Kossakowski i Pereira przerzucają się odpowiedzialnością

Przed warszawskim Sądem Okręgowym rozpoczął się proces, który lekarka rezydentka Katarzyna Pikulska wytoczyła Telewizji Polskiej za artykuł Ziemowita Kossakowskiego na portalu TVP.info opisujący jej udział w misji humanitarnej jako egzotyczne wakacje. Kossakowski mówił, że został użyty przez TVP „jak narzędzie” i obarczał odpowiedzialnością przełożonych, zupełnie inną wersję przedstawia szef TVP.info Samuel Pereira. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radio Gdańsk grozi procesami za sugestie o zakazie informowania nt. protestu przed kurią. ,,Próba zastraszenia"

Szefostwo Radia Gdańsk zagroziło procesami sądowymi swojej byłej dziennikarce Agnieszce Michajłow i organizatorowi protestu przed kurią biskupią Zygmuntowi Zmudzie-Trzebiatowskiemu za to, że skomentowali na Facebooku brak informacji w rozgłośni o tej manifestacji. - To próba zastraszenia mnie. Zdania nie zmienię - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Michajłow. więcej

 
W Radiu Kraków cykl wywiadów z abp. Markiem Jędraszewskim. Szef stacji zarzuca ,,Gazecie Wyborczej" nierzetelność

Od miesiąca Radio Kraków emituje cotygodniowe rozmowy z metropolitą krakowskim Markiem Jędraszewskim. We wtorek poinformowała o tym „Gazeta Wyborcza”, a prezes rozgłośni publicznie zarzucił autorce tekstu, że nie uwzględniła jego stanowiska, mimo że zostało wysłane na czas. - To atak na mnie i „Wyborczą” - odpowiada dziennikarka. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście, Trójka wypadła z podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od maja do października br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową

Totalizator Sportowy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się świadczeniem dla spółki kompleksowych usług reklamowych. Będzie z nią pracować przez rok, z możliwością przedłużenia umowy o 12 kolejnych miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Rodzinny album zbliża wnuczkę do babci w spocie Allegro na Boże Narodzenie (wideo)

Po rocznej przerwy Allegro wraca z nowym wizerunkowym spotem na Boże Narodzenie. W reklamie, której kreacją zajęła się agencja Ogilvy Poland, główne role grają babcia, wnuczka i rodzinny album. więcej

Klepacz, Rękawek-Michoń, Sosiński, Talarek i Twardowski w zarządzie Klubu Twórców Reklamy

Do nowego, 10-osobowego zarządu Klubu Twórców Reklamy dołączyli Tytus Klepacz (freelancer), Sylwia Rękawek-Michoń (Leo Burnett), Marcin Sosiński (McCann Worldgroup), Marcin Talarek (IRL) i Maciek Twardowski (Ogilvy). Na czele pozostaje Maciek Waligóra z DDB. Po raz pierwszy zarząd powołano na trzy lata. więcej

Ewa Wachowicz reklamuje Ulgix Trawienie Plus (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa suplementu diety Ulgix Trawienie Plus (produkowanego przez Hasco-Lek) z udziałem prezenterki i producentki telewizyjnej Ewy Wachowicz. To kolejna znana osoba promująca tę markę. więcej

Idea Bank zwiększył wydatki reklamowe, a ściął koszty pensji, doradztwa i wynajmu. 12 mln zł zysku w trzecim kwartale

Przechodzący restrukturyzację Idea Bank w minionym kwartale zanotował spadek wpływów odsetkowych oraz z prowizji i opłat, a jego wynik netto wzrósł z 30,18 mln zł straty do 12,31 mln zł zysku. Koszty administracyjne ograniczył w br. o 18,6 proc. do 273,5 mln zł, przy czym wydatki reklamowe zwiększył o 5,3 proc. do 12,7 mln zł. więcej

Miecz z ,,Gwiezdnych wojen" w bożonarodzeniowym spocie Kauflandu (wideo)

Sieć sklepów Kaufland zaczęła wizerunkową kampanię reklamową na Boże Narodzenie. Jest ona związana z premierą filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity. więcej

,,Elektronika w internetowej cenie" od Wielkiego Ole w kampanii reklamowej OleOle.pl (wideo)

Sklep internetowy OleOle.pl (należący do Euro-netu) rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Elektronika w internetowej cenie”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Think ECO, Graffiti Films i MediaCom Warszawa. więcej

LV BET oferuje zakłady dot. polskich youtuberów

Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie wprowadziła do oferty zakłady dotyczące popularnych polskich youtuberów. więcej

Pies Chewbaccą, a kot Lordem Vaderem w bożonarodzeniowej kampanii sprzętu Samsung Galaxy (wideo)

Samsung zaczął wizerunkową kampanię reklamową związaną z premierą nowego filmu z serii „Gwiezdne wojny”. Akcja jest realizowana pod hasłem „Łączy nas na święta”. więcej

Pierwsza Liga Piłkarska klientem RL Media

RL Media, dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu. więcej

Nałęczowianka w butelce 1l z plastiku z recyklingu

Nestle Waters wprowadziło limitowaną serię wody mineralnej Nałęczowianka w litrowych butelkach, które wykonane są w 50 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu. Można je kupić w sieci sklepów Lidl. więcej

Najdroższa reklama w grudniu w Polsacie kosztuje 86,3 tys. zł przy filmie ,,Kevin sam w domu"

W opublikowanym przez Polsat Media cenniku reklamowym na grudzień najwyżej wyceniono spot przy filmie „Kevin sam w domu”, który Polsat pokaże w wigilijny wieczór. więcej

KFC w świątecznych reklamach przekonuje, że indyk jest złym wyborem (wideo)

Sieć KFC rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych świąteczną kampanię, którą chce przekonać, dlaczego kurczak jest lepszym wyborem na bożonarodzeniowy obiad niż indyk. Za serię komiksowych reklam odpowiada agencja Mother. więcej

Krzysztof Brabander awansował na senior brand managera w Henklu

Krzysztof Brabander awansował na stanowisko senior brand managera odpowiedzialnego za marki środków piorących Persil oraz E w Henkel Polska. Dotychczas był brand managerem Persila. więcej

Carat obsłuży mediowo kampanię CEWE

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) rozpoczął współpracę z firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, europejskiego koncernu fotograficznego. więcej

Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta

Pod hasłem „Krystalicznie czysta. Z mroźnej Finlandii” trwa nowa kampania wizerunkowa wódki Finlandia, produkowanej przez Brown-Forman. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w 2019 roku. ,,Zwierciadło" zyskało najwięcej

W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych utrzymał się „Twój Styl. Najwięcej stracił „Joy”, a liderem wśród wzrostów było „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą internetową. Pięć obszarów - wśród dyrektorów Gaweł, Majchrzak i Gulczyński

Ringier Axel Springer Polska wprowadza nową strukturę swojej działalności w internecie opartą na pięciu obszarach strategicznych. Ich dyrektorami zostali Marta Badurek-Pietniczka, Martyna Majchrzak, Tomasz Gaweł, Mateusz Łukianiuk i Jerzy Gulczyński. więcej

Merlin Group ze wzrostem wpływów o 52 proc. i 27 mln zł straty, na Merlin.pl będą bilety od Ticketmaster

W trzech kwartałach br. Merlin Group zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 52,2 proc. do 45,4 mln zł oraz straty netto z 13,81 do 27 mln zł. Strata powiększyła się głównie wskutek konsolidacji upadłej spółki Magus. Niebawem na Merlin.pl zaczną być sprzedawane bilety z oferty Ticketmaster Poland. więcej

W Polsce Disney+ tańszy od Netfliksa. 32,99 zł za 4 ekrany

W serwisie Apple TV pojawiły się polskie ceny za dostęp do uruchomionego niedawno serwisu VoD Disney+. W naszym kraju miesięczna subskrypcja obejmująca maksymalną jakość obrazu oraz możliwość korzystania z platformy na 4 ekranach jednocześnie ma kosztować 32,99 złotych. To taniej niż za podobną ofertę Netfliksa, ale drożej niż w Apple TV+ i HBO Go. więcej

Rodzinny album zbliża wnuczkę do babci w spocie Allegro na Boże Narodzenie (wideo)

Po rocznej przerwy Allegro wraca z nowym wizerunkowym spotem na Boże Narodzenie. W reklamie, której kreacją zajęła się agencja Ogilvy Poland, główne role grają babcia, wnuczka i rodzinny album. więcej

Maksymilian Wysocki redaktorem zarządzającym wGospodarce.pl

Maksymilian Wysocki awansował na stanowisko redaktora zarządzającego serwisu wGospodarce.pl (Fratria). Wcześniej pracował m.in. w TVP1 i TVN CNBC oraz firmach marketingowych. więcej

Właściciel Showroom.pl dostaje 13 mln euro finansowania. Wśród inwestorów Hubert Burda Media

Grupa Miinto, właściciel polskiego serwisu modowego Showroom.pl otrzymała ponad 13 mln euro od inwestorów. Wśród nowych nowych firm zaangażowanych finansowo w Miinto jest wydawnictwo Hubert Burda Media. Dzięki pozyskanym środkom Miinto zamierza wejść na nowe rynki. więcej

Alibaba z nową emisją akcji. Chce zebrać z rynku 12,9 mld dolarów

Koncern Alibaba Group zapowiedział nową emisję akcji, z których zamierza uzyskać 12,9 mld dolarów. Będzie to największa oferta na giełdzie w Hongkongu od 9 lat oraz jedna z najbardziej wartościowych na świecie drugich emisji udziałów. Pieniądze mają pójść na dalszy rozwój koncernu w segmencie cyfrowym. więcej

Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 0,9 proc. i 2,2 mln zł straty. Na minusie agencja K2, Fabrity ze wzrostem

W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 0,9 proc. do 76,41 mln zł oraz 2,19 mln zł straty netto (wobec 1,04 mln zł zysku rok wcześniej). Spadki wyników operacyjnych zanotowały spółki K2, K2 Precise i Oktawave, natomiast wzrosły przychody i zysk Fabrity. więcej

LV BET oferuje zakłady dot. polskich youtuberów

Firma LV BET Zakłady Bukmacherskie wprowadziła do oferty zakłady dotyczące popularnych polskich youtuberów. więcej

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę  dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet  niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polska rodzina wyda na Boże Narodzenie średnio 1521 zł. Zakupy prezentów coraz częściej w internecie (wideo)

W tym roku na bożonarodzeniowe prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi Polacy zamierzają przeznaczyć średnio 1521 zł, czyli o 5 proc. więcej niż wydali na poprzednie święta. Najbardziej wyczekiwane prezenty to kosmetyki i perfumy. Z roku na rok rośnie znaczenie zakupów internetowych - wynika z badania Deloitte. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Łukasz Szelecki w agencji Flywheel

Do agencji Flywheel dołączył Łukasz Szelecki. Od listopada br. pełni funkcję PR managera. więcej

Pierwsza Liga Piłkarska klientem RL Media

RL Media, dom mediowy należący do grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu. więcej

Warsaw Creatives obsługuje Instytut MAÉ

Agencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z Instytutem MAÉ, w ramach której odpowiadać będzie za kontakt z mediami, influencerami oraz działania marketingowe. więcej

Zofia Bugajna-Kasdepke jurorką The Romanian PR Award

Zofia Bugajna-Kasdepke będzie jurorką organizowanego przez Forum for International Communications konkursu The Romanian PR Award. Wiceprezeska RISK Made in Warsaw będzie oceniać prace z zakresu komunikacji marki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Startup wspierany przez Billa Gatesa z przełomową technologią. Zastąpi paliwa kopalne energią słoneczną
Apple udostępnia usługę streamingową Apple Music for Business. Firmy mogą legalnie korzystać z muzyki
Pies Chewbaccą, a kot Lordem Vaderem w bożonarodzeniowej kampanii sprzętu Samsung Galaxy (wideo)
Biedronka oferuje nową aplikację w trybie AR. Zabawki z gazetki w trójwymiarowej wersji
IV edycja konkursu GameINN, 100 milionów złotych wsparcia dla branży gamingowej
Uber wprowadza funkcję Ride Check
 
 
 
GOSPODARKA
 
Merlin Group ze wzrostem wpływów o 52 proc. i 27 mln zł straty, na Merlin.pl będą bilety od Ticketmaster
Alibaba z nową emisją akcji. Chce zebrać z rynku 12,9 mld dolarów
Idea Bank zwiększył wydatki reklamowe, a ściął koszty pensji, doradztwa i wynajmu. 12 mln zł zysku w trzecim kwartale
Polska rodzina wyda na Boże Narodzenie średnio 1521 zł. Zakupy prezentów coraz częściej w internecie (wideo)
Biedronka oferuje nową aplikację w trybie AR. Zabawki z gazetki w trójwymiarowej wersji
Nowe mieszkania najszybciej drożeją w Gdańsku
Nałęczowianka w butelce 1l z plastiku z recyklingu
IV edycja konkursu GameINN, 100 milionów złotych wsparcia dla branży gamingowej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Canal+ pokaże 4-odcinkowy miniserial na podstawie filmu ,,Polityka"
Polsat w Wigilię o 20.00 pokaże ,,Kevina samego w domu". 78,9-86,3 tys. zł za 30-sekundowy spot
Oto oficjalny plakat ,,Wiedźmina". Premiera serialu w Netfliksie 20 grudnia (wideo)
Disney zapowiada film "Gwiezdne wojny: Skywalker - odrodzenie" (wideo)
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj